Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 894
    • 895
    • 896
    • 897
    • 898
    • 896 / 898
    Περί αυτοκίνησης
    161
    17944
    408066
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      danis @fanis75 last edited by danis

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      €3.500 ειναι μ@λακία, δεν ειναι επιδότηση. Σιγά μην ψωνίσει ο κόσμος ηλεκτρικό με ψίχουλα. Εκτός εαν είναι 3.500 για όλα, οπότε αυτά μέχρι 20.000 γίνουν ελαφρώς θελκτικά. Εγώ θελω SUV ηλεκτρικό με μαξ 25.000 τελική τιμή. Εαν βγει, το πήρα.

      Εαν είναι 3.500 για όλα, θα είναι όντως εξαιρετικό για τα πολύ φτηνά ηλεκτρικά.
      Ακόμα όμως και αν πάει στη λογική του 10% δεν είναι κακό. Οι τιμές έχουν αρχίσει να πέφτουν και γι' αυτούς που καλύπτουν τις προϋποθέσεις (πχ δυνατότητα φόρτισης σπίτι, πολλές μετακινήσεις μεταξύ 20-100 χλμ, κτλ) είναι αρκετό για να "ισορροπήσει" το συνολικό κόστος* μεταξύ θερμικών και ηλεκτρικών.

      *Συνολικό κόστος = κόστος αγοράς + κόστος χρήσης (καύσιμα, συντήρηση) - αξία μεταπώλησης

      Αυτό που ζητάς με τα 25κ, ειδικά αν θες εμβέλεια πάνω από 400 χλμ, θα πάρει μερικά (όχι πολλά όμως) χρόνια ακόμη.

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • cirus
        cirus @lap last edited by cirus

        @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Εντωμεταξύ κάπου διάβασα, δεν θυμάμαι που, πως πλέον πέρασε ένα νέο πρότυπο ασφαλείας για τις μπαταρίες στην δική τους αγορά. Ενα πρότυπο που επιβάλει τις μπαταρίες να μην αναφλέγονται με τίποτα και κάτω από οποιαδήποτε συνθήκη.

        Μέχρι στιγμής μονάχα μια εταιρία μπορεί να παραδώσει τέτοιες μπαταρίες αλλά δεν θυμάμαι πια.

        Ψάξτε το λίγο. Εχω κουραστεί να ψάχνω.

        το διαβασα και γω πριν μερες αλλα δεν θυμαμαι ποια ειναι

        ελα εσυ εισαι το ψαχτηρι, κοιταξε το και πες

        Cirus the virus

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster @fanis75 last edited by

          @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          €3.500 ειναι μ@λακία, δεν ειναι επιδότηση. Σιγά μην ψωνίσει ο κόσμος ηλεκτρικό με ψίχουλα. Εκτός εαν είναι 3.500 για όλα, οπότε αυτά μέχρι 20.000 γίνουν ελαφρώς θελκτικά. Εγώ θελω SUV ηλεκτρικό με μαξ 25.000 τελική τιμή. Εαν βγει, το πήρα.

          Εκτός των άλλων, σημασία έχει το μήνυμα που θέλεις να στείλεις σε εισαγωγείς και εμπόρους. Αν μπει το πλαφόν της ΛΤΠΦ να δεις πόσα θα εμφανιστούν στο σωστό κατώφλι

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • cirus
            cirus last edited by

            Συμφωνω . Θα τιμολογιθουν πιο σωστα

            Μια χαρά είναι τα 3500 αν αφορουν ολα τα αμαξια κατω των 35000 ευρώ

            Απλά πάνε να επιδοτήσουν τα φτηνα αμαξακια πολης , τα microcar και τα scooter και να τα πάρουν πολλοί περισσότεροι.

            Δεν ειναι ασχημο σαν ιδεα. Απλα να απλοποιησουν λίγο τις διαδικασίες χρειάζεται

            Χωρια που ετσι και αυτοκίνητα που είναι στα 38-39 μπορει να βγαλουν πιο φτηνες εκδοσεις να πάνε στα 35 ωστε να πάρουν και αυτοί μερος της πίτας

            Cirus the virus

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • D
              danis @red_monster last edited by

              @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              €3.500 ειναι μ@λακία, δεν ειναι επιδότηση. Σιγά μην ψωνίσει ο κόσμος ηλεκτρικό με ψίχουλα. Εκτός εαν είναι 3.500 για όλα, οπότε αυτά μέχρι 20.000 γίνουν ελαφρώς θελκτικά. Εγώ θελω SUV ηλεκτρικό με μαξ 25.000 τελική τιμή. Εαν βγει, το πήρα.

              Εκτός των άλλων, σημασία έχει το μήνυμα που θέλεις να στείλεις σε εισαγωγείς και εμπόρους. Αν μπει το πλαφόν της ΛΤΠΦ να δεις πόσα θα εμφανιστούν στο σωστό κατώφλι

              Σωστό!
              Βέβαια παίζει και το αντίστροφο: Πόσα οικονομικά μοντέλα θα "πάρουν λίγο τα πάνω τους".
              Όμως από την άλλη, όσο περισσότερες επιλογές υπάρχουν, τόσο πιο μεγάλος ο ανταγωνισμός, άρα μάλλον δεν θα ξεφύγουν οι τιμές.
              Και γι' αυτό έχει σημασία να υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί εισαγωγείς για τις διαφορετικές μάρκες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dimsabas last edited by

                Να σας ετοιμάσω κι εγώ ένα άρθρο με την επιδότηση στα 6 χιλιάρικα; Να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι; Έτσι κι αλλιώς, δε θα έχει περισσότερη βαρύτητα από αυτό του ανταγωνιστικού μέσου που ανεβάσατε. Μήπως θέλετε 7.000; Πείτε τώρα που γυρίζει, πριν το γράψω.

                https://cartalk.gr/

                D cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 5
                • D
                  dettol @dimsabas last edited by dettol

                  @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Να σας ετοιμάσω κι εγώ ένα άρθρο με την επιδότηση στα 6 χιλιάρικα; Να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι; Έτσι κι αλλιώς, δε θα έχει περισσότερη βαρύτητα από αυτό του ανταγωνιστικού μέσου που ανεβάσατε. Μήπως θέλετε 7.000; Πείτε τώρα που γυρίζει, πριν το γράψω.

                  Κατάλαβα… Ίδια βαρύτητα με άρθρα «τεκμήρια τέλος»

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • cirus
                    cirus @dimsabas last edited by cirus

                    @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Να σας ετοιμάσω κι εγώ ένα άρθρο με την επιδότηση στα 6 χιλιάρικα; Να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι; Έτσι κι αλλιώς, δε θα έχει περισσότερη βαρύτητα από αυτό του ανταγωνιστικού μέσου που ανεβάσατε. Μήπως θέλετε 7.000; Πείτε τώρα που γυρίζει, πριν το γράψω.

                    2 κιλα φέτα και 5000 επιδοτηση και κλείνουμε 🤣

                    μην τσιγκουνευεσαι την φέτα αν βγει λίγο παραπάνω

                    Cirus the virus

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @danis last edited by

                      @danis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Αυτό που ζητάς με τα 25κ, ειδικά αν θες εμβέλεια πάνω από 400 χλμ, θα πάρει μερικά (όχι πολλά όμως) χρόνια ακόμη.

                      Mα υπάρχει με την επιδότηση του 30%. Εαν σταματήσει να υπάρχει, τότε δεν θα ψωνίσω προφανώς. Αλλά με το ΚΗ3 υπήρχε - Αττο 3 λέγεται. Και αναμέναμε και άλλα. Το θέμα είναι ή να ισχύσει επιδότηση 30% ή να πέσουν οι τιμές των ηλεκτρικών ώστε με μικρότερη επιδότηση να βγαίνει πάλι τόσο η τιμή.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        danis @fanis75 last edited by

                        @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @danis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Αυτό που ζητάς με τα 25κ, ειδικά αν θες εμβέλεια πάνω από 400 χλμ, θα πάρει μερικά (όχι πολλά όμως) χρόνια ακόμη.

                        Mα υπάρχει με την επιδότηση του 30%. Εαν σταματήσει να υπάρχει, τότε δεν θα ψωνίσω προφανώς. Αλλά με το ΚΗ3 υπήρχε - Αττο 3 λέγεται. Και αναμέναμε και άλλα. Το θέμα είναι ή να ισχύσει επιδότηση 30% ή να πέσουν οι τιμές των ηλεκτρικών ώστε με μικρότερη επιδότηση να βγαίνει πάλι τόσο η τιμή.

                        Δηλαδή δεν υπάρχει, γιατί η επιδοτήσεις των 9κ τελειώσανε δυστηχώς. Και λογικό γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο οικονομικά και κλείνει η ψαλίδα με τα θερμικά. Λογικό είναι και οι επιδοτήσεις να περιορίζονται.
                        Θα πέσουν οι τιμές τους κι άλλο. Το 2027-2028 θα έχουμε μια τελείως διαφορετική αγορά με σήμερα. Όπως και η σημερινή είναι τελείως διαφορετική με αυτή του 2021-2022.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • antonakis
                          antonakis last edited by antonakis

                          Στην Ευρώπη μπαίνουν τέτοιοι φορτιστές...

                          a52e27bd-a792-4158-81dd-b6a809303108-17475088938191142817742718159249.jpg

                          Όταν δεν χρησιμοποιείται, δεν ενοχλεί.

                          aaac35ef-4fcf-466b-9fc4-1c01662e8bb7-1747508981174726335153765491947.png

                          Moments before detonation...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap last edited by

                            Σε εμας θα έσπαζαν τα πεζοδρόμια

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            .SPIROS. 0 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              dettol @bekiaris last edited by

                              @bekiaris said in BYD forum:

                              απο την άλλη βέβαια, κάνουν καλό σε εμένα και τους υπόλοιπους υποστηρικτές,

                              οχι δεν κανουν καλο και θα εξηγησω τον λογο. Αν υπηρχαν πιο πολλα ηλεκτρικα οχηματα, δεν θα βλεπαμε εκτρωματα οπως το 40% στα πλοια. Θα επεφταν ψιλες καθε μερα σε οποιον παρκαρε σε θεση φορτιστης. Θα ειχαμε καθαροτερο αερα και λιγοτερη ηχορυπανση. Θα υπηρχαν πιο πολλα σημεια φορτισης, τοσο εντος οσο και εκτος αστικου ιστου. Θα επεφταν κι αλλο οι τιμες πωλησης των ηλεκτρικων οχηματων.

                              Ασχετο αλλα ταυτοχρονα σχετικα. Ειδα σημερα ενα πεζω ραλι 106 πρωτης γενιας (αυτο με τον 1.3 κινητηρα), με αλλαγμενη εξατμιση, που εκανε απειρο θορυβο και παλευε να επιταχυνει γληγορα για να κανει το κλασσικο φαναρι-φαναρι. Πραγματικα νομιζα οτι εβλεπα δεινοσαυρο (που καταναλωνει κιολας δεινοσαυρους για να κινηθει 🙂 ). Ειδος προς εξαφανιση και δεν θα μου λειψει καθολου...

                              alexandros-s R realzeus 3 Replies Last reply Reply Quote 4
                              • alexandros-s
                                alexandros-s @dettol last edited by

                                @dettol said in BYD forum:

                                @bekiaris said in BYD forum:

                                απο την άλλη βέβαια, κάνουν καλό σε εμένα και τους υπόλοιπους υποστηρικτές,

                                οχι δεν κανουν καλο και θα εξηγησω τον λογο. Αν υπηρχαν πιο πολλα ηλεκτρικα οχηματα, δεν θα βλεπαμε εκτρωματα οπως το 40% στα πλοια. Θα επεφταν ψιλες καθε μερα σε οποιον παρκαρε σε θεση φορτιστης. Θα ειχαμε καθαροτερο αερα και λιγοτερη ηχορυπανση. Θα υπηρχαν πιο πολλα σημεια φορτισης, τοσο εντος οσο και εκτος αστικου ιστου. Θα επεφταν κι αλλο οι τιμες πωλησης των ηλεκτρικων οχηματων.

                                Ασχετο αλλα ταυτοχρονα σχετικα. Ειδα σημερα ενα πεζω ραλι 106 πρωτης γενιας (αυτο με τον 1.3 κινητηρα), με αλλαγμενη εξατμιση, που εκανε απειρο θορυβο και παλευε να επιταχυνει γληγορα για να κανει το κλασσικο φαναρι-φαναρι. Πραγματικα νομιζα οτι εβλεπα δεινοσαυρο (που καταναλωνει κιολας δεινοσαυρους για να κινηθει 🙂 ). Ειδος προς εξαφανιση και δεν θα μου λειψει καθολου...

                                Συμφωνώ σε όλα. Το μόνο με το οποίο διαφωνώ είναι ότι η τιμή θα πέσει αν πάρουμε όλοι. Δε βασίζομαι σε κανένα ένστικτο, αλλά στον νόμο προσφοράς και ζήτησης. Και μου φαίνεται ακόμα πιο λογικός ειδικά στην περίπτωση των ηλεκτρικών, που τα υλικά για τις μπαταρίες είναι όπως φαίνεται περιορισμένα.

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  dettol last edited by

                                  Σχετικα με τις τιμες μαλιστα, η τεσλα εχει τις τιμες που εχει και θα τις αυξομειωνει οποτε γουσταρει. Η byd και οι υπολοιποι κινεζοι, σπρωχνουν εμπορευμα εξω απο την χωρα τους, ωστε να ανεβασουν την οικονομια τους. Εντος, η αγορα ειναι πεπερασμενη και ισως, βασει καποιων θεωριων, να εχουν χτυπησει οριο στην εσωτερικη καταναλωση που μπορει να αντεξει η χωρα. Οι ευρωπαιοι κανουν ενα συνεχες μπρος πισω. Μια λενε "σε Χ χρονια θα πουλαμε μονο ηλεκτρικα" και μετα το παιρνουν πισω παλευοντας να αναπτηξουν παλι θερμικα. Δεν εχω καταλαβει τι κανουν και μαλλον ουτε αυτοι εχουν αποφασισει. Βγαζουν προϊοντα σε υψηλες τιμες, για να τα ξεφορτωθουν τα ριχνουν και στο τελος γκρινιαζουν οτι με την πωληση των ηλεκτρικων χανουν λεφτα. Ολα αυτα ενω οι τσεοι τους εισπραττουν δεκαδες εκατομμυρια για να κανουν αυτες τις πολυ επιτυχημενες επιλογες....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dettol @alexandros-s last edited by

                                    @alexandros-s said in BYD forum:

                                    Και μου φαίνεται ακόμα πιο λογικός ειδικά στην περίπτωση των ηλεκτρικών, που τα υλικά για τις μπαταρίες είναι όπως φαίνεται περιορισμένα.

                                    Ολα τα υλικα ειναι περιορισμενα. Η αγορα βρισκει παντα τροπο. Αν υπαρχει ζητηση, θα βρεθει και η πρωτη υλη. Η τιμη των μπαταριων κατηφοριζει συνεχως. Ετσι και αλλιως, δεν θα αλλαξει ο παγκοσμιος στολος απο τη μια στιγμη στην αλλη, απο θερμικα σε ηλεκτρικα, ακομα και αν ολοι παρουν αποφαση τωρα οτι το επομενο οχημα τους θα ειναι ηλεκτρικο.

                                    Το μονο μεγαλο πλεονεκτημα, εκτος της επιδοτησης, που εχουν τα ηλεκτρικα αυτην τη στιγμη στη χωρα μας, ειναι η μειωμενη φορολογια (ελλειψη ΤΤ, τελων κυκλοφοριας και κατι που εμαθα προσφατα, δεν χρειαζεται ΝΟΜΙΖΩ να τεκμηριωσεις στην εφορια το ποσο αγορας τους, αν εισαι ιδιωτης)

                                    alexandros-s 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • alexandros-s
                                      alexandros-s @dettol last edited by

                                      @dettol said in BYD forum:

                                      @alexandros-s said in BYD forum:

                                      Και μου φαίνεται ακόμα πιο λογικός ειδικά στην περίπτωση των ηλεκτρικών, που τα υλικά για τις μπαταρίες είναι όπως φαίνεται περιορισμένα.

                                      Ολα τα υλικα ειναι περιορισμενα. Η αγορα βρισκει παντα τροπο. Αν υπαρχει ζητηση, θα βρεθει και η πρωτη υλη. Η τιμη των μπαταριων κατηφοριζει συνεχως. Ετσι και αλλιως, δεν θα αλλαξει ο παγκοσμιος στολος απο τη μια στιγμη στην αλλη, απο θερμικα σε ηλεκτρικα, ακομα και αν ολοι παρουν αποφαση τωρα οτι το επομενο οχημα τους θα ειναι ηλεκτρικο.

                                      Το μονο μεγαλο πλεονεκτημα, εκτος της επιδοτησης, που εχουν τα ηλεκτρικα αυτην τη στιγμη στη χωρα μας, ειναι η μειωμενη φορολογια (ελλειψη ΤΤ, τελων κυκλοφοριας και κατι που εμαθα προσφατα, δεν χρειαζεται ΝΟΜΙΖΩ να τεκμηριωσεις στην εφορια το ποσο αγορας τους, αν εισαι ιδιωτης)

                                      Δε νομίζω ότι υπάρχει η δυνατότητα για να έχουν όλοι ηλεκτρικά. Δεν ισχυρίζομαι ότι ξέρω νούμερα και ποσοστά. Απλά αυτή η αίσθηση μου έχει δοθεί ειδικά μετά από την κρίση των ημιαγωγών, οπού εκεί η πρώτη ύλη ήταν και άφθονη.
                                      Να σημειώσω ότι είμαι υπέρ της αγοράς ηλεκτρικού. Απλώς δεν είμαι τόσο αισιόδοξος ως προς την τιμή.
                                      Όσον αφορά την εφορία. Είμαι σίγουρος ότι αν όλοι μας πάρουμε ηλεκτρικό, το ελληνικό κράτος θα δει ότι δεν έχει έσοδα οπότε θα φορολογήσει και τα ηλεκτρικά με μια πρόφαση. Προφάσεις υπάρχουν αν θέλεις.

                                      I 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • R
                                        red_monster @dettol last edited by red_monster

                                        @dettol said in BYD forum:

                                        @bekiaris said in BYD forum:

                                        απο την άλλη βέβαια, κάνουν καλό σε εμένα και τους υπόλοιπους υποστηρικτές,

                                        οχι δεν κανουν καλο και θα εξηγησω τον λογο. Αν υπηρχαν πιο πολλα ηλεκτρικα οχηματα, δεν θα βλεπαμε εκτρωματα οπως το 40% στα πλοια. Θα επεφταν ψιλες καθε μερα σε οποιον παρκαρε σε θεση φορτιστης. Θα ειχαμε καθαροτερο αερα και λιγοτερη ηχορυπανση. Θα υπηρχαν πιο πολλα σημεια φορτισης, τοσο εντος οσο και εκτος αστικου ιστου. Θα επεφταν κι αλλο οι τιμες πωλησης των ηλεκτρικων οχηματων.

                                        Ασχετο αλλα ταυτοχρονα σχετικα. Ειδα σημερα ενα πεζω ραλι 106 πρωτης γενιας (αυτο με τον 1.3 κινητηρα), με αλλαγμενη εξατμιση, που εκανε απειρο θορυβο και παλευε να επιταχυνει γληγορα για να κανει το κλασσικο φαναρι-φαναρι. Πραγματικα νομιζα οτι εβλεπα δεινοσαυρο (που καταναλωνει κιολας δεινοσαυρους για να κινηθει 🙂 ). Ειδος προς εξαφανιση και δεν θα μου λειψει καθολου...

                                        Ολα έχουν την μαγεία τους. Ειδικά αυτός ο δεινόσαυρος 🥰

                                        Έχω κρατήσει τόσους πολλούς δεινόσαυρους που σε λίγο θα ανοίξω μουσείο.

                                        Πάραυτα είναι φοβερή ποιότητα τα αθόρυβα και χωρίς ντουμάνι ηλεκτρικά στα στενά των μεγάλων πόλεων

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • I
                                          iceman7 @alexandros-s last edited by iceman7

                                          @alexandros-s said in BYD forum:

                                          @dettol said in BYD forum:

                                          @alexandros-s said in BYD forum:

                                          Και μου φαίνεται ακόμα πιο λογικός ειδικά στην περίπτωση των ηλεκτρικών, που τα υλικά για τις μπαταρίες είναι όπως φαίνεται περιορισμένα.

                                          Ολα τα υλικα ειναι περιορισμενα. Η αγορα βρισκει παντα τροπο. Αν υπαρχει ζητηση, θα βρεθει και η πρωτη υλη. Η τιμη των μπαταριων κατηφοριζει συνεχως. Ετσι και αλλιως, δεν θα αλλαξει ο παγκοσμιος στολος απο τη μια στιγμη στην αλλη, απο θερμικα σε ηλεκτρικα, ακομα και αν ολοι παρουν αποφαση τωρα οτι το επομενο οχημα τους θα ειναι ηλεκτρικο.

                                          Το μονο μεγαλο πλεονεκτημα, εκτος της επιδοτησης, που εχουν τα ηλεκτρικα αυτην τη στιγμη στη χωρα μας, ειναι η μειωμενη φορολογια (ελλειψη ΤΤ, τελων κυκλοφοριας και κατι που εμαθα προσφατα, δεν χρειαζεται ΝΟΜΙΖΩ να τεκμηριωσεις στην εφορια το ποσο αγορας τους, αν εισαι ιδιωτης)

                                          Δε νομίζω ότι υπάρχει η δυνατότητα για να έχουν όλοι ηλεκτρικά. Δεν ισχυρίζομαι ότι ξέρω νούμερα και ποσοστά. Απλά αυτή η αίσθηση μου έχει δοθεί ειδικά μετά από την κρίση των ημιαγωγών, οπού εκεί η πρώτη ύλη ήταν και άφθονη.
                                          Να σημειώσω ότι είμαι υπέρ της αγοράς ηλεκτρικού. Απλώς δεν είμαι τόσο αισιόδοξος ως προς την τιμή.
                                          Όσον αφορά την εφορία. Είμαι σίγουρος ότι αν όλοι μας πάρουμε ηλεκτρικό, το ελληνικό κράτος θα δει ότι δεν έχει έσοδα οπότε θα φορολογήσει και τα ηλεκτρικά με μια πρόφαση. Προφάσεις υπάρχουν αν θέλεις.

                                          Δεν πρόκειται ποτέ να γυρίσουμε πλήρως στα ηλεκτρικά.
                                          Ειδικά με την παρούσα τεχνολογία.
                                          Υβρίδια και οικονομικά θερμικά θα πωλούνται για πολλά χρόνια ακόμα μαζί με σπορ θερμικά θηρία.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dettol @red_monster last edited by dettol

                                            @red_monster said in BYD forum:...

                                            Ολα έχουν την μαγεία τους. Ειδικά αυτός ο δεινόσαυρος 🥰

                                            Δεν το αμφισβητώ ότι ισχύει για κάποιους αυτό. Αλλά όταν ακόμα και τα θερμικά έχουν γίνει υβριδικά, οι θερμικοί κινητήρες αθόρυβοι και η ηχομόνωση της καμπίνας είναι ζητούμενο των αγοραστών, ε τότε το rallye και ο ήχος του απλά μου θύμισαν τα σχολικά και φοιτητικά μου χρόνια. Τα οποία επίσης δεν μου λείπουν 🤭

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 894
                                            • 895
                                            • 896
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 896 / 898
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr