Την ώρα που θα οδηγώ το ηλεκτρικό μου αυτοκίνητο των 80.000 ευρώ τριγύρω θα πετούν ευτυχισμένες μέλισσες και πεταλούδες. Το ειδυλλιακό τοπίο θα συμπληρώνουν δάση από ανεμογεννήτριες που θα αναδεύουν με χάρη τον αέρα. Πλέον είμαι βέβαιος η τελευταία πινελιά ευτυχίας στην χώρα είναι η πλήρης ηλεκτροκίνηση.
Best posts made by racefun1971
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
-
RE: Suv Leasing
- το χρεπι των 53000 που μου πουλησαν κλεινει 7 μηνες στο συνεργειο αδιαγνωστο
Τώρα που θα κάνεις φορολογική δήλωση βάλτο στο Ε9 στα ακίνητα. Βέβαια για 8-9 τετραγωνικά που είναι, σου βγήκε ακριβά το τετραγωνικό αν και νεόδμητο. Τώρα αν στο φτιάξουν κάνεις μια τροποποιητική.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Επίσης δεν νομίζω να πήγαιναν ποτέ οι Ελληνες ως μπουλούκια ακάλεστοι στις χώρες υποδοχής.
Αντε να ήταν πλήρωμα σε κανένα βαπόρι και να την κοπάναγε, να είχε τουριστική βίζα και να την παραβίαζε, πάντως να μπαίνουν 100-500-1000 ταυτόχρονα δεν γινόταν.
Γεωγραφικές και άλλες δυσκολίες δεν το επέτρεπαν.
Αρα δεν είμαστε στην ίδια διαδικασία με τους σημερινούς που έρχονται κατά εκατοντάδες - χιλιάδες μαζί.
Μία ιστορία πρόσφατη. Γνωστός μου Σύριος που ζει εδώ και πολλά χρόνια στην Ελλάδα και ασχολείται με διάφορες εργασίες, κυρίως την οικοδομή, λίγο πριν το τέλος της κρίσης, πήγε Γερμανία για να μείνει εκεί που είχε και συμπατριώτες του. Κάποιοι δούλευαν εκεί στην οικοδομή.
Οταν πήγε ο δικός μας, τους πρώτους 3 μήνες, έπαιρνε ένα επίδομα κάπου 300 ευρώ και έπρεπε να μάθει την γλώσσα χωρίς να έχει δικαίωμα εργασίας.
Μετά από τους 3 μήνες, θα πήγαινε σε σχολείο για να μάθει μία μόνο ειδικότητα στην οικοδομή, από όπου μετά θα έβγαινε βοηθός.
Κατόπιν θα δούλευε περίπου 1 χρόνο και παράλληλα θα έκανε και κάποια μαθήματα, ώστε να γίνει τεχνίτης.
Μετά από άλλο ένα χρόνο εργασίας ως τεχνίτης, θα μπορούσε να περάσει ένα 6μηνο σχολείο και να γίνει εργολάβος, δηλαδή να μπορεί να δίνει προσφορές και να παίρνει εργασίες και μόνο στο αντικείμενο του.
Δηλαδή χτίστης, χτίσης. Στεγάς μόνο στεγάς, πλακάς, μόνο πλακάς.
Περίπου 3 χρόνια μετά λοιπόν θα μπορούσε να δουλέψει στην Γερμανία ως αυταπασχολούμενος.
Στην Ελλάδα αμέσως, οπότε ξαναγύρισε.
Ετσι δουλεύουν οι σοβαρές χώρες, ενώ εδώ έχουμε τους αλληλέγγυους του πρωκτού...
Να στα πω εγώ που τα έζησα πρώτο χέρι. Αρχές δεκαετίας του 1960 αποφασίζουν οι γονείς, πρώτα ο πατέρας μετά δύο χρόνια η μητέρα, να φύγουν για Γερμανία. Ο αδερφός μου και μετέπειτα εγώ, μεγαλώσαμε με τους παππούδες. Συνηθισμένο τότε δεν ήμουν η εξαίρεση.
Για να μεταναστεύσεις τότε Γερμανία έπρεπε να σου στείλει κάποια εταιρεία πρόσκληση, έβρισκες θέσεις στην πρεσβεία είτε κάποιος συνήθως συγγενής που ήταν ήδη εκεί, να σε προτείνει στην εταιρεία ότι ξέρεις την δουλειά και να ακολουθηθεί η νόμιμη οδός. Εφόσον υπήρχε πρόσκληση ετοιμαζες τα χαρτιά . Διαβατήριο, ιατρικές εξετάσεις και ότι άλλο σου ζητούσε η Γερμανική πρεσβεία. Με το τέλος της γραφειοκρατίας έμπαινες στο τρένο. Οι γονείς κινήθηκαν στην περιοχή της Βαυαρίας, Munchen, Rosenhaim, Ulm. Φτάνοντας με το τρένο σε περίμενε υπάλληλος της εταιρείας. Αν ήταν μεγάλη η εταιρεία παρείχε κατοικία. Μιλάμε για ένα τολ με κρεβάτια και σόμπα η οποία έκαιγε κάρβουνο. Κάτι σαν το Στρατό δηλαδη. Την ίδια ώρα σου έδιναν και ένα λεξικό με σκίτσα έτσι ώστε να μπορείς να συνενοηθεις στη δουλειά αλλά και στην καθημερινότητα. Από εκεί και με βάση τι είχες δηλώσει ότι ήξερες να κάνεις γινόταν η πρόσληψη. Εάν είχες δηλώσει πχ χτίστης σε δοκίμαζαν να δουν τι ξέρεις. Ιταλός που είχε δήλωση ειδίκευση, κατάλαβαν ότι πήγε να τους ξεγελάσει και γλίτωσε τελευταία στιγμή να ακούσει το "Ραους" . Τον έβαλαν ανεδικευτο.
Όσοι είχαν εμπειρία πχ στις κατασκευές μετά από χρονικό διάστημα έπαιρναν την βεβαίωση του έμπειρο τέχνη και μπορούσαν ερχόμενοι στην Ελλάδα να παίρνουν κάποια έργα μικρής κλίμακας. Ελληναρας που τους λέτε είχε δύο παιδιά και κατάλαβε ότι εάν είχε τρια ανέβαιναν τα επιδόματα στα τέσσερα ακόμη περισσότερο. Αντί δύο παιδιών δήλωσε τρια. Οι Γερμανοί το διασταύρωσαν τον βάλανε στο τρένο με την σφραγίδα στο διαβατήριο " Ανεπιθύμητος" και του είπαν να μην ξαναπάει από εκεί, ίσως μόνο σαν τουρίστας αν ήθελε. Ο πατέρας παίρνει και σύνταξη από εκεί και φυσικά κάθε χρόνο επικοινωνεί μαζί του η Πρεσβεία και του στέλνει και ένα έντυπο να συμπληρώσει για να συνεχίσει η σύνταξη. Εμείς εδώ κόβαμε από τους ζωντανούς και δίναμε στους πεθαμένους. Το Γερμανικό κράτος ήξερε ανά πάσα ώρα τι κάνεις που μένεις και που εργάζεσαι γιατί φυσικά η ταυτότητα είχε ΕΝΑ όνομα Ένα επίθετο Ένα πατρώνυμο και Μια ημερομηνία γέννησης όχι στο περίπου.
Για πες τώρα. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Στην εταιρεία που εργάζομαι έχουμε σε άλλες τρεις χώρες γραφεία. Στο γραφείο εδώ είμαστε λίγα άτομα. Ανάμεσα σε αυτά έχουμε και μια συνάδελφο. Απόφοιτο τριτοβάθμιας και σε θέση όχι πρώτης γραμμής. Παίρνει 1200 το μήνα καθαρά για 14 μήνες. Εργάζεται όμως τους 11. Ο 12ος μήνας είναι άδεια. Σχεδόν τρεις εβδομάδες το Καλοκαίρι, άλλες 4-5 μέρες τα Χριστούγεννα και 2-3 το Πάσχα. Κάθε χρόνο μπορεί να πάρει κάνα εξτραδακι, όπως και κάτι όπως κοπή τη πίτα γιατί θέλουν και την ψυχραγωγια τους.
Η σύζυγος υπάλληλος και αυτή παίρνει καφέ κάθε πρωί από ένα συνοικιακό καφέ. Το έχουν δύο αδέλφια η κοπέλα εν τω μεταξύ είναι Χημικός Μηχανικός η οποία είχε καλή δουλειά σε εταιρεία την έδιωξαν όμως στην αρχή των μνημονίων. Η κατάσταση σώζεται καθώς το κατάστημα είναι ιδιόκτητο. Σε σχέση με την συνάδελφο τούτη εδώ εργάζεται 7 ημέρες την εβδομάδα από τις 6 το πρωί έως τις 8 το βράδυ. Τι μεροκάματο να βγάζει ένα συνοικιακό καφέ δηλαδή.
Οι άνθρωποι είναι αλλού. Ο άλλος αν του δείξεις κάτι καρτέλες που έχω με κολημενα ένσημα θα τα μπερδέψει με γραμματόσημα. Αλλού πατάνε αλλού βρίσκονται.
Πριν δύο χρόνια έλεγαν στους μισθωτούς να γίνουν ΕΕ
Τώρα έγινες ΕΕ φτιάξτε μια εταιρεία.
Φτιάξατε μια μικρή εταιρεία, τραβάτε να σας εξαγοράσει καμμία μεγάλη.
Εξαγοράστηκατε; Ξανα μισθωτοί. Ρε Ουστ. -
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
@realzeus said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
Νοσταλγία από τα νιάτα μας! Πάντα προτιμούσα τα αντίστοιχα Renault Sport, αλλά και τα Πεζάκια ήταν ωραία παιχνίδια, αν και πιο επικίνδυνα.
ΥΓ: Η Μουτόν ή η Φαμπιάτου είναι η σύζυγός σου ρε φίλε;
Ήταν πιο ακριβά όμως. Γενικά πάντα μας άρεσαν τα μικρά αυτοκίνητα άσχετα αν τώρα έχω 5 μέτρα λαμαρίνα. Εκείνα τα χρόνια αν ήσουν απο 18 -30 και τα οικονομικά δεν έφταναν έπαιρνες rallye, αν πήγαινες ψηλότερα κανένα vag η τάπερ ακόμη και miata και αν έφτανες κοντά στα 50.000 υπήρχαν και τα evo, impreza,s2000.
Μην κοιτάς τώρα 20 χρόνων ο άλλος και βρίσκεται σε δίλημμα i10 η yaris. Παλαιότερα πίστευα η δική μας ηλικία 50αρηδες σήμερα ήταν και η πιο αδικημένοι αυτοκινητιστικα. Δεν είχαμε ζήσει τις εποχές με τις alfa που σήκωναν τροχό και οι περισσότεροι μεγάλωσαν σε κάτι άθλια αυτοκίνητα 1200 κυβικά. Εμένα ο πατέρας μου ήταν εξαίρεση είχε φέρει από Γερμανία Mercedes 200 (το έχω ιστορικό ακόμη) τα περισσότερα Σαββατοκύριακα τα περνούσαμε πλένοντας το αυτοκίνητο για να συνοδεύσουμε νύφες και γαμπρούς στην εκκλησία που δεν είχαν αυτοκίνητο. ( Πολλοί πήγαιναν στην εκκλησία με ταξί). Γίνεται λοιπόν το γύρισμα και μπορεί να μην ζήσαμε τις alfa αλλά πήξαμε στα evo, type r, s2000, impreza wrx, και ένα σωρό άλλα. Αν το έχω μετανιώσει για τότε ήταν που πήγαινα στον Σαρακάκη και δεν έκανα το βήμα για evo. Κάποια στιγμή είχε ένα τελευταίο s2000 στην βιτρίνα με τιμή 35-37.000. Φτιάχναμε το σπίτι τότε με την σύζυγο και είχαμε έξοδα, είχα πάντα και καλό εταιρικό, έλειπα τότε και συχνά από τη χώρα λόγω δουλειάς. Αλλά ακόμη το μυαλό το 'χω εκεί. -
RE: Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές)
@gtsartsal said in Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές):
@racefun1971 said in Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές):
@gtsartsal said in Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές):
Το ίδιο ταξίδι σκέφτομαι κι εγώ για τον Μάιο που έρχεται.
Και ο προβληματισμός μου είναι ο ίδιος...
οδικώς μέσω Βελιγραδίου
η αεροπορικώς και ενοικίαση εκεί;Προσωπικά προτείνω με το αυτοκίνητο . Μπορείς να δεις πολύ περισσότερα μέρη. Σε ένα ταξίδι πχ πας Βελιγράδι Βουδαπέστη Πράγα διαφορετικά κάνε ταξίδι τον ένα χρόνο Πράγα τον άλλο Βουδαπεστη. Οι δρόμοι είναι ασφαλείς ακόμη και εδώ στα Βαλκάνια. 10 Σεπτεμβρίου εγώ πάω Ισπανία Πορτογαλία οδικώς.
Με το καλο να πας και με το καλό να γυρισεις! Θα περιμένουμε εντυπώσεις !
Πόσα χλμ περίπου υπολογίζεις ότι θα κάνεις?
Πόσες μέρες?
Με τι αυτοκίνητο?Μάλλον παραπάνω από 10.000 Από Αθήνα Αλβανία (την περνάς σε 5ωρες περίπου) Μαυροβούνιο και μετά πιάνω Δαλματικές. Διανυκτέρευση Ντουμπρόβνικ. (Το έχω ξαναπάει ) Ιταλία Μονακό και μετά τον γύρο της Ιβηρικής (και Γιβλαρταρ) τα χιλιόμετρα μαζεύονται καθώς όλο και κάπου θα παρακάμψεις για να δεις κάτι. Με αυτό ολοκληρώνω και την Ευρώπη καθώς θα έχω πάει με αυτοκίνητο από Μόσχα έως Πορτογαλία και από Κρήτη μέχρι το Έλγιν και τα αποστακτήρια στην Σκωτία. Αθήνα Λονδίνο πάω δύο φορές το χρόνο και λόγω δουλειάς με το αυτοκίνητο.
Υπολογίζουμε περίπου 15 μέρες αλλά είμαστε και λίγο ειδική περίπτωση.(πχ Αθήνα Μοναχο χωρίς στάση) Είμαστε τρεις, κάθε χρόνο παίρνουμε άδεια από συζύγους και παιδιά και κάνουμε ένα τέτοιο ταξίδι. Οι γυναίκες μας προτιμούν την άνεση του αεροπλάνου και δεν έρχονται.
Το αυτοκίνητο είναι 2.000 κυβικά diesel
Για καράβι από Ιταλία ο ένας μας που κοίταξε θέλανε 800ευρω κατάστρωμα. Εμείς με τόσα θα έχουμε πιάσει Βαρκελώνη. Με το αυτοκίνητο έχεις και το καλό ότι μπορείς να μείνεις εκτός πόλεων φθηνότερα. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Επί του προκειμένου έχουμε διαφωνία. ΟΚ, δεκτόν. Εσύ πιστεύεις ότι μπορεί να λειτουργήσει σωστά δημόσια επιχείρηση στην Ελλάδα. Εγώ πάλι λέω ότι αργά ή γρήγορα οι έλληνες πολιτικάντηδες και ο περιούσιος λαός θα βάλουν το χέρι τους και πολύ γρήγορα θα δημιουργήσεις ένα πηγάδι δίχως πάτο που θα το φορτωθείς "μια ζωή". Η ιστορία όμως έχει δείξει ότι περισσότερο σωστή είναι η δική μου άποψη. Και στον βαθμό που αισθάνομαι προκαταβολικά φορολογικό κορόιδιο λέω "δεν θα πάρω...".
Εγώ από την άλλη πιστεύω ότι και ο ιδιωτικός τομέας στην χώρα τελικά από το δημόσιο περιμένει.
Από την πώληση της Ολυμπιακής θα φτιάχνουμε ενα καινουργιο νοσοκομείο κάθε χρόνο. Τελικά δίνουμε εκατοντάδες εκατομμύρια στον ιδιώτη και τα νοσοκομεία τα κλείσαμε.
Ασημένιο βέλος. Τελικά το σουβλάκι στο Λιανοκλάδι δεν το γλιτώνουμε. Μόνο που τώρα το βέλος έμεινε δύο χιλιόμετρα και οι επιβάτες πήγαν με το πόδι με 40 βαθμούς. Μάλλον θα πρέπει να ξηλωθουμε για να αγοράσουμε και ασημένιο τόξο.
Τα κολλέγια που θα προωθούσαν την αριστεία τελικά ψάχνουν να εγγραψουν όποιον κακομοίρη έγραψε κάτω από την βάση.
Θυμάμαι κάτι παρόχους που τελικά αφού εισέπραξαν τα χρήματα από το ρεύμα και το ΕΕΤΗΔΕ που λέγανε τότε τον ΕΝΦΙΑ. Τελικά εθεάθησαν σε νησί των Κυκλάδων με συνοδεία αιθέριων υπάρξεων καθώς και κάτι σαμπάνιες Midas 30 lt.
Η επένδυση στο Ελληνικό το έχω ξαναπεί. Τελικά έγινε οικόπεδα ακριβά τα μπροστά φθηνότερα τα πίσω. Ελληνική ταινία.
Από τα 300 τόσα δις που χρωστάμε όταν μπήκαμε στα μνημόνια πόσα άραγε να είναι φάρμακα και εξετάσεις.
Είδες εσύ καμμία σοβαρή επένδυση ένα εργοστάσιο που να καπνίζει το φουγάρο. Ακόμη και το εργοστάσιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων που διατυμπανιζαμε πήγε σε άλλη χώρα στα Βαλκάνια.
Βρήκα τυχαία ένα χαρτί που μου είχε στείλει η Αττικη Οδός πριν 10 χρόνια για την φορολογική δηλωση. Είχα πληρώσει τότε 1200 ευρώ. Αν υπολογίσεις και πόσα είχα δώσει μετρητά στο ταμείο μπορεί να ξεπερνάει και τα 1500. Με τόσα χρήματα κάθε χρόνο για 10 χρόνια σήμερα αγόραζα ένα μικρό καινούργιο αυτοκίνητο. Φέτος με το πρώτο χιόνι έκλεισε και πήγε ο Στρατός!!!! Σε ιδιωτική επένδυση και μοίραζε κρουασάν. Τα 2000 τα έδωσαν τελικά.; -
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
Δεν βλέπω τον λόγο να προσπαθήσουν να μας ψήσουν για ηλεκτρικό αφού βλέπουν ότι δεν παίρνουμε βραση.
Ας εξαντλήσουν τα επιχειρήματα τους για την ανωτερότητα της ηλεκτροκίνησης σε όποιους πχ δίνουν 34.000 για αγορά corolla cross. Μπορεί να σταθούν πιο τυχεροί και να ψηθεί κανένας. Εκτός και πάνε στην αντιπροσωπεία της tesla με τα 33.000 που μας λένε ότι κοστίζουν, στο χέρι και τους πούνε ότι δεν τα δίνουν τόσο.
Τέλος ανωτερωτητα δεν δίνει το 0-100 και η απουσία θορύβου από τον κινητήρα. Ανωτερωτητα είναι να μην χρειάζομαι 15 εφαρμογές στο κινητό και 6 κάρτες για αντίστοιχους φορτιστές, να μην φτάνω μπροστά στην πρίζα και δεν λειτουργεί είτε η πρίζα είτε η εφαρμογή, να μην έχω δώσει 50.000 για ρόδες και να εκλιπαρώ για 2 kwh Ιανουάριο μήνα με τα παιδιά μέσα στο αυτοκίνητο, να μην θέλω την πρόσληψη "φορτιστομπατσων" για να διώχνουν τους θερμικούς από τις θέσεις φόρτισης αλλά και όσους έχουν ηλεκτρικό και τα έχουν αφήσει εκεί αν και γεμάτα, να γλιτώσω το κλέψιμο από τα πρατήρια αλλά να με χρεώνουν λάθος οι φορτιστές στην κάρτα και να περιμένω την επιστροφή, να μην αισθάνομαι εξερευνητής της γης γιατί κατάφερα να πάω μέχρι Τρίκαλα και πίσω λες και βρισκόμαστε στο 1960 και τέλος να μου βγαίνει το ίδιο η και άντε λίγο ακριβότερο το ταξίδι. Δικό μου κοστολογημενο ταξίδι άνω των 400 μιλίων με φόρτιση σε ταχυφορτιστες μου βγήκε πολύ παραπάνω από diesel και βενζίνη.
Σίγουρα κάποια στιγμή θα τελειώσει το ντίζελ και η βενζίνη, αλλά αυτή η ώρα δεν ήρθε ακόμη. Το βαρύ μεταφορικό έργο ακόμη ντιζελομηχανες το έχουν είτε σε πλοία είτε σε φορτηγά. Έχετε υπόψιν τι ενέργεια θέλει ένα ψυγείο για να σας φέρει τις μπανάνες σας και το Γκοτζίλα από την άλλη άκρη του Ατλαντικού τα πράγματα που παραγγέλνετε από Κίνα. Η ντιζελομηχανη ακόμη κάνει να γυρίζει ο πλανήτης. Όλα τα άλλα είναι φρου φρου και αρώματα. Τώρα αν πιστεύετε ότι θα αλλάξει αυτό με ηλεκτρικό ferry boat στη διαδρομή Πέραμα Παλούκια μέσα και εγώ.
Μέχρι τότε ας προβληματιστούμε με το ερώτημα τελικά ποιος έχει προτεραιότητα σε πρίζα. Αν έφτασε πρώτο το plug in μπορεί να φορτίσει η προτεραιότητα έχει το αμιγώς ηλεκτρικό. -
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
@manast said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@racefun1971 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@manast said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
...μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα!
Κύριοι τα χωριά έχουν ψηφίσει δαγκωτό τέσλα, όσο και αν προσπαθήτε να μειώσετε τη χρησιμότητά του ως μέσο μεταφοράς της υπαίθρου!
Στο δικό μου ας πούμε χωριό, όλος ο καυγάς γίνεται για το χρώμα των τέσλας. Για να μην παίρνει ο ένας του άλλου. Τόσα πολλά πια! Ηταν να μην καταλάβουν πόσο τους βολεύει.
Υ. Γ. Το χωριό μου είναι στην ...πανέμορφη μα πένθιμη Νορβηγία.(Ελβετία λέει ο ποιητής).
Καλά, και Ελλάδα συμβαίνουν αυτά, εμείς καταγόμαστε από ένα χωριό της ορεινής Αχαιας, και δυστυχώς οι περισσότεροι έχουν άσπρα Tesla.. λόγω παλαιότητας του χωριού οι περισσότεροι δεν έχουν εσωτερικά πάρκινγκ και αναγκαστικά τα βάζουν έξω..
Χάνεις το Tesla σου εκεί πέρα. Δυστυχώς είναι μόδα το χρώμα και το προτιμούν ακόμη οι περισσότεροι.. εντάξει, 50-60 άσπρα Tesla σε ένα χωριό δεν λένε, αηδία κατάντησε..
Ευτυχώς οι περισσότεροι πάνε στα χωράφια με κάτι Datsun τέλη 70 και κάτι Mazda αρχές 80ς, και ξεχωρίζουν εκεί οι οικογένειες..
Και metering έχουν (με το ζυγι)..
Τα δικά σας χωριά είναι μοντέρνα καμμία σχέση με τους ελληνικούς παραδοσιακούς οικισμούς που ξέρω. Τιμώντας την παράδοση στα δικά μας χωριά θα βρεις παλαιά μεν αλλά με άψογες μετατροπές για το κουβαλημα ξυλείας, χώμα για τα λουλούδια, κασονια με μπύρες για το πανυγήρι στις 15 Αυγούστου. Τα εν λόγω αυτοκίνητα φυσικά κυκλοφορούν χωρίς πινακίδες καθώς δεν υπάρχει πρόβλεψη για το αν είναι ΙΧΕ ή ΙΧΦ. Φυσικά η πλαστική καρέκλα απουσιάζει από τα χωριά αυτά.
Ε καλά. Κι εμένα το χωριό μου στη νότια Νορβηγία είναι. Είμαστε λίγο brutal, μη νομίζεις.
Ας πούμε ουζομεζέ χωρίς καπνιστή φάλαινα δεν διανοούμαστε!Απλά κρατάμε χαμηλά το οικολογικό αποτύπωμα με τα τέσλα και τα χάρτινα καλαμάκια.
Α. Μάλιστα. Είσαστε και εσείς λάτρεις του sushi. Από τότε που μας ξεβλάχεψε ο Πετράν sashimi, nigiri, maki, in side out αβέρτα. . Αμα δεν φάμε τρείς φορές την εβδομάδα ωμό κολιό μας πιάνουν τα στερητικά.
Όσο για τα σκουπίδια εδώ το έχουμε λύσει αυτό το θέμα . Τα καίμε στην άκρη του δρόμου. Δείξε στους ανθρώπους τι θα πει διαχείριση απορριμμάτων. Όλα εγώ πχιά
Καλά να περνάτε.
Και τελαπόνγκο λέμε -
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@tgd said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μια χαρά μπορούν. Έτσι κι αλλιώς αυτοκίνητο μέσα σε παραδοσιακό χωριό δεν βάζεις. Θα το φορτίζεις στο πάρκινγκ απ' έξω. Εδώ στην Ιταλία που έχει γεμίσει ο τόπος ZTL, έχουν ηλεκτρικούς σταθμούς φόρτισης και μέσα στη ζώνη για τους κατοίκους.
Δείτε ας πούμε το πρόγραμμα ενοικίασης ηλεκτρικών αυτοκινήτων με χρονοδιαγράμματα που περιλαμβάνουν και τους σταθμούς φόρτισης:
https://www.bec.energy/en/e-mobility-green-travel/electric-weekend-in-northern-sicily/Μια χαρά. Θα το φορτίζεις στο πάρκινγκ. Που πάρκινγκ είναι το προαύλιο του παλιού εγκατελειμένου σχολείου και το ασπαρτο χωράφι ενός που είναι μετανάστης, το υπόλοιπο ενός οικοπέδου δίπλα στο δρόμο που έπεσε το καλύβι κι έχει και μια αγριοσυκιά για ίσκιο και κατά μήκος στον όχτο απ το ρέμα. Ά ξέχασα την καρυδιά την αιωνόβια και τον πλάτανο στο έμπα του χωριού, που παρκάρουν οι μουσαφιραίοι στο πανηγύρι... καλά λέω εγώ ότι "χωριό" οι Αθηναίοι λέτε τα Καμένα Βούρλα και την πατρίδα του Γκλέτσου...
Τα χωριά στο εξωτερικό Γαλλία Ιταλία Γερμανία δεν έχουν σχέση με τα δικά μας. Έχουν υποδομές, κάποια εμπορικά καταστήματα, σίγουρα γιατρό φαρμακείο, κέντρο υγείας, ή μεγάλο νοσοκομείο κοντά, το βασικό, σχολεία και είναι κοντά σε οδικούς άξονες αλλιώς ζωή δεν υπάρχει. Οι άνθρωποι έχουν εργασία είτε αγροτικές, είτε τουρισμό, είτε κάποιοι είναι υπάλληλοι σε φάμπρικα και βγαίνει το μεροκάματο. Εδώ αν εξαιρέσεις χωριά στην Κρήτη και την Πελοπόννησο δεν υπάρχει ζωή. Έχετε δει κάτι πίνακες ζωγραφικής που λέγονται ¨νεκρή φύση¨ . Οι κάτοικοι είναι μεταξύ 80 και τάφου. Δεν υπάρχει δουλειά, σχολείο, για τι υποδομές να μιλήσουμε. Σε ορεινά χωριά ούτε το ΚΤΕΛ δεν πάει. Ακόμη μεταφέρουν τον κόσμο στις καρότσες των Datsun που και καλά να είσαι μέχρι να πας στο Κ. Υ. θα σου έχουν σπάσει τα πλευρά από την τράνταξη στις σούστες του αγροτικού. Πριν λίγο καιρό μικρό παιδάκι χρειάστηκε ΜΕΘ στα Γρεβενά (πρωτεύουσα νομού) δεν είχε η Θεσσαλονίκη το ασθενοφόρο χάλασε και μέχρι να έρθει άλλο από τα Ιωάννινα άστο καλύτερα.
Ξέρετε τι θα πεi κανονικότητα; Οι φορτιστές τους λείπουν;
Πήγα πρό κωρονοιου στο Hallstat στην Αυστρία 8 ευρώ parking για τρείς ώρες. Στο Rothenburg ob der Tauber στη Βαυαρία τον Δεκέμβριο parking εκτός του χωριού με πληρωμή, αλλά και 2.000.000 τουρίστες το χρόνο και έσοδα για τους κατοίκους. Τι να συγκρίνουμε τώρα το χωριό με τα γαλοτύρια και το σπληνάντερο με το Gstaad
Latest posts made by racefun1971
-
RE: Pass για διόδια Αθήνα-Θεσσαλονίκη
Όλοι αυτοί θα πάνε στην ανεργία. Ήδη στο εξωτερικό δεν βλέπεις πουθενά υπάλληλο στα διόδια εκτός κάτι λίγους εδώ στην Βαλκανική.
Αυτό μάλιστα επεκτείνεται και σε καταστήματα. Πήγα στο ΙΚΕΑ να δω κάτι Χριστουγεννιάτικα και ήδη έχουν μειώσει τους ταμίες, έχουν βάλει σκάνερ και περνάς τα προϊόντα μόνος σου. -
RE: Ποια διαδρομή να προτιμήσω;
@fanis75 said in Ποια διαδρομή να προτιμήσω;:
Αναβιώνω το θέμα, να ρωτήσω εαν έχει πάει κανείς τελευταία προς Τρίκαλα, Ελάτη, Περτούλι κλπ. να μας πει για τον δρόμο. Καλύτερα από Λαμία-Δομοκό ή από Λάρισσα-Τρίκαλα? Βλέπω ότι από Λάρισσα ειναι 90χλμ πιο πολύ και περίπου 40' περισσότερη ώρα, αλλά ο δρόμος από Δομοκό έχει φτιάξει καθόλου από το 2019?
Από Λαμία ανηφορίζεις (στην ανηφόρα έχει δύο λωρίδες, στην κατηφόρα μια) και πας μέχρι Ξυνιάδα (έχει κυκλική). Αν θέλεις συνεχίζεις μέχρι Δομοκό και τον κάμπο, ο παλιός δρόμος δηλαδή, αν όχι στην κυκλική της Ξυνιάδας μπαίνεις μέχρι Τρίκαλα ( δύο διόδια περίπου 5 ευρώ). Αν θέλεις μπορείς να βγεις Καρδίτσα και να πληρώσεις ένα διόδιο γύρω στα 3 ευρώ. Έχε υπόψη ότι σε βγάζει από την άλλη πλευρά των Τρικάλων οπότε θα χρειαστείς λίγο χρόνο για να πιάσεις το δρόμο προς Περτούλι.
Εγώ σε αυτή την περίπτωση θα έβγαινα Καρδίτσα και θα έκανα και μια βόλτα από τον μύλο των ξωτικών τώρα που πλησιάζουν Χριστούγεννα. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Σύμφωνα με τον πληθωρισμό και τις τριετιες αυξήσεων που εφαρμόζουν στα διόδια, μιας και υπολογίζει τριετιες αυξανόμενου τεκμαρτου εισοδήματος η κυβέρνηση, σε 10 χρόνια για να πας απ την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη θα κοστίζει πόσο; 100€ ή 200€ ανά διέλευση; πόσο;
Να στο πω απλά. Όσο δίνω για ΙΧ από Αθήνα ως τους Ευζώνους στα σύνορα, λίγο πολύ άλλο τόσο θέλω για Ευζώνους ως το Καλαι στη Γαλλία. Μάλιστα αν λάβεις υπόψη ότι σε κάποιες χώρες βγάζεις βινιετες και μπορείς να επιστρέψεις χωρίς να πληρώσεις ξανά αντιλαμβάνεσαι το μέγεθος της απάτης.
Παλαιότερα είχα Αττική Οδό 1200 ευρώ το χρόνο, μαζί με τα υπόλοιπα διόδια, γιοφύρια, πλησίαζα το 2χιλιαρο. Τώρα όμως κομμένα. Αν βιάζομαι τους τα δίνω, αν όχι από τον παλιό δρόμο. Αν εξαιρέσεις περιόδους εορτών και τριήμερων η κίνηση είναι ανύπαρκτη. Θαυμάζω μαζί με τους υπόλοιπους την αρτιότητα της γέφυρας στο Ρίο Αντίρριο περνώντας από κάτω όμως, με το φέρρυ τύπου παντόφλα. 6.5 ευρώ αντί για 13.30.
Πάντως σε μπανανίες σα και τη δική μας συμβαίνουν αυτά. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Εντάξει θα την φάει στις ευρωεκλογές ο Κούλης, γιατί βάζει νομοσχέδιο τον Δεκέμβριο, για έσοδα του Ιανουαρίου.
Αυτό αν κάποιοι προσφύγουν παίζει και να πέσει, αφού στερεί πολλά δικαιώματα από κάποιους, όπως να κλείσουν, να βγουν στην σύνταξη, να κάνουν εταιρεία κλπ.
Από τον Γενάρη όμως, όσοι ΕΕ έχουν δυνατότητα να βγούν στην σύνταξη, καθαρίζουν με αυτή. Αλλοι θα μεταφερθούν σε εταιρείες, άλλοι θα κλείσουν και θα δουλεύουν εκτός αγοράς. Αλλοι θα φύγουν στο εξωτερικό.
Το θέμα είναι να τιμωρούμε με την ψήφο μας τους ηλίθιους των υπουργείων.
Τίποτε δεν πρόκειται να συμβεί. Άντε να πέσει λίγο σαν ένδειξη διαμαρτυρίας. Όσο η κεντροαριστερά είναι σε αυτή την κατάσταση δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτε. Εκτός και έρθει καμμία μνημονιαρα, οπότε πιθανών να τα παρατήσει στον επόμενο. Άλλωστε πάντα βρίσκεται κάποιος χρήσιμος ηλίθιος. Θυμήσου τον "λεφτά υπάρχουν" η τον " θα σκίσω τα μνημόνια" .
Όσοι μπορουνε,να βγουν στη σύνταξη να το κάνουν, οι υπόλοιποι θα το παλέψουν όσο γίνεται. Δυστυχώς κάποιοι είναι εγκλωβισμένοι και δεν μπορούν να κάνουν πίσω.
Στο εξωτερικό μετέφερε μεγάλο μέρος της επιχείρησης φίλος με εκατοντάδες εργαζόμενους στον πρωτογενή τομέα, καθετοποιημενος, ( όχι φρεντους καπουτσινους) μάλιστα είχε έρθει και ξένο κανάλι και του έκανε παρουσίαση. Πήγε έξω και ησύχασε. Μια φορά το χρόνο του στέλνουν το φόρο, πληρώνει και τέλος. Ασχολείτε μόνο με το πώς θα πάει μπροστά την επιχείρηση. Εδώ κάθε τρεις και λίγο κόψε ραψε το φορολογικό.
Γενικά πάντως μη νομίζεις ότι και έξω είναι ρόδινα τα πράγματα για όσους μεταναστεύουν . Πληρώνονται καλά κάποιες ειδικότητες. Αν έχεις τελειώσει " Αστροπαρατηρηση " στο Πανεπιστήμιο στα Άνω Δεξιά Κατσανοχώρια έκανες και ένα μεταπτυχιακό " Το κυάλι και οι προεκτάσεις του" προκοπή δεν έχει. Όλη η Ευρώπη έχει αρχίσει να μιζεριαζει επικίνδυνα. Τώρα αν είσαι σε κάνα Άμστερνταμ και πλακωνεσαι στα space cakes και στα μανιτάρια. Εκεί αλλάζει το πράμα.Δεν πρόκειται να τιμωρηθεί κανένας ηλίθιος στα Υπουργεία γιατί ο Έλληνας δεν θέλει να σταματήσει η διαφθορα. Να συμμετέχει θέλει.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Δυστυχώς όμως τόσες δεκαετίες περονισμός, μάζεψε 40+ % και λένε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα του νέου προέδρου, είναι ότι ο περονισμός έχει περονικό κράτος παντού, σε δήμους, συνδικάτα, δημόσια διοίκηση και θα του κάνει την ζωή δύσκολη.
Να δεις που θα τους φορτώσει σε κανένα σαπιοκάραβο, θα διασχίσουν τον Ατλαντικό και θα έρθουν στην μοναδική χώρα στον κόσμο που έχει πλατειά Κλαυθμώνος. Αργεντινός πρόσφυγας Δημόσιος Υπάλληλος. Δε νομίζω να μας χαλάσει λίγο Αργεντίνικο τάνγκο.
Ο νέος πρόεδρος έχει σπουδές στα οικονομικά λέει με δύο μεταπτυχιακά και θέλει να κάνει επίσημες τις συναλλαγές με το δολάριο και να συνδέσει το αργεντίνικο νόμισμα με αυτό.
Όταν έπεσε το πρώτο πιστόλι νομίζω ότι είχαν ήδη συνδέσει το πέσος με το δολάριο και κατάντησαν σαν εμάς. Φαντάσου ότι υπάρχουν ελληνικές ταινίες που ο κόσμος μεταναστευσε στην Αργεντινή. Τώρα βέβαια στους μόνους που δεν χρωστάμε και εμείς και αυτοί είναι τρεις φυλές στον Αμαζόνιο που ακόμη δεν τις έχουν ανακαλύψει.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Πεταμένα λεφτά. Ποιος αγοράζει τη σήμερον ημέρα διυλιστήρια. Σε λίγο καιρό θα τα δίνουν τσάμπα.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Ο τύπος ήξερε τι του γινόταν, ήταν έξυπνος, κράτησε χαμηλά τη μπάλα και δεν προκάλεσε με τον τρόπο ζωής του.
Αντίθετα ένας άλλος, παρολίγο πρόεδρος ήθελε παντρολογηματα στα Παρισια και σπίτι κάτω από την Ακρόπολη. Η δε σύζυγος ξεκινούσε τα ψώνια από την Hermes και έφτανε μέχρι την Louis Vuitton στην Βουκουρεστίου. Ξέρεις οι υπόλοιπες κύριες τις αστικής τάξης δεν ανέχονται να ψωνίζουν μαζί με την βλαχάρα ειδικά όταν ένα μπουφάν κοστίζει 20.000 Γιούρα.
Τον τύλιξαν σε μια κόλλα χαρτί πλήρωσε όλων τις αμαρτίες και βρέθηκε εσώκλειστος.
Το να βρεθεί εσώκλειστος πολιτικος στον γιδοτοπο θέλει τεράστια προσπάθεια ακόμη και αν τα υποβρύχια πάνε με τις πάντες. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
.
Είναι οι ίδιοι που λένε γιατί δεν κάνουν παιδιά,
και ταυτόχρονα έχουν κάνει το γάμο και τα παιδιά τεκμήριο (έχουμε ξεσκιστει στις μονογονεϊκές).Εγώ φέρθηκα έξυπνα. Αντί παιδιά πήρα γαϊδούρια και αντί τεκμήριο τώρα παίρνω επιδότηση.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Κάτι δεν πάει καλά, δεν βγαίνουν τα νούμερα....ένα μαγαζί με τζίρο 28Κ πως προσλαμβάνει υπάλληλο;
Είναι δυνατόν;
Απλά είτε μας λένε ότι ο τζίρος ειναι πλασματικός είτε στο παράδειγμα μιας νέας επιχείρησης δεν υπολογίζουν τον μελλοντικό τζιροΕιδάλλως θέλει να μας πει πως ο τζιρος ειναι τουλάχιστον 50-60Κ.
Μόνο η μισθοδοσία τελείως βασικού είναι 14,5KΜπορείς να το δουλέψεις και μόνος, αλλά αν σε πιάσει κανένα κόψιμο και πας τουαλέτα υπάρχει ο κίνδυνος όταν θα βγεις να μην βρεις ούτε την ταμειακή.
Βλέπεις κάτι κατάδικοι πήγαν στην Αυστραλία και φτιάξανε κράτος. Εμείς εδώ οι απόγονοι του Περικλή μια αποικία χρέους.