@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το 8χίλιαρο για αγορά ηλεκτρικού, η απαλλαγή του από τέλη κυκλοφορίας, η απαλλαγή του από την πληγή του ειδικού τέλους ταξινόμησης, και οι υπεραποσβέσεις του, η δυνατότητα να βάλεις στην ταράτσα σου νετ μέτερινγκ με προνομιακούς όρους και η επιδότηση φορτιστή δεν είναι εξόφθαλμα κίνητρα;
τι άλλο θέλει η σπυράκη; να πληρώνει η εε, δηλαδή οι φόροι μας και το υπόλοιπο του ποσού της αγοράς;
Αλλά δίπλα, τα νοσοκομεία να συνεχίζουν να είναι υποστελεχωμένα;
Άστους...γουστάρουν να πληρώνουν, ωραία τα λένε στην θεωρία περί οδήγησης κτλ, αλλά ο λογαριασμός είναι βαρύς. Εγώ πριν λίγες μέρες (μετά από 9 μήνες) πήρα τα 8 χιλιάρικα από το κινουμε ηλεκτρικά από το κράτος, κινούμε πραγματικά σε πολύ καλές τιμές, πηγαίνω ταξίδια (με αρκετή υπομονή όμως λογω χαμηλών ταχυτήτων) σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, ακόμα και οι ταχυφορτιστές με τα 60-62 λεπτά ειναι πολύ πιο φθηνοί από το Petrol, και σύντομα κινούμε να βάλω και φωτοβολταικά....Ενα πράγμα θα πω, μαγεία το ηλεκτρικό και ευκολία στην οδήγηση. Και να σας πω και ένα τελευταίο (αν και κακός άνθρωπος δεν θέλω να είμαι αλλά με κάνετε), μακάρι να μην αγοράσετε, εύχομαι να μην σας αρέσει, γιατί πολύ απλά σε 3 χρόνια που θέλω να κάνω την αλλαγή θα υπάρχει ακόμα το πρόγραμμα της επιδότησης. Αν δουν οτι ο κόσμος τσιμπαέι...θα αλλάξουν ρότα.
Αφιερωμένο
Σύμφωνα με τη γερμανική λέσχη αυτοκινήτου ADAC, το ετήσιο κόστος συντήρησης ενός πετρελαιοκίνητου οχήματος ανέρχεται σε 972 ευρώ, ενός βενζινοκίνητου σε 936 και ενός ηλεκτροκίνητου σε 576 ευρώ.