-
@panormus772 said in Οδήγησα....:
πολλ/λοι πίσω
Διπλά ψαλίδια.
Το σύστημα της Renault πάντως, από ότι λέγεται, πρέπει να δίνει την πιο σπορ γεύση και το κιβώτιο να είναι το πιο γρήγορο σε αλλαγές.
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
@panormus772 said in Οδήγησα....:
πολλ/λοι πίσω
Διπλά ψαλίδια.
Το σύστημα της Renault πάντως, από ότι λέγεται, πρέπει να δίνει την πιο σπορ γεύση και το κιβώτιο να είναι το πιο γρήγορο σε αλλαγές.
Ναι,σωστά και το yaris cross 4wd έχει πίσω διπλά ψαλίδια (νόμιζα μόνο η πλατφόρμα των corolla/chr ηταν με ψαλίδια στην πίσω ανάρτηση)
Το κιβώτιο όντως, αφ'ενός όπως έγραψα ήταν το πιο αθόρυβο από τα τρία αυτόματα,αλλά κάτι ιδιαίτερο ως σπορ αίσθηση δεν μου ενέπνευσε το σύστημα της Renault.Βέβαια,δεν ήταν ίσως υπεραρκετός ο χρόνος της δοκιμής και το αμάξι της δοκιμής -Αrkana- σημαντικά βαρύτερο από clio/captur. -
Πήρα την κρυά...την τιμή δηλ το οδήγησα κιόλας , Ford Puma αυτό με τα 125 mh -μην εχω κάνει καμμιά βλακεία που παρήγγειλα toyota- δεν εντυπωσιάστηκα για να πάει έπρεπε να πατάς και τότε η κατανάλωση πήγαινε στον θεό ,στεναχωρήθηκα και το γύρισα στην μεση για να βλέπω τουλάχιστον 8-9 λιτρα
...χώροι περιορισμένοι στην καμπίνα , κάθεσαι χαμηλά δεν εχει την ψηλή θέση που περιμένεις απο suv ο πίσω άξονας έκανε κάτι περίεργα σε κατι σημεία που η άσφαλτος είχε υψομετρικές διαφορές
παρόλα αυτά αν υπήρχε ντίζελ με τιμή παραπλήσια του yaris cross active θα το σκεπτόμουν αλλα ο πωλητής είπε οτι το έκοψαν ... και μάλλον για πάντα , κρίμα γιατί θυμάμαι πόσο ωραίος ηταν ο 1500 diesel απο ενα test drive του fiesta , αυτός ο χιλιάρης πολύ μουγγρίζει με 1η 2α , πολύ όμως και κάποιες στιγμές δεν τράβαγε ενω λες turbo και ηλεκτροκινητήρας θα φύγει αυτό οχι ... ο ντίζελ δεν είχε τέτοια το πήγαινε το fiesta αέρα! Κρίμα για το ντίζελ κρίμα και για μας που θα οδηγάμε σαν κότες υβριδικά toyota
Συμπέρασμα 1ο η μέγιστη κατανάλωση του yaris cross hybrid είναι η ελάχιστη του puma 125 mh...δεν λεω νούμερα με το δικό μου πόδι στην ίδια διαδρομή
Συμπέρασμα 2ο όταν η γυναίκα διαμαρτυρηθεί για τον ήχο απο το υβριδικό σύστημα του yaris στην full επιτάχυνση θα της πω που να δείς πως μουγγρίζει το puma
Συμπέρασμα 3ο όταν θα πεί (η ίδια) για τον αέρα που ακούγετε στο yaris cross μετά τα 120 θα ανοίξω λίγο το volume και θα της απαντήσω οτι το ήσυχο puma (ακόμα και στα 160 ) κάνει 4000€ παραπάνω ...δεν θα ξαναπεί τίποτα !
-
@monman2 said in Οδήγησα....:
του yaris cross hybrid είναι η ελάχιστη του puma 125 mh...δεν λεω νούμερα με το δικό μου πόδι στην ίδια διαδρομή
Συμπέρασμα 2ο όταν η γυναίκα διαμαρτυρηθεί για τον ήχο απο το υβριδικό σύστημα του yaris στην full επιτάχυνση θα της πω που να δείς πως μουγγρίζει το puma
Συμπέρασμα 3ο όταν θα πεί (η ίδια) για τον αέρα που ακούΗ ελάχιστη του puma δεν είναι η μέγιστη του Yaris. εννοείται οτι το yaris είναι πολύ πιο οικονομικό στην πόλη αλλά αυτό που λες δεν ισχύει με τίποτα. Μπορεί να κάψει και 5-5,5 αν το πας συνετά και δεν είναι αυτή η μέγιστη του yaris cross
Δεν έχω ακούσει το yaris cross αλλά αν λάβω υπόψιν μου τον θόρυβο του yaris δεν ισχύει ούτε αυτό ειδικά όσο ανεβαίνει η ταχύτητα το yaris ακουγεταί πάρα πολύ. Το puma ακούγεται και αυτό αλλά όχι χειρότερα.
-
@cirus said in Οδήγησα....:
@monman2 said in Οδήγησα....:
του yaris cross hybrid είναι η ελάχιστη του puma 125 mh...δεν λεω νούμερα με το δικό μου πόδι στην ίδια διαδρομή
Συμπέρασμα 2ο όταν η γυναίκα διαμαρτυρηθεί για τον ήχο απο το υβριδικό σύστημα του yaris στην full επιτάχυνση θα της πω που να δείς πως μουγγρίζει το puma
Συμπέρασμα 3ο όταν θα πεί (η ίδια) για τον αέρα που ακούαλλά αυτό που λες δεν ισχύει με τίποτα. Μπορεί να κάψει και 5-5,5 αν το πας συνετά
προτιμώ τα συνετά 4 του (ορθόδοξου) υβριδικού , 4 απλής βενζίνης μη τα ξεχνάμε αυτά
δεν ισχύει ούτε αυτό .... Το puma ακούγεται και αυτό αλλά όχι χειρότερα
χειρότερα και απο το yaris ντίζελ που εχω τώρα , πάντα μιλάμε για 1η 2α μετα ηρεμούν και δεν ακούγονται τα μοτερ στο ταξίδι
και μια και το πιάσαμε το ταξίδι μου παρουσιάζουν το απλό CC του Puma και την αναγνώριση των σημάτων ορίου ταχύτητας σαν κάτι προχωρημένο εμένα τα εχει το yaris απο το 2014
-
@monman2 said in Οδήγησα....:
@cirus said in Οδήγησα....:
@monman2 said in Οδήγησα....:
του yaris cross hybrid είναι η ελάχιστη του puma 125 mh...δεν λεω νούμερα με το δικό μου πόδι στην ίδια διαδρομή
Συμπέρασμα 2ο όταν η γυναίκα διαμαρτυρηθεί για τον ήχο απο το υβριδικό σύστημα του yaris στην full επιτάχυνση θα της πω που να δείς πως μουγγρίζει το puma
Συμπέρασμα 3ο όταν θα πεί (η ίδια) για τον αέρα που ακούαλλά αυτό που λες δεν ισχύει με τίποτα. Μπορεί να κάψει και 5-5,5 αν το πας συνετά
προτιμώ τα συνετά 4 του (ορθόδοξου) υβριδικού , 4 απλής βενζίνης μη τα ξεχνάμε αυτά
δεν ισχύει ούτε αυτό .... Το puma ακούγεται και αυτό αλλά όχι χειρότερα
χειρότερα και απο το yaris ντίζελ που εχω τώρα , πάντα μιλάμε για 1η 2α μετα ηρεμούν και δεν ακούγονται τα μοτερ στο ταξίδι
και μια και το πιάσαμε το ταξίδι μου παρουσιάζουν το απλό CC του Puma και την αναγνώριση των σημάτων ορίου ταχύτητας σαν κάτι προχωρημένο εμένα τα εχει το yaris απο το 2014
μπορείς να προτιμάς ότι θες και συ και γω και ο καθένας. εγω δεν είπα αυτό....
ούτε είπα οτι το πραγματικό υβριδικό που είναι το Yaris Cross και όχι το γιαλαντζι οπως το puma δεν είναι οικονομικότερο. Και βέβαια είναι πιο οικονομικο.
Το μονο που είπα και δεν δέχεται καμία αμφισβήτηση γιατι είναι γεγονός, είναι ότι δεν ισχύει ότι το χαμηλότερο του puma είναι το υψηλότερο του yaris που είπες.
Δεν ισχύει αυτό καθόλου. Και δεν είναι κάτι υποκειμενικό όπως η αισθηση του θορύβου που αναφέρεις μετά.To Yaris cross είναι πολύ καλό αυτοκίνητο και το πιο οικονομικό μακράν στην κατηγορία, καλορίζικο εύχομαι και με το καλό να παραλάβεις.
-
Σήμερα πήγα και ξανα -οδήγησα το yaris cross , ομολογώ οτι τα λόγια του cirus παραπάνω αλλα και τα 10 χρόνια που ήμουν και εγω κάτοχος Mondeo ST -220 μου έβγαλαν μια κακία και αποφάσισα να το ξεσκίσω
Βοήθησε βέβαια και οτι μου έδωσαν και μια φουλ έξτρα* τετρακίνητη υβριδική έκδοση που οσο να είναι θα κάψει παραπάνω και ...ΕΚΑΨΕ το γύρισα και στο PWR και το έφερα πίσω με 7 στρογγυλά μέση κατανάλωση αρα παίρνω πίσω τους ισχυρισμούς σε προηγούμενο ποστ αν και δεν νομίζω κάποιος να τα καταφέρει ...χειρότερα!
Να πω για το θόρυβο τώρα μεχρι τα 120 το Yaris cross είναι πιο ήσυχο απο το puma η χροιά του τρικύλινδρου πιο εκλεπτυσμένη απο το αντίστοιχο της Ford** ,μετα όμως αρχίζει το πάρτι και ο κινητήρας αρχίζει και ακούγεται και ο αέρας επίσης, το Puma πιο ιδανικό για σβέλτα ταξίδια με 140-160.
Δυναμικά τώρα σαν πλαίσιο ανάρτηση το yaris cross ισάξιο με το Puma που κούναγε πιο πολύ το κολ@ρ@κι του! ...μπορεί να φταίει οτι είχα περισσότερα χλμ στην είσοδο...
Σαν κινητήρες τωρα το υβριδικό toyota ξεκινάει με την σκέψη ,άμεση απόκριση, ουτε lag ουτε τίποτα και μεχρι τα 100 σε ευχαριστεί περισσότερο απο τον χιλιάρι της Ford μετά όμως αστα να πάνε ,στο ίδιο σημείο στην ανηφόρα της Καρδίας 144 το puma 130 το yaris cross ... θα το συνηθίσω...γιατί αυτα τα 4000€ διαφορά είναι σεβαστά και κάθε φορά που θα βλέπω τις τιμές στο βενζινάδικο θα επαναφέρω το eco στο drivemode του μυαλού μου !
ΥΓ1 φανταστικό το head up dispay , ενδείξεις πάνω στο παρμπρίζ και οχι σε κάτι πλαστικά τζαμάκια που εχω δει αλλού
ΥΓ2 ρε μπας και το Puma εχει κανα σύστημα που φέρνει τον ηχο του στην καμπίνα ... -
Στο facebook των κατοχων Puma διαβαζω για νεες τιμες απο σημερα αρκετα αυξημενες, κατι 26αρια 28αρια
-
@a-ctive said in Οδήγησα....:
Στο facebook των κατοχων Puma διαβαζω για νεες τιμες απο σημερα αρκετα αυξημενες, κατι 26αρια 28αρια
Ναι, το είχαμε γράψει και στο σχετικό θέμα ότι μέσα στον Δεκέμβριο θα έπαιρναν πάνω €1.000 περίπου.
-
Οδήγησα το πρώτο μου ηλεκτρικό
Την περασμένη τετάρτη με ειδοποίησε καλός φίλος ότι παρέλαβε το καινούριο του αυτοκίνητο και επειδή ξέρει την ψώρα μου με ειδοποίησε να το οδηγήσω.
Το σύνηθες των διαφημίσεων του ID.3, σιέλ μάλλον το λες. Βραδιάζει νωρίς και το είδα νύχτα. Λεπτομέρειες πολλές δεν μπορούσα να δω αλλά εμένα αυτή η αισθητική η πολύ μοντέρνα δεν με τρελαίνει. Πάντως αντιπαθές (αν και VW) δεν το λες. Το πιο αταίριαστο ήταν το πακέτο "ζαντολάστιχα".
Αδρά, ο χώρος αποσκευών μέτριος και μάλλον ρηχός. Στα πίσω καθίσματα δεν κάθισα. Στη θέση του οδηγού βολεύτηκα πολύ εύκολα και η ορατότητα γύρω μου ήταν πολύ καλή, όμως αυτό που έβλεπα μπροστά μου δεν με γέμιζε. Ενα μικρό πινακάκι με ελάχιστες ενδείξεις που μάλλον έμοιαζε ότι είναι προσωρινό και θα 'ρθεί ο μάστορας αύριο να βάλει το κανονικό. Η οθόνη ελέγχου στη μέση είναι μεγάλη και ευκρινής, αν είναι και βολική δεν ξέρω, δεν την δούλεψα.
Με εντυπωσίασε, αλλά δεν μου άρεσε που δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα. Ούτε καν διακόπτης ΟΝ. Αναγνώρισε το βάρος μου (εύκολο ήταν) στο κάθισμα και ήταν έτοιμο να ξεκινήσει.
Ευτυχώς όχι όσο αθόρυβο νόμιζα, αποδεκτό από μέσα. Από έξω που το άκουσα κάποια στιγμή οι ήχοι ήταν ...ποταποί, τριξίματα και βουιτά όχι ιδιαίτερα εύηχα.
Η ίδια η οδήγηση (με το σύστημα του αυτομάτου φρεναρίσματος το οδήγησα "Β"), με τον ιδιοκτήτη δίπλα, πρώτη φορά ηλεκτρικό, νύχτα, ήταν σεμνή. Μία λέξη ταιριάζει: ευκολοδήγητο. Στην πόλη και στον ανοιχτό δρόμο το ίδιο. Ευκολοδήγητο, διεκπεραιωτικό. Η σαφέστατα εντυπωσιακή του διάσταση λέγεται αβίαστη επιτάχυνση αν την ζητήσεις. Δεν προλαβαίνεις να καταλάβεις πότε γράφει το μικρό εκείνο πινακάκι 130 και γιατί έρχεται υπεργρήγορα και γιατί καμία άλλη αίσθηση δεν συμμετέχει. Πανδαισία ερεθισμάτων γιόκ! Απλά συμβαίνει. Γρήγορα. Δεν είναι κακό. Κάτι λείπει όμως. Αν είχε ήχο και κραδασμό, τι να πω, σα μαχητικό θα ήταν.
Ανάμικτα συναισθήματα. Τα καλά καλύτερα, τα κακά χειρότερα. Το μόνο που παραμένει μετά την εμπειρία μου αμετάβλητο είναι η πεποίθηση ότι δεν είναι όχι για όλους, αλλά, ουτε καν για τους περισσότερους. (Υποδομή ατομική και της πολιτείας).
Στο γυρισμό, το ευχαριστήθηκα λίγο παραπάνω το swift και τον χορταστικό όπως μου φάνηκε πίνακα όργάνων του. Το άλλο μόνο ταχύτητα έδειχνε. -
Χαχα..
Τσουπ!
Να το πάλι το ακατανομαστο. Και πάλι προσέφερε χαρά και ευχαρίστηση σε όποιον το επέλεξε... -
Μιας και ειχα λιγο χρονο σημερα αποφασισα να οδηγησω Audi A3 1.5 MHEV και να ξαναοδηγησω (πριν 2 χρονια την ειχα ξανα-οδηγησει) Toyota Corolla 1.8 Hybrid.
Ξεκινησα απο Audi, στην αντιπροσωπεια με λιγα λογια σε αποτρεπουν ουσιαστικα να το παραγγελεις μιας και εχει αναμονη 1 χρονο και οι τιμες ξεκινανε απο το καλημερα κοντα στα 30.000 για 1000αρι αυτοματο! Για το Audi A3, επισης οι τιμες που μου εβγαζε το Configurator, να υπολογιζετε 2000 ευρω πανω, ενα απλο Α3 1000cc MHEV Advanced με το comfort πακετο και κατι ψηλα 33.000! Δεν ειχε το αυτοματο σε 1000αρι και οδηγησα το 1.500
Με περιμενε ενα λευκο απλο Audi A3 Basic 1.5 S-tronic με το Comfort πακετο και εσωτερικο Sline
.Η τιμη του συμφωνα με τον πωλητη πανω απο 33.000! Εντυπωσεις με το Audi; Μαλλον μετριες προς κακες. Ειδικα το κιβωτιο και η καταναλωση!
Το κιβωτιο εχει τρελλο lag αργει να κατεβασει και να αρπαξει σε πορεια, παρα τα 150 αλογα του και το υβριδικο του συστημα μου φανηκε χειροτερο απο του Ford Puma που ειχα οδηγησει πριν 1 μηνα καθως δεν εσβηνε παντα τον κινητηρα σε σταση, εννοειται χωρις το κλιματιστικο στο οn. Επισης πολλες φορες μπερδευοταν και αντι να ανεβασει κατεβαζε ταχυτητα!
Απο αυτα που ειχα διαβασει στον "ειδικο τυπο" περιμενα ενα αρτιο κιβωτιο αλλα φευ!
Απο κοντα και η καταναλωση που διαβαζα για κατι 7 αρια μεσα στην πολη, με Eco στην κηφισιας και στα στενα δεν επεσα ποτε κατω απο 8.5
μετα απο αρκετη προσπαθεια κιολας! Ισως με τον τρικυλινδρο χιλιαρη να ειναι πιο εφικτο!
Ενταξει το αυτοκινητο εχει καλο πατημα οπως ομως εχουν και τα Ford Focus, VW Golf, KIA Ceed κλπ κλπ... αλλα 33.000 δεν δινω ουτε το τζοκερ να κερδιζα!Στην Toyota δεν ηθελα να παω εξαρχης αλλα αφου το ειχαν διαθεσιμο τελικα πηγα. Κοκκινο Black Edition με μαυρη οροφη διχρωμια και μεσα τα παντα ολα. Ολα; Οχι ολα φυσικα γιατι το multimedia, ο θεος να το κανει, ειχε φωτεινοτητα και αναλυση της πρωτης γενιας Ipad 2010, πραγματικα νομιζα οτι ειναι
χαλασμενο σε σχεση ειδικα με του Audi, επισης χωρις πλοηγο και ασχημα τοποθετημενο χωρις να ειναι καν κεντραρισμενο προς τον οδηγο! Απο οτι εμαθα στη νεα γενια my2022 εχει καλυτερη αναλυση και πλοηγο! παλι καλα!.
Εννοειται εξωτερικη εμφανιση το Black Edition πολυ ομορφοτερο απο την Basic του Audi, ισως με την S-line να ειχα αλλη αποψη! Οδηγικα τωρα προς μεγαλη μου εκπληξη το Toyota ηταν πολυ καλυτερο, τουλαχιστον μεσα στην Αθηνα απο το Audi χωρις το παραμικρο lag απο το CVT κιβωτιο, ηταν σχεδον απολαυστικο στις επιταχυνσεις του απο σταση μεχρι τα 50-60 με μονη παραφωνια το μουγκριτο του CVT. Με μονιμο σκισιμο χωρις να το λυπαμαι η καταναλωση ηταν στο 7.5 με 8 και οταν αποφασισα να το παω σαν ανθρωπος η καταναλωση επεσε πολυ ανετα στο 5!Για εμενα μεσα στη πολη και τα περιχωρα το Toyota δεν εχει αντιπαλο και δεν ενιωσα πολυ μειονεκτικα μεσα στο σαλονι του σε σχεση με το Audi, βεβαια οι πισω θεσεις και το πορτπαγκαζ ειναι ενα θεμα, με 1 παιδακι παλευεται με 2 μαλλον οχι!
Ενα ακομα που μου εκανε εντυπωση ηταν σε δρομο που ξερω απεξω και ανακατωτα με 50-60 χλμ η Corolla ηταν πιο ησυχη μεσα απο το Audi, στο οποιο ακουγα καθαρα θορυβο κυλισης απο τον δρομο και απο το παρτμπριζ!Ειμαι σιγουρος οτι σε ανοιχτο δρομο το Audi ειναι πιο απολαυστικο και με καλυτερη παθητικη ασφαλεια λογω ροπης/αλογων ειδικα φορτωμενο, και για καποιον που κανει συχνα ταξιδια ισως να βολευει. Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι η Toyota δεν εβγαλε hybrid κινητηρα σε συνδυασμο με Turbo, οπως κανει τωρα η Hyundai KIA, ωστε να ειχαμε περισοτερες επιλογες, μιας και ο διλιτρος τρωει αλλα 60 λιτρα! απο το πορτπαγκαζ με την μεγαλυτερη μπαταρια και ειναι φυσικα "απαγορευμενος" για την Ελληνικη αγορα!
Με λιγα λογια για καθημερινο αυτοκινητο 33.000 ευρω (μιλαμε για το χιλιαρη κινητηρα στο Audi) φυσικα και δεν αξιζουν με τπτ, οχι οτι τα 25.700 που ζηταει η κορολλα ειναι λιγα, αλλα με το υβριδικο της συστημα μεσα στη πολη σου δινει παρα πολλα με μεγαλο μειονεκτημα τους χωρους, ειδικα για το μηκος της. Δυστηχως δεν την οδηγησα Αττικη οδο για να καταλαβω πως συμπεριφερεται σε ταχυτητες ταξιδιου και ρεπριζ, αλλα καταλαβαινουμε απο τα νουμερα οτι ειναι οριακα ανεκτη, φορτωμενη ισως να ειναι και επικινδυνη σε προσπεραση!
-
Δηλαδή απ' ότι κατάλαβα το Α3 το MHEV το χιλιάρι το δίνουν στη βασική έκδοση με το πακέτο Comfort κοντά στα 30K? Έχουν ξεφύγει τελείως οι τιμές. Πριν λίγο καιρό ήταν κοντά στα 26k.
Το είχα στη λίστα μου γιατί κυκλοφορεί δακτύλιο, το σβήνω κι αυτό. Όσο πάνε οι επιλογές και λιγοστεύουν...
Και εντάξει οι ΚεντροΒορειοΕυρωπαίοι είναι πιο πλούσιοι από εμάς, αλλά δε νομίζω να δίνουν εύκολα 30άρες ή 35άρες για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
Στα όρια του παραλόγου είναι όλα αυτά. Η μόνη λογική εξήγηση είναι ότι θέλουν ντε και σώνει να μας βάλουν να σκάσουμε 30άρες για ηλεκτρικά. Και για παράπονα βέβαια θα μας στέλνουν στους πολιτικούς, όπως απ' έξω απ' έξω λένε και οι επικεφαλείς των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Η σωτηρία του πλανήτη θέλει φράγκα κύριοι, ξηλωθείτε!! -
Μήπως να πάμε σε άλλον πλανήτη να τον μολύνουμε από την αρχή; Ίσως βγει φθηνότερα
-
@diriras said in Οδήγησα....:
Ειμαι σιγουρος οτι σε ανοιχτο δρομο το Audi ειναι πιο απολαυστικο και με καλυτερη παθητικη ασφαλεια λογω ροπης/αλογων ειδικα φορτωμενο, και για καποιον που κανει συχνα ταξιδια ισως να βολευει. Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι η Toyota δεν εβγαλε hybrid κινητηρα σε συνδυασμο με Turbo, οπως κανει τωρα η Hyundai KIA, ω" για την Ελληνικη αγορα!
Με λιγα λογια για καθημερινο αυτοκινητο 33.000 ευρω (μιλαμε για το χιλιαρη κινητηρα στο Audi) φυσικα και δεν αξιζουν με τπτ, οχι οτι τα 25.700 που ζηταει η κορολλα ειναι λιγα, αλλα με το υβριδικο της συστημα μεσα στη πολη σου δινει παρα πολλα με μεγαλο μειονεκτημα τους χωρους, ειδικα για το μηκος της. Δυστηχως δεν την οδηγησα Αττικη οδο για να καταλαβω πως συμπεριφερεται σε ταχυτητες ταξιδιου και ρεπριζ, αλλα καταλαβαινουμε απο τα νουμερα οτι ειναι οριακα ανεκτη, φορτωμενη ισως να ειναι και επικινδυνη σε προσπεραση!
Νομίζω αν μιλάς για παθητική ασφάλεια η corolla είναι ισάξια με το Α3 αλλα μάλλον μιλάς για ενεργητική ασφάλεια .
Εκεί η corolla εχει στάνταρ το Toyota Safety Sense που αν βάλεις τα αντίστοιχα βοηθήματα στο Α3 τα € που στοιχίζει θα ανέβουν ακόμα παραπάνω απο τα νούμερα που ανέφερες .
Αν πας να βγεις απο διασταύρωση σε κεντρικό δρόμο το corolla ουτε λαγκ εχει ουτε περιμένεις το dsg start-stop να ξυπνήσει
Επίσης αν μιλάς για προσπέραση σε επαρχιακό δρόμο εκει που επιτρέπεται και τελειώνει η διπλή γραμμή οποιαδήποτε αργά κινούμενο όχημα φορτηγό λεωφορείο αγροτικό τρακτέρ η corolla , θα το προσπεράσει άνετα γιατί απο οτι είδες εχει άμεση απόκριση στο γκάζιαν θέλεις όμως να προσπεράσεις οριακά σε διπλή γραμμή η κάποιο αυτοκίνητο που παει με 120 σε όριο 90 , πάρε το Audi δεν το λένε όμως ενεργητική ασφάλεια αυτό ...
-
@lap said in Οδήγησα....:
Μήπως να πάμε σε άλλον πλανήτη να τον μολύνουμε από την αρχή; Ίσως βγει φθηνότερα
Αγαπητέ lap οι ατάκες σου γενικά είναι απίστευτες, τις απολαμβάνω! Μου φτιάχνεις τη διάθεση ακόμα και τώρα που εκνευρίστηκα, γιατί έσβησα το αγαπημένο μου αυτοκίνητο από τη λίστα υποψήφιων αγορών...
Βάλε υποψηφιότητα σε ψηφίζω δαγκωτό... -
@monman2 said in Οδήγησα....:
@diriras said in Οδήγησα....:
Ειμαι σιγουρος οτι σε ανοιχτο δρομο το Audi ειναι πιο απολαυστικο και με καλυτερη παθητικη ασφαλεια λογω ροπης/αλογων ειδικα φορτωμενο, και για καποιον που κανει συχνα ταξιδια ισως να βολευει. Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι η Toyota δεν εβγαλε hybrid κινητηρα σε συνδυασμο με Turbo, οπως κανει τωρα η Hyundai KIA, ω" για την Ελληνικη αγορα!
Με λιγα λογια για καθημερινο αυτοκινητο 33.000 ευρω (μιλαμε για το χιλιαρη κινητηρα στο Audi) φυσικα και δεν αξιζουν με τπτ, οχι οτι τα 25.700 που ζηταει η κορολλα ειναι λιγα, αλλα με το υβριδικο της συστημα μεσα στη πολη σου δινει παρα πολλα με μεγαλο μειονεκτημα τους χωρους, ειδικα για το μηκος της. Δυστηχως δεν την οδηγησα Αττικη οδο για να καταλαβω πως συμπεριφερεται σε ταχυτητες ταξιδιου και ρεπριζ, αλλα καταλαβαινουμε απο τα νουμερα οτι ειναι οριακα ανεκτη, φορτωμενη ισως να ειναι και επικινδυνη σε προσπεραση!
Νομίζω αν μιλάς για παθητική ασφάλεια η corolla είναι ισάξια με το Α3 αλλα μάλλον μιλάς για ενεργητική ασφάλεια .
Εκεί η corolla εχει στάνταρ το Toyota Safety Sense που αν βάλεις τα αντίστοιχα βοηθήματα στο Α3 τα € που στοιχίζει θα ανέβουν ακόμα παραπάνω απο τα νούμερα που ανέφερες .
Αν πας να βγεις απο διασταύρωση σε κεντρικό δρόμο το corolla ουτε λαγκ εχει ουτε περιμένεις το dsg start-stop να ξυπνήσει
Επίσης αν μιλάς για προσπέραση σε επαρχιακό δρόμο εκει που επιτρέπεται και τελειώνει η διπλή γραμμή οποιαδήποτε αργά κινούμενο όχημα φορτηγό λεωφορείο αγροτικό τρακτέρ η corolla , θα το προσπεράσει άνετα γιατί απο οτι είδες εχει άμεση απόκριση στο γκάζιαν θέλεις όμως να προσπεράσεις οριακά σε διπλή γραμμή η κάποιο αυτοκίνητο που παει με 120 σε όριο 90 , πάρε το Audi δεν το λένε όμως ενεργητική ασφάλεια αυτό ...
Μιλούσα για ενεργητική ασφάλεια σωστά, στην οποία το άλογα κ η ροπή παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο και έτσι σε μια προσπέραση με 130χλμ ανά ώρα φορτωμένος το Audi θα την κανει άμεσα ενώ στην Corolla μπορεί να βρεθείς εκτεθιμενος σε αντίθετο ρεύμα κλπ , σίγουρα λέγεται ενεργητική ασφάλεια
-
@andya3 said in Οδήγησα....:
@lap said in Οδήγησα....:
Μήπως να πάμε σε άλλον πλανήτη να τον μολύνουμε από την αρχή; Ίσως βγει φθηνότερα
Αγαπητέ lap οι ατάκες σου γενικά είναι απίστευτες, τις απολαμβάνω! Μου φτιάχνεις τη διάθεση ακόμα και τώρα που εκνευρίστηκα, γιατί έσβησα το αγαπημένο μου αυτοκίνητο από τη λίστα υποψήφιων αγορών...
Βάλε υποψηφιότητα σε ψηφίζω δαγκωτό...Και επιπλέον έμαθα ότι η Audi δεν έχει προστασία τιμής οπότε μου είπαν ότι αν τσιμπήσει έξτρα στην τελική τιμή μετά τους 12 μήνες αναμονής θα κληθείς να πληρώσεις την διαφορά 1000€ 1500€ από την τσέπη σου! Και εγώ πιστεύω λες και έχουν κάνει όλες οι αντιπροσωπείες σιωπηρή συμφωνία για τις αυξήσεις για να έρθουν ίσα βάρκα ίσα πανιά με τα ηλεκτρικά είναι απίστευτο!
-
Ανεβάζουν και την τιμή του ρεύματος να μας τα πάρουν και από εκεί.
-
@diriras said in Οδήγησα....:
Απο κοντα και η καταναλωση που διαβαζα για κατι 7 αρια μεσα στην πολη
, με Eco στην κηφισιας και στα στενα δεν επεσα ποτε κατω απο 8.5
μετα απο αρκετη προσπαθεια κιολας! Ισως με τον τρικυλινδρο χιλιαρη να ειναι πιο εφικτο!
Πες τα για τα 8.5άρια γιατί κάποιοι μιλούσαν για 5.6 και μας έλεγαν παραλογους.
Οδήγησα....