Τώρα θα γίνω κλασικός Έλληνας τζαμπατζής και θα σε ρωτήσω: είναι πιθανό να ξαναπάς στην Ιταλία με το αυτοκίνητο; Εάν ναι, θα σου έλεγα να την πληρώσεις. Σίγουρα δεν είναι το κράτος-φόβητρο όπως η Γερμανία και η Ελβετία, αλλά είναι κράτος και καλό θα ήταν να μην μπλέξεις για 120 ευρώ.
Είναι αρκετά συχνό να ισχύει απαγόρευση στο κέντρο μιας ιταλικής πόλης, ειδικά όταν μιλάμε για μια μεσαιωνική πόλη σαν τη Σιένα. Υπάρχουν πινακίδες, αλλά είναι απόλυτα λογικό που δεν τις αναγνώρισες. Το είχα πάθει κι εγώ αυτό στη Φλωρεντία πριν από χρόνια, αλλά με σταμάτησε αστυνομικός και αφού του εξήγησα ότι δεν το γνώριζα και ότι το ξενοδοχείο μου ήταν εντός της απαγορευμένης ζώνης, με άφησε να φύγω.
Αυτή είναι η χαζομάρα με τις κάμερες, όλα τα σφάζουν, όλα τα μαχαιρώνουν. Δεν μπορεί να γίνει μια λογική εξαίρεση για τον τουρίστα που στο κάτω κάτω δεν έκανε και καμία σοβαρή παράβαση που να έθεσε σε κίνδυνο ζωές.
Best posts made by trader
-
RE: Πληρωμή προστίμου λόγω παράβασης σε χώρα του εξωτερικού
-
RE: Εγγύηση και βλάβες Ford
Έλα μου ντε... Γι΄αυτό λέω ότι δεν είναι εντάξει, ψάχνουν να βρουν λόγους να σε βγάλουν λάθος. αυτό τους είπα κι εγώ, 30 ευρώ είναι η ετήσια οδική βοήθεια, αν δεν θες να την προσφέρεις μην το κάνεις. Μην προσπαθείς όμως να με βγάλεις λάθος όταν γνωρίζεις πολύ καλά ότι δεν έχω κάνει κάτι κακό.
-
RE: CITROËN FORUM
Κι εμείς έχουμε το C3 με τον ιμάντα επτά χρόνια, δεν έχει κάνει τσικ. Από εκεί που ελέγχεις το λάδι, με ένα φακό, μπορείς να δεις τον ιμάντα αν είναι φθαρμένος ή όχι. Εάν βάζεις τα σωστά σε προδιαγραφές λάδια, θεωρητικά δεν έχεις πρόβλημα. Απλά δεν αλλάζεις τον ιμάντα στα 10 χρόνια που λέει το βιβλιαράκι (νομίζω ότι τόσα λέει), αλλά νωρίτερα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Εγώ τον άλλαξα στην πενταετία, αν θυμάμαι καλά
-
RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα
Ferrari με χειροκίνητο κιβώτιο, χωρίς επιλογέα αλλαγής ταχυτήτων!!!
Μοναδική στον κόσμο
-
RE: Αυτοκίνητα '90s και 2000s' με διαχρονικό design
Η ψήφος μου πάει στο IS200 που ακόμα και σήμερα δε δείχνει 25 ετών
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Πριν από λίγο στον Καρέα, πηγαίνω με 67 χλμ πίσω από τρία μηχανάκια ΟΠΚΕ (ή όπως αλλιώς τους λένε), για να μην τους προσπεράσω και γίνει "παρεξήγηση". Στρίβουμε στην αριστερή και κατηφορίζουμε προς Μεσογείων και μας πιάνει κόκκινο φανάρι. Το έσφαξαν κανονικότατα και οι τρεις, αν και πήγαιναν στο πολύ χαλαρό. Ούτε σειρήνες είχαν, ούτε σε καταδίωξη ήταν, τίποτα. Αυτοί οι τύποι τώρα θα πάνε να κόψουν κλήσεις σε άλλους που πέρασαν με κόκκινο. Γιατί να μην έχουμε κι εμείς dashcams για να καταγράφουμε τις παραβάσεις των αστυνομικών; Ρητορικό το ερώτημα, δεν περιμένω απάντηση. Έχουμε πολύ μέλλον ακόμα για να γίνουμε άνθρωποι
-
RE: Porsche 911
@stefan147 said in Porsche 911:
997.2 ειναι peak Porsche κατά τη γνώμη μου. Είναι χρυσή τομή αναλογικοτητας και μοντερνιας.
Δυστυχώς είναι ελάχιστες στη χώρα γιατι παρουσιάστηκε ακριβώς πάνω στην κρίση. Τις ψάχνω με το κυαλι καθώς με το παιδί μάλλον αναγκαστικά θα πάω σε 911 καποια στιγμή παρόλο που δεν την προτιμώ σε σχέση με το αντίστοιχο Cayman.
Κι εμένα αυτό ήταν το πλάνο, μόνο που η υπερβολική αδιαφορία και το τουπέ που είχαν στην έκθεση στη Μεταμόρφωση με έδιωξαν. Παρόλο που γνώριζαν ότι όταν αγόρασα την Cayman (καινούρια) την πήρα από τη Γλυφάδα επειδή εκείνοι είχαν φερθεί πλήρως αντιεπαγγελματικά. Τους έδωσα δεύτερη ευκαιρία, αλλά πάλι τα σκ@τωσαν. Στην έκθεση, όπου υποτίθεται ότι πρέπει να δείξουν το καλύτερο δυνατό πρόσωπο προς τον πελάτη.
Σκέψου το πάντως, μήπως αξίζει να κρατήσεις την Cayman. Η 911 θεωρητικά έχει πίσω θέσεις, μόλις μεγαλώσει λιγάκι το παιδί σου δε θα χωράει. Εγώ πήρα κεντρομήχανο σπορ αυτοκίνητο άλλης μάρκας και ένα φθηνό SUV για την προίκα του παιδιού και όλα καλά. Ούτως ή άλλως, γρήγορες βόλτες με το παιδί πίσω δεν μπορείς να κάνεις, θα ζαλιστεί. -
RE: Συμβουλές για νέο οδηγό αυτοκινήτου;
Δεν υπάρχει κάποια μαγική συνταγή. Εγώ θα σου προτείνω αυτό που πιστεύω ότι έκαναν οι περισσότεροι. Καλή παρέα και βόλτες καθημερινές το βράδυ που είναι πιο χαλαρή η κίνηση. Πολλές βόλτες, μέχρι να πάρεις τον αέρα της οδήγησης. Απέφυγε τα ΣΚ που κυκλοφορούν μεθυσμένοι. Εάν έχεις κάποια σχολή ή εργασία, κινήσου στη διαδρομή σπίτι προς γραφείο ή σχολή. Τα χέρια στο τιμόνι, άσε το κινητό στο ντουλαπάκι και βγάζε πάντα φλας για να προειδοποιείς τους άλλους. Δεν είναι κάτι το τρομερό, θα το μάθεις όπως το μάθαμε τόσοι άλλοι. Καλό σου ταξίδι στον κόσμο της οδήγησης
-
RE: Porsche 911
@stefan147 said in Porsche 911:
@trader said in Porsche 911:
@stefan147 said in Porsche 911:
997.2 ειναι peak Porsche κατά τη γνώμη μου. Είναι χρυσή τομή αναλογικοτητας και μοντερνιας.
Δυστυχώς είναι ελάχιστες στη χώρα γιατι παρουσιάστηκε ακριβώς πάνω στην κρίση. Τις ψάχνω με το κυαλι καθώς με το παιδί μάλλον αναγκαστικά θα πάω σε 911 καποια στιγμή παρόλο που δεν την προτιμώ σε σχέση με το αντίστοιχο Cayman.
Κι εμένα αυτό ήταν το πλάνο, μόνο που η υπερβολική αδιαφορία και το τουπέ που είχαν στην έκθεση στη Μεταμόρφωση με έδιωξαν. Παρόλο που γνώριζαν ότι όταν αγόρασα την Cayman (καινούρια) την πήρα από τη Γλυφάδα επειδή εκείνοι είχαν φερθεί πλήρως αντιεπαγγελματικά. Τους έδωσα δεύτερη ευκαιρία, αλλά πάλι τα σκ@τωσαν. Στην έκθεση, όπου υποτίθεται ότι πρέπει να δείξουν το καλύτερο δυνατό πρόσωπο προς τον πελάτη.
Σκέψου το πάντως, μήπως αξίζει να κρατήσεις την Cayman. Η 911 θεωρητικά έχει πίσω θέσεις, μόλις μεγαλώσει λιγάκι το παιδί σου δε θα χωράει. Εγώ πήρα κεντρομήχανο σπορ αυτοκίνητο άλλης μάρκας και ένα φθηνό SUV για την προίκα του παιδιού και όλα καλά. Ούτως ή άλλως, γρήγορες βόλτες με το παιδί πίσω δεν μπορείς να κάνεις, θα ζαλιστεί.Προφανως και σκοπός δεν είναι γρήγορες βόλτες με το παιδί.
Αλλα περα από την πλάκα μου "στοιχιζει" που δε μπορούμε να πάμε οικογενειακως μια βολτα ή ένα ΣΚ με το "καλο" αμαξι ή που πρέπει να κάνω αλχημείες ώστε να στέλνω τα γυναικόπαιδα με τα suv και να μπορώ εγώ μετα να απολαμβάνω ανενόχλητος το Cayman.
Επίσης πάντα μιλάω για μεταχειρισμένα αυτοκινητα μιας λογικής αξίας και δυστυχώς τα 911 και γενικότερα τα Πορσε ειναι σχεδον μονόδρομος (τουλάχιστον τα σπορτσκαρ της μαρκας) για κάποιον που τα έχει ως "επενδυση" και δεν έχει την πολυτέλεια να χάνει 5-10-15Κ σε κάθε αλλαγή. Διαφορετικά υπάρχουν και άλλες εξίσου καλες επιλογές.
Σε νιώθω απόλυτα, θα μπορούσα να τα γράφω εγώ αυτά εάν οι τύποι ήταν επαγγελματίες
-
RE: Carspotting
Εγώ ψηφίζω Peugeot 406 Coupe και Fiat Coupe. Πανέμορφα και τα δύο
Latest posts made by trader
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Πριν από λίγο στον Καρέα, πηγαίνω με 67 χλμ πίσω από τρία μηχανάκια ΟΠΚΕ (ή όπως αλλιώς τους λένε), για να μην τους προσπεράσω και γίνει "παρεξήγηση". Στρίβουμε στην αριστερή και κατηφορίζουμε προς Μεσογείων και μας πιάνει κόκκινο φανάρι. Το έσφαξαν κανονικότατα και οι τρεις, αν και πήγαιναν στο πολύ χαλαρό. Ούτε σειρήνες είχαν, ούτε σε καταδίωξη ήταν, τίποτα. Αυτοί οι τύποι τώρα θα πάνε να κόψουν κλήσεις σε άλλους που πέρασαν με κόκκινο. Γιατί να μην έχουμε κι εμείς dashcams για να καταγράφουμε τις παραβάσεις των αστυνομικών; Ρητορικό το ερώτημα, δεν περιμένω απάντηση. Έχουμε πολύ μέλλον ακόμα για να γίνουμε άνθρωποι
-
RE: VOLVO FORUM
Ποσο αποδοση θα εχουν αυτα τα χρηματα ? 5,000€/ετος ? Τοτε ειναι ψιλικατζηδες
Επισης το να ερχεται ενα ενα τα ανταλλακτικα δεν αυξανει το κοστος ?Πολύ απλά, επειδή δεν τους νοιάζει. Εμείς οι καταναλωτές περιμένουμε περισσότερο για τα ανταλλακτικά και επιπλέον τα πληρώνουμε ακριβότερα επειδή όπως έγραψες αυτό αυξάνει το κόστος. Στα παπάκια τους των εισαγωγέων/αντιπροσώπων. Κι επειδή το κάνουν όλοι (οι 3-4 οικογένειες στις οποίες ανήκουν όλες οι μάρκες στην Ελλάδα), δεν μπορεί να τους τιμωρήσει η αγορά.
-
RE: VOLVO FORUM
Ήρθε σε ένα φίλο με plug-in hybrid XC60 επιστολή για ανάκληση λόγω προβλήματος στη μπαταρία. Το αυτοκίνητο ελέγχθηκε, πράγματι υπήρχε το πρόβλημα, δεν πρέπει να το οδηγεί, αλλά το ανταλλακτικό θα έρθει κοντά στις 10 Ιουλίου. Μετά, θα χρειαστεί περίπου μία εβδομάδα για την επισκευή. Δηλαδή, σχεδόν ένας μήνας χωρίς αυτοκίνητο και αυτοκίνητο αντικατάστασης δεν υπάρχει. Έχει συμβεί σε κάποιον;
-
RE: Περιοδικά Αυτοκινήτου
@mariosmx5 said in Περιοδικά Αυτοκινήτου:
Πάντως πλησιάζει η πρώτη Κυριακή του τρέχοντος μήνα, και δεν βλέπω ενδείξεις ότι θα κυκλοφορήσει το περιοδικό 4Τ. Έστω με την Καθημερινή. Όπως τον Απρίλιο του 2013...
Δυστυχώς δεν θα κυκλοφορήσει για πρώτη φορά από το 1970. Το αντικαθιστά το βιβλίο του Καββαθά που διαφημίζουν
-
RE: Κάμερες παρακολουθησης
@panos2171 said in Κάμερες παρακολουθησης:
O νόμος μπορεί να λέει ότι θέλει αλλά επειδή το οπτικό υλικό δε θα πει ποτέ ψέματα δε θα κάτσει ο εκάστοτε τηρητής του νόμου να πατήσει σε έναν παρωχημένο νόμο.
Οι ασφαλιστικές πάντως θέλουν dash cams. Βλέπουν το υλικό και τα βρίσκουν μεταξύ τους χωρίς να τρέχουν στα δικαστήρια.
Πχ σφάζω κόκκινο, πεφτω σε αυτοκίνητο με dash cam και δε το παραδέχομαι, το βλέπουν οι εμπλεκόμενες ασφαλιστικές και πράττουν αναλόγως.Τώρα με τα νέα όρια των 30 χλμ/ώρα στις πόλεις, οι ασφαλιστικές θα βγάζουν σε όλα τα ατυχήματα συνυπαιτιότητα εάν έχεις dashcam. Οτιδήποτε θα μπορούσε να λειτουργήσει για καλό, το γυρίζουν προς το συμφέρον τους. Νομίζω ότι εάν ίσχυε αυτό που λες, θα είχαν τον τρόπο να τις επιβάλλουν
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
@piliourits said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@alexandros-s said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Αντί να ψάχνουμε σε όλα πολιτικές αιτίες ή να λέμε ότι φταίει ο τάδε οδηγός, καλύτερο είναι να ζητήσουμε να αλλάξουν ορισμένα αυτονόητα πράγματα, όπως πχ στην προκείμενη περίπτωση ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν τα διόδια, ο οποίος τρόπος είναι η αιτία του δυστυχήματος. Χωρίς κανένα κομματικό χρώμα ή πέταγμα ευθυνών στους οδηγούς. Ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν τα διόδια είναι λάθος κι έχει πάρα πολλές αρνητικές συνέπειες, η χθεσινή είναι δυστυχώς η πιο μακάβρια.
Αλήθεια, θα μπορούσε να το σκεφτεί αυτό κάποιος οπαδός της Αριστείας προσηλωμένος στο Επιτελικό Κράτος που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης;
Είναι μια σειρά πραγμάτων που οι νεοελληνικοι εγκέφαλοι έχουν απορροφήσει ως "κανονικότητα", δεν χρειάζονται εξωτικά παραδείγματα, αρκεί η γουβα της Μαλακάσας με τις πολλαπλές παράλληλες σειρές φρεναρίσματος στη κατηφόρα για διόδια, που αναπαρήχθει ανά 50χλμ σε όλη τη χώρα... ακόμη και σήμερα, που είναι ήδη χτισμένοι σχεδόν παντού πλευρικοί σταθμοί διοδίων.
Δεν το καταλαβαίνουν οι υπεύθυνοι ότι το χθεσινό αίμα βαραίνει το λαιμό τους και δυστυχώς για τους περισσότερους νεοέλληνες είναι δύσκολα αντιληπτό το γιατί.Δεν θεωρούν ευθύνη τους και γενικά δεν τους νοιάζουν τα Τέμπη (όσα έχουν γίνει διαχρονικά) και πιστεύεις ότι θα τους νοιάξει αυτό; Είναι παχύδερμα οι πολιτικοί μας, δεν τους αγγίζει τίποτα
-
RE: Porsche 911
@stefan147 said in Porsche 911:
@trader said in Porsche 911:
@stefan147 said in Porsche 911:
997.2 ειναι peak Porsche κατά τη γνώμη μου. Είναι χρυσή τομή αναλογικοτητας και μοντερνιας.
Δυστυχώς είναι ελάχιστες στη χώρα γιατι παρουσιάστηκε ακριβώς πάνω στην κρίση. Τις ψάχνω με το κυαλι καθώς με το παιδί μάλλον αναγκαστικά θα πάω σε 911 καποια στιγμή παρόλο που δεν την προτιμώ σε σχέση με το αντίστοιχο Cayman.
Κι εμένα αυτό ήταν το πλάνο, μόνο που η υπερβολική αδιαφορία και το τουπέ που είχαν στην έκθεση στη Μεταμόρφωση με έδιωξαν. Παρόλο που γνώριζαν ότι όταν αγόρασα την Cayman (καινούρια) την πήρα από τη Γλυφάδα επειδή εκείνοι είχαν φερθεί πλήρως αντιεπαγγελματικά. Τους έδωσα δεύτερη ευκαιρία, αλλά πάλι τα σκ@τωσαν. Στην έκθεση, όπου υποτίθεται ότι πρέπει να δείξουν το καλύτερο δυνατό πρόσωπο προς τον πελάτη.
Σκέψου το πάντως, μήπως αξίζει να κρατήσεις την Cayman. Η 911 θεωρητικά έχει πίσω θέσεις, μόλις μεγαλώσει λιγάκι το παιδί σου δε θα χωράει. Εγώ πήρα κεντρομήχανο σπορ αυτοκίνητο άλλης μάρκας και ένα φθηνό SUV για την προίκα του παιδιού και όλα καλά. Ούτως ή άλλως, γρήγορες βόλτες με το παιδί πίσω δεν μπορείς να κάνεις, θα ζαλιστεί.Προφανως και σκοπός δεν είναι γρήγορες βόλτες με το παιδί.
Αλλα περα από την πλάκα μου "στοιχιζει" που δε μπορούμε να πάμε οικογενειακως μια βολτα ή ένα ΣΚ με το "καλο" αμαξι ή που πρέπει να κάνω αλχημείες ώστε να στέλνω τα γυναικόπαιδα με τα suv και να μπορώ εγώ μετα να απολαμβάνω ανενόχλητος το Cayman.
Επίσης πάντα μιλάω για μεταχειρισμένα αυτοκινητα μιας λογικής αξίας και δυστυχώς τα 911 και γενικότερα τα Πορσε ειναι σχεδον μονόδρομος (τουλάχιστον τα σπορτσκαρ της μαρκας) για κάποιον που τα έχει ως "επενδυση" και δεν έχει την πολυτέλεια να χάνει 5-10-15Κ σε κάθε αλλαγή. Διαφορετικά υπάρχουν και άλλες εξίσου καλες επιλογές.
Σε νιώθω απόλυτα, θα μπορούσα να τα γράφω εγώ αυτά εάν οι τύποι ήταν επαγγελματίες
-
RE: Porsche 911
Ρώτησα για Alpine, αλλά μου είπαν ούτε για αστείο από τη Renault, δεν αναλαμβάνουμε την υποστήριξή του με τίποτα (κυρίως λόγω αλουμινίου). Αγγλικό φρούτο πήρα, με χειροκίνητο κιβώτιο, έχει ανέβει φωτογραφία πριν από πολλά χρόνια, όταν το πήρα. Απλά τώρα που μεγάλωσε το παιδί κατάλαβα ότι οι πίσω θέσεις της 911 είναι για πλάκα. Αλλά και μικρό που ήταν, άντε να σπάσεις τη μέση σε πέντε σημεία για να το δέσεις εκεί πίσω. Στη θεωρία, είναι σούπερ. Στην πράξη δεν είμαι και τόσο σίγουρος, αλλά εγώ μιλάω για την 997. Δεν ξέρω αν η 992 είναι τόσο πιο ευρύχωρη πίσω ώστε να κάνει ουσιαστική διαφορά
-
RE: Porsche 911
@stefan147 said in Porsche 911:
997.2 ειναι peak Porsche κατά τη γνώμη μου. Είναι χρυσή τομή αναλογικοτητας και μοντερνιας.
Δυστυχώς είναι ελάχιστες στη χώρα γιατι παρουσιάστηκε ακριβώς πάνω στην κρίση. Τις ψάχνω με το κυαλι καθώς με το παιδί μάλλον αναγκαστικά θα πάω σε 911 καποια στιγμή παρόλο που δεν την προτιμώ σε σχέση με το αντίστοιχο Cayman.
Κι εμένα αυτό ήταν το πλάνο, μόνο που η υπερβολική αδιαφορία και το τουπέ που είχαν στην έκθεση στη Μεταμόρφωση με έδιωξαν. Παρόλο που γνώριζαν ότι όταν αγόρασα την Cayman (καινούρια) την πήρα από τη Γλυφάδα επειδή εκείνοι είχαν φερθεί πλήρως αντιεπαγγελματικά. Τους έδωσα δεύτερη ευκαιρία, αλλά πάλι τα σκ@τωσαν. Στην έκθεση, όπου υποτίθεται ότι πρέπει να δείξουν το καλύτερο δυνατό πρόσωπο προς τον πελάτη.
Σκέψου το πάντως, μήπως αξίζει να κρατήσεις την Cayman. Η 911 θεωρητικά έχει πίσω θέσεις, μόλις μεγαλώσει λιγάκι το παιδί σου δε θα χωράει. Εγώ πήρα κεντρομήχανο σπορ αυτοκίνητο άλλης μάρκας και ένα φθηνό SUV για την προίκα του παιδιού και όλα καλά. Ούτως ή άλλως, γρήγορες βόλτες με το παιδί πίσω δεν μπορείς να κάνεις, θα ζαλιστεί. -
RE: Βαθουλώματα - PDR
Διαβάζω αυτά που γράφατε πριν από τέσσερα χρόνια και έχουν πάρει πολύ προς τα επάνω οι τιμές. Για ένα βαθούλωμα, ούτε τεράστιο ούτε ιδιαίτερα βαθύ, μου ζήτησαν 150 ευρώ + ΦΠΑ. Όσο ζητάνε και οι τύπου Paintbull/ChipsAway για επισκευή και βάψιμο.