Την ώρα που θα οδηγώ το ηλεκτρικό μου αυτοκίνητο των 80.000 ευρώ τριγύρω θα πετούν ευτυχισμένες μέλισσες και πεταλούδες. Το ειδυλλιακό τοπίο θα συμπληρώνουν δάση από ανεμογεννήτριες που θα αναδεύουν με χάρη τον αέρα. Πλέον είμαι βέβαιος η τελευταία πινελιά ευτυχίας στην χώρα είναι η πλήρης ηλεκτροκίνηση.
Best posts made by racefun1971
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
-
RE: Suv Leasing
- το χρεπι των 53000 που μου πουλησαν κλεινει 7 μηνες στο συνεργειο αδιαγνωστο
Τώρα που θα κάνεις φορολογική δήλωση βάλτο στο Ε9 στα ακίνητα. Βέβαια για 8-9 τετραγωνικά που είναι, σου βγήκε ακριβά το τετραγωνικό αν και νεόδμητο. Τώρα αν στο φτιάξουν κάνεις μια τροποποιητική.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Επίσης δεν νομίζω να πήγαιναν ποτέ οι Ελληνες ως μπουλούκια ακάλεστοι στις χώρες υποδοχής.
Αντε να ήταν πλήρωμα σε κανένα βαπόρι και να την κοπάναγε, να είχε τουριστική βίζα και να την παραβίαζε, πάντως να μπαίνουν 100-500-1000 ταυτόχρονα δεν γινόταν.
Γεωγραφικές και άλλες δυσκολίες δεν το επέτρεπαν.
Αρα δεν είμαστε στην ίδια διαδικασία με τους σημερινούς που έρχονται κατά εκατοντάδες - χιλιάδες μαζί.
Μία ιστορία πρόσφατη. Γνωστός μου Σύριος που ζει εδώ και πολλά χρόνια στην Ελλάδα και ασχολείται με διάφορες εργασίες, κυρίως την οικοδομή, λίγο πριν το τέλος της κρίσης, πήγε Γερμανία για να μείνει εκεί που είχε και συμπατριώτες του. Κάποιοι δούλευαν εκεί στην οικοδομή.
Οταν πήγε ο δικός μας, τους πρώτους 3 μήνες, έπαιρνε ένα επίδομα κάπου 300 ευρώ και έπρεπε να μάθει την γλώσσα χωρίς να έχει δικαίωμα εργασίας.
Μετά από τους 3 μήνες, θα πήγαινε σε σχολείο για να μάθει μία μόνο ειδικότητα στην οικοδομή, από όπου μετά θα έβγαινε βοηθός.
Κατόπιν θα δούλευε περίπου 1 χρόνο και παράλληλα θα έκανε και κάποια μαθήματα, ώστε να γίνει τεχνίτης.
Μετά από άλλο ένα χρόνο εργασίας ως τεχνίτης, θα μπορούσε να περάσει ένα 6μηνο σχολείο και να γίνει εργολάβος, δηλαδή να μπορεί να δίνει προσφορές και να παίρνει εργασίες και μόνο στο αντικείμενο του.
Δηλαδή χτίστης, χτίσης. Στεγάς μόνο στεγάς, πλακάς, μόνο πλακάς.
Περίπου 3 χρόνια μετά λοιπόν θα μπορούσε να δουλέψει στην Γερμανία ως αυταπασχολούμενος.
Στην Ελλάδα αμέσως, οπότε ξαναγύρισε.
Ετσι δουλεύουν οι σοβαρές χώρες, ενώ εδώ έχουμε τους αλληλέγγυους του πρωκτού...
Να στα πω εγώ που τα έζησα πρώτο χέρι. Αρχές δεκαετίας του 1960 αποφασίζουν οι γονείς, πρώτα ο πατέρας μετά δύο χρόνια η μητέρα, να φύγουν για Γερμανία. Ο αδερφός μου και μετέπειτα εγώ, μεγαλώσαμε με τους παππούδες. Συνηθισμένο τότε δεν ήμουν η εξαίρεση.
Για να μεταναστεύσεις τότε Γερμανία έπρεπε να σου στείλει κάποια εταιρεία πρόσκληση, έβρισκες θέσεις στην πρεσβεία είτε κάποιος συνήθως συγγενής που ήταν ήδη εκεί, να σε προτείνει στην εταιρεία ότι ξέρεις την δουλειά και να ακολουθηθεί η νόμιμη οδός. Εφόσον υπήρχε πρόσκληση ετοιμαζες τα χαρτιά . Διαβατήριο, ιατρικές εξετάσεις και ότι άλλο σου ζητούσε η Γερμανική πρεσβεία. Με το τέλος της γραφειοκρατίας έμπαινες στο τρένο. Οι γονείς κινήθηκαν στην περιοχή της Βαυαρίας, Munchen, Rosenhaim, Ulm. Φτάνοντας με το τρένο σε περίμενε υπάλληλος της εταιρείας. Αν ήταν μεγάλη η εταιρεία παρείχε κατοικία. Μιλάμε για ένα τολ με κρεβάτια και σόμπα η οποία έκαιγε κάρβουνο. Κάτι σαν το Στρατό δηλαδη. Την ίδια ώρα σου έδιναν και ένα λεξικό με σκίτσα έτσι ώστε να μπορείς να συνενοηθεις στη δουλειά αλλά και στην καθημερινότητα. Από εκεί και με βάση τι είχες δηλώσει ότι ήξερες να κάνεις γινόταν η πρόσληψη. Εάν είχες δηλώσει πχ χτίστης σε δοκίμαζαν να δουν τι ξέρεις. Ιταλός που είχε δήλωση ειδίκευση, κατάλαβαν ότι πήγε να τους ξεγελάσει και γλίτωσε τελευταία στιγμή να ακούσει το "Ραους" . Τον έβαλαν ανεδικευτο.
Όσοι είχαν εμπειρία πχ στις κατασκευές μετά από χρονικό διάστημα έπαιρναν την βεβαίωση του έμπειρο τέχνη και μπορούσαν ερχόμενοι στην Ελλάδα να παίρνουν κάποια έργα μικρής κλίμακας. Ελληναρας που τους λέτε είχε δύο παιδιά και κατάλαβε ότι εάν είχε τρια ανέβαιναν τα επιδόματα στα τέσσερα ακόμη περισσότερο. Αντί δύο παιδιών δήλωσε τρια. Οι Γερμανοί το διασταύρωσαν τον βάλανε στο τρένο με την σφραγίδα στο διαβατήριο " Ανεπιθύμητος" και του είπαν να μην ξαναπάει από εκεί, ίσως μόνο σαν τουρίστας αν ήθελε. Ο πατέρας παίρνει και σύνταξη από εκεί και φυσικά κάθε χρόνο επικοινωνεί μαζί του η Πρεσβεία και του στέλνει και ένα έντυπο να συμπληρώσει για να συνεχίσει η σύνταξη. Εμείς εδώ κόβαμε από τους ζωντανούς και δίναμε στους πεθαμένους. Το Γερμανικό κράτος ήξερε ανά πάσα ώρα τι κάνεις που μένεις και που εργάζεσαι γιατί φυσικά η ταυτότητα είχε ΕΝΑ όνομα Ένα επίθετο Ένα πατρώνυμο και Μια ημερομηνία γέννησης όχι στο περίπου.
Για πες τώρα. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Στην εταιρεία που εργάζομαι έχουμε σε άλλες τρεις χώρες γραφεία. Στο γραφείο εδώ είμαστε λίγα άτομα. Ανάμεσα σε αυτά έχουμε και μια συνάδελφο. Απόφοιτο τριτοβάθμιας και σε θέση όχι πρώτης γραμμής. Παίρνει 1200 το μήνα καθαρά για 14 μήνες. Εργάζεται όμως τους 11. Ο 12ος μήνας είναι άδεια. Σχεδόν τρεις εβδομάδες το Καλοκαίρι, άλλες 4-5 μέρες τα Χριστούγεννα και 2-3 το Πάσχα. Κάθε χρόνο μπορεί να πάρει κάνα εξτραδακι, όπως και κάτι όπως κοπή τη πίτα γιατί θέλουν και την ψυχραγωγια τους.
Η σύζυγος υπάλληλος και αυτή παίρνει καφέ κάθε πρωί από ένα συνοικιακό καφέ. Το έχουν δύο αδέλφια η κοπέλα εν τω μεταξύ είναι Χημικός Μηχανικός η οποία είχε καλή δουλειά σε εταιρεία την έδιωξαν όμως στην αρχή των μνημονίων. Η κατάσταση σώζεται καθώς το κατάστημα είναι ιδιόκτητο. Σε σχέση με την συνάδελφο τούτη εδώ εργάζεται 7 ημέρες την εβδομάδα από τις 6 το πρωί έως τις 8 το βράδυ. Τι μεροκάματο να βγάζει ένα συνοικιακό καφέ δηλαδή.
Οι άνθρωποι είναι αλλού. Ο άλλος αν του δείξεις κάτι καρτέλες που έχω με κολημενα ένσημα θα τα μπερδέψει με γραμματόσημα. Αλλού πατάνε αλλού βρίσκονται.
Πριν δύο χρόνια έλεγαν στους μισθωτούς να γίνουν ΕΕ
Τώρα έγινες ΕΕ φτιάξτε μια εταιρεία.
Φτιάξατε μια μικρή εταιρεία, τραβάτε να σας εξαγοράσει καμμία μεγάλη.
Εξαγοράστηκατε; Ξανα μισθωτοί. Ρε Ουστ. -
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
@realzeus said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
Νοσταλγία από τα νιάτα μας! Πάντα προτιμούσα τα αντίστοιχα Renault Sport, αλλά και τα Πεζάκια ήταν ωραία παιχνίδια, αν και πιο επικίνδυνα.
ΥΓ: Η Μουτόν ή η Φαμπιάτου είναι η σύζυγός σου ρε φίλε;
Ήταν πιο ακριβά όμως. Γενικά πάντα μας άρεσαν τα μικρά αυτοκίνητα άσχετα αν τώρα έχω 5 μέτρα λαμαρίνα. Εκείνα τα χρόνια αν ήσουν απο 18 -30 και τα οικονομικά δεν έφταναν έπαιρνες rallye, αν πήγαινες ψηλότερα κανένα vag η τάπερ ακόμη και miata και αν έφτανες κοντά στα 50.000 υπήρχαν και τα evo, impreza,s2000.
Μην κοιτάς τώρα 20 χρόνων ο άλλος και βρίσκεται σε δίλημμα i10 η yaris. Παλαιότερα πίστευα η δική μας ηλικία 50αρηδες σήμερα ήταν και η πιο αδικημένοι αυτοκινητιστικα. Δεν είχαμε ζήσει τις εποχές με τις alfa που σήκωναν τροχό και οι περισσότεροι μεγάλωσαν σε κάτι άθλια αυτοκίνητα 1200 κυβικά. Εμένα ο πατέρας μου ήταν εξαίρεση είχε φέρει από Γερμανία Mercedes 200 (το έχω ιστορικό ακόμη) τα περισσότερα Σαββατοκύριακα τα περνούσαμε πλένοντας το αυτοκίνητο για να συνοδεύσουμε νύφες και γαμπρούς στην εκκλησία που δεν είχαν αυτοκίνητο. ( Πολλοί πήγαιναν στην εκκλησία με ταξί). Γίνεται λοιπόν το γύρισμα και μπορεί να μην ζήσαμε τις alfa αλλά πήξαμε στα evo, type r, s2000, impreza wrx, και ένα σωρό άλλα. Αν το έχω μετανιώσει για τότε ήταν που πήγαινα στον Σαρακάκη και δεν έκανα το βήμα για evo. Κάποια στιγμή είχε ένα τελευταίο s2000 στην βιτρίνα με τιμή 35-37.000. Φτιάχναμε το σπίτι τότε με την σύζυγο και είχαμε έξοδα, είχα πάντα και καλό εταιρικό, έλειπα τότε και συχνά από τη χώρα λόγω δουλειάς. Αλλά ακόμη το μυαλό το 'χω εκεί. -
RE: Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές)
@gtsartsal said in Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές):
@racefun1971 said in Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές):
@gtsartsal said in Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές):
Το ίδιο ταξίδι σκέφτομαι κι εγώ για τον Μάιο που έρχεται.
Και ο προβληματισμός μου είναι ο ίδιος...
οδικώς μέσω Βελιγραδίου
η αεροπορικώς και ενοικίαση εκεί;Προσωπικά προτείνω με το αυτοκίνητο . Μπορείς να δεις πολύ περισσότερα μέρη. Σε ένα ταξίδι πχ πας Βελιγράδι Βουδαπέστη Πράγα διαφορετικά κάνε ταξίδι τον ένα χρόνο Πράγα τον άλλο Βουδαπεστη. Οι δρόμοι είναι ασφαλείς ακόμη και εδώ στα Βαλκάνια. 10 Σεπτεμβρίου εγώ πάω Ισπανία Πορτογαλία οδικώς.
Με το καλο να πας και με το καλό να γυρισεις! Θα περιμένουμε εντυπώσεις !
Πόσα χλμ περίπου υπολογίζεις ότι θα κάνεις?
Πόσες μέρες?
Με τι αυτοκίνητο?Μάλλον παραπάνω από 10.000 Από Αθήνα Αλβανία (την περνάς σε 5ωρες περίπου) Μαυροβούνιο και μετά πιάνω Δαλματικές. Διανυκτέρευση Ντουμπρόβνικ. (Το έχω ξαναπάει ) Ιταλία Μονακό και μετά τον γύρο της Ιβηρικής (και Γιβλαρταρ) τα χιλιόμετρα μαζεύονται καθώς όλο και κάπου θα παρακάμψεις για να δεις κάτι. Με αυτό ολοκληρώνω και την Ευρώπη καθώς θα έχω πάει με αυτοκίνητο από Μόσχα έως Πορτογαλία και από Κρήτη μέχρι το Έλγιν και τα αποστακτήρια στην Σκωτία. Αθήνα Λονδίνο πάω δύο φορές το χρόνο και λόγω δουλειάς με το αυτοκίνητο.
Υπολογίζουμε περίπου 15 μέρες αλλά είμαστε και λίγο ειδική περίπτωση.(πχ Αθήνα Μοναχο χωρίς στάση) Είμαστε τρεις, κάθε χρόνο παίρνουμε άδεια από συζύγους και παιδιά και κάνουμε ένα τέτοιο ταξίδι. Οι γυναίκες μας προτιμούν την άνεση του αεροπλάνου και δεν έρχονται.
Το αυτοκίνητο είναι 2.000 κυβικά diesel
Για καράβι από Ιταλία ο ένας μας που κοίταξε θέλανε 800ευρω κατάστρωμα. Εμείς με τόσα θα έχουμε πιάσει Βαρκελώνη. Με το αυτοκίνητο έχεις και το καλό ότι μπορείς να μείνεις εκτός πόλεων φθηνότερα. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Επί του προκειμένου έχουμε διαφωνία. ΟΚ, δεκτόν. Εσύ πιστεύεις ότι μπορεί να λειτουργήσει σωστά δημόσια επιχείρηση στην Ελλάδα. Εγώ πάλι λέω ότι αργά ή γρήγορα οι έλληνες πολιτικάντηδες και ο περιούσιος λαός θα βάλουν το χέρι τους και πολύ γρήγορα θα δημιουργήσεις ένα πηγάδι δίχως πάτο που θα το φορτωθείς "μια ζωή". Η ιστορία όμως έχει δείξει ότι περισσότερο σωστή είναι η δική μου άποψη. Και στον βαθμό που αισθάνομαι προκαταβολικά φορολογικό κορόιδιο λέω "δεν θα πάρω...".
Εγώ από την άλλη πιστεύω ότι και ο ιδιωτικός τομέας στην χώρα τελικά από το δημόσιο περιμένει.
Από την πώληση της Ολυμπιακής θα φτιάχνουμε ενα καινουργιο νοσοκομείο κάθε χρόνο. Τελικά δίνουμε εκατοντάδες εκατομμύρια στον ιδιώτη και τα νοσοκομεία τα κλείσαμε.
Ασημένιο βέλος. Τελικά το σουβλάκι στο Λιανοκλάδι δεν το γλιτώνουμε. Μόνο που τώρα το βέλος έμεινε δύο χιλιόμετρα και οι επιβάτες πήγαν με το πόδι με 40 βαθμούς. Μάλλον θα πρέπει να ξηλωθουμε για να αγοράσουμε και ασημένιο τόξο.
Τα κολλέγια που θα προωθούσαν την αριστεία τελικά ψάχνουν να εγγραψουν όποιον κακομοίρη έγραψε κάτω από την βάση.
Θυμάμαι κάτι παρόχους που τελικά αφού εισέπραξαν τα χρήματα από το ρεύμα και το ΕΕΤΗΔΕ που λέγανε τότε τον ΕΝΦΙΑ. Τελικά εθεάθησαν σε νησί των Κυκλάδων με συνοδεία αιθέριων υπάρξεων καθώς και κάτι σαμπάνιες Midas 30 lt.
Η επένδυση στο Ελληνικό το έχω ξαναπεί. Τελικά έγινε οικόπεδα ακριβά τα μπροστά φθηνότερα τα πίσω. Ελληνική ταινία.
Από τα 300 τόσα δις που χρωστάμε όταν μπήκαμε στα μνημόνια πόσα άραγε να είναι φάρμακα και εξετάσεις.
Είδες εσύ καμμία σοβαρή επένδυση ένα εργοστάσιο που να καπνίζει το φουγάρο. Ακόμη και το εργοστάσιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων που διατυμπανιζαμε πήγε σε άλλη χώρα στα Βαλκάνια.
Βρήκα τυχαία ένα χαρτί που μου είχε στείλει η Αττικη Οδός πριν 10 χρόνια για την φορολογική δηλωση. Είχα πληρώσει τότε 1200 ευρώ. Αν υπολογίσεις και πόσα είχα δώσει μετρητά στο ταμείο μπορεί να ξεπερνάει και τα 1500. Με τόσα χρήματα κάθε χρόνο για 10 χρόνια σήμερα αγόραζα ένα μικρό καινούργιο αυτοκίνητο. Φέτος με το πρώτο χιόνι έκλεισε και πήγε ο Στρατός!!!! Σε ιδιωτική επένδυση και μοίραζε κρουασάν. Τα 2000 τα έδωσαν τελικά.; -
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
Δεν βλέπω τον λόγο να προσπαθήσουν να μας ψήσουν για ηλεκτρικό αφού βλέπουν ότι δεν παίρνουμε βραση.
Ας εξαντλήσουν τα επιχειρήματα τους για την ανωτερότητα της ηλεκτροκίνησης σε όποιους πχ δίνουν 34.000 για αγορά corolla cross. Μπορεί να σταθούν πιο τυχεροί και να ψηθεί κανένας. Εκτός και πάνε στην αντιπροσωπεία της tesla με τα 33.000 που μας λένε ότι κοστίζουν, στο χέρι και τους πούνε ότι δεν τα δίνουν τόσο.
Τέλος ανωτερωτητα δεν δίνει το 0-100 και η απουσία θορύβου από τον κινητήρα. Ανωτερωτητα είναι να μην χρειάζομαι 15 εφαρμογές στο κινητό και 6 κάρτες για αντίστοιχους φορτιστές, να μην φτάνω μπροστά στην πρίζα και δεν λειτουργεί είτε η πρίζα είτε η εφαρμογή, να μην έχω δώσει 50.000 για ρόδες και να εκλιπαρώ για 2 kwh Ιανουάριο μήνα με τα παιδιά μέσα στο αυτοκίνητο, να μην θέλω την πρόσληψη "φορτιστομπατσων" για να διώχνουν τους θερμικούς από τις θέσεις φόρτισης αλλά και όσους έχουν ηλεκτρικό και τα έχουν αφήσει εκεί αν και γεμάτα, να γλιτώσω το κλέψιμο από τα πρατήρια αλλά να με χρεώνουν λάθος οι φορτιστές στην κάρτα και να περιμένω την επιστροφή, να μην αισθάνομαι εξερευνητής της γης γιατί κατάφερα να πάω μέχρι Τρίκαλα και πίσω λες και βρισκόμαστε στο 1960 και τέλος να μου βγαίνει το ίδιο η και άντε λίγο ακριβότερο το ταξίδι. Δικό μου κοστολογημενο ταξίδι άνω των 400 μιλίων με φόρτιση σε ταχυφορτιστες μου βγήκε πολύ παραπάνω από diesel και βενζίνη.
Σίγουρα κάποια στιγμή θα τελειώσει το ντίζελ και η βενζίνη, αλλά αυτή η ώρα δεν ήρθε ακόμη. Το βαρύ μεταφορικό έργο ακόμη ντιζελομηχανες το έχουν είτε σε πλοία είτε σε φορτηγά. Έχετε υπόψιν τι ενέργεια θέλει ένα ψυγείο για να σας φέρει τις μπανάνες σας και το Γκοτζίλα από την άλλη άκρη του Ατλαντικού τα πράγματα που παραγγέλνετε από Κίνα. Η ντιζελομηχανη ακόμη κάνει να γυρίζει ο πλανήτης. Όλα τα άλλα είναι φρου φρου και αρώματα. Τώρα αν πιστεύετε ότι θα αλλάξει αυτό με ηλεκτρικό ferry boat στη διαδρομή Πέραμα Παλούκια μέσα και εγώ.
Μέχρι τότε ας προβληματιστούμε με το ερώτημα τελικά ποιος έχει προτεραιότητα σε πρίζα. Αν έφτασε πρώτο το plug in μπορεί να φορτίσει η προτεραιότητα έχει το αμιγώς ηλεκτρικό. -
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
@manast said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@racefun1971 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@manast said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
...μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα!
Κύριοι τα χωριά έχουν ψηφίσει δαγκωτό τέσλα, όσο και αν προσπαθήτε να μειώσετε τη χρησιμότητά του ως μέσο μεταφοράς της υπαίθρου!
Στο δικό μου ας πούμε χωριό, όλος ο καυγάς γίνεται για το χρώμα των τέσλας. Για να μην παίρνει ο ένας του άλλου. Τόσα πολλά πια! Ηταν να μην καταλάβουν πόσο τους βολεύει.
Υ. Γ. Το χωριό μου είναι στην ...πανέμορφη μα πένθιμη Νορβηγία.(Ελβετία λέει ο ποιητής).Καλά, και Ελλάδα συμβαίνουν αυτά, εμείς καταγόμαστε από ένα χωριό της ορεινής Αχαιας, και δυστυχώς οι περισσότεροι έχουν άσπρα Tesla.. λόγω παλαιότητας του χωριού οι περισσότεροι δεν έχουν εσωτερικά πάρκινγκ και αναγκαστικά τα βάζουν έξω..
Χάνεις το Tesla σου εκεί πέρα. Δυστυχώς είναι μόδα το χρώμα και το προτιμούν ακόμη οι περισσότεροι.. εντάξει, 50-60 άσπρα Tesla σε ένα χωριό δεν λένε, αηδία κατάντησε..
Ευτυχώς οι περισσότεροι πάνε στα χωράφια με κάτι Datsun τέλη 70 και κάτι Mazda αρχές 80ς, και ξεχωρίζουν εκεί οι οικογένειες..
Και metering έχουν (με το ζυγι)..
Τα δικά σας χωριά είναι μοντέρνα καμμία σχέση με τους ελληνικούς παραδοσιακούς οικισμούς που ξέρω. Τιμώντας την παράδοση στα δικά μας χωριά θα βρεις παλαιά μεν αλλά με άψογες μετατροπές για το κουβαλημα ξυλείας, χώμα για τα λουλούδια, κασονια με μπύρες για το πανυγήρι στις 15 Αυγούστου. Τα εν λόγω αυτοκίνητα φυσικά κυκλοφορούν χωρίς πινακίδες καθώς δεν υπάρχει πρόβλεψη για το αν είναι ΙΧΕ ή ΙΧΦ. Φυσικά η πλαστική καρέκλα απουσιάζει από τα χωριά αυτά.
Ε καλά. Κι εμένα το χωριό μου στη νότια Νορβηγία είναι. Είμαστε λίγο brutal, μη νομίζεις.
Ας πούμε ουζομεζέ χωρίς καπνιστή φάλαινα δεν διανοούμαστε! Απλά κρατάμε χαμηλά το οικολογικό αποτύπωμα με τα τέσλα και τα χάρτινα καλαμάκια.Α. Μάλιστα. Είσαστε και εσείς λάτρεις του sushi. Από τότε που μας ξεβλάχεψε ο Πετράν sashimi, nigiri, maki, in side out αβέρτα. . Αμα δεν φάμε τρείς φορές την εβδομάδα ωμό κολιό μας πιάνουν τα στερητικά.
Όσο για τα σκουπίδια εδώ το έχουμε λύσει αυτό το θέμα . Τα καίμε στην άκρη του δρόμου. Δείξε στους ανθρώπους τι θα πει διαχείριση απορριμμάτων. Όλα εγώ πχιά
Καλά να περνάτε.
Και τελαπόνγκο λέμε -
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@tgd said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μια χαρά μπορούν. Έτσι κι αλλιώς αυτοκίνητο μέσα σε παραδοσιακό χωριό δεν βάζεις. Θα το φορτίζεις στο πάρκινγκ απ' έξω. Εδώ στην Ιταλία που έχει γεμίσει ο τόπος ZTL, έχουν ηλεκτρικούς σταθμούς φόρτισης και μέσα στη ζώνη για τους κατοίκους.
Δείτε ας πούμε το πρόγραμμα ενοικίασης ηλεκτρικών αυτοκινήτων με χρονοδιαγράμματα που περιλαμβάνουν και τους σταθμούς φόρτισης:
https://www.bec.energy/en/e-mobility-green-travel/electric-weekend-in-northern-sicily/Μια χαρά. Θα το φορτίζεις στο πάρκινγκ. Που πάρκινγκ είναι το προαύλιο του παλιού εγκατελειμένου σχολείου και το ασπαρτο χωράφι ενός που είναι μετανάστης, το υπόλοιπο ενός οικοπέδου δίπλα στο δρόμο που έπεσε το καλύβι κι έχει και μια αγριοσυκιά για ίσκιο και κατά μήκος στον όχτο απ το ρέμα. Ά ξέχασα την καρυδιά την αιωνόβια και τον πλάτανο στο έμπα του χωριού, που παρκάρουν οι μουσαφιραίοι στο πανηγύρι... καλά λέω εγώ ότι "χωριό" οι Αθηναίοι λέτε τα Καμένα Βούρλα και την πατρίδα του Γκλέτσου...
Τα χωριά στο εξωτερικό Γαλλία Ιταλία Γερμανία δεν έχουν σχέση με τα δικά μας. Έχουν υποδομές, κάποια εμπορικά καταστήματα, σίγουρα γιατρό φαρμακείο, κέντρο υγείας, ή μεγάλο νοσοκομείο κοντά, το βασικό, σχολεία και είναι κοντά σε οδικούς άξονες αλλιώς ζωή δεν υπάρχει. Οι άνθρωποι έχουν εργασία είτε αγροτικές, είτε τουρισμό, είτε κάποιοι είναι υπάλληλοι σε φάμπρικα και βγαίνει το μεροκάματο. Εδώ αν εξαιρέσεις χωριά στην Κρήτη και την Πελοπόννησο δεν υπάρχει ζωή. Έχετε δει κάτι πίνακες ζωγραφικής που λέγονται ¨νεκρή φύση¨ . Οι κάτοικοι είναι μεταξύ 80 και τάφου. Δεν υπάρχει δουλειά, σχολείο, για τι υποδομές να μιλήσουμε. Σε ορεινά χωριά ούτε το ΚΤΕΛ δεν πάει. Ακόμη μεταφέρουν τον κόσμο στις καρότσες των Datsun που και καλά να είσαι μέχρι να πας στο Κ. Υ. θα σου έχουν σπάσει τα πλευρά από την τράνταξη στις σούστες του αγροτικού. Πριν λίγο καιρό μικρό παιδάκι χρειάστηκε ΜΕΘ στα Γρεβενά (πρωτεύουσα νομού) δεν είχε η Θεσσαλονίκη το ασθενοφόρο χάλασε και μέχρι να έρθει άλλο από τα Ιωάννινα άστο καλύτερα.
Ξέρετε τι θα πεi κανονικότητα; Οι φορτιστές τους λείπουν;
Πήγα πρό κωρονοιου στο Hallstat στην Αυστρία 8 ευρώ parking για τρείς ώρες. Στο Rothenburg ob der Tauber στη Βαυαρία τον Δεκέμβριο parking εκτός του χωριού με πληρωμή, αλλά και 2.000.000 τουρίστες το χρόνο και έσοδα για τους κατοίκους. Τι να συγκρίνουμε τώρα το χωριό με τα γαλοτύρια και το σπληνάντερο με το Gstaad -
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
Κάτι τέτοιοι υπολογισμοί με οδήγησαν το 2018 να αγοράσω για την σύζυγο VW Polo tgi 1.0. Εγώ εργάζομαι στον Πειραιά, το έπαιρνα να το γεμίσω στον Ρέντη. Καυγάδες με ταξιτζήδες, φασαρία. Κάποια στιγμή το πήρα να το δοκιμάσω σε ταξίδι Αθήνα Θεσσαλονίκη. Έξοδο στην Λαμία, έξοδο στον Βόλο (BP). Άλλο να το λες άλλο να το ζεις. Το polo δεν έβγαλε κάποιο πρόβλημα και ήθελε 3,5 ευρώ / 100 χλμ. Πήρε πόδι το αυτοκίνητο. Η σύζυγος είναι 51 χρόνων εργάζεται 1,5 χλμ από το σπίτι και μετακινείται με ποδήλατο ( της το έκλεψαν δύο φορές) όταν βρέχει με ένα smart 700cc.
Πειράματα τέλος. Να δώσω 36.000 για avenger να πάρω πίσω μετά από ένα χρόνο 8.000 για να πηγαίνει στο κομμωτήριο για μαλλί και νύχι. Δεν είμαστε καλά. -
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
Το μόνο κινεζικό που κράτησε πάνω από 2 χρόνια ήταν ο κορωνοιος.
-
RE: Αγορα καινουργιου Dacia Duster Lpg 'H Yaris Cross???
@dublin said in Αγορα καινουργιου Dacia Duster Lpg 'H Yaris Cross???:
@christostsp said in Αγορα καινουργιου Dacia Duster Lpg 'H Yaris Cross???:
Αλήθεια, αστείο επιχειρημα; Μάλιστα.... Άρα να περιμένουμε; Θα σταθεροποιηθουν οι τιμές;
Επιπλεον δεν έχω παρακολουθήσει εάν και πόσο ανατιμουνται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (που είναι φουλ σε microchip λογικα).https://www.newsauto.gr/news/erchonte-megales-afxisis-sta-aftokinita-mesa-stin-anixi/
Τα ηλεκτρικά είναι ένα μιξερακι επαγγελματικό για φραπέ με ροδες..αν καταφέρουν να ρίξουν την τιμή των μπαταριών θα τα δίνουν τσάμπα στο περίπτερο..
Νομίζεις τυχαία έριξε με την μία τις τιμές η Tesla; Το έχουμε δει το θέμα άπειρες φορές, πούλαγε με το μεγαλύτερο κέρδος στην αυτοκίνηση. Οτιδήποτε κάνει αυτή η εταιρεία είναι cost cutting. Ακόμη και το όνομα και το logo πρέπει να ήταν τα φθηνότερα στην βιομηχανία!
Επίσης μην ξεχνάς κάνα 8.000λιαρο που δίνει το κράτος επιδότηση, αλλιώς ούτε 5 το μήνα δεν θα πούλαγαν, συν όλα τα οφέλη και τις τσάμπα φορτίσεις ακόμη.. δηλαδή σε παρακαλάνε αυτή τη στιγμή και δεν παίρνεις..
Τι ηλεκτρικά να πάρουν φίλε μου. Εδώ δεν παίζει Φράγκο. Άμα έχουν ανοιχτή την τηλεόραση στο δωμάτιο σβήνουν το φως για ατμόσφαιρα και καλά. Κατέθεσα πινακίδες από ένα 106 rallye 22 ετών αυτοκίνητο και μου χτυπάνε το κουδούνι άμα το πουλάω. Εγώ νόμιζα ότι το θέλουν για κάτι σαν ιστορικό που το κρατάω εγώ, και μου λέει ο άλλος, λίγα χιλιόμετρα έχει (140.000) στεγασμένο ήταν πάντα, ατρακαριστο, θα του ρίξω και μια μπουκάλα Πετρογκαζ στο Πορτ μπαγκαζ και τη βολεψα.
-
RE: Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές)
@gtsartsal said in Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές):
Το ίδιο ταξίδι σκέφτομαι κι εγώ για τον Μάιο που έρχεται.
Και ο προβληματισμός μου είναι ο ίδιος...
οδικώς μέσω Βελιγραδίου
η αεροπορικώς και ενοικίαση εκεί;Προσωπικά προτείνω με το αυτοκίνητο . Μπορείς να δεις πολύ περισσότερα μέρη. Σε ένα ταξίδι πχ πας Βελιγράδι Βουδαπέστη Πράγα διαφορετικά κάνε ταξίδι τον ένα χρόνο Πράγα τον άλλο Βουδαπεστη. Οι δρόμοι είναι ασφαλείς ακόμη και εδώ στα Βαλκάνια. 10 Σεπτεμβρίου εγώ πάω Ισπανία Πορτογαλία οδικώς.