-
Μυρίζει και απ'έξω από το αυτοκίνητο ή μόνο όταν ανάβεις το καλοριφέρ;
-
@teo-mak said in Ford Puma 2019:
Μυρίζει και απ'έξω από το αυτοκίνητο ή μόνο όταν ανάβεις το καλοριφέρ;
Όταν ανάβω μυρίζει η καμπίνα. Από έξω, μόνο αν ανοίξεις το καπό.
-
@famas said in Ford Puma 2019:
@teo-mak said in Ford Puma 2019:
Μυρίζει και απ'έξω από το αυτοκίνητο ή μόνο όταν ανάβεις το καλοριφέρ;
Όταν ανάβω μυρίζει η καμπίνα. Από έξω, μόνο αν ανοίξεις το καπό.
Κάτι χώθηκε μάλλον. Ελπίζω να μην είναι σαν του γείτονα που χώθηκε γατάκι κάτω από το καπάκι του κινητήρα και «ψήθηκε».
-
@kkostask said in Ford Puma 2019:
@famas said in Ford Puma 2019:
@teo-mak said in Ford Puma 2019:
Μυρίζει και απ'έξω από το αυτοκίνητο ή μόνο όταν ανάβεις το καλοριφέρ;
Όταν ανάβω μυρίζει η καμπίνα. Από έξω, μόνο αν ανοίξεις το καπό.
Κάτι χώθηκε μάλλον. Ελπίζω να μην είναι σαν του γείτονα που χώθηκε γατάκι κάτω από το καπάκι του κινητήρα και «ψήθηκε».
Πάντα έχω ναφθαλίνες στο κινητήρα για τις γάτες.
-
@famas said in Ford Puma 2019:
@kkostask said in Ford Puma 2019:
@famas said in Ford Puma 2019:
@teo-mak said in Ford Puma 2019:
Μυρίζει και απ'έξω από το αυτοκίνητο ή μόνο όταν ανάβεις το καλοριφέρ;
Όταν ανάβω μυρίζει η καμπίνα. Από έξω, μόνο αν ανοίξεις το καπό.
Κάτι χώθηκε μάλλον. Ελπίζω να μην είναι σαν του γείτονα που χώθηκε γατάκι κάτω από το καπάκι του κινητήρα και «ψήθηκε».
Πάντα έχω ναφθαλίνες στο κινητήρα για τις γάτες.
εγώ πάντα ανοίγω το καπό και κοιτάω. Επίσης χτυπάω καναδυο φορές τα φτερά και το καπό πριν μπας και κοιμούνται μέσα.
-
Καλά το γνωρίζετε πλέον ότι τέλος τα ford στη Ευρώπη.Και η ποιότητα είναι από τις χειρότερες
-
@chris__7 said in Ford Puma 2019:
Και η ποιότητα είναι από τις χειρότερες
Δεν γνωρίζω συγκεκριμένα για το Puma, αλλά γενικά για τα Ford δεν ισχύει αυτό.
-
Κάνε μια βόλτα από το "δικτατορικό" γκρουπ στο fb όπου αν πεις κακά λόγια για το πούμα τρως μπλοκ. Έχει πολλές αναρτήσεις με θέματα θα πάρεις μια γεύση. Δεν σημαίνει ότι τυχαίνει σε όλα αλλά συνήθως λένε ότι όλες οι μάρκες έχουν θέματα για να απαλύνει ο πόνος. Κατανάλωση μικτά 6.5 με 7 βαριά εάν οδηγάς κανονικά. Mild hybrid είναι πόσο να κάψει δηλαδή. Κλασσικό τιμόνι φορδ στριφτερό, κλασσικό εσωτερικό φορδ μμμ έτσι και έτσι. Για μένα στο Puma η φορδ έκανε πολλές τσιπίες παρόλα αυτά πούλησε αρκετά καλά.
-
Έχω Ford 20 χρόνια τώρα, δεν χρειάζεται να πάρω γνώμες άλλων για την μάρκα.
-
εχω κι εγω ford 10 χρονια, η ποιότητα αρκετα καλη, δεν τριζει, ενα κλικ κατω σε σχεση με vag
αξιοπιστια οπως ολα τα ευρωπαικα, λαχείο -
@dimitrioskosmas said in Ford Puma 2019:
εχω κι εγω ford 10 χρονια, η ποιότητα αρκετα καλη, δεν τριζει, ενα κλικ κατω σε σχεση με vag
αξιοπιστια οπως ολα τα ευρωπαικα, λαχείοH δική μου εντύπωση, βασισμένη σε εμπειρία, είναι ότι διαχρονικά η ποιότητα υποβαθμίζεται, τουλάχιστον στα ford.
-
Δυστυχώς όλες οι εταιρείες έχουν ρίξει την ποιότητα, εδώ ισχύει το κάθε πέρυσι και καλύτερα. Οξύμωρο βέβαια με αυτές τις αυξήσεις τιμών.
-
Οι αυξήσεις τιμών νομοτελειακά φέρνουν και συρρίκνωση πωλήσεων, λιγότερα κέρδη, οπότε για να επιβιώσει ένας κατασκευαστής αναγκάζεται να κάνει περικοπές από παντού. Περικοπές μοντέλων, περικοπές παρουσίας σε χώρες, περικοπές παντός τύπου. Αν τα καταφέρει θα είναι τυχερός. Διαφορετικά λουκέτο.
Εγώ πάντως δεν βλέπω και ιδιαίτερη διάθεση από τους κατασκευαστές να θέλουν να παραμείνουν στις αγορές. Η όλη φάση μου θυμίζει τις τράπεζες. Διορισμός ΔΣ για φουλ συρρίκνωση και αλλαγή πλεύσης πορείας...ή για ξεπούλημα/λουκέτο.
H Ford για μένα πάντα ήταν στους ποιοτικούς κατασκευαστές και με καλή τιμολογιακή πολιτική. Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα τουλάχιστον είναι σαν παρουσία "φάντασμα". Όπως και η Seat φυσικά αλλά και πολλές άλλες.
Κάποια μοντέλα θα μπορούσαν να κάνουν τρελές πωλήσεις (πχ. Puma, Fiesta, Ecosport, Focus, KA), αλλά δεν ξέρω αν το θέλουν οι ίδιοι. Μάλλον δεν θέλουν και το δείχνουν.
Την μία μέρα πας και βλέπεις το Ecosport, πας την άλλη βδομάδα και το μοντέλο είναι κομμένο. Παράνοια...που την έχω ζήσει.
-
Αυτό το αυτοκίνητο στην πρώτη του γενιά είχε ινδική λογική. Στην δεύτερη γενιά είχε καλύτερες επιλογές, αλλά η πίσω πόρτα στην Ευρώπη δεν μπορούσε να δουλέψει.
Επίσης δεν βγήκε ποτέ σε καλές τιμές.
-
@famas said in Ford Puma 2019:
@dimitrioskosmas said in Ford Puma 2019:
εχω κι εγω ford 10 χρονια, η ποιότητα αρκετα καλη, δεν τριζει, ενα κλικ κατω σε σχεση με vag
αξιοπιστια οπως ολα τα ευρωπαικα, λαχείοH δική μου εντύπωση, βασισμένη σε εμπειρία, είναι ότι διαχρονικά η ποιότητα υποβαθμίζεται, τουλάχιστον στα ford.
Βασίλη μου, δε νομίζω ότι το τωρινό Focus είναι υποβαθμισμένο σε σχέση με το δικό σου Mk 2, ή το δικό μου Μk 1. Αν συγκρίνουμε όμως Focus με Puma, βγάζουμε το λανθασμένο συμπέρασμα ότι η Ford ρίχνει την ποιότητα. Το λάθος όμως είναι δικό μας, γιατί συγκρίνουμε διαφορετικής κατηγορίας αυτοκίνητα. Ήταν πιο ποιοτικό ένα Fiesta του 2003, σε σχέση με το Puma του 2023, που είναι ίδιας κατηγορίας; Δε νομίζω...
-
Σε γενικές γραμμές η Ford στην Ευρώπη ποτέ δεν ήταν στους "φτηνούς" κατασκευαστές και δεν το ήθελε αυτό.
Και επίσης δεν μπήκε σε διαδικασία να αποκτήσει κάποιον κατασκευαστή ή κάποιο λογότυπο που θα ήταν το VFM του ομίλου. Θα μπορούσε για παράδειγμα μία σειρά μοντέλων να τα είχε με άλλο λογότυπο. Άλλωστε το εργοστάσιο στην Ρουμανία θα μπορούσε να έβγαζε VFM αυτοκίνητα με κάποιο άλλο λογότυπο. To οποίο εργοστάσιο έβγαζε τα Daewoo.Άλλοι όμιλοι φρόντισαν και έχουν κάνει τα κουμάντα τους, η Ford για κάποιο ανεξήγητο λόγο απλά παρακολουθεί.
-
@realzeus said in Ford Puma 2019:
@famas said in Ford Puma 2019:
@dimitrioskosmas said in Ford Puma 2019:
εχω κι εγω ford 10 χρονια, η ποιότητα αρκετα καλη, δεν τριζει, ενα κλικ κατω σε σχεση με vag
αξιοπιστια οπως ολα τα ευρωπαικα, λαχείοH δική μου εντύπωση, βασισμένη σε εμπειρία, είναι ότι διαχρονικά η ποιότητα υποβαθμίζεται, τουλάχιστον στα ford.
Βασίλη μου, δε νομίζω ότι το τωρινό Focus είναι υποβαθμισμένο σε σχέση με το δικό σου Mk 2, ή το δικό μου Μk 1. Αν συγκρίνουμε όμως Focus με Puma, βγάζουμε το λανθασμένο συμπέρασμα ότι η Ford ρίχνει την ποιότητα. Το λάθος όμως είναι δικό μας, γιατί συγκρίνουμε διαφορετικής κατηγορίας αυτοκίνητα. Ήταν πιο ποιοτικό ένα Fiesta του 2003, σε σχέση με το Puma του 2023, που είναι ίδιας κατηγορίας; Δε νομίζω...
Συμφωνω, ειχα το μκ2 εχω το μκ4 και σαφως το τωρινο ειναι καλυτερο, οχι μονο σε εσωτερικη ποιοτητα αλλα και στον δρομο.
-
@famas said in Ford Puma 2019:
@dimitrioskosmas said in Ford Puma 2019:
εχω κι εγω ford 10 χρονια, η ποιότητα αρκετα καλη, δεν τριζει, ενα κλικ κατω σε σχεση με vag
αξιοπιστια οπως ολα τα ευρωπαικα, λαχείοH δική μου εντύπωση, βασισμένη σε εμπειρία, είναι ότι διαχρονικά η ποιότητα υποβαθμίζεται, τουλάχιστον στα ford.
Focus MK 4 με 50k χλμ.
Η ποιότητα γενικά στην αυτοκίνηση έχει πέσει. Βάζουν άλλα πράγματα (συστήματα ασφαλειας, οθόνες κλπ) οπότε για να ισορροπήσει η τιμή οπότε από κάπου πρέπει να κόψουν.
Πάντως από εμπειρία με focus mk4, fiesta mk7 και transit custom νομίζω ότι σε ποιότητα κύλισης, άνεση στο ταξίδι και δυνατότητα σβελτης οδηγικής (ναι ακόμα και για το transit) είναι εξαιρετικά αλλά σε ποιότητα κατασκευής έτσι κι έτσι. Είναι πιο κοντά στα γιαπωνέζικα (πλην mazda) και όχι τόσο στα ευρωπαϊκά. -
Τα γιαπωνέζικα εν τω μεταξύ έχουν καλύτερη ποιότητα από τα περισσότερα ευρωπαϊκά. Εκτός αν εννοούμε ζουλιχτά πλαστικά και όχι την πραγματική ποιότητα (=αντοχή στον χρόνο και μηχανολογική αρτιότητα).
-
@realzeus said in Ford Puma 2019:
Τα γιαπωνέζικα εν τω μεταξύ έχουν καλύτερη ποιότητα από τα περισσότερα ευρωπαϊκά. Εκτός αν εννοούμε ζουλιχτά πλαστικά και όχι την πραγματική ποιότητα (=αντοχή στον χρόνο και μηχανολογική αρτιότητα).
Έτσι ακριβώς.
Ford Puma 2019