Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BYD forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BYD forum
    • 1
    • 2
    • 66
    • 67
    • 68
    • 69
    • 70
    • 142
    • 143
    • 68 / 143
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    115
    2841
    78172
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • katafractos17
      katafractos17 @fanis75 last edited by

      @fanis75 said in BYD forum:

      Επειδή ορισμένοι νομίζουν ότι η μπυντ είναι χτεσινή ή ότι έχει φτιάξει 500 αμάξια όλα και όλα...😜 😂

      https://autoholix.com/2024/11/21/byd-10-millionth-nev/

      Όταν η Peugeot έφτιαχνε αυτοκίνητα, οι της DYD, μάζευαν βελανίδια κάτω από το Σινικό Τείχος.
      Τι να μας πει τώρα 30 χρόνια εταιρεία.

      Μ' έτρωγε να το πω. Ήταν καλή πάσα. 😋 😝 😁

      fanis75 ntinaras cirus 3 Replies Last reply Reply Quote 3
      • fanis75
        fanis75 moderator @katafractos17 last edited by

        @katafractos17 said in BYD forum:

        Όταν η Peugeot έφτιαχνε αυτοκίνητα, οι της DYD, μάζευαν βελανίδια κάτω από το Σινικό Τείχος.

        Αλήθεια ειναι αυτό. Το πρόβλημα είναι ότι οι Γάλλοι έχουν μείνει στο τότε, καμία εξέλιξη έκτοτε...σταθερή και η τεχνολογία και η (αν)αξιοπιστία. 😁

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • D
          dettol @fanis75 last edited by

          @fanis75 said in BYD forum:

          Επειδή ορισμένοι νομίζουν ότι η μπυντ είναι χτεσινή ή ότι έχει φτιάξει 500 αμάξια όλα και όλα...😜 😂

          https://autoholix.com/2024/11/21/byd-10-millionth-nev/

          αυτην την χαζομαρα με την "νεα ενεργεια" που την εχουν και στο infotainment τους, δεν μπορουν να την σταματησουν;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • katafractos17
            katafractos17 @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in BYD forum:

            @katafractos17 said in BYD forum:

            Όταν η Peugeot έφτιαχνε αυτοκίνητα, οι της DYD, μάζευαν βελανίδια κάτω από το Σινικό Τείχος.

            Αλήθεια ειναι αυτό. Το πρόβλημα είναι ότι οι Γάλλοι έχουν μείνει στο τότε, καμία εξέλιξη έκτοτε...σταθερή και η τεχνολογία και η (αν)αξιοπιστία. 😁

            Χαχαχα... Μύθος.
            Η εταιρεία πρωτοπορεί στην αυτοκίνηση.
            Σε λίγο καιρό ο Ρεμούνδος θα ψάχνει πελάτες με το κιάλι. 😁

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • B
              bill_hsd @fanis75 last edited by bill_hsd

              @fanis75 said in BYD forum:

              Επειδή ορισμένοι νομίζουν ότι η μπυντ είναι χτεσινή ή ότι έχει φτιάξει 500 αμάξια όλα και όλα...😜 😂

              https://autoholix.com/2024/11/21/byd-10-millionth-nev/

              "Αξίζει να σημειωθεί ότι η BYD χρειάστηκε 15 χρόνια για να κατασκευάσει τα πρώτα 5 εκατομμύρια NEV. Τα επόμενα 5 εκατομμύρια ήρθαν σε μόλις 15 μήνες"
              Έρχονται ή μάλλον ήρθαν με φόρα, αλλά κάποιοι (κάνουν οτι) δεν το καταλαβαίνουν.
              Τα Dolphin, πάντως, που κυκλοφορούν ήδη στην Αθήνα πολλαπλασιάζονται...

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • ntinaras
                ntinaras @katafractos17 last edited by

                @katafractos17 said in BYD forum:

                @fanis75 said in BYD forum:

                Επειδή ορισμένοι νομίζουν ότι η μπυντ είναι χτεσινή ή ότι έχει φτιάξει 500 αμάξια όλα και όλα...😜 😂

                https://autoholix.com/2024/11/21/byd-10-millionth-nev/

                Όταν η Peugeot έφτιαχνε αυτοκίνητα, οι της DYD, μάζευαν βελανίδια κάτω από το Σινικό Τείχος.
                Τι να μας πει τώρα 30 χρόνια εταιρεία.

                Μ' έτρωγε να το πω. Ήταν καλή πάσα. 😋 😝 😁

                Ναι, μονο που η πεζο φτιαχνει τα ιδια αυτοκινητα που εφτιαχνε και τοτε. Εξελιξη μηδεν.

                katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Υπερβολές εκατέρωθεν...

                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • katafractos17
                    katafractos17 @ntinaras last edited by

                    @ntinaras said in BYD forum:

                    @katafractos17 said in BYD forum:

                    @fanis75 said in BYD forum:

                    Επειδή ορισμένοι νομίζουν ότι η μπυντ είναι χτεσινή ή ότι έχει φτιάξει 500 αμάξια όλα και όλα...😜 😂

                    https://autoholix.com/2024/11/21/byd-10-millionth-nev/

                    Όταν η Peugeot έφτιαχνε αυτοκίνητα, οι της DYD, μάζευαν βελανίδια κάτω από το Σινικό Τείχος.
                    Τι να μας πει τώρα 30 χρόνια εταιρεία.

                    Μ' έτρωγε να το πω. Ήταν καλή πάσα. 😋 😝 😁

                    Ναι, μονο που η πεζο φτιαχνει τα ιδια αυτοκινητα που εφτιαχνε και τοτε. Εξελιξη μηδεν.

                    Ναι γιατί ήταν τόσο σύγχρονα και τόσο μπροστά από την εποχή τους που στέκονται ακόμη και σήμερα ως υπερσύγχρονα.
                    Σε 100 χρόνια που θα την φτάσουν σε εξέλιξη οι άλλοι, θα τα ανανεώσει πάλι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @realzeus last edited by

                      @realzeus said in BYD forum:

                      Υπερβολές εκατέρωθεν...

                      Ποτέ! Εκτός εαν ο ημιάκαμπτος ειναι νέα τεχνολογία....χαχα!! ή τα μοτέρ του 1980....

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • cirus
                        cirus @katafractos17 last edited by cirus

                        @katafractos17 said in BYD forum:

                        @fanis75 said in BYD forum:

                        Επειδή ορισμένοι νομίζουν ότι η μπυντ είναι χτεσινή ή ότι έχει φτιάξει 500 αμάξια όλα και όλα...😜 😂

                        https://autoholix.com/2024/11/21/byd-10-millionth-nev/

                        Όταν η Peugeot έφτιαχνε αυτοκίνητα, οι της DYD, μάζευαν βελανίδια κάτω από το Σινικό Τείχος.
                        Τι να μας πει τώρα 30 χρόνια εταιρεία.

                        Μ' έτρωγε να το πω. Ήταν καλή πάσα. 😋 😝 😁

                        Να σας πει ότι αυτά κάποτε. Αλήθεια είναι για τότε παλιά να έχουμε να θυμομαστε

                        Αλλά φρέσκα κουλούρια λέει ο κουλούρας δεν λέει για χθεσινά .

                        Και στα ηλεκτρικά οι Γάλλοι βλέπουν τους Κινέζους με τα κυάλια . Πραγματικά όμως με τα κυάλια . Ούτε οι τεχνολογίες των μπαταριών τους συγκρίνονται που είναι το Α και το Ω στα ηλεκτρικά, ούτε οι τεχνολογίες στο software που είναι έτη μπροστά οι Κινέζοι , επίσης πολύ σημαντικό , ούτε στα ηλεκτρικά κυκλώματα που οι Γάλλοι ήταν πάντα κακοί σε αυτό, ούτε σε εξοπλισμό που δίνεται ούτε σε τιμή

                        Οι βελανιδαδες σας ξεπέρασαν αυτή είναι η μαύρη αλήθεια.

                        Αν είναι σε κάτι καλύτεροι οι Γάλλοι σε όλα τα αυτοκινητα αυτό είναι ΜΟΝΟ το design . Πραγματικά σε όλα τα άλλα τρώνε κινεζικούς τσουτσουνοκεφτεδες

                        Η μόνη έξυπνη κίνηση της stelantis είναι που πήρε το 51% της leapmotor Ευρώπης. Αν δεν μπορείς να τους ανταγωνιστείς γιατί είναι καλύτεροι πήγαινε μαζί τους. Δεν το λέω εγώ , η stelantis μόνη της έκανε αυτό το βήμα εμμέσως παραδεχομενη το τσουτσουνιασμα

                        Εντάξει τα είπα , τελιωσα. Καλή πάσα

                        Cirus the virus

                        fanis75 katafractos17 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @cirus last edited by

                          @cirus said in BYD forum:

                          Αν είναι σε κάτι καλύτεροι οι Γάλλοι στα ηλεκτρικά αυτό είναι ΜΟΝΟ το design .

                          Δεν ισχύει μόνο στα ηλεκτρικά, αλλά γενικά. Πέραν του ντηζάην δεν έχουν να επιδείξουν κάτι άλλο πλέον, δυστυχώς.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • cirus
                            cirus @fanis75 last edited by

                            @fanis75 said in BYD forum:

                            @cirus said in BYD forum:

                            Αν είναι σε κάτι καλύτεροι οι Γάλλοι στα ηλεκτρικά αυτό είναι ΜΟΝΟ το design .

                            Δεν ισχύει μόνο στα ηλεκτρικά, αλλά γενικά. Πέραν του ντηζάην δεν έχουν να επιδείξουν κάτι άλλο πλέον, δυστυχώς.

                            Όντως έτσι είναι οπότε το διόρθωσα.

                            Δεν ξέρω αν είναι αρκετό το design πάντως το έχουν. Τα περισσότερα αυτοκίνητα τους είναι πολύ όμορφα

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              dstou last edited by

                              Έχουν και μερικά άλλα άσσετς: το στημένο δίκτυο, το όνομα, το υπαρκτό πελατολόγιο γενεών και γενεών, καθώς και το μέγεθος. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
                              Σε εξειδικευμένο χάρντγουερ, ήτοι μπαταρίαι, λογισμικό, κοντρόλλερς, ινβέρτερς, κοκ, καθώς επίσης σε τιμές και επιδοτήσεις υπολλείπονται των κινέζοι.
                              Όπως άλλωστε κάθε ευρωπαίος, και όχι μόνο, συγκρινόμενος μαζί τους.
                              Η φάση όμως είναι μαραθώνιος, όχι σπριντ.
                              Ναι, οι κινέζοι έχουν μομέντουμ αυτή τη στιγμή, όπως λένε οι ηπειρώτες και οι μωραίτες στην ντοπιολαλιά τους, αλλά (συνήθως) πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.
                              Έχουμε να δούμε πολλά επεισόδια ακόμη στο σήριαλ που ονομάζεται συνολικό ρικονστράξιον της αυτοκίνησης. Ίντριγκες, ανίερες συμμαχίες, βελούδινα ή και αιματηρά διαζύγια, εξαγορές και συγχωνεύσεις ένθεν κακείθεν, επιθετικές ενέργειες από τρίτους (το ενεργειακό λόμπυ των υδρογονανθράκων), χτυπήματα κάτω από τη ζώνη λέγε με φόροι ή και κατά παραγγελία νομοθετήματα προστατευτισμού, κ.α.
                              Κεντ γουέιτ το ση.

                              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • cirus
                                cirus @dstou last edited by

                                @dstou said in BYD forum:

                                Έχουν και μερικά άλλα άσσετς: το στημένο δίκτυο, το όνομα, το υπαρκτό πελατολόγιο γενεών και γενεών, καθώς και το μέγεθος. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
                                Σε εξειδικευμένο χάρντγουερ, ήτοι μπαταρίαι, λογισμικό, κοντρόλλερς, ινβέρτερς, κοκ, καθώς επίσης σε τιμές και επιδοτήσεις υπολλείπονται των κινέζοι.
                                Όπως άλλωστε κάθε ευρωπαίος, και όχι μόνο, συγκρινόμενος μαζί τους.
                                Η φάση όμως είναι μαραθώνιος, όχι σπριντ.
                                Ναι, οι κινέζοι έχουν μομέντουμ αυτή τη στιγμή, όπως λένε οι ηπειρώτες και οι μωραίτες στην ντοπιολαλιά τους, αλλά (συνήθως) πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.
                                Έχουμε να δούμε πολλά επεισόδια ακόμη στο σήριαλ που ονομάζεται συνολικό ρικονστράξιον της αυτοκίνησης. Ίντριγκες, ανίερες συμμαχίες, βελούδινα ή και αιματηρά διαζύγια, εξαγορές και συγχωνεύσεις ένθεν κακείθεν, επιθετικές ενέργειες από τρίτους (το ενεργειακό λόμπυ των υδρογονανθράκων), χτυπήματα κάτω από τη ζώνη λέγε με φόροι ή και κατά παραγγελία νομοθετήματα προστατευτισμού, κ.α.
                                Κεντ γουέιτ το ση.

                                Μακάρι.

                                Εγώ δεν θέλω να κλείσουν οι ευρωπαϊκές βιομηχανίες

                                Θέλω επί ευκαιρίας των Κινέζων να μας προσφέρουν καλά αυτοκίνητα σε καλές τιμές. Τα τελευταία χρόνια μας βάζουν να πληρώνουμε τα πάντα πανάκριβα και το κάθε έξτρα πανάκριβο . Φτάσαμε να σκέφτονται να μας χρεώνουν μηνιαίως όποτε θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε θερμαινόμενα καθίσματα, η cruise control . ΑΦΑΙΜΑΞΗ κανονική, Ε ΦΤΑΝΕΙ πια. Σε γερμανικό αν έβαζες τα μισά έξτρα που υπήρχαν πλήρωνες άλλο ένα αμάξι !!!!

                                Να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός τώρα που βλέπουν τους Κινέζους. Να κατεβάσουν τις τιμές και να προσφέρουν αντίστοιχη τεχνολογία.

                                Η εναλλακτικά αν δεν μπορούν θα πάρουν τον πούλο.

                                Cirus the virus

                                I A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                                • I
                                  iceman7 @cirus last edited by

                                  @cirus said in BYD forum:

                                  @dstou said in BYD forum:

                                  Έχουν και μερικά άλλα άσσετς: το στημένο δίκτυο, το όνομα, το υπαρκτό πελατολόγιο γενεών και γενεών, καθώς και το μέγεθος. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
                                  Σε εξειδικευμένο χάρντγουερ, ήτοι μπαταρίαι, λογισμικό, κοντρόλλερς, ινβέρτερς, κοκ, καθώς επίσης σε τιμές και επιδοτήσεις υπολλείπονται των κινέζοι.
                                  Όπως άλλωστε κάθε ευρωπαίος, και όχι μόνο, συγκρινόμενος μαζί τους.
                                  Η φάση όμως είναι μαραθώνιος, όχι σπριντ.
                                  Ναι, οι κινέζοι έχουν μομέντουμ αυτή τη στιγμή, όπως λένε οι ηπειρώτες και οι μωραίτες στην ντοπιολαλιά τους, αλλά (συνήθως) πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.
                                  Έχουμε να δούμε πολλά επεισόδια ακόμη στο σήριαλ που ονομάζεται συνολικό ρικονστράξιον της αυτοκίνησης. Ίντριγκες, ανίερες συμμαχίες, βελούδινα ή και αιματηρά διαζύγια, εξαγορές και συγχωνεύσεις ένθεν κακείθεν, επιθετικές ενέργειες από τρίτους (το ενεργειακό λόμπυ των υδρογονανθράκων), χτυπήματα κάτω από τη ζώνη λέγε με φόροι ή και κατά παραγγελία νομοθετήματα προστατευτισμού, κ.α.
                                  Κεντ γουέιτ το ση.

                                  Μακάρι.

                                  Εγώ δεν θέλω να κλείσουν οι ευρωπαϊκές βιομηχανίες

                                  Θέλω επί ευκαιρίας των Κινέζων να μας προσφέρουν καλά αυτοκίνητα σε καλές τιμές. Τα τελευταία χρόνια μας βάζουν να πληρώνουμε τα πάντα πανάκριβα και το κάθε έξτρα πανάκριβο . Φτάσαμε να σκέφτονται να μας χρεώνουν μηνιαίως όποτε θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε θερμαινόμενα καθίσματα, η cruise control . ΑΦΑΙΜΑΞΗ κανονική, Ε ΦΤΑΝΕΙ πια. Σε γερμανικό αν έβαζες τα μισά έξτρα που υπήρχαν πλήρωνες άλλο ένα αμάξι !!!!

                                  Να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός τώρα που βλέπουν τους Κινέζους. Να κατεβάσουν τις τιμές και να προσφέρουν αντίστοιχη τεχνολογία.

                                  Η εναλλακτικά αν δεν μπορούν θα πάρουν τον πούλο.

                                  Δίκιο έχεις αλλά για να το πετύχουν αυτό θα μεταφέρουν την κατασκευή στην καλύτερη στη Τουρκία.
                                  Ξέρουμε ότι με τους ευρωπαϊκούς μισθούς και τα εργασιακά κεκτημένα όποιος κατασκευάζει Ευρώπη έχει σαφώς μεγαλύτερα κόστη.

                                  Η Ευρώπη της παραγωγής δεν υπάρχει πια.

                                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • A d P
                                    A d P moderator @cirus last edited by

                                    @cirus said in BYD forum:

                                    @dstou said in BYD forum:

                                    Έχουν και μερικά άλλα άσσετς: το στημένο δίκτυο, το όνομα, το υπαρκτό πελατολόγιο γενεών και γενεών, καθώς και το μέγεθος. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
                                    Σε εξειδικευμένο χάρντγουερ, ήτοι μπαταρίαι, λογισμικό, κοντρόλλερς, ινβέρτερς, κοκ, καθώς επίσης σε τιμές και επιδοτήσεις υπολλείπονται των κινέζοι.
                                    Όπως άλλωστε κάθε ευρωπαίος, και όχι μόνο, συγκρινόμενος μαζί τους.
                                    Η φάση όμως είναι μαραθώνιος, όχι σπριντ.
                                    Ναι, οι κινέζοι έχουν μομέντουμ αυτή τη στιγμή, όπως λένε οι ηπειρώτες και οι μωραίτες στην ντοπιολαλιά τους, αλλά (συνήθως) πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.
                                    Έχουμε να δούμε πολλά επεισόδια ακόμη στο σήριαλ που ονομάζεται συνολικό ρικονστράξιον της αυτοκίνησης. Ίντριγκες, ανίερες συμμαχίες, βελούδινα ή και αιματηρά διαζύγια, εξαγορές και συγχωνεύσεις ένθεν κακείθεν, επιθετικές ενέργειες από τρίτους (το ενεργειακό λόμπυ των υδρογονανθράκων), χτυπήματα κάτω από τη ζώνη λέγε με φόροι ή και κατά παραγγελία νομοθετήματα προστατευτισμού, κ.α.
                                    Κεντ γουέιτ το ση.

                                    Μακάρι.

                                    Εγώ δεν θέλω να κλείσουν οι ευρωπαϊκές βιομηχανίες

                                    Θέλω επί ευκαιρίας των Κινέζων να μας προσφέρουν καλά αυτοκίνητα σε καλές τιμές. Τα τελευταία χρόνια μας βάζουν να πληρώνουμε τα πάντα πανάκριβα και το κάθε έξτρα πανάκριβο . Φτάσαμε να σκέφτονται να μας χρεώνουν μηνιαίως όποτε θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε θερμαινόμενα καθίσματα, η cruise control . ΑΦΑΙΜΑΞΗ κανονική, Ε ΦΤΑΝΕΙ πια. Σε γερμανικό αν έβαζες τα μισά έξτρα που υπήρχαν πλήρωνες άλλο ένα αμάξι !!!!

                                    Να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός τώρα που βλέπουν τους Κινέζους. Να κατεβάσουν τις τιμές και να προσφέρουν αντίστοιχη τεχνολογία.

                                    Η εναλλακτικά αν δεν μπορούν θα πάρουν τον πούλο.

                                    Μα αυτό το παράθυρο ευκαιρίας βρήκαν οι Κινέζοι και μπουκαραν....αν οι τιμές είχαν μείνει στο 2020 δεν θα μπορούσαν να πάρουν γρήγορα ένα μερίδιο αγοράς

                                    R-LINE

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Αρκεί μια νέα Τιεν Αν Μεν για να μπουν κυρώσεις...

                                      Εκτός αν νομίζετε ότι οι Ευρωπαίοι θα φτιάχνουν με δημοκρατικό τρόπο, μισθούς και δικαιώματα τα αμάξια και θα αφήνουν να τους σκίζουν οι ολοκληρωτικοί με χαμηλούς μισθούς και ελάχιστα δικαιώματα.

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dettol @criuser last edited by

                                        @criuser said in BYD forum:

                                        Αρκεί μια νέα Τιεν Αν Μεν για να μπουν κυρώσεις...

                                        Εκτός αν νομίζετε ότι οι Ευρωπαίοι θα φτιάχνουν με δημοκρατικό τρόπο, μισθούς και δικαιώματα τα αμάξια και θα αφήνουν να τους σκίζουν οι ολοκληρωτικοί με χαμηλούς μισθούς και ελάχιστα δικαιώματα.

                                        οταν ΘΑ γινουν αυτα, ΘΑ δουμε

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • cirus
                                          cirus @iceman7 last edited by

                                          @iceman7 said in BYD forum:

                                          @cirus said in BYD forum:

                                          @dstou said in BYD forum:

                                          Έχουν και μερικά άλλα άσσετς: το στημένο δίκτυο, το όνομα, το υπαρκτό πελατολόγιο γενεών και γενεών, καθώς και το μέγεθος. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
                                          Σε εξειδικευμένο χάρντγουερ, ήτοι μπαταρίαι, λογισμικό, κοντρόλλερς, ινβέρτερς, κοκ, καθώς επίσης σε τιμές και επιδοτήσεις υπολλείπονται των κινέζοι.
                                          Όπως άλλωστε κάθε ευρωπαίος, και όχι μόνο, συγκρινόμενος μαζί τους.
                                          Η φάση όμως είναι μαραθώνιος, όχι σπριντ.
                                          Ναι, οι κινέζοι έχουν μομέντουμ αυτή τη στιγμή, όπως λένε οι ηπειρώτες και οι μωραίτες στην ντοπιολαλιά τους, αλλά (συνήθως) πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.
                                          Έχουμε να δούμε πολλά επεισόδια ακόμη στο σήριαλ που ονομάζεται συνολικό ρικονστράξιον της αυτοκίνησης. Ίντριγκες, ανίερες συμμαχίες, βελούδινα ή και αιματηρά διαζύγια, εξαγορές και συγχωνεύσεις ένθεν κακείθεν, επιθετικές ενέργειες από τρίτους (το ενεργειακό λόμπυ των υδρογονανθράκων), χτυπήματα κάτω από τη ζώνη λέγε με φόροι ή και κατά παραγγελία νομοθετήματα προστατευτισμού, κ.α.
                                          Κεντ γουέιτ το ση.

                                          Μακάρι.

                                          Εγώ δεν θέλω να κλείσουν οι ευρωπαϊκές βιομηχανίες

                                          Θέλω επί ευκαιρίας των Κινέζων να μας προσφέρουν καλά αυτοκίνητα σε καλές τιμές. Τα τελευταία χρόνια μας βάζουν να πληρώνουμε τα πάντα πανάκριβα και το κάθε έξτρα πανάκριβο . Φτάσαμε να σκέφτονται να μας χρεώνουν μηνιαίως όποτε θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε θερμαινόμενα καθίσματα, η cruise control . ΑΦΑΙΜΑΞΗ κανονική, Ε ΦΤΑΝΕΙ πια. Σε γερμανικό αν έβαζες τα μισά έξτρα που υπήρχαν πλήρωνες άλλο ένα αμάξι !!!!

                                          Να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός τώρα που βλέπουν τους Κινέζους. Να κατεβάσουν τις τιμές και να προσφέρουν αντίστοιχη τεχνολογία.

                                          Η εναλλακτικά αν δεν μπορούν θα πάρουν τον πούλο.

                                          Δίκιο έχεις αλλά για να το πετύχουν αυτό θα μεταφέρουν την κατασκευή στην καλύτερη στη Τουρκία.
                                          Ξέρουμε ότι με τους ευρωπαϊκούς μισθούς και τα εργασιακά κεκτημένα όποιος κατασκευάζει Ευρώπη έχει σαφώς μεγαλύτερα κόστη.

                                          Η Ευρώπη της παραγωγής δεν υπάρχει πια.

                                          Μήπως όμως αυτό που λες παρουσιάζει και μια ευκαιρία για την Ελλάδα? Γιατί οι κατασκευαστές δεν πάνε μόνο στην Τουρκία. Η Ρουμανία και η Πολωνία που έχουν χαμηλούς μισθούς προσελκύουν αρκετές βιομηχανίες.

                                          Μήπως λέω, μήπως (γιατί και μεις οι Έλληνες είμαστε χαμηλόμισθοι) , μπορούν τα τζιμανια μας της πολιτικής να προσελκύσουν δίνοντας κάποια ανταλλάγματα τέτοιες επενδύσεις να χτιστούν εργοστάσια στην Ελλάδα στην επαρχία , να γίνουν υποδομές ??

                                          Είμαι πολύ ονειροπόλος ?

                                          Cirus the virus

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • katafractos17
                                            katafractos17 @cirus last edited by katafractos17

                                            @cirus said in BYD forum:

                                            @katafractos17 said in BYD forum:

                                            @fanis75 said in BYD forum:

                                            Επειδή ορισμένοι νομίζουν ότι η μπυντ είναι χτεσινή ή ότι έχει φτιάξει 500 αμάξια όλα και όλα...😜 😂

                                            https://autoholix.com/2024/11/21/byd-10-millionth-nev/

                                            Όταν η Peugeot έφτιαχνε αυτοκίνητα, οι της DYD, μάζευαν βελανίδια κάτω από το Σινικό Τείχος.
                                            Τι να μας πει τώρα 30 χρόνια εταιρεία.

                                            Μ' έτρωγε να το πω. Ήταν καλή πάσα. 😋 😝 😁

                                            Να σας πει ότι αυτά κάποτε. Αλήθεια είναι για τότε παλιά να έχουμε να θυμομαστε

                                            Αλλά φρέσκα κουλούρια λέει ο κουλούρας δεν λέει για χθεσινά .

                                            Και στα ηλεκτρικά οι Γάλλοι βλέπουν τους Κινέζους με τα κυάλια . Πραγματικά όμως με τα κυάλια . Ούτε οι τεχνολογίες των μπαταριών τους συγκρίνονται που είναι το Α και το Ω στα ηλεκτρικά, ούτε οι τεχνολογίες στο software που είναι έτη μπροστά οι Κινέζοι , επίσης πολύ σημαντικό , ούτε στα ηλεκτρικά κυκλώματα που οι Γάλλοι ήταν πάντα κακοί σε αυτό, ούτε σε εξοπλισμό που δίνεται ούτε σε τιμή

                                            Οι βελανιδαδες σας ξεπέρασαν αυτή είναι η μαύρη αλήθεια.

                                            Αν είναι σε κάτι καλύτεροι οι Γάλλοι σε όλα τα αυτοκινητα αυτό είναι ΜΟΝΟ το design . Πραγματικά σε όλα τα άλλα τρώνε κινεζικούς τσουτσουνοκεφτεδες

                                            Η μόνη έξυπνη κίνηση της stelantis είναι που πήρε το 51% της leapmotor Ευρώπης. Αν δεν μπορείς να τους ανταγωνιστείς γιατί είναι καλύτεροι πήγαινε μαζί τους. Δεν το λέω εγώ , η stelantis μόνη της έκανε αυτό το βήμα εμμέσως παραδεχομενη το τσουτσουνιασμα

                                            Εντάξει τα είπα , τελιωσα. Καλή πάσα

                                            Μου αρέσει που απαντάτε σοβαρά σε χιουμοριστικά ποστ αλλά δεν έχω θέμα να απαντήσω εννοείται.

                                            Η απάντηση μου λοιπόν είναι αυτό που συζητιόταν και στο νήμα της Lynk & Co για το 01.
                                            Βάλε λοιπόν τα αυτοκίνητα των βελανιδάδων (που έφτασαν και ξεπέρασαν όπως λες αυτοκινητοβιομηχανίες με πείρα και παράδοση στην αυτοκίνηση), στην ίδια τιμή με αυτή των Peugeot, Citroen, Renault ή ακόμη χειρότερα των BMW, Audi, Volvo, Mercedes, και πες μου πόσος κόσμος θα διάλεγε το Κινέζικο επειδή μπορεί να έχει παραπάνω εξοπλισμό ή γιατί όπως υποστηρίζεις είναι ανώτερο.
                                            Βάλτα στην ίδια τιμή απέναντι σε Mazda, Hyundai, Toyota και πες μου πόσοι θα επέλεγαν αυτή τη στιγμή το Κινέζικο.
                                            Όπως ακριβώς γράφτηκε και για το 01. Ότι στα 50 χιλιάρικα δεν θα το έπαιρνε κανείς, όταν σε αυτά τα χρήματα παίρνει όλα τα υπόλοιπα που ανέφερα.
                                            Μόλις όμως μπήκε στα 35Κ όλοι γράψαμε (και εγώ) ότι πλέον κλέβεις εκκλησία, όταν σε αυτά τα χρήματα παίρνεις οποιοδήποτε από τα υπόλοιπα απλά σε Mild Hybrid ή σκέτο βενζινοκίνητο στην έκδοση με τον χαμηλό εξοπλισμό.

                                            Αυτό ότι βλέπουν με τα κιάλια οι Γάλλοι τους Κινέζους βασίζεται κάπου; προκύπτει από κάπου; έχει αποδειχθεί από κάπου; υπάρχουν κάποιες μελέτες και αποδείξεις; ή απλά το λέμε γιατί οι Κινέζοι έχουν ασχοληθεί κυρίως με ηλεκτροκίνηση;
                                            Την οποία βέβαια κάποιοι απαξιώνουν για χάρη των θερμικών.
                                            Ναι, το αναγνωρίζουμε ότι στις μπαταρίες οι Κινέζοι έχουν κάνει βήματα, αλλά από αυτό, μέχρι ότι τους βλέπουν με τα κιάλια απέχει πάρα πολύ.

                                            Οι Κινέζοι είναι έτη μπροστά στο software?
                                            Γιατί εγώ όσα OEM Κινέζικα multimedia συστήματα έβαλα στα προηγούμενα αυτοκίνητα μου, όλο και κάπου θα κόλαγαν και θα ήθελαν reset, όλο και κάποια λειτουργία δεν θα την έκαναν αποδοτικά ή σωστά και διάφορα άλλα.
                                            Να μη μιλήσουμε για το Interface.
                                            Ήταν όμως φθηνά και κόστιζαν τρία κατοστάρικα όταν το αντίστοιχο ευρωπαϊκό που πολύ πιθανόν φτιαχνόταν στην Κίνα αλλά με άλλες προδιαγραφές κόστιζε ένα χιλιάρικο.
                                            Για τα τρία κατοστάρικα λοιπόν, αυτά που έδιναν ήταν μια χαρά και εις γνώση μου ότι μπορεί να είχαν τα θεματάκια τους.
                                            Θέλεις να μου αποδείξεις λοιπόν από που προκύπτει ότι είναι έτη μπροστά στο software οι Κινέζοι;
                                            Γιατί το Xiaomi κινητό που έχω για παράδειγμα, τα θεματάκια του τα έχει. Όπως ότι όποτε θέλει, τρώει κόλλημα και συνεχίζει να εμφανίζει στο εικονίδιο της ημέρας την προηγούμενη αντί για τη σημερινή και κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα θα ξεκολλήσει και θα δείξει τη σωστή. Ή ότι στη προεπισκόπιση των email στην οθόνη των ειδοποιήσεων, υπάρχουν φορές που πατάς να κάνει διαγραφή επί τόπου ένα email το οποίο δεν σε ενδιαφέρει να μπεις καν στην εφαρμογή να το διαβάσεις και κάθεται εκεί και σε "κοιτάει σα χαζό" χωρίς να το κάνει γιατί πάλι έχει φάει κόλλημα.
                                            Κλάιν όμως. Τρεισήμισι κατοστάρικα έδωσα για να το πάρω. Αν σε αυτά τα χρήματα μου έδινες με τα ίδια χαρακτηριστικά ένα iPhone ή ένα Samsung, θα το έγραφα στα @@ μου το Κινέζικο.

                                            Έχετε βιαστεί πιστεύω να εξυψώσετε τα Κινέζικα και να χαντακώσετε κάποια άλλα.
                                            Προσωπικά όσο και να φαίνεται το αντίθετο, δεν τα απορρίπτω. Μπορεί κάποια στιγμή να 'μαστε καλά, κι εγώ να πάρω είτε γιατί τελικά θα έχουν αποδειχθεί καλά, είτε γιατί μέχρι εκεί θα μπορώ. Όμως άλλο το ένα, άλλο το άλλο.
                                            Σε μερικά χρόνια μπορεί να είναι διαφορετική η συζήτηση.

                                            Αφού λοιπόν ήταν καλή η πάσα πάρε και την επόμενη καφενειακή ασίστ:
                                            "Όταν τα 205, 206, 207 και 208 σήκωναν σκόνη στο WRC, οι Κινέζοι έτρεχαν με πασούμια". 😁

                                            fanis75 cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 142
                                            • 143
                                            • 68 / 143
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr