-
@dublin said in Toyota Yaris Cross:
Σε όλα τα reviews και συγκριτικά η οδηγική συμπεριφορά δεν είναι στα πλεονεκτήματά του. Βασικά το μόνο του πλεονέκτημα είναι η οικονομία στην πόλη, τίποτα άλλο (design, υλικά, εξοπλισμός, εσωτερικό, επιδόσεις, ποιότητα κύλισης, χώροι, χωρος αποσκευών, κ.α).
"Στα πιο απαιτητικά κομμάτια πάντως, με συνεχόμενες στροφές, αν θελήσεις να το πιέσεις αρκετά δεν θα εντυπωσιαστείς όσο με ένα Ford Puma ή Nissan Juke. Το εμπρός μέρος δεν είναι το πιο πρόθυμο στην κατηγορία, ενώ και το σασμάν δεν βοηθάει στην όλη κατάσταση. Παρατηρήσαμε μάλιστα και μια σχετική καθυστέρηση στο «άσε» και «ξαναπάτα» του γκαζιού, η οποία δεν αποδεικνύεται ό,τι καλύτερο όταν στρίβεις γρήγορα."
"Στην πράξη, το υβριδικό σύνολο κάνει ξεκάθαρο ότι προτιμά την ήπια χρήση παρά τις έντονες καταστάσεις. Κι αυτό διότι το 3κύλινδρο θερμικό μοτέρ σε συνδυασμό με το κιβώτιο, εάν πιεστούν κάνουν θόρυβο, έχουν τραχιά λειτουργία και προκαλούν αρκετούς κραδασμούς που παρεισφρέουν στην καμπίνα.
Η αλήθεια είναι πως σε ένα ταξίδι ή στο δίκτυο της περιφέρειας νιώθεις ότι σου λείπει η δύναμη. Αυτό έχει αποτέλεσμα να πιέζεις συνεχώς το σύστημα για να σου δώσει το κάτι παραπάνω, χωρίς όμως ιδιαίτερο αποτέλεσμα. Τουναντίον, το μόνο που καταφέρνεις τελικά είναι να αυξήσεις την κατανάλωση και τη βαβούρα στην καμπίνα."
"Ωστόσο, τρεις ενήλικοι πίσω δύσκολα θα βολευτούν. Δύο ενήλικοι και ένα μικρό παιδί βέβαια θα είναι πολύ καλά, ωστόσο η ευρυχωρία του πίσω καθίσματος δεν φτάνει στο επίπεδο ενός Captur, ενός Kamiq ή ενός T-Roc."
"Στο 2008 πίσω καθήμενοι έχουν «αέρα» 15,5 πόντους (11,2 στο Puma και 5,5 στο Yaris Cross)."
Είχα ποσταρει παλιότερα και ξένα συγκριτικά.
Ο αέρας πισω ποθεν προκυπτει . Προφανώς είναι λάθος ή αυτος που τα μέτρησε είναι άσχετος
-
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Τα 2 test drive που έκανα ήταν στις "δυσμενείς " συνθήκες για το υβριδικό σύστημα , Εθνική δηλ και πολύ γκάζι , τα εχω αναλύσει και μπορείτε να τα δείτε στα σχετικά πόστ .
έχοντας υπόψη οτι μετα τα 150 πέφτει βαρύς ο πέλεκυς της τροχαίας και λόγω διοδίων (πανάκριβων Αθήνα-Θεσσαλονίκη τα έξοδα για πετρέλαιο μου βγαίνει λίγο κάτω απο τα διόδια!) παω όπου συμφέρει απο παρακάμψεις .
Επομένως στα ταξίδια που κάνω θα είμαι σε Εθνική τα 100 πρώτα χλμ και τα 100 τελευταία εκει ο δρόμος εχει 3 λωρίδες +ΛΕΑ , θα πιάνω δεξιά το ACC στα 125 οικονομία , τα υπόλοιπα θα είναι σε παρακάμψεις με πολύ επαρχιακό δίκτυο , 80-110 ακόμη μεγαλύτερη οικονομία !
Τα δείγματα γραφής όμως μου έδειξαν οτι και στα στροφιλίκια του Δομοκού ή στον Γκλετσο-δρομο το αμάξι είναι ωραίο θα διασκεδάζω σίγουρα , εχει και τα φρένα απο το CHR για να το πιέζω λίγο στις κατηφόρες και το 80-120 το είδατε οταν ανάβουν δεξί φλας οι νταλίκες θα προλαβαίνω άνετα και δεν θα κόβω τα 2008 και τα puma και μετα θα ανάβω εγω δεξί φλας.
Αυτό είναι το δυσμενές σενάριο για το υβριδικό σύστημα γιατί η κύρια χρήση θα είναι να κάνει 50 χλμ την ημέρα κάθε μέρα στην κόλαση του περιφερειακού και του κέντρου , εκει συγνώμη φίλοι ΔΕΝ εχει αντίπαλο ... εκτός αν εχει κάποιος 300 χιλιάρικα για μονοκατοικία στα προάστια + 60 για το Tesla ... αν και κάτι μου λέει οτι οι τυχεροί θα εχουν και ενα cross τετρακίνητο για τα χιόνια -το εχουν τα προάστια αυτό το μείον- για δεύτερο... είναι και ακριβή η φανοποιεία στο Tesla ...
Καθώς καλέ μου φίλε ξέρεις ότι μένω σε προάστιο, στα προάστια θέλεις κάτι χαμηλό με 200-300 άλογα βενζίνη (ή πετρέλαιο αν είσαι τσιγκούνης) και ένα τετρακίνητο σωστό (Land Rover, Land Cruiser, Jeep κλπ), και αν θες και να πηγαίνεις στην πόλη, ένα υβριδικό ή και ηλεκτρικό. Αυτά είναι τα 3 ιδανικά αυτοκίνητα για τα προάστια.
-
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Τα 2 test drive που έκανα ήταν στις "δυσμενείς " συνθήκες για το υβριδικό σύστημα , Εθνική δηλ και πολύ γκάζι , τα εχω αναλύσει και μπορείτε να τα δείτε στα σχετικά πόστ .
έχοντας υπόψη οτι μετα τα 150 πέφτει βαρύς ο πέλεκυς της τροχαίας και λόγω διοδίων (πανάκριβων Αθήνα-Θεσσαλονίκη τα έξοδα για πετρέλαιο μου βγαίνει λίγο κάτω απο τα διόδια!) παω όπου συμφέρει απο παρακάμψεις .
Επομένως στα ταξίδια που κάνω θα είμαι σε Εθνική τα 100 πρώτα χλμ και τα 100 τελευταία εκει ο δρόμος εχει 3 λωρίδες +ΛΕΑ , θα πιάνω δεξιά το ACC στα 125 οικονομία , τα υπόλοιπα θα είναι σε παρακάμψεις με πολύ επαρχιακό δίκτυο , 80-110 ακόμη μεγαλύτερη οικονομία !
Τα δείγματα γραφής όμως μου έδειξαν οτι και στα στροφιλίκια του Δομοκού ή στον Γκλετσο-δρομο το αμάξι είναι ωραίο θα διασκεδάζω σίγουρα , εχει και τα φρένα απο το CHR για να το πιέζω λίγο στις κατηφόρες και το 80-120 το είδατε οταν ανάβουν δεξί φλας οι νταλίκες θα προλαβαίνω άνετα και δεν θα κόβω τα 2008 και τα puma και μετα θα ανάβω εγω δεξί φλας.
Αυτό είναι το δυσμενές σενάριο για το υβριδικό σύστημα γιατί η κύρια χρήση θα είναι να κάνει 50 χλμ την ημέρα κάθε μέρα στην κόλαση του περιφερειακού και του κέντρου , εκει συγνώμη φίλοι ΔΕΝ εχει αντίπαλο ... εκτός αν εχει κάποιος 300 χιλιάρικα για μονοκατοικία στα προάστια + 60 για το Tesla ... αν και κάτι μου λέει οτι οι τυχεροί θα εχουν και ενα cross τετρακίνητο για τα χιόνια -το εχουν τα προάστια αυτό το μείον- για δεύτερο... είναι και ακριβή η φανοποιεία στο Tesla ...
Καθώς καλέ μου φίλε ξέρεις ότι μένω σε προάστιο, στα προάστια θέλεις κάτι χαμηλό με 200-300 άλογα βενζίνη (ή πετρέλαιο αν είσαι τσιγκούνης) και ένα τετρακίνητο σωστό (Land Rover, Land Cruiser, Jeep κλπ), και αν θες και να πηγαίνεις στην πόλη, ένα υβριδικό ή και ηλεκτρικό. Αυτά είναι τα 3 ιδανικά αυτοκίνητα για τα προάστια.
Έλα η toyota και το yaris σε καλύπτει σε όλα ...ένα cross 4wd για τις ημέρες που έχει χιόνι και /ή θέλεις να κατέβεις κέντρο και ένα yaris gr για τις άλλες μέρες είτε χιονίζει είτε είναι καλοκαίρι να ανεβοκατεβαίνει βουνά ...κάνει και για το κέντρο αργά την νύκτα ...ξέρεις εσύ άντε δεν σε φορτώνουν και τεκμήρια να βάλεις τις πινακίδες στο Range Rover
-
Τελικά όσο το πετυχαίνω που και πού τόσο πιο πολύ μου αρέσει.
Ειδικά το πίσω μέρος του και προφίλ από την μέση και πίσω το κάνει να δείχνει πιο μεγάλο και στιβαρό στα πλαίσια της γερμανικής σχεδιαστικής σχολής. Για εμένα πιο ενδιαφέρον από puma και captur, λίγο πιο κάτω από το 2008.
Επίσης το απλό με τα 125 βελούδινα ατμοσφαιρικά αλογάκια style έκδοση στα 20κ και 18.500 active plus ισχύει; Και αυτόματο active plus στα 20κ επίσης; Δεν είναι κλοπή πλέον στις τιμές αυτές;
Ποιο άλλο b SUV με 125 άλογα και αντίστοιχο εξοπλισμό υπάρχει στην τιμή αυτή; Τα stonic και ίσως το kamiq που μου έρχονται στο μυαλό δεν πλησιάσουν σε σχεδίαση και φρεσκάδα το yaris.
Μέγα λάθος που δεν το βγάζουν σε AWD πέριξ των 22κ το ατμοσφαιρικό. -
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
Δεν επιτρέπονται ούτε οι τόσο ακατανόητες επιλογές στα επίπεδα εξοπλισμού ούτε οι τόσο μεγαλες αναμονές, ούτε φυσικά το τουπέ σε πολλες εκθεσεις ειδικά του μαμά δικτύου, ότι και να λέμε.
Για τον εξοπλισμό συμφωνώ. Για την αναομή όχι. Υπό ΚΣ ήταν 2-3 μήνες το πολύ (εαν δεν ήθελες ένα από αυτά που ήταν διαθέσιμα), τώρα είναι 9-12 μήνες λόγω κατάστασης...αλλά ΟΛΟΙ έτσι είναι όχι μόνο η Τογιότα.
-
@vagkirk said in Toyota Yaris Cross:
Τελικά όσο το πετυχαίνω που και πού τόσο πιο πολύ μου αρέσει.
Ειδικά το πίσω μέρος του και προφίλ από την μέση και πίσω το κάνει να δείχνει πιο μεγάλο και στιβαρό στα πλαίσια της γερμανικής σχεδιαστικής σχολής. Για εμένα πιο ενδιαφέρον από puma και captur, λίγο πιο κάτω από το 2008.
Επίσης το απλό με τα 125 βελούδινα ατμοσφαιρικά αλογάκια style έκδοση στα 20κ και 18.500 active plus ισχύει; Και αυτόματο active plus στα 20κ επίσης; Δεν είναι κλοπή πλέον στις τιμές αυτές;
Ποιο άλλο b SUV με 125 άλογα και αντίστοιχο εξοπλισμό υπάρχει στην τιμή αυτή; Τα stonic και ίσως το kamiq που μου έρχονται στο μυαλό δεν πλησιάσουν σε σχεδίαση και φρεσκάδα το yaris.
Μέγα λάθος που δεν το βγάζουν σε AWD πέριξ των 22κ το ατμοσφαιρικό.Ακριβώς τα ίδια σκεφτόμουν και εγώ. Η ατμοσφαιρική με τα 125 άλογα έχει πολύ καλές τιμές και καλούς εξοπλισμούς.
Μόνο το C3 Aircross μου έρχεται στο μυαλό σαν αντίστοιχο μοντέλο.
Δεν ξέρω από ποιότητα κατασκευής τι παίζει με το Yaris Cross. Εννοώ ποιότητα συναρμολόγησης, ηχομονώσεις κλπ... Στα μηχανικά/ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά νομίζω ότι δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.Αν το Yaris Cross είχε παρουσιαστεί μερικά χρόνια πριν (προ πανδημίας) θα τα είχε πάρει όλα σβάρνα.
Θυμάμαι που την πάτησε με το Urban Cruiser το 2009 που πήγε άκλαφτο, έβγαλε και μέσα στην πανδημία το Yaris Cross που στην ουσία απευθύνεται σε ιδιαίτερα συνειδητοποιημένους πελάτες, έτσι όπως είναι η διαδικασία παραγγελιών.
-
@vagkirk said in Toyota Yaris Cross:
Τελικά όσο το πετυχαίνω που και πού τόσο πιο πολύ μου αρέσει.
Ειδικά το πίσω μέρος του και προφίλ από την μέση και πίσω το κάνει να δείχνει πιο μεγάλο και στιβαρό στα πλαίσια της γερμανικής σχεδιαστικής σχολής. Για εμένα πιο ενδιαφέρον από puma και captur, λίγο πιο κάτω από το 2008.
Επίσης το απλό με τα 125 βελούδινα ατμοσφαιρικά αλογάκια style έκδοση στα 20κ και 18.500 active plus ισχύει; Και αυτόματο active plus στα 20κ επίσης; Δεν είναι κλοπή πλέον στις τιμές αυτές;
Ποιο άλλο b SUV με 125 άλογα και αντίστοιχο εξοπλισμό υπάρχει στην τιμή αυτή; Τα stonic και ίσως το kamiq που μου έρχονται στο μυαλό δεν πλησιάσουν σε σχεδίαση και φρεσκάδα το yaris.
Μέγα λάθος που δεν το βγάζουν σε AWD πέριξ των 22κ το ατμοσφαιρικό.Τα άλογα δεν είναι και τόσο βελούδινα στον ατμοσφαιρικό, γουργουρίζουν αρκετά σύμφωνα με τα reviews και ο κινητήρας ζητάει αν πιεστεί. Συμφαίρει το υβριδικό ακόμα και 10000/χρόνο να κάνεις σε μια πενταετία κάνεις απόσβεση
-
σε πρώτη ανάγνωση δεν έχει άδικο ο vag, φαίνεται ενδιαφέρον και vfm...
σε δεύτερη, ΚΑΙ παραδοσιακό cvt KAI ατμοσφαιρικό μαζί!
οι δύο ντροπές της σημερινής αυτοκίνησης στην Ευρώπη...
όσο φθηνό και να είναι, τους περισσότερους θα έπρεπε να τους πληρώσεις για να το παραγγείλουν (χωρίς να είναι κακό αυτοκίνητο).
Θα το παραγγείλουν 50 άτομα με περίεργα γούστα και θα τους παίζουν τα φώτα στις ανηφόρες από 900αρια Panda CNG μέχρι χιλιάρια Juke με DCT...
μόνο πωλήσεις από Mazda2 θα κόψει... αλλά θα δημιουργήσει φιλίες με βενζινούδες... μόνο αν ξεπεράσει η διαθεσιμότητα του υβριδικού τους 24 μήνες προτείνεται ως καλή αγορά. -
@dirtybit said in Toyota Yaris Cross:
@vagkirk said in Toyota Yaris Cross:
Τελικά όσο το πετυχαίνω που και πού τόσο πιο πολύ μου αρέσει.
Ειδικά το πίσω μέρος του και προφίλ από την μέση και πίσω το κάνει να δείχνει πιο μεγάλο και στιβαρό στα πλαίσια της γερμανικής σχεδιαστικής σχολής. Για εμένα πιο ενδιαφέρον από puma και captur, λίγο πιο κάτω από το 2008.
Επίσης το απλό με τα 125 βελούδινα ατμοσφαιρικά αλογάκια style έκδοση στα 20κ και 18.500 active plus ισχύει; Και αυτόματο active plus στα 20κ επίσης; Δεν είναι κλοπή πλέον στις τιμές αυτές;
Ποιο άλλο b SUV με 125 άλογα και αντίστοιχο εξοπλισμό υπάρχει στην τιμή αυτή; Τα stonic και ίσως το kamiq που μου έρχονται στο μυαλό δεν πλησιάσουν σε σχεδίαση και φρεσκάδα το yaris.
Μέγα λάθος που δεν το βγάζουν σε AWD πέριξ των 22κ το ατμοσφαιρικό.Τα άλογα δεν είναι και τόσο βελούδινα στον ατμοσφαιρικό, γουργουρίζουν αρκετά σύμφωνα με τα reviews και ο κινητήρας ζητάει αν πιεστεί. Συμφαίρει το υβριδικό ακόμα και 10000/χρόνο να κάνεις σε μια πενταετία κάνεις απόσβεση
Συμφωνώ. Το υβριδικο είναι εξαιρετικό για τα χρήματα του. Το ατμοσφαιρίκο δεν αξίζει καθώς χάνει το πιο βασικό πλεονέκτημα το αμαξι. Βασικά για μένα είναι και ο μοναδικός λόγος να αγοράσεις το cross γιατί τίποτα άλλο δεν με εντυπωσιάζει σε αυτό. Αν δεν το έχει δεν βρίσκω κανένα λόγο αγοράς. Μιλάμε για μεγαλη διαφορά που κάνει την διαφορά από ότιδήπωτε άλλο στην κατηγορια και ειδικά σε αυτή την τιμή είναι εξαιρετικό.
-
cross vvt-i οριστε και ενα βιντεο με τον μη υβριδικο κινητήρα μιας και δεν βρισκεις ευκολα.
-
Ο τυπος που το δοκιμάζει είναι χαζουλης
Σε κάθε βίντεο γράφει "Καταναλωση στα 130 χλμ/ωρα"
Ενώ για λίγες στιγμές πιανει τα 130 χλμ/ωρα -
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Ο τυπος που το δοκιμάζει είναι χαζουλης
Σε κάθε βίντεο γράφει "Καταναλωση στα 130 χλμ/ωρα"
Ενώ για λίγες στιγμές πιανει τα 130 χλμ/ωραHmm... Πραγματι... Ειδα ενα, δυο... Εχει και αλλα με YARIS CROSS... Eμμονικος ο Σλοβενος με το νουμερο... Οριο ταχυτητας στη Σλοβενια? Δε εχω παει ποτε αλλα εκει που γυριζει τα βιντεο μονο δυσφημιση ειναι...
Eδω και 6 μηνες που βλεπω youtube λογο αυτοκινητου και YARIS CROSS ειδικα, βλεπω εχει γεμισει πολλους 'broadcast yourself' στο χωρο της αυτοκινησης.
Χθες πετυχα ενα νεο βιντεο απο καποιο παλικαρι απο Θεσσαλονικη που πηρε και αυτος οπως και ενα αλλος που ποσταρατε πιο πριν το αυτοκινητο για 30 λεπτα και εκανε βιντεο... Αλλα ονομασε ADVENTURE το PREMIER, ανεφερε το πλαϊνο σκαλοπατι σαν standard εξοπλισμο του... Και μαλλον εχει δει απειρες φορες τον Κο Γιαννη Στεφου? Αν θυμαμαι καλα το επιθετο του... Λεξεις και φρασεις του, ακομα και το υφος του ηταν παρον στο βιντεο.
Ο οποιος μου αρεσει... Και απορω γιατι δεν αρεσει στο αγαπητο Fanis75, αν δε κανω λαθος, καπου το σχολιασε...
Ο traffic κανει καλα review, εχει το αυτοκινητο μερες, οχι test drive για μιση ωρα...Anyway, σε εκεινο το βιντεο λοιπον, που το σταματησα μετα, δεν ειχε νοημα μετα τα παραπανω, μου εκανε εντυπωση το γεγονος οτι στο χορτολιβαδικο οικοπεδο στο οποιο ξεκινησε, βρισκονταν παρκαρισμενα καινουργια αυτοκινητα YARIS CROSS και αλλα (μαλιστα ενα εμοιαζε με COROLLA CROSS, εχει καποιο μοντελο που το μοιαζει στη μουρη?)
-
@city-pop said in Toyota Yaris Cross:
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Ο τυπος που το δοκιμάζει είναι χαζουλης
Σε κάθε βίντεο γράφει "Καταναλωση στα 130 χλμ/ωρα"
Ενώ για λίγες στιγμές πιανει τα 130 χλμ/ωραHmm... Πραγματι... Ειδα ενα, δυο... Εχει και αλλα με YARIS CROSS... Eμμονικος ο Σλοβενος με το νουμερο... Οριο ταχυτητας στη Σλοβενια? Δε εχω παει ποτε αλλα εκει που γυριζει τα βιντεο μονο δυσφημιση ειναι...
Eδω και 6 μηνες που βλεπω youtube λογο αυτοκινητου και YARIS CROSS ειδικα, βλεπω εχει γεμισει πολλους 'broadcast yourself' στο χωρο της αυτοκινησης.
Χθες πετυχα ενα νεο βιντεο απο καποιο παλικαρι απο Θεσσαλονικη που πηρε και αυτος οπως και ενα αλλος που ποσταρατε πιο πριν το αυτοκινητο για 30 λεπτα και εκανε βιντεο... Αλλα ονομασε ADVENTURE το PREMIER, ανεφερε το πλαϊνο σκαλοπατι σαν standard εξοπλισμο του... Και μαλλον εχει δει απειρες φορες τον Κο Γιαννη Στεφου? Αν θυμαμαι καλα το επιθετο του... Λεξεις και φρασεις του, ακομα και το υφος του ηταν παρον στο βιντεο.
Ο οποιος μου αρεσει... Και απορω γιατι δεν αρεσει στο αγαπητο Fanis75, αν δε κανω λαθος, καπου το σχολιασε...
Ο traffic κανει καλα review, εχει το αυτοκινητο μερες, οχι test drive για μιση ωρα...Anyway, σε εκεινο το βιντεο λοιπον, που το σταματησα μετα, δεν ειχε νοημα μετα τα παραπανω, μου εκανε εντυπωση το γεγονος οτι στο χορτολιβαδικο οικοπεδο στο οποιο ξεκινησε, βρισκονταν παρκαρισμενα καινουργια αυτοκινητα YARIS CROSS και αλλα (μαλιστα ενα εμοιαζε με COROLLA CROSS, εχει καποιο μοντελο που το μοιαζει στη μουρη?)
Μήπως ήταν RAV4?
-
@piliourits said in Toyota Yaris Cross:
σε πρώτη ανάγνωση δεν έχει άδικο ο vag, φαίνεται ενδιαφέρον και vfm...
σε δεύτερη, ΚΑΙ παραδοσιακό cvt KAI ατμοσφαιρικό μαζί!
οι δύο ντροπές της σημερινής αυτοκίνησης στην Ευρώπη...
όσο φθηνό και να είναι, τους περισσότερους θα έπρεπε να τους πληρώσεις για να το παραγγείλουν (χωρίς να είναι κακό αυτοκίνητο).
Θα το παραγγείλουν 50 άτομα με περίεργα γούστα και θα τους παίζουν τα φώτα στις ανηφόρες από 900αρια Panda CNG μέχρι χιλιάρια Juke με DCT...
μόνο πωλήσεις από Mazda2 θα κόψει... αλλά θα δημιουργήσει φιλίες με βενζινούδες... μόνο αν ξεπεράσει η διαθεσιμότητα του υβριδικού τους 24 μήνες προτείνεται ως καλή αγορά.Πηλιου 125 άλογα είναι 125 άλογα ασχέτως ύπαρξης τούρμπο. Με την κατάλληλη σχέση στο κιβώτιο θα είναι το ίδιο γρήγορο πχ με ένα puma 1.0 125 ίσως και γρηγορότερο αν είναι και ελαφρύτερο.
Επίσης από πλευράς κατανάλωσης πόσο χειρότερο να είναι κατά μέσο όρο; 1.5 λίτρα /100 ; Άσε που θεωρώ πως με πιο στρωτή οδήγηση εντός πόλης χωρίς το σπουλαρισμα του τούρμπο που ξεκινά από πολύ χαμηλές στροφές θα είναι πιο οικονομικό.
Οπότε με δεδομένα αυτά κατά τη γνώμη μου -ας πούμε πως δεν κάνω λάθος - και με βάση το γεγονός πως κανένα b SUV βενζινοκίνητο τουρμπάκι δεν μπορεί ένα δει ούτε με κυάλια τις τιμές κατανάλωσης του yaris cross hybrid τι μας μένει; Μόνο η σύγκριση τιμών-εξοπλισμών με τα ΒSUV τουρμπακια.
Puma st line 1.0 125 στα 24.000 καληνύχτα.
Captur στα 100 μόνο αλογάκια LPG dynamic 23.300
To yaris δεν ξέρω τι έχει στην ανώτερη elegant στα 22.900 αλλά νομίζω πως δεν θα υστερεί σε κάτι σε σχέση με τα παραπάνω.
Καλά στα 20 με 21κ στην style δεν έχει αντίπαλο πλέον στα 125 άλογα .PS: πήγα να βάλω στην σύγκριση και το C3 aircross αλλά αν βλέπω σωστά στον τιμοκατάλογο...22.300 1.2 130 ΕΑΤ shine ή σε manual 1.2 110 shine 19.550 (ακόμη καλύτερα ίσως το 1.2 110 shine pack στα 21.250) οπότε ...άκυρο το σκεπτικό για κορυφαίο VFM το cross Yaris.
Καλά στην Citroen δεν έκαναν ανατιμήσεις; Οι τιμές αυτές είναι πλέον σε φάση ψωνίζω και αφήνω και ένα 500ρικακι πουρμπουάρ! Και πάλι κερδισμένος θα βγω όταν σε 2-3 μήνες θα έρχονται 2κ ακριβότερα και με λιγότερο εξοπλισμό όπως τα ford. -
Εκαναν ανατιμήσεις .
Δες τον διαμορφωτή .
Εχει άλλες τιμές.. -
Ένα ατμοσφαιρικό οδηγείται διαφορετικά από ένα τουρμπατο. Ο λόγος κιλών προς ιπποδύναμη παιζει σημασία.
-
Α...οκ τζάμπα ενθουσιάστηκα , και το C4 που είχε επίσης κάνα 2 καλές VFM εκδόσεις πήρε πάνω του όπως βλέπω .
Οπότε στα 20-21κ το Yaris με τα 125 άλογα δεν έχει αντίπαλο.
Τώρα να μπω να δω τις τιμές του Vitara , του κορυφαίου ΒSUV ή υπάρχουν και εκεί εκπλήξεις; -
@alex-mix said in Toyota Yaris Cross:
@city-pop said in Toyota Yaris Cross:
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Ο τυπος που το δοκιμάζει είναι χαζουλης
Σε κάθε βίντεο γράφει "Καταναλωση στα 130 χλμ/ωρα"
Ενώ για λίγες στιγμές πιανει τα 130 χλμ/ωραHmm... Πραγματι... Ειδα ενα, δυο... Εχει και αλλα με YARIS CROSS... Eμμονικος ο Σλοβενος με το νουμερο... Οριο ταχυτητας στη Σλοβενια? Δε εχω παει ποτε αλλα εκει που γυριζει τα βιντεο μονο δυσφημιση ειναι...
Eδω και 6 μηνες που βλεπω youtube λογο αυτοκινητου και YARIS CROSS ειδικα, βλεπω εχει γεμισει πολλους 'broadcast yourself' στο χωρο της αυτοκινησης.
Χθες πετυχα ενα νεο βιντεο απο καποιο παλικαρι απο Θεσσαλονικη που πηρε και αυτος οπως και ενα αλλος που ποσταρατε πιο πριν το αυτοκινητο για 30 λεπτα και εκανε βιντεο... Αλλα ονομασε ADVENTURE το PREMIER, ανεφερε το πλαϊνο σκαλοπατι σαν standard εξοπλισμο του... Και μαλλον εχει δει απειρες φορες τον Κο Γιαννη Στεφου? Αν θυμαμαι καλα το επιθετο του... Λεξεις και φρασεις του, ακομα και το υφος του ηταν παρον στο βιντεο.
Ο οποιος μου αρεσει... Και απορω γιατι δεν αρεσει στο αγαπητο Fanis75, αν δε κανω λαθος, καπου το σχολιασε...
Ο traffic κανει καλα review, εχει το αυτοκινητο μερες, οχι test drive για μιση ωρα...Anyway, σε εκεινο το βιντεο λοιπον, που το σταματησα μετα, δεν ειχε νοημα μετα τα παραπανω, μου εκανε εντυπωση το γεγονος οτι στο χορτολιβαδικο οικοπεδο στο οποιο ξεκινησε, βρισκονταν παρκαρισμενα καινουργια αυτοκινητα YARIS CROSS και αλλα (μαλιστα ενα εμοιαζε με COROLLA CROSS, εχει καποιο μοντελο που το μοιαζει στη μουρη?)
Μήπως ήταν RAV4?
Tελικα ειναι Hi-lux... Εκανε ληψεις σε δυο σημεια, τα παρκαρισμενα ηταν στο παρκιν της TOYOTA... Το εκανα fast forward με τον κερσορα και φαινεται ολο στο τελος... Δεν ειχε προφυλακτυρα και μου εκανε εντυπωση. Αγροτικο (τροπος του λεγειν') χωρις προφυλακτηρα...
Και πηγε το μυαλο στο COROLLA CROSS...
https://www.toyota.de/corollacross -
-
Konnichiwa, αυτοματο παρκαρισμα με οπισθεν @ 16:50.
Ειναι κατι που το εχουμε και στα ευρωπαικα?
Toyota Yaris Cross