Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    O
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 39
    • Best 10
    • Groups 0

    Best posts made by obscured

    • RE: Toyota Corolla 2019

      Καλησπέρα, παρέλαβα προχθές το δίλιτρο hatchback style. Πρώτο μου υβριδικό και αυτόματο αμάξι.

      Εντυπώσεις/απορίες/παρατηρήσεις:

      1. Το S-mode σαν επιλογή για να παίζεις με τα paddles ωραίο σαν επιλογή αλλά ειναι ακριβώς αυτο που ανέφερα. Για παιχνίδι. Οι σχέσεις ετσι και αλλιώς αλλάζουν μόνες τους αν πας να πιέσεις τον κινητήρα ή χαμηλώσεις ταχύτητα. Για παιχνίδι ειναι καλό.
      2. Για κάποιο λόγο η επιλογή "Β" δεν υπάρχει στο δίλιτρο.
      3. Μου έκανε εντύπωση που το αμάξι δεν είχε ρεζέρβα λάστιχο ούτε χώρο καθώς και δεν είχε σχεδόν τίποτα απο εργαλεία/πρώτες βοήθειες κτλ έπρεπε να τα πάρω έξτρα.
      4. Όταν ξεκινάς το αμάξι κάποιες φορές σου ανοίγει τον κινητήρα και κάποιες είναι μόνο με τον ηλεκτρικό. Όταν ανοίγει ο κινητήρας σου φορτίζει και την μπαταρία μέχρι ενα σημείο. Δέν ξέρω κατα πόσο ειναι καλό αυτό διοτί κανονικά δεν θα έπρεπε να ειναι σχετικά ζεστός ο κινητήρας πριν ξαφνικά ανάψει μετα τα 30-40 χιλιόμετρα?
      5. Οταν λειτουργεί ο κινητήρας η κατανάλωση ειναι σχεδον πάντα απο 7.5 μίνιμουμ εως 15+! Επίσης θέλει αρκετή εξοικείωση για να μάθεις να φορτίζεις στο βέλτιστο την μπαταρία εν κινήσει.
      6. Στο σταμάτημα πχ σε φανάρια, όταν εισαι στο "D" το αμάξι έχει την τάση να πηγαίνει μπροστά σαν να έχεις 1ή σε αμάξι με ταχύτητες χωρις συμπλέκτη πατημένο. Αυτο που δεν εχω καταλάβει ειναι εάν στο σταμάτημα πρέπει να βάζεις "Ν" ή να βάζεις χειρόφρενο το οποιο απενεργοποιείται αυτόματα μόλις πατήσεις γκάζι ή αν πρέπει να βάζεις το "hold" που είναι δίπλα απο το χειρόφρενο. Δεν ξέρω ποια απο αυτά στρεσάρουν ή οχι το αμάξι με κάποιο τρόπο.
      7. Η επιτάχυνση ειναι φοβερή και δεν το περίμενα σε τέτοιο βαθμό, εχω μείνει αρκετά εντυπωσιασμένος. Η μόνη σημείωση ειναι πως οταν πατάς τέρμα γκάζι υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση στην απόκριση μέχρι να παει στο φουλ η επιτάχυνση. Δεν εχω κανει κάποια χρονομέτρηση αλλα μέχρι στιγμής μου έχει δώσει την εντύπωση πως απο τα 80-100 και πάνω η επιτάχυνση είναι ακόμη καλύτερη απο τα 0-100. Δηλαδή έχει τύχει να το πατήσω μετα τα 100 και έφυγε σφαίρα χωρίς κανένα ζόρι μεχρι τα 140-150.
      8. Η θερμοκρασία λαδιού ειναι πάντα κάτω απο τη μέση, δεν γνωρίζω κατα πόσο ειναι φυσιολογικό.
      9. 2-3 φορές έχει τύχει να κατέβω απο το αμάξι και υπάρχει μια αμυδρή μυρωδιά καμμένου, δεν γνωρίζω αν ειναι φυσιολογικό σε καινούργιο αμάξι.
      10. Αν έχει κάποιος παρόμοιο μοντέλο με ατμοσφαιρικό φωτισμό μπορεί να μου λύσει την απορία για το που ακριβως υπάρχει και πως αλλάζεις την φωτεινότητα? Εγω μέχρι στιγμής έχω δει μονο στις πόρτες και εκεί που ειναι η ασύρματη φόρτιση ενα πολύ αμυδρό γαλάζιο φως το οποίο με το ζόρι φαίνεται ακόμη και σε απόλυτο σκοτάδι.
      11. Χρειάζεται break-in period? (λαϊκιστή "στρώσιμο") Απο την αντιπροσωπεία μου είπαν οτι δεν χρειάζεται και μπορώ να βγώ να το πατήσω 180 με το που το πάρω. Ωστόσο λέω να μην το ζορίσω ιδιαίτερα μέχρι το πρώτο τσεκ στα 1500 χιλιόμετρα. Απο όσο έχω διαβάσει μπορεί η μπαταρία και ο ηλεκτροκινητήρας να μην χρειάζονται αλλα ο κανονικός κινητήρας χρειάζεται ενα στρωσιματάκι.

      Ευχαριστώ και θα επανέλθω για περισσότερα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      obscured
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Καλησπέρα στην ομάδα!
      Περίπου 3 εβδομάδες με την δίλιτρη Corolla style εχω να προσθέσω κάποια πράγματα μετα το αρχικό μου review.

      Το αμάξι είναι πραγματικά απόλαυση στην οδήγηση με κάθε τρόπο. Με βρίσκω ακόμη πολλές φορές να παίρνω την πιο μακρινή διαδρομή για το σπίτι ωστε να οδηγήσω λίγο παραπάνω.
      Όσον αναφορα την κατανάλωση έχω να πω πως -τουλάχιστον για τη δίλιτρη έκδοση γιατι η 1800 δεν γνωρίζω πως συμπεριφέρεται- είναι καθαρά θέμα οδήγησης και συνήθειας. Ομολογώ πως στην αρχή αντί να οδηγώ απολαυστικά και ξένοιαστα, με όλα αυτα τα ηλεκτρονικά που έχουμε πλέον στα αμάξια, το μάτι μου πήγαινε διαρκώς στη κατανάλωση και κατέληγα να οδηγώ με ενα μικρό στρές σχετικά με το πως θα πηγαίνω, γιατί η κατανάλωση είναι πιο μεγάλη, γιατι πιο μικρή κτλ. Όταν σταμάτησα να δίνω τόση σημασία σε αυτό, παρατήρησα πως εκτός το οτι οδηγούσα με πολύ μεγαλύτερη απόλαυση πλέον, έκανα και μικρότερες καταναλώσεις.
      Μερικές παρατηρήσεις που έχω κάνει ειναι οι εξής:
      Όταν ξεκινάω το αμάξι εαν η μπαταρία ειναι περίπου στις 3 μπάρες ή λιγότερο, ανάβει ο κινητήρας ωστε να τη φορτίσει, και ζεστένεται κιολας. Ωστόσο, εχω παρατηρήσει πως οταν η μπαταρία ειναι ήδη αρκετά φορτισμένη, ο κινητήρας δεν ανάβει καθόλου! Με αποτελέσμα να μένει κρύος και να ανάβει αφού έχεις ξεκινήσει οταν χρειαστεί ισχύς. Δεν γνωρίζω κατα ποσο ειναι καλό ή κακο στο συγκεκριμένο αμαξι αλλα νομίζω πως το βέλτιστο θα ηταν να ο κινητήρας να ζεστένεται πριν ξεκινήσεις. Η δική μου λύση σε αυτό, οταν δεν ανάβει ο κινητήρας ειναι να βάζω το AC στη ζέστη με αποτέλεσμα να ανάβει και να θερμένεται ο κινητήρας πριν ξεκινήσω.
      Τώρα οσον αφορά την οδήγηση κάτι αλλο που μου έχει κανει εντύπωση είναι πως σχεδόν σε όλες τις στιγμές που ξεκινήσει ο κινητήρας σε ο,τι ταχύτητα και να κινούμαι, η μπάρα της κατανάλωσης ειναι σχεδόν μόνιμα πάνω απο 10 και συνήθως στο 15 (Δηλαδή ειναι όλη η μπάρα γεμάτη), ακόμη και δίνοντας ελάχιστη ισχύ στο γκάζι. Ωστόσο μέσα σε πόλη και φορές που έχω οδηγήσει για αρκετές ώρες, έχω καταφέρει κατανάλωση ακομη και 4.7 / 100 χλμ. Όλα εξαρτώνται απο την οδήγηση που θα κάνεις και σίγουρα εαν δώσεις γκάζι στο δίλιτρο θα κάψει και πολύ μάλιστα, βέβαια δε παύει να μου κανει εντύπωση πως ακόμη και σε μικρές ταχύτητες αν ανάψει ο κινητήρας καίει τόσο πολύ. Αυτο συμβαίνει ακόμη και σταματημένος.
      Εν κατακλείδι θα έλεγα πως αν κάποιος κάθετε να οδηγάει κοιτώντας διαρκώς τις καταναλώσεις και κάνοντας "ειδική οδήγηση" ωστε να κάψει λιγότερο, θα έλεγε κανείς οτι θα μπορούσε να πετύχει κατι αντίστοιχο και σε ενα συμβατικό κανονικό βενζινοκίνητο. Επομένως για εμένα το καλύτερο ειναι να απολαμβάνεις την οδήγηση σου και η μειωμένη κατανάλωση θα έρθει απο μόνη της, αλλες φορες 4.7 άλλες 5.3, δεν έχει σημασία.

      Και κάτι ακόμη που αφορά καθαρά δική μου επιλογή, και σιγουρα κατι που οι περισσοτεροι γνωρίζετε ήδη, μεγάλη προσοχή αν επιλέξετε μαύρο χρώμα! Θα πλένετε διαρκώς. Είναι σίγουρα κάτι για το οποίο ήμουν προετοιμασμένος, αλλα η κεραμική επίστρωση που έβαλα για πρώτη φορά το έχει κάνει ακόμη πιο δύσκολο. Λόγω της υδροφοβίας της κεραμικής, το νερό που μένει πάνω όσο καλο στέγνωμα και να κανεις, στεγνώνοντας αφήνει σε παρα πολλα σημεία στάμπες απο τα μέταλλα και τα άλατα του νερού, ειδικά στην πίσω μεριά εχω βρει τον μπελά μου. Το επόμενο μου βήμα είναι να πάρω φίλτρο για το λάστιχο νερού και αρκετά έξτρα πανιά για παρα πολυ καλό στέγνωμα. Πραγματικα μου έχει βγάλει τη ψυχή το συγκεκριμένο θέμα, σχεδόν καθε μέρα πλένω το αμάξι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      obscured
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Καλησπέρα στην ομάδα και πάλι!
      Σύντομα παραλαμβάνω επιτελους τη δίλιτρη HB Style.
      Ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει λάβει κάποια ικανοποιητική προσφορά ή κάποιο δώρο αντιπροσωπείας σχετικά με ασφάλεια αυτοκινητου και αν έχετε να προτείνετε κάτι αξιόλογο που να μην είναι κοροϊδία και με νομικά παραθυράκια υπέρ της εταιρείας.
      Ευχαριστω!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      obscured
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Καλησπέρα στην ομάδα.
      Την επόμενη εβδομάδα επιτέλους παραλαμβάνω Hatchback hybrid style 2.0L.
      Καινούργιος οδηγός σε υβριδικά και σε αυτόματα αλλα και γενικότερα ειναι το πρώτο μου ολοκαινουργιο αυτοκίνητο.
      Εννοείται πως θα ανοίξω το manual σελίδα-σελίδα, αλλα θα ήθελα αν μπορείτε να με συμβουλέψετε εμπειρικά σε πράγματα που θα πρέπει να προσέξω στην καθημερινή χρήση (όπως πχ στο σταμάτημα ή οταν κάνω στάση μένω στο D?) ή και μακρόχρονα.
      Επίσης σχετικά με την προστασία του αυτοκινητου απο τη βροχή μιας και τον πρώτο καιρό δεν θα μπορώ να το έχω σε υπόστεγο, η κουκούλα ειναι κάλη λύση?
      Ευχαριστώ για το χρόνο σας!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      obscured
    • RE: Toyota bZ4X

      @tolisk20 said in Toyota bZ4X:

      Θες μονο ηλεκτρικο?..βασικα σου δινουν μονο επιλογη ηλεντρικου για leasing?..το rav4 plug in η προ φορων παει καπου στα 39 (51500)..που σημαινει οτι εχει και ολες τις φοροελαφρυνσεις

      Σαν χωρο μπηκα μεσα και στα δυο ειναι σχεδον ιδια..ενα κλικ πιο μεγαλο το bz4x

      Μιας και ειναι leasing προτιμω ηλεκτρικο απο πλευράς εξοδων..

      Παντως ειναι πραγματικα φοβερο οι τιμες που εχουμε στην Ελλαδα και δε βρισκω τον λόγο.

      Εδω ειναι το γερμανικο site της toyota:
      d8160fb9-9f4e-46f7-a044-f904657aa717-image.png
      και χωρις προκαταβολή..

      Και εδω μου δινουν απο αντιπροσωπεία 500+ ευρώ χωρις ΦΠΑ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      obscured
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @vast said in Toyota Corolla 2019:

      Εγω πάντως για corolla hybrid hatchback, το έκλεισα 28 Σεπτεμβρίου και είναι my21. Έτσι γράφει το χαρτί, παραλαβή πρώτες 2 εβδομάδες του Γενάρη.Όσο αφορά το τι διαφορετικό θα έχει το my22, σε ξένα forum διαβάζω ότι η corolla θα έρχεται πλέον με το καινούργιο infotainment σύστημα Toyota smart connect, όπως αυτό του yaris cross. Πραγματικά λυπηρό που για 2 μήνες ουσιαστικά θα χάσω την αναβάθμιση απο my21 σε my22 αλλά τι να κάνεις.Θα ρωτήσω στην αντιπροσωπεία εαν γίνεται κάτι να αλλάξει αλλά χλωμό το βλέπω.

      Κι εγω corolla hatchback hybrid 2.0 Style παραγγελία απο αρχές καλοκαιριού και με έχουν πάει μέσα Δεκέμβρη.. Κριμα που θα χασω οπως φαινεται το MY22

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      obscured
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Μια ακόμη ερώτηση, έχει τοποθετήσει κάποιος απο εσάς κάμερα καταγραφής?
      Το σκεφτόμουν απο πριν πάρω το αμάξι γιατι πλέον με όσα έχω δει να γίνονται και με τις ασφάλειες να μην καλύπτουν κάποια πράγματα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις που γίνει hit and run, το θεωρώ must όπως στο εξωτερικό.

      Υπάρχει κάποιο μοντέλο σχετικά οικονομικό που να γίνεται εύκολα mount στο παρμπρίζ του corolla και να έχει σχετικά καλή ποιότητα καταγραφής? Δηλαδη να ειναι σχετικα ευανάγνωστες οι πινακίδες ακόμη και με υψηλή ταχύτητα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      obscured
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:

      ειναι παρα παρα πολυ αδυναμος, αφου το 1ο βραδυ νομιζα οτι δεν αναβε τιποτα!

      καμια σχεση με αυτο που βλεπω εδω

      Youtube Video – [03:55..]

      Πραγματικά έχω μείνει άναυδος.
      Αν δεν κάνω λάθος ειναι η ίδια έκδοση που εχω κι εγω, 2λιτρο style.
      Δραματική διαφορά στον φωτισμό σε σχέση με αυτο που βλεπω στο βίντεο, οπως και στις προωθητικές ενέργειες που διαφημίζουν τόσο πολυ τον ατμοσφαιρικό φωτισμό.
      Το δικό μου με το ζόρι αχνοφαινεται σε απόλυτο σκοτάδι. Σε ερώτηση μου στην αντιπροσωπεία σχετικά με αυτό η απάντηση ήταν "ε όλα έτσι είναι"

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      obscured
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Εχουμε να προτείνουμε κάποια καλή κουκούλα για hatchback?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      obscured
    • RE: Toyota bZ4X

      Καλησπέρα στην παρέα.

      Έχει κανείς εμπειρία με τις καινούργιες (υποτίθεται)βελτιωμένες σειρές του BZ4X?
      Δυστυχώς έπεσα στην ανάγκη του οικογενειακού αυτοκινήτου και θα πουλήσω το Δίλιτρο corollακι style του 21 μου και θα μπω με τα μπουνια στο BZ4X lounge plus. Πριν βιαστειτε να κραξετε, θα είναι με leasing απο την εταιρεία μου οπότε ήθελα κατι ηλεκτρικό, ευρύχωρο, και βρήκα πολυ καλή προσφορά leasing και πιστεύω ότι αξίζει παρα τα οσα αρνητικα εχω διαβάσει.

      Έχει κανένας υπόψιν του ποτέ θα ξεκινήσει η παραγωγή της σειράς MY25? Επίσης διάβασα πως θα μειωθεί κι αλλο η τιμή ενω θα προστεθούν πραγματακια και στις βασικές εκδόσεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      obscured
    • 1 / 1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr