Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 893
    • 894
    • 895
    • 896
    • 897
    • 896 / 897
    Περί αυτοκίνησης
    160
    17934
    404211
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gatoz
      gatoz @argyn last edited by

      @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Είπαμε η μέγιστη γωνία διεύθυνσης είναι συνήθως μεγαλύτερη στα πισωκίνητα, το εάν αυτό επαρκεί για να δώσει τελικά μικρότερο κύκλο στροφής ή όχι εξαρτάται από κάμποσες ακόμα παραμέτρους. Συνεπώς ως γενική αξιωματική θεση, όπως τέθηκε, είναι λάθος.

      8e694c16-a965-49b6-850a-c2936fdb4de6-image.png

      #milf-a-man

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • argyn
        argyn last edited by

        Μεγάλη μάλιστα, εννοείτε αυτό χε χε

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • R
          red_monster @argyn last edited by red_monster

          @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Απλά το τέρας εξοικειωμένο περισσότερο με τα εργοταξιακά χωματουργικά και λιγότερο με την οδήγηση εννοεί ότι τα πισωκίνητα δεν έχουν μπιλιοφορους άρα το τιμόνι τους (οφείλει να) κόβει περισσότερο από τα μπροστοκινητα.

          Φυσικά κάνει, για μια ακόμα φορά, λάθος αφού αγνοεί επιδεικτικά κάμποσες παραμέτρους του ζητήματος. Ενδεικτικά τα μεταξόνια, τα μετατροχια και τους προβόλους που αλλάζουν δραματικά την κατάσταση ακόμα και στην περίπτωση της θεωρητικά μεγαλύτερης μέγιστης γωνίας διεύθυνσης των πισωκινητων..

          Μόνο ο αρτζι ξέρει ο οδήγηση ! Στικι !!
          Οι υπόλοιποι μεγαλώσαμε με οικογενειακό φορτωμένο με παιδιά από ντειζιρο!!
          Τι σχέση έχει βρε το μεταξόνιο ;
          Απουσία μηχανοστασίου ΜΕΚ, τα ηλεκτρικά έχουν περισσότερο χώρο για να στρίψουν οι τροχοί, δες ένα μερκεντε. Ολα τα άλλα είναι ιστορίες για αγρίους

          Τα μηχανήματα btw έχουν τροχούς που γυρνάνε ανάποδα 4-6 διεύθυνση κλπ κλπ
          Κούβα και εκεί !

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster @argyn last edited by red_monster

            @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Είπαμε η μέγιστη γωνία διεύθυνσης είναι συνήθως μεγαλύτερη στα πισωκίνητα, το εάν αυτό επαρκεί για να δώσει τελικά μικρότερο κύκλο στροφής ή όχι εξαρτάται από κάμποσες ακόμα παραμέτρους. Συνεπώς ως γενική αξιωματική θεση, όπως τέθηκε, είναι λάθος.

            Α οκ, δεν ξέρεις να διαβάζεις
            Απουσίας μηχανής τα ηλεκτρικά είναι πολύ καλά στις μανούβρες με δεδομένο το μέγεθος τους! Πρέπει να γράψουμε κάτι τόσο προφανές ;
            Πάμε παρακατ

            argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • argyn
              argyn @red_monster last edited by argyn

              @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Είπαμε η μέγιστη γωνία διεύθυνσης είναι συνήθως μεγαλύτερη στα πισωκίνητα, το εάν αυτό επαρκεί για να δώσει τελικά μικρότερο κύκλο στροφής ή όχι εξαρτάται από κάμποσες ακόμα παραμέτρους. Συνεπώς ως γενική αξιωματική θεση, όπως τέθηκε, είναι λάθος.

              Α οκ, δεν ξέρεις να διαβάζεις
              Απουσίας μηχανής τα ηλεκτρικά είναι πολύ καλά στις μανούβρες με δεδομένο το μέγεθος τους! Πρέπει να γράψουμε κάτι τόσο προφανές ;
              Πάμε παρακατ

              Κοίτα εγώ πάντα αντιμετωπίζω τους εργοταξιακούς συναδέλφους με άπειρη κατανόηση, δεν κρατάω κακία. Όμως άλλο φορτωτής και άλλο αμάξι.

              Φυσικά και δεν έχει να κάνει με τον χώρο κάτω από τα φτερά αλλά με την ύπαρξη μπιλιοφόρων ή όχι - αυτοί είναι ο περιοριστικός παράγοντας - που όμως δεν αρκεί για να προσδιοριστεί ο κύκλος στροφής αφού παίζουν κάμποσοι ακόμα παράμετροι όπως έγραψα.

              Διαφορετικά πχ η κεντρομήχανη πισωκίνητη 987 θα έπρεπε να έχει μικρότερο κύκλο στροφής από την ελάχιστα κοντύτερη μπροστομήχανη και μπροστοκίνητη GTV όμως δεν έχει αφού 11.1>10.8

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by red_monster

                Ωραίο το παράδειγμα σου, μήλα με πορτοκάλια !
                Καλά ρε σεις, δεν έχετε λύσει κανένα αυτοκίνητο ;
                Τι σκατα αμαξοκαυλοι είστε ; Μόνο για να χαϊδεύετε το χρώμα ;
                Με τα ίδια δεδομένα (μεταξόνιο, μετατροχιο, μέγεθος τροχών κλπ) ένα αυτοκίνητο με πίσω κίνηση και άρα απουσία ημιαξονιων και αρθρώσεων έχει μικρότερο κύκλο στροφής.

                Σε μπροστοκουνα αυτοκίνητα, οι εμπρός τροχοί πρέπει να φιλοξενούν άνω/κάτω ψαλίδια, αξονικούς συνδέσμους, ανάρτηση, σύστημα πέδησης, σύστημα μετάδοσης κλπ κλπ στο ίδιο σημείο, κάτι που συχνά περιορίζει το πόσο χωμένα μπορούν να περιστραφούν οι τροχοί.

                argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap last edited by lap

                  Αυτός ο άνθρωπος τώρα έχει πάει σε ραντεβού και έχει γοητεύσει γυναίκα!

                  😂

                  Η ευγένεια του την έριξε!

                  😁

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • argyn
                    argyn @red_monster last edited by

                    @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Με τα ίδια δεδομένα (μεταξόνιο, μετατροχιο, μέγεθος τροχών κλπ) ένα αυτοκίνητο με πίσω κίνηση και άρα απουσία ημιαξονιων και αρθρώσεων έχει μικρότερο κύκλο στροφής.

                    Βεβαίως, έτσι μάλιστα, όμως δεν ήταν αυτή η αρχική θέση σου. Όχι ότι έχει κάποια σημασία απλά είπα να σε τρολάρω και εγώ μια φορά, έτσι για αλλαγή.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • J
                      jamesd @argyn last edited by

                      @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Ξανατσεκαρε το πεδίο εφαρμογής των όσων έγραψα και μην συμπεριλαμβάνεις όσα αυτό εξαιρεί.

                      To Cupra Born 77Kwh είναι μέσα;

                      argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • argyn
                        argyn @lap last edited by

                        @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Αυτός ο άνθρωπος τώρα έχει πάει σε ραντεβού και έχει γοητεύσει γυναίκα!

                        😂

                        Η ευγένεια του την έριξε!

                        😁

                        Στην εποχή μου πάντως οι πραγματικά ωραίες γκόμενες γουστάρανε μηχανές. Δεν γνωρίζω τι είδους μεταλλάξεις υπέστη το είδος αργότερα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          Τους παντρεύτηκε και έμαθε!

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by

                            https://www.caranddriver.gr/electric/arthro/catl_parousiase_tin_proti_mpataria_aytokiniton_pou_den_pairnei_fotia_video-7842202/

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Δεν έχει υπάρξει γκομενα που να μην γούσταρε το ντουκατι, τουλάχιστον σε θεωρητικό επίπεδο, γιατί στην πράξη, κλάφτα Χαράλαμπε

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • argyn
                                argyn @jamesd last edited by argyn

                                @jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Ξανατσεκαρε το πεδίο εφαρμογής των όσων έγραψα και μην συμπεριλαμβάνεις όσα αυτό εξαιρεί.

                                To Cupra Born 77Kwh είναι μέσα;

                                Αν μέτρησα σωστά τις γραμμές του https://ev-database.org/

                                Θέση 67 από 453 σε απόδοση.
                                Θέση 131 από 453 σε πραγματική αυτονομία.

                                Μικρό/μεσαίο με καλή απόδοση και μεγάλη αυτονομία απλά δεν υπάρχει - όχι με την σημερινή τεχνολογία τουλάχιστον.

                                Για αυτό γράφω εδώ και καιρό ότι η ηλεκτροκίνηση είναι εξαιρετική και έτοιμη για μεγάλης κλίμακας εφαρμογή σε εκείνες ακριβώς τις κατηγορίες χρήσης για τις οποίες διαφημίζεται λιγότερο: Δευτερότριτο αμάξι για αστική μικροκινητικότητα και εργαλείο ειδικής χρήσης για ειδικό κοινό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dettol last edited by

                                  Ω τι τιμή να με αποκαλούν «ειδικό κοινό»!
                                  😂😂😂

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • argyn
                                    argyn last edited by

                                    Βάσει στατιστικών, θέλοντας και μή, είσαι πάντως. Όχι ότι είναι κακό, απλώς δεν είσαι αντιπροσωπευτικό δείγμα.

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      74de114d-10a5-4d20-9b55-f743f5c4e1fd-image.jpeg

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dettol @argyn last edited by

                                        @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Βάσει στατιστικών, θέλοντας και μή, είσαι πάντως. Όχι ότι είναι κακό, απλώς δεν είσαι αντιπροσωπευτικό δείγμα.

                                        Δεν έχω καταλάβει από ποια άποψη το λες όμως. Δυνατότητα φόρτισης σπίτι ή κάτι άλλο;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • argyn
                                          argyn last edited by

                                          Δυνατότητα οικιακής φόρτισης + φωτοβολταϊκά + μη ύπαρξη θερμικού στο νοικοκυριό + διαδρομες/χρηση συμβατές με ένα μεγάλου μεγέθους ηλεκτρικό + εξοικείωση και αποδοχή των περιορισμων του ηλεκτρικού στα ταξίδια.

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • D
                                            dettol @argyn last edited by

                                            @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Δυνατότητα οικιακής φόρτισης + φωτοβολταϊκά + μη ύπαρξη θερμικού στο νοικοκυριό + διαδρομες/χρηση συμβατές με ένα μεγάλου μεγέθους ηλεκτρικό + εξοικείωση και αποδοχή των περιορισμων του ηλεκτρικού στα ταξίδια.

                                            Το πρώτο στο δίνω ως πόντο και για εμένα είναι το πιο σημαντικό . Το δεύτερο και το τρίτο ήταν επιλογές αποτέλεσμα της αγοράς του πρώτου ηλεκτρικού. Το τρίτο δεν είναι θέμα διότι υπάρχουν και μικρά. Ενα t03 πχ πάει παντού μέσα στην πόλη. Το τελευταίο δεν το θεωρώ κάτι φοβερό και τρομερό ειδικά όταν παρατηρώντας τον περίγυρο μου, οι περισσότεροι δεν κάνουν εκδρομές. Αντε να φεύγουν Πάσχα, καλοκαίρι και σε κάνα χωριό, αν έχουν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 893
                                            • 894
                                            • 895
                                            • 896
                                            • 897
                                            • 896 / 897
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr