-
ασχετο, το Enyaq VRS το "κουπεδακι" ειναι κουκλι
-
@jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
To Enyaq από 42Κ ευρώ ανέβηκε στα 47Κ ευρώ (11%) σε έναν μήνα ή ιδέα μου; Τόσο πολύ πουλάνε πια;
Τόσο ανέβηκαν και τα συμβατικά ντιζελοκινητα, είναι η εποχή.
-
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΤΑ 10 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΙΟΥΛΙΟΣ 20221 Tesla Model Υ 172
2 Fiat 500e 144
3 Tesla Model 3 118
4 Volkswagen ID.4 117
5 Volkswagen ID.3 77
6 Volvo XC40 Recharge 70
7 Mercedes EQA 67
8 Skoda Enyaq iV 54
9 Audi Q4 49
10 Mini 45 -
Πιο εντυπωσιακό από όλα το Mini με την αυτονομία τηλεκατευθυνόμενου.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΤΑ 10 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΙΟΥΛΙΟΣ 20221 Tesla Model Υ 172
2 Fiat 500e 144
3 Tesla Model 3 118
4 Volkswagen ID.4 117
5 Volkswagen ID.3 77
6 Volvo XC40 Recharge 70
7 Mercedes EQA 67
8 Skoda Enyaq iV 54
9 Audi Q4 49
10 Mini 45Σύνολο 1286 πωλήσεις..
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΤΑ 10 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΙΟΥΛΙΟΣ 20221 Tesla Model Υ 172
2 Fiat 500e 144
3 Tesla Model 3 118
4 Volkswagen ID.4 117
5 Volkswagen ID.3 77
6 Volvo XC40 Recharge 70
7 Mercedes EQA 67
8 Skoda Enyaq iV 54
9 Audi Q4 49
10 Mini 45Σύνολο 1286 πωλήσεις..
Είναι επειδή δεν υπήρχε επιδότηση από 31/12 μέχρι τώρα ; Βέβαια έχουν και τέτοιο κόστος που το άλλο να πουλήσουν ;
-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πιο εντυπωσιακό από όλα το Mini με την αυτονομία τηλεκατευθυνόμενου.
Αυτό πραγματικά είναι εντυπωσιακό, μιλάμε για αυτονομία αστεία-αποτυχία. Πρέπει να σου αρέσει πάρα πολύ το σχέδιο ΜΙΝΙ και να το θέλεις για αποστάσεις 5-10 χιλιόμετρα πήγαινε έλα.
Ενδιαφέρον το Enyaq και το Fiat 500.
-
Καλημέρα,
εχει κανένας εικόνα πότε μπαίνουν τα χρήματα από το καινούργιο πρόγραμμα κινούμε ηλεκτρικά? έκανα αίτηση (με leasing) για το καινούργιο Kona 64ΚW και θα το παραλάβω λογικά μέσα Σεπεμβρίου. Εχω ακούσει για καθυστερήσεις στις πληρωμές της τάξεως του 1.5 έτους, ισχύει?
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καλημέρα,
εχει κανένας εικόνα πότε μπαίνουν τα χρήματα από το καινούργιο πρόγραμμα κινούμε ηλεκτρικά? έκανα αίτηση (με leasing) για το καινούργιο Kona 64ΚW και θα το παραλάβω λογικά μέσα Σεπεμβρίου. Εχω ακούσει για καθυστερήσεις στις πληρωμές της τάξεως του 1.5 έτους, ισχύει?
Ακόμα τα περιμένουν από το 1ο πρόγραμμα πάντως.
Επίσης καταλαβαίνω ότι κανείς δεν εγγυάται ότι τελικά θα τα πάρεις τα λεφτά.
Η δράση έχει συγκεκριμένο budget και δεν ξέρω τι θα γίνει αν το υπερβουν οι αιτήσεις... -
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καλημέρα,
εχει κανένας εικόνα πότε μπαίνουν τα χρήματα από το καινούργιο πρόγραμμα κινούμε ηλεκτρικά? έκανα αίτηση (με leasing) για το καινούργιο Kona 64ΚW και θα το παραλάβω λογικά μέσα Σεπεμβρίου. Εχω ακούσει για καθυστερήσεις στις πληρωμές της τάξεως του 1.5 έτους, ισχύει?
Εξαιρετική επιλογή!!! Μπράβο!! Ελπίζω να τα πάρεις τα χρήματα και σύντομα.
Αναμένουμε εντυπώσεις από το Κόνα.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εξαιρετική επιλογή!!! Μπράβο!! Ελπίζω να τα πάρεις τα χρήματα και σύντομα.
Θα τα προκαταβάλλω, και βλέπουμε. πάντως την αίτηση την έκανα κανονικά για το κινούμε ηλεκτρικά. Βαρέθηκα να περιμένω το id 3 με την μεσαία μπαταρία, καμία εταιρία leasing δεν το έχει, ενώ το huyndai θα το έχω λογικά σε 3 εβδομάδες από οτι φαίνεται. Το Id ειναι πιο όμορφο και τα υλικά του μέσα ειναι καλύτερα, αλλά το Kona έχει λίγο μεγαλύτερη αυτονομία και αν θυμάμαι καλά ένα σύστημα με το προπορευόμενο όχημα που δεν το έχει το id 3. Δεν το παντρευομαι, κιαλά να είμαστε, σε 4 χρόνια αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα, θα φθηνήνουν τα ηλεκτρικά, θα βελτιωθούν και άλλο, παμε για άλλα, την δουλειά μας να κάνουμε.
-
Καλημέρα στην παρέα. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι να μου πείτε την γνώμη σας. Είμαι κάτοικος Κυκλάδων και πιο συγκεκριμένα στην Σύρο και σκέφτομαι το τελευταίο διάστημα μήπως αξίζει η αντικατάσταση ενός Panda του 2010 βενζίνης με ένα fiat 500e (η κάποιο μικρό γενικά). Κάνω περίπου 12 χιλιόμετρα για να πάω στην δουλειά μου 2-4 φορές την μέρα 6 φορές την εβδομάδα και με το panda χρειάζομαι περίπου 140-160 ευρώ τον μήνα βενζίνη. Κινούμε συνήθως μόνος μου μιας και είναι το δεύτερο αυτοκίνητο γιατί έχουμε σαν πρώτο ενα Gold sportvan Diesel. Αξίζει η επένδυση με την προοπτική να πάρεις την επιδότηση ? Σκέφτομαι να τοποθετήσω και φωτοβολταϊκά στο σπίτι με net metering επομένως να φορτίζω δωρεάν.
-
@trobas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
περίπου 12 χιλιόμετρα για να πάω στην δουλειά μου 2-4 φορές την μέρα 6 φορές την εβδομάδα και με το panda χρειάζομαι περίπου 140-160 ευρώ τον μήνα βενζίνη. Κινούμε συνήθως μόνος μου μιας και ε
Σε γενικές γραμμές αξίζει αν κάνεις πάνω από 60 χιλιόμετρα την ημέρα που από οσο καταλαβαίνω τα καλύπτεις κατά μέσο όρο. Επίσης, όπως ανέφεραν οι φίλοι ποιο πάνω με την επιδότηση υπάρχουν τα θεματάκια, πότε και αν θα την πάρεις. Σίγουρα το Net meetering ειναι μία καλή λύση, σκέψου όμως οτι η λογική λέει οτι δεν θα μπορείς να φορτίζεις τις ηλιόλουστες μεσημεριανές ώρες άρα να λαμβάνεις απευθείας την ενέργεια που παράγεις, άρα το πιο πιθανό ειναι να φορτίζεις βραδυνές ώρες και να χρεώνεσαι κανονικά τα τέλη δικτύου αλλά οχι τις Kwh. Είμαι φανατικός της ηλεκτροκίνησης οπότε δεν ειμαι αντικειμενικός, αλλά γενικά σε αυτά τα λεφτά που λες βενζίνη (150 ευρώ πχ) δεν αξίζει το ηλεκτρικό γιατί θέλεις αρκετά λεφτά για την αγορά του fiat 500 (αν και είναι πανέμορφο) και το Net meetering θα χρειαστεί και αυτό χρήμα. Μακροπρόθεσμα σε 4-5 χρόνια ίσως να είσαι κερδισμένος αν πάρεις και την επιδότηση, αλλά κανένας δεν θα μπορεί να σου εγγυηθεί ακριβώς πόσο θα κρατήσουν οι μπαταρίες του αυτοκινήτου που θα πάρεις και πόσα χρήματα θα χρειαστείς για αντικατάσταση (service -αναλώσιμα ειναι σίγουρα πιο φθηνά- δεν έχεις λαδια -τακάκια ελάχιστα). Θέλει προσοχή γενικά η φόρτιση και η χρήση της μπαταρίας για να την κρατήσεις χρόνια και να έχεις ένα ουσιαστικό όφελος, αν και το θέμα ειναι υποκειμενικό, πχ προσωπικά δεν βλέπω μόνο το κόστος αλλά με τρελαίνει η ιδέα οτι έχω ηλεκτρικό αυτοκίνητο με όλα τα παρελκόμενα.
-
Είναι η ιδανική περίπτωση χρήσης ηλεκτρικού αυτή που περιγράφεις, με μόνο άγνωστο παράγοντα το πότε θα χρειαστείς μπαταρίες και πόσο θα κοστίζουν τότε.
Ίσως πρέπει να κάνεις υπομονή να δεις πόσο θα βγαίνει και το ηλεκτρικό Dacia , γενικώς τις φθηνότερες λύσεις.
Αλλά αν αθροισεις τις βενζίνες που ξοδεύεις και αφαιρέσεις και την τιμή που θα πωληθεί το Panda, μόνο όφελος προβλέπεται, και πολύ πιο ωραία οδηγική εμπειρία αθόρυβου αυτόματου αυτοκινήτου.
Οι επιδοτήσεις κάποια στιγμή θα δοθούν, και μάλιστα αναδρομικά.
Το Net metering περισσότερο θα κάνει οικονομία στο σπίτι παρά στο αυτοκίνητο.
Εγώ που δεν είμαι οπαδός της μπαταριοκίνησης, το βλέπω πολύ θετικά στη συγκεκριμένη περίπτωση, αρκεί να μην είναι πολύ ακριβό. -
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εξαιρετική επιλογή!!! Μπράβο!! Ελπίζω να τα πάρεις τα χρήματα και σύντομα.
Θα τα προκαταβάλλω, και βλέπουμε. πάντως την αίτηση την έκανα κανονικά για το κινούμε ηλεκτρικά. Βαρέθηκα να περιμένω το id 3 με την μεσαία μπαταρία, καμία εταιρία leasing δεν το έχει, ενώ το huyndai θα το έχω λογικά σε 3 εβδομάδες από οτι φαίνεται. Το Id ειναι πιο όμορφο και τα υλικά του μέσα ειναι καλύτερα, αλλά το Kona έχει λίγο μεγαλύτερη αυτονομία και αν θυμάμαι καλά ένα σύστημα με το προπορευόμενο όχημα που δεν το έχει το id 3. Δεν το παντρευομαι, κιαλά να είμαστε, σε 4 χρόνια αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα, θα φθηνήνουν τα ηλεκτρικά, θα βελτιωθούν και άλλο, παμε για άλλα, την δουλειά μας να κάνουμε.
Καλορίζικο να είναι.
Έκανες καλή επιλογή. Παρότι καλυτερο αυτοκίνητο το ID3 το γκρουπ είναι εγγύηση οτι θα σε προβλημάτιζε από την έλλειψη αξιοπιστίας. Ο κορεατής είναι τίμιος και πολύ γρήγορος.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καλημέρα,
εχει κανένας εικόνα πότε μπαίνουν τα χρήματα από το καινούργιο πρόγραμμα κινούμε ηλεκτρικά? έκανα αίτηση (με leasing) για το καινούργιο Kona 64ΚW και θα το παραλάβω λογικά μέσα Σεπεμβρίου. Εχω ακούσει για καθυστερήσεις στις πληρωμές της τάξεως του 1.5 έτους, ισχύει?
Τα χρήματα θα τα πάρεις. Το μόνο που δεν μπορεί να σου απαντήσει κάποιος είναι το πότε.
ΚΑι υπερβάσεις θα γίνουν όπως έγιναν και στο προηγούμενο πρόγραμμα ,τα όποια δημιουργούν τις καθυστερήσεις. Γενικά βάζεις λεφτά που δεν τα έχεις άμεση ανάγκη.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καλημέρα,
εχει κανένας εικόνα πότε μπαίνουν τα χρήματα από το καινούργιο πρόγραμμα κινούμε ηλεκτρικά? έκανα αίτηση (με leasing) για το καινούργιο Kona 64ΚW και θα το παραλάβω λογικά μέσα Σεπεμβρίου. Εχω ακούσει για καθυστερήσεις στις πληρωμές της τάξεως του 1.5 έτους, ισχύει?
Καλορίζικο! Κατά τη γνώμη μου,απ'τα πιο ολοκληρωμένα -αν όχι το πιο ολοκληρωμένο- από τα υπάρχοντα ηλεκτρικά στην ελληνική αγορά.Με πολύ καλή αυτονομία,καλές διαστάσεις (και για πόλη και ταξίδι) κι επιδόσεις για τα λεφτά του (αν κι εσύ το παίρνεις με leasing).
Για την επιδότηση δε θελω να σ'απογοητεύσω,αλλά πρόπερσι για ηλεκτρ. ποδήλατο Σεπτ. 2020,την έλαβα Ιούλιο 2021 (μετά από πολλά τηλέφωνα και email..) -
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@trobas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
περίπου 12 χιλιόμετρα για να πάω στην δουλειά μου 2-4 φορές την μέρα 6 φορές την εβδομάδα και με το panda χρειάζομαι περίπου 140-160 ευρώ τον μήνα βενζίνη. Κινούμε συνήθως μόνος μου μιας και ε
Σε γενικές γραμμές αξίζει αν κάνεις πάνω από 60 χιλιόμετρα την ημέρα που από οσο καταλαβαίνω τα καλύπτεις κατά μέσο όρο. Επίσης, όπως ανέφεραν οι φίλοι ποιο πάνω με την επιδότηση υπάρχουν τα θεματάκια, πότε και αν θα την πάρεις. Σίγουρα το Net meetering ειναι μία καλή λύση, σκέψου όμως οτι η λογική λέει οτι δεν θα μπορείς να φορτίζεις τις ηλιόλουστες μεσημεριανές ώρες άρα να λαμβάνεις απευθείας την ενέργεια που παράγεις, άρα το πιο πιθανό ειναι να φορτίζεις βραδυνές ώρες και να χρεώνεσαι κανονικά τα τέλη δικτύου αλλά οχι τις Kwh. Είμαι φανατικός της ηλεκτροκίνησης οπότε δεν ειμαι αντικειμενικός, αλλά γενικά σε αυτά τα λεφτά που λες βενζίνη (150 ευρώ πχ) δεν αξίζει το ηλεκτρικό γιατί θέλεις αρκετά λεφτά για την αγορά του fiat 500 (αν και είναι πανέμορφο) και το Net meetering θα χρειαστεί και αυτό χρήμα. Μακροπρόθεσμα σε 4-5 χρόνια ίσως να είσαι κερδισμένος αν πάρεις και την επιδότηση, αλλά κανένας δεν θα μπορεί να σου εγγυηθεί ακριβώς πόσο θα κρατήσουν οι μπαταρίες του αυτοκινήτου που θα πάρεις και πόσα χρήματα θα χρειαστείς για αντικατάσταση (service -αναλώσιμα ειναι σίγουρα πιο φθηνά- δεν έχεις λαδια -τακάκια ελάχιστα). Θέλει προσοχή γενικά η φόρτιση και η χρήση της μπαταρίας για να την κρατήσεις χρόνια και να έχεις ένα ουσιαστικό όφελος, αν και το θέμα ειναι υποκειμενικό, πχ προσωπικά δεν βλέπω μόνο το κόστος αλλά με τρελαίνει η ιδέα οτι έχω ηλεκτρικό αυτοκίνητο με όλα τα παρελκόμενα.
Η αλήθεια είναι το ιδανικό σενάριο είναι να δώσω 4000-5000 το αυτόματο panda και να περιμένω και την επιδότηση όταν έρθει και μέσα σε αυτά να κάνω και τα φωτοβολταίκά. Περιμένω τον δεκέμβριο να δω το εξοικονομώ κατ οίκων το νέο μπας και επιδοτεί φωτοβολταικά και από εκεί να κρίνω αν το κάνω η όχι. Όσον αφορά την μπαταρία έχω σκοπό να το φορτίζω με απλή μπριζα όποτε καθημερινά η κάθε δευτερη μέρα για αργή φόρτιση και λιγότερη καταπόνηση μπαταρίας (με επιφύλαξη αν έχω καταλάβει σωστά). Στο net metering ότι παράγεις 100kwh την μέρα και κάψεις 70 οι υπολοιπες 30 πανε υπερ πίστεως ? Αν υπάρχει κάποιο άρθρο που εξηγει σωστά τι γίνεται να καταλάβω ασ στείλει κάποιος link.
Σκέφτομαι επίσης μήπως με το κινούμε ηλεκτρικά το βάλω στην εταιρία που έχω το αμάξι και πάρω επιπλέον 4000 επιδοτηση γιατί είμαι σε νησί .
-
@trobas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η αλήθεια είναι το ιδανικό σενάριο είναι να δώσω 4000-5000 το αυτόματο panda και να περιμένω και την επιδότηση όταν έρθει και μέσα σε αυτά να κάνω και τα φωτοβολταίκά. Περιμένω τον δεκέμβριο να δω το εξοικονομώ κατ οίκων το νέο μπας και επιδοτεί φωτοβολταικά και από εκεί να κρίνω αν το κάνω η όχι. Όσον αφορά την μπαταρία έχω σκοπό να το φορτίζω με απλή μπριζα όποτε καθημερινά η κάθε δευτερη μέρα για αργή φόρτιση και λιγότερη καταπόνηση μπαταρίας (με επιφύλαξη αν έχω καταλάβει σωστά). Στο net metering ότι παράγεις 100kwh την μέρα και κάψεις 70 οι υπολοιπες 30 πανε υπερ πίστεως ? Αν υπάρχει κάποιο άρθρο που εξηγει σωστά τι γίνεται να καταλάβω ασ στείλει κάποιος link.
Σκέφτομαι επίσης μήπως με το κινούμε ηλεκτρικά το βάλω στην εταιρία που έχω το αμάξι και πάρω επιπλέον 4000 επιδοτηση γιατί είμαι σε νησί .Όσο αργότερα φορτίζεται η μπαταρία, τόσο καλύτερα και αυτή, αλλά θέλει υπομονή και να μην σου τύχει κανένα έκτακτο. η παραγωγή του net meetering μπορει να καταναλωθεί σε διάρκεια ενός έτους (εκτός αν άλλαξε αυτό), μετά χάνεται, άρα έχεις περιθώριο. βέβαια στο net meetering υπαρχει περιορισμός στα πάνελ που μπορείς να βάλεις, νομίζω είναι 50% της κανονικής κατανάλωσης, ρώτησε όμως έναν με φωτοβολταϊκά να σου πει σίγουρα. Προφανώς και θα το βάλεις στην εταιρία, έχει επιπλέον φορολογικά κίνητρα, σε καρασυμφέρει.
-
Επειδή η ηλεκτροκίνηση εξελίσσεται, πολλά sites αναφέρονται στο επερχόμενο Citroen C3 IV, που θα ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο από τα 208 και Κόρσα σε ηλεκτρικό, με μικρότερες μπαταρίες και αυτονομίες και πολύ φτηνότερες τιμές. Προφανώς θα δούμε ανάλογες λογικές και στο νέο Πούντο, ή Ούνο, ανάλογα πως θα το πουν.
https://autospias.com/citroen-c3-2023/
Σε κάθε περίπτωση θεωρώ την τιμή του 500 και του Σμάρτ στα ηλεκτρικά υπέρβολικές και όσοι τα πάρουν εκτός λήζινγκ, θα έχουν μεγάλα θέματα στην μεταπώληση τους.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης