Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    R
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 253
    • Best 168
    • Groups 0

    racefun1971

    @racefun1971

    509
    Reputation
    250
    Profile views
    253
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    racefun1971 Unfollow Follow

    Best posts made by racefun1971

    • RE: Suv Leasing
      1. το χρεπι των 53000 που μου πουλησαν κλεινει 7 μηνες στο συνεργειο αδιαγνωστο

      Τώρα που θα κάνεις φορολογική δήλωση βάλτο στο Ε9 στα ακίνητα. Βέβαια για 8-9 τετραγωνικά που είναι, σου βγήκε ακριβά το τετραγωνικό αν και νεόδμητο. Τώρα αν στο φτιάξουν κάνεις μια τροποποιητική.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      racefun1971
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      alt text
      Την ώρα που θα οδηγώ το ηλεκτρικό μου αυτοκίνητο των 80.000 ευρώ τριγύρω θα πετούν ευτυχισμένες μέλισσες και πεταλούδες. Το ειδυλλιακό τοπίο θα συμπληρώνουν δάση από ανεμογεννήτριες που θα αναδεύουν με χάρη τον αέρα. Πλέον είμαι βέβαιος η τελευταία πινελιά ευτυχίας στην χώρα είναι η πλήρης ηλεκτροκίνηση.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      R
      racefun1971
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Επίσης δεν νομίζω να πήγαιναν ποτέ οι Ελληνες ως μπουλούκια ακάλεστοι στις χώρες υποδοχής.

      Αντε να ήταν πλήρωμα σε κανένα βαπόρι και να την κοπάναγε, να είχε τουριστική βίζα και να την παραβίαζε, πάντως να μπαίνουν 100-500-1000 ταυτόχρονα δεν γινόταν.

      Γεωγραφικές και άλλες δυσκολίες δεν το επέτρεπαν.

      Αρα δεν είμαστε στην ίδια διαδικασία με τους σημερινούς που έρχονται κατά εκατοντάδες - χιλιάδες μαζί.

      Μία ιστορία πρόσφατη. Γνωστός μου Σύριος που ζει εδώ και πολλά χρόνια στην Ελλάδα και ασχολείται με διάφορες εργασίες, κυρίως την οικοδομή, λίγο πριν το τέλος της κρίσης, πήγε Γερμανία για να μείνει εκεί που είχε και συμπατριώτες του. Κάποιοι δούλευαν εκεί στην οικοδομή.

      Οταν πήγε ο δικός μας, τους πρώτους 3 μήνες, έπαιρνε ένα επίδομα κάπου 300 ευρώ και έπρεπε να μάθει την γλώσσα χωρίς να έχει δικαίωμα εργασίας.

      Μετά από τους 3 μήνες, θα πήγαινε σε σχολείο για να μάθει μία μόνο ειδικότητα στην οικοδομή, από όπου μετά θα έβγαινε βοηθός.

      Κατόπιν θα δούλευε περίπου 1 χρόνο και παράλληλα θα έκανε και κάποια μαθήματα, ώστε να γίνει τεχνίτης.

      Μετά από άλλο ένα χρόνο εργασίας ως τεχνίτης, θα μπορούσε να περάσει ένα 6μηνο σχολείο και να γίνει εργολάβος, δηλαδή να μπορεί να δίνει προσφορές και να παίρνει εργασίες και μόνο στο αντικείμενο του.

      Δηλαδή χτίστης, χτίσης. Στεγάς μόνο στεγάς, πλακάς, μόνο πλακάς.

      Περίπου 3 χρόνια μετά λοιπόν θα μπορούσε να δουλέψει στην Γερμανία ως αυταπασχολούμενος.

      Στην Ελλάδα αμέσως, οπότε ξαναγύρισε.

      Ετσι δουλεύουν οι σοβαρές χώρες, ενώ εδώ έχουμε τους αλληλέγγυους του πρωκτού...

      Να στα πω εγώ που τα έζησα πρώτο χέρι. Αρχές δεκαετίας του 1960 αποφασίζουν οι γονείς, πρώτα ο πατέρας μετά δύο χρόνια η μητέρα, να φύγουν για Γερμανία. Ο αδερφός μου και μετέπειτα εγώ, μεγαλώσαμε με τους παππούδες. Συνηθισμένο τότε δεν ήμουν η εξαίρεση.
      Για να μεταναστεύσεις τότε Γερμανία έπρεπε να σου στείλει κάποια εταιρεία πρόσκληση, έβρισκες θέσεις στην πρεσβεία είτε κάποιος συνήθως συγγενής που ήταν ήδη εκεί, να σε προτείνει στην εταιρεία ότι ξέρεις την δουλειά και να ακολουθηθεί η νόμιμη οδός. Εφόσον υπήρχε πρόσκληση ετοιμαζες τα χαρτιά . Διαβατήριο, ιατρικές εξετάσεις και ότι άλλο σου ζητούσε η Γερμανική πρεσβεία. Με το τέλος της γραφειοκρατίας έμπαινες στο τρένο. Οι γονείς κινήθηκαν στην περιοχή της Βαυαρίας, Munchen, Rosenhaim, Ulm. Φτάνοντας με το τρένο σε περίμενε υπάλληλος της εταιρείας. Αν ήταν μεγάλη η εταιρεία παρείχε κατοικία. Μιλάμε για ένα τολ με κρεβάτια και σόμπα η οποία έκαιγε κάρβουνο. Κάτι σαν το Στρατό δηλαδη. Την ίδια ώρα σου έδιναν και ένα λεξικό με σκίτσα έτσι ώστε να μπορείς να συνενοηθεις στη δουλειά αλλά και στην καθημερινότητα. Από εκεί και με βάση τι είχες δηλώσει ότι ήξερες να κάνεις γινόταν η πρόσληψη. Εάν είχες δηλώσει πχ χτίστης σε δοκίμαζαν να δουν τι ξέρεις. Ιταλός που είχε δήλωση ειδίκευση, κατάλαβαν ότι πήγε να τους ξεγελάσει και γλίτωσε τελευταία στιγμή να ακούσει το "Ραους" . Τον έβαλαν ανεδικευτο.
      Όσοι είχαν εμπειρία πχ στις κατασκευές μετά από χρονικό διάστημα έπαιρναν την βεβαίωση του έμπειρο τέχνη και μπορούσαν ερχόμενοι στην Ελλάδα να παίρνουν κάποια έργα μικρής κλίμακας. Ελληναρας που τους λέτε είχε δύο παιδιά και κατάλαβε ότι εάν είχε τρια ανέβαιναν τα επιδόματα στα τέσσερα ακόμη περισσότερο. Αντί δύο παιδιών δήλωσε τρια. Οι Γερμανοί το διασταύρωσαν τον βάλανε στο τρένο με την σφραγίδα στο διαβατήριο " Ανεπιθύμητος" και του είπαν να μην ξαναπάει από εκεί, ίσως μόνο σαν τουρίστας αν ήθελε. Ο πατέρας παίρνει και σύνταξη από εκεί και φυσικά κάθε χρόνο επικοινωνεί μαζί του η Πρεσβεία και του στέλνει και ένα έντυπο να συμπληρώσει για να συνεχίσει η σύνταξη. Εμείς εδώ κόβαμε από τους ζωντανούς και δίναμε στους πεθαμένους. Το Γερμανικό κράτος ήξερε ανά πάσα ώρα τι κάνεις που μένεις και που εργάζεσαι γιατί φυσικά η ταυτότητα είχε ΕΝΑ όνομα Ένα επίθετο Ένα πατρώνυμο και Μια ημερομηνία γέννησης όχι στο περίπου.
      Για πες τώρα.

      posted in Αντίλογος
      R
      racefun1971
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Στην εταιρεία που εργάζομαι έχουμε σε άλλες τρεις χώρες γραφεία. Στο γραφείο εδώ είμαστε λίγα άτομα. Ανάμεσα σε αυτά έχουμε και μια συνάδελφο. Απόφοιτο τριτοβάθμιας και σε θέση όχι πρώτης γραμμής. Παίρνει 1200 το μήνα καθαρά για 14 μήνες. Εργάζεται όμως τους 11. Ο 12ος μήνας είναι άδεια. Σχεδόν τρεις εβδομάδες το Καλοκαίρι, άλλες 4-5 μέρες τα Χριστούγεννα και 2-3 το Πάσχα. Κάθε χρόνο μπορεί να πάρει κάνα εξτραδακι, όπως και κάτι όπως κοπή τη πίτα γιατί θέλουν και την ψυχραγωγια τους.

      Η σύζυγος υπάλληλος και αυτή παίρνει καφέ κάθε πρωί από ένα συνοικιακό καφέ. Το έχουν δύο αδέλφια η κοπέλα εν τω μεταξύ είναι Χημικός Μηχανικός η οποία είχε καλή δουλειά σε εταιρεία την έδιωξαν όμως στην αρχή των μνημονίων. Η κατάσταση σώζεται καθώς το κατάστημα είναι ιδιόκτητο. Σε σχέση με την συνάδελφο τούτη εδώ εργάζεται 7 ημέρες την εβδομάδα από τις 6 το πρωί έως τις 8 το βράδυ. Τι μεροκάματο να βγάζει ένα συνοικιακό καφέ δηλαδή.

      Οι άνθρωποι είναι αλλού. Ο άλλος αν του δείξεις κάτι καρτέλες που έχω με κολημενα ένσημα θα τα μπερδέψει με γραμματόσημα. Αλλού πατάνε αλλού βρίσκονται.

      Πριν δύο χρόνια έλεγαν στους μισθωτούς να γίνουν ΕΕ
      Τώρα έγινες ΕΕ φτιάξτε μια εταιρεία.
      Φτιάξατε μια μικρή εταιρεία, τραβάτε να σας εξαγοράσει καμμία μεγάλη.
      Εξαγοράστηκατε; Ξανα μισθωτοί. Ρε Ουστ.

      posted in Αντίλογος
      R
      racefun1971
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      @realzeus said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:

      Νοσταλγία από τα νιάτα μας! Πάντα προτιμούσα τα αντίστοιχα Renault Sport, αλλά και τα Πεζάκια ήταν ωραία παιχνίδια, αν και πιο επικίνδυνα.

      ΥΓ: Η Μουτόν ή η Φαμπιάτου είναι η σύζυγός σου ρε φίλε; 😸

      Ήταν πιο ακριβά όμως. Γενικά πάντα μας άρεσαν τα μικρά αυτοκίνητα άσχετα αν τώρα έχω 5 μέτρα λαμαρίνα. Εκείνα τα χρόνια αν ήσουν απο 18 -30 και τα οικονομικά δεν έφταναν έπαιρνες rallye, αν πήγαινες ψηλότερα κανένα vag η τάπερ ακόμη και miata και αν έφτανες κοντά στα 50.000 υπήρχαν και τα evo, impreza,s2000.
      Μην κοιτάς τώρα 20 χρόνων ο άλλος και βρίσκεται σε δίλημμα i10 η yaris. Παλαιότερα πίστευα η δική μας ηλικία 50αρηδες σήμερα ήταν και η πιο αδικημένοι αυτοκινητιστικα. Δεν είχαμε ζήσει τις εποχές με τις alfa που σήκωναν τροχό και οι περισσότεροι μεγάλωσαν σε κάτι άθλια αυτοκίνητα 1200 κυβικά. Εμένα ο πατέρας μου ήταν εξαίρεση είχε φέρει από Γερμανία Mercedes 200 (το έχω ιστορικό ακόμη) τα περισσότερα Σαββατοκύριακα τα περνούσαμε πλένοντας το αυτοκίνητο για να συνοδεύσουμε νύφες και γαμπρούς στην εκκλησία που δεν είχαν αυτοκίνητο. ( Πολλοί πήγαιναν στην εκκλησία με ταξί). Γίνεται λοιπόν το γύρισμα και μπορεί να μην ζήσαμε τις alfa αλλά πήξαμε στα evo, type r, s2000, impreza wrx, και ένα σωρό άλλα. Αν το έχω μετανιώσει για τότε ήταν που πήγαινα στον Σαρακάκη και δεν έκανα το βήμα για evo. Κάποια στιγμή είχε ένα τελευταίο s2000 στην βιτρίνα με τιμή 35-37.000. Φτιάχναμε το σπίτι τότε με την σύζυγο και είχαμε έξοδα, είχα πάντα και καλό εταιρικό, έλειπα τότε και συχνά από τη χώρα λόγω δουλειάς. Αλλά ακόμη το μυαλό το 'χω εκεί.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      R
      racefun1971
    • RE: Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές)

      @gtsartsal said in Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές):

      @racefun1971 said in Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές):

      @gtsartsal said in Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές):

      Το ίδιο ταξίδι σκέφτομαι κι εγώ για τον Μάιο που έρχεται.
      Και ο προβληματισμός μου είναι ο ίδιος...
      οδικώς μέσω Βελιγραδίου
      η αεροπορικώς και ενοικίαση εκεί;

      Προσωπικά προτείνω με το αυτοκίνητο . Μπορείς να δεις πολύ περισσότερα μέρη. Σε ένα ταξίδι πχ πας Βελιγράδι Βουδαπέστη Πράγα διαφορετικά κάνε ταξίδι τον ένα χρόνο Πράγα τον άλλο Βουδαπεστη. Οι δρόμοι είναι ασφαλείς ακόμη και εδώ στα Βαλκάνια. 10 Σεπτεμβρίου εγώ πάω Ισπανία Πορτογαλία οδικώς.

      Με το καλο να πας και με το καλό να γυρισεις! Θα περιμένουμε εντυπώσεις !
      Πόσα χλμ περίπου υπολογίζεις ότι θα κάνεις?
      Πόσες μέρες?
      Με τι αυτοκίνητο?

      Μάλλον παραπάνω από 10.000 Από Αθήνα Αλβανία (την περνάς σε 5ωρες περίπου) Μαυροβούνιο και μετά πιάνω Δαλματικές. Διανυκτέρευση Ντουμπρόβνικ. (Το έχω ξαναπάει ) Ιταλία Μονακό και μετά τον γύρο της Ιβηρικής (και Γιβλαρταρ) τα χιλιόμετρα μαζεύονται καθώς όλο και κάπου θα παρακάμψεις για να δεις κάτι. Με αυτό ολοκληρώνω και την Ευρώπη καθώς θα έχω πάει με αυτοκίνητο από Μόσχα έως Πορτογαλία και από Κρήτη μέχρι το Έλγιν και τα αποστακτήρια στην Σκωτία. Αθήνα Λονδίνο πάω δύο φορές το χρόνο και λόγω δουλειάς με το αυτοκίνητο.
      Υπολογίζουμε περίπου 15 μέρες αλλά είμαστε και λίγο ειδική περίπτωση.(πχ Αθήνα Μοναχο χωρίς στάση) Είμαστε τρεις, κάθε χρόνο παίρνουμε άδεια από συζύγους και παιδιά και κάνουμε ένα τέτοιο ταξίδι. Οι γυναίκες μας προτιμούν την άνεση του αεροπλάνου και δεν έρχονται.
      Το αυτοκίνητο είναι 2.000 κυβικά diesel
      Για καράβι από Ιταλία ο ένας μας που κοίταξε θέλανε 800ευρω κατάστρωμα. Εμείς με τόσα θα έχουμε πιάσει Βαρκελώνη. Με το αυτοκίνητο έχεις και το καλό ότι μπορείς να μείνεις εκτός πόλεων φθηνότερα.

      posted in Αντίλογος
      R
      racefun1971
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      @piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      @tgd said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      Μια χαρά μπορούν. Έτσι κι αλλιώς αυτοκίνητο μέσα σε παραδοσιακό χωριό δεν βάζεις. Θα το φορτίζεις στο πάρκινγκ απ' έξω. Εδώ στην Ιταλία που έχει γεμίσει ο τόπος ZTL, έχουν ηλεκτρικούς σταθμούς φόρτισης και μέσα στη ζώνη για τους κατοίκους.

      Δείτε ας πούμε το πρόγραμμα ενοικίασης ηλεκτρικών αυτοκινήτων με χρονοδιαγράμματα που περιλαμβάνουν και τους σταθμούς φόρτισης:
      https://www.bec.energy/en/e-mobility-green-travel/electric-weekend-in-northern-sicily/

      Μια χαρά. Θα το φορτίζεις στο πάρκινγκ. Που πάρκινγκ είναι το προαύλιο του παλιού εγκατελειμένου σχολείου και το ασπαρτο χωράφι ενός που είναι μετανάστης, το υπόλοιπο ενός οικοπέδου δίπλα στο δρόμο που έπεσε το καλύβι κι έχει και μια αγριοσυκιά για ίσκιο και κατά μήκος στον όχτο απ το ρέμα. Ά ξέχασα την καρυδιά την αιωνόβια και τον πλάτανο στο έμπα του χωριού, που παρκάρουν οι μουσαφιραίοι στο πανηγύρι... καλά λέω εγώ ότι "χωριό" οι Αθηναίοι λέτε τα Καμένα Βούρλα και την πατρίδα του Γκλέτσου...

      Τα χωριά στο εξωτερικό Γαλλία Ιταλία Γερμανία δεν έχουν σχέση με τα δικά μας. Έχουν υποδομές, κάποια εμπορικά καταστήματα, σίγουρα γιατρό φαρμακείο, κέντρο υγείας, ή μεγάλο νοσοκομείο κοντά, το βασικό, σχολεία και είναι κοντά σε οδικούς άξονες αλλιώς ζωή δεν υπάρχει. Οι άνθρωποι έχουν εργασία είτε αγροτικές, είτε τουρισμό, είτε κάποιοι είναι υπάλληλοι σε φάμπρικα και βγαίνει το μεροκάματο. Εδώ αν εξαιρέσεις χωριά στην Κρήτη και την Πελοπόννησο δεν υπάρχει ζωή. Έχετε δει κάτι πίνακες ζωγραφικής που λέγονται ¨νεκρή φύση¨ . Οι κάτοικοι είναι μεταξύ 80 και τάφου. Δεν υπάρχει δουλειά, σχολείο, για τι υποδομές να μιλήσουμε. Σε ορεινά χωριά ούτε το ΚΤΕΛ δεν πάει. Ακόμη μεταφέρουν τον κόσμο στις καρότσες των Datsun που και καλά να είσαι μέχρι να πας στο Κ. Υ. θα σου έχουν σπάσει τα πλευρά από την τράνταξη στις σούστες του αγροτικού. Πριν λίγο καιρό μικρό παιδάκι χρειάστηκε ΜΕΘ στα Γρεβενά (πρωτεύουσα νομού) δεν είχε η Θεσσαλονίκη το ασθενοφόρο χάλασε και μέχρι να έρθει άλλο από τα Ιωάννινα άστο καλύτερα.
      Ξέρετε τι θα πεi κανονικότητα; Οι φορτιστές τους λείπουν;
      Πήγα πρό κωρονοιου στο Hallstat στην Αυστρία 8 ευρώ parking για τρείς ώρες. Στο Rothenburg ob der Tauber στη Βαυαρία τον Δεκέμβριο parking εκτός του χωριού με πληρωμή, αλλά και 2.000.000 τουρίστες το χρόνο και έσοδα για τους κατοίκους. Τι να συγκρίνουμε τώρα το χωριό με τα γαλοτύρια και το σπληνάντερο με το Gstaad

      posted in Περί αυτοκίνησης
      R
      racefun1971
    • RE: Αγορα καινουργιου Dacia Duster Lpg 'H Yaris Cross???

      @dublin said in Αγορα καινουργιου Dacia Duster Lpg 'H Yaris Cross???:

      @christostsp said in Αγορα καινουργιου Dacia Duster Lpg 'H Yaris Cross???:

      Αλήθεια, αστείο επιχειρημα; Μάλιστα.... Άρα να περιμένουμε; Θα σταθεροποιηθουν οι τιμές;
      Επιπλεον δεν έχω παρακολουθήσει εάν και πόσο ανατιμουνται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (που είναι φουλ σε microchip λογικα).

      https://www.newsauto.gr/news/erchonte-megales-afxisis-sta-aftokinita-mesa-stin-anixi/

      Τα ηλεκτρικά είναι ένα μιξερακι επαγγελματικό για φραπέ με ροδες..αν καταφέρουν να ρίξουν την τιμή των μπαταριών θα τα δίνουν τσάμπα στο περίπτερο..

      Νομίζεις τυχαία έριξε με την μία τις τιμές η Tesla; Το έχουμε δει το θέμα άπειρες φορές, πούλαγε με το μεγαλύτερο κέρδος στην αυτοκίνηση. Οτιδήποτε κάνει αυτή η εταιρεία είναι cost cutting. Ακόμη και το όνομα και το logo πρέπει να ήταν τα φθηνότερα στην βιομηχανία!

      Επίσης μην ξεχνάς κάνα 8.000λιαρο που δίνει το κράτος επιδότηση, αλλιώς ούτε 5 το μήνα δεν θα πούλαγαν, συν όλα τα οφέλη και τις τσάμπα φορτίσεις ακόμη.. δηλαδή σε παρακαλάνε αυτή τη στιγμή και δεν παίρνεις..

      Τι ηλεκτρικά να πάρουν φίλε μου. Εδώ δεν παίζει Φράγκο. Άμα έχουν ανοιχτή την τηλεόραση στο δωμάτιο σβήνουν το φως για ατμόσφαιρα και καλά. Κατέθεσα πινακίδες από ένα 106 rallye 22 ετών αυτοκίνητο και μου χτυπάνε το κουδούνι άμα το πουλάω. Εγώ νόμιζα ότι το θέλουν για κάτι σαν ιστορικό που το κρατάω εγώ, και μου λέει ο άλλος, λίγα χιλιόμετρα έχει (140.000) στεγασμένο ήταν πάντα, ατρακαριστο, θα του ρίξω και μια μπουκάλα Πετρογκαζ στο Πορτ μπαγκαζ και τη βολεψα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      racefun1971
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Επί του προκειμένου έχουμε διαφωνία. ΟΚ, δεκτόν. Εσύ πιστεύεις ότι μπορεί να λειτουργήσει σωστά δημόσια επιχείρηση στην Ελλάδα. Εγώ πάλι λέω ότι αργά ή γρήγορα οι έλληνες πολιτικάντηδες και ο περιούσιος λαός θα βάλουν το χέρι τους και πολύ γρήγορα θα δημιουργήσεις ένα πηγάδι δίχως πάτο που θα το φορτωθείς "μια ζωή". Η ιστορία όμως έχει δείξει ότι περισσότερο σωστή είναι η δική μου άποψη. Και στον βαθμό που αισθάνομαι προκαταβολικά φορολογικό κορόιδιο λέω "δεν θα πάρω...".

      Εγώ από την άλλη πιστεύω ότι και ο ιδιωτικός τομέας στην χώρα τελικά από το δημόσιο περιμένει.

      Από την πώληση της Ολυμπιακής θα φτιάχνουμε ενα καινουργιο νοσοκομείο κάθε χρόνο. Τελικά δίνουμε εκατοντάδες εκατομμύρια στον ιδιώτη και τα νοσοκομεία τα κλείσαμε.
      Ασημένιο βέλος. Τελικά το σουβλάκι στο Λιανοκλάδι δεν το γλιτώνουμε. Μόνο που τώρα το βέλος έμεινε δύο χιλιόμετρα και οι επιβάτες πήγαν με το πόδι με 40 βαθμούς. Μάλλον θα πρέπει να ξηλωθουμε για να αγοράσουμε και ασημένιο τόξο.
      Τα κολλέγια που θα προωθούσαν την αριστεία τελικά ψάχνουν να εγγραψουν όποιον κακομοίρη έγραψε κάτω από την βάση.
      Θυμάμαι κάτι παρόχους που τελικά αφού εισέπραξαν τα χρήματα από το ρεύμα και το ΕΕΤΗΔΕ που λέγανε τότε τον ΕΝΦΙΑ. Τελικά εθεάθησαν σε νησί των Κυκλάδων με συνοδεία αιθέριων υπάρξεων καθώς και κάτι σαμπάνιες Midas 30 lt.
      Η επένδυση στο Ελληνικό το έχω ξαναπεί. Τελικά έγινε οικόπεδα ακριβά τα μπροστά φθηνότερα τα πίσω. Ελληνική ταινία.
      Από τα 300 τόσα δις που χρωστάμε όταν μπήκαμε στα μνημόνια πόσα άραγε να είναι φάρμακα και εξετάσεις.
      Είδες εσύ καμμία σοβαρή επένδυση ένα εργοστάσιο που να καπνίζει το φουγάρο. Ακόμη και το εργοστάσιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων που διατυμπανιζαμε πήγε σε άλλη χώρα στα Βαλκάνια.
      Βρήκα τυχαία ένα χαρτί που μου είχε στείλει η Αττικη Οδός πριν 10 χρόνια για την φορολογική δηλωση. Είχα πληρώσει τότε 1200 ευρώ. Αν υπολογίσεις και πόσα είχα δώσει μετρητά στο ταμείο μπορεί να ξεπερνάει και τα 1500. Με τόσα χρήματα κάθε χρόνο για 10 χρόνια σήμερα αγόραζα ένα μικρό καινούργιο αυτοκίνητο. Φέτος με το πρώτο χιόνι έκλεισε και πήγε ο Στρατός!!!! Σε ιδιωτική επένδυση και μοίραζε κρουασάν. Τα 2000 τα έδωσαν τελικά.;

      posted in Αντίλογος
      R
      racefun1971
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      Μέχρι τώρα έχω διαβάσει

      Τρελή επιτάχυνση από 0-100
      Ποτέ δεν αγόρασα αυτοκίνητο μόνο και μόνο για επιτάχυνση από στάση ακόμη και πριν από 30 χρόνια. Να επιλέξω αυτοκίνητο μόνο και μόνο για 0,5 δευτ από στάση έναντι άλλου με τίποτε. Το βλέπω ολοκληρωμένα. Πολλές φορές φτάνω πρώτος στο φανάρι και πάνω που λέω " τώρα θα μου μετρήσουν τις αιθαλες" μου χώνονται ντελιβεραδες μπροστά, οπότε παρακολουθώ ποσό τρανταζεται το κουτί με τα σουβλάκια την ώρα που από πρώτη καρφώνει την δευτέρα ο ντελιβερας στην πάπια.

      Έλλειψη θορύβων και κραδασμών.

      Με 100 χλμ που ταξιδεύουν τα ηλεκτρικά ούτε ένα πχ golf ακούγεται. Ντίζελ που στα 200 χλμ στροφαρει στις 2000σαλ ακούγεται ο αέρας, εκτός και στα ηλεκτρικά δεν υπάρχουν αεροδυναμικοι θόρυβοι οπότε πάω πασο. Κραδασμοί με κάτι 20αρες ζάντες και μια φλούδα λάστιχο οι κραδασμοί δεν θα μου λείψουν στην ελληνική άσφαλτο.

      Ανάγκη για γρήγορη οδήγηση
      Σκέφτομαι τον λαγό και την χελώνα και μου περνάει

      Μπαίνω στο ηλεκτρικό και μου φεύγει το άγχος μετά από κουραστική μέρα στη δουλειά.

      Οι μισοί στην χώρα κουράζονται στο δημόσιο. Εγώ που ανήκω στο άλλο μισό η εργασία που κάνω μου αρέσει υπερβολικά και δεν μιλάω μόνο για τις απολαβές. Ούτε σε χωράφι εργάζομαι ούτε σε σκαλωσιά. Ζεστή το Χειμώνα δροσιά το Καλοκαίρι.

      Συνοψίζοντας
      Αυτή την ώρα τις μετακινήσεις μου τις έχω λυμένες. Φυσικά δεν θα μπω στο τρυπακι της αλλαγής μόνο και μόνο γιατί δεν ξέρω τι θα ξημερώσει με τα αυτοκίνητα. Προτεραιότητα αυτή τη στιγμή έχει η κόρη μου μαθήτρια Α λυκείου που θέλει να ακολουθήσει την ιατρικη. Μιας και η εταιρεία μου παρέχει και αυτοκίνητο από τον Μάιο και μετά που θα λήξει το συμβόλαιο θα δω τι θα κάνω. Θα μιλήσω με τη leasing και με την εταιρεία μου από το νέο έτος. Εάν μπω σε αυτή την λογική τουλάχιστον μπορώ να το υποστηρίξω και τουλάχιστον δεν θα κάνω γελοιοτητες του να πετάνε μπαλαντεζες από τα μπαλκόνια.
      Μέχρι τότε αναμένουμε και φυσικά δεν καταλαμβάνουμε θέσεις φόρτισης. Εδώ είμαι κάθετα αντίθετος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      R
      racefun1971

    Latest posts made by racefun1971

    • RE: Pass για διόδια Αθήνα-Θεσσαλονίκη

      Όλοι αυτοί θα πάνε στην ανεργία. Ήδη στο εξωτερικό δεν βλέπεις πουθενά υπάλληλο στα διόδια εκτός κάτι λίγους εδώ στην Βαλκανική.
      Αυτό μάλιστα επεκτείνεται και σε καταστήματα. Πήγα στο ΙΚΕΑ να δω κάτι Χριστουγεννιάτικα και ήδη έχουν μειώσει τους ταμίες, έχουν βάλει σκάνερ και περνάς τα προϊόντα μόνος σου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      R
      racefun1971
    • RE: Ποια διαδρομή να προτιμήσω;

      @fanis75 said in Ποια διαδρομή να προτιμήσω;:

      Αναβιώνω το θέμα, να ρωτήσω εαν έχει πάει κανείς τελευταία προς Τρίκαλα, Ελάτη, Περτούλι κλπ. να μας πει για τον δρόμο. Καλύτερα από Λαμία-Δομοκό ή από Λάρισσα-Τρίκαλα? Βλέπω ότι από Λάρισσα ειναι 90χλμ πιο πολύ και περίπου 40' περισσότερη ώρα, αλλά ο δρόμος από Δομοκό έχει φτιάξει καθόλου από το 2019?

      Από Λαμία ανηφορίζεις (στην ανηφόρα έχει δύο λωρίδες, στην κατηφόρα μια) και πας μέχρι Ξυνιάδα (έχει κυκλική). Αν θέλεις συνεχίζεις μέχρι Δομοκό και τον κάμπο, ο παλιός δρόμος δηλαδή, αν όχι στην κυκλική της Ξυνιάδας μπαίνεις μέχρι Τρίκαλα ( δύο διόδια περίπου 5 ευρώ). Αν θέλεις μπορείς να βγεις Καρδίτσα και να πληρώσεις ένα διόδιο γύρω στα 3 ευρώ. Έχε υπόψη ότι σε βγάζει από την άλλη πλευρά των Τρικάλων οπότε θα χρειαστείς λίγο χρόνο για να πιάσεις το δρόμο προς Περτούλι.
      Εγώ σε αυτή την περίπτωση θα έβγαινα Καρδίτσα και θα έκανα και μια βόλτα από τον μύλο των ξωτικών τώρα που πλησιάζουν Χριστούγεννα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      R
      racefun1971
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Σύμφωνα με τον πληθωρισμό και τις τριετιες αυξήσεων που εφαρμόζουν στα διόδια, μιας και υπολογίζει τριετιες αυξανόμενου τεκμαρτου εισοδήματος η κυβέρνηση, σε 10 χρόνια για να πας απ την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη θα κοστίζει πόσο; 100€ ή 200€ ανά διέλευση; πόσο;

      Να στο πω απλά. Όσο δίνω για ΙΧ από Αθήνα ως τους Ευζώνους στα σύνορα, λίγο πολύ άλλο τόσο θέλω για Ευζώνους ως το Καλαι στη Γαλλία. Μάλιστα αν λάβεις υπόψη ότι σε κάποιες χώρες βγάζεις βινιετες και μπορείς να επιστρέψεις χωρίς να πληρώσεις ξανά αντιλαμβάνεσαι το μέγεθος της απάτης.
      Παλαιότερα είχα Αττική Οδό 1200 ευρώ το χρόνο, μαζί με τα υπόλοιπα διόδια, γιοφύρια, πλησίαζα το 2χιλιαρο. Τώρα όμως κομμένα. Αν βιάζομαι τους τα δίνω, αν όχι από τον παλιό δρόμο. Αν εξαιρέσεις περιόδους εορτών και τριήμερων η κίνηση είναι ανύπαρκτη. Θαυμάζω μαζί με τους υπόλοιπους την αρτιότητα της γέφυρας στο Ρίο Αντίρριο περνώντας από κάτω όμως, με το φέρρυ τύπου παντόφλα. 6.5 ευρώ αντί για 13.30.
      Πάντως σε μπανανίες σα και τη δική μας συμβαίνουν αυτά.

      posted in Αντίλογος
      R
      racefun1971
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Εντάξει θα την φάει στις ευρωεκλογές ο Κούλης, γιατί βάζει νομοσχέδιο τον Δεκέμβριο, για έσοδα του Ιανουαρίου.

      Αυτό αν κάποιοι προσφύγουν παίζει και να πέσει, αφού στερεί πολλά δικαιώματα από κάποιους, όπως να κλείσουν, να βγουν στην σύνταξη, να κάνουν εταιρεία κλπ.

      Από τον Γενάρη όμως, όσοι ΕΕ έχουν δυνατότητα να βγούν στην σύνταξη, καθαρίζουν με αυτή. Αλλοι θα μεταφερθούν σε εταιρείες, άλλοι θα κλείσουν και θα δουλεύουν εκτός αγοράς. Αλλοι θα φύγουν στο εξωτερικό.

      Το θέμα είναι να τιμωρούμε με την ψήφο μας τους ηλίθιους των υπουργείων.

      Τίποτε δεν πρόκειται να συμβεί. Άντε να πέσει λίγο σαν ένδειξη διαμαρτυρίας. Όσο η κεντροαριστερά είναι σε αυτή την κατάσταση δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτε. Εκτός και έρθει καμμία μνημονιαρα, οπότε πιθανών να τα παρατήσει στον επόμενο. Άλλωστε πάντα βρίσκεται κάποιος χρήσιμος ηλίθιος. Θυμήσου τον "λεφτά υπάρχουν" η τον " θα σκίσω τα μνημόνια" .
      Όσοι μπορουνε,να βγουν στη σύνταξη να το κάνουν, οι υπόλοιποι θα το παλέψουν όσο γίνεται. Δυστυχώς κάποιοι είναι εγκλωβισμένοι και δεν μπορούν να κάνουν πίσω.
      Στο εξωτερικό μετέφερε μεγάλο μέρος της επιχείρησης φίλος με εκατοντάδες εργαζόμενους στον πρωτογενή τομέα, καθετοποιημενος, ( όχι φρεντους καπουτσινους) μάλιστα είχε έρθει και ξένο κανάλι και του έκανε παρουσίαση. Πήγε έξω και ησύχασε. Μια φορά το χρόνο του στέλνουν το φόρο, πληρώνει και τέλος. Ασχολείτε μόνο με το πώς θα πάει μπροστά την επιχείρηση. Εδώ κάθε τρεις και λίγο κόψε ραψε το φορολογικό.
      Γενικά πάντως μη νομίζεις ότι και έξω είναι ρόδινα τα πράγματα για όσους μεταναστεύουν . Πληρώνονται καλά κάποιες ειδικότητες. Αν έχεις τελειώσει " Αστροπαρατηρηση " στο Πανεπιστήμιο στα Άνω Δεξιά Κατσανοχώρια έκανες και ένα μεταπτυχιακό " Το κυάλι και οι προεκτάσεις του" προκοπή δεν έχει. Όλη η Ευρώπη έχει αρχίσει να μιζεριαζει επικίνδυνα. Τώρα αν είσαι σε κάνα Άμστερνταμ και πλακωνεσαι στα space cakes και στα μανιτάρια. Εκεί αλλάζει το πράμα.

      Δεν πρόκειται να τιμωρηθεί κανένας ηλίθιος στα Υπουργεία γιατί ο Έλληνας δεν θέλει να σταματήσει η διαφθορα. Να συμμετέχει θέλει.

      posted in Αντίλογος
      R
      racefun1971
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Δυστυχώς όμως τόσες δεκαετίες περονισμός, μάζεψε 40+ % και λένε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα του νέου προέδρου, είναι ότι ο περονισμός έχει περονικό κράτος παντού, σε δήμους, συνδικάτα, δημόσια διοίκηση και θα του κάνει την ζωή δύσκολη.

      Να δεις που θα τους φορτώσει σε κανένα σαπιοκάραβο, θα διασχίσουν τον Ατλαντικό και θα έρθουν στην μοναδική χώρα στον κόσμο που έχει πλατειά Κλαυθμώνος. Αργεντινός πρόσφυγας Δημόσιος Υπάλληλος. Δε νομίζω να μας χαλάσει λίγο Αργεντίνικο τάνγκο.

      Ο νέος πρόεδρος έχει σπουδές στα οικονομικά λέει με δύο μεταπτυχιακά και θέλει να κάνει επίσημες τις συναλλαγές με το δολάριο και να συνδέσει το αργεντίνικο νόμισμα με αυτό.

      Όταν έπεσε το πρώτο πιστόλι νομίζω ότι είχαν ήδη συνδέσει το πέσος με το δολάριο και κατάντησαν σαν εμάς. Φαντάσου ότι υπάρχουν ελληνικές ταινίες που ο κόσμος μεταναστευσε στην Αργεντινή. Τώρα βέβαια στους μόνους που δεν χρωστάμε και εμείς και αυτοί είναι τρεις φυλές στον Αμαζόνιο που ακόμη δεν τις έχουν ανακαλύψει.

      posted in Αντίλογος
      R
      racefun1971
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Πεταμένα λεφτά. Ποιος αγοράζει τη σήμερον ημέρα διυλιστήρια. Σε λίγο καιρό θα τα δίνουν τσάμπα.

      posted in Αντίλογος
      R
      racefun1971
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Ο τύπος ήξερε τι του γινόταν, ήταν έξυπνος, κράτησε χαμηλά τη μπάλα και δεν προκάλεσε με τον τρόπο ζωής του.
      Αντίθετα ένας άλλος, παρολίγο πρόεδρος ήθελε παντρολογηματα στα Παρισια και σπίτι κάτω από την Ακρόπολη. Η δε σύζυγος ξεκινούσε τα ψώνια από την Hermes και έφτανε μέχρι την Louis Vuitton στην Βουκουρεστίου. Ξέρεις οι υπόλοιπες κύριες τις αστικής τάξης δεν ανέχονται να ψωνίζουν μαζί με την βλαχάρα ειδικά όταν ένα μπουφάν κοστίζει 20.000 Γιούρα.
      Τον τύλιξαν σε μια κόλλα χαρτί πλήρωσε όλων τις αμαρτίες και βρέθηκε εσώκλειστος.
      Το να βρεθεί εσώκλειστος πολιτικος στον γιδοτοπο θέλει τεράστια προσπάθεια ακόμη και αν τα υποβρύχια πάνε με τις πάντες.

      posted in Αντίλογος
      R
      racefun1971
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Για τα μουλάρια δεν γνωρίζω.

      posted in Αντίλογος
      R
      racefun1971
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      .

      Είναι οι ίδιοι που λένε γιατί δεν κάνουν παιδιά,
      και ταυτόχρονα έχουν κάνει το γάμο και τα παιδιά τεκμήριο (έχουμε ξεσκιστει στις μονογονεϊκές).

      Εγώ φέρθηκα έξυπνα. Αντί παιδιά πήρα γαϊδούρια και αντί τεκμήριο τώρα παίρνω επιδότηση.

      posted in Αντίλογος
      R
      racefun1971
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Κάτι δεν πάει καλά, δεν βγαίνουν τα νούμερα....ένα μαγαζί με τζίρο 28Κ πως προσλαμβάνει υπάλληλο;
      Είναι δυνατόν;
      Απλά είτε μας λένε ότι ο τζίρος ειναι πλασματικός είτε στο παράδειγμα μιας νέας επιχείρησης δεν υπολογίζουν τον μελλοντικό τζιρο

      Ειδάλλως θέλει να μας πει πως ο τζιρος ειναι τουλάχιστον 50-60Κ.
      Μόνο η μισθοδοσία τελείως βασικού είναι 14,5K

      Μπορείς να το δουλέψεις και μόνος, αλλά αν σε πιάσει κανένα κόψιμο και πας τουαλέτα υπάρχει ο κίνδυνος όταν θα βγεις να μην βρεις ούτε την ταμειακή.
      Βλέπεις κάτι κατάδικοι πήγαν στην Αυστραλία και φτιάξανε κράτος. Εμείς εδώ οι απόγονοι του Περικλή μια αποικία χρέους.

      posted in Αντίλογος
      R
      racefun1971
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr