-
Δεν είναι μόνο ασχετοσύνης, είναι κυρίως λόγω τυχαιότητας του δείγματος. Συγκρίνετε συμπεριφορές στο χρόνο δύο αυτοκινήτων μόνο, και γενικεύετε από το μερικό? Τότε οι στατιστικολόγοι να σκίσουν τα πτυχία τους.
Και το δικό μου Ντάστερ είναι πιο γλήγορο από ένα Φερράρι Ένζο, το διαπίστωσα πρόσφατα. Εκείνο που δεν γνωρίζω είναι αν το Έντζο πήγαινε με ένα κύλινδρο μόνο γιατί οι υπόλοιποι δεν είχαν μπουζί, αλλά αφού ήταν πιο γλήγορο προχθές στην Κηφισίας, έτσι θα είναι, την ουρά μου έβλεπε συνέχεια. -
Οπότε η MB έχει διπλούς κωδικούς για τα ίδια εξαρτήματα, τα καλά για τα γερμανικά, τα μέτρια για τους άλλους, ή κάνει περισσότερους ελέγχους στην παραγωγή και στα εξαρτήματα για να βρει τα καλά για να βάλει στα γερμανικά και κάθεται και τα κρατάει στην άκρη για όταν είναι η ώρα να σταματήσουν την παραγωγή των ευρωπαϊκών οχημάτων για να ξεκινήσουν την παραγωγή των γερμανικών και έχει και καλύτερα ανταλλακτικά για την γερμανική αγορά και δεν αυξάνει το κόστος όλο αυτό.
Και αυτό για την Γερμανία μόνο, η Αυστρία π.χ. που είναι δίπλα δεν έχει απαιτήσεις για ποιοτικό Μερσεντές, ούτε π.χ η Σουηδία από πάνω που τα πάντα είναι πανάκριβα.Λογικό να χάνουν λεφτά μετά και να προσπαθούν να κόψουν από παντού και να τους έχουν φάει οι Κινέζοι.
-
@d_m said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@kostis20 said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@d_m said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@dstou said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
Είναι απλά πρόσθετος εξοπλισμός για την αντιμετώπιση του χειμώνα αυτό το λεγόμενο 'γερμανικών προδιαγραφών'. Άμα θες, το βάζεις και σε ένα μερσεντέ που θα κινείται στη Σαχάρα, άσχετα αν θα σου είναι άχρηστο. Αυτό με τις 'γερμανικές προδιαγραφές' πάντως έχει διπλή ανάγνωση, γιατί παλιά υπήρχαν και οι 'ελληνικές προδιαγραφές' αν θέλετε. Όταν πήγα για πρώτη φορά Γερμανία στα νάιντις να φέρω το πρώτο μου μετάχειρο C180, είναι ζήτημα αν τα μισά που έβρισκα είχαν ερκοντίσιο. Για δε αμάξια τύπου γκολφ και πόλο, είναι ζήτημα αν είχαν ένα στα 5. Στο γρίχελαντ είχαν ΟΛΑ από τότε. Τους έκανα πλάκα τους Γερμανοί, τα αμάξια ελληνικών προδιαγραφών είναι καλύτερα, οδηγάτε τενεκέδες άδειους τους έλεγα...
Εστιάζω όχι τόσο στις διαφορές του εξοπλισμού, όσο στην ποιότητα των εξαρτημάτων και εν γένει της κατασκευής. Δεν μπορεί το γερμανικών προδιαγραφών να έχει μηδεν προβλήματα ως τις 900Κ και το άλλο συνέχεια...ή το πρώτο 'βαρύτερες' πόρτες από το δεύτερο.
Δεν ισχύει με τίποτα ακριβως αυτο που ρωτάς.Ο κολλητος μου δουλευε μηχανολόγος στην ΜΒ δεκα χρόνια περίπου και το εχουμε συζητήσει πολλές φορές. Οτι και να κανουμε δυο ελληνες ταξιτζήδες το πιθανότερο ... ειναι ψιλοασχετοι.
μακάρι να μην ισχύει - αλλά αν τα παιδιά ήταν άσχετα δεν θα το έκανα θέμα....όχι μόνο έχουν γράψει εκατομμύρια χλμ, αλλά πάνε οι ίδιοι στους εμπόρους έξω και αγοράζουν αυτοκίνητα όπως προανέφερα.
Μην στέκεσαι πάντα στα λεγόμενα του κόσμου.... Ο ένας μπορεί να σέβεται το αμάξι ο άλλος να είναι ο πιο καφρος
Έχω τρέλα με τα Μερσεντές,ο Μ111 είναι ο πιο αξιόπιστος βενζινοκινητήρας που έχει βγάλει η μερκ,κι όμως αν δεις στο ίντερνετ θα βρεθεί τύπος με σπασμένη βαλβίδα!!! , θα βρεθεί τύπος-συνεργειο που έβγαλε τεντωτηρα,δεν του έκανε reset και έκοψε σε 1 μέρα εκκεντροφόρο ή τύποι που βάζουν 20w50 και νιώθουν περήφανοι......
Σε γενικές γραμμές τα αυτοκίνητα όλων των εταιρειών όπως τους φέρεσαι σου φέρονται....
Νταξει εξαίρεση τα rover και τα land ..... -
@super-t said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
Οπότε η MB έχει διπλούς κωδικούς για τα ίδια εξαρτήματα, τα καλά για τα γερμανικά, τα μέτρια για τους άλλους, ή κάνει περισσότερους ελέγχους στην παραγωγή και στα εξαρτήματα για να βρει τα καλά για να βάλει στα γερμανικά και κάθεται και τα κρατάει στην άκρη για όταν είναι η ώρα να σταματήσουν την παραγωγή των ευρωπαϊκών οχημάτων για να ξεκινήσουν την παραγωγή των γερμανικών και έχει και καλύτερα ανταλλακτικά για την γερμανική αγορά και δεν αυξάνει το κόστος όλο αυτό.
Και αυτό για την Γερμανία μόνο, η Αυστρία π.χ. που είναι δίπλα δεν έχει απαιτήσεις για ποιοτικό Μερσεντές, ούτε π.χ η Σουηδία από πάνω που τα πάντα είναι πανάκριβα.Λογικό να χάνουν λεφτά μετά και να προσπαθούν να κόψουν από παντού και να τους έχουν φάει οι Κινέζοι.
θα προσπαθήσω να μάθω από τους ίδιους τους οδηγούς, πως διαχωρίζονται τα γερμανικών με τα ευρωπαικών προδιαγραφών - αν λάβω απάντηση θα την κοινοποιήσω εδώ.
-
@dstou said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
Δεν είναι μόνο ασχετοσύνης, είναι κυρίως λόγω τυχαιότητας του δείγματος. Συγκρίνετε συμπεριφορές στο χρόνο δύο αυτοκινήτων μόνο, και γενικεύετε από το μερικό? Τότε οι στατιστικολόγοι να σκίσουν τα πτυχία τους.
Και το δικό μου Ντάστερ είναι πιο γλήγορο από ένα Φερράρι Ένζο, το διαπίστωσα πρόσφατα. Εκείνο που δεν γνωρίζω είναι αν το Έντζο πήγαινε με ένα κύλινδρο μόνο γιατί οι υπόλοιποι δεν είχαν μπουζί, αλλά αφού ήταν πιο γλήγορο προχθές στην Κηφισίας, έτσι θα είναι, την ουρά μου έβλεπε συνέχεια.προσωπικά ούτε γενικεύω ούτε παίρνω θέση...προβληματίζομαι , με βάση πολύ συγκεκριμένο παράδειγμα.
-
This post is deleted! -
@w202-amg said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@d_m said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@kostis20 said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@d_m said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@dstou said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
Είναι απλά πρόσθετος εξοπλισμός για την αντιμετώπιση του χειμώνα αυτό το λεγόμενο 'γερμανικών προδιαγραφών'. Άμα θες, το βάζεις και σε ένα μερσεντέ που θα κινείται στη Σαχάρα, άσχετα αν θα σου είναι άχρηστο. Αυτό με τις 'γερμανικές προδιαγραφές' πάντως έχει διπλή ανάγνωση, γιατί παλιά υπήρχαν και οι 'ελληνικές προδιαγραφές' αν θέλετε. Όταν πήγα για πρώτη φορά Γερμανία στα νάιντις να φέρω το πρώτο μου μετάχειρο C180, είναι ζήτημα αν τα μισά που έβρισκα είχαν ερκοντίσιο. Για δε αμάξια τύπου γκολφ και πόλο, είναι ζήτημα αν είχαν ένα στα 5. Στο γρίχελαντ είχαν ΟΛΑ από τότε. Τους έκανα πλάκα τους Γερμανοί, τα αμάξια ελληνικών προδιαγραφών είναι καλύτερα, οδηγάτε τενεκέδες άδειους τους έλεγα...
Εστιάζω όχι τόσο στις διαφορές του εξοπλισμού, όσο στην ποιότητα των εξαρτημάτων και εν γένει της κατασκευής. Δεν μπορεί το γερμανικών προδιαγραφών να έχει μηδεν προβλήματα ως τις 900Κ και το άλλο συνέχεια...ή το πρώτο 'βαρύτερες' πόρτες από το δεύτερο.
Δεν ισχύει με τίποτα ακριβως αυτο που ρωτάς.Ο κολλητος μου δουλευε μηχανολόγος στην ΜΒ δεκα χρόνια περίπου και το εχουμε συζητήσει πολλές φορές. Οτι και να κανουμε δυο ελληνες ταξιτζήδες το πιθανότερο ... ειναι ψιλοασχετοι.
μακάρι να μην ισχύει - αλλά αν τα παιδιά ήταν άσχετα δεν θα το έκανα θέμα....όχι μόνο έχουν γράψει εκατομμύρια χλμ, αλλά πάνε οι ίδιοι στους εμπόρους έξω και αγοράζουν αυτοκίνητα όπως προανέφερα.
Μην στέκεσαι πάντα στα λεγόμενα του κόσμου.... Ο ένας μπορεί να σέβεται το αμάξι ο άλλος να είναι ο πιο καφρος
Έχω τρέλα με τα Μερσεντές,ο Μ111 είναι ο πιο αξιόπιστος βενζινοκινητήρας που έχει βγάλει η μερκ,κι όμως αν δεις στο ίντερνετ θα βρεθεί τύπος με σπασμένη βαλβίδα!!! , θα βρεθεί τύπος-συνεργειο που έβγαλε τεντωτηρα,δεν του έκανε reset και έκοψε σε 1 μέρα εκκεντροφόρο ή τύποι που βάζουν 20w50 και νιώθουν περήφανοι......
Σε γενικές γραμμές τα αυτοκίνητα όλων των εταιρειών όπως τους φέρεσαι σου φέρονται....
Νταξει εξαίρεση τα rover και τα land .....τα δύο ίδια αυτοκίνητα είναι αυτοματα - τα παιδιά είναι αδέλφια και ιδιοκτήτες και οδηγούν πολύ παρόμοια με κριτήριο τη μακροζωία των αυτοκινήτων.Κάθε χαμένη ΩΡΑ (όχι μέρα) για αυτούς σε συνεργείο είναι μεγάλη οικονομική ζημιά...
-
@d_m said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@kostis20 said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@d_m said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@dstou said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
Είναι απλά πρόσθετος εξοπλισμός για την αντιμετώπιση του χειμώνα αυτό το λεγόμενο 'γερμανικών προδιαγραφών'. Άμα θες, το βάζεις και σε ένα μερσεντέ που θα κινείται στη Σαχάρα, άσχετα αν θα σου είναι άχρηστο. Αυτό με τις 'γερμανικές προδιαγραφές' πάντως έχει διπλή ανάγνωση, γιατί παλιά υπήρχαν και οι 'ελληνικές προδιαγραφές' αν θέλετε. Όταν πήγα για πρώτη φορά Γερμανία στα νάιντις να φέρω το πρώτο μου μετάχειρο C180, είναι ζήτημα αν τα μισά που έβρισκα είχαν ερκοντίσιο. Για δε αμάξια τύπου γκολφ και πόλο, είναι ζήτημα αν είχαν ένα στα 5. Στο γρίχελαντ είχαν ΟΛΑ από τότε. Τους έκανα πλάκα τους Γερμανοί, τα αμάξια ελληνικών προδιαγραφών είναι καλύτερα, οδηγάτε τενεκέδες άδειους τους έλεγα...
Εστιάζω όχι τόσο στις διαφορές του εξοπλισμού, όσο στην ποιότητα των εξαρτημάτων και εν γένει της κατασκευής. Δεν μπορεί το γερμανικών προδιαγραφών να έχει μηδεν προβλήματα ως τις 900Κ και το άλλο συνέχεια...ή το πρώτο 'βαρύτερες' πόρτες από το δεύτερο.
Δεν ισχύει με τίποτα ακριβως αυτο που ρωτάς.Ο κολλητος μου δουλευε μηχανολόγος στην ΜΒ δεκα χρόνια περίπου και το εχουμε συζητήσει πολλές φορές. Οτι και να κανουμε δυο ελληνες ταξιτζήδες το πιθανότερο ... ειναι ψιλοασχετοι.
μακάρι να μην ισχύει - αλλά αν τα παιδιά ήταν άσχετα δεν θα το έκανα θέμα....όχι μόνο έχουν γράψει εκατομμύρια χλμ, αλλά πάνε οι ίδιοι στους εμπόρους έξω και αγοράζουν αυτοκίνητα όπως προανέφερα.
Προσωπικά δε μου λεει κατι αυτό. Δεν εχω γνωρίσει σχετικό ταξιτζή πόσο μάλλον ρεαλιστη.Επίσης οι περισσότεροι εμποροι αυτοκινήτων είναι επίσης ασχετοι ή τους νοιαζει μόνο το κερδος. Κάποιος που εισαγει αυτοκίνητα απο τη Γερμανία προφανώς και βολευεται να συντηρούνται τετοιο μύθοι για ευνοητους λόγους.
-
@d_m said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@w202-amg said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@d_m said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@kostis20 said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@d_m said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@dstou said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
Είναι απλά πρόσθετος εξοπλισμός για την αντιμετώπιση του χειμώνα αυτό το λεγόμενο 'γερμανικών προδιαγραφών'. Άμα θες, το βάζεις και σε ένα μερσεντέ που θα κινείται στη Σαχάρα, άσχετα αν θα σου είναι άχρηστο. Αυτό με τις 'γερμανικές προδιαγραφές' πάντως έχει διπλή ανάγνωση, γιατί παλιά υπήρχαν και οι 'ελληνικές προδιαγραφές' αν θέλετε. Όταν πήγα για πρώτη φορά Γερμανία στα νάιντις να φέρω το πρώτο μου μετάχειρο C180, είναι ζήτημα αν τα μισά που έβρισκα είχαν ερκοντίσιο. Για δε αμάξια τύπου γκολφ και πόλο, είναι ζήτημα αν είχαν ένα στα 5. Στο γρίχελαντ είχαν ΟΛΑ από τότε. Τους έκανα πλάκα τους Γερμανοί, τα αμάξια ελληνικών προδιαγραφών είναι καλύτερα, οδηγάτε τενεκέδες άδειους τους έλεγα...
Εστιάζω όχι τόσο στις διαφορές του εξοπλισμού, όσο στην ποιότητα των εξαρτημάτων και εν γένει της κατασκευής. Δεν μπορεί το γερμανικών προδιαγραφών να έχει μηδεν προβλήματα ως τις 900Κ και το άλλο συνέχεια...ή το πρώτο 'βαρύτερες' πόρτες από το δεύτερο.
Δεν ισχύει με τίποτα ακριβως αυτο που ρωτάς.Ο κολλητος μου δουλευε μηχανολόγος στην ΜΒ δεκα χρόνια περίπου και το εχουμε συζητήσει πολλές φορές. Οτι και να κανουμε δυο ελληνες ταξιτζήδες το πιθανότερο ... ειναι ψιλοασχετοι.
μακάρι να μην ισχύει - αλλά αν τα παιδιά ήταν άσχετα δεν θα το έκανα θέμα....όχι μόνο έχουν γράψει εκατομμύρια χλμ, αλλά πάνε οι ίδιοι στους εμπόρους έξω και αγοράζουν αυτοκίνητα όπως προανέφερα.
Μην στέκεσαι πάντα στα λεγόμενα του κόσμου.... Ο ένας μπορεί να σέβεται το αμάξι ο άλλος να είναι ο πιο καφρος
Έχω τρέλα με τα Μερσεντές,ο Μ111 είναι ο πιο αξιόπιστος βενζινοκινητήρας που έχει βγάλει η μερκ,κι όμως αν δεις στο ίντερνετ θα βρεθεί τύπος με σπασμένη βαλβίδα!!! , θα βρεθεί τύπος-συνεργειο που έβγαλε τεντωτηρα,δεν του έκανε reset και έκοψε σε 1 μέρα εκκεντροφόρο ή τύποι που βάζουν 20w50 και νιώθουν περήφανοι......
Σε γενικές γραμμές τα αυτοκίνητα όλων των εταιρειών όπως τους φέρεσαι σου φέρονται....
Νταξει εξαίρεση τα rover και τα land .....τα δύο ίδια αυτοκίνητα είναι αυτοματα - τα παιδιά είναι αδέλφια και ιδιοκτήτες και οδηγούν πολύ παρόμοια με κριτήριο τη μακροζωία των αυτοκινήτων.Κάθε χαμένη ΩΡΑ (όχι μέρα) για αυτούς σε συνεργείο είναι μεγάλη οικονομική ζημιά...
Δεν παίζει ρόλο, ας πούμε το πιο απλό,εγώ και ο πατέρας μου οδηγούμε ακριβώς με το ίδιο στυλ οδήγησης, για να ζήσει η w202 παραπάνω διότι έχει 625.000κμ αποφεύγουμε το έντονο στροφαρισμα. Όταν είναι να προσπεράσουμε νταλίκες,ο πατέρας μου χρησιμοποιεί όπως πάντα το kickdown ,λόγω 4ταχυτου κιβώτιου είναι έντονο-γρηγορο το κατέβασμα 4-2α και όχι ευγενικό για τον κινητήρα . Εγώ κατεβάζω πριν τη στροφή χειροκίνητα με χαμηλές στροφές.
Δεν είναι το ίδιο, υπάρχουν πολλά πράγματα που κάποιος κάνει σωστά στη χρήση και συντήρηση ενός αυτοκινήτου και κάποιος άλλος λάθος. -
@w202-amg said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@d_m said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@w202-amg said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@d_m said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@kostis20 said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@d_m said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@dstou said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
Είναι απλά πρόσθετος εξοπλισμός για την αντιμετώπιση του χειμώνα αυτό το λεγόμενο 'γερμανικών προδιαγραφών'. Άμα θες, το βάζεις και σε ένα μερσεντέ που θα κινείται στη Σαχάρα, άσχετα αν θα σου είναι άχρηστο. Αυτό με τις 'γερμανικές προδιαγραφές' πάντως έχει διπλή ανάγνωση, γιατί παλιά υπήρχαν και οι 'ελληνικές προδιαγραφές' αν θέλετε. Όταν πήγα για πρώτη φορά Γερμανία στα νάιντις να φέρω το πρώτο μου μετάχειρο C180, είναι ζήτημα αν τα μισά που έβρισκα είχαν ερκοντίσιο. Για δε αμάξια τύπου γκολφ και πόλο, είναι ζήτημα αν είχαν ένα στα 5. Στο γρίχελαντ είχαν ΟΛΑ από τότε. Τους έκανα πλάκα τους Γερμανοί, τα αμάξια ελληνικών προδιαγραφών είναι καλύτερα, οδηγάτε τενεκέδες άδειους τους έλεγα...
Εστιάζω όχι τόσο στις διαφορές του εξοπλισμού, όσο στην ποιότητα των εξαρτημάτων και εν γένει της κατασκευής. Δεν μπορεί το γερμανικών προδιαγραφών να έχει μηδεν προβλήματα ως τις 900Κ και το άλλο συνέχεια...ή το πρώτο 'βαρύτερες' πόρτες από το δεύτερο.
Δεν ισχύει με τίποτα ακριβως αυτο που ρωτάς.Ο κολλητος μου δουλευε μηχανολόγος στην ΜΒ δεκα χρόνια περίπου και το εχουμε συζητήσει πολλές φορές. Οτι και να κανουμε δυο ελληνες ταξιτζήδες το πιθανότερο ... ειναι ψιλοασχετοι.
μακάρι να μην ισχύει - αλλά αν τα παιδιά ήταν άσχετα δεν θα το έκανα θέμα....όχι μόνο έχουν γράψει εκατομμύρια χλμ, αλλά πάνε οι ίδιοι στους εμπόρους έξω και αγοράζουν αυτοκίνητα όπως προανέφερα.
Μην στέκεσαι πάντα στα λεγόμενα του κόσμου.... Ο ένας μπορεί να σέβεται το αμάξι ο άλλος να είναι ο πιο καφρος
Έχω τρέλα με τα Μερσεντές,ο Μ111 είναι ο πιο αξιόπιστος βενζινοκινητήρας που έχει βγάλει η μερκ,κι όμως αν δεις στο ίντερνετ θα βρεθεί τύπος με σπασμένη βαλβίδα!!! , θα βρεθεί τύπος-συνεργειο που έβγαλε τεντωτηρα,δεν του έκανε reset και έκοψε σε 1 μέρα εκκεντροφόρο ή τύποι που βάζουν 20w50 και νιώθουν περήφανοι......
Σε γενικές γραμμές τα αυτοκίνητα όλων των εταιρειών όπως τους φέρεσαι σου φέρονται....
Νταξει εξαίρεση τα rover και τα land .....τα δύο ίδια αυτοκίνητα είναι αυτοματα - τα παιδιά είναι αδέλφια και ιδιοκτήτες και οδηγούν πολύ παρόμοια με κριτήριο τη μακροζωία των αυτοκινήτων.Κάθε χαμένη ΩΡΑ (όχι μέρα) για αυτούς σε συνεργείο είναι μεγάλη οικονομική ζημιά...
Δεν παίζει ρόλο, ας πούμε το πιο απλό,εγώ και ο πατέρας μου οδηγούμε ακριβώς με το ίδιο στυλ οδήγησης, για να ζήσει η w202 παραπάνω διότι έχει 625.000κμ αποφεύγουμε το έντονο στροφαρισμα. Όταν είναι να προσπεράσουμε νταλίκες,ο πατέρας μου χρησιμοποιεί όπως πάντα το kickdown ,λόγω 4ταχυτου κιβώτιου είναι έντονο-γρηγορο το κατέβασμα 4-2α και όχι ευγενικό για τον κινητήρα . Εγώ κατεβάζω πριν τη στροφή χειροκίνητα με χαμηλές στροφές.
Δεν είναι το ίδιο, υπάρχουν πολλά πράγματα που κάποιος κάνει σωστά στη χρήση και συντήρηση ενός αυτοκινήτου και κάποιος άλλος λάθος.Kατ' αρχάς τα παιδιά εναλλάσσουν τα αυτοκίνητα, ανάλογα με τις πληρότητες για το κάθε ταξίδι. 'Εχω παρατηρήσει ότι και οι δύο δεν κατεβάζουν ποτέ ΄χειροκίνητα' ταχύτητα στο αυτόματο κιβώτιο. Αντίθετα, εγώ δεν αφήνω ήσυχο το 7DCT του Tucson-λυσσάω με τα paddles και η χρήση του οχήματος φυσικά δεν είναι επαγγελματική. Θέλω να πω ότι και οι δύο έχουν στόχο τη μακροζωία των μηχανικών μερών, ώστε μετα το 1Μ χλμ να αντικαταστήσουν τα αυτοκίνητα ...
-
Από όσα σου λένε για τους ταρίφες να πιστεύεις τα μισά. Από όσα λένε οι ίδιοι οι ταρίφες να μην πιστεύεις τίποτα!
-
@billy84 said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
Από όσα σου λένε για τους ταρίφες να πιστεύεις τα μισά. Από όσα λένε οι ίδιοι οι ταρίφες να μην πιστεύεις τίποτα!
χαχα, αλήθειες προσπαθώ να βγάλω, γιατί ως τώρα έχω απλά υποψίες...
-
@d_m said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
Για να είμαι ειλικρινής, δεν ρώτησα ΠΩΣ ξεχωρίζουν τις αντίστοιχες 'προδιαγραφές' ...και το δικό μου μυαλό πήγε στο vin decoder αλλά, εφόσον μιλάμε για τόσο μεγάλες διαφορές στην ποιότητα των εξαρτημάτων, ίσως να μην είναι αναγνωρίσιμα απο το vin.
Το κατάλαβα. Το "πως" το έγραψα για να πω ότι η χώρα προορισμού ειναι μέσα στα δεδομένα κατασευής του αυτοκινήτου, οπότε ίσως κάπου να μετράει. Δεν το γνωρίζω, απλά το αναφέρω.
-
Ένιωσα σαν να μπήκα στην DeLorean και να χρονομεταφέρθηκα στα '80s με αυτό το ερώτημα.
Κάποτε είχαν διαφορετικές προδιαγραφές κάποια αυτοκίνητα (όχι όλα) που προορίζονταν για extreme κλίματα. Eιδικά πιο ενισχυμένο σύστημα ψύξης και ψηλωμένες αναρτήσεις όσα προορίζονταν για Αφρική ή Λατινική Αμερική, για παράδειγμα. Το ίδιο έκανε π.χ, και η Avtovaz (Lada) όταν κατασκεύαζε το Zhiguli (2107) για τους δρόμους και το ψύχος της ΕΣΣΔ, το οποίο βασίζονταν αρχικά σε Ιταλικό σχέδιο (FIAT). Εδώ και δεκαετίες δεν ισχύει κάτι τέτοιο, εκτός από μοντέλα που προορίζονται μόνο για συγκεκριμένες αγορές, οπότε είναι προσαρμοσμένα στις τοπικές απαιτήσεις. Οτιδήποτε κυκλοφορείς στην Ευρώπη είναι ίδιων προδιαγραφών, εκτός αν είναι διαφορετική έκδοση (π.χ. μια πιο σπορ έκδοση που πωλείται μόνον σε μία χώρα).
-
@realzeus said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
Ένιωσα σαν να μπήκα στην DeLorean και να χρονομεταφέρθηκα στα '80s με αυτό το ερώτημα.
Κάποτε είχαν διαφορετικές προδιαγραφές κάποια αυτοκίνητα (όχι όλα) που προορίζονταν για extreme κλίματα. Eιδικά πιο ενισχυμένο σύστημα ψύξης και ψηλωμένες αναρτήσεις όσα προορίζονταν για Αφρική ή Λατινική Αμερική, για παράδειγμα. Το ίδιο έκανε π.χ, και η Avtovaz (Lada) όταν κατασκεύαζε το Zhiguli (2107) για τους δρόμους και το ψύχος της ΕΣΣΔ, το οποίο βασίζονταν αρχικά σε Ιταλικό σχέδιο (FIAT). Εδώ και δεκαετίες δεν ισχύει κάτι τέτοιο, εκτός από μοντέλα που προορίζονται μόνο για συγκεκριμένες αγορές, οπότε είναι προσαρμοσμένα στις τοπικές απαιτήσεις. Οτιδήποτε κυκλοφορείς στην Ευρώπη είναι ίδιων προδιαγραφών, εκτός αν είναι διαφορετική έκδοση (π.χ. μια πιο σπορ έκδοση που πωλείται μόνον σε μία χώρα).
Το λογικό είναι αυτό που αναφέρετε όλοι οι φίλοι στο topic, ότι δεν τίθεται θέμα διαφορετικών προδιαγραφών.
Θα ρωτήσω τον οδηγό πως ξεχωρίζει τις γερμανικές από τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές όταν πηγαίνει σε μια αντιπροσωπεία ή έμπορο στη Γερμανία και θα επανέλθω. -
@d_m said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@realzeus said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
Ένιωσα σαν να μπήκα στην DeLorean και να χρονομεταφέρθηκα στα '80s με αυτό το ερώτημα.
Κάποτε είχαν διαφορετικές προδιαγραφές κάποια αυτοκίνητα (όχι όλα) που προορίζονταν για extreme κλίματα. Eιδικά πιο ενισχυμένο σύστημα ψύξης και ψηλωμένες αναρτήσεις όσα προορίζονταν για Αφρική ή Λατινική Αμερική, για παράδειγμα. Το ίδιο έκανε π.χ, και η Avtovaz (Lada) όταν κατασκεύαζε το Zhiguli (2107) για τους δρόμους και το ψύχος της ΕΣΣΔ, το οποίο βασίζονταν αρχικά σε Ιταλικό σχέδιο (FIAT). Εδώ και δεκαετίες δεν ισχύει κάτι τέτοιο, εκτός από μοντέλα που προορίζονται μόνο για συγκεκριμένες αγορές, οπότε είναι προσαρμοσμένα στις τοπικές απαιτήσεις. Οτιδήποτε κυκλοφορείς στην Ευρώπη είναι ίδιων προδιαγραφών, εκτός αν είναι διαφορετική έκδοση (π.χ. μια πιο σπορ έκδοση που πωλείται μόνον σε μία χώρα).
Το λογικό είναι αυτό που αναφέρετε όλοι οι φίλοι στο topic, ότι δεν τίθεται θέμα διαφορετικών προδιαγραφών.
Θα ρωτήσω τον οδηγό πως ξεχωρίζει τις γερμανικές από τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές όταν πηγαίνει σε μια αντιπροσωπεία ή έμπορο στη Γερμανία και θα επανέλθω.Φίλε,
Πολλοί παραπάνω σου είπαν το ότι δεν ισχύει αυτό, οπότε δεν χρειάζεται να το ξαναπω εγώ.Θα σου πω μόνο οτι δεδομένου οτι τα συγκεκριμένα άτομα εμπορεύονται εισαγόμενα μεταχειρισμένα από Γερμανία, προφανώς τους συμφέρει να "συντηρούν" αυτό το μύθο, και έχουν ξεκάθαρο οικονομικό όφελος από αυτό.
Αυτός ο μύθος, στην προ-internet εποχή, μπορούσε κάπως να σταθεί. Σήμερα όχι. Άλλωστε σε πολλές μάρκες μπορείς να αγοράσεις αυτοκίνητο ηλεκτρονικά, χωρίς καν φυσική παρουσία (εννοώ προφανώς οτι αν ο παραπάνω μύθος ήταν πραγματικότητα θα υπήρχε η επιλογή να διαλέξεις "Γερμανικές" ή "Ευρωπαϊκές" προδιαγραφές κατευθείαν στο site πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας).
Και για να το πω απλά, μην πιστεύεις οτι παπάτζα σου πετάει ο καθένας, ακόμη και αν στο παίζει "φίλος".
-
Χρόνια πολλά στην ομάδα,
Έμαθα κάποιες πληροφορίες και τις παραθετω:
Υπάρχει ένας χαρακτηρισμος ονοματι "origine" που τον αναγραφουν ακόμα και σε αγγελίες στο mobile.de.
Αν πρόκειται για γερμανικών προδιαγραφών, το origine ειναι Germany και σε διαφορετική περίπτωση είναι ΕU.
Ο άνθρωπος που μίλησα επιμένει ότι υπάρχουν σαφείς διαφορές και οι ντίλερ & οι μάντρες στη Γερμανία διευκρινίζουν πάντα το origin στον αγοραστή αν τους ζητηθεί.
Τον ρώτησα αν ο χαρακτηρισμος φαίνεται σε κάποιο ευκρινές σημείο του αμαξώματος και απάντησε ότι δεν το έχει ψάξει και ότι ενδεχομένως να διακρίνεται από τον αριθμό πλαισίου. -
Όντως η "αποκρυπτογράφηση" του VIN δίνει και το εργοστάσιο παραγωγής και τη χώρα για την οποία προορίζονταν το αυτοκίνητο. Αλλά κατά πόσο είναι ένδειξη διαφορετικών προδιαγραφών στη σημερινή ρομποτοποιημένη (σε μεγάλο βαθμό) παραγωγή είναι αμφίβολο.
Πιθανώς είναι ότι και το "ελληνικής αντιπροσωπείας" στα ελληνικά μεταχειρισμένα. Μια ψιλο-βεβαίωση ότι δεν έχει αλλάξει 10 χέρια ή αλλαγή χώρας για τη δημιουργία νέας άδειας κυκλοφορίας. -
@d_m said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
Χρόνια πολλά στην ομάδα,
Έμαθα κάποιες πληροφορίες και τις παραθετω:
Υπάρχει ένας χαρακτηρισμος ονοματι "origine" που τον αναγραφουν ακόμα και σε αγγελίες στο mobile.de.
Αν πρόκειται για γερμανικών προδιαγραφών, το origine ειναι Germany και σε διαφορετική περίπτωση είναι ΕU.
Τον ρώτησα αν ο χαρακτηρισμος φαίνεται σε κάποιο ευκρινές σημείο του αμαξώματος και απάντησε ότι δεν το έχει ψάξει και ότι ενδεχομένως να διακρίνεται από τον αριθμό πλαισίου.Aκριβώς ότι έγραψα πριν μερικές ημέρες και να φαίνεται στην αποδικοποίηση του VIN. Mαλιστα οι περισσότεροι κατασκευαστές δεν γράφουν "Γερμανία" και "ΕΕ", αλλά την κάθε χώρα ξεχωριστά, π.χ. "Ελλάδα". Όπως προείπα, δεν έχω ιδέα εαν αυτό σημαινει καλύτερες ή χειρότερες προδιαγραφές, εκτός π.χ. από ενισχυμένο σύστημα ψύξης για ζεστές χώρες.
@fanis75 said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
To μόνο που ξέρω, ειναι ότι όλα τα αυτοκίνητα εαν δούμε ένα vin decoder, θα δούμε ότι μέσα στα χαρακτηριστικά (χρώμα, ταπετσαρία, εξοπλισμός, κινητήρας, μετάδοση, κλπ.) ειναι και η χώρα για την οποία προορίζονται. Δεν ξέρω εαν αυτό σημαίνει και άλλες προδιαγραφές (πέρα από ενισχυμένο ψυγείο π.χ. για την έρημο) στην κατασκευή.
Περί διαφορετικών προδιαγραφών