-
Επειδή ορισμένοι νομίζουν ότι η μπυντ είναι χτεσινή ή ότι έχει φτιάξει 500 αμάξια όλα και όλα...
Όταν η Peugeot έφτιαχνε αυτοκίνητα, οι της DYD, μάζευαν βελανίδια κάτω από το Σινικό Τείχος.
Τι να μας πει τώρα 30 χρόνια εταιρεία.Μ' έτρωγε να το πω. Ήταν καλή πάσα.
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Όταν η Peugeot έφτιαχνε αυτοκίνητα, οι της DYD, μάζευαν βελανίδια κάτω από το Σινικό Τείχος.
Αλήθεια ειναι αυτό. Το πρόβλημα είναι ότι οι Γάλλοι έχουν μείνει στο τότε, καμία εξέλιξη έκτοτε...σταθερή και η τεχνολογία και η (αν)αξιοπιστία.
-
Επειδή ορισμένοι νομίζουν ότι η μπυντ είναι χτεσινή ή ότι έχει φτιάξει 500 αμάξια όλα και όλα...
αυτην την χαζομαρα με την "νεα ενεργεια" που την εχουν και στο infotainment τους, δεν μπορουν να την σταματησουν;
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Όταν η Peugeot έφτιαχνε αυτοκίνητα, οι της DYD, μάζευαν βελανίδια κάτω από το Σινικό Τείχος.
Αλήθεια ειναι αυτό. Το πρόβλημα είναι ότι οι Γάλλοι έχουν μείνει στο τότε, καμία εξέλιξη έκτοτε...σταθερή και η τεχνολογία και η (αν)αξιοπιστία.
Χαχαχα... Μύθος.
Η εταιρεία πρωτοπορεί στην αυτοκίνηση.
Σε λίγο καιρό ο Ρεμούνδος θα ψάχνει πελάτες με το κιάλι. -
Επειδή ορισμένοι νομίζουν ότι η μπυντ είναι χτεσινή ή ότι έχει φτιάξει 500 αμάξια όλα και όλα...
"Αξίζει να σημειωθεί ότι η BYD χρειάστηκε 15 χρόνια για να κατασκευάσει τα πρώτα 5 εκατομμύρια NEV. Τα επόμενα 5 εκατομμύρια ήρθαν σε μόλις 15 μήνες"
Έρχονται ή μάλλον ήρθαν με φόρα, αλλά κάποιοι (κάνουν οτι) δεν το καταλαβαίνουν.
Τα Dolphin, πάντως, που κυκλοφορούν ήδη στην Αθήνα πολλαπλασιάζονται... -
@katafractos17 said in BYD forum:
Επειδή ορισμένοι νομίζουν ότι η μπυντ είναι χτεσινή ή ότι έχει φτιάξει 500 αμάξια όλα και όλα...
Όταν η Peugeot έφτιαχνε αυτοκίνητα, οι της DYD, μάζευαν βελανίδια κάτω από το Σινικό Τείχος.
Τι να μας πει τώρα 30 χρόνια εταιρεία.Μ' έτρωγε να το πω. Ήταν καλή πάσα.
Ναι, μονο που η πεζο φτιαχνει τα ιδια αυτοκινητα που εφτιαχνε και τοτε. Εξελιξη μηδεν.
-
Υπερβολές εκατέρωθεν...
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Επειδή ορισμένοι νομίζουν ότι η μπυντ είναι χτεσινή ή ότι έχει φτιάξει 500 αμάξια όλα και όλα...
Όταν η Peugeot έφτιαχνε αυτοκίνητα, οι της DYD, μάζευαν βελανίδια κάτω από το Σινικό Τείχος.
Τι να μας πει τώρα 30 χρόνια εταιρεία.Μ' έτρωγε να το πω. Ήταν καλή πάσα.
Ναι, μονο που η πεζο φτιαχνει τα ιδια αυτοκινητα που εφτιαχνε και τοτε. Εξελιξη μηδεν.
Ναι γιατί ήταν τόσο σύγχρονα και τόσο μπροστά από την εποχή τους που στέκονται ακόμη και σήμερα ως υπερσύγχρονα.
Σε 100 χρόνια που θα την φτάσουν σε εξέλιξη οι άλλοι, θα τα ανανεώσει πάλι. -
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Επειδή ορισμένοι νομίζουν ότι η μπυντ είναι χτεσινή ή ότι έχει φτιάξει 500 αμάξια όλα και όλα...
Όταν η Peugeot έφτιαχνε αυτοκίνητα, οι της DYD, μάζευαν βελανίδια κάτω από το Σινικό Τείχος.
Τι να μας πει τώρα 30 χρόνια εταιρεία.Μ' έτρωγε να το πω. Ήταν καλή πάσα.
Να σας πει ότι αυτά κάποτε. Αλήθεια είναι για τότε παλιά να έχουμε να θυμομαστε
Αλλά φρέσκα κουλούρια λέει ο κουλούρας δεν λέει για χθεσινά .
Και στα ηλεκτρικά οι Γάλλοι βλέπουν τους Κινέζους με τα κυάλια . Πραγματικά όμως με τα κυάλια . Ούτε οι τεχνολογίες των μπαταριών τους συγκρίνονται που είναι το Α και το Ω στα ηλεκτρικά, ούτε οι τεχνολογίες στο software που είναι έτη μπροστά οι Κινέζοι , επίσης πολύ σημαντικό , ούτε στα ηλεκτρικά κυκλώματα που οι Γάλλοι ήταν πάντα κακοί σε αυτό, ούτε σε εξοπλισμό που δίνεται ούτε σε τιμή
Οι βελανιδαδες σας ξεπέρασαν αυτή είναι η μαύρη αλήθεια.
Αν είναι σε κάτι καλύτεροι οι Γάλλοι σε όλα τα αυτοκινητα αυτό είναι ΜΟΝΟ το design . Πραγματικά σε όλα τα άλλα τρώνε κινεζικούς τσουτσουνοκεφτεδες
Η μόνη έξυπνη κίνηση της stelantis είναι που πήρε το 51% της leapmotor Ευρώπης. Αν δεν μπορείς να τους ανταγωνιστείς γιατί είναι καλύτεροι πήγαινε μαζί τους. Δεν το λέω εγώ , η stelantis μόνη της έκανε αυτό το βήμα εμμέσως παραδεχομενη το τσουτσουνιασμα
Εντάξει τα είπα , τελιωσα. Καλή πάσα
-
-
Αν είναι σε κάτι καλύτεροι οι Γάλλοι στα ηλεκτρικά αυτό είναι ΜΟΝΟ το design .
Δεν ισχύει μόνο στα ηλεκτρικά, αλλά γενικά. Πέραν του ντηζάην δεν έχουν να επιδείξουν κάτι άλλο πλέον, δυστυχώς.
Όντως έτσι είναι οπότε το διόρθωσα.
Δεν ξέρω αν είναι αρκετό το design πάντως το έχουν. Τα περισσότερα αυτοκίνητα τους είναι πολύ όμορφα
-
Έχουν και μερικά άλλα άσσετς: το στημένο δίκτυο, το όνομα, το υπαρκτό πελατολόγιο γενεών και γενεών, καθώς και το μέγεθος. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Σε εξειδικευμένο χάρντγουερ, ήτοι μπαταρίαι, λογισμικό, κοντρόλλερς, ινβέρτερς, κοκ, καθώς επίσης σε τιμές και επιδοτήσεις υπολλείπονται των κινέζοι.
Όπως άλλωστε κάθε ευρωπαίος, και όχι μόνο, συγκρινόμενος μαζί τους.
Η φάση όμως είναι μαραθώνιος, όχι σπριντ.
Ναι, οι κινέζοι έχουν μομέντουμ αυτή τη στιγμή, όπως λένε οι ηπειρώτες και οι μωραίτες στην ντοπιολαλιά τους, αλλά (συνήθως) πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.
Έχουμε να δούμε πολλά επεισόδια ακόμη στο σήριαλ που ονομάζεται συνολικό ρικονστράξιον της αυτοκίνησης. Ίντριγκες, ανίερες συμμαχίες, βελούδινα ή και αιματηρά διαζύγια, εξαγορές και συγχωνεύσεις ένθεν κακείθεν, επιθετικές ενέργειες από τρίτους (το ενεργειακό λόμπυ των υδρογονανθράκων), χτυπήματα κάτω από τη ζώνη λέγε με φόροι ή και κατά παραγγελία νομοθετήματα προστατευτισμού, κ.α.
Κεντ γουέιτ το ση. -
Έχουν και μερικά άλλα άσσετς: το στημένο δίκτυο, το όνομα, το υπαρκτό πελατολόγιο γενεών και γενεών, καθώς και το μέγεθος. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Σε εξειδικευμένο χάρντγουερ, ήτοι μπαταρίαι, λογισμικό, κοντρόλλερς, ινβέρτερς, κοκ, καθώς επίσης σε τιμές και επιδοτήσεις υπολλείπονται των κινέζοι.
Όπως άλλωστε κάθε ευρωπαίος, και όχι μόνο, συγκρινόμενος μαζί τους.
Η φάση όμως είναι μαραθώνιος, όχι σπριντ.
Ναι, οι κινέζοι έχουν μομέντουμ αυτή τη στιγμή, όπως λένε οι ηπειρώτες και οι μωραίτες στην ντοπιολαλιά τους, αλλά (συνήθως) πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.
Έχουμε να δούμε πολλά επεισόδια ακόμη στο σήριαλ που ονομάζεται συνολικό ρικονστράξιον της αυτοκίνησης. Ίντριγκες, ανίερες συμμαχίες, βελούδινα ή και αιματηρά διαζύγια, εξαγορές και συγχωνεύσεις ένθεν κακείθεν, επιθετικές ενέργειες από τρίτους (το ενεργειακό λόμπυ των υδρογονανθράκων), χτυπήματα κάτω από τη ζώνη λέγε με φόροι ή και κατά παραγγελία νομοθετήματα προστατευτισμού, κ.α.
Κεντ γουέιτ το ση.Μακάρι.
Εγώ δεν θέλω να κλείσουν οι ευρωπαϊκές βιομηχανίες
Θέλω επί ευκαιρίας των Κινέζων να μας προσφέρουν καλά αυτοκίνητα σε καλές τιμές. Τα τελευταία χρόνια μας βάζουν να πληρώνουμε τα πάντα πανάκριβα και το κάθε έξτρα πανάκριβο . Φτάσαμε να σκέφτονται να μας χρεώνουν μηνιαίως όποτε θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε θερμαινόμενα καθίσματα, η cruise control . ΑΦΑΙΜΑΞΗ κανονική, Ε ΦΤΑΝΕΙ πια. Σε γερμανικό αν έβαζες τα μισά έξτρα που υπήρχαν πλήρωνες άλλο ένα αμάξι !!!!
Να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός τώρα που βλέπουν τους Κινέζους. Να κατεβάσουν τις τιμές και να προσφέρουν αντίστοιχη τεχνολογία.
Η εναλλακτικά αν δεν μπορούν θα πάρουν τον πούλο.
-
Έχουν και μερικά άλλα άσσετς: το στημένο δίκτυο, το όνομα, το υπαρκτό πελατολόγιο γενεών και γενεών, καθώς και το μέγεθος. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Σε εξειδικευμένο χάρντγουερ, ήτοι μπαταρίαι, λογισμικό, κοντρόλλερς, ινβέρτερς, κοκ, καθώς επίσης σε τιμές και επιδοτήσεις υπολλείπονται των κινέζοι.
Όπως άλλωστε κάθε ευρωπαίος, και όχι μόνο, συγκρινόμενος μαζί τους.
Η φάση όμως είναι μαραθώνιος, όχι σπριντ.
Ναι, οι κινέζοι έχουν μομέντουμ αυτή τη στιγμή, όπως λένε οι ηπειρώτες και οι μωραίτες στην ντοπιολαλιά τους, αλλά (συνήθως) πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.
Έχουμε να δούμε πολλά επεισόδια ακόμη στο σήριαλ που ονομάζεται συνολικό ρικονστράξιον της αυτοκίνησης. Ίντριγκες, ανίερες συμμαχίες, βελούδινα ή και αιματηρά διαζύγια, εξαγορές και συγχωνεύσεις ένθεν κακείθεν, επιθετικές ενέργειες από τρίτους (το ενεργειακό λόμπυ των υδρογονανθράκων), χτυπήματα κάτω από τη ζώνη λέγε με φόροι ή και κατά παραγγελία νομοθετήματα προστατευτισμού, κ.α.
Κεντ γουέιτ το ση.Μακάρι.
Εγώ δεν θέλω να κλείσουν οι ευρωπαϊκές βιομηχανίες
Θέλω επί ευκαιρίας των Κινέζων να μας προσφέρουν καλά αυτοκίνητα σε καλές τιμές. Τα τελευταία χρόνια μας βάζουν να πληρώνουμε τα πάντα πανάκριβα και το κάθε έξτρα πανάκριβο . Φτάσαμε να σκέφτονται να μας χρεώνουν μηνιαίως όποτε θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε θερμαινόμενα καθίσματα, η cruise control . ΑΦΑΙΜΑΞΗ κανονική, Ε ΦΤΑΝΕΙ πια. Σε γερμανικό αν έβαζες τα μισά έξτρα που υπήρχαν πλήρωνες άλλο ένα αμάξι !!!!
Να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός τώρα που βλέπουν τους Κινέζους. Να κατεβάσουν τις τιμές και να προσφέρουν αντίστοιχη τεχνολογία.
Η εναλλακτικά αν δεν μπορούν θα πάρουν τον πούλο.
Δίκιο έχεις αλλά για να το πετύχουν αυτό θα μεταφέρουν την κατασκευή στην καλύτερη στη Τουρκία.
Ξέρουμε ότι με τους ευρωπαϊκούς μισθούς και τα εργασιακά κεκτημένα όποιος κατασκευάζει Ευρώπη έχει σαφώς μεγαλύτερα κόστη.Η Ευρώπη της παραγωγής δεν υπάρχει πια.
-
Έχουν και μερικά άλλα άσσετς: το στημένο δίκτυο, το όνομα, το υπαρκτό πελατολόγιο γενεών και γενεών, καθώς και το μέγεθος. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Σε εξειδικευμένο χάρντγουερ, ήτοι μπαταρίαι, λογισμικό, κοντρόλλερς, ινβέρτερς, κοκ, καθώς επίσης σε τιμές και επιδοτήσεις υπολλείπονται των κινέζοι.
Όπως άλλωστε κάθε ευρωπαίος, και όχι μόνο, συγκρινόμενος μαζί τους.
Η φάση όμως είναι μαραθώνιος, όχι σπριντ.
Ναι, οι κινέζοι έχουν μομέντουμ αυτή τη στιγμή, όπως λένε οι ηπειρώτες και οι μωραίτες στην ντοπιολαλιά τους, αλλά (συνήθως) πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.
Έχουμε να δούμε πολλά επεισόδια ακόμη στο σήριαλ που ονομάζεται συνολικό ρικονστράξιον της αυτοκίνησης. Ίντριγκες, ανίερες συμμαχίες, βελούδινα ή και αιματηρά διαζύγια, εξαγορές και συγχωνεύσεις ένθεν κακείθεν, επιθετικές ενέργειες από τρίτους (το ενεργειακό λόμπυ των υδρογονανθράκων), χτυπήματα κάτω από τη ζώνη λέγε με φόροι ή και κατά παραγγελία νομοθετήματα προστατευτισμού, κ.α.
Κεντ γουέιτ το ση.Μακάρι.
Εγώ δεν θέλω να κλείσουν οι ευρωπαϊκές βιομηχανίες
Θέλω επί ευκαιρίας των Κινέζων να μας προσφέρουν καλά αυτοκίνητα σε καλές τιμές. Τα τελευταία χρόνια μας βάζουν να πληρώνουμε τα πάντα πανάκριβα και το κάθε έξτρα πανάκριβο . Φτάσαμε να σκέφτονται να μας χρεώνουν μηνιαίως όποτε θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε θερμαινόμενα καθίσματα, η cruise control . ΑΦΑΙΜΑΞΗ κανονική, Ε ΦΤΑΝΕΙ πια. Σε γερμανικό αν έβαζες τα μισά έξτρα που υπήρχαν πλήρωνες άλλο ένα αμάξι !!!!
Να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός τώρα που βλέπουν τους Κινέζους. Να κατεβάσουν τις τιμές και να προσφέρουν αντίστοιχη τεχνολογία.
Η εναλλακτικά αν δεν μπορούν θα πάρουν τον πούλο.
Μα αυτό το παράθυρο ευκαιρίας βρήκαν οι Κινέζοι και μπουκαραν....αν οι τιμές είχαν μείνει στο 2020 δεν θα μπορούσαν να πάρουν γρήγορα ένα μερίδιο αγοράς
-
Αρκεί μια νέα Τιεν Αν Μεν για να μπουν κυρώσεις...
Εκτός αν νομίζετε ότι οι Ευρωπαίοι θα φτιάχνουν με δημοκρατικό τρόπο, μισθούς και δικαιώματα τα αμάξια και θα αφήνουν να τους σκίζουν οι ολοκληρωτικοί με χαμηλούς μισθούς και ελάχιστα δικαιώματα.
-
Αρκεί μια νέα Τιεν Αν Μεν για να μπουν κυρώσεις...
Εκτός αν νομίζετε ότι οι Ευρωπαίοι θα φτιάχνουν με δημοκρατικό τρόπο, μισθούς και δικαιώματα τα αμάξια και θα αφήνουν να τους σκίζουν οι ολοκληρωτικοί με χαμηλούς μισθούς και ελάχιστα δικαιώματα.
οταν ΘΑ γινουν αυτα, ΘΑ δουμε
-
Έχουν και μερικά άλλα άσσετς: το στημένο δίκτυο, το όνομα, το υπαρκτό πελατολόγιο γενεών και γενεών, καθώς και το μέγεθος. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Σε εξειδικευμένο χάρντγουερ, ήτοι μπαταρίαι, λογισμικό, κοντρόλλερς, ινβέρτερς, κοκ, καθώς επίσης σε τιμές και επιδοτήσεις υπολλείπονται των κινέζοι.
Όπως άλλωστε κάθε ευρωπαίος, και όχι μόνο, συγκρινόμενος μαζί τους.
Η φάση όμως είναι μαραθώνιος, όχι σπριντ.
Ναι, οι κινέζοι έχουν μομέντουμ αυτή τη στιγμή, όπως λένε οι ηπειρώτες και οι μωραίτες στην ντοπιολαλιά τους, αλλά (συνήθως) πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.
Έχουμε να δούμε πολλά επεισόδια ακόμη στο σήριαλ που ονομάζεται συνολικό ρικονστράξιον της αυτοκίνησης. Ίντριγκες, ανίερες συμμαχίες, βελούδινα ή και αιματηρά διαζύγια, εξαγορές και συγχωνεύσεις ένθεν κακείθεν, επιθετικές ενέργειες από τρίτους (το ενεργειακό λόμπυ των υδρογονανθράκων), χτυπήματα κάτω από τη ζώνη λέγε με φόροι ή και κατά παραγγελία νομοθετήματα προστατευτισμού, κ.α.
Κεντ γουέιτ το ση.Μακάρι.
Εγώ δεν θέλω να κλείσουν οι ευρωπαϊκές βιομηχανίες
Θέλω επί ευκαιρίας των Κινέζων να μας προσφέρουν καλά αυτοκίνητα σε καλές τιμές. Τα τελευταία χρόνια μας βάζουν να πληρώνουμε τα πάντα πανάκριβα και το κάθε έξτρα πανάκριβο . Φτάσαμε να σκέφτονται να μας χρεώνουν μηνιαίως όποτε θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε θερμαινόμενα καθίσματα, η cruise control . ΑΦΑΙΜΑΞΗ κανονική, Ε ΦΤΑΝΕΙ πια. Σε γερμανικό αν έβαζες τα μισά έξτρα που υπήρχαν πλήρωνες άλλο ένα αμάξι !!!!
Να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός τώρα που βλέπουν τους Κινέζους. Να κατεβάσουν τις τιμές και να προσφέρουν αντίστοιχη τεχνολογία.
Η εναλλακτικά αν δεν μπορούν θα πάρουν τον πούλο.
Δίκιο έχεις αλλά για να το πετύχουν αυτό θα μεταφέρουν την κατασκευή στην καλύτερη στη Τουρκία.
Ξέρουμε ότι με τους ευρωπαϊκούς μισθούς και τα εργασιακά κεκτημένα όποιος κατασκευάζει Ευρώπη έχει σαφώς μεγαλύτερα κόστη.Η Ευρώπη της παραγωγής δεν υπάρχει πια.
Μήπως όμως αυτό που λες παρουσιάζει και μια ευκαιρία για την Ελλάδα? Γιατί οι κατασκευαστές δεν πάνε μόνο στην Τουρκία. Η Ρουμανία και η Πολωνία που έχουν χαμηλούς μισθούς προσελκύουν αρκετές βιομηχανίες.
Μήπως λέω, μήπως (γιατί και μεις οι Έλληνες είμαστε χαμηλόμισθοι) , μπορούν τα τζιμανια μας της πολιτικής να προσελκύσουν δίνοντας κάποια ανταλλάγματα τέτοιες επενδύσεις να χτιστούν εργοστάσια στην Ελλάδα στην επαρχία , να γίνουν υποδομές ??
Είμαι πολύ ονειροπόλος ?
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Επειδή ορισμένοι νομίζουν ότι η μπυντ είναι χτεσινή ή ότι έχει φτιάξει 500 αμάξια όλα και όλα...
Όταν η Peugeot έφτιαχνε αυτοκίνητα, οι της DYD, μάζευαν βελανίδια κάτω από το Σινικό Τείχος.
Τι να μας πει τώρα 30 χρόνια εταιρεία.Μ' έτρωγε να το πω. Ήταν καλή πάσα.
Να σας πει ότι αυτά κάποτε. Αλήθεια είναι για τότε παλιά να έχουμε να θυμομαστε
Αλλά φρέσκα κουλούρια λέει ο κουλούρας δεν λέει για χθεσινά .
Και στα ηλεκτρικά οι Γάλλοι βλέπουν τους Κινέζους με τα κυάλια . Πραγματικά όμως με τα κυάλια . Ούτε οι τεχνολογίες των μπαταριών τους συγκρίνονται που είναι το Α και το Ω στα ηλεκτρικά, ούτε οι τεχνολογίες στο software που είναι έτη μπροστά οι Κινέζοι , επίσης πολύ σημαντικό , ούτε στα ηλεκτρικά κυκλώματα που οι Γάλλοι ήταν πάντα κακοί σε αυτό, ούτε σε εξοπλισμό που δίνεται ούτε σε τιμή
Οι βελανιδαδες σας ξεπέρασαν αυτή είναι η μαύρη αλήθεια.
Αν είναι σε κάτι καλύτεροι οι Γάλλοι σε όλα τα αυτοκινητα αυτό είναι ΜΟΝΟ το design . Πραγματικά σε όλα τα άλλα τρώνε κινεζικούς τσουτσουνοκεφτεδες
Η μόνη έξυπνη κίνηση της stelantis είναι που πήρε το 51% της leapmotor Ευρώπης. Αν δεν μπορείς να τους ανταγωνιστείς γιατί είναι καλύτεροι πήγαινε μαζί τους. Δεν το λέω εγώ , η stelantis μόνη της έκανε αυτό το βήμα εμμέσως παραδεχομενη το τσουτσουνιασμα
Εντάξει τα είπα , τελιωσα. Καλή πάσα
Μου αρέσει που απαντάτε σοβαρά σε χιουμοριστικά ποστ αλλά δεν έχω θέμα να απαντήσω εννοείται.
Η απάντηση μου λοιπόν είναι αυτό που συζητιόταν και στο νήμα της Lynk & Co για το 01.
Βάλε λοιπόν τα αυτοκίνητα των βελανιδάδων (που έφτασαν και ξεπέρασαν όπως λες αυτοκινητοβιομηχανίες με πείρα και παράδοση στην αυτοκίνηση), στην ίδια τιμή με αυτή των Peugeot, Citroen, Renault ή ακόμη χειρότερα των BMW, Audi, Volvo, Mercedes, και πες μου πόσος κόσμος θα διάλεγε το Κινέζικο επειδή μπορεί να έχει παραπάνω εξοπλισμό ή γιατί όπως υποστηρίζεις είναι ανώτερο.
Βάλτα στην ίδια τιμή απέναντι σε Mazda, Hyundai, Toyota και πες μου πόσοι θα επέλεγαν αυτή τη στιγμή το Κινέζικο.
Όπως ακριβώς γράφτηκε και για το 01. Ότι στα 50 χιλιάρικα δεν θα το έπαιρνε κανείς, όταν σε αυτά τα χρήματα παίρνει όλα τα υπόλοιπα που ανέφερα.
Μόλις όμως μπήκε στα 35Κ όλοι γράψαμε (και εγώ) ότι πλέον κλέβεις εκκλησία, όταν σε αυτά τα χρήματα παίρνεις οποιοδήποτε από τα υπόλοιπα απλά σε Mild Hybrid ή σκέτο βενζινοκίνητο στην έκδοση με τον χαμηλό εξοπλισμό.Αυτό ότι βλέπουν με τα κιάλια οι Γάλλοι τους Κινέζους βασίζεται κάπου; προκύπτει από κάπου; έχει αποδειχθεί από κάπου; υπάρχουν κάποιες μελέτες και αποδείξεις; ή απλά το λέμε γιατί οι Κινέζοι έχουν ασχοληθεί κυρίως με ηλεκτροκίνηση;
Την οποία βέβαια κάποιοι απαξιώνουν για χάρη των θερμικών.
Ναι, το αναγνωρίζουμε ότι στις μπαταρίες οι Κινέζοι έχουν κάνει βήματα, αλλά από αυτό, μέχρι ότι τους βλέπουν με τα κιάλια απέχει πάρα πολύ.Οι Κινέζοι είναι έτη μπροστά στο software?
Γιατί εγώ όσα OEM Κινέζικα multimedia συστήματα έβαλα στα προηγούμενα αυτοκίνητα μου, όλο και κάπου θα κόλαγαν και θα ήθελαν reset, όλο και κάποια λειτουργία δεν θα την έκαναν αποδοτικά ή σωστά και διάφορα άλλα.
Να μη μιλήσουμε για το Interface.
Ήταν όμως φθηνά και κόστιζαν τρία κατοστάρικα όταν το αντίστοιχο ευρωπαϊκό που πολύ πιθανόν φτιαχνόταν στην Κίνα αλλά με άλλες προδιαγραφές κόστιζε ένα χιλιάρικο.
Για τα τρία κατοστάρικα λοιπόν, αυτά που έδιναν ήταν μια χαρά και εις γνώση μου ότι μπορεί να είχαν τα θεματάκια τους.
Θέλεις να μου αποδείξεις λοιπόν από που προκύπτει ότι είναι έτη μπροστά στο software οι Κινέζοι;
Γιατί το Xiaomi κινητό που έχω για παράδειγμα, τα θεματάκια του τα έχει. Όπως ότι όποτε θέλει, τρώει κόλλημα και συνεχίζει να εμφανίζει στο εικονίδιο της ημέρας την προηγούμενη αντί για τη σημερινή και κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα θα ξεκολλήσει και θα δείξει τη σωστή. Ή ότι στη προεπισκόπιση των email στην οθόνη των ειδοποιήσεων, υπάρχουν φορές που πατάς να κάνει διαγραφή επί τόπου ένα email το οποίο δεν σε ενδιαφέρει να μπεις καν στην εφαρμογή να το διαβάσεις και κάθεται εκεί και σε "κοιτάει σα χαζό" χωρίς να το κάνει γιατί πάλι έχει φάει κόλλημα.
Κλάιν όμως. Τρεισήμισι κατοστάρικα έδωσα για να το πάρω. Αν σε αυτά τα χρήματα μου έδινες με τα ίδια χαρακτηριστικά ένα iPhone ή ένα Samsung, θα το έγραφα στα @@ μου το Κινέζικο.Έχετε βιαστεί πιστεύω να εξυψώσετε τα Κινέζικα και να χαντακώσετε κάποια άλλα.
Προσωπικά όσο και να φαίνεται το αντίθετο, δεν τα απορρίπτω. Μπορεί κάποια στιγμή να 'μαστε καλά, κι εγώ να πάρω είτε γιατί τελικά θα έχουν αποδειχθεί καλά, είτε γιατί μέχρι εκεί θα μπορώ. Όμως άλλο το ένα, άλλο το άλλο.
Σε μερικά χρόνια μπορεί να είναι διαφορετική η συζήτηση.Αφού λοιπόν ήταν καλή η πάσα πάρε και την επόμενη καφενειακή ασίστ:
"Όταν τα 205, 206, 207 και 208 σήκωναν σκόνη στο WRC, οι Κινέζοι έτρεχαν με πασούμια".
BYD forum