-
34054.00, Sportline AT με μεταλλικο χρωμα.
Τιποτα απο τα προσθετα. -
Χειροκίνητο; Με το πακέτο στο έδινε παλιά αυτόματο στα ίδια λεφτά. Και γενικά ακρίβυνε.
-
https://www.bmw.gr/el-gr/sl/stocklocator#/similarity-search?configId=66r3dgf6
Βγάζει παρόμοια οχήματα με διαφορετικές τιμές
-
@diego1960 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Χειροκίνητο; Με το πακέτο στο έδινε παλιά αυτόματο στα ίδια λεφτά. Και γενικά ακρίβυνε.
ΑΤ σημαινει αυτοματο . Newμπας εισαι?
-
Αα το έφτιαξα μόνος μου το configuration και δεν έβαλα αυτόματο βλέποντας τα 34 χιλιάρικα ήδη!
-
Ουτε μπηκα στο site
ειδα που εγραψαν ""34054.00, Sportline AT με μεταλλικο χρωμα."" -
Υπολόγισε ένα χιλιάρικο το μεταλλικό χρώμα. Τιμή έκδοσης sportline, 33500.
-
Τελικά επίκειται facelift τέλος 2023 με αρχές 2024;
-
Εμένα ο πωλητής μου είπε νέο μοντέλο το 2026. Όχι facelift, αλλά ολοκαίνουργια νέα σειρά.
-
@atari70 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Εμένα ο πωλητής μου είπε νέο μοντέλο το 2026. Όχι facelift, αλλά ολοκαίνουργια νέα σειρά.
Λογικά τότε θα βγεί, αφού η BMW εδώ και 10ετίες έχει Lifecycle 7 ετών στα μοντέλα της. Άρα 2019 βγήκε η F40, οπότε αναμένεται άμεσα το LCI (facelift) και το τέλος του 2026 το νέο μοντέλο.
-
@fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@atari70 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Εμένα ο πωλητής μου είπε νέο μοντέλο το 2026. Όχι facelift, αλλά ολοκαίνουργια νέα σειρά.
Λογικά τότε θα βγεί, αφού η BMW εδώ και 10ετίες έχει Lifecycle 7 ετών στα μοντέλα της. Άρα 2019 βγήκε η F40, οπότε αναμένεται άμεσα το LCI (facelift) και το τέλος του 2026 το νέο μοντέλο.
Φανή μπορεί το lci να μην το καταλαβαίνεις καν. Όπως στη Χ2 βγάλανε τα στρογγυλά ομίχλης χωρίς τυμοανοκρουσιες. Ακόμα και στη Χ1 έγινε αλλαγή μάσκας και φώτα led σε όσα είχαν το πακέτο. Ούτε το κλασσικό ότι τα lci επαιρναν πάντα led πίσω δεν έκαναν. Άρα και ο παρων ασσος θα συνεχίσει ως έχει και βλεπουμε για αλλαγή απευθείας με νέο μοντέλο.
-
Εδώ πάντως λένε ότι έχουν ήδη ξεκινήσει οι δοκιμές του ανανεωμένου μοντέλου και μάλιστα με σχετικά ελαφρύ καμουφλάζ οπότε λογικά δε θα αργήσει
-
@iceman7 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Φανή μπορεί το lci να μην το καταλαβαίνεις καν.
Αυτό ομως δεν εχει σχεση με τον εαν θα γινει LCI το οποιο περα απο εμφανησιακές αλλαγες (αδιάφορο) συνηθως εχει και αλλαγές ουσίας.
-
Ας ελπίσουμε να μην αλλοιωθεί η φιλοσοφίας της καθότι η σειρά 1 αποτελεί (απουσία της τζουλιετας) το πιο ευχάριστο μικρομεσαίο της αγοράς.
-
@red_monster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Ας ελπίσουμε να μην αλλοιωθεί η φιλοσοφίας της καθότι η σειρά 1 αποτελεί (απουσία της τζουλιετας) το πιο ευχάριστο μικρομεσαίο της αγοράς.
Κατ' αρχή να γράψω ότι με τις "κανονικές" πιέσεις (είχα παραπάνω) στα λάστιχα όντως η άνεση έχει βελτιωθεί πολύ όπως με είχαν προτρέψει κάποιοι σε προηγούμενες σελίδες. Δεν έχει γίνει μαγικό χαλί αλλά έχει "ηρεμήσει" αρκετά.
Κατά δεύτερον για το παραπάνω να εποσημάνω ότι προσωπικά δεν έχω δει κάποια πολύ "σοφιστικέ" φιλοσοφία στησίματος (βεβαίως να πω ότι έχω το αυτόματο ντίζελ με την απλή ανάρτηση και τις 16ρες). Το τιμόνι π.χ. και το πως ακολουθεί το αμάξωμα την κίνησή του απέχουν π.χ. πολύ από το να τα πεις "ξυράφι" (όσο θυμάμαι από την 156 που είχα κάποτε). Αυτό που έχω καταλάβει είναι η σταθερότητα του πλαισίου σε μεγάλες ταχύτητες. Σε κλειστή στροφοδιαδρομή δεν έχω δοκιμάσει βέβαια (αλλά και τι να δοκιμάσω με 116 ψωράλογα από πιτρέλιο).
-
@fiverg said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@red_monster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Ας ελπίσουμε να μην αλλοιωθεί η φιλοσοφίας της καθότι η σειρά 1 αποτελεί (απουσία της τζουλιετας) το πιο ευχάριστο μικρομεσαίο της αγοράς.
Κατ' αρχή να γράψω ότι με τις "κανονικές" πιέσεις (είχα παραπάνω) στα λάστιχα όντως η άνεση έχει βελτιωθεί πολύ όπως με είχαν προτρέψει κάποιοι σε προηγούμενες σελίδες. Δεν έχει γίνει μαγικό χαλί αλλά έχει "ηρεμήσει" αρκετά.
Κατά δεύτερον για το παραπάνω να εποσημάνω ότι προσωπικά δεν έχω δει κάποια πολύ "σοφιστικέ" φιλοσοφία στησίματος (βεβαίως να πω ότι έχω το αυτόματο ντίζελ με την απλή ανάρτηση και τις 16ρες). Το τιμόνι π.χ. και το πως ακολουθεί το αμάξωμα την κίνησή του απέχουν π.χ. πολύ από το να τα πεις "ξυράφι" (όσο θυμάμαι από την 156 που είχα κάποτε). Αυτό που έχω καταλάβει είναι η σταθερότητα του πλαισίου σε μεγάλες ταχύτητες. Σε κλειστή στροφοδιαδρομή δεν έχω δοκιμάσει βέβαια (αλλά και τι να δοκιμάσω με 116 ψωράλογα από πιτρέλιο).
Φαντάσου πως είναι ο ανταγωνισμός
-
Η BMW Series 1 θα συνεχίσει ως ηλεκτρική:
https://www.drive.gr/news/nea-montela/i-bmw-series-1-tha-synehisei-os-ilektriki
-
Καλησπέρα ενδιαφέρομαι για το μοντέλο, παρόλο που το παρόν είναι σε καλή τιμή που φαίνεται λίγο παλιομοδίτικο, το εσωτερικό κυρίως. Ξέρουμε αν περιμένουμε ανανέωση μέσα στο 2024?
-
@jimkl-0 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Καλησπέρα ενδιαφέρομαι για το μοντέλο, παρόλο που το παρόν είναι σε καλή τιμή που φαίνεται λίγο παλιομοδίτικο, το εσωτερικό κυρίως. Ξέρουμε αν περιμένουμε ανανέωση μέσα στο 2024?
καλημερα φιλε μου. το εχω εδω και τρεις μηνες. οταν το πηρα ο πωλητης μου ειπε οτι θα βγει ολοκαινουργιο μοντελο,το 2026 νεα γενεια. ουτε facelift ουτε τιποτα. τωρα οσον αφορα το εσωτερικο που λες, εμενα μου αρεσε. σε σχεση με mercedes A και aydi a3 που ειναι ανταγωνιστες, ναι ειναι λιγο πιο πισω σε σχεδιαση, αλλα ποιοτικα ειναι ενα κλικ πιο πανω.
-
Kαλημερα. Πολλά λεφτά για το τπτ. Δεν πας να ρίξεις μια ματιά στο Λεόν? Στα ίδια χρήματα θα πάρεις πολύ περισσότερο αυτοκίνητο. Οι χώροι της περασμένων δεκαετιών. Ποιότητα καλή αλλά μη τρελαθουμε κιόλας. Αν θες πριμιο το Α3 επίσης πολύ καλύτερο.
Νέα BMW 1 Series 2019