-
@netgeo said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@vagkirk said in Toyota Corolla Cross:
Αυτό που έχω γράψει σε κανά δεκαριά ποστ και το επιβεβαιώνουν όσοι δοκίμασαν το αυτοκίνητο και ήταν αυτό που τους άφησε και τις καλύτερες εντυπώσεις.
Αυτή η γλύκα της σχεδόν ηλεκτρικής επιτάχυνσης από τα 200 υβριδικά αλογάκια, η οποία είναι χωρίς τύψεις και πόνο αφού κοστίζει λίγο σε βενζίνη, και φτάνει για να διαλύσει τις οποίες αμφιβολίες και φόβους για τον ΦΠ την πλαστικιλα και την παπουδιλα που αναδύει στο μυαλό των περισσότερων η επιλογή ενός Corolla και η οποία δεν υπάρχει σε κανένα αυτοκίνητο του ανταγωνισμού στην ίδια τιμή.
Είχα πει μεταξύ σοβαρού και αστείου μόλις είδα τιμές και επιδόσεις πως selling point του Corolla cross θα είναι τα απενεχοποιημενα ανοίγματα και νομίζω πως έπεσα μέσα.Δλδ θέλεις να πεις ότι κανεις ανοίγματα πχ απο τα 80-120 , 120-150 και το αμάξι δεν καίει; Όχι να επιταχύνει με αυγό στο πόδι να πατάς για άμεση επιτάχυνση. Αν ήταν έτσι γιατί όλοι με το chr με τα 122 πάνε σαν ΚΤΕΛ; Τόση αλλαγή έχει ο διλιτρος που προσφέρει άλογα χωρίς σοβαρή επιβάρυνση;
Εγώ πάντως την κορολα την απλή όταν την ζορισα λίγο όχι κάτι ιδιαίτερο απλά δεν πρόσεχαν στο τεστ με τον 1.8 μια χαρά μου έγραψε 6.5. θεωρώ ότι αν ζητήσεις απο το νέο δίλιτρο που έχει και χειρότερο cd το 7.5-8 το έχεις στο τσεπακι.
Από το 4-5 της πόλης στο 7-8 της απαιτητικής εο υπάρχει διαφορά δεν θα το δει τόσο χαλαρά ο υβριδικός που έχει μάθει 105 χλμ / 5.5 κατανάλωση.Δεν ειδα στιγμιαίες δεν το είχα ρυθμίσει, ανοίγματα έκανα όπου με έπαιρνε αλλά ήμουν μέσα στην πόλη. Οπότε έπεφτα και σε κίνηση, σε στενά κλπ. Δεν εκανα καμια προσπάθεια για οικονομία πάντως. Θα ξανακλείσω TD για να δω και τον αεροδυναμικό θόρυβο.
Εντάξει τώρα ανοίγματα μέσα στην Αθήνα γύρω από τις αντιπροσωπείες πρακτικά δεν υφίστανται, δεν μένω Αθήνα, αλλά φαντάζομαι τι άνοιγμα να κάνεις ; Μέχρι να ανοίξεις έχεις σταματήσει στο επόμενο φανάρι. Εγώ όταν είχα ανοίξει την απλή κορολα από αντιπροσωπεία μέχρι μετά την ανηφόρα της καρδιας και πίσω πιάνοντας ως και 140 μια χαρά έκανα μικτό 6.5 , στην ίδια διαδρομή πχ τα 308 , c4 cross με τον 1.5 εατ8 είχα 5.9 και αντίστοιχα με τον 1.2 8.8.
Το κκ που και τα κιλακια του τα έχει και χειρότερο cd έχει από την απλή όσο και να βελτιώθηκε το νέο σύστημα όταν θα το ζορισεις όπως απαιτούν τα 200 άλογα του θα κάψει. Όχι φυσικά σαν τον 1.2 της πεζώ αλλά την υβριδική οικονομία της ξεχνάς και λογικό είναι. -
Τι συζητάμε ακριβώς τώρα? Δεν είναι προφανές και αυτονόητο ότι ανάλογα τις συνθήκες θα διαφέρουν και οι καταναλώσεις? Σημασία έχει ο μέσος όρος και τι γινεται στη μικτή χρήση γιατί ούτε όλη μέρα είμαστε κολλημένοι στο ποτάμι, ούτε ανεβαίνουμε στο Πήλιο, ούτε οργώνουμε τις ευθείες της Εγνατίας.
Το μεγάλο ατού του ΨΨ όπως έχουμε χιλιοματαπεί είναι ότι όοοοοταν τα χρειαστείς ή έστω τα θελήσεις, τα 200 θα είναι εκεί. Δε θα είναι τα πιο εντυπωσιακά 200 άλογα που υπάρχουν φαντάζομαι αλλά σίγουρα θα είναι πολύ πιο ικανά από τα συνήθη 130-140-150 της κατηγορίας.
-
Βλέπω κάποιοι λένε για κατανάλωση 1,5-2lt/100 με υβριδικά.
Ερώτηση από κάποιον που δεν έχει τέτοιο αυτοκίνητο.
Η κατανάλωση αυτή επιτυγχάνεται ακολουθώντας το ρεύμα της κίνησης, ξεκινώντας πχ άμεσα στο φανάρι; Γιατί βλέπω στα φανάρια να είναι πρώτο αυτοκίνητο υβριδικό να ανάβει πράσινο ο ανθρωπος προσπαθεί να το κινήσει με την μπαταρία και τελικά να περνανε τρεις με πράσινο δύο με πορτοκάλι και ένας με κόκκινο.
Είναι όντως 2 λίτρα η κατανάλωση στην πολη-περιαστικες μετακινήσεις η είναι όπως παλιά με τα ντίζελ που ο κόσμος είχε μάθει σε βενζίνη και 9lt/100 και βγάζανε οι κάτοχοι ντίζελ φωτογραφίες με 2-3 λίτρα στον κατήφορο. 9 λίτρα δεν ήταν αλλά φυσικά ούτε 3lt/100.
Σε ταξίδι στην εθνική 2000 κυβικά ντίζελ έχω κατανάλωση με κίνηση εντός ορίων 120-130 σταθερά για ώρες 6 λίτρα το πολύ, σε επαρχιακό με όριο Μαξ 90 πέφτω στα 5,3-5,5 άσχετα με την κλίση του οδοστρώματος και το αυτοκίνητο φορτωμένο.
Στην Γερμανία χωρίς όριο στην autobahn το αυτοκίνητο κινείται για ώρες με 160-220 σταθερά εκεί το υβριδικό πως θα τα παει από κατανάλωση μιας και τα δύο είναι διλιτρα. -
Δε θα τα πάει γιατί δεν πιάνει τόσα. Απλό.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Δε θα τα πάει γιατί δεν πιάνει τόσα. Απλό.
Το ξέρω ότι έχει χαμηλή τελική αλλά έστω τα 150 τα παει
-
@pgp737ng said in Toyota Corolla Cross:
Ηλεκτρονικός κόφτης είναι το 180? Ή κάτι άλλο?
Το αμάξι θα μπορούσε να πάει και άλλο?Είχα την ίδια απορία. Με 200 άλογα μου φαίνεται αδιανόητο να πιάνει μόνο τα 180χλμ/ω.
-
Όριο περιστροφής ηλεκτροκινητήρα
-
@racefun1971 said in Toyota Corolla Cross:
Βλέπω κάποιοι λένε για κατανάλωση 1,5-2lt/100 με υβριδικά.
Ερώτηση από κάποιον που δεν έχει τέτοιο αυτοκίνητο.
Η κατανάλωση αυτή επιτυγχάνεται ακολουθώντας το ρεύμα της κίνησης, ξεκινώντας πχ άμεσα στο φανάρι;Δεν μπορώ να μιλήσω γενικά. Προσωπικά όταν αναφέρω τέτοιες καταναλώσεις είναι με κανονική ροή και τις περισσότερες φορές ξεκινάω 1ος στο φανάρι και με διαφορά. Αλλά έχω μάθει να δουλεύω σωστά το υβριδικό σύστημα.
-
Θεσσαλονίκη πάντως ακόμα δεν έχει εμφανιστεί το αμάξι... ή αύριο ή το Σάββατο είπαν...
-
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Θεσσαλονίκη πάντως ακόμα δεν έχει εμφανιστεί το αμάξι... ή αύριο ή το Σάββατο είπαν...
Με το καλό να μας πεις τις εντυπώσεις σου.
-
παιδια ηθελα να κανω μια ερωτηση.Ειναι αληθεια οτι οι γυφτοι πανε και κλεβουν καταλυτες σε toyota και honda υβριδικα?ή ισχυει και σε αλλες μαρκες
-
@chris__7 said in Toyota Corolla Cross:
παιδια ηθελα να κανω μια ερωτηση.Ειναι αληθεια οτι οι γυφτοι πανε και κλεβουν καταλυτες σε toyota και honda υβριδικα?ή ισχυει και σε αλλες μαρκες
Οι γύφτοι ψαχνουν κατά καπνού για μπαταρίες. Τα υβριδικά που έχουν συστοιχία μπαίνουν στον στόχο τους. Και όταν οι εταιρείες τις κρύβουν κάτω από το πίσω κάθισμα όπως η Τογιότα νομίζω και η Χόντα τους το κάνει πιο εύκολο. Εννοείται όπου βλέπουν το μπλε σηματακι στα σήματα αυτό θα ανοίξουν σε σχέση με ένα συμβατικό 100%. Και όποιος σου πει ότι ανοίγουν όλα εθελοτυφλει.
Ανοίγουν τα πάντα αλλά πρώτα τα υβριδικά...
Θεωρώ δλδ ένα φουλ υβριδικό που μένει σε βεβαρημένη περιοχή και δεν είναι σε κλειστό γκαραζ αργά ή γρήγορα θα ανοιχτεί δυστυχώς -
@chris__7 said in Toyota Corolla Cross:
παιδια ηθελα να κανω μια ερωτηση.Ειναι αληθεια οτι οι γυφτοι πανε και κλεβουν καταλυτες σε toyota και honda υβριδικα?ή ισχυει και σε αλλες μαρκες
Ισχύει στο εξωτερικό. Έχει αρχίσει και στην Ελλάδα;
-
@super-t said in Toyota Corolla Cross:
@chris__7 said in Toyota Corolla Cross:
παιδια ηθελα να κανω μια ερωτηση.Ειναι αληθεια οτι οι γυφτοι πανε και κλεβουν καταλυτες σε toyota και honda υβριδικα?ή ισχυει και σε αλλες μαρκες
Ισχύει στο εξωτερικό. Έχει αρχίσει και στην Ελλάδα;
βρε παιδια οι γυφτοι ψηλωνουν ραγες τρενων στις μπαταριουλες των τογιοτα που σπας ενα τζαμι και σηκωνεις απλα το πισω καθισμα θα κωλωναν?
-
Με αφορμή την συζήτηση υβριδικά, πλεονεκτήματα – μειονεκτήματα που γενικώς επικρατεί τελευταία, κάποιες τοποθετήσεις που ίσως διευκολύνουν κάποιους.
Στα τέλη της δεκαετίας του ’90 η ιαπωνική κυβέρνηση, πρότεινε στις αυτοκινητοβιομηχανίες της χώρας εναλλακτικές λύσεις για οικονομικότερη μετακίνηση. Οι 2 μεγαλύτερες HONDA & TOYOTA, ασχολήθηκαν πιο ενεργά και παρουσίασαν τις προτάσεις τους.
Η μεν ΤΟΥΟΤΑ παρουσίασε την δικιά της υβριδική τεχνολογία με 2 ηλεκτροκινητήρες σε παράλληλη τοποθέτηση, με κινητήρα εσωτερικής καύσης και κιβώτιο ταχυτήτων επικυκλικό, η δε HONDA εφάρμοσε την δική της πρόταση με έναν ηλεκτροκινητήρα σε σειρά με το κιβώτιο και τον κινητήρα.
Η ΤΟΥΟΤΑ έδινε την δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης έστω και για λίγα μέτρα με το δικό της σύστημα, κάτι που δεν γινόταν στο σύστημα της HONDA.
Και τα 2 έσβηναν τον κινητήρα όταν ήταν σταματημένο το αυτοκίνητο, αλλά μόνο το ΤΟΥΟΤΑ μπορούσε να το κινήσει ηλεκτρικά, στο HONDA ήταν επικουρικός ο κινητήρας στην λειτουργία του κινητήρα.Το σύστημα της ΤΟΥΟΤΑ ήταν πιο περίπλοκο γιατί οι 2 ηλεκτροκινητήρες έκαναν διαφορετική δουλειά ο καθένας, ο ένας κινούσε το αυτοκίνητο και ο μικρότερος ρύθμιζε το επικυκλικό κιβώτιο και φόρτιζε την μπαταρία (όπως και ο μεγάλος όταν το αυτοκίνητο επιβράδυνε), χωρίς κλασικό δυναμό. Στο αντίστοιχο της HONDA το ηλεκτρομοτέρ βοηθούσε τον κινητήρα βενζίνης και φόρτιζε την μπαταρία στην επιβράδυνση, αλλά χρησιμοποιούσε ξεχωριστό δυναμό.
Η HONDA πίστευε ότι το σύστημα πρέπει να δουλεύει στην σειρά για καλύτερη απόδοση, ενώ η ΤΟΥΟΤΑ θεωρούσε ότι το παράλληλο σύστημα βοηθούσε στην εξοικονόμηση ενέργειας στο μικρό διάστημα που το όχημα το κινούσε μόνο η μπαταρία.
Και στα 2 η κίνηση στις υψηλές ταχύτητες γινόταν αποκλειστικά από τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα με περιορισμό στην τελική ταχύτητα στο σύστημα της ΤΟΥΟΤΑ λόγο του κιβωτίου και στο σύστημα της HONDA βάση των δυνατοτήτων του κινητήρα.
Φτάνοντας στο σήμερα η ΤΟΥΟΤΑ συνεχίζει να βελτιώνει το δικό της σύστημα εφαρμόζοντας το παράλληλο σύστημα με διαφορετικούς βενζινοκινητήρες και ηλεκτροκινητήρες ανάλογα με την κατηγορία του μοντέλου ΤΟΥΟΤΑ & LEXUS.
Το σύστημα της ΤΟΥΟΤΑ (παράλληλο) εφαρμόζει και η RENAULT στο δικό της υβριδικό με διαφορετικής λειτουργίας κιβώτιο.
Το αρχικό σύστημα της HONDA (σε σειρά) το εφαρμόζει η HYUNDAI και όλα τα plug in υβριδικά και νέα υβριδικά που έχουν τον βενζινοκινητήρα, τον ηλεκτροκινητήρα και το κιβώτιο στην σειρά.
Η HONDA τα τελευταία χρόνια βελτίωσε το δικό της υβριδικό σύστημα, της εν σειρά λειτουργίας, δίνοντας όμως πρωταγωνιστικό ρόλο στον ηλεκτροκινητήρα και όχι στον βενζινοκινητήρα όπως η ΤΟΥΟΤΑ ή τα υβριδικά plug in. Πλησιάζοντας την αίσθηση του ηλεκτροκίνητου, μέχρι και την τελική ταχύτητα του οχήματος. Το ίδιο σύστημα με την HONDA, με μικροδιαφορές έχουν και η NISSAN & MITSUBISHI.
-
Γι' αυτό κι εγώ θα κάνω stage 3 το Seat να πάει 500+ και να πετάει πίσω ΜΟΝΟ ντουμάνια και στο τσακίρ με 6-7Κ το κάνω και 4κινητο και τελειώνει η υπόθεση. Μοτεράκια, σκατάκια και ιστορίες είναι για τηλεκατευθυνόμενα.
-
Πριν 2 μήνες, αφαίρεσαν τον καταλύτη από το πρίους μκ2 που έχω. Ήταν 3 άτομα, το ένα χώθηκε από κάτω, ο άλλος ήταν δίπλα, και ο τρίτος στην γωνία στα 30 μέτρα όπου υπάρχει διασταύρωση με άλλο δρόμο και πιθανότατα είχαν παρκάρει το ιχ τους. Όλη η ιστορία διήρκεσε 4-5 λεπτά. Κόστος 1300 ευρά γιατί έκοψαν και τον λάμδα στην προσπάθειά τους. Τα κάλυψε η ασφάλεια όπως είπε στην αρχή, αλλά τελικά τα πλήρωσα εγώ και περιμένω να τα πάρω από την ασφαλιστική. Δεν θα μου τα δώσει όλα, περίπου 280 ήτο η δικιά μου συμμετοχή. Το αμάξι έμεινε 5 μέρες στο συνεργείο μέχρι να έρθει ο πραγματογνώ, και να βρεθούν τα ανταλλακτικά.
Η υβριδική μπαταρία είναι μέσα στο αμάξι, και είναι πολύ πιο δύσκολο και χρονοβόρο να αφαιρεθεί. -
Κατ' αρχάς θέλει παπαγαλάκι για να βγάλεις τη μπαταρία έξω. Πιο πιθανό να σου σηκώσουν όλο το αμάξι παρά σκέτη τη μπαταρία. Για το ΨΨ θα κοιτάξω να ψάξω κάποιο κάλυμμα-προστευτικό για το πάτωμα όπως έχω κάνει και στο Seat. To τερπνόν μετά του ωφελίμου. Προστασία και αεροδυναμική!
Όχι είναι σίγουρο ότι αυτο θα τους σταματήσει αλλά σίγουρα είναι κάτι που δε θα έχουν προβλέψει.
-
θα τα διαβαζει κανενας γυφτος αυτα που γραφονται περι δυσκολιας κλοπης και παπαγαλακια και θα πεφτει κατω απο τα γελια...βαζετε τα αμαξια σας σε κλειστους χωρους οσοι εχετε υβριδικα για να εχετε το κεφαλι σας ησυχο...οι μπαταριες μετα το χαλκο ειναι το πιο ευκολα διακινουμενο κλοπημαιο των γυφτων
-
Για τα φθηνά ανοίγματα ρε παιδιά που είπα χθες εννοώ πως με 80% κίνηση στην πόλη καθημερινά θα έχεις κερδίσει και σε οικονομία συνολική και θα έχεις κερδίσει και το δικαίωμα να το σκίσεις λίγες φορές χωρίς ενοχές.
πχ λέμε τώρα σε φάση να πετύχετε τον @cruiser ή τον @piliourits με τα aircross τους με τους dieselοματρακάδες τους σε κανένα ανηφορικό κομματι της ΕΟ που θα αγκομαχάνε και θα ψοφάνε για την επόμενη κατηφόρα ή σε μικρές ευθείες σε επαρχιακό δίκτυο και να τους περάσετε απο πάνω , δεν λέω να είστε συνέχεια στο γκάζι .
Toyota Corolla Cross