-
Δεν υπάρχει σύγκριση με δίκυκλα.
Είσαι εκτεθειμένος σε όλα.
Άλλη μορφή επικίνδυνης κιολας μετακίνησης.
Μακριά ! -
@iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Δεν υπάρχει σύγκριση με δίκυκλα.
Είσαι εκτεθειμένος σε όλα.
Άλλη μορφή επικίνδυνης κιολας μετακίνησης.
Μακριά !Πεδίο δόξης για την εταιρεία που θα φτιάξει πρώτη κάτι σαν το autopilot για μοτοσυκλέτες και εννοώ το κομμάτι του που προβλέπει με τους αισθητήρες 360 και σε σώζει πριν εσύ καταλάβεις τι έγινε .
Δείτε παρακάτω , ιδίως αυτά που είναι στην πόλη σε χαμηλές ταχύτητες
Youtube Video -
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Σίγουρα αλλα είπες στα 32 χιλιάρικα τι καλύτερο βρίσκεις σε θερμικό. Βρήκα 2.
Το αν δεν αρκούν τα 32 χιλιάρικα για θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων με το ηλεκτρικό ειναι άλλο θέμα, δεν είναι πρόβλημα της τεχνολογίας αλλά της χυδαίας στρέβλωσης της αγοράς μέσω επιδοτήσεων και τέλους ταξινόμησης.
α) Κι εγώ θα προτιμούσα ένα Fiesta ST ή ένα hyundai i20N αντί ενός Leaf, αλλά για να έχει νόημα οποιαδήποτε σύγκριση (και όχι μόνο μεταξύ θερμικού και ηλεκτρικού) πρέπει να αφορά αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας αμαξώματος.
β) Κι όμως οι επιδόσεις των ηλεκτρικών είναι θέμα τεχνολογίας! Τα άλογα βγαίνουν φθηνότερα από έναν ηλεκτροκινητήρα από ότι από ένα θερμικό. Για να φέρω το κλασικό παράδειγμα, ένα Model 3 LR κοστίζει 46 χιλιάρικα. Χωρίς την επιδότηση θα κόστιζε 54. Ακόμη κι αν είχε τέλος ταξινόμησης, πόσο θα κόστιζε; Σίγουρα πολύ λιγότερο από τα 100 χιλιάρικα που θα κόστιζε ένα θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων και εξοπλισμού. Και βεβαίως στο επιχείρημα των επιδοτούμενων τιμών, θα μπορούσε κανείς να αναφέρει το αντεπιχείρημα ότι ακόμη τα κοστολόγια της ηλεκτροκίνησης είναι αρκετά ψηλά, λόγω νέας τεχνολογίας και χαμηλών όγκων πωλήσεων σε σχέση με τα θερμικά. Και ότι οι επιδοτήσεις γίνονται για να καλυφθεί το παραπάνω μειονέκτημα και να μπορέσει να "ξεκινήσει το τραίνο" της ηλεκτροκίνησης.Δεν πιστευω οτι ισχυει αυτο το επιχειρημα οτι ειναι νεα τεχνολογια και εχουν αυξημενο κοστος. Το μερος του αυτοκινητου (που ειναι κοινο με θερμικα οπως σασσι, αναρτησεις, εξωτερικο εσωτερικο κλπ) ειναι παλια τεχνολογια ακομα και οι ηλεκτροκινητηρες. Μονο οι μπαταριες ειναι νεα τεχνολογια με κοστος που πιθανον να πεσει στο μελλον. Περα οτι η Τεσλα κατασκευαζει πανω απο 1 εκατ αμαξια τον χρονο, προσφατα αρθρα αναλυουν οτι το κοστος να φτιαχτει ενα τεσλα ειναι πολυ χαμηλοτερο απο αντιστοιχο θερμικο απλα γιατι αποτελειται απο πολυ λιγοτερα τμηματα, πολυ ποιο απλα φτιαγμενα.
-
@wantone said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Σίγουρα αλλα είπες στα 32 χιλιάρικα τι καλύτερο βρίσκεις σε θερμικό. Βρήκα 2.
Το αν δεν αρκούν τα 32 χιλιάρικα για θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων με το ηλεκτρικό ειναι άλλο θέμα, δεν είναι πρόβλημα της τεχνολογίας αλλά της χυδαίας στρέβλωσης της αγοράς μέσω επιδοτήσεων και τέλους ταξινόμησης.
α) Κι εγώ θα προτιμούσα ένα Fiesta ST ή ένα hyundai i20N αντί ενός Leaf, αλλά για να έχει νόημα οποιαδήποτε σύγκριση (και όχι μόνο μεταξύ θερμικού και ηλεκτρικού) πρέπει να αφορά αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας αμαξώματος.
β) Κι όμως οι επιδόσεις των ηλεκτρικών είναι θέμα τεχνολογίας! Τα άλογα βγαίνουν φθηνότερα από έναν ηλεκτροκινητήρα από ότι από ένα θερμικό. Για να φέρω το κλασικό παράδειγμα, ένα Model 3 LR κοστίζει 46 χιλιάρικα. Χωρίς την επιδότηση θα κόστιζε 54. Ακόμη κι αν είχε τέλος ταξινόμησης, πόσο θα κόστιζε; Σίγουρα πολύ λιγότερο από τα 100 χιλιάρικα που θα κόστιζε ένα θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων και εξοπλισμού. Και βεβαίως στο επιχείρημα των επιδοτούμενων τιμών, θα μπορούσε κανείς να αναφέρει το αντεπιχείρημα ότι ακόμη τα κοστολόγια της ηλεκτροκίνησης είναι αρκετά ψηλά, λόγω νέας τεχνολογίας και χαμηλών όγκων πωλήσεων σε σχέση με τα θερμικά. Και ότι οι επιδοτήσεις γίνονται για να καλυφθεί το παραπάνω μειονέκτημα και να μπορέσει να "ξεκινήσει το τραίνο" της ηλεκτροκίνησης.Δεν πιστευω οτι ισχυει αυτο το επιχειρημα οτι ειναι νεα τεχνολογια και εχουν αυξημενο κοστος. Το μερος του αυτοκινητου (που ειναι κοινο με θερμικα οπως σασσι, αναρτησεις, εξωτερικο εσωτερικο κλπ) ειναι παλια τεχνολογια ακομα και οι ηλεκτροκινητηρες. Μονο οι μπαταριες ειναι νεα τεχνολογια με κοστος που πιθανον να πεσει στο μελλον. Περα οτι η Τεσλα κατασκευαζει πανω απο 1 εκατ αμαξια τον χρονο, προσφατα αρθρα αναλυουν οτι το κοστος να φτιαχτει ενα τεσλα ειναι πολυ χαμηλοτερο απο αντιστοιχο θερμικο απλα γιατι αποτελειται απο πολυ λιγοτερα τμηματα, πολυ ποιο απλα φτιαγμενα.
Δεν ισχύει αυτό που λες
1ον οι πλατφόρμες είναι τελείως διαφορετικές απο τα θερμικά και αυτό φαίνεται αμέσως απο τους παραδοσιακούς κατασκευαστές που δεν μπορούν να κάνουν κάτι ανταγωνιστικό απο πλευράς βάρους (κυρίως) και να ανταγωνιστούν τους νεόφερτους που ξεκίνησαν απο λευκό χαρτί . Παράδειγμα προς αποφυγή η προσέγγιση της Toyota.
2ον φρένα αναρτήσεις και ελαστικά έχουν να αντιμετωπίσουν νεα δεδομένα ροπής και κατανομής βάρους και το θέμα του φρεναρίσματος ανάκτησης ενέργειας που μας παει στο
3ο ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΜΙΚΡΟΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΣ όλα καινούργια ! τι τραβάει η VW με αυτό δεν λέγετε!
4o τα ηλεκτρομοτερ, όποιος πάει με φιλοσοφία εντάξει τα ξέρουμε 100 χρόνια τώρα ψάχνει να βρει γιατί του λείπουν αρκετές δεκάδες μίλια εμβέλεια απο τον ανταγωνισμό .
για τις μπαταρίες δεν χρειάζεται να πούμε πως όποιος δεν εχει δικά του εργοστάσια θα μείνει με τα μακέτα και τα πρωτότυπα...
-
@monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
σε σώζει πριν εσύ καταλάβεις τι έγινε
Αυτό νομίζω είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα , το οτο πιλοτ που κινείτε αυτόνομα το αυτοκίνητο και ο οδηγός χαζεύει στο κινητό/ταμπλετ ή κοιμάται και δεν παίρνει μυρωδιά του τι έγινε , όπως παραδέχονται όλοι στο βίντεο που ανέβασες
-
@yem said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
σε σώζει πριν εσύ καταλάβεις τι έγινε
Αυτό νομίζω είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα , το οτο πιλοτ που κινείτε αυτόνομα το αυτοκίνητο και ο οδηγός χαζεύει στο κινητό/ταμπλετ ή κοιμάται και δεν παίρνει μυρωδιά του τι έγινε , όπως παραδέχονται όλοι στο βίντεο που ανέβασες
Ακριβώς.. σε χαντακωνει, εσένα και κανέναν ποδηλάτη και δεν έχεις πάρει χαμπάρι..
-
@monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@wantone said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Σίγουρα αλλα είπες στα 32 χιλιάρικα τι καλύτερο βρίσκεις σε θερμικό. Βρήκα 2.
Το αν δεν αρκούν τα 32 χιλιάρικα για θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων με το ηλεκτρικό ειναι άλλο θέμα, δεν είναι πρόβλημα της τεχνολογίας αλλά της χυδαίας στρέβλωσης της αγοράς μέσω επιδοτήσεων και τέλους ταξινόμησης.
α) Κι εγώ θα προτιμούσα ένα Fiesta ST ή ένα hyundai i20N αντί ενός Leaf, αλλά για να έχει νόημα οποιαδήποτε σύγκριση (και όχι μόνο μεταξύ θερμικού και ηλεκτρικού) πρέπει να αφορά αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας αμαξώματος.
β) Κι όμως οι επιδόσεις των ηλεκτρικών είναι θέμα τεχνολογίας! Τα άλογα βγαίνουν φθηνότερα από έναν ηλεκτροκινητήρα από ότι από ένα θερμικό. Για να φέρω το κλασικό παράδειγμα, ένα Model 3 LR κοστίζει 46 χιλιάρικα. Χωρίς την επιδότηση θα κόστιζε 54. Ακόμη κι αν είχε τέλος ταξινόμησης, πόσο θα κόστιζε; Σίγουρα πολύ λιγότερο από τα 100 χιλιάρικα που θα κόστιζε ένα θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων και εξοπλισμού. Και βεβαίως στο επιχείρημα των επιδοτούμενων τιμών, θα μπορούσε κανείς να αναφέρει το αντεπιχείρημα ότι ακόμη τα κοστολόγια της ηλεκτροκίνησης είναι αρκετά ψηλά, λόγω νέας τεχνολογίας και χαμηλών όγκων πωλήσεων σε σχέση με τα θερμικά. Και ότι οι επιδοτήσεις γίνονται για να καλυφθεί το παραπάνω μειονέκτημα και να μπορέσει να "ξεκινήσει το τραίνο" της ηλεκτροκίνησης.Δεν πιστευω οτι ισχυει αυτο το επιχειρημα οτι ειναι νεα τεχνολογια και εχουν αυξημενο κοστος. Το μερος του αυτοκινητου (που ειναι κοινο με θερμικα οπως σασσι, αναρτησεις, εξωτερικο εσωτερικο κλπ) ειναι παλια τεχνολογια ακομα και οι ηλεκτροκινητηρες. Μονο οι μπαταριες ειναι νεα τεχνολογια με κοστος που πιθανον να πεσει στο μελλον. Περα οτι η Τεσλα κατασκευαζει πανω απο 1 εκατ αμαξια τον χρονο, προσφατα αρθρα αναλυουν οτι το κοστος να φτιαχτει ενα τεσλα ειναι πολυ χαμηλοτερο απο αντιστοιχο θερμικο απλα γιατι αποτελειται απο πολυ λιγοτερα τμηματα, πολυ ποιο απλα φτιαγμενα.
Δεν ισχύει αυτό που λες
1ον οι πλατφόρμες είναι τελείως διαφορετικές απο τα θερμικά και αυτό φαίνεται αμέσως απο τους παραδοσιακούς κατασκευαστές που δεν μπορούν να κάνουν κάτι ανταγωνιστικό απο πλευράς βάρους (κυρίως) και να ανταγωνιστούν τους νεόφερτους που ξεκίνησαν απο λευκό χαρτί . Παράδειγμα προς αποφυγή η προσέγγιση της Toyota.
2ον φρένα αναρτήσεις και ελαστικά έχουν να αντιμετωπίσουν νεα δεδομένα ροπής και κατανομής βάρους και το θέμα του φρεναρίσματος ανάκτησης ενέργειας που μας παει στο
3ο ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΜΙΚΡΟΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΣ όλα καινούργια ! τι τραβάει η VW με αυτό δεν λέγετε!
4o τα ηλεκτρομοτερ, όποιος πάει με φιλοσοφία εντάξει τα ξέρουμε 100 χρόνια τώρα ψάχνει να βρει γιατί του λείπουν αρκετές δεκάδες μίλια εμβέλεια απο τον ανταγωνισμό .
για τις μπαταρίες δεν χρειάζεται να πούμε πως όποιος δεν εχει δικά του εργοστάσια θα μείνει με τα μακέτα και τα πρωτότυπα...
- Παράδειγμα προς μίμηση: Β πλατφόρμα Stellantis, από diesel έως ηλεκτρικό. 12 point.
Φέτος βγαίνει και η νέα C πλατφόρμα με το 3008..
- τα δεδομένα δεν είναι νέα, υπήρχαν οχήματα από 500 κιλά μέχρι 5 τόνους σε όλη την νεώτερη ιστορία της ανθρωπότητας. Δυναμό έχουμε στα ποδήλατα κάναν αιώνα επίσης.
Άνετα θα έχουν ένα προγράμματακι που θα του βάζεις 3-4 δεδομένα και θα σου βγάζει κάθε πιθανή εξομοίωση..
-
η VW τραβάει τα πάνδεινα γιατί έμειναν στα 12 χρόνια πρωτιάς του Golf. Έχουν απολύσει πολλά μεγαλοστελεχη, βάλε και τον υπεύθυνο για το infotainment που δεν άντεξε ούτε 2 χρονια με τις παπαριές που παρέδωσε..και μάλιστα ανακοίνωσε αύξηση 5% άμεσα, ενώ είναι ήδη πολύ ακριβή και τα ID ουσιαστικά είναι εκτός αγοράς αυτήν τη στιγμή για το 2023..δεν ξέρω αν έχετε μπει μέσα, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ, μιλάμε για αυτοκίνητα επιπέδου φθηνού Ιαπωνικού που πουλιούνται πάνω από 36.000€!! Φθηνό θα προσφέρει και η Stellantis, αλλά από 27.500..πιο εύπεπτο αυτό το νούμερο..
-
τα μοτέρ είναι της πλάκας, φτιάχνεις και μόνος σου για να κινείς κάνα πατίνι, έχεις ακούσει κανέναν να διαμαρτύρεται για το κόστος κατασκευής του ηλεκτρικού; Ενώ για τα diesel αυτός είναι και ο μοναδικός λόγος που τα φάγανε, δεν συμφέρει η εξέλιξή του και η κατασκευή του, ειδικά για μικρότερα αυτοκίνητα με μικρό περιθώριο κέρδους..γι' αυτό πλέον οι μικρότερες προτάσεις, πλην Stellantis, είναι 2.0 της VW, και ακόμη μεγαλύτεροι των premium, μέχρι και η Mazda έβγαλε 3.3(!).
Το πόσο εύκολο είναι να φτιάξεις μοτεράκι το βλέπουμε με όλους αυτούς τους Κινέζους που ξεπήδησαν από τα βάθη της Ασίας τα τελευταία χρόνια και έφτιαξαν εταιρείες και πουλάνε οχηματακια..με λίγο κεφάλαιο και 20 άτομα προσωπικό που κοιμόταν στο εργοστάσιο ο άλλος έφτιαξε εταιρεία εξαγωγική που τώρα πουλάει σε όλον τον πλανήτη πατίνια και ποδήλατα!
Τα λεφτά όπως σωστά λες είναι στις μπαταρίες και αυτό και μόνο γιατί χρειάζονται σπάνιες πρώτες ύλες, όχι γιατί είναι τίποτα θαύματα της τεχνολογίας..οι βασικές αρχές είναι ίδιες.
οι επόμενες γενιές με γραφένιο λογικά θα είναι τεράστιο άλμα προς τα μπροστά, αλλά ακόμη δεν φαίνονται τόσο κοντά όσο δέκα χρόνια πριν όταν η Ευρώπη επένδυε 1δις στο γραφένιο και τις χρήσεις του..
-
@dublin
Πιστεύω να εχεις καταλάβει οτι αυτά που γράφεις πχ για την πλατφόρμα της stellantis είναι μειονέκτημα!
Nα πω οτι δεν στο έγραψα κιόλας...το ίδιο έκανε η Toyota ,πλατφόρμα κοινή για θερμικά και ηλεκτρικά πάτωσε στις πωλήσεις και με ελαφριά πηδηματάκια ο Akio την έκανε, τα ίδια και χειρότερα περιμένουν και την stellantis ... -
@wantone said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Σίγουρα αλλα είπες στα 32 χιλιάρικα τι καλύτερο βρίσκεις σε θερμικό. Βρήκα 2.
Το αν δεν αρκούν τα 32 χιλιάρικα για θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων με το ηλεκτρικό ειναι άλλο θέμα, δεν είναι πρόβλημα της τεχνολογίας αλλά της χυδαίας στρέβλωσης της αγοράς μέσω επιδοτήσεων και τέλους ταξινόμησης.
α) Κι εγώ θα προτιμούσα ένα Fiesta ST ή ένα hyundai i20N αντί ενός Leaf, αλλά για να έχει νόημα οποιαδήποτε σύγκριση (και όχι μόνο μεταξύ θερμικού και ηλεκτρικού) πρέπει να αφορά αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας αμαξώματος.
β) Κι όμως οι επιδόσεις των ηλεκτρικών είναι θέμα τεχνολογίας! Τα άλογα βγαίνουν φθηνότερα από έναν ηλεκτροκινητήρα από ότι από ένα θερμικό. Για να φέρω το κλασικό παράδειγμα, ένα Model 3 LR κοστίζει 46 χιλιάρικα. Χωρίς την επιδότηση θα κόστιζε 54. Ακόμη κι αν είχε τέλος ταξινόμησης, πόσο θα κόστιζε; Σίγουρα πολύ λιγότερο από τα 100 χιλιάρικα που θα κόστιζε ένα θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων και εξοπλισμού. Και βεβαίως στο επιχείρημα των επιδοτούμενων τιμών, θα μπορούσε κανείς να αναφέρει το αντεπιχείρημα ότι ακόμη τα κοστολόγια της ηλεκτροκίνησης είναι αρκετά ψηλά, λόγω νέας τεχνολογίας και χαμηλών όγκων πωλήσεων σε σχέση με τα θερμικά. Και ότι οι επιδοτήσεις γίνονται για να καλυφθεί το παραπάνω μειονέκτημα και να μπορέσει να "ξεκινήσει το τραίνο" της ηλεκτροκίνησης.Δεν πιστευω οτι ισχυει αυτο το επιχειρημα οτι ειναι νεα τεχνολογια και εχουν αυξημενο κοστος. Το μερος του αυτοκινητου (που ειναι κοινο με θερμικα οπως σασσι, αναρτησεις, εξωτερικο εσωτερικο κλπ) ειναι παλια τεχνολογια ακομα και οι ηλεκτροκινητηρες. Μονο οι μπαταριες ειναι νεα τεχνολογια με κοστος που πιθανον να πεσει στο μελλον. Περα οτι η Τεσλα κατασκευαζει πανω απο 1 εκατ αμαξια τον χρονο, προσφατα αρθρα αναλυουν οτι το κοστος να φτιαχτει ενα τεσλα ειναι πολυ χαμηλοτερο απο αντιστοιχο θερμικο απλα γιατι αποτελειται απο πολυ λιγοτερα τμηματα, πολυ ποιο απλα φτιαγμενα.
Μα οι μπαταρίες και ο ηλεκτροκινητήρας είναι και τα μόνα πράγματα που διαφοροποιούν ένα ηλεκτρικό από ένα θέρμικο, τόσο κατασκευαστικά όσο και κοστολογικά.
-
Oι επιδοσεις ειναι πραγματι σημαντικες για οταν τις χρειαστεις, αυτο δε σηκωνει αμφισβητηση.
Το θεμα ειναι οτι οι υπερμαχοι των ηλεκτρικων κολλανε τοσο πολυ στις ρεπριζ λες και προκειται να κανουν κοντρες στα λιμανακια ή λες κι ενα αυτοκινητο 200+ αλογων εχει κακες ρεπριζ και χρειαζεσαι ξαφνικα 0-100 σε 3 δευτερολεπτα (που με τους δρομους που εχουμε παιζει και να βρεθεις σε κανα χωραφι αν επιταχυνεις τοσο ακαριαια).
Επισης, απ'τη μια κοπτονται τοσο για τις, πραγματι, ταχυτατες αυτες ρεπριζ αλλα το οτι αν πανε πανω απο 110 χλμ τα ηλεκτρικα παιζει να μη φτανουν ουτε μεχρι την Πατρα το κανουν αβαβα.
Μαλλον οταν ταξιδευει καποιος στην Αθηνων Κορινθου, την Αθηνων Λαμιας κλπ (με 2-3 λωριδες παντου) ειναι πολυ σημαντικοτερες οι ρεπριζ φεραρι απ'το να πας με φυσιολογικες ταχυτητες (130χλμ και σε σημεια και λιγο παραπανω) ωστε να μην σε περνανε μεχρι και τα 1600αρια του 2005 με τα 100 αλογα. Γιατι εγω τεσλα σε εθνικη οδο να παει πανω απο 110-120χλμ δεν εχω δει ισως και ποτε. Αντιθετα, συγχρονα αυτοκινητα σχετικα μεγαλης ιπποδυναμης σπανια τα βλεπεις να πανε κατω απο 140χλμ.
Εκτος κι αν τα τεσλα τα παιρνουν για ορεινες διαδρομες σε επαρχιακους δρομους...για να μεινουν απο μπαταρια στη μεση του πουθενα. -
@monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@dublin
Πιστεύω να εχεις καταλάβει οτι αυτά που γράφεις πχ για την πλατφόρμα της stellantis είναι μειονέκτημα!
Nα πω οτι δεν στο έγραψα κιόλας...το ίδιο έκανε η Toyota ,πλατφόρμα κοινή για θερμικά και ηλεκτρικά πάτωσε στις πωλήσεις και με ελαφριά πηδηματάκια ο Akio την έκανε, τα ίδια και χειρότερα περιμένουν και την stellantis ...Tα e-208 και e-2008 ήταν πρώτα σε πωλήσεις στην Ευρώπη στην κατηγορία τους.. άσε..θα τα δούμε τι την περιμένει.. κάτι μου λέει ότι μόνο πάνω έχει να πάει, και είναι ήδη 2η..
-
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@dublin
Πιστεύω να εχεις καταλάβει οτι αυτά που γράφεις πχ για την πλατφόρμα της stellantis είναι μειονέκτημα!
Nα πω οτι δεν στο έγραψα κιόλας...το ίδιο έκανε η Toyota ,πλατφόρμα κοινή για θερμικά και ηλεκτρικά πάτωσε στις πωλήσεις και με ελαφριά πηδηματάκια ο Akio την έκανε, τα ίδια και χειρότερα περιμένουν και την stellantis ...Tα e-208 και e-2008 ήταν πρώτα σε πωλήσεις στην Ευρώπη στην κατηγορία τους.. άσε..θα τα δούμε τι την περιμένει.. κάτι μου λέει ότι μόνο πάνω έχει να πάει, και είναι ήδη 2η..
Γιατί ποια άλλα ηλεκτρικά υπάρχουν στην κατηγορία τους;
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Tα e-208 και e-2008 ήταν πρώτα σε πωλήσεις στην Ευρώπη στην κατηγορία τους.. άσε..θα τα δούμε τι την περιμένει.. κάτι μου λέει ότι μόνο πάνω έχει να πάει, και είναι ήδη 2η..
Γιατί ποια άλλα ηλεκτρικά υπάρχουν στην κατηγορία τους;
Στο e-2008 είναι το Kona (αλλά προσωρινά σταμάτησε για να'ρθει το καινούριο)
Στο e-208 ίσως το 500 e ?
-
Δηλαδή ήρθε δεύτερο από τα δύο;
-
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Για να φέρω το κλασικό παράδειγμα, ένα Model 3 LR κοστίζει 46 χιλιάρικα. Χωρίς την επιδότηση θα κόστιζε 54. Ακόμη κι αν είχε τέλος ταξινόμησης, πόσο θα κόστιζε; Σίγουρα πολύ λιγότερο από τα 100 χιλιάρικα που θα κόστιζε ένα θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων και εξοπλισμού.
Τα Tesla είναι φτηνότερα από τον ανταγωνισμό. Δες όμως πόσο κάνει στο εξωτερικό μια BMW i4 και η αντίστοιχη θερμική 4άρα ή 3άρα.
-
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@wantone said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Σίγουρα αλλα είπες στα 32 χιλιάρικα τι καλύτερο βρίσκεις σε θερμικό. Βρήκα 2.
Το αν δεν αρκούν τα 32 χιλιάρικα για θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων με το ηλεκτρικό ειναι άλλο θέμα, δεν είναι πρόβλημα της τεχνολογίας αλλά της χυδαίας στρέβλωσης της αγοράς μέσω επιδοτήσεων και τέλους ταξινόμησης.
α) Κι εγώ θα προτιμούσα ένα Fiesta ST ή ένα hyundai i20N αντί ενός Leaf, αλλά για να έχει νόημα οποιαδήποτε σύγκριση (και όχι μόνο μεταξύ θερμικού και ηλεκτρικού) πρέπει να αφορά αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας αμαξώματος.
β) Κι όμως οι επιδόσεις των ηλεκτρικών είναι θέμα τεχνολογίας! Τα άλογα βγαίνουν φθηνότερα από έναν ηλεκτροκινητήρα από ότι από ένα θερμικό. Για να φέρω το κλασικό παράδειγμα, ένα Model 3 LR κοστίζει 46 χιλιάρικα. Χωρίς την επιδότηση θα κόστιζε 54. Ακόμη κι αν είχε τέλος ταξινόμησης, πόσο θα κόστιζε; Σίγουρα πολύ λιγότερο από τα 100 χιλιάρικα που θα κόστιζε ένα θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων και εξοπλισμού. Και βεβαίως στο επιχείρημα των επιδοτούμενων τιμών, θα μπορούσε κανείς να αναφέρει το αντεπιχείρημα ότι ακόμη τα κοστολόγια της ηλεκτροκίνησης είναι αρκετά ψηλά, λόγω νέας τεχνολογίας και χαμηλών όγκων πωλήσεων σε σχέση με τα θερμικά. Και ότι οι επιδοτήσεις γίνονται για να καλυφθεί το παραπάνω μειονέκτημα και να μπορέσει να "ξεκινήσει το τραίνο" της ηλεκτροκίνησης.Δεν πιστευω οτι ισχυει αυτο το επιχειρημα οτι ειναι νεα τεχνολογια και εχουν αυξημενο κοστος. Το μερος του αυτοκινητου (που ειναι κοινο με θερμικα οπως σασσι, αναρτησεις, εξωτερικο εσωτερικο κλπ) ειναι παλια τεχνολογια ακομα και οι ηλεκτροκινητηρες. Μονο οι μπαταριες ειναι νεα τεχνολογια με κοστος που πιθανον να πεσει στο μελλον. Περα οτι η Τεσλα κατασκευαζει πανω απο 1 εκατ αμαξια τον χρονο, προσφατα αρθρα αναλυουν οτι το κοστος να φτιαχτει ενα τεσλα ειναι πολυ χαμηλοτερο απο αντιστοιχο θερμικο απλα γιατι αποτελειται απο πολυ λιγοτερα τμηματα, πολυ ποιο απλα φτιαγμενα.
Μα οι μπαταρίες και ο ηλεκτροκινητήρας είναι και τα μόνα πράγματα που διαφοροποιούν ένα ηλεκτρικό από ένα θέρμικο, τόσο κατασκευαστικά όσο και κοστολογικά.
Nαι οπως ειπα αυτα τα 2 εχουν πολυ πολυ λιγοτερα τμηματα απο ΜΕΚ με δεξαμενη καυσιμου (μην ξεχναμε οτι υπαρχουν πολλαπλες αντλιες σε αυτο το συστημα που εχουν παρα πολλα κινουμενα μερη). Για να σου λυθει η απορια δες βιντεo στο youtube που αναλυουν τα κοστη και τροπο κατασκευης.
-
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Oι επιδοσεις ειναι πραγματι σημαντικες για οταν τις χρειαστεις, αυτο δε σηκωνει αμφισβητηση.
Το θεμα ειναι οτι οι υπερμαχοι των ηλεκτρικων κολλανε τοσο πολυ στις ρεπριζ λες και προκειται να κανουν κοντρες στα λιμανακια ή λες κι ενα αυτοκινητο 200+ αλογων εχει κακες ρεπριζ και χρειαζεσαι ξαφνικα 0-100 σε 3 δευτερολεπτα (που με τους δρομους που εχουμε παιζει και να βρεθεις σε κανα χωραφι αν επιταχυνεις τοσο ακαριαια).
Επισης, απ'τη μια κοπτονται τοσο για τις, πραγματι, ταχυτατες αυτες ρεπριζ αλλα το οτι αν πανε πανω απο 110 χλμ τα ηλεκτρικα παιζει να μη φτανουν ουτε μεχρι την Πατρα το κανουν αβαβα.
Μαλλον οταν ταξιδευει καποιος στην Αθηνων Κορινθου, την Αθηνων Λαμιας κλπ (με 2-3 λωριδες παντου) ειναι πολυ σημαντικοτερες οι ρεπριζ φεραρι απ'το να πας με φυσιολογικες ταχυτητες (130χλμ και σε σημεια και λιγο παραπανω) ωστε να μην σε περνανε μεχρι και τα 1600αρια του 2005 με τα 100 αλογα. Γιατι εγω τεσλα σε εθνικη οδο να παει πανω απο 110-120χλμ δεν εχω δει ισως και ποτε. Αντιθετα, συγχρονα αυτοκινητα σχετικα μεγαλης ιπποδυναμης σπανια τα βλεπεις να πανε κατω απο 140χλμ.
Εκτος κι αν τα τεσλα τα παιρνουν για ορεινες διαδρομες σε επαρχιακους δρομους...για να μεινουν απο μπαταρια στη μεση του πουθενα.Συμπυκνωμένο ποστ κόμπλεξ. Πρακτικά δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω.
Το Model 3 LR είναι εξαιρετικό από στήσιμο και σε συνδυασμό με την τετρακίνηση βγάζει μια χαρά τα 440 άλογα του στο δρόμο. Επίσης με πραγματική αυτονομία τα 400 Km στην εθνική με 120 Km/h, μπορεί κάλλιστα να βγάλει τα 200 Km του Αθήνα - Πάτρα τάπα.
Όπως έχω ξαναγράψει, στην εθνική έχω πετύχει αρκετές φορές Evo και STi στη μεσαία λωρίδα με 100-120. Και λοιπόν; Τα χαρακτηρίζει αυτό;
Επίσης όσες φορές κάνω ταξίδι με το CC στα 140, είναι ζήτημα αν με προσπερνάει το 1% των αυτοκινήτων. Η πλειονότητα των αυτοκινήτων κινείται περί τα 100-120 (ή και πιο κάτω) και ένα 30% μεταξύ 120 και 140.Φιλική συμβουλή: Οδήγησε για να έχεις άποψη... Γιατί προς το παρόν δεν καταγράφεις άποψη αλλά συμπλέγματα!
-
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Επίσης όσες φορές κάνω ταξίδι με το CC στα 140, είναι ζήτημα αν με προσπερνάει το 1% των αυτοκινήτων. Η πλειονότητα των αυτοκινήτων κινείται περί τα 100-120 (ή και πιο κάτω) και ένα 30% μεταξύ 120 και 140.
Αυτό ισχύει κατά κύριο λόγο σε άδειους δρόμους φυσικά. Αν αυξάνεται η κίνηση, τότε με μαγικό τρόπο, αυξάνονται και οι "γρήγοροι".
Μάλλον το κόμπλεξ, πρέπει να τον προσπεράσω μην τον έχω μπροστά μου. -
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Oι επιδοσεις ειναι πραγματι σημαντικες για οταν τις χρειαστεις, αυτο δε σηκωνει αμφισβητηση.
Το θεμα ειναι οτι οι υπερμαχοι των ηλεκτρικων κολλανε τοσο πολυ στις ρεπριζ λες και προκειται να κανουν κοντρες στα λιμανακια ή λες κι ενα αυτοκινητο 200+ αλογων εχει κακες ρεπριζ και χρειαζεσαι ξαφνικα 0-100 σε 3 δευτερολεπτα (που με τους δρομους που εχουμε παιζει και να βρεθεις σε κανα χωραφι αν επιταχυνεις τοσο ακαριαια).
Επισης, απ'τη μια κοπτονται τοσο για τις, πραγματι, ταχυτατες αυτες ρεπριζ αλλα το οτι αν πανε πανω απο 110 χλμ τα ηλεκτρικα παιζει να μη φτανουν ουτε μεχρι την Πατρα το κανουν αβαβα.
Μαλλον οταν ταξιδευει καποιος στην Αθηνων Κορινθου, την Αθηνων Λαμιας κλπ (με 2-3 λωριδες παντου) ειναι πολυ σημαντικοτερες οι ρεπριζ φεραρι απ'το να πας με φυσιολογικες ταχυτητες (130χλμ και σε σημεια και λιγο παραπανω) ωστε να μην σε περνανε μεχρι και τα 1600αρια του 2005 με τα 100 αλογα. Γιατι εγω τεσλα σε εθνικη οδο να παει πανω απο 110-120χλμ δεν εχω δει ισως και ποτε. Αντιθετα, συγχρονα αυτοκινητα σχετικα μεγαλης ιπποδυναμης σπανια τα βλεπεις να πανε κατω απο 140χλμ.
Εκτος κι αν τα τεσλα τα παιρνουν για ορεινες διαδρομες σε επαρχιακους δρομους...για να μεινουν απο μπαταρια στη μεση του πουθενα.Συμπυκνωμένο ποστ κόμπλεξ. Πρακτικά δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω.
Το Model 3 LR είναι εξαιρετικό από στήσιμο και σε συνδυασμό με την τετρακίνηση βγάζει μια χαρά τα 440 άλογα του στο δρόμο. Επίσης με πραγματική αυτονομία τα 400 Km στην εθνική με 120 Km/h, μπορεί κάλλιστα να βγάλει τα 200 Km του Αθήνα - Πάτρα τάπα.
Όπως έχω ξαναγράψει, στην εθνική έχω πετύχει αρκετές φορές Evo και STi στη μεσαία λωρίδα με 100-120. Και λοιπόν; Τα χαρακτηρίζει αυτό;
Επίσης όσες φορές κάνω ταξίδι με το CC στα 140, είναι ζήτημα αν με προσπερνάει το 1% των αυτοκινήτων. Η πλειονότητα των αυτοκινήτων κινείται περί τα 100-120 (ή και πιο κάτω) και ένα 30% μεταξύ 120 και 140.Φιλική συμβουλή: Οδήγησε για να έχεις άποψη... Γιατί προς το παρόν δεν καταγράφεις άποψη αλλά συμπλέγματα!
Μάλλον πρέπει να μένεις έξω από Πάτρα και έξω από την πόλη τον Αθηνών για να πας και να έρθεις με 400 αυτονομία.. επειδή το κάνω συνέχεια, και θα το κάνω και αυτές τις μέρες, είναι περίπου 230-240χλμ one way.. εκτός αν όντως μένεις, τίποτα Μέγαρα και πας μέχρι Ρίο..
-
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Oι επιδοσεις ειναι πραγματι σημαντικες για οταν τις χρειαστεις, αυτο δε σηκωνει αμφισβητηση.
Το θεμα ειναι οτι οι υπερμαχοι των ηλεκτρικων κολλανε τοσο πολυ στις ρεπριζ λες και προκειται να κανουν κοντρες στα λιμανακια ή λες κι ενα αυτοκινητο 200+ αλογων εχει κακες ρεπριζ και χρειαζεσαι ξαφνικα 0-100 σε 3 δευτερολεπτα (που με τους δρομους που εχουμε παιζει και να βρεθεις σε κανα χωραφι αν επιταχυνεις τοσο ακαριαια).
Επισης, απ'τη μια κοπτονται τοσο για τις, πραγματι, ταχυτατες αυτες ρεπριζ αλλα το οτι αν πανε πανω απο 110 χλμ τα ηλεκτρικα παιζει να μη φτανουν ουτε μεχρι την Πατρα το κανουν αβαβα.
Μαλλον οταν ταξιδευει καποιος στην Αθηνων Κορινθου, την Αθηνων Λαμιας κλπ (με 2-3 λωριδες παντου) ειναι πολυ σημαντικοτερες οι ρεπριζ φεραρι απ'το να πας με φυσιολογικες ταχυτητες (130χλμ και σε σημεια και λιγο παραπανω) ωστε να μην σε περνανε μεχρι και τα 1600αρια του 2005 με τα 100 αλογα. Γιατι εγω τεσλα σε εθνικη οδο να παει πανω απο 110-120χλμ δεν εχω δει ισως και ποτε. Αντιθετα, συγχρονα αυτοκινητα σχετικα μεγαλης ιπποδυναμης σπανια τα βλεπεις να πανε κατω απο 140χλμ.
Εκτος κι αν τα τεσλα τα παιρνουν για ορεινες διαδρομες σε επαρχιακους δρομους...για να μεινουν απο μπαταρια στη μεση του πουθενα.Συμπυκνωμένο ποστ κόμπλεξ. Πρακτικά δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω.
Το Model 3 LR είναι εξαιρετικό από στήσιμο και σε συνδυασμό με την τετρακίνηση βγάζει μια χαρά τα 440 άλογα του στο δρόμο. Επίσης με πραγματική αυτονομία τα 400 Km στην εθνική με 120 Km/h, μπορεί κάλλιστα να βγάλει τα 200 Km του Αθήνα - Πάτρα τάπα.
Όπως έχω ξαναγράψει, στην εθνική έχω πετύχει αρκετές φορές Evo και STi στη μεσαία λωρίδα με 100-120. Και λοιπόν; Τα χαρακτηρίζει αυτό;
Επίσης όσες φορές κάνω ταξίδι με το CC στα 140, είναι ζήτημα αν με προσπερνάει το 1% των αυτοκινήτων. Η πλειονότητα των αυτοκινήτων κινείται περί τα 100-120 (ή και πιο κάτω) και ένα 30% μεταξύ 120 και 140.Φιλική συμβουλή: Οδήγησε για να έχεις άποψη... Γιατί προς το παρόν δεν καταγράφεις άποψη αλλά συμπλέγματα!
Μάλλον πρέπει να μένεις έξω από Πάτρα και έξω από την πόλη τον Αθηνών για να πας και να έρθεις με 400 αυτονομία.. επειδή το κάνω συνέχεια, και θα το κάνω και αυτές τις μέρες, είναι περίπου 230-240χλμ one way.. εκτός αν όντως μένεις, τίποτα Μέγαρα και πας μέχρι Ρίο..
δεν σου εγραψε αυτο ομως.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση