Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 34
    • Best 19
    • Groups 0

    Best posts made by george.y

    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      Ο καθένας μπορεί να σου λέει ότι θέλει, στο τέλος της ημέρας εσύ είσαι που θα αποφασίσεις με βάση:

      1. τις προτεραιότητες σου - δεν έχουν για όλους την ίδια βαρύτητα όλα τα πράγματα.
      2. τις προτιμήσεις σου- γιατί όσο κι αν δεν θέλουμε να το παραδεχτούμε, με το πέρασμα του χρόνου δημιουργούμε κάποιες συμπάθειες-προτιμήσεις.

      Δυστυχώς δεν υπάρχουν (τόσο) αντικειμενικά κριτήρια, δεν είναι μαθηματικά η αγορά αυτοκινήτου.
      Διαβάζεις, ακούς, αποκτάς δικές σου εμπειρίες, εμπειρίες γνωστών σου και σχηματίζεις μία (υποκειμενική τελικά) γνώμη

      • Πχ, υποθέτω ότι δύσκολα θα ξαναπάρεις Ford, σωστά; αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι αν πάρεις θα ξαναχαλάσει, αλλά ήδη μέσα σου έχει σχηματιστεί μια άποψη

      Σε κάποια πράγματα δίνεις περισσότερη σημασία, κάποια άλλα τα αγνοείς
      Κάποια είναι περισσότερο μετρήσιμα, κάποια εντελώς υποκειμενικά. Η κατανάλωση πχ είναι μετρήσιμη, βάζεις κάτω τα χλμ που κάνεις το χρόνο και αποφασίζεις αν σε ενδιαφέρει το θέμα.
      Κάποιος άλλος μπορεί να έχει σαν προτεραιότητα το αν ειναι σκληρά ή όχι τα πλαστικά! (ποτέ δεν το κατάλαβα αυτό, δεκτό όμως εφόσον για κάποιον είναι προτεραιότητα)

      • δεν μπορώ να ακούω να λένε το τάδε για 20 χιλιάρικα που το είχα πάρει ήταν καλό ενώ τώρα που έχει 25.000 δεν αξίζει. Μα πως συγκρίνουμε με τιμές που δεν υπάρχουν πιά; λες και δεν έχουν ακριβύνει όλα.
      • Τα υβριδικά δεν είναι μόνο για πόλη, αλλά και πάλι αυτό έχει να κάνει με το πως θες να οδηγάς.
      • To C-HR μου αρέσει πολύ (της 2ης γενιάς), το είχα νοικιάσει σε διακοπές, έκανα περίπου 1000χλμ και αν άλλαζα το YC τώρα, αυτό θα έπαιρνα. Αλλά αν στο YC το θέμα είναι οι χώροι και θες κάτι πιο μεγάλο και στιβαρό, η λογική μου λεει ότι πας στο Corolla Cross, όχι στο C-HR. πχ τo C-HR έχει μικρότερο πορτ μπαγκάζ από το YC. Επίσης μην παραβλέπεις το θέμα με τα πίσω παράθυρα αν και στης 2ης γενιάς έχει βελτιωθεί. Εμένα δεν με απασχολεί το θέμα, αλλά φίλος κάτοχος του C-HR 1ης γενικάς, μου έλεγε ότι σε διακοπές με άλλους, τα παιδιά του ήθελαν πάντα να πάνε στο αμάξι των φίλων τους για το λόγο αυτό...
      • Ως κάτοχος Toyota για 25 χρόνια, με περίπου 400.000 χλμ στο σύνολο και καμία βλάβη, ε δύσκολα θα αλλάξω, τι να κάνουμε.
      • Και όχι το YC δεν μπορεις να το λες ντενεκέ. Δεν έχει μειονεκτήματα; προφανώς και έχει. Δεν θα μπορουσε το εσωτερικό του να είναι ομορφότερο; προφανώς και θα μπορούσε. Αλλά τα πλεονεκτήματα (για μένα προφανώς) έχουν πολύ μεγαλύτερη σημασία από τα μειονεκτήματά του. Και όλα αυτά που δίνει ακόμη και στην πιο φτηνή εκδοση είναι υπεραρκετά - δεν χρειάζεσαι κάτι από τις μεγαλύτερες εκδόσεις που πάνε μεχρι 10 χιλιάρικα πανω, τα ουσιαστικά τα έχεις όλα.
      • Πληροφοριακά, μετά από 10.000 χλμ με το YC (μισά-μισά περίπου Αθήνα και εθνική οδό) η συνολική μέση κατανάλωση είναι 4.37lt/100km
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george.y
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Σε πρόσφατο ταξίδι στο εξωτερικό (Γαλλία) νοίκιασα ένα CH-R (το 1.8) και έκανα περίπου 1000 χλμ. (κάτοχος Yaris Cross active plus - facelift )

      Παρόλα τα όσα αρνητικά λέγονται εδώ, μου άρεσε πολύ αφού δεν είχε κανένα από τα αρνητικά του YC (θόρυβο, αίσθηση στο δρόμο)

      Ήταν ολοκαίνουριο (είχε 150χλμ), η έκδοση ήταν μια που δεν υπαρχει εδω, πρακτικά η club αλλα με τη μικρη οθόνη (η οποία είναι χάλια στο μεγαλο πλαίσιο- αν ηταν μικρο το πλαισιο και δεν ηταν μαυρο δεξια αριστερα θα ήταν καλύτερα)
      Είχε δηλαδη αισθητηρες παρκαρισματος, ηλεκτρικα αναδιπλουμενους καθρεπτες, τις ζαντες της club κλπ - Απ’ ότι είδα ειναι η φθηνοτερη εκδοση που κυκλοφορει στη Γαλλια (στην οποία optional ειναι και η μεγάλη οθόνη). Εδω εχει αλλες δυο εκδόσεις πιο πριν…

      (τι ωραίο και το Σύστημα Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου BSM που το εχει από την πρωτη εκδοση - στο YC πρεπει να πας στην πιο ακριβή Premiere!)

      Αίσθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου, πολύ πιο αθόρυβο, ωραία αναρτηση, η ισχύς ήταν μια χαρα (για μενα τουλάχιστον), οι εσωτερικές θήκες πολύ καλές και πρακτικές (σε αντιθεση με το YC)

      Ενταξει μεσα δεν είναι εντυπωσιακό αλλά απέξω συν η αισθηση οταν το οδηγεις ανταμείβει.

      Βέβαια, το ότι έτσι όπως είναι οι εκδόσεις στην Ελλάδα “πρέπει” πρακτικά να πας στην club των σχεδόν 33.000 είναι θέμα…

      (πιστεύω/ελπίζω ότι όταν γινει facelift θα πεταξουν αυτη τη μικρη οθόνη και θα εχει τη μεγαλη και η φτηνη εκδοση, κατι αντιστοιχο που εκαναn και με το YC facelift... )

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george.y
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Για μένα το YC αξίζει στις αρχικές εκδόσεις, active/active plus.
      Από ουσιαστικά features τα έχουν όλα με 25.000 χοντρικά. Και στα 25 δεν έχει ανταγωνισμό σοβαρό.
      Όλα τα άλλα που δίνουν οι παραπάνω εκδόσεις είναι (για μένα) από ανούσια έως good to have.
      Αν ειναι να δώσει κάποιος 30 και 35 χιλιάρικα ας πάρει κάποιο άλλο καλύτερο αυτοκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george.y
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @dimitris777 said in Toyota Yaris Cross:

      Καλησπέρα, οποίος γνωρίζει για το face lift που έρχεται τις διαφορές από το ήδη υπάρχον ας τις αναφέρει, η αντιπροσωπεία με ενημέρωσε ότι θα παραλαβω το face lift ενώ είχα παραγγείλει προ καιρού το τωρινό μοντέλο, thanks.

      Οι κύριες αλλαγές είναι στην εκδοση 130 δηλαδή σε Elegant/Premier
      Στις "φτηνές" εκδόσεις 115 έχει λιγότερες αλλαγές, κάποια νέα χαρακτηριστικά και κάποια που εχουν κατέβει εκδόσεις, πχ από style σε active

      • το smart connect με οθόνη 9'' και ασύρματη σύνδεση με κινητό (android auto/apple carplay) έχει κατέβει από την έκδοση Style στις Active και Αctive plus (η style τωρα έχει 10.5'')
      • ο πίνακας οργάνων 7'' και τα 6 ηχεία είναι τώρα και στην απλή active (ήταν μόνο στην active plus και πανω)
      • σε όλες τις εκδοσες τωρα υποδοχή USB type C (αντί της παλιάς usb-A)
      • μπάρες οροφής σε ΟΛΕΣ τις εκδόσεις (ήταν σε Adventure)

      σαν νεα χαρακτηριστικά

      • κάποια νέα Toyota T-Mate Features συμφωνα με το https://newsroom.toyota.eu/new-yaris-cross/
      • επίσης εδω αναφερεται και το A QUIETER DRIVE WITH IMPROVED NOISE AND VIBRATION PACKAGE, είχα διαβασει για το θέμα του θορύβου το οποίο ελπίζω να έχει βελτιωθεί

      Προσωπικά, τα παραπάνω που δίνει πια η Style δεν με ενδιαφέρουν, ό,τι με ενδιέφερε είναι πια στην Active, οπότε άλλαξα την παραγγελία από Style σε Active Plus η οποία είναι πιο φτηνή από την παλιά Style κατά 1600 ευρώ

      Το site της toyota πια αναφέρει μόνο το νεο μοντελο, το pdf όμως εχει κάποια βασικα χαρακτηριστικά μόνο, δεν υπαρχει ακόμη το αναλυτικό του παλιού
      κάνω attach screenshot από το νεο pdf
      Yaris_Cross_2024.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george.y
    • RE: Toyota Yaris Cross

      φαίνεται ότι το πρώτο facelift του 2024 το οποίο και πήρα πέρσι (active plus) ήταν ενδιάμεσο για την νέα έκδοση του 2025 (και η οποία είναι πια στο site της toyota)
      Σε χαρακτηριστικά δεν έχει καμία διαφορά πέρα από τους κινητήρες:

      • ο 130hp είναι διαθέσιμος πια από την active plus και έχει διαφορά μόνο 450 ευρώ από τον 116 !! (24.570 vs 25.020, εκτός αν εχει γίνει καποιο λάθος στις τιμές...)
      • από style και πάνω δίνεται μόνο ο 130 (27.570 στη style..)
      • έκδοση 4x4 διαθέσιμη πια από τη style

      Είναι λίγο στεναχωρο που δεν είχα αυτές τις επιλογές πέρσι (αλλά από την άλλη χαίρομαι που δεν πήγα στην elegant για τον 130 όχι ότι υπήρχε περιπτωση με τετοια διαφορα τιμης που ειχε βεβαια)

      Επίσης -επιτέλους- ανέβηκε στο site η μπροσουρα με τα πληρη χαρακτηριστικά, ακριβώς μάλλον επειδή αυτή είναι η τελική facelift έκδοση https://www.toyota.gr/content/dam/toyota/nmsc/greece/brochures/YARIS_CROSS_MC_2025_03.pdf

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george.y
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @ken11 αν κατεβάσεις τη μπροσούρα σε pdf θα δεις αναλυτικότατα τι έχει η κάθε έκδοση

      @groover1972 αν με το "θερμαινόμενος" εννοείς θερμαινόμενους καθρέφτες, αυτό το έχουν όλες οι εκδόσεις, τα άλλα ναι, στις πολύ ακριβές από elegant και πάνω

      Σε άλλης κατηγορίας αμάξια τα δίνει από πιο πριν, πχ το ch-r έχει αυτόματα αναδιπλούμενος σε όλες τις εκδόσεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george.y
    • RE: LEXUS LBX

      @sonic-0 said in LEXUS LBX:

      Υπάρχει τρόπος αυτή η μέση κατανάλωση να μηδενιστεί; Ή έστω να βλέπεις την τρέχουσα μέση κατανάλωση; To ίδιο και για τη μέση ταχύτητα και ώρες στο Drive Info;

      Παρόμοια με Toyota θα είναι υποθέτω (κάτοχος YC), υπάρχουν 3 επιλογές να βλέπω στον πίνακα οργάνων

      • Μέση κατανάλωση (μετά από επαναφορά)
      • Μέση κατανάλωση (μετά την εκκίνηση)
      • Μέση κατανάλωση (μετά την ανεφοδιασμό)

      Εγώ στον πίνακα οργάνων έχω βάλει να δείχνει το 2ο (μετά την εκκίνηση) και όποτε θέλω να δω τα αλλα πάω στην multimedia οθόνη
      Επαναφορά δεν κάνω αφού θέλω να βλέπω τη συνολική κατανάλωση (είναι κάπου στο 4.4)

      Πάντως, περί κατανάλωσης (φαντάζομαι παρόμοια με YC θα είναι): πέρα από το πως πατάς το γκάζι, παίζει και μεγάλο ρόλο η διαδρομή, αν είναι ανηφορική ή όχι, δεν έχει σχέση η κατανάλωση σε κατηφορική διαδρομή με το ανάποδο.
      πχ άλλη η κατανάλωση στο Πειραιάς -> Μαρούσι και άλλη στο Μαρούσι -> Πειραιάς
      Τα κάτω το 3 τα βλέπω μόνο στην κάθοδο, στην άνοδο είμαι πάντα πανω από 4 (ως 5), ο μέσον όρος βέβαια είναι που μετράει και σίγουρα αν εκπειδευσεις τα πόδια σου θα υπαρχει (κάποια) βελτίωση.
      Για να φύγεις από φανάρι σε (λίγο) ανηφορικό δρόμο χωρίς να ανάψει ο θερμικός πρέπει να φας πολύ βρίσιμο από τους πίσω …

      Πάντως, δράττομαι της ευκαιρίας, μου φαίνεται απίστευτο η πιο luxury εκδοχή του YC
      1- σε χαμηλές εκδόσεις να έχει μικρότερη οθόνη οργάνων 9.8''(σαν το YC δηλαδη) και όχι την πιο μεγάλη σε όλες.
      2. και κυρίως: να μην δίνει ασύρματο Android Auto ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΚΔΟΣΗ, που το YC το έχει σε όλες τις εκδόσεις.. και οκ μην ακούσω το επιχείρημα του είναι γι αυτούς που έχουν/θέλουν iPhone...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george.y
    • RE: Renault Symbioz 2024

      @mariolas said in Renault Symbioz 2024:

      Τι σχέση έχει το πετρέλαιο με το υβριδικό?Αν θες δύναμη ροπή ταχύτητα και πάρεις υβριδικό είσαι χαμηλής νοημοσύνης.Το Πετρέλαιο είναι για ταξίδι και άνεση εκτός.Ενα ενήλικας μπορεί να ξεχωρζει.Ειναι σαν λες πήρα polo και δεν κάνει για αγροτικό...Είναι και σαν ψηφίζεις ΝΔ ΠΑΣΟΚ ΣΥΡΙΖΑ ΚΚΕ ΚΛΠ και αναρωτιέσαι τι δεν πάει καλά....

      @criuser said in Renault Symbioz 2024:

      @mariolas said in Renault Symbioz 2024:

      Τι σχέση έχει το πετρέλαιο με το υβριδικό?Αν θες δύναμη ροπή ταχύτητα και πάρεις υβριδικό είσαι χαμηλής νοημοσύνης.Το Πετρέλαιο είναι για ταξίδι και άνεση εκτός.Ενα ενήλικας μπορεί να ξεχωρζει.Ειναι σαν λες πήρα polo και δεν κάνει για αγροτικό...Είναι και σαν ψηφίζεις ΝΔ ΠΑΣΟΚ ΣΥΡΙΖΑ ΚΚΕ ΚΛΠ και αναρωτιέσαι τι δεν πάει καλά....

      Ο κάτοχος είναι τογιοτάκιας όπως διαβάσαμε.

      Είχε γιάρις ντίζελ. Νομίζω 90 άλογα. Και πήρε γιάρις κρος και δεν μπορεί να προσπεράσει κατά δήλωση του.

      Αυτή είναι η αλήθεια.

      Οσα αναφέρεις είναι υπεκφυγές γιατί σε ενόχλησε η αλήθεια, ότι τα υβριδικά τογιότα είναι ψοφίμια στο ταξίδι.

      Και βέβαια δεν είπε κανείς στην Τογιότα, πάρτε τα υβριδικά μας, μόνο αν είστε 10-20 χλμ μποτιλιαρισμένοι στις πόλεις μας κάθε μέρα, αλλά αν θέλετε ταξίδια, να έχετε άλλο αμάξι, όχι τογιότα.

      Ανάλογα ισχύουν και για τα Ρενώ - Ντάστερ, να δούμε τώρα με τον νέο κινητήρα 1,8 πως θα πάνε τα πράγματα.

      Sorry που παρεμβαίνω σε άσχετο thread αλλά επειδή εγώ είμαι αυτός ο "τογιοτάκιας" που αναφέρθηκε και επειδή ο καθένας γράφει τη βλακεία του

      • καλώς ή κακώς κάποιοι είτε επειδή δεν μπορούν είτε επειδή δεν θέλουν, έχουν ένα αυτοκίνητο για όλες τις χρήσεις. Δεν έχουν άλλο για το σούπερ μάρκετ, άλλο για τη δουλειά, άλλο για τα κοντινά ταξίδια κι άλλο για τα μακρινά.

      • οποιοδήποτε αμάξι μπορεί να κάνει οτιδήποτε (σε λογικά πλαίσια - δε μιλαω για ακραία πράγματα). Και με το yaris diesel και με παλιότερο yaris βενζίνης έχω κάνει πολλά ταξίδια στην Ευρώπη και στη Ελλάδα αλλά και χρήση στην Αθήνα, και με το YC κάνω και θα κάνω απ όλα.

      • αυτό που έγραψα ήταν απλά μια σύγκριση του τωρινού μου (YC) με το προηγούμενο αμάξι. Πού (για μένα) είναι καλύτερο και που χειρότερο. Σύγκριση έκανα, δεν σημαίνει ότι με το YC δεν θα μπορώ να προσπεράσω και δεν θα μπορώ να κάνω ταξίδια. (προφανώς και τα κάνω και τα δύο, με διαφορετικό τρόπο με το καθένα). Απλά έκανα σύγκριση, τι κάνει καλύτερα το καθένα

      • τα περί χαμηλής νοημοσύνης ας μη τα σχολιάσω καλύτερα, και προφανως δεν πήρα το YC για "δύναμη ροπή ταχύτητα", το πήρα για το όλο πακέτο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george.y
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

      Πάντως μου κάνει εντύπωση η μεγάλη διαφορά που περιγράφεις σε σχέση με το Yaris Cross. ΟΚ, ειναι άλλη κατηγορία, αλλά διαφέρουν τόσο;

      Δεν ξέρω αν επαιξαν ρόλο

      • οι γαλλικοι δρόμοι/άσφαλτος (σε σχέση με ελλαδα)
      • το ότι ήταν του κουτιου

      αλλά είχε διαφορά σε σχέση με την αίσθηση, ανάρτηση, και το θόρυβο (και cvt αλλα κυρίως το θόρυβο απ' εξω) - οι θήκες που αναφέρω επισης που ειναι κατι αντικειμενικο- σε αυτά εντοπίζω τις κύριες διαφορές (α, και τα καθίσματα!) .
      (άλλες διαφορές σχετικά με εξοπλισμο/χωρους κλπ ειναι αλλο πραγμα)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george.y
    • RE: TOYOTA FORUM

      @realzeus said in TOYOTA FORUM:

      @fanis75 said in TOYOTA FORUM:

      @spiros-0 said in TOYOTA FORUM:

      σερνοντας παει σε ανηφορες αλλα οκ. Το επομενο θελω να ειναι πολυ πιο γρηγορο.

      Εεε σε ανηφόρες, πάει όσο πάει ένα αντίστοιχου μεγέθους με αντίστοιχη ιπποδύναμη. Εγώ πάντως γρήγορα το πάω που δεν με ενοχλεί ο θόρυβος. Για πιο γρήγορο ή 2λιτρο υβρίδιο ή άλλο αμάξι.

      Για την Corolla 1.8 hybrid μιλάμε; Καλό πλαίσιο και τιμόνι, αλλά όχι και γρήγορο...

      Με αφορμή αυτά...

      Εχω το Yaris cross ( facelift, 116hp) εδώ και περίπου 8 μήνες. Με 11.000 χλμ, περίπου μισά-μισά σε Αθήνα και εθνική-ταξιδια
      (Αντικατέστησε το Yaris diesel γενιάς 3)

      Τα θετικά
      -Αλλος κόσμος σε σχέση με το προηγούμενο. Για την πόλη τέλειο, το αυτόματο κιβώτιο, η κατανάλωση, όλα τα συστήματα ασφαλείας, το adaptive cruise control, γενικά είναι πολύ μεγάλη αναβάθμιση.
      Επίσης και στην εθνική όταν δεν υπάρχει ανάγκη για επιτάχυνση και (γρηγορη) προσπέραση είναι μια χαρά

      Τα αρνητικά

      • Σαν μικρό αμάξι (ένα Yaris είναι) ούτε φοβερή ποιότητα κύλισης έχει, ούτε φοβερή ηχομόνωση. Αλλά αυτά τα ξεπερνάω-ξεχνάω, και μόνον αν οδηγησεις κάτι καλύτερο τα καταλαβαίνεις (δεν είχα ποτέ μεγαλο αμαξι)

      • Όμως το κύριο θέμα που έχω είναι η απόκριση στο γκάζι. Οταν θες απότομα ισχύ για μια προσπέραση, πχ από 80 σε 100, από 100 σε 120, από 120 σε 140 κλπ, και ειδικά αν είσαι σε κάπως ανηφορικό δρόμο, απλά δεν... Καμία σχέση με το παλιό μας Yaris των 90 ιππων (Diesel βέβαια με μεγάλη για τα δεδομένα ροπή…) Οπότε σε αυτό το θέμα είναι υποβάθμιση. Το σκέφτομαι αν θα κάνω προσπέραση. Σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές και ανηφόρες κατηφόρες επίσης δύσκολο. Ο θόρυβος που κάνει όταν πατάς δυνατά το πεντάλ δεν θα με ενοχλούσε αν είχε αποτέλεσμα.

      Σκεπτόμενος γενικά για αλλαγή και με τη λογική ότι θέλουμε ένα αυτοκίνητο για όλα, αν μείνω στην Toyota, η μόνη λύση είναι να παμε σε μεγαλύτερους κινητήρες. Εχω οδηγήσει το τελευταίο CH-R 1.8 (νοικιασμένο στο εξωτερικό οπότε δεν το πολύ-πάταγα), καλύτερο ήταν προφανώς από αυτή την άποψη και μου αρεσε και πολυ και από αισθητικής άποψης και από ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ. Το 2λιτρο θα είναι σίγουρα ακόμη πιο καλό, αλλά Ελλάδα φόρος πολυτελείας… φοβάμαι μήπως τελικά και με το 1.8 δεν είμαι ικανοποιημένος. Δεν έχω τρελές απαιτήσεις αλλά θα το ήθελα να “ακούει” τουλάχιστον σαν το παλιό μας Yaris diesel. Να μπορώ να κάνω και μια προσπέραση σε ανηφόρα…

      Έχω καλομάθει ήδη στο αυτόματο και νομίζω δεν γυρίζω πίσω πια σε manual (όπως είπα η χρήση είναι περίπου 50-50 πόλη και ταξίδια από άποψη χιλιομέτρων, αλλά σε χρόνο οδήγησης προφανώς ΠΟΛΥ περισσότερο σε Αθήνα……
      χωρίς να έχω εμπειρία από άλλα αυτόματα, διαβάζω διάφορα περί βλαβών και κόστους αυτών… είμαι και toyota-κιας, αλλά εκτός Toyota τι θα μπορούσα να δω;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george.y
    • RE: TOYOTA FORUM

      @vdx said in TOYOTA FORUM:

      @spiros-0 said in TOYOTA FORUM:

      @vigilantius__1985 said in TOYOTA FORUM:

      το δίλιτρο μοτέρ έχει εμφανή διαφορά από το 1.8?

      ναι εχει σοβαρη διαφορα. Το 2λιτρο εχει ενα επιπλεον πλεονεκτημα, στα ταξιδια. Δουλευει σε πιο χαμηλες στροφες το μοτερ αρα εχεις λιγοτερο θορυβο.

      βεβαια, στο επερχομενο νεο μοντελο υποτιθεται το 2λιτρο θα αντικατασταθει απο εναν 1,5turbo o οποιος θα ειναι μαλλον ακομη καλυτερος.

      Έχεις link?

      https://www.carscoops.com/2025/03/2027-toyota-corolla-everything-we-know-about-the-13th-generation/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george.y
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Δεν ξέρω ποια είναι η γνώμη σας για τη ένδειξη καυσίμου και αυτονομίας του YC...

      Υποτίθεται έχει 35 λίτρα ρεζερβουάρ
      Οι ενδείξεις δεν μου βγαίνουν με τίποτα..

      Πχ σημερα: με μια γραμμή υπόλοιπο και 70χλμ να απομένουν όπως λέει, γεμίζω και βάζω 24λιτρα!
      Άρα σημαίνει ότι είχε 11 λίτρα ακόμη, που με διάφορες καταναλώσεις δίνουν πολύ περισσότερα χλμ

      Με 4lt/100 275χλμ
      Με 5lt/100 220χλμ
      Με 6lt/100 183 χλμ

      Καμία σχέση με το 70 της ένδειξης... Άντε να έπαιρνε και λίγο παραπάνω αλλά και πάλι...
      Και σχεδόν πάντα έτσι είναι, δεν ήταν σήμερα εξαιρεση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george.y
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @ken11 said in Toyota Yaris Cross:

      Ρεζερβα μπορουμε να προσθεσουμε ως εξτρα η αναγκαστικα κιτ επισκευης?

      Ναι εγώ ζήτησα, έκανα ένα συμψηφισμό με το συναγερμό που δεν ήθελα και πλήρωσα 100 ευρώ παραπάνω. Το Κιτ το παίρνεις ούτως η άλλως.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george.y
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      Για το Τογιότα Γιάρις Κρος βάζω τις τιμές καταλόγου που είχα διαβάσει πριν λίγο καιρό. Τώρα που τον άνοιξα λέει από 24120 για τα 116 άλογα, αλλά βλέπω φτηνότερη έκδοση για τα 130 στα 27570.

      Η φτηνότερη στα 130 είναι 25020 (Active Plus)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george.y
    • RE: TOYOTA FORUM

      @ataim said in TOYOTA FORUM:

      @george-y said in TOYOTA FORUM:

      @ataim said in TOYOTA FORUM:

      @george-y said in TOYOTA FORUM:

      • Όμως το κύριο θέμα που έχω είναι η απόκριση στο γκάζι. Οταν θες απότομα ισχύ για μια προσπέραση, πχ από 80 σε 100, από 100 σε 120, από 120 σε 140 κλπ, και ειδικά αν είσαι σε κάπως ανηφορικό δρόμο, απλά δεν... Καμία σχέση με το παλιό μας Yaris των 90 ιππων (Diesel βέβαια με μεγάλη για τα δεδομένα ροπή…)

      Το YC έχει πανομοιότυπες επιδόσεις με το παλιό yaris diesel, οπότε αυτό που περιγράφεις είναι η αίσθηση που σου αφήνει το αυτοκίνητο και όχι η πραγματική διαφορά στις επιδόσεις.

      https://zeperfs.com/en/duel9298-6691.htm

      Επίσης η διαφορά στην αποδιδόμενη ροπή από τα δύο σύνολα πρέπει να είναι επίσης μικρή. Αυτό που ψάχνεις τελικά είναι ένα ταχύτερο όχημα, θα πρέπει να πας σε phev Toyota για περισσότερα άλογα.

      Οκ μπορεί τα νούμερα να δείχνουν άλλα, επίσης η σύγκριση manual με αυτόματο να είναι λίγο άτοπη, αφού στο manual έχεις τη σχέση που θες άρα και την απόκριση που θες/ξέρεις ανά πάσα στιγμή, ενώ στο άλλο πατάς το γκάζι και περιμένεις... Κάποια στιγμή μπορεί να σου δώσει την ίδια ισχύ, ποιος ξέρει.. αλλά τη στιγμή που τη ζητάς όχι...

      Το έχεις στο sport? γιατί στο eco αυτή είναι η χρήση, να μην επιταχύνει. Η απόκριση είναι σχεδόν ηλεκτρική, δεν υπάρχει τέτοιο θέμα, αυτό που περιγράφεις είναι η μικρή ιπποδύναμη για το βάρος του αυτοκινήτου

      Ναι εννοείται, και στο sport (power συγκεκριμένα, έχει μια μικρή διαφορά από το normal, το eco δεν το χρησιμοποιώ ποτέ)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george.y
    • RE: TOYOTA FORUM

      @samronnin said in TOYOTA FORUM:

      Χοντρικα Αθηνα-Κρανιδι 185 χλμ με 5.5 καταναλωση και ανοικτο διζωνικο 4 ενηλικες +μπαγκαζια Σαββατοκυριακου . Στην Εθνικη 120-130 μετα τη Κορινθο ανωτερο 85 και οποτε χρειαστηκα προσπεραση , κουμπακι power και καθαρισαμε μετα επιστροφη στο normal. Toyota Corolla Cross 1.8 αγορασμενο απο 24/12. Απολυτα ικανοποιημενος δεν τρεχω δεν ηθελα κατι καλυτερο συμφωνα με τα οικονομικα μου.

      Καταλαβαίνω τι λες, και με το YC μπορώ μια χαρά να πάω και ταξίδι και προσπέραση θα κάνω, το θέμα είναι πως και πότε θα την κάνω.
      Είναι θέμα θεώρησης των πραγμάτων.
      Και επίσης σχετικό με το τι είχες και τι θεωρείς δεδομένο.
      Όπως είπα το YC σε σχέση με το Yaris diesel gen 3, είναι (για μένα) αναβάθμιση σε όλα, εκτός από αυτό το θέμα που αναφέρω όπου είναι υποβάθμιση.

      Πιθανόν το αυτοματο-υβριδικο θέλει κάποιο άλλο "τρόπο". Όταν οδηγάς χειροκίνητο, σκέφτεσαι από πριν εσύ τι θες, προετοιμαζεααι (αλλάζεις ταχύτητα) και όταν πατάς γκάζι ξέρεις ακριβώς την απόκριση που (θα) έχεις.
      Στο αυτόματο προφανώς δεν καταλαβαίνει τι σκέφτεσαι/σκέφτομαι. Έχω την αίσθηση ότι πατώντας για 1-2 sec το γκάζι πριν την προσπέραση (όχι τέρμα), ανεβάζοντας στροφές και μετά πατώντας δυνατότερα για την προσπέραση, είναι πιο smooth η όλη κατάσταση, σε σχέση με το να πατήσεις με τη μια τέρμα το γκάζι όπου κάνει τα δικά του...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george.y
    • RE: TOYOTA FORUM

      @groover1972 said in TOYOTA FORUM:

      @samronnin said in TOYOTA FORUM:

      Χοντρικα Αθηνα-Κρανιδι 185 χλμ με 5.5 καταναλωση και ανοικτο διζωνικο 4 ενηλικες +μπαγκαζια Σαββατοκυριακου . Στην Εθνικη 120-130 μετα τη Κορινθο ανωτερο 85 και οποτε χρειαστηκα προσπεραση , κουμπακι power και καθαρισαμε μετα επιστροφη στο normal. Toyota Corolla Cross 1.8 αγορασμενο απο 24/12. Απολυτα ικανοποιημενος δεν τρεχω δεν ηθελα κατι καλυτερο συμφωνα με τα οικονομικα μου.

      Αναρωτιέμαι, γιατί το Yaris Cross του φίλου, δεν μπορούσε να προσπεράσει...

      Να διευκρινίσω αν δεν ήμουν ξεκάθαρος, δεν εννοούσα ότι δεν μπορουσα να προσπεράσω. Όπως έγραψα και πιο πάνω μια χαρά και τα ταξίδια μου τα πάω κ τις προσπεράσεις μου θα τις κάνω, το θέμα είναι πως και πότε. Και πάντα συγκριτικα με μη αυτόματα/υβριδικά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george.y
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @panormus772 said in Toyota Yaris Cross:

      @a-d-p said in Toyota Yaris Cross:

      Υ.Γ. Μod, παρεκτραπήκαμε σε οfftopic 👮
      Μήπως να τα μεταφέρουμε αλλού;

      Είδα κι εγώ club, cult και μπερδεύτηκα....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george.y
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

      Γνωρίζουμε αν ο κινητήρας με 1.8 θα βγει με τετρακίνηση;

      συμφωνα με το site της toyota, μαλλον οχι... (αλλα ΔΕΝ ειναι ξεκαθαρο αν το AWD αναφερεται μονο στο 2.0L)
      b24642b8-5b20-4b6d-b06b-4fa4041742be-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george.y
    • 1 / 1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr