@orestis82 said in Toyota Corolla 2019:
Δεν ξέρω αν είναι θέμα ηχομόνωσης ή θέμα ελαστικών (τα έχουμε καλύψει αυτά βέβαια) αλλά όντως σε τραχιά άσφαλτο έχει αρκετό θόρυβο κύλισης. Δεν τα άλλαξα τα λάστιχα άρα δεν έχω να συγκρίνω 
Η αλήθεια είναι πως όταν είχα πάρει το 2005 το Octavia φορούσε από τη μάνα του Bridgestone (αν θυμάμαι καλά Potenza) με αποτέλεσμα να βγάζει ενοχλητικό θόρυβο κύλισης αναλόγως της ποιότητας του οδοστρώματος. Λίγο πριν την 2ετια τα άλλαξα με Michelin primacy (τώρα φοράω το 4 τότε δεν θυμάμαι ποίο ήταν) και αμέσως κατάλαβα μεγάλη διαφορά.
Στην προτελευταία αλλαγή ελαστικών είχα δοκιμάσει το Pirelli "σιντουράτο" (δεν τολμώ να το γράψω στα αγγλικά γιατί βαριέμαι να το googlάρω) γιατί μου το έδινε ίδια τιμή με το primacy και ενώ με αυτό δεν ήμουν το ίδιο ικανοποιημένος όσο με το Primacy 4 σαφώς δεν είχα ποτέ ξανά τον θόρυβο του Bridgestone.
Θέλω να πω ότι σύμφωνα τουλάχιστον με τις δικές μου εμπειρίες το λάστιχο παίζει μεταξύ άλλων ΜΕΓΑΛΟ ρόλο ΚΑΙ στον θόρυβο κύλισης. Πόσο μάλλον σε ένα όχημα το οποίο στην συνήθη κύλιση εντός πόλης έχει την ΜΕΚ εκτός οπότε ο όποιος θόρυβος ακούγεται ακόμα πιο έντονα. Δεν είναι δα και κανένα τρομερό ποσό να αλλάξεις λάστιχα άμεσα απ' τα "μαμά" αν αυτά είναι μάπα. Σε 17" θες περί τα 400€ και σε 18" 500€ για Primacy 4!