-
@storm said in TESLA FORUM:
Έγραψες: "Στα καινούργια όχι, γιατί ειναι αυστηρό το νομικό πλαίσιο και υπάρχει στα συμβόλαια ξεκάθαρα."
Που το ξέρεις ότι "υπάρχει στα συμβόλαια ξεκάθαρα";
Γιατί ειναι νομική απαίτηση, οπότε εαν δεν υπάρχει είναι παράνομος ο κατασκευαστής. Τώρα εαν υπάρχουν και κάποιο κατασκευαστές λαμόγια, εεε δεν μπορώ να το ξέρω. Όμως όσα νεόδμητα είδα, το είχαν. Είδα πολλά? όχι προφανώς, ο κολλητός έψαχνε όχι εγώ. Αλλά το κοίταζε λόγω phev να μπορεί να βάλει φορτιστή.
Πάντως το νομικό πλαίσιο υπάρχει, άρα ακόμα και παράνομος να είναι ο κατασκευαστής, ειναι εύκολο να δικαιωθεί κάποιος.
-
Εγώ θα ήθελα να πάω σε ένα νεόδμητο που να έχει 10 κανονικές θέσεις πάρκινγκ και να δω 10 αυτοκίνητα κανονικά παρκαρισμένα. Δεν το έχω δει πουθενά σε νεόδμητο. Όλο μαϊμουδιές και παρανομίες παντός τύπου πριν και μετά τις πωλήσεις των διαμερισμάτων.
-
@storm said in TESLA FORUM:
Εγώ θα ήθελα να πάω σε ένα νεόδμητο που να έχει 10 κανονικές θέσεις πάρκινγκ και να δω 10 αυτοκίνητα κανονικά παρκαρισμένα. Δεν το έχω δει πουθενά σε νεόδμητο. Όλο μαϊμουδιές και παρανομίες παντός τύπου πριν και μετά τις πωλήσεις των διαμερισμάτων.
Σε αυτό στο πάτημα που είδα είναι απίστευτο το πάρκινγκ στο πως είναι χωρισμένες οι θέσεις (ξεκάθαρα), με βιομηχανικό μπετό κλπ. Νόμιζα οτι βλέπω πάρκινγκ εταιρίας. Δεν ξέρω πόσα είναι έτσι, αλλά αυτό που είδα ήταν εξαιρετικό. Έχει ενα θυμάμαι σωστά 15 ή 18 θέσεις.
Αυτό ειναι: https://www.paisiosconstructions.gr/projects/complex/chalandriA
-
Κρατώ μικρό καλάθι για όλα. Γιατί π.χ. έπεσα σε περίπτωση νεόδμητου στα Γλυκά Νερά όπου στο υπόγειο τα συμβόλαια έγραφαν 8 θέσεις πάρκινγκ, πουλήθηκαν τα διαμερίσματα και τελικά οι θέσεις είναι 6. Γιατί; Γιατί η μία θέση είναι πολύ κοντά στην ράμπα και δεν επιτρέπει την μανούβρα για να βγουν οι υπόλοιποι και μία άλλη θέση έχει καταληφθεί από πυροσβεστική φωλιά που υποχρεωτικά έπρεπε να μπει σε εκείνο το σημείο.
Αυτό που λέω είναι ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Θέλει πολύ ψάξιμο. -
Συμφωνώ. Για αυτό λέω ότι αυτό που είδα ήταν εξαιρετικό, με αυτόματη πυρόσβεση και sprinkler πάνω από κάθε θέση στάθμευσης, πάρα πολύ άνετο χώρο και στις θέσεις και για μανούβρες. Οταν ξαναπάω για βγάλω φωτογραφία εαν το θυμηθώ.
-
Μεταξύ 2018 και 2022 το ποσοστό των νοικοκυριών με ένα τουλάχιστον επιβατικό ΙΧ ανέβηκε από το 66% στο 70%, σημειώνοντας μεταβολή +4%, την στιγμή που τα νοικοκυριά με μια τουλάχιστον διαθέσιμη ιδιωτική θέση στάθμευσης αυξήθηκαν μόλις κατά 0,1% (από 13,2% σε 13,3%) κατά την ίδια περίοδο βάσει των επίσημων στοιχείων της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής.
Προφανώς η πραγματική απόκλιση είναι πιθανότατα πολλαπλάσια αφού η κοινή πείρα δείχνει ότι είναι πιθανότερο ένα νοικοκυριό να αυξήσει τον αριθμό των οχημάτων του από το να αυξήσει τις ιδιωτικές θέσεις στάθμευσης που διαθέτει.
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Συμφωνώ. Για αυτό λέω ότι αυτό που είδα ήταν εξαιρετικό, με αυτόματη πυρόσβεση και sprinkler πάνω από κάθε θέση στάθμευσης, πάρα πολύ άνετο χώρο και στις θέσεις και για μανούβρες. Οταν ξαναπάω για βγάλω φωτογραφία εαν το θυμηθώ.
Δηλαδή έχετε πολυκατοικίες για οικογένειες με αντλιοστάσιο με σταντ-μπαη αντλίες πυρόσβεσης και δεξαμενές και πυρανιχνευτές κλπ ωραία πράγματα...
-
Ο νόμος λέει πως όλες οι πολυκατοιιες πρεπει να έχουν πυροσβεστήρες σε κάθε όροφο, πάρκινγκ και υπόγειο.
Εάν δεν έχουν, τότε οι ένοικοι πρέπει να ΣΚΑΣΟΥΝ ( συνήθως κλαίγονται πως δεν έχουν χρήματα στις συνελεύσεις που κάνουν ) και να βάλουν. Είναι υποχρεωτικό
Άλλωστε το κόστος είναι μικρό
-
@lap said in TESLA FORUM:
Ο νόμος λέει πως όλες οι πολυκατοιιες πρεπει να έχουν πυροσβεστήρες σε κάθε όροφο, πάρκινγκ και υπόγειο.
Εάν δεν έχουν, τότε οι ένοικοι πρέπει να ΣΚΑΣΟΥΝ ( συνήθως κλαίγονται πως δεν έχουν χρήματα στις συνελεύσεις που κάνουν ) και να βάλουν. Είναι υποχρεωτικό
Άλλωστε το κόστος είναι μικρό
Σωστό αλλά δεν έχω δει ποτέ!
-
Γιατί κλαίγονται.
Έχω συμμετάσχει σε τέτοιες συνελεύσεις κατά το παρελθόν. Δεν μπορούν να δώσουν ούτε 2€/μήνα για ένα έτος για να αποκτήσει όλο το κτήριο σταθμούς πυρόσβεσης.
Οι χειρότεροι είναι οι ιδιοκτήτες σπιτιών που τα εκμισθώνουν. Θεωρούν πως δεν πρέπει να πληρώνουν για τίποτα.
-
[Να γράψουμε και τίποτα για τα Tesla για ξεκάρφωμα γιατί θα πέσει ψαλίδι με τα οφτοπικ.]
Άσε που είναι μαούνες τα ρημάδια και συνεπώς και παρκάρουν και μανουβράρουν δύσκολα σε τέτοιο βαθμό που κάποιες από τις παλιότερες και περισσότερο στριμόκωλες θέσεις στάθμευσης να τους είναι πρακτικά άχρηστες - όχι μόνον για φόρτιση αλλά και για απλό παρκάρισμα.
-
@argyn said in TESLA FORUM:
Άσε που είναι μαούνες τα ρημάδια και συνεπώς και παρκάρουν και μανουβράρουν δύσκολα
H Tesla ξεκίνησε από μαούνες με μεγάλο μεταξόνιο, για να βάλει τις μπαταρίες και τα μοτέρ σε σημεία που δεν θα κόβουν χώρους στο εσωτερικό. Σοφά έπραξε.
Θα θελα να δω χωροταξικά τι θα κάνουν με το model 2.
Γιατί οι Ευρωπαίοι τεχνολογικά προηγμένοι κατασκευαστές ή βάζουν το μοτέρ μπροστά (no frunk από αυτή την πλευρά του Ατλαντικού) ή πίσω (και κόβουν χώρο αποσκευών. -
@vdx said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@vdx said in TESLA FORUM:
χωρίς τις autonomous δυνατότητες του Τεσλα
Οι οποίες ουσιαστικά δεν είναι autonomous και για αυτό υπάρχουν τόσα ατυχήματα. Δεν φταίει τόσο το αυτοκίνητο (οι δυνατότητές του είναι αυτές που είναι), αλλά ο Musk και η εταιρεία του που τις προωθούν ως auto-pilot, χωρίς να είναι. Αυτήν την στιγμή το πιο εξελιγμένο αντίστοιχο σύστημα είναι της GΜ και της ΜΒ. Καθώς όμως απέχουμε πάρα πολύ από την αυτόνομη οδήγηση, πρέπει ο οδηγός πάντα να έχει την προσοχή του και να μην επαναπαύεται.
Μα για αυτό και λέω δυνατότητες και όχι autopilot. Απο βίντεο που έχω δει τα τεσλα έχουν σώσει πλ κόσμο από τροχαία ακόμη και θανατηφόρα!
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Αμερική οι δυνατότητες αυτές είναι πλ μεγαλύτερες και σε πόλλες περιπτώσεις το autopilot λειτουργεί άψογα. Μέσα στα επόμενα χρόνια όσο μεγαλώνει π στόλος στης τεσλα Ευρώπη θα έχουμε και εδώ αυτές τις δυνατότητες!
Στα της ουσίας με κάλυψε και με τπ παραπάνω ο @monman2 !!!
Κόσμος και κοσμάκης έχει σκοτωθεί με το autopilot, επειδή πίστευε το ίδιο πράγμα... Αλλά αυτά παθαίνει κάποιος αν πιστεύει τον μεγαλύτερο παπατζή της αυτοκινητοβιομηχανίας. Πόσες ανακλήσεις έχουν γίνει για αυτό το θέμα και πόσες φορές η νομοθεσία σε διάφορες χώρες ανάγκασε την Tesla να μην το διαφημίζει ως αυτόνομη οδήγηση;
Όσο για την ΜΒ, είναι η μόνη με πιστοποίηση για Level 3. @monman2
Προσωπικά δεν θα εμπιστευόμουν κανένα σύστημα σήμερα.
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@vdx said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@vdx said in TESLA FORUM:
χωρίς τις autonomous δυνατότητες του Τεσλα
Οι οποίες ουσιαστικά δεν είναι autonomous και για αυτό υπάρχουν τόσα ατυχήματα. Δεν φταίει τόσο το αυτοκίνητο (οι δυνατότητές του είναι αυτές που είναι), αλλά ο Musk και η εταιρεία του που τις προωθούν ως auto-pilot, χωρίς να είναι. Αυτήν την στιγμή το πιο εξελιγμένο αντίστοιχο σύστημα είναι της GΜ και της ΜΒ. Καθώς όμως απέχουμε πάρα πολύ από την αυτόνομη οδήγηση, πρέπει ο οδηγός πάντα να έχει την προσοχή του και να μην επαναπαύεται.
Μα για αυτό και λέω δυνατότητες και όχι autopilot. Απο βίντεο που έχω δει τα τεσλα έχουν σώσει πλ κόσμο από τροχαία ακόμη και θανατηφόρα!
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Αμερική οι δυνατότητες αυτές είναι πλ μεγαλύτερες και σε πόλλες περιπτώσεις το autopilot λειτουργεί άψογα. Μέσα στα επόμενα χρόνια όσο μεγαλώνει π στόλος στης τεσλα Ευρώπη θα έχουμε και εδώ αυτές τις δυνατότητες!
Στα της ουσίας με κάλυψε και με τπ παραπάνω ο @monman2 !!!
Κόσμος και κοσμάκης έχει σκοτωθεί με το autopilot, επειδή πίστευε το ίδιο πράγμα... Αλλά αυτά παθαίνει κάποιος αν πιστεύει τον μεγαλύτερο παπατζή της αυτοκινητοβιομηχανίας. Πόσες ανακλήσεις έχουν γίνει για αυτό το θέμα και πόσες φορές η νομοθεσία σε διάφορες χώρες ανάγκασε την Tesla να μην το διαφημίζει ως αυτόνομη οδήγηση;
Όσο για την ΜΒ, είναι η μόνη με πιστοποίηση για Level 3. @monman2
Προσωπικά δεν θα εμπιστευόμουν κανένα σύστημα σήμερα.
Ο Διας αναπαράγει άκριτα ότι διαβάζει στο διπλανό φορουμάκι και το πασπαλίζει με μανδύα αυθεντίας
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@vdx said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@vdx said in TESLA FORUM:
χωρίς τις autonomous δυνατότητες του Τεσλα
Οι οποίες ουσιαστικά δεν είναι autonomous και για αυτό υπάρχουν τόσα ατυχήματα. Δεν φταίει τόσο το αυτοκίνητο (οι δυνατότητές του είναι αυτές που είναι), αλλά ο Musk και η εταιρεία του που τις προωθούν ως auto-pilot, χωρίς να είναι. Αυτήν την στιγμή το πιο εξελιγμένο αντίστοιχο σύστημα είναι της GΜ και της ΜΒ. Καθώς όμως απέχουμε πάρα πολύ από την αυτόνομη οδήγηση, πρέπει ο οδηγός πάντα να έχει την προσοχή του και να μην επαναπαύεται.
Μα για αυτό και λέω δυνατότητες και όχι autopilot. Απο βίντεο που έχω δει τα τεσλα έχουν σώσει πλ κόσμο από τροχαία ακόμη και θανατηφόρα!
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Αμερική οι δυνατότητες αυτές είναι πλ μεγαλύτερες και σε πόλλες περιπτώσεις το autopilot λειτουργεί άψογα. Μέσα στα επόμενα χρόνια όσο μεγαλώνει π στόλος στης τεσλα Ευρώπη θα έχουμε και εδώ αυτές τις δυνατότητες!
Στα της ουσίας με κάλυψε και με τπ παραπάνω ο @monman2 !!!
Κόσμος και κοσμάκης έχει σκοτωθεί με το autopilot, επειδή πίστευε το ίδιο πράγμα... Αλλά αυτά παθαίνει κάποιος αν πιστεύει τον μεγαλύτερο παπατζή της αυτοκινητοβιομηχανίας. Πόσες ανακλήσεις έχουν γίνει για αυτό το θέμα και πόσες φορές η νομοθεσία σε διάφορες χώρες ανάγκασε την Tesla να μην το διαφημίζει ως αυτόνομη οδήγηση;
Όσο για την ΜΒ, είναι η μόνη με πιστοποίηση για Level 3. @monman2
Προσωπικά δεν θα εμπιστευόμουν κανένα σύστημα σήμερα.
το autopilot σου λένε ρητα ότι πρέπει να χρησιμοποιείται ενω ο οδηγός παρακολουθει τι γίνεται και είναι έτοιμος να επέμβει. Αν εσυ το αφήνεις και πέφτεις για ύπνο δεν φταίει η τεχνολογία. Δεν εχει φτάσει η τεχνολογία ακόμη στο σημείο καποιο σύστημα να είναι τελειως αυτόνομο χωρίς να χρειάζεται οδηγο.
-
Μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για Αμερικάνους, όπου πρέπει να τους υπενθυμίζεται στις συσκευασίες απορρυπαντικών ότι η βρώση τους είναι επικίνδυνη για την υγεία τους.......
-
Όποιος εχει υπομονή ας δει το παρακάτω βίντεο που δεν κρύβει τα προβλήματα /bugs
δείχνει μια πολύ απαιτητική διαδρομή με έργα/ κλείσιμο λωρίδων , πολύ κίνηση και την πιο αγχωτική μανούβρα ακόμη και για εναν έμπειρο οδηγό
STOP και αριστερή στροφή σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης με μικρή ορατότητα .Το autopilot δεν είναι χρόνια μπροστά είναι Ολυμπιάδες !
-
@monman2 said in TESLA FORUM:
Το autopilot δεν είναι χρόνια μπροστά είναι Ολυμπιάδες !
Και είναι μπροστά επειδή η Tesla έχει πολλά αυτοκίνητα στο δρόμο, συνδεδεμένα στους server της να μαζεύουν στοιχεία διαδρομών.
Αυτή η βάση δεδομένων είναι που της δίνει το πλεονέκτημα. Θα αργήσουν αρκετά να τη φτάσουν. -
ωραια ολα αυτα, αλλα παντως ακομα και αν μπορουσαμε να εχουμε αυτο το συστημα στη χωρα μας, ουτε θα πληρωνα για να το αγορασω και ουτε θα το χρησιμοποιουσα αυτην τη στιγμη.
Adaptive cruise control και autosteer ειναι χρησιμο και το χρησιμοποιω σε οποιοδηποτε οχημα σε ταξιδια στην εθνικη οδο και οταν δεν υπαρχει πυκνη ροη οχηματων.
Τα συστηματα summon εχουν ενδιαφερον, ωστε να βγαλεις το αυτοκινητο αν εχει εγκλωβιστει απο αλλα παρκαρισμενα. Δυστυχως δνε ειναι διαθεσιμο στην ελλαδα για τεσλα απο οσο γνωριζω. -
Αυτά τα συστήματα είναι ωραία και τα χρησιμοποιώ πάντα με επιτήρηση απο μένα στο yaris μου
Η αυτόνομη οδήγηση όμως όταν τελειοποιηθεί και εγκριθεί θα λήξει τον Παγκόσμιο Πόλεμο των Τροχαίων Ατυχημάτων και θα τελειώσει τις εκατόμβες των νεκρών τραυματιών και παραπληγικών και τις συνέπειες στις οικογένειές που αφήνουν πίσω.
Μη ξεχνάμε οτι θα αφήσει χωρίς δουλειά τους δικηγόρους και τα δικαστήρια γιατί πάντα κάποιος ευθύνεται για ενα τροχαίο και εδω βλέπω την μόνη συνομωσιολογική πλευρά του θέματος
Η Tesla είναι η μόνη εταιρεία που επενδύει δεκάδες ΔΙΣ $ απο δικά της κεφάλαια στη αυτόνομη οδήγηση.
Φυσικά και αυτό είναι παπάτσα του Ίλον σύμφωνα με τον @realzeus εγω όμως που βλέπω το μέλλον με αισιοδοξία θέλω τα παιδιά και τα εγγόνια μου να ζήσουν χωρίς τροχαία ατυχήματα και μακάρι η παπάτζα να του βγεί .
TESLA FORUM