Best posts made by ksenitias
-
RE: Lexus Forum
Εχει παρει λιγο λαθος πορεια η εταιρεια με τα τελευταια μοντελα της. Το καινουριο RX ειναι τετρακυλινδρο, το RZ μαλλον θα εχει πολυ μικρη αυτονομια, λιγο τα ηλεκτρονικα στο καινουργιο infotainment βγαζουν ψιλοπροβληματα.
Αλλα ειναι πολυ ανετα τα ατιμα
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
@i-hasu said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@ksenitias said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Να θυμησω οτι 112 χας ειναι το οριο στην Αγγλια ( οκ, αντε να παμε 120 με φοβο καμερας)
ενα ταπεινο και φτηνο leaf e+ εχει 0-100 στα 6.8 δευτερα, πληρη εξοπλισμο και αυτονομια ανετα 300 χιλιομετρα.
το n-connect με την επιδοτηση ειναι στα 32 χιλιαρικα.
Ξερεις κατι σαφως καλυτερο σε ΜΕΚ ;
150 miles (=240 km) λέει ο Watson εδώ στο 09:03 : https://www.youtube.com/watch?v=bnIg-aEHD-Y
ειναι το μοντελο με τη μικρη μπαταρια
εδω το δικο μου οταν το πρωτοπηρα. ΟΚ, υπερβολικη η εκτιμηση για 286 μιλια, μονο με eco μεσα στη πολη συνεχεια κλπ
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
Μια χαρα ειναι τα ηλεκτρικα, απλως στην παρουσα φαση χρειαζεσαι και δευτερο αυτοκινητο για καμια εκδρομη. Κατα τα αλλα - και ιδιως με την επιθετικη πολιτικη προωθησης και την μεγαλη επιδοτηση - ειναι σαφως καλυτερα των βενζινοκινητων.
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
@manast said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@ksenitias said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Να θυμησω οτι 112 χας ειναι το οριο στην Αγγλια ( οκ, αντε να παμε 120 με φοβο καμερας)
ενα ταπεινο και φτηνο leaf e+ εχει 0-100 στα 6.8 δευτερα, πληρη εξοπλισμο και αυτονομια ανετα 300 χιλιομετρα.
το n-connect με την επιδοτηση ειναι στα 32 χιλιαρικα.
Ξερεις κατι σαφως καλυτερο σε ΜΕΚ ;
Ασχετο! Καμμία αναφορά στα συστήματα κίνησης!
Αλλο θέλω να πω.
Το έχεις ...δει το leaf, πριν το προτείνεις;το εχω εδω και εναμιση χρονο, εγω και η συζυγος εχουμε κανει πανω απο 50 χιλιαδες χιλιομετρα με αυτο
Latest posts made by ksenitias
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
@i-hasu said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@ksenitias said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Να θυμησω οτι 112 χας ειναι το οριο στην Αγγλια ( οκ, αντε να παμε 120 με φοβο καμερας)
ενα ταπεινο και φτηνο leaf e+ εχει 0-100 στα 6.8 δευτερα, πληρη εξοπλισμο και αυτονομια ανετα 300 χιλιομετρα.
το n-connect με την επιδοτηση ειναι στα 32 χιλιαρικα.
Ξερεις κατι σαφως καλυτερο σε ΜΕΚ ;
150 miles (=240 km) λέει ο Watson εδώ στο 09:03 : https://www.youtube.com/watch?v=bnIg-aEHD-Y
ειναι το μοντελο με τη μικρη μπαταρια
εδω το δικο μου οταν το πρωτοπηρα. ΟΚ, υπερβολικη η εκτιμηση για 286 μιλια, μονο με eco μεσα στη πολη συνεχεια κλπ
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Σίγουρα αλλα είπες στα 32 χιλιάρικα τι καλύτερο βρίσκεις σε θερμικό. Βρήκα 2.
Συγγνωμη, δεν θεωρω το i20καλυτερο απο το Leaf, αλλα αυτα ειναι γουστα. Για οικογενεια νομιζω το Leaf ειναι σαφως καλυτερο. Το αυτο ισχυει και για το fiesta.
Προτεινω να οδηγησετε για ικανο χρονικο διαστημα ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο. Ιδιως για μεσα στη πολη δεν θα θελετε να ξαναδειτε ΚΕΚ
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@ksenitias said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Να θυμησω οτι 112 χας ειναι το οριο στην Αγγλια ( οκ, αντε να παμε 120 με φοβο καμερας)
ενα ταπεινο και φτηνο leaf e+ εχει 0-100 στα 6.8 δευτερα, πληρη εξοπλισμο και αυτονομια ανετα 300 χιλιομετρα.
το n-connect με την επιδοτηση ειναι στα 32 χιλιαρικα.
Ξερεις κατι σαφως καλυτερο σε ΜΕΚ ;
Fiesta ST, i20N.
Οκ καίνε προφανώς και δεν εχουν επιδότηση αλλά εχουν πλήρη εξοπλισμο και ειναι fun to drive.
To i20N που πήρα προσφορά πριν κάνα 3μηνο έβγαινε 29μιση αν θυμάμαι καλά. To Fiesta ST πρέπει να είναι πιο ακριβό γιατί δε βλέπω καθόλου εκδόσεις ST2 όπως παλιά.
το Leaf ειναι σχεδον μισο μετρο μεγαλυτερο αυτοκινητο
Leaf 4,490 mm L x 1,788 mm W x 1,530-1,545 mm Hi20 4,040-4,075 mm L x 1,775 mm W x 1,440-1,450 mm H
-
RE: TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????
βενζινη/πετρελαιο, οτι ναναι.
Αφου ο κατασκευαστης δεν βρισκει διαφορα, δε βλεπω κανενα λογο να δωσω παραπανω λεφτα -
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
@manast said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@ksenitias said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@manast said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@ksenitias said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Να θυμησω οτι 112 χας ειναι το οριο στην Αγγλια ( οκ, αντε να παμε 120 με φοβο καμερας)
ενα ταπεινο και φτηνο leaf e+ εχει 0-100 στα 6.8 δευτερα, πληρη εξοπλισμο και αυτονομια ανετα 300 χιλιομετρα.
το n-connect με την επιδοτηση ειναι στα 32 χιλιαρικα.
Ξερεις κατι σαφως καλυτερο σε ΜΕΚ ;
Ασχετο! Καμμία αναφορά στα συστήματα κίνησης!
Αλλο θέλω να πω.
Το έχεις ...δει το leaf, πριν το προτείνεις;το εχω εδω και εναμιση χρονο, εγω και η συζυγος εχουμε κανει πανω απο 50 χιλιαδες χιλιομετρα με αυτο
Καλή δύναμη. Μην το πάρεις προσωπικά...
ευχαριστω, το αυτοκινητο ειναι εξαιρετικο και ειμαστε πολυ ευχαριστημενοι,Το συνιστω ανεπιφυλακτα για οποιον θελει να δωσει 30χιλιαρικα για ενα καλα εξοπλισμενο, ιδιαιτερα σβελτο και οικονομικο αυτοκινητο ( αρκει φυσικα να μπορει να το φορτισει / εχει ευκολη προσβαση σε φορτιστη)
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
@manast said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@ksenitias said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Να θυμησω οτι 112 χας ειναι το οριο στην Αγγλια ( οκ, αντε να παμε 120 με φοβο καμερας)
ενα ταπεινο και φτηνο leaf e+ εχει 0-100 στα 6.8 δευτερα, πληρη εξοπλισμο και αυτονομια ανετα 300 χιλιομετρα.
το n-connect με την επιδοτηση ειναι στα 32 χιλιαρικα.
Ξερεις κατι σαφως καλυτερο σε ΜΕΚ ;
Ασχετο! Καμμία αναφορά στα συστήματα κίνησης!
Αλλο θέλω να πω.
Το έχεις ...δει το leaf, πριν το προτείνεις;το εχω εδω και εναμιση χρονο, εγω και η συζυγος εχουμε κανει πανω απο 50 χιλιαδες χιλιομετρα με αυτο
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
Να θυμησω οτι 112 χας ειναι το οριο στην Αγγλια ( οκ, αντε να παμε 120 με φοβο καμερας)
ενα ταπεινο και φτηνο leaf e+ εχει 0-100 στα 6.8 δευτερα, πληρη εξοπλισμο και αυτονομια ανετα 300 χιλιομετρα.
το n-connect με την επιδοτηση ειναι στα 32 χιλιαρικα.
Ξερεις κατι σαφως καλυτερο σε ΜΕΚ ;
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
@realzeus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@ksenitias said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μια χαρα ειναι τα ηλεκτρικα, απλως στην παρουσα φαση χρειαζεσαι και δευτερο αυτοκινητο για καμια εκδρομη. Κατα τα αλλα - και ιδιως με την επιθετικη πολιτικη προωθησης και την μεγαλη επιδοτηση - ειναι σαφως καλυτερα των βενζινοκινητων.
Καλύτερα σε τι;
Ανεση οδηγησης, επιταχυνση, ηρεμια/ησυχια. Αρκει να μην πεσεις σε κανα μοντελο με προβλημα στα ηλεκτρονικα και σπασουν τα νευρα σου
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
Μια χαρα ειναι τα ηλεκτρικα, απλως στην παρουσα φαση χρειαζεσαι και δευτερο αυτοκινητο για καμια εκδρομη. Κατα τα αλλα - και ιδιως με την επιθετικη πολιτικη προωθησης και την μεγαλη επιδοτηση - ειναι σαφως καλυτερα των βενζινοκινητων.