-
είχα πρόσφατα συζήτηση με επαγγελματία οδηγό ταξί της εμπιστοσύνης μου, τον οποίο δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω. Αγόρασαν με τον αδελφό του (επίσης οδηγό ταξί), δύο ΙΔΙΑ, καινούρια Mercedes E-Class diesel, το ένα εισαγωγή από Γερμανία με γερμανικές προδιαγραφές και το άλλο από Ελλάδα (υποτίθεται με ευρωπαικές προδιαγραφές, ήτοι μη γερμανικές). Το πρώτο διήνυσε 900,000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα. Το ελληνικής εισαγωγής παρουσίαζε συνέχεια βλάβες. Η αντιδιαβρωτική επίστρωση του δαπέδου στο γερμανικών προδιαγραφών είναι διπλή. Ακόμα και το βάρος στις πόρτες δείχνει καλύτερα υλικά στο πρώτο !
Συμπέρασμα, η παλιά ιστορία περί προδιαγραφών δείχνει οτι είναι υπαρκτή... -
Απέθαντοι αυτοί οι μύθοι, θα ανακυκλώνονται αενάως, ειδικά από τους πανεπιστήμονες των ταξί
-
@elvet said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
Απέθαντοι αυτοί οι μύθοι, θα ανακυκλώνονται αενάως, ειδικά από τους πανεπιστήμονες των ταξί
μιλάμε για νέους ανθρώπους που έχουν προσωπική εμπειρία στο θέμα και κανένα προφανή λόγο να παραπλανήσουν...
-
@d_m said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@elvet said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
Απέθαντοι αυτοί οι μύθοι, θα ανακυκλώνονται αενάως, ειδικά από τους πανεπιστήμονες των ταξί
μιλάμε για νέους ανθρώπους που έχουν προσωπική εμπειρία στο θέμα και κανένα προφανή λόγο να παραπλανήσουν...
Δεν επιδέχεται και πολλή κριτική το ζήτημα. Είναι μύθοι που κυριαρχούσαν από τους μαντράδες τη δεκατία του ’80, την εποχή που αποθεώνονταν τα σαπάκια της Γερμανίας την εποχή της απαγόρευσης των κυβικών στην Ελλάδα.
Γνωρίζουν οι νέοι αυτοί άνθρωποι τι είναι οι «προδιαγραφές» σε μία γραμμή μαζικής παραγωγής; Δηλαδή φτιάχνονται σε άλλο εργοστάσιο αυτά που θα καταλήξουν στην αγορά της Γερμανίας ή από άλλα υλικά; -
@elvet said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@d_m said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@elvet said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
Απέθαντοι αυτοί οι μύθοι, θα ανακυκλώνονται αενάως, ειδικά από τους πανεπιστήμονες των ταξί
μιλάμε για νέους ανθρώπους που έχουν προσωπική εμπειρία στο θέμα και κανένα προφανή λόγο να παραπλανήσουν...
Δεν επιδέχεται και πολλή κριτική το ζήτημα. Είναι μύθοι που κυριαρχούσαν από τους μαντράδες τη δεκατία του ’80, την εποχή που αποθεώνονταν τα σαπάκια της Γερμανίας την εποχή της απαγόρευσης των κυβικών στην Ελλάδα.
Γνωρίζουν οι νέοι αυτοί άνθρωποι τι είναι οι «προδιαγραφές» σε μία γραμμή μαζικής παραγωγής; Δηλαδή φτιάχνονται σε άλλο εργοστάσιο αυτά που θα καταλήξουν στην αγορά της Γερμανίας ή από άλλα υλικά;το πιθανότερο, από άλλα υλικά σε κάποια μηχανικά μέρη και στην κατασκευή του οχήματος. Μακάρι να μην ισχύει, ποιος θέλει αυτοκίνητο υποδεέστερης ποιότητας από των ΄γερμανικών προδιαγραφών'? Επίσης , απο τα λεγομενα του οδηγου, στην ίδια τη Γερμανία ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει αυτοκίνητο γερμανικών ή ευρωπαϊκών προδιαγραφών.
-
Εν μέρει, αναιρείς αυτό που λες. Δηλαδή, εάν όντως τα αυτοκίνητα γερμανικών προδιαγραφών είναι ανώτερα, πόσο μπιπ πρέπει να είναι ο Γερμανός καταναλωτής για να επιλέξει το ευρωπαϊκών προδιαγραφών από τη στιγμή που η τιμή τους είναι η ίδια;
-
@trader said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
Εν μέρει, αναιρείς αυτό που λες. Δηλαδή, εάν όντως τα αυτοκίνητα γερμανικών προδιαγραφών είναι ανώτερα, πόσο μπιπ πρέπει να είναι ο Γερμανός καταναλωτής για να επιλέξει το ευρωπαϊκών προδιαγραφών από τη στιγμή που η τιμή τους είναι η ίδια;
Δεν αναιρώ κάτι, μεταφέρω απλά τι μου ειπώθηκε. Δεν ξέρω βέβαια αν υπάρχει διαφορά τιμής στη Γερμανία, στην περίπτωση αγοράς ενός ίδιου αυτοκινήτου γερμανικών ή ευρωπαϊκών προδιαγραφών....
-
Στην αγαπητη fiat υπαρχουν διαφορες σε ιδιο μοντελο εισαγωγης απο το αντιστοιχο Ελληνικο.
-
Tα αυτοκινητα που πανε σε αγορες με κρυο εχουν καποια διαφορετικα στοιχεια εξοπλισμου και πιθανον καλυτερη προστασια απο σκουριες.
-
@wantone said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
Tα αυτοκινητα που πανε σε αγορες με κρυο εχουν καποια διαφορετικα στοιχεια εξοπλισμου και πιθανον καλυτερη προστασια απο σκουριες.
Eίναι μόνο αυτές οι διαφορές όμως? Μάλλον κάποιος κάτοικος Γερμανίας και στο χώρο του αυτοκινήτου θα μπορέσει να απαντήσει, αν είμαστε τυχεροί κσι συμμετέχει στο forum...
-
@d_m said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@wantone said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
Tα αυτοκινητα που πανε σε αγορες με κρυο εχουν καποια διαφορετικα στοιχεια εξοπλισμου και πιθανον καλυτερη προστασια απο σκουριες.
Eίναι μόνο αυτές οι διαφορές όμως? Μάλλον κάποιος κάτοικος Γερμανίας και στο χώρο του αυτοκινήτου θα μπορέσει να απαντήσει, αν είμαστε τυχεροί κσι συμμετέχει στο forum...
το δικο μου ειχε αυξημενη προστασια στο πατωμα θερμαινομενα καθισματα κλειδαριες και πιτσιλιστηρια και ανοξειδωτο χαλυβα εξατμιση νομιζω κανενα Ελληνικο αμαξι εκεινης της εποχης δεν ειχε στην αντιστοιχη κατηγορια. το 1999 βεβαια, τωρα δεν ξερω τι γινεται.
-
@wantone said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@d_m said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@wantone said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
Tα αυτοκινητα που πανε σε αγορες με κρυο εχουν καποια διαφορετικα στοιχεια εξοπλισμου και πιθανον καλυτερη προστασια απο σκουριες.
Eίναι μόνο αυτές οι διαφορές όμως? Μάλλον κάποιος κάτοικος Γερμανίας και στο χώρο του αυτοκινήτου θα μπορέσει να απαντήσει, αν είμαστε τυχεροί κσι συμμετέχει στο forum...
το δικο μου ειχε αυξημενη προστασια στο πατωμα θερμαινομενα καθισματα κλειδαριες και πιτσιλιστηρια και ανοξειδωτο χαλυβα εξατμιση νομιζω κανενα Ελληνικο αμαξι εκεινης της εποχης δεν ειχε στην αντιστοιχη κατηγορια. το 1999 βεβαια, τωρα δεν ξερω τι γινεται.
Να σημειώσω ότι τα παιδιά που ανέφερα κάνουν και εισαγωγές μεταχειρισμένων από Γερμανία, όπου πηγαίνουν οι ίδιοι για τον έλεγχο των υποψηφιων αυτοκινητων και τα φερνουν οδικώς στην Ελλάδα. Κατά τη διαδικασία επιλογής και με βάση την επιθυμία του πελάτη, αγοράζουν αυτοκίνητα ευρωπαϊκών ή γερμανικών προδιαγραφών...
-
To μόνο που ξέρω, ειναι ότι όλα τα αυτοκίνητα εαν δούμε ένα vin dceoder, θα δούμε ότι μέσα στα χαρακτηριστικά (χρώμα, ταπετσαρία, εξοπλισμός, κινητήρας, μετάδοση, κλπ.) ειναι και η χώρα για την οποία προορίζονται. Δεν ξέρω εαν αυτό σημαίνει και άλλες προδιαγραφές (πέρα από ενισχυμένο ψυγείο π.χ. για την έρημο) στην κατασκευή.
-
@fanis75 said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
To μόνο που ξέρω, ειναι ότι όλα τα αυτοκίνητα εαν δούμε ένα vin dceoder, θα δούμε ότι μέσα στα χαρακτηριστικά (χρώμα, ταπετσαρία, εξοπλισμός, κινητήρας, μετάδοση, κλπ.) ειναι και η χώρα για την οποία προορίζονται. Δεν ξέρω εαν αυτό σημαίνει και άλλες προδιαγραφές (πέρα από ενισχυμένο ψυγείο π.χ. για την έρημο) στην κατασκευή.
Για να είμαι ειλικρινής, δεν ρώτησα ΠΩΣ ξεχωρίζουν τις αντίστοιχες 'προδιαγραφές' ...και το δικό μου μυαλό πήγε στο vin decoder αλλά, εφόσον μιλάμε για τόσο μεγάλες διαφορές στην ποιότητα των εξαρτημάτων, ίσως να μην είναι αναγνωρίσιμα απο το vin.
-
Ο εφιάλτης των logistics και των διαφόρων approvals αυτό το πράγμα, αλλά εντάξει trust me bro έτσι γίνεται.
-
Υπάρχουν εξαρτήματα που ναι είναι διαφορετικά στα μερκ για ταξί. Βέβαια η μερκ έχει βάλει σκοπό να απομακρύνει το όνομα της από τα ταξί πλέον.
Σοβαρές τροποποιήσεις σε μια γραμμή παραγωγής είναι αδύνατον να συμβούν, αλλά δεν είναι καθόλου δύσκολο το ταξί 2200-2000cc να φορέσει κατ εξαίρεση μόνωση firewall-τουνελ από 6κυλινδρο. Σινεμπλόκ κτλ επίσης. -
Είναι απλά πρόσθετος εξοπλισμός για την αντιμετώπιση του χειμώνα αυτό το λεγόμενο 'γερμανικών προδιαγραφών'. Άμα θες, το βάζεις και σε ένα μερσεντέ που θα κινείται στη Σαχάρα, άσχετα αν θα σου είναι άχρηστο. Αυτό με τις 'γερμανικές προδιαγραφές' πάντως έχει διπλή ανάγνωση, γιατί παλιά υπήρχαν και οι 'ελληνικές προδιαγραφές' αν θέλετε. Όταν πήγα για πρώτη φορά Γερμανία στα νάιντις να φέρω το πρώτο μου μετάχειρο C180, είναι ζήτημα αν τα μισά που έβρισκα είχαν ερκοντίσιο. Για δε αμάξια τύπου γκολφ και πόλο, είναι ζήτημα αν είχαν ένα στα 5. Στο γρίχελαντ είχαν ΟΛΑ από τότε. Τους έκανα πλάκα τους Γερμανοί, τα αμάξια ελληνικών προδιαγραφών είναι καλύτερα, οδηγάτε τενεκέδες άδειους τους έλεγα...
-
@dstou said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
Είναι απλά πρόσθετος εξοπλισμός για την αντιμετώπιση του χειμώνα αυτό το λεγόμενο 'γερμανικών προδιαγραφών'. Άμα θες, το βάζεις και σε ένα μερσεντέ που θα κινείται στη Σαχάρα, άσχετα αν θα σου είναι άχρηστο. Αυτό με τις 'γερμανικές προδιαγραφές' πάντως έχει διπλή ανάγνωση, γιατί παλιά υπήρχαν και οι 'ελληνικές προδιαγραφές' αν θέλετε. Όταν πήγα για πρώτη φορά Γερμανία στα νάιντις να φέρω το πρώτο μου μετάχειρο C180, είναι ζήτημα αν τα μισά που έβρισκα είχαν ερκοντίσιο. Για δε αμάξια τύπου γκολφ και πόλο, είναι ζήτημα αν είχαν ένα στα 5. Στο γρίχελαντ είχαν ΟΛΑ από τότε. Τους έκανα πλάκα τους Γερμανοί, τα αμάξια ελληνικών προδιαγραφών είναι καλύτερα, οδηγάτε τενεκέδες άδειους τους έλεγα...
Εστιάζω όχι τόσο στις διαφορές του εξοπλισμού, όσο στην ποιότητα των εξαρτημάτων και εν γένει της κατασκευής. Δεν μπορεί το γερμανικών προδιαγραφών να έχει μηδεν προβλήματα ως τις 900Κ και το άλλο συνέχεια...ή το πρώτο 'βαρύτερες' πόρτες από το δεύτερο.
-
@d_m said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@dstou said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
Είναι απλά πρόσθετος εξοπλισμός για την αντιμετώπιση του χειμώνα αυτό το λεγόμενο 'γερμανικών προδιαγραφών'. Άμα θες, το βάζεις και σε ένα μερσεντέ που θα κινείται στη Σαχάρα, άσχετα αν θα σου είναι άχρηστο. Αυτό με τις 'γερμανικές προδιαγραφές' πάντως έχει διπλή ανάγνωση, γιατί παλιά υπήρχαν και οι 'ελληνικές προδιαγραφές' αν θέλετε. Όταν πήγα για πρώτη φορά Γερμανία στα νάιντις να φέρω το πρώτο μου μετάχειρο C180, είναι ζήτημα αν τα μισά που έβρισκα είχαν ερκοντίσιο. Για δε αμάξια τύπου γκολφ και πόλο, είναι ζήτημα αν είχαν ένα στα 5. Στο γρίχελαντ είχαν ΟΛΑ από τότε. Τους έκανα πλάκα τους Γερμανοί, τα αμάξια ελληνικών προδιαγραφών είναι καλύτερα, οδηγάτε τενεκέδες άδειους τους έλεγα...
Εστιάζω όχι τόσο στις διαφορές του εξοπλισμού, όσο στην ποιότητα των εξαρτημάτων και εν γένει της κατασκευής. Δεν μπορεί το γερμανικών προδιαγραφών να έχει μηδεν προβλήματα ως τις 900Κ και το άλλο συνέχεια...ή το πρώτο 'βαρύτερες' πόρτες από το δεύτερο.
Δεν ισχύει με τίποτα ακριβως αυτο που ρωτάς.Ο κολλητος μου δουλευε μηχανολόγος στην ΜΒ δεκα χρόνια περίπου και το εχουμε συζητήσει πολλές φορές. Οτι και να κανουμε δυο ελληνες ταξιτζήδες το πιθανότερο ... ειναι ψιλοασχετοι.
-
@kostis20 said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@d_m said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
@dstou said in Περί διαφορετικών προδιαγραφών:
Είναι απλά πρόσθετος εξοπλισμός για την αντιμετώπιση του χειμώνα αυτό το λεγόμενο 'γερμανικών προδιαγραφών'. Άμα θες, το βάζεις και σε ένα μερσεντέ που θα κινείται στη Σαχάρα, άσχετα αν θα σου είναι άχρηστο. Αυτό με τις 'γερμανικές προδιαγραφές' πάντως έχει διπλή ανάγνωση, γιατί παλιά υπήρχαν και οι 'ελληνικές προδιαγραφές' αν θέλετε. Όταν πήγα για πρώτη φορά Γερμανία στα νάιντις να φέρω το πρώτο μου μετάχειρο C180, είναι ζήτημα αν τα μισά που έβρισκα είχαν ερκοντίσιο. Για δε αμάξια τύπου γκολφ και πόλο, είναι ζήτημα αν είχαν ένα στα 5. Στο γρίχελαντ είχαν ΟΛΑ από τότε. Τους έκανα πλάκα τους Γερμανοί, τα αμάξια ελληνικών προδιαγραφών είναι καλύτερα, οδηγάτε τενεκέδες άδειους τους έλεγα...
Εστιάζω όχι τόσο στις διαφορές του εξοπλισμού, όσο στην ποιότητα των εξαρτημάτων και εν γένει της κατασκευής. Δεν μπορεί το γερμανικών προδιαγραφών να έχει μηδεν προβλήματα ως τις 900Κ και το άλλο συνέχεια...ή το πρώτο 'βαρύτερες' πόρτες από το δεύτερο.
Δεν ισχύει με τίποτα ακριβως αυτο που ρωτάς.Ο κολλητος μου δουλευε μηχανολόγος στην ΜΒ δεκα χρόνια περίπου και το εχουμε συζητήσει πολλές φορές. Οτι και να κανουμε δυο ελληνες ταξιτζήδες το πιθανότερο ... ειναι ψιλοασχετοι.
μακάρι να μην ισχύει - αλλά αν τα παιδιά ήταν άσχετα δεν θα το έκανα θέμα....όχι μόνο έχουν γράψει εκατομμύρια χλμ, αλλά πάνε οι ίδιοι στους εμπόρους έξω και αγοράζουν αυτοκίνητα όπως προανέφερα.
Περί διαφορετικών προδιαγραφών