-
@lap said in 2020 Toyota Yaris:
Βρε συ.... Ιαπωνικο πειρες. Τι φως στο τουλαπακι; Στην Ιαπωνία έχουν πολλές πυγολαμπίδες δεν είναι σαν εμάς εδώ τους απυγολάμπιδους.
Χαχα, μα αφού ειχε η carina2 του 90 ρε γμτ, τι τσιγγουνιες είναι αυτές..
-
@v_a said in 2020 Toyota Yaris:
@dublin said in 2020 Toyota Yaris:
Σωστή κίνηση με τη Style..
Σωστή κίνηση θα ήταν να την είχα τσιμπήσει τον Οκτ του 20, όταν είχε ακόμα 20χιλ και οχι 22.350... μας έκαψε η γυναίκα
Κάλιο αργά παρά ποτέ! Οι Active δεν πολύ παλεύονται.
-
@panorifi said in 2020 Toyota Yaris:
Έχω αγοράσει το Yaris υβριδικό πριν ενάμιση χρόνο περίπου.
Τώρα αρχίζει και κάνει δυσλειτουργίες κατά τη γνώμη μου.
Κάθε μέρα κάνω Την ίδια διαδρομή πηγαίνοντας στη δουλειά Την ίδια ώρα, Με την ίδια θερμοκρασία εξωτερικά και εσωτερικά ρυθμισμένη Και πάντα μόνος μου μέσα στο αμάξι. Τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα τον έχω ρυθμισμένο στο ECO και το κλιματιστικό Επίσης στο ECO.
Όταν πηγαίνω για δουλειά ο δρόμος είναι κατηφορικός Όταν ήταν καινούργιο το αυτοκίνητο Πήγαινα με τον κινητήρα σβηστό (Με την ένδειξη μέσα στο ταμπλό Και όχι από την οθόνη γιατί Είναι διαφορετική) Σχεδόν όλη τη διαδρομή και η κατανάλωση ήταν 1,5 λίτρα.Τώρα με τις ίδιες συνθήκες λειτουργίας του αυτοκινήτου και τις ίδιες συνθήκες οδήγησης Ο κινητήρας δεν σβήνει σχεδόν καθόλου ( Πάντα με την ένδειξη μέσα από το ταμπλό) Η μπαταρία είναι φορτισμένη σχεδόν 100% Κατεβαίνω την κατηφόρα Χωρίς να πατάω Γκάζι αντιθέτως πατάω μόνο το φρένο Και η κατανάλωση έχει ανέβει στα 2,5 λίτρα. Αναλογικά είναι 60% περισσότερη κατανάλωση στη βενζίνα
Έχει παρατηρήσει κανένας άλλος το ίδιο πρόβλημακαλημέρα σε όλους
λοιπόν έτσι για ενημέρωση το αυτοκίνητο το πήρα στο service στην αντιπροσωπεία,
έκανε έλεγχο στο hybrid system και τα αποτελέσματα από τον έλεγχο ήταν όλα καλά δεν υπάρχει καμία δυσλειτουργία στο σύστημα και ο τεχνικός μου είπε ότι όλα λειτουργούν όπως είναι ρυθμισμένα και όπως πρέπει να λειτουργούν.
του είπα πού οφείλεται αυτή η διαφορά στην κατανάλωση και μου είπε ότι το σύστημα λειτουργεί με κομπιούτερ και το πρόγραμμα του έχει πολλές παραμέτρους και πολλούς μεταβλητούς αλγόριθμους που λειτουργούν με διαφορετικό τρόπο σε κάθε στιγμή και είναι πολύ δύσκολο να κατανοήσουμε τον τρόπο λειτουργίας του γιατί είναι πολύ περίπλοκος, κατά τη γνώμη μου δεν έβαλε καν το μυαλό του να βρει μία πιθανή αιτία και αρκέστηκε στα αποτελέσματα του ελέγχου από τα μηχανήματα.
πάντως το αυτοκίνητο παραμένει πολύ οικονομικό στην κατανάλωση και ευχάριστο στην οδήγηση -
Το πιο λογικό είναι ότι γέμισε το gpf και καιει λίγο παραπάνω για να αυξήσει την θερμοκρασία και να κάνεις την παθητική αναγέννηση του.
-
Το gpf είναι το αντίστοιχο του dpf για τους βενζινοκινητήρες.
Αυτό εννoεί ο lap. -
@panorifi said in 2020 Toyota Yaris:
@panorifi said in 2020 Toyota Yaris:
Έχω αγοράσει το Yaris υβριδικό πριν ενάμιση χρόνο περίπου.
Τώρα αρχίζει και κάνει δυσλειτουργίες κατά τη γνώμη μου.
Κάθε μέρα κάνω Την ίδια διαδρομή πηγαίνοντας στη δουλειά Την ίδια ώρα, Με την ίδια θερμοκρασία εξωτερικά και εσωτερικά ρυθμισμένη Και πάντα μόνος μου μέσα στο αμάξι. Τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα τον έχω ρυθμισμένο στο ECO και το κλιματιστικό Επίσης στο ECO.
Όταν πηγαίνω για δουλειά ο δρόμος είναι κατηφορικός Όταν ήταν καινούργιο το αυτοκίνητο Πήγαινα με τον κινητήρα σβηστό (Με την ένδειξη μέσα στο ταμπλό Και όχι από την οθόνη γιατί Είναι διαφορετική) Σχεδόν όλη τη διαδρομή και η κατανάλωση ήταν 1,5 λίτρα.Τώρα με τις ίδιες συνθήκες λειτουργίας του αυτοκινήτου και τις ίδιες συνθήκες οδήγησης Ο κινητήρας δεν σβήνει σχεδόν καθόλου ( Πάντα με την ένδειξη μέσα από το ταμπλό) Η μπαταρία είναι φορτισμένη σχεδόν 100% Κατεβαίνω την κατηφόρα Χωρίς να πατάω Γκάζι αντιθέτως πατάω μόνο το φρένο Και η κατανάλωση έχει ανέβει στα 2,5 λίτρα. Αναλογικά είναι 60% περισσότερη κατανάλωση στη βενζίνα
Έχει παρατηρήσει κανένας άλλος το ίδιο πρόβλημακαλημέρα σε όλους
λοιπόν έτσι για ενημέρωση το αυτοκίνητο το πήρα στο service στην αντιπροσωπεία,
έκανε έλεγχο στο hybrid system και τα αποτελέσματα από τον έλεγχο ήταν όλα καλά δεν υπάρχει καμία δυσλειτουργία στο σύστημα και ο τεχνικός μου είπε ότι όλα λειτουργούν όπως είναι ρυθμισμένα και όπως πρέπει να λειτουργούν.
του είπα πού οφείλεται αυτή η διαφορά στην κατανάλωση και μου είπε ότι το σύστημα λειτουργεί με κομπιούτερ και το πρόγραμμα του έχει πολλές παραμέτρους και πολλούς μεταβλητούς αλγόριθμους που λειτουργούν με διαφορετικό τρόπο σε κάθε στιγμή και είναι πολύ δύσκολο να κατανοήσουμε τον τρόπο λειτουργίας του γιατί είναι πολύ περίπλοκος, κατά τη γνώμη μου δεν έβαλε καν το μυαλό του να βρει μία πιθανή αιτία και αρκέστηκε στα αποτελέσματα του ελέγχου από τα μηχανήματα.
πάντως το αυτοκίνητο παραμένει πολύ οικονομικό στην κατανάλωση και ευχάριστο στην οδήγησηΚαλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!
-
Ποια ειναι η αποψη σας για το yaris 1.5 125 αλογα?Ειναι ατμοσφαιρα ή turbo?οδηγικα θυμιζει παλιο 1400 με 100 αλογα?Σε χωρους παντως ειναι αρκετα αδυναμο το yaris.
-
@chris__7 said in 2020 Toyota Yaris:
Ειναι ατμοσφαιρα ή turbo?οδηγικα θυμιζει παλιο 1400 με 100 αλογα?
Ατμόσφαιρα και δεν θυμίζει 1.4 με 100 αλλά 1.6 με 125 άλογα.
-
@lap said in 2020 Toyota Yaris:
Το πιο λογικό είναι ότι γέμισε το gpf και καιει λίγο παραπάνω για να αυξήσει την θερμοκρασία και να κάνεις την παθητική αναγέννηση του.
Aπο οτι γνωριζω ειναι απλο φιλτρο δηλ δεν κανει καθαρισμο οπως αυτο του πετρελαιου. Καμμια σχεση το ενα με το αλλο.
-
Και τα φίλτρα στην βενζίνη πιθανόν να θέλουν αναγέννηση με την βοήθεια του οδηγού αλλά πολύ πιο σπάνια.
-
@chris__7 said in 2020 Toyota Yaris:
Ποια ειναι η αποψη σας για το yaris 1.5 125 αλογα?Ειναι ατμοσφαιρα ή turbo?οδηγικα θυμιζει παλιο 1400 με 100 αλογα?Σε χωρους παντως ειναι αρκετα αδυναμο το yaris.
Οδηγικά θα πετάει το Yaris με 125 άλογα, παντού πιο γρήγορο από όλα τα τουρμπάκια 1.0 και 1.2 με 100 και 110 άλογα, και με γεμάτη απόδοση σε υψηλές στροφές , απόλαυση θα είναι.
Και σίγουρα πιο οικονομικό απο αυτά στην πόλη , αλλά και σε μικτές συνθήκες επαρχιακό και Ε.Ο με έξυπνη οδήγηση θεωρώ θα είναι πιο οικονομικό επίσης.
1.5 125 άλογα σε αυτό το αμάξωμα θα ζορίζεται λιγότερο σε όλες τις συνθήκες απο τα τουρμπάκια.
Και στο yaris cross θεωρώ πως αυτός ο κινητήρας ταιριάζει γάντι για όσους κινούνται σε επαρχιακούς δρόμους και Ε.Ο -
10.9 και 180 το απλό. 11.2 και 170 το hybrid σε Cross.
9 και 180 το απλό. 9.7 και 175 το Yaris Hybrid.
-
@dublin said in 2020 Toyota Yaris:
10.9 και 180 το απλό. 11.2 και 170 το hybrid σε Cross.
9 και 180 το απλό. 9.7 και 175 το Yaris Hybrid.
το 9δλ του Yaris είναι πολύ καλό νούμερο σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό των μικρών turbo , αν βλέπω σωστά μόνο το 1.2 130 208 ΕΑΤ8 είναι καλύτερο με 8,7 δλ.
Αλλά επειδή θεωρώ πως οι τυποποιημένες δοκιμές δεν λένε όλη την αλήθεια λόγω κλιμάκωσης κιβωτίου , που βρίσκεται ο κάθε κινητήρας σε φάσμα απόδοσης στο έυρος που ορίζουν οι δοκιμές αυτές κλπ , βασίζομαι μόνο στο weight/power ratio για να έχω μια αντικειμενική εικόνα για το πιο αυτοκίνητο είναι πιο σβέλτο απο ένα άλλο.
Το Yaris με τον ατμοσφαιρικο των 120 αλόγων , αν βλέπω σωστά στοιχεία έχει έστω και λίγο καλύτερο λόγο βαρους / ιππο από :
Polo 110
Peugeot 208 1.2 PureTech130 (τον ίδιο λόγο περίπου)
Ford Fiesta EcoBoost 125
Renault Clio V 1.3 TCe 130 Hp
Άρα εξ ορισμού είναι το ίδιο και ίσως πιο γρήγορο απο αυτά.Αντίστοιχα το Yaris Cross 1.5 120 (αλλά βρίσκω μόνο στοιχεία για το CVT) έχει έστω και λίγο καλύτερο λόγο βαρους / ιππο από :
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI (110 Hp)
Renault Captur II 1.3 TCe (140 Hp)
Peugeot 2008 1.2 PureTech (130 Hp) (ίδιο λόγο)
Ford Puma 1.0 EcoBoost (125 Hp) MHEVΚαι στις 6600 που βγάζει την μέγιστη ιπποδύναμη και απο 4800 την μέγιστη ροπή του , θα είναι και ραπτομηχανή σε αίσθηση, αν έχει και καλό κιβώτιο θα είναι απόλαυση πραγματική σε επαρχιακό δρόμο.
-
@vagkirk said in 2020 Toyota Yaris:
@dublin said in 2020 Toyota Yaris:
10.9 και 180 το απλό. 11.2 και 170 το hybrid σε Cross.
9 και 180 το απλό. 9.7 και 175 το Yaris Hybrid.
το 9δλ του Yaris είναι πολύ καλό νούμερο σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό των μικρών turbo , αν βλέπω σωστά μόνο το 1.2 130 208 ΕΑΤ8 είναι καλύτερο με 8,7 δλ.
ford fiesta 1000 ecoboost turbo 155hp 0-100 (8,9δευτερολεπτα)
-
@cirus said in 2020 Toyota Yaris:
@vagkirk said in 2020 Toyota Yaris:
@dublin said in 2020 Toyota Yaris:
10.9 και 180 το απλό. 11.2 και 170 το hybrid σε Cross.
9 και 180 το απλό. 9.7 και 175 το Yaris Hybrid.
το 9δλ του Yaris είναι πολύ καλό νούμερο σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό των μικρών turbo , αν βλέπω σωστά μόνο το 1.2 130 208 ΕΑΤ8 είναι καλύτερο με 8,7 δλ.
ford fiesta 1000 ecoboost turbo 155hp 0-100 (8,9δευτερολεπτα)
To 155 fiesta είναι πυραυλάκι , το 8,9 για τα 0-100 δεν λέει τίποτα , δηλαδή είναι κοντά στο Yaris και το 208 που κάνει 8,7sec το 0-100 ;
Με 7.3 kg/Hp τα αφήνει πίσω του σε κάθε περίπτωση. -
@vagkirk said in 2020 Toyota Yaris:
@cirus said in 2020 Toyota Yaris:
@vagkirk said in 2020 Toyota Yaris:
@dublin said in 2020 Toyota Yaris:
10.9 και 180 το απλό. 11.2 και 170 το hybrid σε Cross.
9 και 180 το απλό. 9.7 και 175 το Yaris Hybrid.
το 9δλ του Yaris είναι πολύ καλό νούμερο σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό των μικρών turbo , αν βλέπω σωστά μόνο το 1.2 130 208 ΕΑΤ8 είναι καλύτερο με 8,7 δλ.
ford fiesta 1000 ecoboost turbo 155hp 0-100 (8,9δευτερολεπτα)
To 155 fiesta είναι πυραυλάκι , το 8,9 για τα 0-100 δεν λέει τίποτα , δηλαδή είναι κοντά στο Yaris και το 208 που κάνει 8,7sec το 0-100 ;
Με 7.3 kg/Hp τα αφήνει πίσω του σε κάθε περίπτωση.συμφωνώ και επαυξάνω γιατι το 0-100 δεν λέει τίποτα μονο του. παρόλα αυτα το εγραψα γιατι υπάρχουν και χιλιαράκια turbo που ακόμα και σε αυτο μεμονομένα υπερέχουν.
γενικά αυτο το μοτέρ είναι διαμαντάκι
-
Ένας χρόνος αναμονή για το Yaris Hybrid Chic και βλέπουμε...
Ρώτησα και σε Mazda με αρκετά μικρότερο χρόνο αναμονής αλλά κατέληξα στο "original" κύριως λόγω εγγύησης και τεχνογνωσίας πάνω στην συγκεκριμένη τεχνολογία αν και σπανίως κρατάω αυτοκίνητο πάνω από 3-4 χρόνια.
Σκοπός της αγοράς είναι η κάλυψη των χλμ που κάνω με το Smart Fortwo εντός πόλης (5.000/έτος) και με Seat Leon 1,5 150 εκτός πόλης (2-3Κ χλμ/έτος). Το δεύτερο βρίσκεται ήδη προς πώληση στην αντιπροσωπία.
Είναι το πρώτο Yaris που με κέρδισε εμφανισιακά οπότε η επιλογή έγινε αρκετά εύκολα μετά από ένα σύντομο Test Drive που δεν κατάλαβα αν πήρε μποστά ο βενζινοκινητήρας κατά την διάρκεια αυτού.
Τα μόνα που με απασχολούν είναι 1ον μήπως μένει από μπαταρία και δεν ξεκινά την άνοιξη και το καλοκαίρι όπου η χρήση του αυτοκινήτου είναι εξαιρετικά περιορισμένη (έχω Booster θεωρητικά καλό) και 2ον οι αναρίθμητες κλοπές.
Μέχρι να παραλάβω του χρόνου, τέτοιο καιρό ελπίζω, θα ξεφυλλίζω το φυλλάδιο με την απορία αν θα παραλάβω το ίδιο αυτοκίνητο ή κατά πάσα πιθανότητα κάποιο facelift... -
@johndoe said in 2020 Toyota Yaris:
Ένας χρόνος αναμονή για το Yaris Hybrid Chic και βλέπουμε...
Ρώτησα και σε Mazda με αρκετά μικρότερο χρόνο αναμονής αλλά κατέληξα στο "original" κύριως λόγω εγγύησης και τεχνογνωσίας πάνω στην συγκεκριμένη τεχνολογία αν και σπανίως κρατάω αυτοκίνητο πάνω από 3-4 χρόνια.
Σκοπός της αγοράς είναι η κάλυψη των χλμ που κάνω με το Smart Fortwo εντός πόλης (5.000/έτος) και με Seat Leon 1,5 150 εκτός πόλης (2-3Κ χλμ/έτος). Το δεύτερο βρίσκεται ήδη προς πώληση στην αντιπροσωπία.
Είναι το πρώτο Yaris που με κέρδισε εμφανισιακά οπότε η επιλογή έγινε αρκετά εύκολα μετά από ένα σύντομο Test Drive που δεν κατάλαβα αν πήρε μποστά ο βενζινοκινητήρας κατά την διάρκεια αυτού.
Τα μόνα που με απασχολούν είναι 1ον μήπως μένει από μπαταρία και δεν ξεκινά την άνοιξη και το καλοκαίρι όπου η χρήση του αυτοκινήτου είναι εξαιρετικά περιορισμένη (έχω Booster θεωρητικά καλό) και 2ον οι αναρίθμητες κλοπές.
Μέχρι να παραλάβω του χρόνου, τέτοιο καιρό ελπίζω, θα ξεφυλλίζω το φυλλάδιο με την απορία αν θα παραλάβω το ίδιο αυτοκίνητο ή κατά πάσα πιθανότητα κάποιο facelift...Η Toyota κάνει αλλαγές κατά την διάρκεια της παραγωγής προς το καλό βελτιώνοντας και τουλάχιστον δεν θα σου φέρει αμάξι λειψό σε εξοπλισμό σε σχέση με αυτό που παρήγγειλες. Ίσως γι' αυτό και έχει μεγάλους χρόνους αναμονής.
Αν μιλάς για την μικρή μπαταρία 12V , ναι υπάρχουν πολλές αναφορές από τις περιόδους των καραντινών και της ακινησίας ότι εκφορτίζεται και έχει γίνει απαραίτητο αξεσουάρ -ιδίως στο στο εξωτερικό- ένα πάνελ που μπαίνει στο ταμπλό και την φορτίζει από τον ήλιο , παρακάτω γράφουν αρκετά
https://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/197814-12v-battery-maintenance/
Δυστυχώς για τις κλοπές που λες δεν υπάρχει άλλη λύση πάρα μία καλή ασφάλεια κλοπής (ολική -μερική) . Ακόμη όμως και έτσι η ασφάλεια θα σου πληρώσει αξία τιμολογίου που το πήρες , 1-2 χιλιάρικα που θα έχει πάρει αύξηση και άλλο ένα χρόνο αναμονής ... βάλε τον καλλίτερο συναγερμό που αντέχει η πιστωτική σου, βάλε δόσεις ,κόψε τον φρέντο απέξω ... υπάρχει μέλος που του έκλεψαν το Chr.... μεγάλη ταλαιπωρία παρόλο που το βρήκε...
-
@monman2 said in 2020 Toyota Yaris:
@johndoe said in 2020 Toyota Yaris:
Ένας χρόνος αναμονή για το Yaris Hybrid Chic και βλέπουμε...
Ρώτησα και σε Mazda με αρκετά μικρότερο χρόνο αναμονής αλλά κατέληξα στο "original" κύριως λόγω εγγύησης και τεχνογνωσίας πάνω στην συγκεκριμένη τεχνολογία αν και σπανίως κρατάω αυτοκίνητο πάνω από 3-4 χρόνια.
Σκοπός της αγοράς είναι η κάλυψη των χλμ που κάνω με το Smart Fortwo εντός πόλης (5.000/έτος) και με Seat Leon 1,5 150 εκτός πόλης (2-3Κ χλμ/έτος). Το δεύτερο βρίσκεται ήδη προς πώληση στην αντιπροσωπία.
Είναι το πρώτο Yaris που με κέρδισε εμφανισιακά οπότε η επιλογή έγινε αρκετά εύκολα μετά από ένα σύντομο Test Drive που δεν κατάλαβα αν πήρε μποστά ο βενζινοκινητήρας κατά την διάρκεια αυτού.
Τα μόνα που με απασχολούν είναι 1ον μήπως μένει από μπαταρία και δεν ξεκινά την άνοιξη και το καλοκαίρι όπου η χρήση του αυτοκινήτου είναι εξαιρετικά περιορισμένη (έχω Booster θεωρητικά καλό) και 2ον οι αναρίθμητες κλοπές.
Μέχρι να παραλάβω του χρόνου, τέτοιο καιρό ελπίζω, θα ξεφυλλίζω το φυλλάδιο με την απορία αν θα παραλάβω το ίδιο αυτοκίνητο ή κατά πάσα πιθανότητα κάποιο facelift...Η Toyota κάνει αλλαγές κατά την διάρκεια της παραγωγής προς το καλό βελτιώνοντας και τουλάχιστον δεν θα σου φέρει αμάξι λειψό σε εξοπλισμό σε σχέση με αυτό που παρήγγειλες. Ίσως γι' αυτό και έχει μεγάλους χρόνους αναμονής.
Αν μιλάς για την μικρή μπαταρία 12V , ναι υπάρχουν πολλές αναφορές από τις περιόδους των καραντινών και της ακινησίας ότι εκφορτίζεται και έχει γίνει απαραίτητο αξεσουάρ -ιδίως στο στο εξωτερικό- ένα πάνελ που μπαίνει στο ταμπλό και την φορτίζει από τον ήλιο , παρακάτω γράφουν αρκετά
https://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/197814-12v-battery-maintenance/
Δυστυχώς για τις κλοπές που λες δεν υπάρχει άλλη λύση πάρα μία καλή ασφάλεια κλοπής (ολική -μερική) . Ακόμη όμως και έτσι η ασφάλεια θα σου πληρώσει αξία τιμολογίου που το πήρες , 1-2 χιλιάρικα που θα έχει πάρει αύξηση και άλλο ένα χρόνο αναμονής ... βάλε τον καλλίτερο συναγερμό που αντέχει η πιστωτική σου, βάλε δόσεις ,κόψε τον φρέντο απέξω ... υπάρχει μέλος που του έκλεψαν το Chr.... μεγάλη ταλαιπωρία παρόλο που το βρήκε...
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Θα διαβάσω για το πάνελ που αναφέρεις αν και δεν ξέρω αν παρκαρισμένο στην πιλοτή, θα έχει αποτέλεσμα...
Σκέφτομαι για Pandora. (Εννοείται ασφάλεια κλοπης). Έχω στο Smart τον V3 και με κρατάει σε ήρεμη ψυχική κατάσταση όταν ανοίγω την εφαρμογή και βλέπω το όχημα στο ίδιο σημείο που το πάρκαρα.
Ο φρέντο είναι κομμένος. -
@johndoe said in 2020 Toyota Yaris:
Σκέφτομαι για Pandora. (Εννοείται ασφάλεια κλοπης)...
Σωστά σκέφτεσαι ... εγώ έβαλα στο yaris cross που μόλις παρέλαβα τον ρωσικό επίσης λίγο πιο οικονομικό όμως starline ...
2020 Toyota Yaris