@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@trobas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
περίπου 12 χιλιόμετρα για να πάω στην δουλειά μου 2-4 φορές την μέρα 6 φορές την εβδομάδα και με το panda χρειάζομαι περίπου 140-160 ευρώ τον μήνα βενζίνη. Κινούμε συνήθως μόνος μου μιας και ε
Σε γενικές γραμμές αξίζει αν κάνεις πάνω από 60 χιλιόμετρα την ημέρα που από οσο καταλαβαίνω τα καλύπτεις κατά μέσο όρο. Επίσης, όπως ανέφεραν οι φίλοι ποιο πάνω με την επιδότηση υπάρχουν τα θεματάκια, πότε και αν θα την πάρεις. Σίγουρα το Net meetering ειναι μία καλή λύση, σκέψου όμως οτι η λογική λέει οτι δεν θα μπορείς να φορτίζεις τις ηλιόλουστες μεσημεριανές ώρες άρα να λαμβάνεις απευθείας την ενέργεια που παράγεις, άρα το πιο πιθανό ειναι να φορτίζεις βραδυνές ώρες και να χρεώνεσαι κανονικά τα τέλη δικτύου αλλά οχι τις Kwh. Είμαι φανατικός της ηλεκτροκίνησης οπότε δεν ειμαι αντικειμενικός, αλλά γενικά σε αυτά τα λεφτά που λες βενζίνη (150 ευρώ πχ) δεν αξίζει το ηλεκτρικό γιατί θέλεις αρκετά λεφτά για την αγορά του fiat 500 (αν και είναι πανέμορφο) και το Net meetering θα χρειαστεί και αυτό χρήμα. Μακροπρόθεσμα σε 4-5 χρόνια ίσως να είσαι κερδισμένος αν πάρεις και την επιδότηση, αλλά κανένας δεν θα μπορεί να σου εγγυηθεί ακριβώς πόσο θα κρατήσουν οι μπαταρίες του αυτοκινήτου που θα πάρεις και πόσα χρήματα θα χρειαστείς για αντικατάσταση (service -αναλώσιμα ειναι σίγουρα πιο φθηνά- δεν έχεις λαδια -τακάκια ελάχιστα). Θέλει προσοχή γενικά η φόρτιση και η χρήση της μπαταρίας για να την κρατήσεις χρόνια και να έχεις ένα ουσιαστικό όφελος, αν και το θέμα ειναι υποκειμενικό, πχ προσωπικά δεν βλέπω μόνο το κόστος αλλά με τρελαίνει η ιδέα οτι έχω ηλεκτρικό αυτοκίνητο με όλα τα παρελκόμενα.
Η αλήθεια είναι το ιδανικό σενάριο είναι να δώσω 4000-5000 το αυτόματο panda και να περιμένω και την επιδότηση όταν έρθει και μέσα σε αυτά να κάνω και τα φωτοβολταίκά. Περιμένω τον δεκέμβριο να δω το εξοικονομώ κατ οίκων το νέο μπας και επιδοτεί φωτοβολταικά και από εκεί να κρίνω αν το κάνω η όχι. Όσον αφορά την μπαταρία έχω σκοπό να το φορτίζω με απλή μπριζα όποτε καθημερινά η κάθε δευτερη μέρα για αργή φόρτιση και λιγότερη καταπόνηση μπαταρίας (με επιφύλαξη αν έχω καταλάβει σωστά). Στο net metering ότι παράγεις 100kwh την μέρα και κάψεις 70 οι υπολοιπες 30 πανε υπερ πίστεως ? Αν υπάρχει κάποιο άρθρο που εξηγει σωστά τι γίνεται να καταλάβω ασ στείλει κάποιος link.
Σκέφτομαι επίσης μήπως με το κινούμε ηλεκτρικά το βάλω στην εταιρία που έχω το αμάξι και πάρω επιπλέον 4000 επιδοτηση γιατί είμαι σε νησί .