Καλησπέρα, παρέλαβα προχθές το δίλιτρο hatchback style. Πρώτο μου υβριδικό και αυτόματο αμάξι.
Εντυπώσεις/απορίες/παρατηρήσεις:
- Το S-mode σαν επιλογή για να παίζεις με τα paddles ωραίο σαν επιλογή αλλά ειναι ακριβώς αυτο που ανέφερα. Για παιχνίδι. Οι σχέσεις ετσι και αλλιώς αλλάζουν μόνες τους αν πας να πιέσεις τον κινητήρα ή χαμηλώσεις ταχύτητα. Για παιχνίδι ειναι καλό.
- Για κάποιο λόγο η επιλογή "Β" δεν υπάρχει στο δίλιτρο.
- Μου έκανε εντύπωση που το αμάξι δεν είχε ρεζέρβα λάστιχο ούτε χώρο καθώς και δεν είχε σχεδόν τίποτα απο εργαλεία/πρώτες βοήθειες κτλ έπρεπε να τα πάρω έξτρα.
- Όταν ξεκινάς το αμάξι κάποιες φορές σου ανοίγει τον κινητήρα και κάποιες είναι μόνο με τον ηλεκτρικό. Όταν ανοίγει ο κινητήρας σου φορτίζει και την μπαταρία μέχρι ενα σημείο. Δέν ξέρω κατα πόσο ειναι καλό αυτό διοτί κανονικά δεν θα έπρεπε να ειναι σχετικά ζεστός ο κινητήρας πριν ξαφνικά ανάψει μετα τα 30-40 χιλιόμετρα?
- Οταν λειτουργεί ο κινητήρας η κατανάλωση ειναι σχεδον πάντα απο 7.5 μίνιμουμ εως 15+! Επίσης θέλει αρκετή εξοικείωση για να μάθεις να φορτίζεις στο βέλτιστο την μπαταρία εν κινήσει.
- Στο σταμάτημα πχ σε φανάρια, όταν εισαι στο "D" το αμάξι έχει την τάση να πηγαίνει μπροστά σαν να έχεις 1ή σε αμάξι με ταχύτητες χωρις συμπλέκτη πατημένο. Αυτο που δεν εχω καταλάβει ειναι εάν στο σταμάτημα πρέπει να βάζεις "Ν" ή να βάζεις χειρόφρενο το οποιο απενεργοποιείται αυτόματα μόλις πατήσεις γκάζι ή αν πρέπει να βάζεις το "hold" που είναι δίπλα απο το χειρόφρενο. Δεν ξέρω ποια απο αυτά στρεσάρουν ή οχι το αμάξι με κάποιο τρόπο.
- Η επιτάχυνση ειναι φοβερή και δεν το περίμενα σε τέτοιο βαθμό, εχω μείνει αρκετά εντυπωσιασμένος. Η μόνη σημείωση ειναι πως οταν πατάς τέρμα γκάζι υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση στην απόκριση μέχρι να παει στο φουλ η επιτάχυνση. Δεν εχω κανει κάποια χρονομέτρηση αλλα μέχρι στιγμής μου έχει δώσει την εντύπωση πως απο τα 80-100 και πάνω η επιτάχυνση είναι ακόμη καλύτερη απο τα 0-100. Δηλαδή έχει τύχει να το πατήσω μετα τα 100 και έφυγε σφαίρα χωρίς κανένα ζόρι μεχρι τα 140-150.
- Η θερμοκρασία λαδιού ειναι πάντα κάτω απο τη μέση, δεν γνωρίζω κατα πόσο ειναι φυσιολογικό.
- 2-3 φορές έχει τύχει να κατέβω απο το αμάξι και υπάρχει μια αμυδρή μυρωδιά καμμένου, δεν γνωρίζω αν ειναι φυσιολογικό σε καινούργιο αμάξι.
- Αν έχει κάποιος παρόμοιο μοντέλο με ατμοσφαιρικό φωτισμό μπορεί να μου λύσει την απορία για το που ακριβως υπάρχει και πως αλλάζεις την φωτεινότητα? Εγω μέχρι στιγμής έχω δει μονο στις πόρτες και εκεί που ειναι η ασύρματη φόρτιση ενα πολύ αμυδρό γαλάζιο φως το οποίο με το ζόρι φαίνεται ακόμη και σε απόλυτο σκοτάδι.
- Χρειάζεται break-in period? (λαϊκιστή "στρώσιμο") Απο την αντιπροσωπεία μου είπαν οτι δεν χρειάζεται και μπορώ να βγώ να το πατήσω 180 με το που το πάρω. Ωστόσο λέω να μην το ζορίσω ιδιαίτερα μέχρι το πρώτο τσεκ στα 1500 χιλιόμετρα. Απο όσο έχω διαβάσει μπορεί η μπαταρία και ο ηλεκτροκινητήρας να μην χρειάζονται αλλα ο κανονικός κινητήρας χρειάζεται ενα στρωσιματάκι.
Ευχαριστώ και θα επανέλθω για περισσότερα!