Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
    • 1
    • 2
    • 65
    • 66
    • 67
    • 68
    • 69
    • 141
    • 142
    • 67 / 142
    Περί αυτοκίνησης
    87
    2840
    96261
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • diego1960
      diego1960 last edited by

      Μα δε με ενδιαφέρει ούτε ο κύκλος στροφής ούτε να χωρέσω οικογένεια! Η ερώτηση ήταν αν υπάρχει ένα καλύτερο θερμικό στα 32 χιλιάρικα με αντίστοιχες επιδόσεις. Ε υπάρχουν 2! Με τα δικά μου θέλω δλδ το fun to drive σε πρώτο πλάνο και όλα τα άλλα ως υποσημείωση. Εσύ έχεις άλλα κριτήρια και είναι σεβαστό.

      Σε πόλη σε σταμάτα-ξεκινα δε θέλω ούτε ηλεκτρικό ούτε θερμικό ούτε αυτόματο, ούτε χειροκίνητο ούτε τίποτα. Θέλω να μην οδηγώ. Οι δρόμοι πλέον έχουν γίνει αφόρητοι, ειδικά αν υπάρχει και βροχόπτωση ή καύσωνας που δε μπορείς να ανοίξεις και κάνα παράθυρο. Η οδήγηση για μένα είναι ευχαρίστηση πάνω από όλα και μετά ανάγκη και για αυτό προτιμώ να την κάνω βράδυ που η κίνηση είναι σαφώς λιγότερη και μπορείς να απολαύσεις το αυτοκίνητό σου.

      Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • I
        i-hasu @ksenitias last edited by i-hasu

        @ksenitias said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

        Να θυμησω οτι 112 χας ειναι το οριο στην Αγγλια ( οκ, αντε να παμε 120 με φοβο καμερας)

        ενα ταπεινο και φτηνο leaf e+ εχει 0-100 στα 6.8 δευτερα, πληρη εξοπλισμο και αυτονομια ανετα 300 χιλιομετρα.

        το n-connect με την επιδοτηση ειναι στα 32 χιλιαρικα.

        Ξερεις κατι σαφως καλυτερο σε ΜΕΚ ;

        150 miles (=240 km) λέει ο Watson εδώ στο 09:03 : https://www.youtube.com/watch?v=bnIg-aEHD-Y

        Zω από περιέργεια
        να δω τι θα γίνει

        K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          ksenitias @i-hasu last edited by ksenitias

          @i-hasu said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

          @ksenitias said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

          Να θυμησω οτι 112 χας ειναι το οριο στην Αγγλια ( οκ, αντε να παμε 120 με φοβο καμερας)

          ενα ταπεινο και φτηνο leaf e+ εχει 0-100 στα 6.8 δευτερα, πληρη εξοπλισμο και αυτονομια ανετα 300 χιλιομετρα.

          το n-connect με την επιδοτηση ειναι στα 32 χιλιαρικα.

          Ξερεις κατι σαφως καλυτερο σε ΜΕΚ ;

          150 miles (=240 km) λέει ο Watson εδώ στο 09:03 : https://www.youtube.com/watch?v=bnIg-aEHD-Y

          ειναι το μοντελο με τη μικρη μπαταρια20210703-144111.jpg

          εδω το δικο μου οταν το πρωτοπηρα. ΟΚ, υπερβολικη η εκτιμηση για 286 μιλια, μονο με eco μεσα στη πολη συνεχεια κλπ

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • H
            harisma23 @diego1960 last edited by harisma23

            @diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

            Σίγουρα αλλα είπες στα 32 χιλιάρικα τι καλύτερο βρίσκεις σε θερμικό. Βρήκα 2.

            Το αν δεν αρκούν τα 32 χιλιάρικα για θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων με το ηλεκτρικό ειναι άλλο θέμα, δεν είναι πρόβλημα της τεχνολογίας αλλά της χυδαίας στρέβλωσης της αγοράς μέσω επιδοτήσεων και τέλους ταξινόμησης.

            α) Κι εγώ θα προτιμούσα ένα Fiesta ST ή ένα hyundai i20N αντί ενός Leaf, αλλά για να έχει νόημα οποιαδήποτε σύγκριση (και όχι μόνο μεταξύ θερμικού και ηλεκτρικού) πρέπει να αφορά αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας αμαξώματος.
            β) Κι όμως οι επιδόσεις των ηλεκτρικών είναι θέμα τεχνολογίας! Τα άλογα βγαίνουν φθηνότερα από έναν ηλεκτροκινητήρα από ότι από ένα θερμικό. Για να φέρω το κλασικό παράδειγμα, ένα Model 3 LR κοστίζει 46 χιλιάρικα. Χωρίς την επιδότηση θα κόστιζε 54. Ακόμη κι αν είχε τέλος ταξινόμησης, πόσο θα κόστιζε; Σίγουρα πολύ λιγότερο από τα 100 χιλιάρικα που θα κόστιζε ένα θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων και εξοπλισμού. Και βεβαίως στο επιχείρημα των επιδοτούμενων τιμών, θα μπορούσε κανείς να αναφέρει το αντεπιχείρημα ότι ακόμη τα κοστολόγια της ηλεκτροκίνησης είναι αρκετά ψηλά, λόγω νέας τεχνολογίας και χαμηλών όγκων πωλήσεων σε σχέση με τα θερμικά. Και ότι οι επιδοτήσεις γίνονται για να καλυφθεί το παραπάνω μειονέκτημα και να μπορέσει να "ξεκινήσει το τραίνο" της ηλεκτροκίνησης.

            W realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 3
            • D
              dublin @ksenitias last edited by

              @ksenitias said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

              @diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

              Σίγουρα αλλα είπες στα 32 χιλιάρικα τι καλύτερο βρίσκεις σε θερμικό. Βρήκα 2.

              Συγγνωμη, δεν θεωρω το i20καλυτερο απο το Leaf, αλλα αυτα ειναι γουστα. Για οικογενεια νομιζω το Leaf ειναι σαφως καλυτερο. Το αυτο ισχυει και για το fiesta.

              Προτεινω να οδηγησετε για ικανο χρονικο διαστημα ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο. Ιδιως για μεσα στη πολη δεν θα θελετε να ξαναδειτε ΚΕΚ

              Που μένεις; Ην. Βασίλειο είδα στο background;?!

              Μένεις καιρό έξω; Γιατί εδώ τα πράγματα είναι αρκετά διαφορετικά, και ειδικά με το Νησί (και δεν αναφέρομαι στην Κρήτη!).

              Εγώ μένα Αθήνα και έχω 2 μηχανάκια, 100κυβικα και 350, πριν μερικές μέρες είχα δουλειές κέντρο, με το μικρό έκανα τα πάντα, πάρκαρα απ' έξω από όπου ήθελα να πάω, όλα σούπερ! Να καταλάβεις έφυγα και 51 πρώτα λεπτά από Νομισματοκοπείο, και 59 έμπαινα (δυστυχώς) στον Ευαγγελισμό (πραγματικά αναρωτιέμαι αν υπήρχαν πολλά οχήματα πιο γρήγορα εκείνο το πρωί Αθήνα!). Μετά κατέβηκα Φιλολάου (πέρασα απέναντι από Ευαγγελισμό στο Παγκράτι από το Πολεμικό Μουσείο), έπειτα Νέο Κόσμο, και μετά επέστρεψα από Καλλιμάρμαρο..

              Με το μεγάλο προχθές πήγα Ραφήνα στο χαλαρό σε 20 λεπτακια, ούτε καν αγχώθηκα αν αργήσω, αν έχει κίνηση, ή αν έβγαινα από Αττική οδό (συνήθως πάω από εκεί, αλλά πληρώνω διπλό διόδιο, με το scooter ούτε την αξία του ενός διοδίου δεν έκαψα!).

              Ο καθένας το βλέπει από την οπτική του, αλλά πίστεψέ με, κάθε οπτική διαφέρει. Εσύ εκεί έπρεπε να το είχες καταλάβει πολύ καλά αυτό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • I
                iceman7 last edited by

                Δεν υπάρχει σύγκριση με δίκυκλα.
                Είσαι εκτεθειμένος σε όλα.
                Άλλη μορφή επικίνδυνης κιολας μετακίνησης.
                Μακριά !

                monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • monman2
                  monman2 @iceman7 last edited by

                  @iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                  Δεν υπάρχει σύγκριση με δίκυκλα.
                  Είσαι εκτεθειμένος σε όλα.
                  Άλλη μορφή επικίνδυνης κιολας μετακίνησης.
                  Μακριά !

                  Πεδίο δόξης για την εταιρεία που θα φτιάξει πρώτη κάτι σαν το autopilot για μοτοσυκλέτες και εννοώ το κομμάτι του που προβλέπει με τους αισθητήρες 360 και σε σώζει πριν εσύ καταλάβεις τι έγινε .
                  Δείτε παρακάτω , ιδίως αυτά που είναι στην πόλη σε χαμηλές ταχύτητες
                  Youtube Video

                  Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                  Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wantone @harisma23 last edited by

                    @harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                    @diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                    Σίγουρα αλλα είπες στα 32 χιλιάρικα τι καλύτερο βρίσκεις σε θερμικό. Βρήκα 2.

                    Το αν δεν αρκούν τα 32 χιλιάρικα για θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων με το ηλεκτρικό ειναι άλλο θέμα, δεν είναι πρόβλημα της τεχνολογίας αλλά της χυδαίας στρέβλωσης της αγοράς μέσω επιδοτήσεων και τέλους ταξινόμησης.

                    α) Κι εγώ θα προτιμούσα ένα Fiesta ST ή ένα hyundai i20N αντί ενός Leaf, αλλά για να έχει νόημα οποιαδήποτε σύγκριση (και όχι μόνο μεταξύ θερμικού και ηλεκτρικού) πρέπει να αφορά αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας αμαξώματος.
                    β) Κι όμως οι επιδόσεις των ηλεκτρικών είναι θέμα τεχνολογίας! Τα άλογα βγαίνουν φθηνότερα από έναν ηλεκτροκινητήρα από ότι από ένα θερμικό. Για να φέρω το κλασικό παράδειγμα, ένα Model 3 LR κοστίζει 46 χιλιάρικα. Χωρίς την επιδότηση θα κόστιζε 54. Ακόμη κι αν είχε τέλος ταξινόμησης, πόσο θα κόστιζε; Σίγουρα πολύ λιγότερο από τα 100 χιλιάρικα που θα κόστιζε ένα θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων και εξοπλισμού. Και βεβαίως στο επιχείρημα των επιδοτούμενων τιμών, θα μπορούσε κανείς να αναφέρει το αντεπιχείρημα ότι ακόμη τα κοστολόγια της ηλεκτροκίνησης είναι αρκετά ψηλά, λόγω νέας τεχνολογίας και χαμηλών όγκων πωλήσεων σε σχέση με τα θερμικά. Και ότι οι επιδοτήσεις γίνονται για να καλυφθεί το παραπάνω μειονέκτημα και να μπορέσει να "ξεκινήσει το τραίνο" της ηλεκτροκίνησης.

                    Δεν πιστευω οτι ισχυει αυτο το επιχειρημα οτι ειναι νεα τεχνολογια και εχουν αυξημενο κοστος. Το μερος του αυτοκινητου (που ειναι κοινο με θερμικα οπως σασσι, αναρτησεις, εξωτερικο εσωτερικο κλπ) ειναι παλια τεχνολογια ακομα και οι ηλεκτροκινητηρες. Μονο οι μπαταριες ειναι νεα τεχνολογια με κοστος που πιθανον να πεσει στο μελλον. Περα οτι η Τεσλα κατασκευαζει πανω απο 1 εκατ αμαξια τον χρονο, προσφατα αρθρα αναλυουν οτι το κοστος να φτιαχτει ενα τεσλα ειναι πολυ χαμηλοτερο απο αντιστοιχο θερμικο απλα γιατι αποτελειται απο πολυ λιγοτερα τμηματα, πολυ ποιο απλα φτιαγμενα.

                    monman2 H 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • monman2
                      monman2 @wantone last edited by

                      @wantone said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                      @harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                      @diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                      Σίγουρα αλλα είπες στα 32 χιλιάρικα τι καλύτερο βρίσκεις σε θερμικό. Βρήκα 2.

                      Το αν δεν αρκούν τα 32 χιλιάρικα για θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων με το ηλεκτρικό ειναι άλλο θέμα, δεν είναι πρόβλημα της τεχνολογίας αλλά της χυδαίας στρέβλωσης της αγοράς μέσω επιδοτήσεων και τέλους ταξινόμησης.

                      α) Κι εγώ θα προτιμούσα ένα Fiesta ST ή ένα hyundai i20N αντί ενός Leaf, αλλά για να έχει νόημα οποιαδήποτε σύγκριση (και όχι μόνο μεταξύ θερμικού και ηλεκτρικού) πρέπει να αφορά αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας αμαξώματος.
                      β) Κι όμως οι επιδόσεις των ηλεκτρικών είναι θέμα τεχνολογίας! Τα άλογα βγαίνουν φθηνότερα από έναν ηλεκτροκινητήρα από ότι από ένα θερμικό. Για να φέρω το κλασικό παράδειγμα, ένα Model 3 LR κοστίζει 46 χιλιάρικα. Χωρίς την επιδότηση θα κόστιζε 54. Ακόμη κι αν είχε τέλος ταξινόμησης, πόσο θα κόστιζε; Σίγουρα πολύ λιγότερο από τα 100 χιλιάρικα που θα κόστιζε ένα θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων και εξοπλισμού. Και βεβαίως στο επιχείρημα των επιδοτούμενων τιμών, θα μπορούσε κανείς να αναφέρει το αντεπιχείρημα ότι ακόμη τα κοστολόγια της ηλεκτροκίνησης είναι αρκετά ψηλά, λόγω νέας τεχνολογίας και χαμηλών όγκων πωλήσεων σε σχέση με τα θερμικά. Και ότι οι επιδοτήσεις γίνονται για να καλυφθεί το παραπάνω μειονέκτημα και να μπορέσει να "ξεκινήσει το τραίνο" της ηλεκτροκίνησης.

                      Δεν πιστευω οτι ισχυει αυτο το επιχειρημα οτι ειναι νεα τεχνολογια και εχουν αυξημενο κοστος. Το μερος του αυτοκινητου (που ειναι κοινο με θερμικα οπως σασσι, αναρτησεις, εξωτερικο εσωτερικο κλπ) ειναι παλια τεχνολογια ακομα και οι ηλεκτροκινητηρες. Μονο οι μπαταριες ειναι νεα τεχνολογια με κοστος που πιθανον να πεσει στο μελλον. Περα οτι η Τεσλα κατασκευαζει πανω απο 1 εκατ αμαξια τον χρονο, προσφατα αρθρα αναλυουν οτι το κοστος να φτιαχτει ενα τεσλα ειναι πολυ χαμηλοτερο απο αντιστοιχο θερμικο απλα γιατι αποτελειται απο πολυ λιγοτερα τμηματα, πολυ ποιο απλα φτιαγμενα.

                      Δεν ισχύει αυτό που λες

                      1ον οι πλατφόρμες είναι τελείως διαφορετικές απο τα θερμικά και αυτό φαίνεται αμέσως απο τους παραδοσιακούς κατασκευαστές που δεν μπορούν να κάνουν κάτι ανταγωνιστικό απο πλευράς βάρους (κυρίως) και να ανταγωνιστούν τους νεόφερτους που ξεκίνησαν απο λευκό χαρτί . Παράδειγμα προς αποφυγή η προσέγγιση της Toyota.

                      2ον φρένα αναρτήσεις και ελαστικά έχουν να αντιμετωπίσουν νεα δεδομένα ροπής και κατανομής βάρους και το θέμα του φρεναρίσματος ανάκτησης ενέργειας που μας παει στο

                      3ο ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΜΙΚΡΟΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΣ όλα καινούργια ! τι τραβάει η VW με αυτό δεν λέγετε!

                      4o τα ηλεκτρομοτερ, όποιος πάει με φιλοσοφία εντάξει τα ξέρουμε 100 χρόνια τώρα ψάχνει να βρει γιατί του λείπουν αρκετές δεκάδες μίλια εμβέλεια απο τον ανταγωνισμό .

                      για τις μπαταρίες δεν χρειάζεται να πούμε πως όποιος δεν εχει δικά του εργοστάσια θα μείνει με τα μακέτα και τα πρωτότυπα...

                      Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                      Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • yem
                        yem last edited by

                        @monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                        σε σώζει πριν εσύ καταλάβεις τι έγινε

                        Αυτό νομίζω είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα , το οτο πιλοτ που κινείτε αυτόνομα το αυτοκίνητο και ο οδηγός χαζεύει στο κινητό/ταμπλετ ή κοιμάται και δεν παίρνει μυρωδιά του τι έγινε , όπως παραδέχονται όλοι στο βίντεο που ανέβασες

                        Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dublin @yem last edited by

                          @yem said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                          @monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                          σε σώζει πριν εσύ καταλάβεις τι έγινε

                          Αυτό νομίζω είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα , το οτο πιλοτ που κινείτε αυτόνομα το αυτοκίνητο και ο οδηγός χαζεύει στο κινητό/ταμπλετ ή κοιμάται και δεν παίρνει μυρωδιά του τι έγινε , όπως παραδέχονται όλοι στο βίντεο που ανέβασες

                          Ακριβώς.. σε χαντακωνει, εσένα και κανέναν ποδηλάτη και δεν έχεις πάρει χαμπάρι..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dublin @monman2 last edited by dublin

                            @monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                            @wantone said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                            @harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                            @diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                            Σίγουρα αλλα είπες στα 32 χιλιάρικα τι καλύτερο βρίσκεις σε θερμικό. Βρήκα 2.

                            Το αν δεν αρκούν τα 32 χιλιάρικα για θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων με το ηλεκτρικό ειναι άλλο θέμα, δεν είναι πρόβλημα της τεχνολογίας αλλά της χυδαίας στρέβλωσης της αγοράς μέσω επιδοτήσεων και τέλους ταξινόμησης.

                            α) Κι εγώ θα προτιμούσα ένα Fiesta ST ή ένα hyundai i20N αντί ενός Leaf, αλλά για να έχει νόημα οποιαδήποτε σύγκριση (και όχι μόνο μεταξύ θερμικού και ηλεκτρικού) πρέπει να αφορά αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας αμαξώματος.
                            β) Κι όμως οι επιδόσεις των ηλεκτρικών είναι θέμα τεχνολογίας! Τα άλογα βγαίνουν φθηνότερα από έναν ηλεκτροκινητήρα από ότι από ένα θερμικό. Για να φέρω το κλασικό παράδειγμα, ένα Model 3 LR κοστίζει 46 χιλιάρικα. Χωρίς την επιδότηση θα κόστιζε 54. Ακόμη κι αν είχε τέλος ταξινόμησης, πόσο θα κόστιζε; Σίγουρα πολύ λιγότερο από τα 100 χιλιάρικα που θα κόστιζε ένα θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων και εξοπλισμού. Και βεβαίως στο επιχείρημα των επιδοτούμενων τιμών, θα μπορούσε κανείς να αναφέρει το αντεπιχείρημα ότι ακόμη τα κοστολόγια της ηλεκτροκίνησης είναι αρκετά ψηλά, λόγω νέας τεχνολογίας και χαμηλών όγκων πωλήσεων σε σχέση με τα θερμικά. Και ότι οι επιδοτήσεις γίνονται για να καλυφθεί το παραπάνω μειονέκτημα και να μπορέσει να "ξεκινήσει το τραίνο" της ηλεκτροκίνησης.

                            Δεν πιστευω οτι ισχυει αυτο το επιχειρημα οτι ειναι νεα τεχνολογια και εχουν αυξημενο κοστος. Το μερος του αυτοκινητου (που ειναι κοινο με θερμικα οπως σασσι, αναρτησεις, εξωτερικο εσωτερικο κλπ) ειναι παλια τεχνολογια ακομα και οι ηλεκτροκινητηρες. Μονο οι μπαταριες ειναι νεα τεχνολογια με κοστος που πιθανον να πεσει στο μελλον. Περα οτι η Τεσλα κατασκευαζει πανω απο 1 εκατ αμαξια τον χρονο, προσφατα αρθρα αναλυουν οτι το κοστος να φτιαχτει ενα τεσλα ειναι πολυ χαμηλοτερο απο αντιστοιχο θερμικο απλα γιατι αποτελειται απο πολυ λιγοτερα τμηματα, πολυ ποιο απλα φτιαγμενα.

                            Δεν ισχύει αυτό που λες

                            1ον οι πλατφόρμες είναι τελείως διαφορετικές απο τα θερμικά και αυτό φαίνεται αμέσως απο τους παραδοσιακούς κατασκευαστές που δεν μπορούν να κάνουν κάτι ανταγωνιστικό απο πλευράς βάρους (κυρίως) και να ανταγωνιστούν τους νεόφερτους που ξεκίνησαν απο λευκό χαρτί . Παράδειγμα προς αποφυγή η προσέγγιση της Toyota.

                            2ον φρένα αναρτήσεις και ελαστικά έχουν να αντιμετωπίσουν νεα δεδομένα ροπής και κατανομής βάρους και το θέμα του φρεναρίσματος ανάκτησης ενέργειας που μας παει στο

                            3ο ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΜΙΚΡΟΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΣ όλα καινούργια ! τι τραβάει η VW με αυτό δεν λέγετε!

                            4o τα ηλεκτρομοτερ, όποιος πάει με φιλοσοφία εντάξει τα ξέρουμε 100 χρόνια τώρα ψάχνει να βρει γιατί του λείπουν αρκετές δεκάδες μίλια εμβέλεια απο τον ανταγωνισμό .

                            για τις μπαταρίες δεν χρειάζεται να πούμε πως όποιος δεν εχει δικά του εργοστάσια θα μείνει με τα μακέτα και τα πρωτότυπα...

                            1. Παράδειγμα προς μίμηση: Β πλατφόρμα Stellantis, από diesel έως ηλεκτρικό. 12 point.

                            Φέτος βγαίνει και η νέα C πλατφόρμα με το 3008..

                            1. τα δεδομένα δεν είναι νέα, υπήρχαν οχήματα από 500 κιλά μέχρι 5 τόνους σε όλη την νεώτερη ιστορία της ανθρωπότητας. Δυναμό έχουμε στα ποδήλατα κάναν αιώνα επίσης.

                            Άνετα θα έχουν ένα προγράμματακι που θα του βάζεις 3-4 δεδομένα και θα σου βγάζει κάθε πιθανή εξομοίωση..

                            1. η VW τραβάει τα πάνδεινα γιατί έμειναν στα 12 χρόνια πρωτιάς του Golf. Έχουν απολύσει πολλά μεγαλοστελεχη, βάλε και τον υπεύθυνο για το infotainment που δεν άντεξε ούτε 2 χρονια με τις παπαριές που παρέδωσε..και μάλιστα ανακοίνωσε αύξηση 5% άμεσα, ενώ είναι ήδη πολύ ακριβή και τα ID ουσιαστικά είναι εκτός αγοράς αυτήν τη στιγμή για το 2023..δεν ξέρω αν έχετε μπει μέσα, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ, μιλάμε για αυτοκίνητα επιπέδου φθηνού Ιαπωνικού που πουλιούνται πάνω από 36.000€!! Φθηνό θα προσφέρει και η Stellantis, αλλά από 27.500..πιο εύπεπτο αυτό το νούμερο..

                            2. τα μοτέρ είναι της πλάκας, φτιάχνεις και μόνος σου για να κινείς κάνα πατίνι, έχεις ακούσει κανέναν να διαμαρτύρεται για το κόστος κατασκευής του ηλεκτρικού; Ενώ για τα diesel αυτός είναι και ο μοναδικός λόγος που τα φάγανε, δεν συμφέρει η εξέλιξή του και η κατασκευή του, ειδικά για μικρότερα αυτοκίνητα με μικρό περιθώριο κέρδους..γι' αυτό πλέον οι μικρότερες προτάσεις, πλην Stellantis, είναι 2.0 της VW, και ακόμη μεγαλύτεροι των premium, μέχρι και η Mazda έβγαλε 3.3(!).

                            Το πόσο εύκολο είναι να φτιάξεις μοτεράκι το βλέπουμε με όλους αυτούς τους Κινέζους που ξεπήδησαν από τα βάθη της Ασίας τα τελευταία χρόνια και έφτιαξαν εταιρείες και πουλάνε οχηματακια..με λίγο κεφάλαιο και 20 άτομα προσωπικό που κοιμόταν στο εργοστάσιο ο άλλος έφτιαξε εταιρεία εξαγωγική που τώρα πουλάει σε όλον τον πλανήτη πατίνια και ποδήλατα!

                            Τα λεφτά όπως σωστά λες είναι στις μπαταρίες και αυτό και μόνο γιατί χρειάζονται σπάνιες πρώτες ύλες, όχι γιατί είναι τίποτα θαύματα της τεχνολογίας..οι βασικές αρχές είναι ίδιες.

                            οι επόμενες γενιές με γραφένιο λογικά θα είναι τεράστιο άλμα προς τα μπροστά, αλλά ακόμη δεν φαίνονται τόσο κοντά όσο δέκα χρόνια πριν όταν η Ευρώπη επένδυε 1δις στο γραφένιο και τις χρήσεις του..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • monman2
                              monman2 last edited by monman2

                              @dublin
                              Πιστεύω να εχεις καταλάβει οτι αυτά που γράφεις πχ για την πλατφόρμα της stellantis είναι μειονέκτημα!
                              Nα πω οτι δεν στο έγραψα κιόλας...το ίδιο έκανε η Toyota ,πλατφόρμα κοινή για θερμικά και ηλεκτρικά πάτωσε στις πωλήσεις και με ελαφριά πηδηματάκια ο Akio την έκανε, τα ίδια και χειρότερα περιμένουν και την stellantis ...

                              Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                              Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • H
                                harisma23 @wantone last edited by

                                @wantone said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                @harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                @diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                Σίγουρα αλλα είπες στα 32 χιλιάρικα τι καλύτερο βρίσκεις σε θερμικό. Βρήκα 2.

                                Το αν δεν αρκούν τα 32 χιλιάρικα για θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων με το ηλεκτρικό ειναι άλλο θέμα, δεν είναι πρόβλημα της τεχνολογίας αλλά της χυδαίας στρέβλωσης της αγοράς μέσω επιδοτήσεων και τέλους ταξινόμησης.

                                α) Κι εγώ θα προτιμούσα ένα Fiesta ST ή ένα hyundai i20N αντί ενός Leaf, αλλά για να έχει νόημα οποιαδήποτε σύγκριση (και όχι μόνο μεταξύ θερμικού και ηλεκτρικού) πρέπει να αφορά αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας αμαξώματος.
                                β) Κι όμως οι επιδόσεις των ηλεκτρικών είναι θέμα τεχνολογίας! Τα άλογα βγαίνουν φθηνότερα από έναν ηλεκτροκινητήρα από ότι από ένα θερμικό. Για να φέρω το κλασικό παράδειγμα, ένα Model 3 LR κοστίζει 46 χιλιάρικα. Χωρίς την επιδότηση θα κόστιζε 54. Ακόμη κι αν είχε τέλος ταξινόμησης, πόσο θα κόστιζε; Σίγουρα πολύ λιγότερο από τα 100 χιλιάρικα που θα κόστιζε ένα θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων και εξοπλισμού. Και βεβαίως στο επιχείρημα των επιδοτούμενων τιμών, θα μπορούσε κανείς να αναφέρει το αντεπιχείρημα ότι ακόμη τα κοστολόγια της ηλεκτροκίνησης είναι αρκετά ψηλά, λόγω νέας τεχνολογίας και χαμηλών όγκων πωλήσεων σε σχέση με τα θερμικά. Και ότι οι επιδοτήσεις γίνονται για να καλυφθεί το παραπάνω μειονέκτημα και να μπορέσει να "ξεκινήσει το τραίνο" της ηλεκτροκίνησης.

                                Δεν πιστευω οτι ισχυει αυτο το επιχειρημα οτι ειναι νεα τεχνολογια και εχουν αυξημενο κοστος. Το μερος του αυτοκινητου (που ειναι κοινο με θερμικα οπως σασσι, αναρτησεις, εξωτερικο εσωτερικο κλπ) ειναι παλια τεχνολογια ακομα και οι ηλεκτροκινητηρες. Μονο οι μπαταριες ειναι νεα τεχνολογια με κοστος που πιθανον να πεσει στο μελλον. Περα οτι η Τεσλα κατασκευαζει πανω απο 1 εκατ αμαξια τον χρονο, προσφατα αρθρα αναλυουν οτι το κοστος να φτιαχτει ενα τεσλα ειναι πολυ χαμηλοτερο απο αντιστοιχο θερμικο απλα γιατι αποτελειται απο πολυ λιγοτερα τμηματα, πολυ ποιο απλα φτιαγμενα.

                                Μα οι μπαταρίες και ο ηλεκτροκινητήρας είναι και τα μόνα πράγματα που διαφοροποιούν ένα ηλεκτρικό από ένα θέρμικο, τόσο κατασκευαστικά όσο και κοστολογικά.

                                W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  driver-m last edited by driver-m

                                  Oι επιδοσεις ειναι πραγματι σημαντικες για οταν τις χρειαστεις, αυτο δε σηκωνει αμφισβητηση.
                                  Το θεμα ειναι οτι οι υπερμαχοι των ηλεκτρικων κολλανε τοσο πολυ στις ρεπριζ λες και προκειται να κανουν κοντρες στα λιμανακια ή λες κι ενα αυτοκινητο 200+ αλογων εχει κακες ρεπριζ και χρειαζεσαι ξαφνικα 0-100 σε 3 δευτερολεπτα (που με τους δρομους που εχουμε παιζει και να βρεθεις σε κανα χωραφι αν επιταχυνεις τοσο ακαριαια).
                                  Επισης, απ'τη μια κοπτονται τοσο για τις, πραγματι, ταχυτατες αυτες ρεπριζ αλλα το οτι αν πανε πανω απο 110 χλμ τα ηλεκτρικα παιζει να μη φτανουν ουτε μεχρι την Πατρα το κανουν αβαβα.
                                  Μαλλον οταν ταξιδευει καποιος στην Αθηνων Κορινθου, την Αθηνων Λαμιας κλπ (με 2-3 λωριδες παντου) ειναι πολυ σημαντικοτερες οι ρεπριζ φεραρι απ'το να πας με φυσιολογικες ταχυτητες (130χλμ και σε σημεια και λιγο παραπανω) ωστε να μην σε περνανε μεχρι και τα 1600αρια του 2005 με τα 100 αλογα. Γιατι εγω τεσλα σε εθνικη οδο να παει πανω απο 110-120χλμ δεν εχω δει ισως και ποτε. Αντιθετα, συγχρονα αυτοκινητα σχετικα μεγαλης ιπποδυναμης σπανια τα βλεπεις να πανε κατω απο 140χλμ.
                                  Εκτος κι αν τα τεσλα τα παιρνουν για ορεινες διαδρομες σε επαρχιακους δρομους...για να μεινουν απο μπαταρια στη μεση του πουθενα.

                                  H 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • D
                                    dublin @monman2 last edited by

                                    @monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                    @dublin
                                    Πιστεύω να εχεις καταλάβει οτι αυτά που γράφεις πχ για την πλατφόρμα της stellantis είναι μειονέκτημα!
                                    Nα πω οτι δεν στο έγραψα κιόλας...το ίδιο έκανε η Toyota ,πλατφόρμα κοινή για θερμικά και ηλεκτρικά πάτωσε στις πωλήσεις και με ελαφριά πηδηματάκια ο Akio την έκανε, τα ίδια και χειρότερα περιμένουν και την stellantis ...

                                    Tα e-208 και e-2008 ήταν πρώτα σε πωλήσεις στην Ευρώπη στην κατηγορία τους.. άσε..θα τα δούμε τι την περιμένει.. κάτι μου λέει ότι μόνο πάνω έχει να πάει, και είναι ήδη 2η..

                                    L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap @dublin last edited by

                                      @dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                      @monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                      @dublin
                                      Πιστεύω να εχεις καταλάβει οτι αυτά που γράφεις πχ για την πλατφόρμα της stellantis είναι μειονέκτημα!
                                      Nα πω οτι δεν στο έγραψα κιόλας...το ίδιο έκανε η Toyota ,πλατφόρμα κοινή για θερμικά και ηλεκτρικά πάτωσε στις πωλήσεις και με ελαφριά πηδηματάκια ο Akio την έκανε, τα ίδια και χειρότερα περιμένουν και την stellantis ...

                                      Tα e-208 και e-2008 ήταν πρώτα σε πωλήσεις στην Ευρώπη στην κατηγορία τους.. άσε..θα τα δούμε τι την περιμένει.. κάτι μου λέει ότι μόνο πάνω έχει να πάει, και είναι ήδη 2η..

                                      Γιατί ποια άλλα ηλεκτρικά υπάρχουν στην κατηγορία τους;

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panormus772 @lap last edited by

                                        @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                        Tα e-208 και e-2008 ήταν πρώτα σε πωλήσεις στην Ευρώπη στην κατηγορία τους.. άσε..θα τα δούμε τι την περιμένει.. κάτι μου λέει ότι μόνο πάνω έχει να πάει, και είναι ήδη 2η..

                                        Γιατί ποια άλλα ηλεκτρικά υπάρχουν στην κατηγορία τους;

                                        Στο e-2008 είναι το Kona (αλλά προσωρινά σταμάτησε για να'ρθει το καινούριο)

                                        Στο e-208 ίσως το 500 e ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Δηλαδή ήρθε δεύτερο από τα δύο;

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • realzeus
                                            realzeus @harisma23 last edited by

                                            @harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                            Για να φέρω το κλασικό παράδειγμα, ένα Model 3 LR κοστίζει 46 χιλιάρικα. Χωρίς την επιδότηση θα κόστιζε 54. Ακόμη κι αν είχε τέλος ταξινόμησης, πόσο θα κόστιζε; Σίγουρα πολύ λιγότερο από τα 100 χιλιάρικα που θα κόστιζε ένα θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων και εξοπλισμού.

                                            Τα Tesla είναι φτηνότερα από τον ανταγωνισμό. Δες όμως πόσο κάνει στο εξωτερικό μια BMW i4 και η αντίστοιχη θερμική 4άρα ή 3άρα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 67 / 142
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr