-
Νομιζω αποψεις του στυλ, σε 10 χρονια το toyota θα ειναι σαν καινουργιο και τα υπολοιπα χαρχαλα, δεν στεκουν. Μια χαρα χαλανε και τα τογιοτα, και μια χαρα κρατανε τα υπολοιπα. Τουλαχιστον το δικο μου ford c-max στα 16 χρονια ηταν μια χαρα, ουτε διαλυσε ουτε φευγαν πλαστικα ουτε τιποτα.
-
This post is deleted! -
ΕΠΕΙΔΗ ΤΥΧΑΙΝΕΙ, να έχουμε και τα δύο στα χέρια μας,εγώ το κορόλα 1,8 active plus με δεκαεξάρες ζάντες και ο γιος μου το νέο σέατ leon 1,5 με 130 άλογα και δεκαεφτάρες ζάντες και χειροκίνητο κιβώτιο, η γνώμη μου όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής παρά το ότι το σέατ είναι στην πιο πλούσια έκδοση που υπάρχει στην αγορά έξελαντ πλας ,ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ το βρίσκω κατώτερο από το κορόλα..!!
Εκείνο που μου έκανε δε εντύπωση στο δρόμο είναι πως το κορόλα συμπεριφέρεται καλύτερα,είναι πιο σταθερό πιο σίγουρο και πιο μαλακό παράλληλα ίσως λόγω πίσω ανάρτησης και δεκαεξάρας ζάντας. Επίσης το σέατ μου δίνει την εντύπωση ότι κάποιες στιγμές πλέει,δεν έχει τη σταθερότητα του κορόλα.
Για τιμές δεν θα πω γιατί το σέατ είναι πολύ πιο πλούσιο σε εξοπλισμό. -
Έχει κάποιος ή έχει δει κανείς από κοντά το active ή style sedan?
Αν ναι, το ταμπλώ σε αυτες τις εκδόσεις δεν έχουν τις ραφές? Μόνο η lounge τις έχει? -
@a-ctive said in Toyota Corolla 2019:
Νομιζω αποψεις του στυλ, σε 10 χρονια το toyota θα ειναι σαν καινουργιο και τα υπολοιπα χαρχαλα, δεν στεκουν. Μια χαρα χαλανε και τα τογιοτα, και μια χαρα κρατανε τα υπολοιπα. Τουλαχιστον το δικο μου ford c-max στα 16 χρονια ηταν μια χαρα, ουτε διαλυσε ουτε φευγαν πλαστικα ουτε τιποτα.
Αυτό το κλισέ με τα toyota που δεν παθαίνουν τίποτα π.χ. στη 15ετία κι είναι σαν καινούργια δεν μπόρεσα κι εγώ ποτέ να τo καταλάβω. Ούτε τα άλλα παθαίνουν, εκτός αν είσαι άτυχος και σου βγάλει μεγάλη και ακριβή βλάβη στο μοτέρ. Απλώς στη 15ετία και στα π.χ. 200.000 Km αρχίζει να γίνεται ασύμφορο εμπορικά να συνεχίσεις να κρατάς το αυτοκίνητο, γιατί έχει αυξημένο κόστος συντήρησης σε σχέση με την αξία μεταπώλησής του. Κάπου σ΄αυτά τα χιλιόμετρα το αυτοκίνητο θα ζητήσει π.χ. δίσκο-πλατώ, αμορτισέρ, καδένα ή ιμάντα χρονισμού, σινεμπλόκ, ζαμφόρ και ένα σκασμό τέτοια πράγματα και θα πρέπει να ρίξεις π.χ. 1.5k σε ένα αυτοκίνητο μεταπωλητικής αξίας 4-5k, συν το αυξημένο ρίσκο εμφάνισης βλαβών λόγω φθοράς των εξαρτημάτων με τόσα χρόνια στην πλάτη. Δεν ξέρω, το corolla ξεφεύγει απ' αυτό τον κανόνα? Δεν χρειάζεται συντήρηση, δεν αλλάζεις τα συνήθη εξαρτήματα στα πολλά χιλιόμετρα ή στα πολλά χρόνια? Να μην πω και για τη μπαταρία του υβριδικού που θα έχει και αυτή 1.5κ και θα τα φτύσει κοντά στα 10-15 χρόνια? Αν μπορεί κάποιος ας μου εξηγήσει, μήπως το έχω καταλάβει λάθος τόσα χρόνια με τα αυτοκίνητα και να πάρω κι εγώ ένα toyota και το λέω απόλυτα καλοπροαίρετα αυτό.
-
@andya3 said in Toyota Corolla 2019:
Αυτό το κλισέ με τα toyota που δεν παθαίνουν τίποτα π.χ. στη 15ετία κι είναι σαν καινούργια δεν μπόρεσα κι εγώ ποτέ να τo καταλάβω
Ισχύει δεν παθαίνουν τίποτα και ο λόγος είναι απλός , η ΤΟΥΟΤΑ δεν εχει σαν προτεραιότητα ουτε τις επιδόσεις ουτε το "κράτημα" , δεν ενδιαφέρεται για "πρωτοπορίες" που αναλώνονται σε κόλπα του μάρκετινγκ δεν την νοιάζει βασικά τίποτα απο αυτά που είναι θέματα συζήτησης σε καφετέρια ανάμεσα petrolheads .
Τα μόνα παράπονα που θα ακούσεις θα είναι για κάποια μοντέλα κάποιων συγκεκριμένων χρονιών που ενω εχει λήξει η εγγύηση 5-6 χρόνια στον 3o ιδιοκτήτη αρχίζει να καίει λάδια , το αντίθετο δηλ απο την FORD -που εχω εμπειρία- που έψαχνες να βρεις πια χρονιά το MONDEO σταμάτησε να μπάζει νερά, να τρώει τα κλαπέτα στην εισαγωγή και να δουλεύει το χειρόφρενο που δεν ήξεραν 7 χρόνια να επισκευάσουν !
Εδώ είναι το τεράστιο πλεονέκτημα της ΤΟΥΟΤΑ στην Ελλάδα το αγόρασες το 2000 και το 2021 υπάρχουν τα πάντα απο ανταλλακτικά και τεχνογνωσία , θα το αγοράσεις το 2022 και ξέρεις οτι το 2040 θα υπάρχουν τα πάντα απο ανταλλακτικά και για το υβριδικού σύστημα και για μπαταρία ! για ποια άλλη εταιρεία υπάρχει αυτή η σιγουριά ; δικοί μου υπολογισμοί οτι οι μισές του σήμερα δεν θα υπάρχουν καν σαν εταιρείες όπως πχ η SAAB πριν κάποια χρόνια και πολλές θα εχουν αποσυρθεί απο την Ελλάδα και την Ευρώπη όπως λένε στο τοπικό του civic για την Honda.
Να γιατί εχουν καλή μεταπώληση ,η ΤΟΥΟΤΑ στην Ελλάδα είναι κατι σαν την ΕΘΝΙΚΗ τράπεζα ...ΘΕΣΜΟΣ!
-
Είναι λίγο δύσκολο εως αδύνατο να εξακριβώσουμε εμείς την ακρίβεια των στατιστικών περί βλαβών των ΤΟΥΟΤΑ σε σύγκριση με άλλους κατασκευαστές.
Αλλά έχει λίγη σημασία αν πρόκειται για μύθο ή πραγματικότητα, όταν είναι (ίσως λανθασμένη) κοινή πεποίθηση και βλέπεις τα αποτελέσματα έμπρακτα στις τιμές και διαθεσιμότητα στην αγορά.
Γιατί μιλάμε για μεταχειρισμένο. Όπου το πρώτο ζητούμενο με διαφορά, δεν είναι η οδηγική ευχαρίστηση, πολυτέλεια ή επιδόσεις, αλλά απλά να τσουλάει αξιόπιστα και "να κάνει τη δουλειά του".
Μπορεί λοιπόν να κάνει μια αναζήτηση κάποιος για τιμές και διαθεσιμότητα ενός Λεόν και να συγκρίνει με την αρχική τιμή αγοράς του, και έπειτα να κάνει το ίδιο για ένα αντίστοιχο ΤΟΥΟΤΑ.
Κι αν ήταν τα πράγματα έτσι στο παρελθόν, ας πούμε στην εποχή του Auris η άλλων τέτοιων αδιάφορων και νωθρών αυτοκινήτων, πόσο μάλλον μετά από 10 χρόνια, που θα συγκρίνουμε π.χ. μια Κορόλα ΑΥΤΟΜΑΤΗ, πλήρως υβριδική δηλαδή τουλάχιστον 30% οικονομία σε καύσιμο, με πολύ βελτιωμένη οδική συμπεριφορά κι εμφάνιση, με συμβατικά χειροκίνητα μοντέλα όπως το Λεον που υποτίθεται το αγοράζει κάποιος για το ...σπορτιφ (?) χαρακτήρα του.Μιλάμε για πώληση 10 χρόνια μετά, που τα καινούρια πιθανώς θα διατίθενται μόνο ως ηλεκτροκίνητα, εξ' αρχής σχεδιασμένα γι αυτό το σκοπό, δεν θα υπάρχουν κιβώτια ταχυτήτων, οι τιμές και δασμοί για βενζίνη θα έχουν αλλάξει κλπ. κλπ.
-
@piliourits said in Toyota Corolla 2019:
Να συμπληρώσω γι αυτούς που νοιάζονται και για τη μεταπώληση, τί τιμή θα πιάνει σε 10 χρόνια ένα υβριδικό κορόλα, μετά ένα φόκους και έπειτα ένα Λεόν... εκτιμώ πως θα υπάρχει 30% διαφορά με το επόμενο για καθέ ένα απ' τα προαναφερθέντα...
δεν ειναι μονο οτι κραταει καλυτερη μεταπωληση αλλα εχει και ταχυτερη μεταπωληση.
-
Εγώ πάντως έχω αρκετές εμπειρίες από βλάβες σε Toyota και μάλιστα έχω πέσει και στην περίπτωση να σπρώξω Corolla (στο πατρικό μου) για να μπορέσει να την πάρει γερανός μέσα από πάρκινγκ. Πρόβλημα στον εγκέφαλο. Βασικά έσκασε ο εγκέφαλος περίπου στις 56.000χλμ.
Αλλά αυτό ήταν ένα από τα πολλά περιστατικά, σε διάφορα Toyota. Δεν δίνω καθόλου σημασία στο "Toyota και αξιοπιστία" γιατί θεωρώ ότι όλα τα αυτοκίνητα πάνω/κάτω είναι τα ίδια στα θέματα αξιοπιστίας.
Το θέμα με τα Toyota είναι άλλο, αλλά τέλος πάντων, καλύτερα να μην τσιγκλίσω τους φίλους της toyota.
-
-
ΟΛΑ χαλάνε...το θέμα είναι με τι συχνότητα, στα πόσα χρόνια και χλμ και ποια η αντιμετώπιση από την εισαγωγική. π.χ εγώ έχω πάθος με τις BMW αλλά δεν θα πω ποτέ ότι ειναι αξιόπιστες, στον πάτο είναι! Απλά το πάθος πληρώνεται...έτσι είναι (όχι πλέον επί προσωπικού).
-
Αυτοκίνητο με ορίζοντα πάνω από 5ετία (πόσο μάλλον 10ετία) ποτέ δεν κοιτάω...μετά τα 5 χρόνια αρχίσουν οι ζημιές, λογικό είναι.
-
Για διαθεσιμότητα ανταλλακτικών απλά θα πω ότι σήμερα ακόμα υπάρχουν ανταλλακτικά για τον Κορόλα ΚΕ25 του 1970 που έχουμε στην οικογένεια!
@andya3 said in Toyota Corolla 2019:
Να μην πω και για τη μπαταρία του υβριδικού που θα έχει και αυτή 1.5κ και θα τα φτύσει κοντά στα 10-15 χρόνια?
Η μπαταρία έχει εγγύηση 11 χρόνια και με σωστή χρήση βγάζει άνετα 15 χρόνια και κατά 90% όσο η διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου.
-
-
@andya3 said in Toyota Corolla 2019:
@a-ctive said in Toyota Corolla 2019:
Νομιζω αποψεις του στυλ, σε 10 χρονια το toyota θα ειναι σαν καινουργιο και τα υπολοιπα χαρχαλα, δεν στεκουν. Μια χαρα χαλανε και τα τογιοτα, και μια χαρα κρατανε τα υπολοιπα. Τουλαχιστον το δικο μου ford c-max στα 16 χρονια ηταν μια χαρα, ουτε διαλυσε ουτε φευγαν πλαστικα ουτε τιποτα.
Αυτό το κλισέ με τα toyota που δεν παθαίνουν τίποτα π.χ. στη 15ετία κι είναι σαν καινούργια δεν μπόρεσα κι εγώ ποτέ να τo καταλάβω. Ούτε τα άλλα παθαίνουν, εκτός αν είσαι άτυχος και σου βγάλει μεγάλη και ακριβή βλάβη στο μοτέρ. Απλώς στη 15ετία και στα π.χ. 200.000 Km αρχίζει να γίνεται ασύμφορο εμπορικά να συνεχίσεις να κρατάς το αυτοκίνητο, γιατί έχει αυξημένο κόστος συντήρησης σε σχέση με την αξία μεταπώλησής του. Κάπου σ΄αυτά τα χιλιόμετρα το αυτοκίνητο θα ζητήσει π.χ. δίσκο-πλατώ, αμορτισέρ, καδένα ή ιμάντα χρονισμού, σινεμπλόκ, ζαμφόρ και ένα σκασμό τέτοια πράγματα και θα πρέπει να ρίξεις π.χ. 1.5k σε ένα αυτοκίνητο μεταπωλητικής αξίας 4-5k, συν το αυξημένο ρίσκο εμφάνισης βλαβών λόγω φθοράς των εξαρτημάτων με τόσα χρόνια στην πλάτη. Δεν ξέρω, το corolla ξεφεύγει απ' αυτό τον κανόνα? Δεν χρειάζεται συντήρηση, δεν αλλάζεις τα συνήθη εξαρτήματα στα πολλά χιλιόμετρα ή στα πολλά χρόνια? Να μην πω και για τη μπαταρία του υβριδικού που θα έχει και αυτή 1.5κ και θα τα φτύσει κοντά στα 10-15 χρόνια? Αν μπορεί κάποιος ας μου εξηγήσει, μήπως το έχω καταλάβει λάθος τόσα χρόνια με τα αυτοκίνητα και να πάρω κι εγώ ένα toyota και το λέω απόλυτα καλοπροαίρετα αυτό.
Δεν το λεω ειρωνικα αλλά σαν κάτοχος 1.4 corolla 2006(15 ετών) έχω 480χιλ χλμ τα 200 και με lpg οι μόνες ζημιές ήταν Αμορτισερ στα 350χιλ δίσκο πλατω στα 400 και ένα γρανάζι στην μίζα έτσι μου είπαν δεν ξέρω 30ευρω και τώρα δεν δουλεύει το καλοριφέρ δεν έχω πάει ακόμα να το δω. Ξέρω πως θα αρχίσει να ζητάει αλλά έχει και μισό μυρριο χλμ, ξέχασα ένα τελευταίο το χρώμα του (μαύρο) είναι ακόμα σαν καινούργιο χωρίς να έχω κερωσει ποτέ χωρίς τίποτα απλό πλυσιμο με fairy ολα τα χρόνια. Δεν το λεω για να πικαρω τα άλλα αυτοκίνητα απλά μιλάω σαν κάτοχος.
Υ. Γ οι τιμές ανέβηκαν κι αλλο -
Και γω που σχολιάζω, είχα μαθει να οδηγώ σε ΤΟΥΟΤΑ του '80 και σαν νεαρός είχα σταρλετάκι, (είχε κι ένα αίσθημα αργότερα) αλλά μετά ούτε γύριζα να τα κοιτάξω τα ΤΟΥΟΤΑ, κι ας ήταν τα τότε μοντέλα με διαφορά πολύ πιο ποιοτικά.
Φόκους έχουμε ακόμη και δουλεύει άψογα και είναι και πολύ καλό αυτοκίνητο.
Και ένα Λεον αυτόματο κοιτούσα σαν αγορά πριν δύο χρόνια και την Κορόλα απέρριψα πρόσφατα...Πέρα όμως από προσωπικές προτιμήσεις, αυτή τη στιγμή η Corolla προσφέρει ένα αυτοκίνητο γενιές μπροστά σε τεχνολογία, σε σύγκριση με το παρελθόν, έχει πολύ αναβαθμισμένη αισθητική, προχωρημένη ανάρτηση, προχωρημένη μετάδοση, αυτόματο κιβώτιο, ηλεκτροκινητηρα, τη μισή κατανάλωση κλπ.
Στα ίδια περίπου λεφτά το Λεον προσφέρει τι σε σύγκριση με το παρελθόν; τούρμπο και οθόνη Android Auto;
Σε 10 χρόνια ως μεταχειρισμένα θα είναι η μέρα με τη νύχτα στην αγορά... -
@monman2 said in Toyota Corolla 2019:
@andya3 said in Toyota Corolla 2019:
Αυτό το κλισέ με τα toyota που δεν παθαίνουν τίποτα π.χ. στη 15ετία κι είναι σαν καινούργια δεν μπόρεσα κι εγώ ποτέ να τo καταλάβω
Ισχύει δεν παθαίνουν τίποτα και ο λόγος είναι απλός , η ΤΟΥΟΤΑ δεν εχει σαν προτεραιότητα ουτε τις επιδόσεις ουτε το "κράτημα" , δεν ενδιαφέρεται για "πρωτοπορίες" που αναλώνονται σε κόλπα του μάρκετινγκ δεν την νοιάζει βασικά τίποτα απο αυτά που είναι θέματα συζήτησης σε καφετέρια ανάμεσα petrolheads .
Τα μόνα παράπονα που θα ακούσεις θα είναι για κάποια μοντέλα κάποιων συγκεκριμένων χρονιών που ενω εχει λήξει η εγγύηση 5-6 χρόνια στον 3o ιδιοκτήτη αρχίζει να καίει λάδια , το αντίθετο δηλ απο την FORD -που εχω εμπειρία- που έψαχνες να βρεις πια χρονιά το MONDEO σταμάτησε να μπάζει νερά, να τρώει τα κλαπέτα στην εισαγωγή και να δουλεύει το χειρόφρενο που δεν ήξεραν 7 χρόνια να επισκευάσουν !
Εδώ είναι το τεράστιο πλεονέκτημα της ΤΟΥΟΤΑ στην Ελλάδα το αγόρασες το 2000 και το 2021 υπάρχουν τα πάντα απο ανταλλακτικά και τεχνογνωσία , θα το αγοράσεις το 2022 και ξέρεις οτι το 2040 θα υπάρχουν τα πάντα απο ανταλλακτικά και για το υβριδικού σύστημα και για μπαταρία ! για ποια άλλη εταιρεία υπάρχει αυτή η σιγουριά ; δικοί μου υπολογισμοί οτι οι μισές του σήμερα δεν θα υπάρχουν καν σαν εταιρείες όπως πχ η SAAB πριν κάποια χρόνια και πολλές θα εχουν αποσυρθεί απο την Ελλάδα και την Ευρώπη όπως λένε στο τοπικό του civic για την Honda.
Να γιατί εχουν καλή μεταπώληση ,η ΤΟΥΟΤΑ στην Ελλάδα είναι κατι σαν την ΕΘΝΙΚΗ τράπεζα ...ΘΕΣΜΟΣ!
Είσαι σίγουρος ότι όλα αυτά ισχύουν και για την τωρινή corola;; Που όπως λένε όλοι έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά;;;
Επίσης μην ξεχνάμε τον 1. 33 που καίει λάδι και η Toyota άφησε ξεκρέμαστους όλους τους ιδιοκτήτες...
-
Οποιος δεν ειχε ποτε τουοτα δε μπορει να καταλαβει απο αξιοπιστια τουοτα. Εκτος αν ειναι ο 1 στους 100 που του βγηκε σκαρτο τουοτα.
-
Σιγά το 1/100. Στο σόι μου, έχουμε ρεκόρ 3/3 με προβληματικά μοτέρ που καίνε λάδι με την κανάτα. Συμφωνώ όμως ότι όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα είναι απόλυτα αξιόπιστα.
-
Υπάρχουν και πιο αξιόπιστα από τα Toyota πάντως, δεν καταλαβαίνω γιατί τέτοιος χαμός...
-
Ο χαμος για την Τουοτα γινεται παγκοσμιως. Δεν απορω που οι γαλατες σε τουτη την κοτσιλια του χαρτη ακομη και σε αυτο το θεμα βγαζουν την αμφισβητηση.
Πιο αξιοπιστα μπορει και να υπαρχουν. Βεβαια δειγματιζουν σε μικροτερα ποσοστα αγοραστων... -
Όταν μιλάμε για εκατομμύρια οχήματα, το δείγμα είναι στατιστικά ισχυρό. Αν είναι 2 εκατομμύρια, αντί για 20 εκατομμύρια, δεν έχει σημασία. Το συμπέρασμα βγαίνει και είναι σωστό.
-
@realzeus said in Toyota Corolla 2019:
Όταν μιλάμε για εκατομμύρια οχήματα, το δείγμα είναι στατιστικά ισχυρό. Αν είναι 2 εκατομμύρια, αντί για 20 εκατομμύρια, δεν έχει σημασία. Το συμπέρασμα βγαίνει και είναι σωστό.
Φυσικά κι εχει σημασία. Γιατί δείχνει πως η αξιοπιστία συνοδεύεται και από πολύ καλή επαναληψιμότητα. Αυτή όσο μεγαλώνει ο αριθμός δύσκολα μπορεί να κρατηθεί σε σταθερά υψηλά επίπεδα. Πάντως σίγουρα υπάρχουν και άλλες φίρμες που έχουν μεγάλη αξιοπιστία, μα δεν καλούνται να καλύψουν τις ανάγκες όλου του πλανήτη.
-
@spi_duster said in Toyota Corolla 2019:
@realzeus said in Toyota Corolla 2019:
Όταν μιλάμε για εκατομμύρια οχήματα, το δείγμα είναι στατιστικά ισχυρό. Αν είναι 2 εκατομμύρια, αντί για 20 εκατομμύρια, δεν έχει σημασία. Το συμπέρασμα βγαίνει και είναι σωστό.
Φυσικά κι εχει σημασία. Γιατί δείχνει πως η αξιοπιστία συνοδεύεται και από πολύ καλή επαναληψιμότητα. Αυτή όσο μεγαλώνει ο αριθμός δύσκολα μπορεί να κρατηθεί σε σταθερά υψηλά επίπεδα. Πάντως σίγουρα υπάρχουν και άλλες φίρμες που έχουν μεγάλη αξιοπιστία, μα δεν καλούνται να καλύψουν τις ανάγκες όλου του πλανήτη.
Προσθέτω κι αυτό
https://www.drive.gr/news/kosmos/poies-einai-oi-pio-axiopistes-kai-oi-pio-zimiarikes-markes-aytokiniton
Toyota Corolla 2019