-
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είπαμε η μέγιστη γωνία διεύθυνσης είναι συνήθως μεγαλύτερη στα πισωκίνητα, το εάν αυτό επαρκεί για να δώσει τελικά μικρότερο κύκλο στροφής ή όχι εξαρτάται από κάμποσες ακόμα παραμέτρους. Συνεπώς ως γενική αξιωματική θεση, όπως τέθηκε, είναι λάθος.
-
Μεγάλη μάλιστα, εννοείτε αυτό χε χε
-
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Απλά το τέρας εξοικειωμένο περισσότερο με τα εργοταξιακά χωματουργικά και λιγότερο με την οδήγηση εννοεί ότι τα πισωκίνητα δεν έχουν μπιλιοφορους άρα το τιμόνι τους (οφείλει να) κόβει περισσότερο από τα μπροστοκινητα.
Φυσικά κάνει, για μια ακόμα φορά, λάθος αφού αγνοεί επιδεικτικά κάμποσες παραμέτρους του ζητήματος. Ενδεικτικά τα μεταξόνια, τα μετατροχια και τους προβόλους που αλλάζουν δραματικά την κατάσταση ακόμα και στην περίπτωση της θεωρητικά μεγαλύτερης μέγιστης γωνίας διεύθυνσης των πισωκινητων..
Μόνο ο αρτζι ξέρει ο οδήγηση ! Στικι !!
Οι υπόλοιποι μεγαλώσαμε με οικογενειακό φορτωμένο με παιδιά από ντειζιρο!!
Τι σχέση έχει βρε το μεταξόνιο ;
Απουσία μηχανοστασίου ΜΕΚ, τα ηλεκτρικά έχουν περισσότερο χώρο για να στρίψουν οι τροχοί, δες ένα μερκεντε. Ολα τα άλλα είναι ιστορίες για αγρίουςΤα μηχανήματα btw έχουν τροχούς που γυρνάνε ανάποδα 4-6 διεύθυνση κλπ κλπ
Κούβα και εκεί ! -
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είπαμε η μέγιστη γωνία διεύθυνσης είναι συνήθως μεγαλύτερη στα πισωκίνητα, το εάν αυτό επαρκεί για να δώσει τελικά μικρότερο κύκλο στροφής ή όχι εξαρτάται από κάμποσες ακόμα παραμέτρους. Συνεπώς ως γενική αξιωματική θεση, όπως τέθηκε, είναι λάθος.
Α οκ, δεν ξέρεις να διαβάζεις
Απουσίας μηχανής τα ηλεκτρικά είναι πολύ καλά στις μανούβρες με δεδομένο το μέγεθος τους! Πρέπει να γράψουμε κάτι τόσο προφανές ;
Πάμε παρακατ -
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είπαμε η μέγιστη γωνία διεύθυνσης είναι συνήθως μεγαλύτερη στα πισωκίνητα, το εάν αυτό επαρκεί για να δώσει τελικά μικρότερο κύκλο στροφής ή όχι εξαρτάται από κάμποσες ακόμα παραμέτρους. Συνεπώς ως γενική αξιωματική θεση, όπως τέθηκε, είναι λάθος.
Α οκ, δεν ξέρεις να διαβάζεις
Απουσίας μηχανής τα ηλεκτρικά είναι πολύ καλά στις μανούβρες με δεδομένο το μέγεθος τους! Πρέπει να γράψουμε κάτι τόσο προφανές ;
Πάμε παρακατΚοίτα εγώ πάντα αντιμετωπίζω τους εργοταξιακούς συναδέλφους με άπειρη κατανόηση, δεν κρατάω κακία. Όμως άλλο φορτωτής και άλλο αμάξι.
Φυσικά και δεν έχει να κάνει με τον χώρο κάτω από τα φτερά αλλά με την ύπαρξη μπιλιοφόρων ή όχι - αυτοί είναι ο περιοριστικός παράγοντας - που όμως δεν αρκεί για να προσδιοριστεί ο κύκλος στροφής αφού παίζουν κάμποσοι ακόμα παράμετροι όπως έγραψα.
Διαφορετικά πχ η κεντρομήχανη πισωκίνητη 987 θα έπρεπε να έχει μικρότερο κύκλο στροφής από την ελάχιστα κοντύτερη μπροστομήχανη και μπροστοκίνητη GTV όμως δεν έχει αφού 11.1>10.8
-
Ωραίο το παράδειγμα σου, μήλα με πορτοκάλια !
Καλά ρε σεις, δεν έχετε λύσει κανένα αυτοκίνητο ;
Τι σκατα αμαξοκαυλοι είστε ; Μόνο για να χαϊδεύετε το χρώμα ;
Με τα ίδια δεδομένα (μεταξόνιο, μετατροχιο, μέγεθος τροχών κλπ) ένα αυτοκίνητο με πίσω κίνηση και άρα απουσία ημιαξονιων και αρθρώσεων έχει μικρότερο κύκλο στροφής.Σε μπροστοκουνα αυτοκίνητα, οι εμπρός τροχοί πρέπει να φιλοξενούν άνω/κάτω ψαλίδια, αξονικούς συνδέσμους, ανάρτηση, σύστημα πέδησης, σύστημα μετάδοσης κλπ κλπ στο ίδιο σημείο, κάτι που συχνά περιορίζει το πόσο χωμένα μπορούν να περιστραφούν οι τροχοί.
-
Αυτός ο άνθρωπος τώρα έχει πάει σε ραντεβού και έχει γοητεύσει γυναίκα!
Η ευγένεια του την έριξε!
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Με τα ίδια δεδομένα (μεταξόνιο, μετατροχιο, μέγεθος τροχών κλπ) ένα αυτοκίνητο με πίσω κίνηση και άρα απουσία ημιαξονιων και αρθρώσεων έχει μικρότερο κύκλο στροφής.
Βεβαίως, έτσι μάλιστα, όμως δεν ήταν αυτή η αρχική θέση σου. Όχι ότι έχει κάποια σημασία απλά είπα να σε τρολάρω και εγώ μια φορά, έτσι για αλλαγή.
-
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ξανατσεκαρε το πεδίο εφαρμογής των όσων έγραψα και μην συμπεριλαμβάνεις όσα αυτό εξαιρεί.
To Cupra Born 77Kwh είναι μέσα;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αυτός ο άνθρωπος τώρα έχει πάει σε ραντεβού και έχει γοητεύσει γυναίκα!
Η ευγένεια του την έριξε!
Στην εποχή μου πάντως οι πραγματικά ωραίες γκόμενες γουστάρανε μηχανές. Δεν γνωρίζω τι είδους μεταλλάξεις υπέστη το είδος αργότερα.
-
Τους παντρεύτηκε και έμαθε!
-
-
Δεν έχει υπάρξει γκομενα που να μην γούσταρε το ντουκατι, τουλάχιστον σε θεωρητικό επίπεδο, γιατί στην πράξη, κλάφτα Χαράλαμπε
-
@jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ξανατσεκαρε το πεδίο εφαρμογής των όσων έγραψα και μην συμπεριλαμβάνεις όσα αυτό εξαιρεί.
To Cupra Born 77Kwh είναι μέσα;
Αν μέτρησα σωστά τις γραμμές του https://ev-database.org/
Θέση 67 από 453 σε απόδοση.
Θέση 131 από 453 σε πραγματική αυτονομία.Μικρό/μεσαίο με καλή απόδοση και μεγάλη αυτονομία απλά δεν υπάρχει - όχι με την σημερινή τεχνολογία τουλάχιστον.
Για αυτό γράφω εδώ και καιρό ότι η ηλεκτροκίνηση είναι εξαιρετική και έτοιμη για μεγάλης κλίμακας εφαρμογή σε εκείνες ακριβώς τις κατηγορίες χρήσης για τις οποίες διαφημίζεται λιγότερο: Δευτερότριτο αμάξι για αστική μικροκινητικότητα και εργαλείο ειδικής χρήσης για ειδικό κοινό.
-
Ω τι τιμή να με αποκαλούν «ειδικό κοινό»!
-
Βάσει στατιστικών, θέλοντας και μή, είσαι πάντως. Όχι ότι είναι κακό, απλώς δεν είσαι αντιπροσωπευτικό δείγμα.
-
-
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βάσει στατιστικών, θέλοντας και μή, είσαι πάντως. Όχι ότι είναι κακό, απλώς δεν είσαι αντιπροσωπευτικό δείγμα.
Δεν έχω καταλάβει από ποια άποψη το λες όμως. Δυνατότητα φόρτισης σπίτι ή κάτι άλλο;
-
Δυνατότητα οικιακής φόρτισης + φωτοβολταϊκά + μη ύπαρξη θερμικού στο νοικοκυριό + διαδρομες/χρηση συμβατές με ένα μεγάλου μεγέθους ηλεκτρικό + εξοικείωση και αποδοχή των περιορισμων του ηλεκτρικού στα ταξίδια.
-
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δυνατότητα οικιακής φόρτισης + φωτοβολταϊκά + μη ύπαρξη θερμικού στο νοικοκυριό + διαδρομες/χρηση συμβατές με ένα μεγάλου μεγέθους ηλεκτρικό + εξοικείωση και αποδοχή των περιορισμων του ηλεκτρικού στα ταξίδια.
Το πρώτο στο δίνω ως πόντο και για εμένα είναι το πιο σημαντικό . Το δεύτερο και το τρίτο ήταν επιλογές αποτέλεσμα της αγοράς του πρώτου ηλεκτρικού. Το τρίτο δεν είναι θέμα διότι υπάρχουν και μικρά. Ενα t03 πχ πάει παντού μέσα στην πόλη. Το τελευταίο δεν το θεωρώ κάτι φοβερό και τρομερό ειδικά όταν παρατηρώντας τον περίγυρο μου, οι περισσότεροι δεν κάνουν εκδρομές. Αντε να φεύγουν Πάσχα, καλοκαίρι και σε κάνα χωριό, αν έχουν.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης