Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 298
    • 299
    • 300
    • 301
    • 302
    • 928
    • 929
    • 300 / 929
    Περί αυτοκίνησης
    163
    18571
    422455
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 @bekiaris last edited by iceman7

      @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Καλημέρα,

      εχει κανένας εικόνα πότε μπαίνουν τα χρήματα από το καινούργιο πρόγραμμα κινούμε ηλεκτρικά? έκανα αίτηση (με leasing) για το καινούργιο Kona 64ΚW και θα το παραλάβω λογικά μέσα Σεπεμβρίου. Εχω ακούσει για καθυστερήσεις στις πληρωμές της τάξεως του 1.5 έτους, ισχύει?

      Ακόμα τα περιμένουν από το 1ο πρόγραμμα πάντως.
      Επίσης καταλαβαίνω ότι κανείς δεν εγγυάται ότι τελικά θα τα πάρεις τα λεφτά.
      Η δράση έχει συγκεκριμένο budget και δεν ξέρω τι θα γίνει αν το υπερβουν οι αιτήσεις...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • fanis75
        fanis75 moderator @bekiaris last edited by

        @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Καλημέρα,

        εχει κανένας εικόνα πότε μπαίνουν τα χρήματα από το καινούργιο πρόγραμμα κινούμε ηλεκτρικά? έκανα αίτηση (με leasing) για το καινούργιο Kona 64ΚW και θα το παραλάβω λογικά μέσα Σεπεμβρίου. Εχω ακούσει για καθυστερήσεις στις πληρωμές της τάξεως του 1.5 έτους, ισχύει?

        Εξαιρετική επιλογή!!! Μπράβο!! Ελπίζω να τα πάρεις τα χρήματα και σύντομα.

        Αναμένουμε εντυπώσεις από το Κόνα.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • bekiaris
          bekiaris @fanis75 last edited by

          @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Εξαιρετική επιλογή!!! Μπράβο!! Ελπίζω να τα πάρεις τα χρήματα και σύντομα.

          Θα τα προκαταβάλλω, και βλέπουμε. πάντως την αίτηση την έκανα κανονικά για το κινούμε ηλεκτρικά. Βαρέθηκα να περιμένω το id 3 με την μεσαία μπαταρία, καμία εταιρία leasing δεν το έχει, ενώ το huyndai θα το έχω λογικά σε 3 εβδομάδες από οτι φαίνεται. Το Id ειναι πιο όμορφο και τα υλικά του μέσα ειναι καλύτερα, αλλά το Kona έχει λίγο μεγαλύτερη αυτονομία και αν θυμάμαι καλά ένα σύστημα με το προπορευόμενο όχημα που δεν το έχει το id 3. Δεν το παντρευομαι, κιαλά να είμαστε, σε 4 χρόνια αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα, θα φθηνήνουν τα ηλεκτρικά, θα βελτιωθούν και άλλο, παμε για άλλα, την δουλειά μας να κάνουμε.

          G 1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • T
            trobas last edited by

            Καλημέρα στην παρέα. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι να μου πείτε την γνώμη σας. Είμαι κάτοικος Κυκλάδων και πιο συγκεκριμένα στην Σύρο και σκέφτομαι το τελευταίο διάστημα μήπως αξίζει η αντικατάσταση ενός Panda του 2010 βενζίνης με ένα fiat 500e (η κάποιο μικρό γενικά). Κάνω περίπου 12 χιλιόμετρα για να πάω στην δουλειά μου 2-4 φορές την μέρα 6 φορές την εβδομάδα και με το panda χρειάζομαι περίπου 140-160 ευρώ τον μήνα βενζίνη. Κινούμε συνήθως μόνος μου μιας και είναι το δεύτερο αυτοκίνητο γιατί έχουμε σαν πρώτο ενα Gold sportvan Diesel. Αξίζει η επένδυση με την προοπτική να πάρεις την επιδότηση ? Σκέφτομαι να τοποθετήσω και φωτοβολταϊκά στο σπίτι με net metering επομένως να φορτίζω δωρεάν.

            bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • bekiaris
              bekiaris @trobas last edited by

              @trobas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              περίπου 12 χιλιόμετρα για να πάω στην δουλειά μου 2-4 φορές την μέρα 6 φορές την εβδομάδα και με το panda χρειάζομαι περίπου 140-160 ευρώ τον μήνα βενζίνη. Κινούμε συνήθως μόνος μου μιας και ε

              Σε γενικές γραμμές αξίζει αν κάνεις πάνω από 60 χιλιόμετρα την ημέρα που από οσο καταλαβαίνω τα καλύπτεις κατά μέσο όρο. Επίσης, όπως ανέφεραν οι φίλοι ποιο πάνω με την επιδότηση υπάρχουν τα θεματάκια, πότε και αν θα την πάρεις. Σίγουρα το Net meetering ειναι μία καλή λύση, σκέψου όμως οτι η λογική λέει οτι δεν θα μπορείς να φορτίζεις τις ηλιόλουστες μεσημεριανές ώρες άρα να λαμβάνεις απευθείας την ενέργεια που παράγεις, άρα το πιο πιθανό ειναι να φορτίζεις βραδυνές ώρες και να χρεώνεσαι κανονικά τα τέλη δικτύου αλλά οχι τις Kwh. Είμαι φανατικός της ηλεκτροκίνησης οπότε δεν ειμαι αντικειμενικός, αλλά γενικά σε αυτά τα λεφτά που λες βενζίνη (150 ευρώ πχ) δεν αξίζει το ηλεκτρικό γιατί θέλεις αρκετά λεφτά για την αγορά του fiat 500 (αν και είναι πανέμορφο) και το Net meetering θα χρειαστεί και αυτό χρήμα. Μακροπρόθεσμα σε 4-5 χρόνια ίσως να είσαι κερδισμένος αν πάρεις και την επιδότηση, αλλά κανένας δεν θα μπορεί να σου εγγυηθεί ακριβώς πόσο θα κρατήσουν οι μπαταρίες του αυτοκινήτου που θα πάρεις και πόσα χρήματα θα χρειαστείς για αντικατάσταση (service -αναλώσιμα ειναι σίγουρα πιο φθηνά- δεν έχεις λαδια -τακάκια ελάχιστα). Θέλει προσοχή γενικά η φόρτιση και η χρήση της μπαταρίας για να την κρατήσεις χρόνια και να έχεις ένα ουσιαστικό όφελος, αν και το θέμα ειναι υποκειμενικό, πχ προσωπικά δεν βλέπω μόνο το κόστος αλλά με τρελαίνει η ιδέα οτι έχω ηλεκτρικό αυτοκίνητο με όλα τα παρελκόμενα.

              T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • piliourits
                piliourits last edited by piliourits

                Είναι η ιδανική περίπτωση χρήσης ηλεκτρικού αυτή που περιγράφεις, με μόνο άγνωστο παράγοντα το πότε θα χρειαστείς μπαταρίες και πόσο θα κοστίζουν τότε.
                Ίσως πρέπει να κάνεις υπομονή να δεις πόσο θα βγαίνει και το ηλεκτρικό Dacia , γενικώς τις φθηνότερες λύσεις.
                Αλλά αν αθροισεις τις βενζίνες που ξοδεύεις και αφαιρέσεις και την τιμή που θα πωληθεί το Panda, μόνο όφελος προβλέπεται, και πολύ πιο ωραία οδηγική εμπειρία αθόρυβου αυτόματου αυτοκινήτου.
                Οι επιδοτήσεις κάποια στιγμή θα δοθούν, και μάλιστα αναδρομικά.
                Το Net metering περισσότερο θα κάνει οικονομία στο σπίτι παρά στο αυτοκίνητο.
                Εγώ που δεν είμαι οπαδός της μπαταριοκίνησης, το βλέπω πολύ θετικά στη συγκεκριμένη περίπτωση, αρκεί να μην είναι πολύ ακριβό.

                Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  george1977 @bekiaris last edited by

                  @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Εξαιρετική επιλογή!!! Μπράβο!! Ελπίζω να τα πάρεις τα χρήματα και σύντομα.

                  Θα τα προκαταβάλλω, και βλέπουμε. πάντως την αίτηση την έκανα κανονικά για το κινούμε ηλεκτρικά. Βαρέθηκα να περιμένω το id 3 με την μεσαία μπαταρία, καμία εταιρία leasing δεν το έχει, ενώ το huyndai θα το έχω λογικά σε 3 εβδομάδες από οτι φαίνεται. Το Id ειναι πιο όμορφο και τα υλικά του μέσα ειναι καλύτερα, αλλά το Kona έχει λίγο μεγαλύτερη αυτονομία και αν θυμάμαι καλά ένα σύστημα με το προπορευόμενο όχημα που δεν το έχει το id 3. Δεν το παντρευομαι, κιαλά να είμαστε, σε 4 χρόνια αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα, θα φθηνήνουν τα ηλεκτρικά, θα βελτιωθούν και άλλο, παμε για άλλα, την δουλειά μας να κάνουμε.

                  Καλορίζικο να είναι.

                  Έκανες καλή επιλογή. Παρότι καλυτερο αυτοκίνητο το ID3 το γκρουπ είναι εγγύηση οτι θα σε προβλημάτιζε από την έλλειψη αξιοπιστίας. Ο κορεατής είναι τίμιος και πολύ γρήγορος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    george1977 @bekiaris last edited by

                    @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Καλημέρα,

                    εχει κανένας εικόνα πότε μπαίνουν τα χρήματα από το καινούργιο πρόγραμμα κινούμε ηλεκτρικά? έκανα αίτηση (με leasing) για το καινούργιο Kona 64ΚW και θα το παραλάβω λογικά μέσα Σεπεμβρίου. Εχω ακούσει για καθυστερήσεις στις πληρωμές της τάξεως του 1.5 έτους, ισχύει?

                    Τα χρήματα θα τα πάρεις. Το μόνο που δεν μπορεί να σου απαντήσει κάποιος είναι το πότε.

                    ΚΑι υπερβάσεις θα γίνουν όπως έγιναν και στο προηγούμενο πρόγραμμα ,τα όποια δημιουργούν τις καθυστερήσεις. Γενικά βάζεις λεφτά που δεν τα έχεις άμεση ανάγκη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • P
                      panormus772 @bekiaris last edited by

                      @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Καλημέρα,

                      εχει κανένας εικόνα πότε μπαίνουν τα χρήματα από το καινούργιο πρόγραμμα κινούμε ηλεκτρικά? έκανα αίτηση (με leasing) για το καινούργιο Kona 64ΚW και θα το παραλάβω λογικά μέσα Σεπεμβρίου. Εχω ακούσει για καθυστερήσεις στις πληρωμές της τάξεως του 1.5 έτους, ισχύει?

                      Καλορίζικο! Κατά τη γνώμη μου,απ'τα πιο ολοκληρωμένα -αν όχι το πιο ολοκληρωμένο- από τα υπάρχοντα ηλεκτρικά στην ελληνική αγορά.Με πολύ καλή αυτονομία,καλές διαστάσεις (και για πόλη και ταξίδι) κι επιδόσεις για τα λεφτά του (αν κι εσύ το παίρνεις με leasing).
                      Για την επιδότηση δε θελω να σ'απογοητεύσω,αλλά πρόπερσι για ηλεκτρ. ποδήλατο Σεπτ. 2020,την έλαβα Ιούλιο 2021 (μετά από πολλά τηλέφωνα και email..)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        trobas @bekiaris last edited by trobas

                        @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @trobas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        περίπου 12 χιλιόμετρα για να πάω στην δουλειά μου 2-4 φορές την μέρα 6 φορές την εβδομάδα και με το panda χρειάζομαι περίπου 140-160 ευρώ τον μήνα βενζίνη. Κινούμε συνήθως μόνος μου μιας και ε

                        Σε γενικές γραμμές αξίζει αν κάνεις πάνω από 60 χιλιόμετρα την ημέρα που από οσο καταλαβαίνω τα καλύπτεις κατά μέσο όρο. Επίσης, όπως ανέφεραν οι φίλοι ποιο πάνω με την επιδότηση υπάρχουν τα θεματάκια, πότε και αν θα την πάρεις. Σίγουρα το Net meetering ειναι μία καλή λύση, σκέψου όμως οτι η λογική λέει οτι δεν θα μπορείς να φορτίζεις τις ηλιόλουστες μεσημεριανές ώρες άρα να λαμβάνεις απευθείας την ενέργεια που παράγεις, άρα το πιο πιθανό ειναι να φορτίζεις βραδυνές ώρες και να χρεώνεσαι κανονικά τα τέλη δικτύου αλλά οχι τις Kwh. Είμαι φανατικός της ηλεκτροκίνησης οπότε δεν ειμαι αντικειμενικός, αλλά γενικά σε αυτά τα λεφτά που λες βενζίνη (150 ευρώ πχ) δεν αξίζει το ηλεκτρικό γιατί θέλεις αρκετά λεφτά για την αγορά του fiat 500 (αν και είναι πανέμορφο) και το Net meetering θα χρειαστεί και αυτό χρήμα. Μακροπρόθεσμα σε 4-5 χρόνια ίσως να είσαι κερδισμένος αν πάρεις και την επιδότηση, αλλά κανένας δεν θα μπορεί να σου εγγυηθεί ακριβώς πόσο θα κρατήσουν οι μπαταρίες του αυτοκινήτου που θα πάρεις και πόσα χρήματα θα χρειαστείς για αντικατάσταση (service -αναλώσιμα ειναι σίγουρα πιο φθηνά- δεν έχεις λαδια -τακάκια ελάχιστα). Θέλει προσοχή γενικά η φόρτιση και η χρήση της μπαταρίας για να την κρατήσεις χρόνια και να έχεις ένα ουσιαστικό όφελος, αν και το θέμα ειναι υποκειμενικό, πχ προσωπικά δεν βλέπω μόνο το κόστος αλλά με τρελαίνει η ιδέα οτι έχω ηλεκτρικό αυτοκίνητο με όλα τα παρελκόμενα.

                        Η αλήθεια είναι το ιδανικό σενάριο είναι να δώσω 4000-5000 το αυτόματο panda και να περιμένω και την επιδότηση όταν έρθει και μέσα σε αυτά να κάνω και τα φωτοβολταίκά. Περιμένω τον δεκέμβριο να δω το εξοικονομώ κατ οίκων το νέο μπας και επιδοτεί φωτοβολταικά και από εκεί να κρίνω αν το κάνω η όχι. Όσον αφορά την μπαταρία έχω σκοπό να το φορτίζω με απλή μπριζα όποτε καθημερινά η κάθε δευτερη μέρα για αργή φόρτιση και λιγότερη καταπόνηση μπαταρίας (με επιφύλαξη αν έχω καταλάβει σωστά). Στο net metering ότι παράγεις 100kwh την μέρα και κάψεις 70 οι υπολοιπες 30 πανε υπερ πίστεως ? Αν υπάρχει κάποιο άρθρο που εξηγει σωστά τι γίνεται να καταλάβω ασ στείλει κάποιος link.

                        Σκέφτομαι επίσης μήπως με το κινούμε ηλεκτρικά το βάλω στην εταιρία που έχω το αμάξι και πάρω επιπλέον 4000 επιδοτηση γιατί είμαι σε νησί .

                        bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • bekiaris
                          bekiaris @trobas last edited by

                          @trobas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Η αλήθεια είναι το ιδανικό σενάριο είναι να δώσω 4000-5000 το αυτόματο panda και να περιμένω και την επιδότηση όταν έρθει και μέσα σε αυτά να κάνω και τα φωτοβολταίκά. Περιμένω τον δεκέμβριο να δω το εξοικονομώ κατ οίκων το νέο μπας και επιδοτεί φωτοβολταικά και από εκεί να κρίνω αν το κάνω η όχι. Όσον αφορά την μπαταρία έχω σκοπό να το φορτίζω με απλή μπριζα όποτε καθημερινά η κάθε δευτερη μέρα για αργή φόρτιση και λιγότερη καταπόνηση μπαταρίας (με επιφύλαξη αν έχω καταλάβει σωστά). Στο net metering ότι παράγεις 100kwh την μέρα και κάψεις 70 οι υπολοιπες 30 πανε υπερ πίστεως ? Αν υπάρχει κάποιο άρθρο που εξηγει σωστά τι γίνεται να καταλάβω ασ στείλει κάποιος link.
                          Σκέφτομαι επίσης μήπως με το κινούμε ηλεκτρικά το βάλω στην εταιρία που έχω το αμάξι και πάρω επιπλέον 4000 επιδοτηση γιατί είμαι σε νησί .

                          Όσο αργότερα φορτίζεται η μπαταρία, τόσο καλύτερα και αυτή, αλλά θέλει υπομονή και να μην σου τύχει κανένα έκτακτο. η παραγωγή του net meetering μπορει να καταναλωθεί σε διάρκεια ενός έτους (εκτός αν άλλαξε αυτό), μετά χάνεται, άρα έχεις περιθώριο. βέβαια στο net meetering υπαρχει περιορισμός στα πάνελ που μπορείς να βάλεις, νομίζω είναι 50% της κανονικής κατανάλωσης, ρώτησε όμως έναν με φωτοβολταϊκά να σου πει σίγουρα. Προφανώς και θα το βάλεις στην εταιρία, έχει επιπλέον φορολογικά κίνητρα, σε καρασυμφέρει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by criuser

                            Επειδή η ηλεκτροκίνηση εξελίσσεται, πολλά sites αναφέρονται στο επερχόμενο Citroen C3 IV, που θα ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο από τα 208 και Κόρσα σε ηλεκτρικό, με μικρότερες μπαταρίες και αυτονομίες και πολύ φτηνότερες τιμές. Προφανώς θα δούμε ανάλογες λογικές και στο νέο Πούντο, ή Ούνο, ανάλογα πως θα το πουν.

                            https://autospias.com/citroen-c3-2023/

                            Σε κάθε περίπτωση θεωρώ την τιμή του 500 και του Σμάρτ στα ηλεκτρικά υπέρβολικές και όσοι τα πάρουν εκτός λήζινγκ, θα έχουν μεγάλα θέματα στην μεταπώληση τους.

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            cirus bekiaris T 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Σχετικά με τον φίλο από τη Σύρο. Μερικές παρατηρήσεις:

                              1. η Fiat δεν εισάγει πλέον την έκδοση με τη μικρή μπαταρία. Οπότε, εκεί που πριν θα έβγαινε κάτω από 20 χιλιάρικα, τώρα πάει στα 25 (τιμές ΜΕ επιδότηση). Κακό νέο για σένα.
                              2. το αυτόματο Panda του 10 και το 500e δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση πουθενά ως αυτοκίνητα. Τα χωρίζει χάος. Αν σε απασχολεί η τρομερή αναβάθμιση σε όλους τους τομείς, προχώρα το. Αν σε νοιάζει μόνο να μειώσεις το συνολικό κόστος, βάλε υγραέριο και θα το ρίξεις στο μισό.

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • cirus
                                cirus @criuser last edited by cirus

                                @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Επειδή η ηλεκτροκίνηση εξελίσσεται, πολλά sites αναφέρονται στο επερχόμενο Citroen C3 IV, που θα ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο από τα 208 και Κόρσα σε ηλεκτρικό, με μικρότερες μπαταρίες και αυτονομίες και πολύ φτηνότερες τιμές. Προφανώς θα δούμε ανάλογες λογικές και στο νέο Πούντο, ή Ούνο, ανάλογα πως θα το πουν.

                                https://autospias.com/citroen-c3-2023/

                                Σε κάθε περίπτωση θεωρώ την τιμή του 500 και του Σμάρτ στα ηλεκτρικά υπέρβολικές και όσοι τα πάρουν εκτός λήζινγκ, θα έχουν μεγάλα θέματα στην μεταπώληση τους.

                                Οπως τα λες συμφωνώ 100%

                                και γω περιμένω ΦΤΗΝΑ (ακόμα πιο μικρά από το c3) αυτοκίνητα με μικρές αυτονομίες

                                αν είναι η τιμή λογική ,η αυτονομία που χρειαζομαι είναι 60-65 χιλιομετρα που κάνω καθημερινώς. Οπότε 120χλμ αυτονομίας μου είναι αρκετά για να μην έχω θεμα με κρύα (aircondition) κτλ που χανεις σε αυτονομία

                                και να πάει ως 100τελική αν μη τι άλλο (βγαίνω εθνική)

                                τενεκεδες τύπου ami μακριά

                                αυτό περιμένω από ένα ηλεκτρικό πόλης για να προχωρήσω και να αλλάξω το ka diesel που έχω.

                                Μακάρι να βγουν τέτοια μοντέλα σε λογικές τιμές εστω και σε 3-4 χρόνια

                                Cirus the virus

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas @cirus last edited by

                                  Περιγράφεις το Spring, που θα ερχόταν το φθινόπωρο του 21. Για να δούμε...

                                  https://cartalk.gr/

                                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • cirus
                                    cirus @dimsabas last edited by

                                    @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Περιγράφεις το Spring, που θα ερχόταν το φθινόπωρο του 21. Για να δούμε...

                                    κρατάω μικρό καλάθι γιατι το βλέπω να είναι ακριβό.

                                    Ιδανικά το θέλω σε μικρότερες διαστάσεις από το spring. Δεν με ενδιαφέρουν οι χώροι του spring που θα έχει εξτρα βάρος

                                    αλλά ναι αυτής της φιλοσοφίας ακριβώς

                                    Cirus the virus

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • bekiaris
                                      bekiaris @criuser last edited by bekiaris

                                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Σε κάθε περίπτωση θεωρώ την τιμή του 500 και του Σμάρτ στα ηλεκτρικά υπέρβολικές και όσοι τα πάρουν εκτός λήζινγκ, θα έχουν μεγάλα θέματα στην μεταπώληση τους.

                                      Συμφωνώ απόλυτα, και εγώ προβληματίζομαι με την τιμή του Fiat 500 αν και ομολογώ ειναι πολύ όμορφο. Η χρονιά ορόσημο για τα ηλεκτρικά θα ειναι το 25-26, που το κόστος των μπαταριοκίνητων θα εξισωθεί με τα θερμικά, οπότε αντίστοιχα τα μεταχειρισμένα θα έχουν κάθετη πτώση (και σίγουρα η κατάσταση των μπαταριών τους δεν θα ειναι αντίστοιχη των καινούργιων). Μην βγάζουμε όμως από την εξίσωση και τους έκτακτους παράγοντες, όλοι έχουμε δει σήμερα ποσο πωλούνται τα μεταχειρισμένα λόγω μείωση παραγωγής στα καινούργια. Υπάρχουν και οι απρόβλεπτοι παράγοντες, και οι καιροί ειναι πολύ πονηροί.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iceman7 last edited by iceman7

                                        Είναι απίστευτο πάντως αυτό που γίνεται με τα ηλεκτρικά
                                        Ανώριμη τεχνολογία και beta testers οι κάτοχοι.
                                        Την ίδια ώρα κυκλοφορούν στους δρόμους ένα
                                        σωρό χρεπια και εστίες ρύπανσης ειδικά σε επαγγελματικα..
                                        Δώστε βρε εκεί πρώτα κίνητρα αντί να επιδοτείτε τον πλούτο και την επίδειξη.

                                        fanis75 G 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @iceman7 last edited by

                                          @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Είναι απίστευτο πάντως αυτό που γίνεται με τα ηλεκτρικά
                                          Δώστε βρε εκεί πρώτα κίνητρα αντί να επιδοτείτε τον πλούτο και την επίδειξη.

                                          Δεξιά κυβέρνηση, λογικό να είναι με την πλουτοκρατία.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • G
                                            george1977 @iceman7 last edited by

                                            @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Είναι απίστευτο πάντως αυτό που γίνεται με τα ηλεκτρικά
                                            Ανώριμη τεχνολογία και beta testers οι κάτοχοι.
                                            Την ίδια ώρα κυκλοφορούν στους δρόμους ένα δ
                                            σωρό χρεπια και εστίες ρύπανσης ειδικά σε επαγγελματικα..
                                            Δώστε βρε εκεί πρώτα κίνητρα αντί να επιδοτείτε τον πλούτο και την επίδειξη.

                                            Και χειρότερα έπρεπε να κάνει.

                                            Στην Αθήνα δεν έπρεπε να αφήνει τις εταιρίες να έχουν εταιρικά θερμικά. Υποχρεωτικά ηλεκτρικά με επιδότηση ή υβριδικά χωρίς επιδότηση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 298
                                            • 299
                                            • 300
                                            • 301
                                            • 302
                                            • 928
                                            • 929
                                            • 300 / 929
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr