-
Ξεθαβω το νημα μιας και παραλάβαμε χθες ένα T-Cross 1,0 manual 116 ιππων στην έκδοση MORE(πρακτικά life + εξτρας) σε χρώμα clear blue για τη συζυγο!
Το TCROSS το είχαμε ξαναδει (27000 dsg style αρχες 2023), αλλά ενόψει και του επικειμενου τότε f/l του tcross δεν προχωρήσαμε.
Μας αρεσε οικογενειακώς και ειδικά αυτο το τετραγωνισμένο αμαξωμα με την άνεση των χώρων και τις compact διαστάσεις.
Διαπιστώσαμε οτι η έκδοση MORE εχει σχεδόν τα πάντα (πλην ανοήτως cruise control, παρότι δεν το χρησιμοποιούμε) και πηγαμε για τεστ!
Αποκλείσαμε το 95αρι, η σύζυγος για τη δύναμη και τα ταμπούρα, εγω για το 5αρι και είδαμε το 110.
Σε συνδυασμό με το καλό επιτόκιο (για balloon ομως) το πήραμε πιο ζεστά! Καναμε και καποια σενάρια για clima και dsg αλλά έβγαινε 26500, που ειναι πάρα πολλά λεφτά κατά την άποψη μου για αυτό το αμάξι!
Και ενω περιμεναμε την έγκριση του δανείου, πετυχαινω στο car ενα ακριβως όπως το θέλαμε (εξοπλισμό και χρώμα) με 75 χλμ (αδεια 9/24) στην ΚΑΡΕΝΤΑ!!! Πήγα επιτόπου το ειδα, καινουργιο μου φανηκε (από άμεση επιστροφή για αγορά άλλου με περισσότερο εξοπλισμό, που το εφεραν Αθήνα με φορτηγό από κοντινή επαρχία για να μην γράψει χλμ) και σε τιμή με ελάχιστο παζάρι 2000 ευρώ φθηνότερα από κούτα! (από 24000 σε 22000).Προσωπικά εχω τους ενδοιασμούς μου λόγω κουτάλας, παρωχημένης τεχνολογίας και VAG, αλλά μας αρεσει σαν σχημα/μεγεθος, χρωμα, πρακτικότητα και εξοπλισμό. Στα θέματα αξιοπιστίας θεωρώ ότι ως f/l δεν θα έχει σοβαρα θέματα ενω η κουτάλα μπορει να μην (με) βολευει αλλά βγάζει μια σκοτουρα από το μυαλό.
Οπότε το νήμα θα ζωντανέψει εφεξής, αν και οι πωλήσεις του μοντέλου δείχνουν οτι σβήνει το αστέρι του, γιατι ως γνωστόν δεν χαρίζω κάστανα!
Μπήκαν ήδη λαστιχένια πατάκια και παραγγέλθηκαν θηκη κλειδιου και κατι παπαρίτσες από ali. @andya3 @vagkirk σε εσάς βασίζομαι!
Για αρχή θα μπουν φιμέ μπροστά και θα κοιτάξω για αλλαγή τις αλογόνου λαμπες στο εσωτερικό και στο πορτ μπαγκαζ με led λευκές (κάποα πρόταση;).
Εντυπωση μου κανει γιατι αφησαν τετοιες ενώ ολα εξωτερικά ειναι led (μεχρι και projection από τους καθρέπτες έχει).
Ξερει κανεις αν υπάρχουν υποδοχες για φωτισμό στα πόδια;
Εκει και στη βαση της ασυρματης φορτισης λείπει λίγο φως!Κατανάλωση δεν σχολιάζω ακομα αλλά τα γούστα πληρώνονται ...
-
@iceman7 said in VW T-Cross:
Ξεθαβω το νημα μιας και παραλάβαμε χθες ένα T-Cross 1,0 manual 116 ιππων στην έκδοση MORE(πρακτικά life + εξτρας) σε χρώμα clear blue για τη συζυγο!
Το TCROSS το είχαμε ξαναδει (27000 dsg style αρχες 2023), αλλά ενόψει και του επικειμενου τότε f/l του tcross δεν προχωρήσαμε.
Μας αρεσε οικογενειακώς και ειδικά αυτο το τετραγωνισμένο αμαξωμα με την άνεση των χώρων και τις compact διαστάσεις.
Διαπιστώσαμε οτι η έκδοση MORE εχει σχεδόν τα πάντα (πλην ανοήτως cruise control, παρότι δεν το χρησιμοποιούμε) και πηγαμε για τεστ!
Αποκλείσαμε το 95αρι, η σύζυγος για τη δύναμη και τα ταμπούρα, εγω για το 5αρι και είδαμε το 110.
Σε συνδυασμό με το καλό επιτόκιο (για balloon ομως) το πήραμε πιο ζεστά! Καναμε και καποια σενάρια για clima και dsg αλλά έβγαινε 26500, που ειναι πάρα πολλά λεφτά κατά την άποψη μου για αυτό το αμάξι!
Και ενω περιμεναμε την έγκριση του δανείου, πετυχαινω στο car ενα ακριβως όπως το θέλαμε (εξοπλισμό και χρώμα) με 75 χλμ (αδεια 9/24) στην ΚΑΡΕΝΤΑ!!! Πήγα επιτόπου το ειδα, καινουργιο μου φανηκε (από άμεση επιστροφή για αγορά άλλου με περισσότερο εξοπλισμό, που το εφεραν Αθήνα με φορτηγό από κοντινή επαρχία για να μην γράψει χλμ) και σε τιμή με ελάχιστο παζάρι 2000 ευρώ φθηνότερα από κούτα! (από 24000 σε 22000).Προσωπικά εχω τους ενδοιασμούς μου λόγω κουτάλας, παρωχημένης τεχνολογίας και VAG, αλλά μας αρεσει σαν σχημα/μεγεθος, χρωμα, πρακτικότητα και εξοπλισμό. Στα θέματα αξιοπιστίας θεωρώ ότι ως f/l δεν θα έχει σοβαρα θέματα ενω η κουτάλα μπορει να μην (με) βολευει αλλά βγάζει μια σκοτουρα από το μυαλό.
Οπότε το νήμα θα ζωντανέψει εφεξής, αν και οι πωλήσεις του μοντέλου δείχνουν οτι σβήνει το αστέρι του, γιατι ως γνωστόν δεν χαρίζω κάστανα!
Μπήκαν ήδη λαστιχένια πατάκια και παραγγέλθηκαν θηκη κλειδιου και κατι παπαρίτσες από ali. @andya3 @vagkirk σε εσάς βασίζομαι!
Για αρχή θα μπουν φιμέ μπροστά και θα κοιτάξω για αλλαγή τις αλογόνου λαμπες στο εσωτερικό και στο πορτ μπαγκαζ με led λευκές (κάποα πρόταση;).
Εντυπωση μου κανει γιατι αφησαν τετοιες ενώ ολα εξωτερικά ειναι led (μεχρι και projection από τους καθρέπτες έχει).
Ξερει κανεις αν υπάρχουν υποδοχες για φωτισμό στα πόδια;
Εκει και στη βαση της ασυρματης φορτισης λείπει λίγο φως!Κατανάλωση δεν σχολιάζω ακομα αλλά τα γούστα πληρώνονται ...
Κατ' αρχάς καλορίζικο και καλοτάξιδο. Είναι πολύ καλό αυτοκινητάκι και πιστεύω αφού το πήρατε συνειδητοποιημένα θα το χαρείτε. Και 2.000€ κάτω για ουσιαστικά καινούργιο αυτοκίνητο με μόλις 75km έκανες φοβερό deal!
Για κατανάλωση στην πόλη φαντάζομαι ξέρεις τι να περιμένεις, αλλά αν φύγεις από τα μποτιλιαρίσματα και κινηθείς σαν άνθρωπος, θα εκπλαγείς ευχάριστα από τα νούμερα που θα δεις.
Κατά τ' άλλα welcome to the vag world! Μπορείς να κάνεις ότι θες στα vag αν έχεις λεφτά και όρεξη. Στην αγορά υπάρχουν λύσεις και τροποποιήσεις για κάθε γούστο και κάθε φαντασία.
Αυτά με τις λάμπες και τους φωτισμούς είναι αστείες τροποποιήσεις για vag! Φαντάσου κάποιον εσωτερικό φωτισμό που θες και πήγαινε στο https://www.ambientcardesign.gr/ να στον φτιάξουν....
-
@andya3 said in VW T-Cross:
Κατά τ' άλλα welcome to the vag world! Μπορείς να κάνεις ότι θες στα vag αν έχεις λεφτά και όρεξη. Στην αγορά υπάρχουν λύσεις και τροποποιήσεις για κάθε γούστο και κάθε φαντασία.
-
@iceman7 said in VW T-Cross:
Ξεθαβω το νημα μιας και παραλάβαμε χθες ένα T-Cross 1,0 manual 116 ιππων στην έκδοση MORE(πρακτικά life + εξτρας) σε χρώμα clear blue για τη συζυγο!
Το TCROSS το είχαμε ξαναδει (27000 dsg style αρχες 2023), αλλά ενόψει και του επικειμενου τότε f/l του tcross δεν προχωρήσαμε.
Μας αρεσε οικογενειακώς και ειδικά αυτο το τετραγωνισμένο αμαξωμα με την άνεση των χώρων και τις compact διαστάσεις.
Διαπιστώσαμε οτι η έκδοση MORE εχει σχεδόν τα πάντα (πλην ανοήτως cruise control, παρότι δεν το χρησιμοποιούμε) και πηγαμε για τεστ!
Αποκλείσαμε το 95αρι, η σύζυγος για τη δύναμη και τα ταμπούρα, εγω για το 5αρι και είδαμε το 110.
Σε συνδυασμό με το καλό επιτόκιο (για balloon ομως) το πήραμε πιο ζεστά! Καναμε και καποια σενάρια για clima και dsg αλλά έβγαινε 26500, που ειναι πάρα πολλά λεφτά κατά την άποψη μου για αυτό το αμάξι!
Και ενω περιμεναμε την έγκριση του δανείου, πετυχαινω στο car ενα ακριβως όπως το θέλαμε (εξοπλισμό και χρώμα) με 75 χλμ (αδεια 9/24) στην ΚΑΡΕΝΤΑ!!! Πήγα επιτόπου το ειδα, καινουργιο μου φανηκε (από άμεση επιστροφή για αγορά άλλου με περισσότερο εξοπλισμό, που το εφεραν Αθήνα με φορτηγό από κοντινή επαρχία για να μην γράψει χλμ) και σε τιμή με ελάχιστο παζάρι 2000 ευρώ φθηνότερα από κούτα! (από 24000 σε 22000).Προσωπικά εχω τους ενδοιασμούς μου λόγω κουτάλας, παρωχημένης τεχνολογίας και VAG, αλλά μας αρεσει σαν σχημα/μεγεθος, χρωμα, πρακτικότητα και εξοπλισμό. Στα θέματα αξιοπιστίας θεωρώ ότι ως f/l δεν θα έχει σοβαρα θέματα ενω η κουτάλα μπορει να μην (με) βολευει αλλά βγάζει μια σκοτουρα από το μυαλό.
Οπότε το νήμα θα ζωντανέψει εφεξής, αν και οι πωλήσεις του μοντέλου δείχνουν οτι σβήνει το αστέρι του, γιατι ως γνωστόν δεν χαρίζω κάστανα!
Μπήκαν ήδη λαστιχένια πατάκια και παραγγέλθηκαν θηκη κλειδιου και κατι παπαρίτσες από ali. @andya3 @vagkirk σε εσάς βασίζομαι!
Για αρχή θα μπουν φιμέ μπροστά και θα κοιτάξω για αλλαγή τις αλογόνου λαμπες στο εσωτερικό και στο πορτ μπαγκαζ με led λευκές (κάποα πρόταση;).
Εντυπωση μου κανει γιατι αφησαν τετοιες ενώ ολα εξωτερικά ειναι led (μεχρι και projection από τους καθρέπτες έχει).
Ξερει κανεις αν υπάρχουν υποδοχες για φωτισμό στα πόδια;
Εκει και στη βαση της ασυρματης φορτισης λείπει λίγο φως!Κατανάλωση δεν σχολιάζω ακομα αλλά τα γούστα πληρώνονται ...
αν η συζυγος δεν έχει προβλημα με την κουταλα, ορθως έπραξες
κάνε μας μια σύγκριση με το yaris cross σε ποιότητα, κύλιση, φινίρισμα, ηχομόμωση, τράβηγμα κτλ
δεν είσαι κακομοίρης για να σχολιάζεις την κατανάλωση
καλορίζικο -
Να στα πω και εδώ, ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ να είναι!!
Μετά το LBX, ειναι για εμένα το πιο όμορφο B Suv, τετραγωνισμένο και δωρικό. Επίσης, καλό μοτεράκι και το πήρες σε ένα από τα 3 καλύτερα χρώματα, εύγε που ΔΕΝ πήρες πάλι γκρι/ασημί/άσπρο!
Εαν καίει μέχρι 8-9 στην πόλη καλά ειναι, τόσο το περιμένω.
-
Καλοταξιδο. Καλη τιμη για τα τωρινα δεδομενα.
-
Ευχαριστώ όλους !!! Να ειστε καλά!
@dimitrioskosmas said in VW T-Cross:
αν η συζυγος δεν έχει προβλημα με την κουταλα, ορθως έπραξες
κάνε μας μια σύγκριση με το yaris cross σε ποιότητα, κύλιση, φινίρισμα, ηχομόμωση, τράβηγμα κτλ
δεν είσαι κακομοίρης για να σχολιάζεις την κατανάλωση
καλορίζικοΤο δοκίμασε, της φανηκε ΟΚ, μαλακός συμπλέκτης, καλό κιβώτιο, η οπισθεν την παιδεύει στην αρχή επειδη δεν είχαμε ποτέ με πατητή..
Γενικά της αρεσε τόσο συνολικά που ουτε για το κιβώτιο ουτε για τον αυτόματο κλιματισμό που τον ήθελε αλλου, εκανε θέμα!
Λογικά και η ίδια δεν ήθελε να ανέβει περισσότερο ....Σε οτι έχουμε δει και σε τεστ και από το αμαξι, μπορει τα πλαστικά να μην ειναι τιποτα το ιδιαίτερο, αλλά το αμαξι βγαζει αλλη ποιοτική αισθηση, ειδικά απο το YC....
Σε κυλιση, ηχομονωση αρκετή διαφορά, επίσης!
Η συζυγος διατείνεται οτι δείχνει οτι καλύτερο είχε ποτε η ίδια ... -
Καλοτάξιδο και εύχομαι να βολέψει την σύζυγο!
Ακούγεται πάντως μια τίμια αγορά...
-
Έχει ένα θέμα ο συμπλέκτης, είναι πολύ μαλακός και μυρίζει πανεύκολα στην αρχή.
-
Καλοτάξιδο να το χαρείτε. Περιμένουμε αναφορές απαξίωσης για να μάθουν εδώ τα vag fanboys να μην σχολιάζουν αρνητικά τα Toyota.
-
@iceman7 said in VW T-Cross:
Ξεθαβω το νημα μιας και παραλάβαμε χθες ένα T-Cross 1,0 manual 116 ιππων στην έκδοση MORE(πρακτικά life + εξτρας) σε χρώμα clear blue για τη συζυγο!
Το TCROSS το είχαμε ξαναδει (27000 dsg style αρχες 2023), αλλά ενόψει και του επικειμενου τότε f/l του tcross δεν προχωρήσαμε.
Μας αρεσε οικογενειακώς και ειδικά αυτο το τετραγωνισμένο αμαξωμα με την άνεση των χώρων και τις compact διαστάσεις.
Διαπιστώσαμε οτι η έκδοση MORE εχει σχεδόν τα πάντα (πλην ανοήτως cruise control, παρότι δεν το χρησιμοποιούμε) και πηγαμε για τεστ!
Αποκλείσαμε το 95αρι, η σύζυγος για τη δύναμη και τα ταμπούρα, εγω για το 5αρι και είδαμε το 110.
Σε συνδυασμό με το καλό επιτόκιο (για balloon ομως) το πήραμε πιο ζεστά! Καναμε και καποια σενάρια για clima και dsg αλλά έβγαινε 26500, που ειναι πάρα πολλά λεφτά κατά την άποψη μου για αυτό το αμάξι!
Και ενω περιμεναμε την έγκριση του δανείου, πετυχαινω στο car ενα ακριβως όπως το θέλαμε (εξοπλισμό και χρώμα) με 75 χλμ (αδεια 9/24) στην ΚΑΡΕΝΤΑ!!! Πήγα επιτόπου το ειδα, καινουργιο μου φανηκε (από άμεση επιστροφή για αγορά άλλου με περισσότερο εξοπλισμό, που το εφεραν Αθήνα με φορτηγό από κοντινή επαρχία για να μην γράψει χλμ) και σε τιμή με ελάχιστο παζάρι 2000 ευρώ φθηνότερα από κούτα! (από 24000 σε 22000).Προσωπικά εχω τους ενδοιασμούς μου λόγω κουτάλας, παρωχημένης τεχνολογίας και VAG, αλλά μας αρεσει σαν σχημα/μεγεθος, χρωμα, πρακτικότητα και εξοπλισμό. Στα θέματα αξιοπιστίας θεωρώ ότι ως f/l δεν θα έχει σοβαρα θέματα ενω η κουτάλα μπορει να μην (με) βολευει αλλά βγάζει μια σκοτουρα από το μυαλό.
Οπότε το νήμα θα ζωντανέψει εφεξής, αν και οι πωλήσεις του μοντέλου δείχνουν οτι σβήνει το αστέρι του, γιατι ως γνωστόν δεν χαρίζω κάστανα!
Μπήκαν ήδη λαστιχένια πατάκια και παραγγέλθηκαν θηκη κλειδιου και κατι παπαρίτσες από ali. @andya3 @vagkirk σε εσάς βασίζομαι!
Για αρχή θα μπουν φιμέ μπροστά και θα κοιτάξω για αλλαγή τις αλογόνου λαμπες στο εσωτερικό και στο πορτ μπαγκαζ με led λευκές (κάποα πρόταση;).
Εντυπωση μου κανει γιατι αφησαν τετοιες ενώ ολα εξωτερικά ειναι led (μεχρι και projection από τους καθρέπτες έχει).
Ξερει κανεις αν υπάρχουν υποδοχες για φωτισμό στα πόδια;
Εκει και στη βαση της ασυρματης φορτισης λείπει λίγο φως!Κατανάλωση δεν σχολιάζω ακομα αλλά τα γούστα πληρώνονται ...
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ και ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ να είναι για αρχή
αφού δεν μπορεσες να πείσεις την σύζηγο για ηλεκτρικο που για μένα ήταν οπως συζητησαμε το ιδανικο για την περιπτωση σας
το trock ήταν το αμέσως καλύτερο που μπορούσες να πάρεις για αυτά που θες
εχει για μενα το πιο ποιοτικό και ομορφο εσωτερικό περιβάλλον για σένα που είσαι ψείρας σε αυτά.
το 110 μοτερ είναι πολύ καλό και έχει αρκετή δυναμη και αρκουντως οικονομικό, δεν ρουφαει βενζίνη, δεν είναι και yaris cross που είχατε. Υπολόγιζε την διπλάσια κατανάλωση μπορει και παραπάνω μεσα στην πόλη από το cross αλλα ομως πολύ πιο ποιοτικό αμάξι και πολύ πολύ πιο ομορφο περιβάλλον μέσα χωρις τους σπαστικους ηχους του ccvt του toyota
νταξει η κουταλα δεν είναι οτι καλύτερο για πολη αλλα λόγω αρκετής δύναμης του τρικυλινδρου χαμηλα ειναι εντάξει. Το αλλο με το αδυναμο μοτερ θα σου έσπαγε τα νεύρα καλύτερα που δεν το διαλέξατε
-
@cirus
Ευχαριστώ !
T-Cross πήραμε (το μικρούλι), όχι t-roc
Το δεύτερο είναι πιο μοντέρνο αμαξι, αλλά για τη δουλεια που το θέλαμε αχρείαστα μεγάλο (το είχα δοκιμάσει dsg με τον 1,5 και φυσαγε) και αρκετά πιο ακριβό!
Τα 22 ειναι ήδη πολλά για τη χρήση που προορίζεται το συγκεκριμένο αμαξι, οπότε τα 26+ ήταν εκτος budget! -
@antonakis said in VW T-Cross:
Έχει ένα θέμα ο συμπλέκτης, είναι πολύ μαλακός και μυρίζει πανεύκολα στην αρχή.
Μυρισα μόνο τα κεριά από τον κινητήρα...συμπλέκτη όχι ακόμα!
Αλλά το ότι είναι μαλακός αρέσει στην κάτοχο! -
Πες το καλύτερα, τα 22 ήταν ήδη πολλά για ΑΥΤΟ το αμάξι. Ξεκινα δυναμικά στο νέο κόσμο της vag
-
Καλοταξιδο
.
.
ΥΓ. Νομίζω ότι το FL έχει 116 άλογα -
Καλοτάξιδο και από μένα ice ,
σωστή επιλογή και ακόμα πιο σωστή συγκυρία.
VAGites ετοιμαστείτε...
Θα μάθετε τη παραμικρή ατέλεια, κουσούρι, αρνητική διάσταση των αυτοκινήτων σας, από έναν τύπο που δε χαρίζει καστανό (και καλά κάνει)
Y Drink it -
Προβλέπω πτώση πωλήσεων των vag. Αναπροσαρμοστε το επενδυτικό κεφαλαιο σας.
-
@iceman7 Καλοτάξιδο. Να το χαρείτε με υγεία!
-
Καλοταξιδο, εξαιρετική τιμή αγοράς, το μοναδικό μικρό με άριστη ποιότητα κατασκευής, συναρμογή υλικών και ποιότητα κύλισης, όπως όλα τα vag. Το μόνο του μειονέκτημα είναι η πολύ κουραστική μετάδοση για (μετά)κίνηση εντός λεκανοπεδίου.
-
@lap said in VW T-Cross:
Προβλέπω πτώση πωλήσεων των vag. Αναπροσαρμοστε το επενδυτικό κεφαλαιο σας.
Κι άλλο;
VW T-Cross