Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προσιτό SUV made in Japan;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Προσιτό SUV made in Japan;
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 23
    • 24
    • 14 / 24
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    42
    475
    19724
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alexandros-k
      alexandros-k last edited by

      Yaris Cross hybrid ? Το απερριψες ?

      xenos 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • georgekn
        georgekn @criuser last edited by

        @criuser said in Προσιτό SUV made in Japan;:

        Με 155 τελική πόσο να κάψει βρε παιδιά...

        Από την άλλη διαβάζω τους κατόχους των καταβοθρών Τουσόν-Σπόρτατζ, πόσο ευτυχισμένοι είναι και ότι έχουν το καλύτερο αμάξι...

        Μου θυμίζει τους κατόχους των Κούγκα της προηγούμενης γενιάς που τα είχαν βγάλει φτηνά οι φορνταίοι και έλεγαν ότι έκαναν το ντίλ του αιώνα, μέχρι που διαπίστωσαν πόσο έκαιγε η αμαξάρα...

        Ακόμα παλιότερα είχαμε ανάλογους λάτρεις του ινσίνια με τα 180 και 230 αλόγατα

        Σαν τους κατόχους PSA που καμαρώνουν για τα εργαλεία τούς εδώ μέσα και κάνουν γάργαρα τα δοχεία adblue κλπ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • C
          criuser last edited by

          Εγώ μια χαρά ανέφερα για το δικό μου αντμπλου που έχει θέμα που το έχει φτιάξει ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ εταιρεία..

          Στα υπόλοιπα δεν χρειάζεται να καμαρώσω, καμαρώνετε εσείς όταν σας περνάμε αέρα και κυρίως τζάμπα...😊 😀

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
          Εμαθα...

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kkostask last edited by

            Το απόγευμα που γυρνούσα από Θέρμη Golf mk8 σταματημένο δεξιά με ανοιγμένο καπώ….😊

            ΥΓ 1: Μην πάρετε PSA
            ΥΓ 2: Και εγώ άλλαξα το γερμανικής κατασκευής δοχείο και δεν το έκρυψα.

            C H 2 Replies Last reply Reply Quote 1
            • fanis75
              fanis75 moderator @criuser last edited by

              @criuser said in Προσιτό SUV made in Japan;:

              Εγώ μια χαρά ανέφερα για το δικό μου αντμπλου που έχει θέμα που το έχει φτιάξει ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ εταιρεία..

              Για ΟΛΑ φταίνε οι Γερμανοί (και κυρίως το VAG)....τα έχουμε πει αυτά!!

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • C
                criuser @kkostask last edited by

                @kkostask said in Προσιτό SUV made in Japan;:

                Το απόγευμα που γυρνούσα από Θέρμη Golf mk8 σταματημένο δεξιά με ανοιγμένο καπώ….😊

                ΥΓ 1: Μην πάρετε PSA
                ΥΓ 2: Και εγώ άλλαξα το γερμανικής κατασκευής δοχείο και δεν το έκρυψα.

                Θα είχε πεινάσει το κακόμοιρο...

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                Εμαθα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • H
                  harisma23 @kkostask last edited by

                  @kkostask said in Προσιτό SUV made in Japan;:

                  ΥΓ 2: Και εγώ άλλαξα το γερμανικής κατασκευής δοχείο και δεν το έκρυψα.

                  Επιτέλους ξεσκεπάστηκε ο γερμανικός (κώλο)δάκτυλος για να εκθέσουν την απαράμιλλη αξιοπιστία για την οποία φημίζεται παραδοσιακά το group PSA.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • xenos
                    xenos @alexandros-k last edited by

                    @alexandros-k said in Προσιτό SUV made in Japan;:

                    Yaris Cross hybrid ? Το απερριψες ?

                    Λίγο μικρό (και βενζίνη).

                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • xenos
                      xenos last edited by

                      Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να συγχίζεστε σήμερα για το ποιο είναι πιο αξιόπιστο συνολικά, αυτοκίνητο. Ειδικά ανάμεσα σε psa/vag! Λαχείο είναι πια!
                      Λες και γνωρίζουμε από τώρα ποιο μοτέρ θα αντέξει, ποιο είναι πιο καλό, κλπ. Στην τύχη μας πάει λίγο.
                      Προσωπικά έχω δει λίγο απ όλα και στα 2 γκρουπ! Όπως και σε άλλα. Να πω ότι στο δικό μου το bmw τρύπησε το ρεζερβουάρ και έτρεχαν βενζίνες στο δρόμο και αν πετούσε κανένας γόπα θα γινόμασταν ψητοί; Και η bmw στα @@ της.

                      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • xenos
                        xenos @dstou last edited by

                        @dstou said in Προσιτό SUV made in Japan;:

                        Τα πετρέλαια 1.5 και το 1.6 κυκλοφορούσαν ταυτόχρονα. Υπήρξε και 1.7 στο τέλος. Όλα τα 4χ4 είναι είτε 1.6 είτε 1.7, όχι 1.5. Για τι χρήση το προορίζεις; από εκεί ξεκινάνε όλα.
                        Από χώρους, διάκοσμο, καθίσματα και μούρη , το κασκάι είναι ένα ολόκληρο κλικ πάνω από βιτάρα, και κατιτίς παραπάνω από ντάστερ. Το τελευταίο έχει να αντιπαρατάξει ουσιαστικά τα εξής: τέζα κάτω κόστος, άνεση ανάρτησης, αξιοπιστία, 4χ4. Έτερον ουδέν.+_

                        Επανέρχομαι με ερωτήσεις.

                        1. Γιατί έβγαινε ταυτόχρονα 1.5 και 1.6; Έχουν σημαντικές διαφορές τα 2μοτέρ;
                        2. Έχει κάποιος εμπειρία από το CVT του; Αξιόπιστο γενικά;

                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          civil357 last edited by

                          Ο 1,6 είναι τελείως διαφορετικός κινητήρας από τον 1,5. Βγήκε για να αναλάβει τη σκυτάλη στη γκάμα μετά τον 1,5 , όχι για να τον αντικαταστήσει. Αυτόν που αντικατέστησε ήταν ο 1,9 και ο 2,0.

                          Θεωρητικά ο 1,5 στα 110 είναι η μεγαλύτερη ιπποδύναμη που προσφέρει το εργοστάσιο από αυτό τον κινητήρα από εκεί και μετά σου λέει πας στα 130 του 1,6 και στα 160 , έβγαινε και διπλοτουρμπινος.

                          Όταν τον έπαψαν, είπαν ότι τους ήταν ασύμφορο να τους προσαρμόσουν στα νέα πρότυπα ρύπων. Αν είναι αλήθεια, μιλάμε για πατάτα ολκής καθώς ο κινητήρας ήταν πολύ πρόσφατος. Αξιοπιστία ακούγεται ότι έχει καλή, εμένα μου φάνηκε λίγο πιο νωχελικος χαμηλά σε σχέση με τον 1,5 , με μικρότερο ωφέλιμο φάσμα και με πιο άξεστη λειτουργία. Αλλά εννοείται πιο δυνατός. Μπορεί απλά να φταίει και το αυτοκίνητο που το δοκίμασα, που ήταν ταλαιπωρημένο .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            charnik last edited by

                            Mazda είπε κανείς; made in japan, έχει και πετρέλαιο και βενζίνη (CX-5). Προσιτό δεν είναι, κάπου στα 32Κ και 37Κ (πετρέλαιο) είναι τα 2WD. Είδα ένα CX-5 με αυστριακές πινακίδες στο δρόμο και χάζεψα. Το CX-30 είναι υβριδικό πια αλλά οικονομικότερο από το μεγαλύτερο CX-5

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • xenos
                              xenos last edited by

                              Diesel μέχρι πόσα χλμ θα αγοράζατε με σκοπό να κρατήσει καμμιά 10ετία;
                              Το γνωρίζω ότι αντέχουν πιο πολύ από τις βενζίνες, αλλά το ψυχολογικό όριο των 100κ χλμ δεν μπορώ να το παραβιάσω ρε γμτ. Βάζω μέσα και την αυξημένη απαξίωση.

                              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                              cirus gatoz realzeus 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • monman2
                                monman2 last edited by

                                @xenos said in Προσιτό SUV made in Japan;:

                                Diesel μέχρι πόσα χλμ θα αγοράζατε με σκοπό να κρατήσει καμμιά 10ετία;
                                Το γνωρίζω ότι αντέχουν πιο πολύ από τις βενζίνες, αλλά το ψυχολογικό όριο των 100κ χλμ δεν μπορώ να το παραβιάσω ρε γμτ. Βάζω μέσα και την αυξημένη απαξίωση.

                                Ντίζελ έχουμε αγοράσει με 200.000 χλμ (Χ3 2.0D) με 300.000 χλμ (Vito 110cdi) και έχουμε ενα απο καινούργιο που έφτασε σχεδόν 400.000 χλμ (corsa cdti).

                                Το όριο των 100.000 χλμ είναι πολύ χαμηλό ακόμη και για βενζινοκινήρα και έτσι θα απορρίψεις πολλά καλά αυτοκίνητα με ιστορικό συντήρησης αλλα παραπάνω χλμ , ασε που κινδυνεύεις να δελεαστείς απο τους άτιμους που κατεβάζουν τα χλμ και σου φτιάχνουν μαιμού βιβλία συντήρησης ... πρόσεχε πολλές φορές μόνοι μας την πατάμε βάζοντας ψυχολογικά όρια που έχουν σταματήσει να ισχύουν 20 χρόνια πριν!

                                Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • C
                                  civil357 last edited by

                                  Λόγω οικογενειακής ανάγκης χιλιομέτρων , έχουμε ή έχουνε περάσει από το ευρύτερο περιβάλλον της οικογένειας αρκετά πετρέλαια. Το πλέον πρόσφατο είναι Euro6 ,το οποίο έχει 222Κ , ζωή να έχει, α, έχω και ένα navara με 420 , αλλά αυτό είναι μουσειακό έκθεμα πλέον οπότε...

                                  Σχεδόν όλα αγοράστηκαν μεταχειρισμένα. Συνειδητά, δεν με ενδιέφερε ιδιαίτερα το τι γράφει το καντράν τους από χιλιόμετρα. Είχα βάλει ένα όριο εκεί στα 140Κ ,για να έχει κάνει το μεγάλο σέρβις εκεί γύρω των 100-120Κ και παράλληλα να μην φτάσουν σχετικά γρήγορα στα 300Κ , γιατί μετά το "χαρίζεις" . Μύθος, τελικά μια χαρά πουλήθηκε και με 300Κ. , απλά έφυγε λίγο πιο φθηνά. Μόνο για αυτό το λόγο έβαλα τα όρια, κοίταξα πολλές φορές και με περισσότερα , απλά έτυχε και αγόραζα σε αυτό το φάσμα.

                                  Προβλήματα λόγω χλμ είχαμε μόνο στα περιφερειακά συστήματα , όπως αναλώσιμα της ανάρτησης ή να βγάλει λίγο τζόγο η τουρμπίνα, ή κομπρέσορα κλιματισμού κ.λπ. ,όπως σε όλα τα αυτοκίνητα, ανεξαρτήτου κινητήρα. Πιθανότατα να ήμουν και τυχερός αλλά ούτε πτώση αισθητή απόδοσης είχα ( μπορεί και να συνήθισα...), ούτε "αρρυθμίες" , ούτε κατανάλωση λαδιού, ούτε τίποτα ιδιαίτερο σε κανένα.

                                  Ακολούθησα μόνο τον κανόνα του ενδελεχή ελέγχου και της προσπάθειας εύρεσης μεταχειρισμένου με καλή συντήρηση και δε βγήκα, μέχρι στιγμής χαμένος. Καταλαβαίνω απόλυτα και αυτόν που βάζει όρια χαμηλά στα χιλιόμετρα που θέλει να αγοράσει, σεβαστό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • cirus
                                    cirus @xenos last edited by cirus

                                    @xenos said in Προσιτό SUV made in Japan;:

                                    Diesel μέχρι πόσα χλμ θα αγοράζατε με σκοπό να κρατήσει καμμιά 10ετία;
                                    Το γνωρίζω ότι αντέχουν πιο πολύ από τις βενζίνες, αλλά το ψυχολογικό όριο των 100κ χλμ δεν μπορώ να το παραβιάσω ρε γμτ. Βάζω μέσα και την αυξημένη απαξίωση.

                                    κακώς.

                                    αν είναι καλά συντηρημενο μια χαρά. Αυτό πρέπει να κοιτάς

                                    εγώ είχα πάρει με 180000χλμ μεταχειρισμένο και το πούλησα με 240000χλμ.
                                    δεν έβγαλε κανενα πρόβλημα και ο επόμενος κάτοχος είναι συγγενής το έχει τώρα 2 χρόνια και δοξολογεί πόσο καλό είναι.

                                    φέτος ξαναπήρα ένα με 140000χλμ. Θα δούμε πως θα πάει.....

                                    το σημαντικό είναι να είναι καλοσυντηρημένο όχι να έχει λίγα

                                    ακόμα και που τα εχει κάνει εχει σημασία

                                    προτιμώ πχ ένα καλοσυντηρημένο και χρήση επαρχία με 200000 από ένα με τα μισα χλμ μετρια συντηρημένο μέσα σε πόλη

                                    Cirus the virus

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • gatoz
                                      gatoz @xenos last edited by gatoz

                                      @xenos said in Προσιτό SUV made in Japan;:

                                      Diesel μέχρι πόσα χλμ θα αγοράζατε με σκοπό να κρατήσει καμμιά 10ετία;
                                      Το γνωρίζω ότι αντέχουν πιο πολύ από τις βενζίνες, αλλά το ψυχολογικό όριο των 100κ χλμ δεν μπορώ να το παραβιάσω ρε γμτ. Βάζω μέσα και την αυξημένη απαξίωση.

                                      θα επαιρνα σιβικ.
                                      και με 200000km

                                      https://www.car.gr/used-cars/honda/civic.html?fuel_type=2&make=22&make=32493&model=707&pg=1&registration-from=>2015&sort=pra

                                      #milf-a-man

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • xenos
                                        xenos last edited by

                                        ok, κατανοητό. Απλά ακόμα και με πολλά χλμ τα δίνουν σε εξωφρενικές τιμές κατά τη γνώμη μου (χωρίς να έχουν μεγάλη διαφορά από εκείνα με τα "λίγα" χλμ.

                                        Πέρα από:
                                        -ιστορικό συντήρησης με τη σωστή συντήρηση
                                        -τυπικό έλεγχο από μηχανικό/φναναρζή
                                        -έλεγχο χλμ από κτέο

                                        θα μπορούσα να δω τπτ ακόμα;

                                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                        C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • antonakis
                                          antonakis last edited by

                                          Μα είναι προφανές ότι όποιος πήρε diesel, το πήρε επειδή έκανε πολλά χιλιόμετρα.
                                          Είχα βρει αγγελίες με ιστορικό συντήρησης που έγραφαν 20-30 το χρόνο.

                                          Από εκεί και πέρα, εάν το ιστορικό συντήρησης είναι πλήρες, και έχουν αντικατασταθεί όλα βάση προγράμματος, ναι δεν έχεις πολλά να φοβάσαι. Αλλά πχ αν έχει σύντομα κάποιο μεγάλο σέρβις να γίνει, χρησιμοποίησε το για να ρίξεις την τιμή.

                                          "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                                          xenos 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • xenos
                                            xenos @antonakis last edited by

                                            @antonakis said in Προσιτό SUV made in Japan;:

                                            Μα είναι προφανές ότι όποιος πήρε diesel, το πήρε επειδή έκανε πολλά χιλιόμετρα.

                                            Και όμως έχω γνωστό που το 15 πήρε diesel (γιατί έπαιρναν όλοι) και τώρα σκέφτεται να πάρει υβριδικό (που πάλι παίρνουν όλοι) και έχει κάνει 60κ χλμ!

                                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 14 / 24
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr