-
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ωχ!
10.6 kWh κατανάλωση σε αστική χρήση !
τα νουμερα του στην εθνικη οδο ειναι λογικα και καλα. Την καταναλωση εντος της πολης, σορρυ, δεν την πιστευω. Εψαξα το βαρος του και ειναι 2100. Λυπαμαι, αλλα δεν εχω δει κανενα ηλεκτρικο οχημα τετοιου βαρους, να γραφει 10αρια μεσα στην πολη
-
Αφού το βλέπεις live
Αν παρατηρήσεις μέσα στην πόλη βάζει "B"Πρέπει να κάνει το εξής! Σε σταθερή πορεία βάζει μηδέν ανάκτηση! Και πριν σταματήσει το γυρίζει στο "B"
-
η καταναλωση ειναι πολυ χαμηλη, αλλα παει πολυ σιγα παντου. Το αυτοκινητο παντως πολυ καλο.
-
Ε στενά πόλης είναι και λίγο ανοιχτοί δρόμοι!
Πόσο πάμε νομίζεις οι υπόλοιποι;
Με την μπαταρία του βγάζει 700 χλμ μέσα στην πόλη!
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αφού το βλέπεις live
Αν παρατηρήσεις μέσα στην πόλη βάζει "B"Πρέπει να κάνει το εξής! Σε σταθερή πορεία βάζει μηδέν ανάκτηση! Και πριν σταματήσει το γυρίζει στο "B"
Δεν έχουμε ιδέα για τις υψομετρικές διαφορές.
-
Μιλάμε για χοντρικά 2 €/ 100 χλμ μέσα σε αστικό ιστό! Και οι ταξιτζήδες ακόμα το σκέφτονται!
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αφού το βλέπεις live
Αν παρατηρήσεις μέσα στην πόλη βάζει "B"Πρέπει να κάνει το εξής! Σε σταθερή πορεία βάζει μηδέν ανάκτηση! Και πριν σταματήσει το γυρίζει στο "B"
Δεν έχουμε ιδέα για τις υψομετρικές διαφορές.
Τις βλέπεις ρε συ! Το είδες το βίντεο;;; Ανεβαίνει και κατεβαίνει ανηφόρες!
-
Εχει από ότι φαίνεται κόλπα και η οδήγηση ηλεκτρικών! Δεν είναι μια υπόθεση που απλά πατάω γκάζι και φεύγω!
Παρατήρησε τι κάνει!
Κινείται χωρίς ανάκτηση με ρολλαρισμα, χωρίς κάποια αντίσταση και πριν φρενάρει ενεργοποιεί την ανάκτηση!
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αφού το βλέπεις live
Αν παρατηρήσεις μέσα στην πόλη βάζει "B"Πρέπει να κάνει το εξής! Σε σταθερή πορεία βάζει μηδέν ανάκτηση! Και πριν σταματήσει το γυρίζει στο "B"
Δεν έχουμε ιδέα για τις υψομετρικές διαφορές.
Τις βλέπεις ρε συ! Το είδες το βίντεο;;; Ανεβαίνει και κατεβαίνει ανηφόρες!
Τις μεγάλες τις βλέπεις, αλλά ακόμα και μικρές κλίσεις έχουν σημασία στην κατανάλωση. Τεσπα, δεν έχει σημασία. Θα δούμε τι γράφει όταν βγει προς πώληση.
-
Καλέ, δες το βίντεο! Εχει ανηφόρες κατηφόρες και ευθείες! Μπααα!
Δεν είναι αυτό το θέμα! Οι κλίσεις φαίνονται φυσιολογικές όπως σε μια ρεαλιστική περίπτωση μιας πόλης!
Το θέμα είναι ο τρόπος που χρησιμοποιεί τις λειτουργίες ανάκτησης ή μη! Εκεί είναι το μυστικό από ότι φαίνεται!
Μπορεί εσύ να το πάρεις να μην κάνεις χρήση με τον ίδιο τρόπο και να βγάλεις υψηλότερη! Οπότε όπως και στα θερμικά μάλλον έχει διαφορά από οδηγό σε οδηγό!
Αυτός κινείται με μηδέν αντίσταση από το ηλεκτρικό μοτέρ (έχει ένα D -A-) και όταν φρενάρει το γυρίζει στη μέγιστη αντίσταση! Το κάνει δεκάδες φορές μέσα στο βίντεο μη πω εκατοντάδες! Έτσι πετυχαίνει έναν εξαιρετικό λόγο κατανάλωσης/ ανάκτησης!
Εάν όντως ισχύει τότε ο μοχλός ταχυτήτων θα ναι πάλι απαραίτητος στα ev, καθώς βολεύει να βάζεις B και μετά D και το ανάποδο!
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
!
Εάν όντως ισχύει τότε ο μοχλός ταχυτήτων θα ναι πάλι απαραίτητος στα ev, καθώς βολεύει να βάζεις B και μετά D!
Thanks but no thanks. Αν αυτό είναι το μυστικό της χαμηλής κατανάλωσης, τότε δεν έχω πρόβλημα να παραμείνει μυστικό
-
Σιγά ρε την κούραση! Κουνήσου και λίγο!!! Πω πω πω
Εγώ όταν οδηγούσα τα Yaris hybrid μου άρεσε να το γυρίζω στο B! Νιώθεις ότι συμμετέχεις!
-
Πάντως φαίνεται εξαιρετικό αυτοκίνητο! Βρήκα νέο αγαπημένο!
-
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εχει από ότι φαίνεται κόλπα και η οδήγηση ηλεκτρικών! Δεν είναι μια υπόθεση που απλά πατάω γκάζι και φεύγω!
Παρατήρησε τι κάνει!
Κινείται χωρίς ανάκτηση με ρολλαρισμα, χωρίς κάποια αντίσταση και πριν φρενάρει ενεργοποιεί την ανάκτηση!
Κάνει στρατηγική για να οδηγήσει, μεγαλύτερη από ότι έκαναν ο Κέρκ με τον Σποκ σε μάχη με τους Κλίνγκον...
-
Δεν είναι η τυπική δοκιμή εντός πόλης, κάνει 30κμ με σταθερά χαμηλή ταχύτητα. Ιδανικές συνθήκες για ηλεκτρικό.
@lap στα 45κ είναι λίγο πιο ακριβό από το ινδικο
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εχει από ότι φαίνεται κόλπα και η οδήγηση ηλεκτρικών! Δεν είναι μια υπόθεση που απλά πατάω γκάζι και φεύγω!
Παρατήρησε τι κάνει!
Κινείται χωρίς ανάκτηση με ρολλαρισμα, χωρίς κάποια αντίσταση και πριν φρενάρει ενεργοποιεί την ανάκτηση!
Κάνει στρατηγική για να οδηγήσει, μεγαλύτερη από ότι έκαναν ο Κέρκ με τον Σποκ σε μάχη με τους Κλίνγκον...
ε ναι. αν ειναι να παρουμε ηλεκτρικο για να παιζουμε με τους λεβιεδες, παιρνουμε μεταχειρο 10 ετιας χειροκινητο, γλυτωνουμε και ενα καρο λεφτα και οταν μας το γρατζουνανε γελαμε και συνεχιζουμε την μερα μας.
-
Καμία σχέση, δεν είπαμε να πατάς συμπλέκτες. Είπαμε να κουνάς έναν λεβιέ κουνώντας ελαφρά τον καρπό σου. Ρε 'σείς μην είστε τεμπέληδες.
Με την ίδια λογική να μη πατάτε ούτε γκάζι και φρένο.
Πω πω... θα σας βάλω να κάνετε push ups να ενεργοποιηθείτε. Έχετε λιώσει.
-
@ataim said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν είναι η τυπική δοκιμή εντός πόλης, κάνει 30κμ με σταθερά χαμηλή ταχύτητα. Ιδανικές συνθήκες για ηλεκτρικό.
@lap στα 45κ είναι λίγο πιο ακριβό από το ινδικο
Ε πως; Αυτό είναι από αστική μετακίνηση. Εμείς αυτές που κάνουμε σε λεωφόρους με υψηλότερα από 50 χλμ/ωρα είναι περιαστική
Πόσο;;;; 27-28Κ διάβασα κάπου.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης