Το Golf 1.5 115ps, παρότι δεν το συμπαθώ προσωπικά, είναι στα 4.28 μήκος και στα υπόλοιπα φαίνεται να σου ταιριάζει... βέβαια απο τιμή είναι στο όριο.
Best posts made by ssot
-
RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτουposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
-
RE: Suzuki Swift (2024)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@npapanik said in Suzuki Swift (2024):
@a-d-p said in Suzuki Swift (2024):
@lap said in Suzuki Swift A2L (2017):
@a-d-p said in Suzuki Swift A2L (2017):
@lap said in Suzuki Swift A2L (2017):
Μέτρο σύγκρισης
Επειδή ήταν το χειρότερο της κλάσης του 2025 και το swift το χειρότερο αυτής του 2024?

Να συγκρίνουμε με τα καλύτερα που είναι κοντά στην κατηγορία του





Firefly
Byd surf




Hyundai Inster
MG3
Aygo X
Yaris
ClioΕιπαμε πήρε αυτήν την βαθμολογία διότι δεν ανταποκρίνεται η ασφάλεια σε όλους τους σωματότυπους. Εν ολίγοις μας λέει να χάσετε κιλά ή πάρτε πιο μεγάλο όχημα.
Στο ιαπωνικό n cap που μάλλον εστιάζει άλλου, πήρε 4/5 αστέρια
Τα άλλα που βάζεις είναι ηλεκτρικά και έχουν άλλη δομή στο αμάξωμα τους.
Εδώ η φοβερή πλατφόρμα της vw που ειναι βαρβατη και στιβαρή και έχει μεγάλες ζώνες αποροφησης της ενέργειας και κουραφεξαλα

Τρία αστεράκια και άντε γεια
Για πες μου τώρα σε ποιο από τα δύο τριαστερα θα έβαζες τα παιδιά σου;

Στο 81 τα κατο T-cross ή στο 65% Swift

Τα τεστ του 2024 και 2025 δεν είναι συγκρίσιμα μεταξύ τους. Τα πρωτόκολλα έχουν αλλάξει.
2023 ως 2025 είναι unchanged! 2020 ως 2022 επίσης unchanged! Δεν αλλάζει απαραίτητα καθε χρόνο, μην παραπληροφορούμε. Μπείτε Euro ncap και πατήστε "About 2025 Rating"
Latest posts made by ssot
-
RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτουposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Το Golf 1.5 115ps, παρότι δεν το συμπαθώ προσωπικά, είναι στα 4.28 μήκος και στα υπόλοιπα φαίνεται να σου ταιριάζει... βέβαια απο τιμή είναι στο όριο.
-
RE: Stellantis Groupposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@sabas_thess said in Stellantis Group:
Υπάρχουν και άλλοι ή μόνο εγώ πιστεύω ότι η τοξικότητα του forum έχει ξεπεράσει καφενείο προεκλογικής περιόδου mid-80's;
Κάπου έλεος έτσι....
Υπάρχουν, πολλοί.
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@taxidiaris said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Όντας χρήστης για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα και τού 2008 diesel EAT8 αλλά και του 308 με το ίδιο μοτέρ και κιβώτιο, θεωρώ ότι δεν υφίσταται καμμία σύγκριση. Το 308 είναι πολύ καλύτερο σαν επιλογή. Ίδιες εξωτερικές διαστάσεις, αλλά πιο φαρδύ εσωτερικό, καλύτερα υλικά κατασκευής, πολύ καλύτερη ποιότητα κύλισης και καλύτερη αίσθηση οδήγησης. Επιπλέον χαμηλότερη κατανάλωση στο ταξίδι. Το 2008 συστήνεται σε ανασφαλείς κοπελίτσες ή και μεγαλοκοπέλες λόγω ύψους και ορατότητας, ή σε μεσόκοπους (50+) με προβλήματα στη μέση που νομίζουν ότι αγοράζοντας ένα ψεύτοSUV θα ξανανιώσουν.
Δεν έχουν ικανή διαφορά στον χώρο αποσκευών ώστε να επιλέξει κάποιος το 2008;
-
RE: Suzuki Swift (2024)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@npapanik said in Suzuki Swift (2024):
@a-d-p said in Suzuki Swift (2024):
@lap said in Suzuki Swift A2L (2017):
@a-d-p said in Suzuki Swift A2L (2017):
@lap said in Suzuki Swift A2L (2017):
Μέτρο σύγκρισης
Επειδή ήταν το χειρότερο της κλάσης του 2025 και το swift το χειρότερο αυτής του 2024?

Να συγκρίνουμε με τα καλύτερα που είναι κοντά στην κατηγορία του





Firefly
Byd surf




Hyundai Inster
MG3
Aygo X
Yaris
ClioΕιπαμε πήρε αυτήν την βαθμολογία διότι δεν ανταποκρίνεται η ασφάλεια σε όλους τους σωματότυπους. Εν ολίγοις μας λέει να χάσετε κιλά ή πάρτε πιο μεγάλο όχημα.
Στο ιαπωνικό n cap που μάλλον εστιάζει άλλου, πήρε 4/5 αστέρια
Τα άλλα που βάζεις είναι ηλεκτρικά και έχουν άλλη δομή στο αμάξωμα τους.
Εδώ η φοβερή πλατφόρμα της vw που ειναι βαρβατη και στιβαρή και έχει μεγάλες ζώνες αποροφησης της ενέργειας και κουραφεξαλα

Τρία αστεράκια και άντε γεια
Για πες μου τώρα σε ποιο από τα δύο τριαστερα θα έβαζες τα παιδιά σου;

Στο 81 τα κατο T-cross ή στο 65% Swift

Τα τεστ του 2024 και 2025 δεν είναι συγκρίσιμα μεταξύ τους. Τα πρωτόκολλα έχουν αλλάξει.
2023 ως 2025 είναι unchanged! 2020 ως 2022 επίσης unchanged! Δεν αλλάζει απαραίτητα καθε χρόνο, μην παραπληροφορούμε. Μπείτε Euro ncap και πατήστε "About 2025 Rating"
-
RE: Mazda CX-30posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Να υποθέσουμε πως, αφού είδαν τις παραπάνω καμπύλες και κατάλαβαν το λάθος, γύρισαν στην πρότερη κατάσταση το φίλτρο;
-
RE: Σας παρακαλώ βρε σείς , βοήθεια...posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Όσο μπορώ να έρθω στην θέση σου και τις ανάγκες σου θα κοιταγα το swift 1,3 πρώτα και μετά το ... c3 1,4 16v . Όμως πρώτα θα έψαχνα μήπως βρω το fiesta που μόλις σταμάτησε η παραγωγή του, σε 1,6 όμως, έστω και ελαφρά μεταχειρισμένο. Το θεωρώ ιδανικο και .... κανονικό αυτοκίνητο χωρίς συμβιβασμούς. Ομως γούστα είναι αυτά!
-
RE: Οικογενειάρχης χωρίς ανησυχίες ψάχνει "κούρσα"posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Οδήγησε όσο περισσότερο μπορείς τα υποψήφια. Θα έβλεπα και το passat 1.4 tsi αφού λές 'χωρίς ανησυχίες' που μόνο αργό δεν είναι βέβαια!!
-
RE: Golf TSi 122 ή Ford Focus 1.6??posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Για αρχή να τα οδηγήσεις και τα 2 (θα κοίταγα και το bravo) όσο περισσότερο μπορείς για να δείς ποιό σου αρέσει σαν αίσθηση και σε βολεύει. Πριν 2 χρόνια πήρα το φόκους και δεν το έχω μετανιώσει μέχρι τώρα - 44000 χλμ, καταν. 8 λ/100 χλμ και ένα καμμένο λαμπάκι φλας με 10 χρονια δωρεάν σέρβις (εργασία και υλικά πλην υλικών τριβής). Αλλά δεν το πήρα για τα παραπάνω αλλά γιατί..... γουστάρω το τιμόνι του και επειδή έχει τιμόνι σε κάνει να θες να παίξεις και λίγο παραπάνω ακόμα και αν είσαι ... κουλός όπως ο γράφων. Ήδη σκέφτομαι όταν το αλλάξω (αργά η γρήγορα θα δείξει, αναλόγως αναγκών) τι θα βρω για να μην ξενερώσω. Όμως το γκάζι και δη των τούρμπο είναι γλυκό... πολύ γλυκό και θα έμπαινα σε πειρασμό αν διάλεγα σήμερα....
-
RE: Βmw 120i vs Golf GTi σε κλειστο ορεινό στροφιλίκιposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Αυτό που γράφει από την αρχή ο Νίκος, και αν κάνω λάθος ας με διορθώσει, είναι πως η 120 θα έχει καλύτερη αίσθηση και μπορείς, όταν την μάθεις, να την κάνεις περίπου ότι θες σε μεγαλύτερο βαθμό από το gti και σε αυτό συμφωνώ απόλυτα. Αυτό δηλάδή που όλοι θεοποιούμε, απο το 1992 τουλάχιστον που άρχισα να διαβάζω 4Τ, όταν αναφέρουμε το ραλί ή το μχ5 ή ότι αντίστοιχο. Και σε ένα ορεινό στροφιλίκι θα προτιμούσα την 120. Για τους λόγους που προτίμησα και πριν 2 χρόνια φοκους 1,6 αντί για γκολφ 1,4 gt αν και δεν είναι ανάλογα τα μεγέθη. Βέβαια γούστα είναι αυτά και είναι υποκειμενικά αλλά το αντικειμένικο είναι πως πάνω στην στροφή χαίρομαι να στρίβω με το φόκους ενώ βγαίνοντας απο την στροφή χαιρόμουνα την επιτάχυνση του gt, χωρίς να είμαι χεράς. Αλλωστε για αυτό προτιμώ την ανάβαση από την κατάβαση! Είναι πιο εύκολη!
-
RE: Εταιρικό με 60-65Κposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Στην θέση του θα διάλεγα την προσωπική μου συμπάθεια Subaru Legasy 3.0R spec B και όσα extra τραβάει η ψυχούλα του... Δεν δείχνει σπορ, κάθε άλλο μάλιστα, αλλά