Τώρα θα γίνω κλασικός Έλληνας τζαμπατζής και θα σε ρωτήσω: είναι πιθανό να ξαναπάς στην Ιταλία με το αυτοκίνητο; Εάν ναι, θα σου έλεγα να την πληρώσεις. Σίγουρα δεν είναι το κράτος-φόβητρο όπως η Γερμανία και η Ελβετία, αλλά είναι κράτος και καλό θα ήταν να μην μπλέξεις για 120 ευρώ.
Είναι αρκετά συχνό να ισχύει απαγόρευση στο κέντρο μιας ιταλικής πόλης, ειδικά όταν μιλάμε για μια μεσαιωνική πόλη σαν τη Σιένα. Υπάρχουν πινακίδες, αλλά είναι απόλυτα λογικό που δεν τις αναγνώρισες. Το είχα πάθει κι εγώ αυτό στη Φλωρεντία πριν από χρόνια, αλλά με σταμάτησε αστυνομικός και αφού του εξήγησα ότι δεν το γνώριζα και ότι το ξενοδοχείο μου ήταν εντός της απαγορευμένης ζώνης, με άφησε να φύγω.
Αυτή είναι η χαζομάρα με τις κάμερες, όλα τα σφάζουν, όλα τα μαχαιρώνουν. Δεν μπορεί να γίνει μια λογική εξαίρεση για τον τουρίστα που στο κάτω κάτω δεν έκανε και καμία σοβαρή παράβαση που να έθεσε σε κίνδυνο ζωές.
Best posts made by trader
-
RE: Πληρωμή προστίμου λόγω παράβασης σε χώρα του εξωτερικούposted in Περί αυτοκίνησης
-
RE: Citroen c3 1.2 puretech αξίζει?posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Αυτήν ακριβώς την έκδοση έχουμε κι εμείς, με το 6αρι κιβώτιο. Μια χαρά αυτοκινητάκι είναι. Οι αναρτήσεις είναι μαλακές, αλλά το γράφω ως θετικό. Με χαλαρώνει να μην κοπανάει διαρκώς. Εάν το θες για σπορ οδήγηση, κοίτα κάτι άλλο.
Η έντονη κλίση της οροφής μου τη σπάει λίγο στο μπες-βγες: αν δεν έχω θυμηθεί να κατεβάσω τέρμα κάτω το κάθισμα (είναι της γυναίκας μου το αυτοκίνητο) κοπανάω το κεφάλι μου κάθε φορά.
Οι ποτηροθήκες είναι άχρηστες. Για παράδειγμα, δεν μπαίνει μπουκαλάκι νερού. Είναι ρηχές, οπότε αν βάλεις καφέ, φοβάμαι ότι σύντομα θα έρθει στην αγκαλιά σου.
Καίει κατά μέσο όρο (δύο χρόνια και 8.500 χλμ) στα χέρια μας 8,5 λίτρα, με κίνηση κυρίως στην πόλη. Αρκετά υψηλότερα απ' ότι θα περίμενα (παίζει και ντίζελ στην οικογένεια).
Το σύστημα πλοήγησης παίρνει τις διευθύνσεις με λατινικούς χαρακτήρες (σπάσιμο κατά τη γνώμη μου).
Κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής. Προσωπικά φοβάμαι τον 3κυλινδρο, αλλά πλέον όλα τα μικρά αυτοκίνητα το γυρνάνε στους 3κυλινδρους, οπότε δεν είχαμε και πολλές επιλογές.
Αν το θες για ένα συνολικά καλό και φθηνό αυτοκίνητο, είναι μια χαρά.
Συντήρηση πρώτου έτους, 120 ευρώ. Σε μερικές μέρες θα γνωρίζω και τη λυπητερή για το δεύτερο έτος.
Κι εμάς 5ετη εγγύηση έχει.
Αν θες να κάνεις πιο συγκεκριμένες ερωτήσεις, χαρά μου να απαντήσω.
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
Πέρα από τα μεταβλητά όρια που προαναφέρθηκαν (!!!), πρέπει να γίνει και μια γενική αναθεώρηση των ορίων. Πχ. όταν ξεκίνησα να οδηγώ το 1992, η Αθηνών-Κορίνθου είχε δύο λωρίδες και όριο 100. Σήμερα, στην επιστροφή από Κόρινθο (για να φύγει από τη μέση ο παράγοντας τούνελ) έχει τέσσερις λωρίδες και βοηθητική και πάλι 100 όριο. Αυτό είναι παράλογο.
Επίσης, υπάρχουν πολλά σημεία με δύο λωρίδες και διάζωμα στη μέση και το όριο είναι 70. Και εξίσου πολλά σημεία με 90 όριο, δίχως μπαριέρα στη μέση.
Για μένα, αυτό δείχνει ότι ποτέ δεν ασχολήθηκε κανείς σοβαρά με το θέμα. -
RE: Εγγύηση Fordposted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Έλα μου ντε... Γι΄αυτό λέω ότι δεν είναι εντάξει, ψάχνουν να βρουν λόγους να σε βγάλουν λάθος. αυτό τους είπα κι εγώ, 30 ευρώ είναι η ετήσια οδική βοήθεια, αν δεν θες να την προσφέρεις μην το κάνεις. Μην προσπαθείς όμως να με βγάλεις λάθος όταν γνωρίζεις πολύ καλά ότι δεν έχω κάνει κάτι κακό.
-
RE: CITROËN FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Κι εμείς έχουμε το C3 με τον ιμάντα επτά χρόνια, δεν έχει κάνει τσικ. Από εκεί που ελέγχεις το λάδι, με ένα φακό, μπορείς να δεις τον ιμάντα αν είναι φθαρμένος ή όχι. Εάν βάζεις τα σωστά σε προδιαγραφές λάδια, θεωρητικά δεν έχεις πρόβλημα. Απλά δεν αλλάζεις τον ιμάντα στα 10 χρόνια που λέει το βιβλιαράκι (νομίζω ότι τόσα λέει), αλλά νωρίτερα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Εγώ τον άλλαξα στην πενταετία, αν θυμάμαι καλά
-
RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματαposted in Περί αυτοκίνησης

Ferrari με χειροκίνητο κιβώτιο, χωρίς επιλογέα αλλαγής ταχυτήτων!!!
Μοναδική στον κόσμο
-
RE: Αυτοκίνητα '90s και 2000s' με διαχρονικό designposted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα

Η ψήφος μου πάει στο IS200 που ακόμα και σήμερα δε δείχνει 25 ετών
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
Πριν από λίγο στον Καρέα, πηγαίνω με 67 χλμ πίσω από τρία μηχανάκια ΟΠΚΕ (ή όπως αλλιώς τους λένε), για να μην τους προσπεράσω και γίνει "παρεξήγηση". Στρίβουμε στην αριστερή και κατηφορίζουμε προς Μεσογείων και μας πιάνει κόκκινο φανάρι. Το έσφαξαν κανονικότατα και οι τρεις, αν και πήγαιναν στο πολύ χαλαρό. Ούτε σειρήνες είχαν, ούτε σε καταδίωξη ήταν, τίποτα. Αυτοί οι τύποι τώρα θα πάνε να κόψουν κλήσεις σε άλλους που πέρασαν με κόκκινο. Γιατί να μην έχουμε κι εμείς dashcams για να καταγράφουμε τις παραβάσεις των αστυνομικών; Ρητορικό το ερώτημα, δεν περιμένω απάντηση. Έχουμε πολύ μέλλον ακόμα για να γίνουμε άνθρωποι
-
RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονόςposted in Μελλοντικά Μοντέλα
Ρε παιδιά, μήπως πρέπει να μετακινηθεί το θέμα στην ενότητα "Γελοιογραφίες και χιούμορ";
-
RE: Συμβουλές για νέο οδηγό αυτοκινήτου;posted in Περί αυτοκίνησης
Δεν υπάρχει κάποια μαγική συνταγή. Εγώ θα σου προτείνω αυτό που πιστεύω ότι έκαναν οι περισσότεροι. Καλή παρέα και βόλτες καθημερινές το βράδυ που είναι πιο χαλαρή η κίνηση. Πολλές βόλτες, μέχρι να πάρεις τον αέρα της οδήγησης. Απέφυγε τα ΣΚ που κυκλοφορούν μεθυσμένοι. Εάν έχεις κάποια σχολή ή εργασία, κινήσου στη διαδρομή σπίτι προς γραφείο ή σχολή. Τα χέρια στο τιμόνι, άσε το κινητό στο ντουλαπάκι και βγάζε πάντα φλας για να προειδοποιείς τους άλλους. Δεν είναι κάτι το τρομερό, θα το μάθεις όπως το μάθαμε τόσοι άλλοι. Καλό σου ταξίδι στον κόσμο της οδήγησης
Latest posts made by trader
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
@antoniokon said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@A-d-P το έντυπο τελών κυκλοφορίας μαζί με την απόδειξη πληρωμής, πρέπει να τα έχουμε μαζί μας σε πιθανό έλεγχο?
Ή μπορεί να ελεγχθεί η πληρωμή μέσω κάποιας εφαρμογής?
Εάν διαβάσεις τι γράφει, λέει ότι αν δεν έχεις μαζί και την απόδειξη της πληρωμής είναι σα να μην έχεις πληρώσει. Οπότε έχε το μαζί σου καλού-κακού
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
Ερώτηση κρίσεως προς τους συμφορουμίτες: προχθές, κάποιος πολύ "άντρας" αποφάσισε να κλείσει τη γυναίκα μου με τσαμπουκά, οριακά δεν τράκαραν. Στο δρόμο γίνονταν έργα και έκλεινε η μία λωρίδα, οπότε επειδή είχε θηριώδες τζιπ, θεώρησε σωστό να περάσει μπροστά από όλους και όχι να περιμένει το κενό στην κυκλοφορία. Εκείνη του κόρναρε (αφού είχε μπει) και ο τύπος άρχισε να βρίζει αισχρά και να στέκεται ακριβώς στη μέση του δρόμου στη Λεωφόρο Μαραθώνος, παρεμποδίζοντας όλη την κυκλοφορία. Στο επόμενο φανάρι, συνέχισε να βρίζει και να απειλεί με ξυλοδαρμούς και λοιπά τέτοια γραφικά.
Της είπα να του κάνει καταγγελία, έχω τον αριθμό κυκλοφορίας του, αλλά καταλήγουμε στο ότι είναι ο λόγος της κόντρα στο λόγο του. Η ερώτηση κρίσεως είναι: εάν ζητήσω από την τροχαία τα βίντεο από τις κάμερες διαχείρισης της κυκλοφορίας, στα οποία θα φαίνεται η συμπεριφορά του (το κλείσιμο το δρόμου, όχι οι βρισιές), υπάρχει περίπτωση να μου τα δώσουν; έχει κάποιος σχετική εμπειρία; -
RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!posted in Περί αυτοκίνησης
@realzeus said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@lap said in TESLA FORUM:
Με 9000 ευρώ έπαιρνες αυτοκίνητο!!
Μικρός ήσουν, αλλά το 2005 βάζαμε βενζίνη με 0,75...
Το 2005 είχα το 350Ζ και του έβαζα σούπερ αμόλυβδη στο πρατήριο του προέδρου των βενζινοπωλών στο Γέρακα με 0,61 ή 0,62. Η απλή αμόλυβδη είχε πενηντακάτι λεπτά
-
RE: ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;posted in Περί αυτοκίνησης
@vagkirk said in ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;:
Βγήκαν πίνακες με τα νέα μειωμένα τεκμήρια, αλλά για τον υπολογισμό του ΦΠ κουβέντα ακόμη.
https://www.taxheaven.gr/news/71818/apo-to-2025-ta-nea-tekmhria-deite-analytikoys-pinakes?nomobile=1Εγώ αν ήμουν στο υπουργείο θα έβαζα φόρο που δεν θα τον έλεγα πολυτελείας αλλά αμυντικών δαπανών όπως οι Κύπριοι, σε όλα τα καινούργια πενταετίας με βάση την λιανική τιμή πώλησης τους.
1.5% μέχρι 30.000€
3% μέχρι 60.000€
κλπ.Όσοι αγοράζουν καινούργια έχουν φράγκα, ας βοηθήσουν την πατρίδα.
Είναι κρίμα να έχει κάποιος τη λογική του ελληνικού κράτους. Με βάση αυτό που λες, όποιος αγόρασε Hyundai i10 με 48 δόσεις έχει λεφτά και όποιος αγόρασε μεταχειρισμένη 911 είναι φτωχός.
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
Τον πρόεδρο που ανεβάζει βίντεο με 330 χλμ./ώρα κρατώντας το κινητό για να βγάλει το βίντεο θα τολμήσει κανείς να τον αγγίξει;
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
@antonakis said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Ο καφές στο αυτοκίνητο, πλέον αποτελεί παραβίαση, καθώς το ένα χέρι μπορεί να φεύγει από το τιμόνι, ενώ υπάρχει και κίνδυνος να χυθεί, προκαλώντας προσωρινή απόσπαση στον οδηγό.
Ο νόμος στη βάση του είναι απόλυτα σωστός και λέει τα αυτονόητα.
Ο σχολιασμός των δημοσιογράφων είναι διά το μπέος.Χωρίς να θέλω να υποστηρίξω τους δημοσιογράφους, δεν έχεις δίκιο. Ο καφές που χύνεται σου αποσπά την προσοχή, είμαστε σύμφωνοι. Ακόμα χειρότερα στην αποσπούν όμως τα παιδιά (ή κατοικίδια) στο πίσω κάθισμα. Άρα να απαγορεύσουμε και στα παιδιά να μπαίνουν στα αυτοκίνητα; Και επιπλέον, ο νόμος απαγορεύει και το νερό, αλλά δεν απαγορεύει το τσιγάρο που επίσης σου "απασχολεί" ένα χέρι.
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
Πριν από μήνες είχαν εντοπίσει μια Mercedes AMG GT S να πηγαίνει με 291 στη Συγγρού. Το αυτοκίνητο ανήκει σε ιδιοκτήτη ταξιδιωτικού γραφείου (ξέρουμε όλοι ποιος είναι). Μέχρι εδώ, υποθέτωντας ότι μόλις είχε έρθει το αυτοκίνητο στην Ελλάδα και δεν είχε προλάβει να εκτελωνιστεί, όλα ΟΚ. Τώρα διαβάζουμε ότι το αυτοκίνητο είχε παραχωρηθεί και μάλλον το οδηγούσε αστυνομικός!!! Η οδήγηση αυτοκινήτου με ξένες πινακίδες είναι παράνομη και εμπίπτει στους νόμους περί λαθρεμπορίας. Επίσης δείχνει ότι ο ιδιοκτήτης του ταξιδιωτικού γραφείου έχει και αστυνομικούς να τον προστατεύουν; Ή μήπως το έδωσε σε κάποιον τυχαίο αστυνομικό που είδε για πρώτη φορά στη ζωή του; Ακόμα ένα παράδειγμα που δείχνει σε τι @#@% ζούμε. Εάν δε μετρήσουμε τα πρόστιμα που πρέπει να πληρώσει ο οδηγός, ίσως ξεπερνούν και το 10χιλιαρο. Όλα καλά...
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
Πέρα από τα μεταβλητά όρια που προαναφέρθηκαν (!!!), πρέπει να γίνει και μια γενική αναθεώρηση των ορίων. Πχ. όταν ξεκίνησα να οδηγώ το 1992, η Αθηνών-Κορίνθου είχε δύο λωρίδες και όριο 100. Σήμερα, στην επιστροφή από Κόρινθο (για να φύγει από τη μέση ο παράγοντας τούνελ) έχει τέσσερις λωρίδες και βοηθητική και πάλι 100 όριο. Αυτό είναι παράλογο.
Επίσης, υπάρχουν πολλά σημεία με δύο λωρίδες και διάζωμα στη μέση και το όριο είναι 70. Και εξίσου πολλά σημεία με 90 όριο, δίχως μπαριέρα στη μέση.
Για μένα, αυτό δείχνει ότι ποτέ δεν ασχολήθηκε κανείς σοβαρά με το θέμα. -
RE: ΑLFA ROMEO FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Πολύ φθαρμένο δεν είναι το τιμόνι για 26.000 χλμ;
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
Πριν από λίγο στον Καρέα, πηγαίνω με 67 χλμ πίσω από τρία μηχανάκια ΟΠΚΕ (ή όπως αλλιώς τους λένε), για να μην τους προσπεράσω και γίνει "παρεξήγηση". Στρίβουμε στην αριστερή και κατηφορίζουμε προς Μεσογείων και μας πιάνει κόκκινο φανάρι. Το έσφαξαν κανονικότατα και οι τρεις, αν και πήγαιναν στο πολύ χαλαρό. Ούτε σειρήνες είχαν, ούτε σε καταδίωξη ήταν, τίποτα. Αυτοί οι τύποι τώρα θα πάνε να κόψουν κλήσεις σε άλλους που πέρασαν με κόκκινο. Γιατί να μην έχουμε κι εμείς dashcams για να καταγράφουμε τις παραβάσεις των αστυνομικών; Ρητορικό το ερώτημα, δεν περιμένω απάντηση. Έχουμε πολύ μέλλον ακόμα για να γίνουμε άνθρωποι