-
@v_a said in 2020 Toyota Yaris:
Λοιπόν παρέλαβα... Yaris hybrid style λευκό περλα.
Mε γειές...!! Να το χαρείτε με υγεία και πολλά ασφαλή χιλιόμετρα
@v_a said in 2020 Toyota Yaris:
Πιο στενάχωρα θυμάμαι είχα νιώσει στο 208.
Σαφώς το 208 είναι πιο στενάχωρο, έχει τους χιερότερους χώρους από όλα τα B hatch που έχω δοκιμάσει. Αφού απορούσα, καμία σχέση με το προηγουμενο 208.
-
@v_a said in 2020 Toyota Yaris:
Λοιπόν παρέλαβα... Yaris hybrid style λευκό περλα.
Με γειά. Ιδανικό αμάξι ειδικά για πόλη σαν την Αθήνα.
Όντως παράξενο που δεν πήγες στο Cross.**εγώ πάντως με 1.83 δε βολεύτηκα ούτε στην Corolla πίσω, όχι Yaris. Βέβαια έχω ορισμένα κιλά παραπάνω.
-
@antonakis said in 2020 Toyota Yaris:
Όντως παράξενο που δεν πήγες στο Cross.
**εγώ πάντως με 1.83 δε βολεύτηκα ούτε στην Corolla πίσω, όχι Yaris. Βέβαια έχω ορισμένα κιλά παραπάνωΤο Cross όσο και αν το προσπάθησα, δεν μου άρεσε (μετά το 2008, δύσκολο να σου αρέσει άλλο B suv), αλλά κατανοώ ότι είναι μια super επιλογή για όσους το διαλέγουν. Η πιο σωστή επιλογή θα ήταν σίγουρα η Corolla, αλλά στα μέρη που κινούμαι το μήκος της ήταν απαγορευτικό.
Υγ: Ένα extra ευχαριστώ οφείλω στον fanis75 που με έπεισε με την style (όντως την κάνουν να ξεχωρίζει από τις πιο απλές εκδόσεις, με το αζημίωτο βεβαίως βεβαίως...) -
Το μεγαλύτερο προσόν του cross ειδικά για οικογένεια θα ήταν ο έξτρα χώρος αποσκευών.
Που πάει κι έρχεται αν τον χρειάζεσαι μια στο τόσο, πετάς μια μπαγκαζιέρα από πάνω. Και έχεις χώρο όταν χρειαστεί και παρκάρεις εύκολα στα στενά. -
@dublin said in 2020 Toyota Yaris:
Χρήση καθαρά για πόλη; Κάνα ταξιδακι θα πάτε;
80-20 πόλη τουλάχιστον. Έκανα και ένα μικρό ταξιδάκι προς Ερέτρια μεριά (άσχετο, αλλά ωραία πόλη και δίπλα μας), όλα καλά. Απίστευτο το ACC, δεν είχα ξανά τέτοιο συστηματακι..
-
@v_a said in 2020 Toyota Yaris:
@dublin said in 2020 Toyota Yaris:
Χρήση καθαρά για πόλη; Κάνα ταξιδακι θα πάτε;
80-20 πόλη τουλάχιστον. Έκανα και ένα μικρό ταξιδάκι προς Ερέτρια μεριά (άσχετο, αλλά ωραία πόλη και δίπλα μας), όλα καλά. Απίστευτο το ACC, δεν είχα ξανά τέτοιο συστηματακι..
Εκεί τι καταναλώσεις είδες;
-
@dublin said in 2020 Toyota Yaris:
@v_a said in 2020 Toyota Yaris:
@dublin said in 2020 Toyota Yaris:
Χρήση καθαρά για πόλη; Κάνα ταξιδακι θα πάτε;
80-20 πόλη τουλάχιστον. Έκανα και ένα μικρό ταξιδάκι προς Ερέτρια μεριά (άσχετο, αλλά ωραία πόλη και δίπλα μας), όλα καλά. Απίστευτο το ACC, δεν είχα ξανά τέτοιο συστηματακι..
Εκεί τι καταναλώσεις είδες;
5 - 5,5, κανονική οδήγηση με μερικά ανοίγματα στα 130 140km/h
-
@bill_hsd said in 2020 Toyota Yaris:
Προσωπικά δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα.
Σε κατηφορική διαδρομή, με μπαταρία σχεδόν γεμάτη και με το πόδι στο φρένο, το πιθανότερο είναι το αυτοκίνητο να μην κινηθεί ηλεκτρικά αλλά με τον βενζινοκινητήρα, ώστε να προστατέψει την μπαταρία από υπερφόρτωση (η μέγιστη επιτρεπτή φόρτιση της μπαταρίας είναι στο 85%), μπαίνοντας αυτόματα σε B mode, όπως είπε και ο Φάνης παραπάνω.
Συχνά το υβριδικό σύστημά, παρότι είναι φορτισμένη η μπαταρία, δεν μπαίνει σε full ηλεκτρική λειτουργία, (EV mode), αλλά προτιμά να αφήσει τον βενζινοκινητήρα σε λειτουργία ώστε να εκτελέσει διάφορους ελέγχους (π.χ. Idle check).
Όλα τα παραπάνω τα έχω διαπιστώσει κάνοντας τακτική χρήση της εφαρμογής Hybrid assistant.
Σε κάθε περίπτωση, εφόσον έχεις αμφιβολίες για την ορθή λειτουργία του υβριδικού συστήματος, έχεις τη δυνατότητα να κάνεις Hybrid Health Check σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Toyota κι εφόσον διαπιστωθεί πρόβλημα να καλυφθείς από εγγύηση.Η μπαταρία φορτίζει στο 100% και φυσικά δουλευει μόνο ηλεκτρικα.
Σε κατάβαση στο Πηλιο με τέζα φουλ μπαταρία (αφου φορτισε μεσα σε 5 λεπτα λογω κατηφόρας) , το αμαξι δουλευε μονο ηλεκτρικα με μία μόνο διαφορά.
Στα φρένα με φουλ μπαταρία , ο ηλεκτροκινητήρας δουλευει στα "αδεια" για να μην στειλει επιπλεον φορτίο στην μπαταριά και παραγει εναν χαρακτηριστικό θόρυβο.
Ήχος σαν να μαρσαρεις χωρίς ταχύτητα.
Οπότε όχι , και φορτιζει 100% και φυσικα δουλευει εκει μόνο ηλεκτρικα. (κατάβαση φουλ ηλεκτρικα και επιασα 100 χιλ στην ευθεια χωρις να παρει μπρος ο κινητηρας). -
@kpaiss said in 2020 Toyota Yaris:
@bill_hsd said in 2020 Toyota Yaris:
Προσωπικά δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα.
Σε κατηφορική διαδρομή, με μπαταρία σχεδόν γεμάτη και με το πόδι στο φρένο, το πιθανότερο είναι το αυτοκίνητο να μην κινηθεί ηλεκτρικά αλλά με τον βενζινοκινητήρα, ώστε να προστατέψει την μπαταρία από υπερφόρτωση (η μέγιστη επιτρεπτή φόρτιση της μπαταρίας είναι στο 85%), μπαίνοντας αυτόματα σε B mode, όπως είπε και ο Φάνης παραπάνω.
Συχνά το υβριδικό σύστημά, παρότι είναι φορτισμένη η μπαταρία, δεν μπαίνει σε full ηλεκτρική λειτουργία, (EV mode), αλλά προτιμά να αφήσει τον βενζινοκινητήρα σε λειτουργία ώστε να εκτελέσει διάφορους ελέγχους (π.χ. Idle check).
Όλα τα παραπάνω τα έχω διαπιστώσει κάνοντας τακτική χρήση της εφαρμογής Hybrid assistant.
Σε κάθε περίπτωση, εφόσον έχεις αμφιβολίες για την ορθή λειτουργία του υβριδικού συστήματος, έχεις τη δυνατότητα να κάνεις Hybrid Health Check σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Toyota κι εφόσον διαπιστωθεί πρόβλημα να καλυφθείς από εγγύηση.Η μπαταρία φορτίζει στο 100% και φυσικά δουλευει μόνο ηλεκτρικα.
Σε κατάβαση στο Πηλιο με τέζα φουλ μπαταρία (αφου φορτισε μεσα σε 5 λεπτα λογω κατηφόρας) , το αμαξι δουλευε μονο ηλεκτρικα με μία μόνο διαφορά.
Στα φρένα με φουλ μπαταρία , ο ηλεκτροκινητήρας δουλευει στα "αδεια" για να μην στειλει επιπλεον φορτίο στην μπαταριά και παραγει εναν χαρακτηριστικό θόρυβο.
Ήχος σαν να μαρσαρεις χωρίς ταχύτητα.
Οπότε όχι , και φορτιζει 100% και φυσικα δουλευει εκει μόνο ηλεκτρικα. (κατάβαση φουλ ηλεκτρικα και επιασα 100 χιλ στην ευθεια χωρις να παρει μπρος ο κινητηρας).Το ξαναλέω και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...
Ανεξάρτητα εάν βλέπεις όλες τις μπάρες της μπαταρίας πράσινες στα γραφικά του αυτοκινήτου,η μπαταρία ποτέ δεν φορτίζει στο 100%, αλλά το ποσοστό φορτισής της κυμαίνεται από 25% έως 85% για λόγους προστασίας της.
Ο χαρακτηριστικό θόρυβος στα φρένα με φουλ μπαταρία (σαν μαρσαρισμα που αναφέρεις) είναι το (B)reaking mode (φρενο απο τον κινητήρα), στο οποιο μπαίνει αυτοματα το αυτοκίνητο, ενεργοποιώντας τον βενζινοκινητήρα, για να αποφυγει την υπερφορτωση της μπαταριας μόλις φτάσει το 85% (π.χ. σε περίπτωση μεγάλης κατηφορας).
Το B mode μπορεις να το ενεργοποιήσεις και με τράβηγμα του λεβιέ στη θέση B, για να φρενάρεις το αυτοκίνητο πιο αποδοτικά.
Όταν το αυτοκίνητο είναι σε Β mode (αυτόματα ή χειροκίνητα) δεν δουλεύει μόνο ηλεκτρικά (σβήνει το εικονίδιο EV).
Το ότι μετά την κατηφόρα έπιασες 100 χαω στην ευθεία full ηλεκτρικά είναι γιατί η μπαταρία σου ήταν πλήρως φορτισμένη από την κατηφορική διαδρομή.
Για περαιτέρω πληροφορίες, μπορείτε να απευθυνθείτε σε εξουσιοδοτημένο Toyota. -
Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο,με πολλά χλμ!!!
-
@bill_hsd said in 2020 Toyota Yaris:
@kpaiss said in 2020 Toyota Yaris:
@bill_hsd said in 2020 Toyota Yaris:
Προσωπικά δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα.
Σε κατηφορική διαδρομή, με μπαταρία σχεδόν γεμάτη και με το πόδι στο φρένο, το πιθανότερο είναι το αυτοκίνητο να μην κινηθεί ηλεκτρικά αλλά με τον βενζινοκινητήρα, ώστε να προστατέψει την μπαταρία από υπερφόρτωση (η μέγιστη επιτρεπτή φόρτιση της μπαταρίας είναι στο 85%), μπαίνοντας αυτόματα σε B mode, όπως είπε και ο Φάνης παραπάνω.
Συχνά το υβριδικό σύστημά, παρότι είναι φορτισμένη η μπαταρία, δεν μπαίνει σε full ηλεκτρική λειτουργία, (EV mode), αλλά προτιμά να αφήσει τον βενζινοκινητήρα σε λειτουργία ώστε να εκτελέσει διάφορους ελέγχους (π.χ. Idle check).
Όλα τα παραπάνω τα έχω διαπιστώσει κάνοντας τακτική χρήση της εφαρμογής Hybrid assistant.
Σε κάθε περίπτωση, εφόσον έχεις αμφιβολίες για την ορθή λειτουργία του υβριδικού συστήματος, έχεις τη δυνατότητα να κάνεις Hybrid Health Check σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Toyota κι εφόσον διαπιστωθεί πρόβλημα να καλυφθείς από εγγύηση.Η μπαταρία φορτίζει στο 100% και φυσικά δουλευει μόνο ηλεκτρικα.
Σε κατάβαση στο Πηλιο με τέζα φουλ μπαταρία (αφου φορτισε μεσα σε 5 λεπτα λογω κατηφόρας) , το αμαξι δουλευε μονο ηλεκτρικα με μία μόνο διαφορά.
Στα φρένα με φουλ μπαταρία , ο ηλεκτροκινητήρας δουλευει στα "αδεια" για να μην στειλει επιπλεον φορτίο στην μπαταριά και παραγει εναν χαρακτηριστικό θόρυβο.
Ήχος σαν να μαρσαρεις χωρίς ταχύτητα.
Οπότε όχι , και φορτιζει 100% και φυσικα δουλευει εκει μόνο ηλεκτρικα. (κατάβαση φουλ ηλεκτρικα και επιασα 100 χιλ στην ευθεια χωρις να παρει μπρος ο κινητηρας).Το ξαναλέω και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...
Ανεξάρτητα εάν βλέπεις όλες τις μπάρες της μπαταρίας πράσινες στα γραφικά του αυτοκινήτου,η μπαταρία ποτέ δεν φορτίζει στο 100%, αλλά το ποσοστό φορτισής της κυμαίνεται από 25% έως 85% για λόγους προστασίας της.
Ο χαρακτηριστικό θόρυβος στα φρένα με φουλ μπαταρία (σαν μαρσαρισμα που αναφέρεις) είναι το (B)reaking mode (φρενο απο τον κινητήρα), στο οποιο μπαίνει αυτοματα το αυτοκίνητο, ενεργοποιώντας τον βενζινοκινητήρα, για να αποφυγει την υπερφορτωση της μπαταριας μόλις φτάσει το 85% (π.χ. σε περίπτωση μεγάλης κατηφορας).
Το B mode μπορεις να το ενεργοποιήσεις και με τράβηγμα του λεβιέ στη θέση B, για να φρενάρεις το αυτοκίνητο πιο αποδοτικά.
Όταν το αυτοκίνητο είναι σε Β mode (αυτόματα ή χειροκίνητα) δεν δουλεύει μόνο ηλεκτρικά (σβήνει το εικονίδιο EV).
Το ότι μετά την κατηφόρα έπιασες 100 χαω στην ευθεία full ηλεκτρικά είναι γιατί η μπαταρία σου ήταν πλήρως φορτισμένη από την κατηφορική διαδρομή.
Για περαιτέρω πληροφορίες, μπορείτε να απευθυνθείτε σε εξουσιοδοτημένο Toyota.Μα εδω ο ανθρωπος λεει , οτι ΔΕΝ σβηνει η ενδειξη στο ταμπλο πλεον και παραμενει κοκκινη και επιβεβαιώνεται απο την αυξημένη κατανάλωση 60% σε ιδια διαδρομη και σε ιδιες συνθηκες.
Πόσο πιο καθαρά να το πει.
Όταν μπαινει αυτόματα σε B mode στις κατηφόρες , παραμένει πράσινη η ενδειξη στο ταμπλο και ας σβηνει το EV.
Σε μισής ώρας κατάβασης απο βουνό η συνολική μου κατανάλωση ηταν 0.5 λογω B mode και το 1.5 λιτρα που έβλεπε ο φίλος είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα απο οτι τα 2.5 λίτρα που του εμφανίζει πλεον και με διαφορετική ενδειξη στο ταμπλο. -
@kpaiss said in 2020 Toyota Yaris:
@bill_hsd said in 2020 Toyota Yaris:
@kpaiss said in 2020 Toyota Yaris:
@bill_hsd said in 2020 Toyota Yaris:
Προσωπικά δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα.
Σε κατηφορική διαδρομή, με μπαταρία σχεδόν γεμάτη και με το πόδι στο φρένο, το πιθανότερο είναι το αυτοκίνητο να μην κινηθεί ηλεκτρικά αλλά με τον βενζινοκινητήρα, ώστε να προστατέψει την μπαταρία από υπερφόρτωση (η μέγιστη επιτρεπτή φόρτιση της μπαταρίας είναι στο 85%), μπαίνοντας αυτόματα σε B mode, όπως είπε και ο Φάνης παραπάνω.
Συχνά το υβριδικό σύστημά, παρότι είναι φορτισμένη η μπαταρία, δεν μπαίνει σε full ηλεκτρική λειτουργία, (EV mode), αλλά προτιμά να αφήσει τον βενζινοκινητήρα σε λειτουργία ώστε να εκτελέσει διάφορους ελέγχους (π.χ. Idle check).
Όλα τα παραπάνω τα έχω διαπιστώσει κάνοντας τακτική χρήση της εφαρμογής Hybrid assistant.
Σε κάθε περίπτωση, εφόσον έχεις αμφιβολίες για την ορθή λειτουργία του υβριδικού συστήματος, έχεις τη δυνατότητα να κάνεις Hybrid Health Check σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Toyota κι εφόσον διαπιστωθεί πρόβλημα να καλυφθείς από εγγύηση.Η μπαταρία φορτίζει στο 100% και φυσικά δουλευει μόνο ηλεκτρικα.
Σε κατάβαση στο Πηλιο με τέζα φουλ μπαταρία (αφου φορτισε μεσα σε 5 λεπτα λογω κατηφόρας) , το αμαξι δουλευε μονο ηλεκτρικα με μία μόνο διαφορά.
Στα φρένα με φουλ μπαταρία , ο ηλεκτροκινητήρας δουλευει στα "αδεια" για να μην στειλει επιπλεον φορτίο στην μπαταριά και παραγει εναν χαρακτηριστικό θόρυβο.
Ήχος σαν να μαρσαρεις χωρίς ταχύτητα.
Οπότε όχι , και φορτιζει 100% και φυσικα δουλευει εκει μόνο ηλεκτρικα. (κατάβαση φουλ ηλεκτρικα και επιασα 100 χιλ στην ευθεια χωρις να παρει μπρος ο κινητηρας).Το ξαναλέω και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...
Ανεξάρτητα εάν βλέπεις όλες τις μπάρες της μπαταρίας πράσινες στα γραφικά του αυτοκινήτου,η μπαταρία ποτέ δεν φορτίζει στο 100%, αλλά το ποσοστό φορτισής της κυμαίνεται από 25% έως 85% για λόγους προστασίας της.
Ο χαρακτηριστικό θόρυβος στα φρένα με φουλ μπαταρία (σαν μαρσαρισμα που αναφέρεις) είναι το (B)reaking mode (φρενο απο τον κινητήρα), στο οποιο μπαίνει αυτοματα το αυτοκίνητο, ενεργοποιώντας τον βενζινοκινητήρα, για να αποφυγει την υπερφορτωση της μπαταριας μόλις φτάσει το 85% (π.χ. σε περίπτωση μεγάλης κατηφορας).
Το B mode μπορεις να το ενεργοποιήσεις και με τράβηγμα του λεβιέ στη θέση B, για να φρενάρεις το αυτοκίνητο πιο αποδοτικά.
Όταν το αυτοκίνητο είναι σε Β mode (αυτόματα ή χειροκίνητα) δεν δουλεύει μόνο ηλεκτρικά (σβήνει το εικονίδιο EV).
Το ότι μετά την κατηφόρα έπιασες 100 χαω στην ευθεία full ηλεκτρικά είναι γιατί η μπαταρία σου ήταν πλήρως φορτισμένη από την κατηφορική διαδρομή.
Για περαιτέρω πληροφορίες, μπορείτε να απευθυνθείτε σε εξουσιοδοτημένο Toyota.Μα εδω ο ανθρωπος λεει , οτι ΔΕΝ σβηνει η ενδειξη στο ταμπλο πλεον και παραμενει κοκκινη και επιβεβαιώνεται απο την αυξημένη κατανάλωση 60% σε ιδια διαδρομη και σε ιδιες συνθηκες.
Πόσο πιο καθαρά να το πει.
Όταν μπαινει αυτόματα σε B mode στις κατηφόρες , παραμένει πράσινη η ενδειξη στο ταμπλο και ας σβηνει το EV.
Σε μισής ώρας κατάβασης απο βουνό η συνολική μου κατανάλωση ηταν 0.5 λογω B mode και το 1.5 λιτρα που έβλεπε ο φίλος είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα απο οτι τα 2.5 λίτρα που του εμφανίζει πλεον και με διαφορετική ενδειξη στο ταμπλο.Ποια πράσινα και κόκκινα αναφερεις;
Μια είναι η ένδειξη ότι λειτουργεί full ηλεκτρικά το αυτοκίνητο, το πράσινο EV εικονίδιο (Electric Vehicle mode).
Όταν είναι σε B mode και δεν δουλεύει full ηλεκτρικά το αυτοκίνητο, το EV σβήνει, όπως επιβεβαιώνεις κι εσύ. -
@bill_hsd said in 2020 Toyota Yaris:
@kpaiss said in 2020 Toyota Yaris:
@bill_hsd said in 2020 Toyota Yaris:
@kpaiss said in 2020 Toyota Yaris:
@bill_hsd said in 2020 Toyota Yaris:
Προσωπικά δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα.
Σε κατηφορική διαδρομή, με μπαταρία σχεδόν γεμάτη και με το πόδι στο φρένο, το πιθανότερο είναι το αυτοκίνητο να μην κινηθεί ηλεκτρικά αλλά με τον βενζινοκινητήρα, ώστε να προστατέψει την μπαταρία από υπερφόρτωση (η μέγιστη επιτρεπτή φόρτιση της μπαταρίας είναι στο 85%), μπαίνοντας αυτόματα σε B mode, όπως είπε και ο Φάνης παραπάνω.
Συχνά το υβριδικό σύστημά, παρότι είναι φορτισμένη η μπαταρία, δεν μπαίνει σε full ηλεκτρική λειτουργία, (EV mode), αλλά προτιμά να αφήσει τον βενζινοκινητήρα σε λειτουργία ώστε να εκτελέσει διάφορους ελέγχους (π.χ. Idle check).
Όλα τα παραπάνω τα έχω διαπιστώσει κάνοντας τακτική χρήση της εφαρμογής Hybrid assistant.
Σε κάθε περίπτωση, εφόσον έχεις αμφιβολίες για την ορθή λειτουργία του υβριδικού συστήματος, έχεις τη δυνατότητα να κάνεις Hybrid Health Check σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Toyota κι εφόσον διαπιστωθεί πρόβλημα να καλυφθείς από εγγύηση.Η μπαταρία φορτίζει στο 100% και φυσικά δουλευει μόνο ηλεκτρικα.
Σε κατάβαση στο Πηλιο με τέζα φουλ μπαταρία (αφου φορτισε μεσα σε 5 λεπτα λογω κατηφόρας) , το αμαξι δουλευε μονο ηλεκτρικα με μία μόνο διαφορά.
Στα φρένα με φουλ μπαταρία , ο ηλεκτροκινητήρας δουλευει στα "αδεια" για να μην στειλει επιπλεον φορτίο στην μπαταριά και παραγει εναν χαρακτηριστικό θόρυβο.
Ήχος σαν να μαρσαρεις χωρίς ταχύτητα.
Οπότε όχι , και φορτιζει 100% και φυσικα δουλευει εκει μόνο ηλεκτρικα. (κατάβαση φουλ ηλεκτρικα και επιασα 100 χιλ στην ευθεια χωρις να παρει μπρος ο κινητηρας).Το ξαναλέω και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...
Ανεξάρτητα εάν βλέπεις όλες τις μπάρες της μπαταρίας πράσινες στα γραφικά του αυτοκινήτου,η μπαταρία ποτέ δεν φορτίζει στο 100%, αλλά το ποσοστό φορτισής της κυμαίνεται από 25% έως 85% για λόγους προστασίας της.
Ο χαρακτηριστικό θόρυβος στα φρένα με φουλ μπαταρία (σαν μαρσαρισμα που αναφέρεις) είναι το (B)reaking mode (φρενο απο τον κινητήρα), στο οποιο μπαίνει αυτοματα το αυτοκίνητο, ενεργοποιώντας τον βενζινοκινητήρα, για να αποφυγει την υπερφορτωση της μπαταριας μόλις φτάσει το 85% (π.χ. σε περίπτωση μεγάλης κατηφορας).
Το B mode μπορεις να το ενεργοποιήσεις και με τράβηγμα του λεβιέ στη θέση B, για να φρενάρεις το αυτοκίνητο πιο αποδοτικά.
Όταν το αυτοκίνητο είναι σε Β mode (αυτόματα ή χειροκίνητα) δεν δουλεύει μόνο ηλεκτρικά (σβήνει το εικονίδιο EV).
Το ότι μετά την κατηφόρα έπιασες 100 χαω στην ευθεία full ηλεκτρικά είναι γιατί η μπαταρία σου ήταν πλήρως φορτισμένη από την κατηφορική διαδρομή.
Για περαιτέρω πληροφορίες, μπορείτε να απευθυνθείτε σε εξουσιοδοτημένο Toyota.Μα εδω ο ανθρωπος λεει , οτι ΔΕΝ σβηνει η ενδειξη στο ταμπλο πλεον και παραμενει κοκκινη και επιβεβαιώνεται απο την αυξημένη κατανάλωση 60% σε ιδια διαδρομη και σε ιδιες συνθηκες.
Πόσο πιο καθαρά να το πει.
Όταν μπαινει αυτόματα σε B mode στις κατηφόρες , παραμένει πράσινη η ενδειξη στο ταμπλο και ας σβηνει το EV.
Σε μισής ώρας κατάβασης απο βουνό η συνολική μου κατανάλωση ηταν 0.5 λογω B mode και το 1.5 λιτρα που έβλεπε ο φίλος είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα απο οτι τα 2.5 λίτρα που του εμφανίζει πλεον και με διαφορετική ενδειξη στο ταμπλο.Ποια πράσινα και κόκκινα αναφερεις;
Μια είναι η ένδειξη ότι λειτουργεί full ηλεκτρικά το αυτοκίνητο, το πράσινο EV εικονίδιο (Electric Vehicle mode).
Όταν είναι σε B mode και δεν δουλεύει full ηλεκτρικά το αυτοκίνητο, το EV σβήνει, όπως επιβεβαιώνεις κι εσύ.Πρασινα βελακια ,κινει το αμαξι ο ηλεκτροκινητηρας.
Κοκκινα , κινει ο θερμικος.
Αυτα στο ταμπλο και οχι στην οθονη (οπως σωστα ειπε ο φιλος με το προβλημα) γιατι στην οθονη ειναι ελαφρως διαφοροποιημενη η απεικονιση αν εχεις προσεξει και εσυ.Αν ηταν το B mode οπως λες , δεν θα γύριζε το χρωμα σε κοκκινο γιατι σε αυτο το Mode δεν αλλαζει χρώμα και παραμένει πρασινο.
Οποτε περα απο την κατανάλωση , ο ανθρωπος παρατηρει οτι είναι μονιμα με κίνηση απο τον θερμικο και του το επιβεβαιώνει και το ταμπλο. -
@kpaiss said in 2020 Toyota Yaris:
@bill_hsd said in 2020 Toyota Yaris:
@kpaiss said in 2020 Toyota Yaris:
@bill_hsd said in 2020 Toyota Yaris:
@kpaiss said in 2020 Toyota Yaris:
@bill_hsd said in 2020 Toyota Yaris:
Προσωπικά δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα.
Σε κατηφορική διαδρομή, με μπαταρία σχεδόν γεμάτη και με το πόδι στο φρένο, το πιθανότερο είναι το αυτοκίνητο να μην κινηθεί ηλεκτρικά αλλά με τον βενζινοκινητήρα, ώστε να προστατέψει την μπαταρία από υπερφόρτωση (η μέγιστη επιτρεπτή φόρτιση της μπαταρίας είναι στο 85%), μπαίνοντας αυτόματα σε B mode, όπως είπε και ο Φάνης παραπάνω.
Συχνά το υβριδικό σύστημά, παρότι είναι φορτισμένη η μπαταρία, δεν μπαίνει σε full ηλεκτρική λειτουργία, (EV mode), αλλά προτιμά να αφήσει τον βενζινοκινητήρα σε λειτουργία ώστε να εκτελέσει διάφορους ελέγχους (π.χ. Idle check).
Όλα τα παραπάνω τα έχω διαπιστώσει κάνοντας τακτική χρήση της εφαρμογής Hybrid assistant.
Σε κάθε περίπτωση, εφόσον έχεις αμφιβολίες για την ορθή λειτουργία του υβριδικού συστήματος, έχεις τη δυνατότητα να κάνεις Hybrid Health Check σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Toyota κι εφόσον διαπιστωθεί πρόβλημα να καλυφθείς από εγγύηση.Η μπαταρία φορτίζει στο 100% και φυσικά δουλευει μόνο ηλεκτρικα.
Σε κατάβαση στο Πηλιο με τέζα φουλ μπαταρία (αφου φορτισε μεσα σε 5 λεπτα λογω κατηφόρας) , το αμαξι δουλευε μονο ηλεκτρικα με μία μόνο διαφορά.
Στα φρένα με φουλ μπαταρία , ο ηλεκτροκινητήρας δουλευει στα "αδεια" για να μην στειλει επιπλεον φορτίο στην μπαταριά και παραγει εναν χαρακτηριστικό θόρυβο.
Ήχος σαν να μαρσαρεις χωρίς ταχύτητα.
Οπότε όχι , και φορτιζει 100% και φυσικα δουλευει εκει μόνο ηλεκτρικα. (κατάβαση φουλ ηλεκτρικα και επιασα 100 χιλ στην ευθεια χωρις να παρει μπρος ο κινητηρας).Το ξαναλέω και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...
Ανεξάρτητα εάν βλέπεις όλες τις μπάρες της μπαταρίας πράσινες στα γραφικά του αυτοκινήτου,η μπαταρία ποτέ δεν φορτίζει στο 100%, αλλά το ποσοστό φορτισής της κυμαίνεται από 25% έως 85% για λόγους προστασίας της.
Ο χαρακτηριστικό θόρυβος στα φρένα με φουλ μπαταρία (σαν μαρσαρισμα που αναφέρεις) είναι το (B)reaking mode (φρενο απο τον κινητήρα), στο οποιο μπαίνει αυτοματα το αυτοκίνητο, ενεργοποιώντας τον βενζινοκινητήρα, για να αποφυγει την υπερφορτωση της μπαταριας μόλις φτάσει το 85% (π.χ. σε περίπτωση μεγάλης κατηφορας).
Το B mode μπορεις να το ενεργοποιήσεις και με τράβηγμα του λεβιέ στη θέση B, για να φρενάρεις το αυτοκίνητο πιο αποδοτικά.
Όταν το αυτοκίνητο είναι σε Β mode (αυτόματα ή χειροκίνητα) δεν δουλεύει μόνο ηλεκτρικά (σβήνει το εικονίδιο EV).
Το ότι μετά την κατηφόρα έπιασες 100 χαω στην ευθεία full ηλεκτρικά είναι γιατί η μπαταρία σου ήταν πλήρως φορτισμένη από την κατηφορική διαδρομή.
Για περαιτέρω πληροφορίες, μπορείτε να απευθυνθείτε σε εξουσιοδοτημένο Toyota.Μα εδω ο ανθρωπος λεει , οτι ΔΕΝ σβηνει η ενδειξη στο ταμπλο πλεον και παραμενει κοκκινη και επιβεβαιώνεται απο την αυξημένη κατανάλωση 60% σε ιδια διαδρομη και σε ιδιες συνθηκες.
Πόσο πιο καθαρά να το πει.
Όταν μπαινει αυτόματα σε B mode στις κατηφόρες , παραμένει πράσινη η ενδειξη στο ταμπλο και ας σβηνει το EV.
Σε μισής ώρας κατάβασης απο βουνό η συνολική μου κατανάλωση ηταν 0.5 λογω B mode και το 1.5 λιτρα που έβλεπε ο φίλος είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα απο οτι τα 2.5 λίτρα που του εμφανίζει πλεον και με διαφορετική ενδειξη στο ταμπλο.Ποια πράσινα και κόκκινα αναφερεις;
Μια είναι η ένδειξη ότι λειτουργεί full ηλεκτρικά το αυτοκίνητο, το πράσινο EV εικονίδιο (Electric Vehicle mode).
Όταν είναι σε B mode και δεν δουλεύει full ηλεκτρικά το αυτοκίνητο, το EV σβήνει, όπως επιβεβαιώνεις κι εσύ.Πρασινα βελακια ,κινει το αμαξι ο ηλεκτροκινητηρας.
Κοκκινα , κινει ο θερμικος.
Αυτα στο ταμπλο και οχι στην οθονη (οπως σωστα ειπε ο φιλος με το προβλημα) γιατι στην οθονη ειναι ελαφρως διαφοροποιημενη η απεικονιση αν εχεις προσεξει και εσυ.Αν ηταν το B mode οπως λες , δεν θα γύριζε το χρωμα σε κοκκινο γιατι σε αυτο το Mode δεν αλλαζει χρώμα και παραμένει πρασινο.
Οποτε περα απο την κατανάλωση , ο ανθρωπος παρατηρει οτι είναι μονιμα με κίνηση απο τον θερμικο και του το επιβεβαιώνει και το ταμπλο.Φίλε μου, τηλεδιάγνωση δεν μπορούμε να κάνουμε, οπότε δεν έχει και νόημα να το συνεχίσουμε.
Περιέγραψα αναλυτικά διαφορά σενάρια λειτουργίας του υβριδικού συστήματος, στα οποία παρότι η μπαταρια ειναι φορτισμένη, το αυτοκίνητο δεν κινείται full ηλεκτρικά.
Οπως ειπα και στο πρώτο post μου, εάν ο ενδιαφερόμενος θεωρεί ότι υπάρχει κάποια δυλειτουργια στο αυτοκίνητο του, μπορεί να κάνει έλεγχο του υβριδικού συστήματος (Hybrid Health Check) και εφόσον διαπιστωθεί προβλημα, να καλυφθεί από την εγγύηση. -
@v_a said in 2020 Toyota Yaris:
Λοιπόν παρέλαβα... Yaris hybrid style λευκό περλα. Πρώτες εντυπώσεις (μετά το πρώτο σοκ, ερχόμενος από αυτοκίνητα με 10+ ετη στην πλάτη τους ή μάλλον στις ρόδες τους):
Εντυπώσεις (πρώτα οι θετικές)- Το αμάξι είναι πανέμορφο, όσο πανέμορφα ήταν και τα 22 και κάτι χιλ που κόστισε. Τέλειο μήκος για μέσα στην πόλη, δεν ήθελα κάτι μεγαλύτερο στη παρούσα φάση και ακόμα και αν έσπρωχνα τον εαυτό μου για την cross εκδοχή του, δεν το μετανιώνω.
- Οδήγηση απόλαυση (ζήτω συγγνώμη από το 207rc μου για αυτήν την ύβρη) αλλά σε αστικό περιβάλλον το αμάξι δεν παίζεται. Αγχολυτικό, πρώτη εμπειρία με αυτόματο (οι καναδεζες δεν μετράνε ) και ο συνδυασμός κινητήρα-κιβωτιου αναλαμβάνει και τα κάνει όλα πιο εύκολα και άκοπα.
- Κατανάλωση: όπως ακριβώς μου τα έλεγαν οι φίλοι εδώ μέσα. Απλά κερδίζεις λεφτά σε real time. Σε διαδρομή για την εργασία μου, Βύρωνας Νεα Σμύρνη (ελαφρώς κατηφορικό κομμάτι) βλέπεις με άνεση 1.5 στην επιστροφή 5.5, δηλ. μέσος όρος γύρω στο 3.5. Επειδή ακόμα μαθαίνω το αυτοκίνητο, πιστεύω χαλαρά ότι αν προσέχεις χτυπάς καθαρά 3αρια, αν δεν προσέχεις ζήτημα να φτάσει 4.5.
- Χώροι, μας καλύπτουν. 4μελης οικογένεια με δυο παιδιά γυρω στα 10, παράδοξο αλλά μας καλύπτουν. 1,83 ο υποφαινόμενος, δεν ένιωσα άβολα ούτε όταν κάθομαι πίσω από την θέση μου. Ίσως είμαστε βολικοί, ισως σε μια πενταετία δεν μας καλύπτει, δεν ξέρω. Δεν ειναι σίγουρα i20, ούτε sportage αλλά με όριο τα 4 μέτρα είναι αξιοπρεπέστατο. Πιο στενάχωρα θυμάμαι είχα νιώσει στο 208.
Ευχαριστώ και πάλι όλους σας για τις πολύτιμες συμβουλές σας
(έχει και αρνητικά, τα υπόλοιπα σε νεα ανάρτηση, να σας έχω σε αγωνίαΑρνητικές εντυπώσεις (ας γράψω και μερικά αρνητικά, έτσι για ξεκάρφωμα μην μας περάσουν και για hard core toyotaκηδες..)
- Θόρυβος από το κιβώτιο. Και όμως δεν είναι ο θόρυβος το πρόβλημα, αλλά εθίζεσαι στο βουητό του EVmode (ββζζζζ...) και σε ξενίζει ο νορμάλ ήχος μιας θερμικής μηχανής. Σε ανηφόρες μόνο (που ακούγεται παρατεταμένα) ίσως ενοχλήσει μερικούς.
- Ποιότητα υλικών. Από τις ελαφριές λαμαρίνες (δεν είναι οι κλασικές που έχουμε όλοι συνηθίσει) μέχρι το εσωτερικό (δεν είναι 208, ούτε όμως i20) φαίνεται ότι έχουν γίνει συμβιβασμοί για να χωρέσει στο μπάτζετ η υβριδικοτητα. Παρ' όλα αυτά η style, ξεχωρίζει και αποπνέει λίγο ποιότητα (λίγο τα led, λίγο τα ψηφιακά κιάλια) σε σύγκριση με τις active, active +.
- Φωτισμός καμπίνας. Πλαφονιερα οδηγού συνοδηγού αδύναμη (κλασικά λαμπάκια, όχι led), φωτισμός για τους πίσω επιβάτες ανύπαρκτος. Για μένα, μεγάλο φαουλ σε αμάξι 22χιλ€. Πόσο να στοίχιζε ρε toyota γμτ;
- Δεν πρέπει να απενεργοποιείται μόνιμα (ή δεν το έχω βρει ακόμα) αυτό το σύστημα με την αλλαγή λωρίδων. Άντε να αλλάζεις τώρα στα 42σου στυλ οδήγησης..
Υγ: Τέλεια κατασκευή στα 20 με 25 Κ, δεν υπάρχει, αλλά το πρόσημο είναι θετικό (πάντα για τα δικά μου γούστα και προτεραιότητες). Ελπίζω να βοήθησα
-
@v_a said in 2020 Toyota Yaris:
@v_a said in 2020 Toyota Yaris:
Λοιπόν παρέλαβα... Yaris hybrid style λευκό περλα. Πρώτες εντυπώσεις (μετά το πρώτο σοκ, ερχόμενος από αυτοκίνητα με 10+ ετη στην πλάτη τους ή μάλλον στις ρόδες τους):
Εντυπώσεις (πρώτα οι θετικές)- Το αμάξι είναι πανέμορφο, όσο πανέμορφα ήταν και τα 22 και κάτι χιλ που κόστισε. Τέλειο μήκος για μέσα στην πόλη, δεν ήθελα κάτι μεγαλύτερο στη παρούσα φάση και ακόμα και αν έσπρωχνα τον εαυτό μου για την cross εκδοχή του, δεν το μετανιώνω.
- Οδήγηση απόλαυση (ζήτω συγγνώμη από το 207rc μου για αυτήν την ύβρη) αλλά σε αστικό περιβάλλον το αμάξι δεν παίζεται. Αγχολυτικό, πρώτη εμπειρία με αυτόματο (οι καναδεζες δεν μετράνε ) και ο συνδυασμός κινητήρα-κιβωτιου αναλαμβάνει και τα κάνει όλα πιο εύκολα και άκοπα.
- Κατανάλωση: όπως ακριβώς μου τα έλεγαν οι φίλοι εδώ μέσα. Απλά κερδίζεις λεφτά σε real time. Σε διαδρομή για την εργασία μου, Βύρωνας Νεα Σμύρνη (ελαφρώς κατηφορικό κομμάτι) βλέπεις με άνεση 1.5 στην επιστροφή 5.5, δηλ. μέσος όρος γύρω στο 3.5. Επειδή ακόμα μαθαίνω το αυτοκίνητο, πιστεύω χαλαρά ότι αν προσέχεις χτυπάς καθαρά 3αρια, αν δεν προσέχεις ζήτημα να φτάσει 4.5.
- Χώροι, μας καλύπτουν. 4μελης οικογένεια με δυο παιδιά γυρω στα 10, παράδοξο αλλά μας καλύπτουν. 1,83 ο υποφαινόμενος, δεν ένιωσα άβολα ούτε όταν κάθομαι πίσω από την θέση μου. Ίσως είμαστε βολικοί, ισως σε μια πενταετία δεν μας καλύπτει, δεν ξέρω. Δεν ειναι σίγουρα i20, ούτε sportage αλλά με όριο τα 4 μέτρα είναι αξιοπρεπέστατο. Πιο στενάχωρα θυμάμαι είχα νιώσει στο 208.
Ευχαριστώ και πάλι όλους σας για τις πολύτιμες συμβουλές σας
(έχει και αρνητικά, τα υπόλοιπα σε νεα ανάρτηση, να σας έχω σε αγωνίαΑρνητικές εντυπώσεις (ας γράψω και μερικά αρνητικά, έτσι για ξεκάρφωμα μην μας περάσουν και για hard core toyotaκηδες..)
- Θόρυβος από το κιβώτιο. Και όμως δεν είναι ο θόρυβος το πρόβλημα, αλλά εθίζεσαι στο βουητό του EVmode (ββζζζζ...) και σε ξενίζει ο νορμάλ ήχος μιας θερμικής μηχανής. Σε ανηφόρες μόνο (που ακούγεται παρατεταμένα) ίσως ενοχλήσει μερικούς.
- Ποιότητα υλικών. Από τις ελαφριές λαμαρίνες (δεν είναι οι κλασικές που έχουμε όλοι συνηθίσει) μέχρι το εσωτερικό (δεν είναι 208, ούτε όμως i20) φαίνεται ότι έχουν γίνει συμβιβασμοί για να χωρέσει στο μπάτζετ η υβριδικοτητα. Παρ' όλα αυτά η style, ξεχωρίζει και αποπνέει λίγο ποιότητα (λίγο τα led, λίγο τα ψηφιακά κιάλια) σε σύγκριση με τις active, active +.
- Φωτισμός καμπίνας. Πλαφονιερα οδηγού συνοδηγού αδύναμη (κλασικά λαμπάκια, όχι led), φωτισμός για τους πίσω επιβάτες ανύπαρκτος. Για μένα, μεγάλο φαουλ σε αμάξι 22χιλ€. Πόσο να στοίχιζε ρε toyota γμτ;
- Δεν πρέπει να απενεργοποιείται μόνιμα (ή δεν το έχω βρει ακόμα) αυτό το σύστημα με την αλλαγή λωρίδων. Άντε να αλλάζεις τώρα στα 42σου στυλ οδήγησης..
Υγ: Τέλεια κατασκευή στα 20 με 25 Κ, δεν υπάρχει, αλλά το πρόσημο είναι θετικό (πάντα για τα δικά μου γούστα και προτεραιότητες). Ελπίζω να βοήθησα
Σωστή κίνηση με τη Style..
-
@dublin said in 2020 Toyota Yaris:
Σωστή κίνηση με τη Style..
Σωστή κίνηση θα ήταν να την είχα τσιμπήσει τον Οκτ του 20, όταν είχε ακόμα 20χιλ και οχι 22.350... μας έκαψε η γυναίκα
-
@v_a said in 2020 Toyota Yaris:
- Φωτισμός καμπίνας. Πλαφονιερα οδηγού συνοδηγού αδύναμη (κλασικά λαμπάκια, όχι led), φωτισμός για τους πίσω επιβάτες ανύπαρκτος. Για μένα, μεγάλο φαουλ σε αμάξι 22χιλ€. Πόσο να στοίχιζε ρε toyota γμτ;
Με ενα σετ λάμπες LED δυνατές θα κάνεις τη νύχτα μέρα σε όλη την καμπίνα, τόσο που δεν θα χρειάζεσαι καν φωτισμό για τους πίσω επιβάτες.
Λογικά φοράει Τ10 λάμπες, δοκίμασε αν θες τις Philips Ultinon X-Treme LED 6000K και θα με θυμηθείς...- Δεν πρέπει να απενεργοποιείται μόνιμα (ή δεν το έχω βρει ακόμα) αυτό το σύστημα με την αλλαγή λωρίδων. Άντε να αλλάζεις τώρα στα 42σου στυλ οδήγησης...
Δοκίμασε αν απενεργοποιείται με παρατεταμένο ή μη πάτημα του κουμπιού του Lane Keeping Assist στο τιμόνι.
Στην επόμενη εκκίνηση του αυτοκινήτου, πιθανότατα ενεργοποιείται πάλι αυτόματα, οπότε θα πρεπει να ξαναπατήσεις το κουμπί για να το απενεργοποιησεις. -
@bill_hsd said in 2020 Toyota Yaris:
@v_a said in 2020 Toyota Yaris:
- Φωτισμός καμπίνας. Πλαφονιερα οδηγού συνοδηγού αδύναμη (κλασικά λαμπάκια, όχι led), φωτισμός για τους πίσω επιβάτες ανύπαρκτος. Για μένα, μεγάλο φαουλ σε αμάξι 22χιλ€. Πόσο να στοίχιζε ρε toyota γμτ;
Με ενα σετ λάμπες LED δυνατές θα κάνεις τη νύχτα μέρα σε όλη την καμπίνα, τόσο που δεν θα χρειάζεσαι καν φωτισμό για τους πίσω επιβάτες.
Λογικά φοράει Τ10 λάμπες, δοκίμασε αν θες τις Philips Ultinon X-Treme LED 6000K και θα με θυμηθείς...- Δεν πρέπει να απενεργοποιείται μόνιμα (ή δεν το έχω βρει ακόμα) αυτό το σύστημα με την αλλαγή λωρίδων. Άντε να αλλάζεις τώρα στα 42σου στυλ οδήγησης...
Δοκίμασε αν απενεργοποιείται με παρατεταμένο ή μη πάτημα του κουμπιού του Lane Keeping Assist στο τιμόνι.
Στην επόμενη εκκίνηση του αυτοκινήτου, πιθανότατα ενεργοποιείται πάλι αυτόματα, οπότε θα πρεπει να ξαναπατήσεις το κουμπί για να το απενεργοποιησεις.Έτσι απενεργοποιείται, έχεις δίκιο αλλά όχι μόνιμα.
Για τις λάμπες, θα σε ακούσω και θα τις ψάξω - ευχαριστώ για την συμβουλή (μιλάμε δεν έχει ούτε φως στο ντουλαπάκι συνοδηγού..) -
Βρε συ.... Ιαπωνικο πειρες. Τι φως στο τουλαπακι; Στην Ιαπωνία έχουν πολλές πυγολαμπίδες δεν είναι σαν εμάς εδώ τους απυγολάμπιδους.
2020 Toyota Yaris