-
Yaris Cross hybrid ? Το απερριψες ?
-
@criuser said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Με 155 τελική πόσο να κάψει βρε παιδιά...
Από την άλλη διαβάζω τους κατόχους των καταβοθρών Τουσόν-Σπόρτατζ, πόσο ευτυχισμένοι είναι και ότι έχουν το καλύτερο αμάξι...
Μου θυμίζει τους κατόχους των Κούγκα της προηγούμενης γενιάς που τα είχαν βγάλει φτηνά οι φορνταίοι και έλεγαν ότι έκαναν το ντίλ του αιώνα, μέχρι που διαπίστωσαν πόσο έκαιγε η αμαξάρα...
Ακόμα παλιότερα είχαμε ανάλογους λάτρεις του ινσίνια με τα 180 και 230 αλόγατα
Σαν τους κατόχους PSA που καμαρώνουν για τα εργαλεία τούς εδώ μέσα και κάνουν γάργαρα τα δοχεία adblue κλπ.
-
Εγώ μια χαρά ανέφερα για το δικό μου αντμπλου που έχει θέμα που το έχει φτιάξει ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ εταιρεία..
Στα υπόλοιπα δεν χρειάζεται να καμαρώσω, καμαρώνετε εσείς όταν σας περνάμε αέρα και κυρίως τζάμπα...
-
Το απόγευμα που γυρνούσα από Θέρμη Golf mk8 σταματημένο δεξιά με ανοιγμένο καπώ….
ΥΓ 1: Μην πάρετε PSA
ΥΓ 2: Και εγώ άλλαξα το γερμανικής κατασκευής δοχείο και δεν το έκρυψα. -
@criuser said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Εγώ μια χαρά ανέφερα για το δικό μου αντμπλου που έχει θέμα που το έχει φτιάξει ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ εταιρεία..
Για ΟΛΑ φταίνε οι Γερμανοί (και κυρίως το VAG)....τα έχουμε πει αυτά!!
-
@kkostask said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Το απόγευμα που γυρνούσα από Θέρμη Golf mk8 σταματημένο δεξιά με ανοιγμένο καπώ….
ΥΓ 1: Μην πάρετε PSA
ΥΓ 2: Και εγώ άλλαξα το γερμανικής κατασκευής δοχείο και δεν το έκρυψα.Θα είχε πεινάσει το κακόμοιρο...
-
@kkostask said in Προσιτό SUV made in Japan;:
ΥΓ 2: Και εγώ άλλαξα το γερμανικής κατασκευής δοχείο και δεν το έκρυψα.
Επιτέλους ξεσκεπάστηκε ο γερμανικός (κώλο)δάκτυλος για να εκθέσουν την απαράμιλλη αξιοπιστία για την οποία φημίζεται παραδοσιακά το group PSA.
-
@alexandros-k said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Yaris Cross hybrid ? Το απερριψες ?
Λίγο μικρό (και βενζίνη).
-
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να συγχίζεστε σήμερα για το ποιο είναι πιο αξιόπιστο συνολικά, αυτοκίνητο. Ειδικά ανάμεσα σε psa/vag! Λαχείο είναι πια!
Λες και γνωρίζουμε από τώρα ποιο μοτέρ θα αντέξει, ποιο είναι πιο καλό, κλπ. Στην τύχη μας πάει λίγο.
Προσωπικά έχω δει λίγο απ όλα και στα 2 γκρουπ! Όπως και σε άλλα. Να πω ότι στο δικό μου το bmw τρύπησε το ρεζερβουάρ και έτρεχαν βενζίνες στο δρόμο και αν πετούσε κανένας γόπα θα γινόμασταν ψητοί; Και η bmw στα @@ της. -
@dstou said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Τα πετρέλαια 1.5 και το 1.6 κυκλοφορούσαν ταυτόχρονα. Υπήρξε και 1.7 στο τέλος. Όλα τα 4χ4 είναι είτε 1.6 είτε 1.7, όχι 1.5. Για τι χρήση το προορίζεις; από εκεί ξεκινάνε όλα.
Από χώρους, διάκοσμο, καθίσματα και μούρη , το κασκάι είναι ένα ολόκληρο κλικ πάνω από βιτάρα, και κατιτίς παραπάνω από ντάστερ. Το τελευταίο έχει να αντιπαρατάξει ουσιαστικά τα εξής: τέζα κάτω κόστος, άνεση ανάρτησης, αξιοπιστία, 4χ4. Έτερον ουδέν.+_Επανέρχομαι με ερωτήσεις.
- Γιατί έβγαινε ταυτόχρονα 1.5 και 1.6; Έχουν σημαντικές διαφορές τα 2μοτέρ;
- Έχει κάποιος εμπειρία από το CVT του; Αξιόπιστο γενικά;
-
Ο 1,6 είναι τελείως διαφορετικός κινητήρας από τον 1,5. Βγήκε για να αναλάβει τη σκυτάλη στη γκάμα μετά τον 1,5 , όχι για να τον αντικαταστήσει. Αυτόν που αντικατέστησε ήταν ο 1,9 και ο 2,0.
Θεωρητικά ο 1,5 στα 110 είναι η μεγαλύτερη ιπποδύναμη που προσφέρει το εργοστάσιο από αυτό τον κινητήρα από εκεί και μετά σου λέει πας στα 130 του 1,6 και στα 160 , έβγαινε και διπλοτουρμπινος.
Όταν τον έπαψαν, είπαν ότι τους ήταν ασύμφορο να τους προσαρμόσουν στα νέα πρότυπα ρύπων. Αν είναι αλήθεια, μιλάμε για πατάτα ολκής καθώς ο κινητήρας ήταν πολύ πρόσφατος. Αξιοπιστία ακούγεται ότι έχει καλή, εμένα μου φάνηκε λίγο πιο νωχελικος χαμηλά σε σχέση με τον 1,5 , με μικρότερο ωφέλιμο φάσμα και με πιο άξεστη λειτουργία. Αλλά εννοείται πιο δυνατός. Μπορεί απλά να φταίει και το αυτοκίνητο που το δοκίμασα, που ήταν ταλαιπωρημένο .
-
Mazda είπε κανείς; made in japan, έχει και πετρέλαιο και βενζίνη (CX-5). Προσιτό δεν είναι, κάπου στα 32Κ και 37Κ (πετρέλαιο) είναι τα 2WD. Είδα ένα CX-5 με αυστριακές πινακίδες στο δρόμο και χάζεψα. Το CX-30 είναι υβριδικό πια αλλά οικονομικότερο από το μεγαλύτερο CX-5
-
Diesel μέχρι πόσα χλμ θα αγοράζατε με σκοπό να κρατήσει καμμιά 10ετία;
Το γνωρίζω ότι αντέχουν πιο πολύ από τις βενζίνες, αλλά το ψυχολογικό όριο των 100κ χλμ δεν μπορώ να το παραβιάσω ρε γμτ. Βάζω μέσα και την αυξημένη απαξίωση. -
@xenos said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Diesel μέχρι πόσα χλμ θα αγοράζατε με σκοπό να κρατήσει καμμιά 10ετία;
Το γνωρίζω ότι αντέχουν πιο πολύ από τις βενζίνες, αλλά το ψυχολογικό όριο των 100κ χλμ δεν μπορώ να το παραβιάσω ρε γμτ. Βάζω μέσα και την αυξημένη απαξίωση.Ντίζελ έχουμε αγοράσει με 200.000 χλμ (Χ3 2.0D) με 300.000 χλμ (Vito 110cdi) και έχουμε ενα απο καινούργιο που έφτασε σχεδόν 400.000 χλμ (corsa cdti).
Το όριο των 100.000 χλμ είναι πολύ χαμηλό ακόμη και για βενζινοκινήρα και έτσι θα απορρίψεις πολλά καλά αυτοκίνητα με ιστορικό συντήρησης αλλα παραπάνω χλμ , ασε που κινδυνεύεις να δελεαστείς απο τους άτιμους που κατεβάζουν τα χλμ και σου φτιάχνουν μαιμού βιβλία συντήρησης ... πρόσεχε πολλές φορές μόνοι μας την πατάμε βάζοντας ψυχολογικά όρια που έχουν σταματήσει να ισχύουν 20 χρόνια πριν!
-
Λόγω οικογενειακής ανάγκης χιλιομέτρων , έχουμε ή έχουνε περάσει από το ευρύτερο περιβάλλον της οικογένειας αρκετά πετρέλαια. Το πλέον πρόσφατο είναι Euro6 ,το οποίο έχει 222Κ , ζωή να έχει, α, έχω και ένα navara με 420 , αλλά αυτό είναι μουσειακό έκθεμα πλέον οπότε...
Σχεδόν όλα αγοράστηκαν μεταχειρισμένα. Συνειδητά, δεν με ενδιέφερε ιδιαίτερα το τι γράφει το καντράν τους από χιλιόμετρα. Είχα βάλει ένα όριο εκεί στα 140Κ ,για να έχει κάνει το μεγάλο σέρβις εκεί γύρω των 100-120Κ και παράλληλα να μην φτάσουν σχετικά γρήγορα στα 300Κ , γιατί μετά το "χαρίζεις" . Μύθος, τελικά μια χαρά πουλήθηκε και με 300Κ. , απλά έφυγε λίγο πιο φθηνά. Μόνο για αυτό το λόγο έβαλα τα όρια, κοίταξα πολλές φορές και με περισσότερα , απλά έτυχε και αγόραζα σε αυτό το φάσμα.
Προβλήματα λόγω χλμ είχαμε μόνο στα περιφερειακά συστήματα , όπως αναλώσιμα της ανάρτησης ή να βγάλει λίγο τζόγο η τουρμπίνα, ή κομπρέσορα κλιματισμού κ.λπ. ,όπως σε όλα τα αυτοκίνητα, ανεξαρτήτου κινητήρα. Πιθανότατα να ήμουν και τυχερός αλλά ούτε πτώση αισθητή απόδοσης είχα ( μπορεί και να συνήθισα...), ούτε "αρρυθμίες" , ούτε κατανάλωση λαδιού, ούτε τίποτα ιδιαίτερο σε κανένα.
Ακολούθησα μόνο τον κανόνα του ενδελεχή ελέγχου και της προσπάθειας εύρεσης μεταχειρισμένου με καλή συντήρηση και δε βγήκα, μέχρι στιγμής χαμένος. Καταλαβαίνω απόλυτα και αυτόν που βάζει όρια χαμηλά στα χιλιόμετρα που θέλει να αγοράσει, σεβαστό.
-
@xenos said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Diesel μέχρι πόσα χλμ θα αγοράζατε με σκοπό να κρατήσει καμμιά 10ετία;
Το γνωρίζω ότι αντέχουν πιο πολύ από τις βενζίνες, αλλά το ψυχολογικό όριο των 100κ χλμ δεν μπορώ να το παραβιάσω ρε γμτ. Βάζω μέσα και την αυξημένη απαξίωση.κακώς.
αν είναι καλά συντηρημενο μια χαρά. Αυτό πρέπει να κοιτάς
εγώ είχα πάρει με 180000χλμ μεταχειρισμένο και το πούλησα με 240000χλμ.
δεν έβγαλε κανενα πρόβλημα και ο επόμενος κάτοχος είναι συγγενής το έχει τώρα 2 χρόνια και δοξολογεί πόσο καλό είναι.φέτος ξαναπήρα ένα με 140000χλμ. Θα δούμε πως θα πάει.....
το σημαντικό είναι να είναι καλοσυντηρημένο όχι να έχει λίγα
ακόμα και που τα εχει κάνει εχει σημασία
προτιμώ πχ ένα καλοσυντηρημένο και χρήση επαρχία με 200000 από ένα με τα μισα χλμ μετρια συντηρημένο μέσα σε πόλη
-
@xenos said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Diesel μέχρι πόσα χλμ θα αγοράζατε με σκοπό να κρατήσει καμμιά 10ετία;
Το γνωρίζω ότι αντέχουν πιο πολύ από τις βενζίνες, αλλά το ψυχολογικό όριο των 100κ χλμ δεν μπορώ να το παραβιάσω ρε γμτ. Βάζω μέσα και την αυξημένη απαξίωση.θα επαιρνα σιβικ.
και με 200000km -
ok, κατανοητό. Απλά ακόμα και με πολλά χλμ τα δίνουν σε εξωφρενικές τιμές κατά τη γνώμη μου (χωρίς να έχουν μεγάλη διαφορά από εκείνα με τα "λίγα" χλμ.
Πέρα από:
-ιστορικό συντήρησης με τη σωστή συντήρηση
-τυπικό έλεγχο από μηχανικό/φναναρζή
-έλεγχο χλμ από κτέοθα μπορούσα να δω τπτ ακόμα;
-
Μα είναι προφανές ότι όποιος πήρε diesel, το πήρε επειδή έκανε πολλά χιλιόμετρα.
Είχα βρει αγγελίες με ιστορικό συντήρησης που έγραφαν 20-30 το χρόνο.Από εκεί και πέρα, εάν το ιστορικό συντήρησης είναι πλήρες, και έχουν αντικατασταθεί όλα βάση προγράμματος, ναι δεν έχεις πολλά να φοβάσαι. Αλλά πχ αν έχει σύντομα κάποιο μεγάλο σέρβις να γίνει, χρησιμοποίησε το για να ρίξεις την τιμή.
-
@antonakis said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Μα είναι προφανές ότι όποιος πήρε diesel, το πήρε επειδή έκανε πολλά χιλιόμετρα.
Και όμως έχω γνωστό που το 15 πήρε diesel (γιατί έπαιρναν όλοι) και τώρα σκέφτεται να πάρει υβριδικό (που πάλι παίρνουν όλοι) και έχει κάνει 60κ χλμ!
Προσιτό SUV made in Japan;