-
Θα πω ότι τυπικά είσαι εκτός εγγύησης, ουσιαστικά δεν είσαι. ΟΙ περισσότερες εταιρίες έχουν το αποκαλούμενο "goodwill" που καλύπτουν βλάβες εκτός εγγύησης, εφόσον η συντήρηση γίνεται στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο και η βλάβη δεν δικαιολογείται από τα χιλιόμετρα, έτη κλπ.
Το σημαντικό εδώ ειναι εαν η άρνηση προέρχεται από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο ή την FMH (Ford Motor Hellas)? Γιατί εαν είναι από το συνεργείο, τότε στέλνεις ένα αναλυτικό email στην FMH και με όλα τα δικαιολογητικά και ζητάς να ισχύσει η εγγύηση, αφού τους 6 μήνες της καθυστέρησης το αυτοκίνητο δεν κινούταν λόγω του θέματος υγείας.
Εαν η άρνηση είναι από την FMH (σε εσένα, οχι τι σου μεταφέρει το συνεργείο), τότε αναγκαστικά πάς δικαστικά.
-
@fanis75 said in Εγγύηση και βλάβες Ford:
Θα πω ότι τυπικά είσαι εκτός εγγύησης, ουσιαστικά δεν είσαι. ΟΙ περισσότερες εταιρίες έχουν το αποκαλούμενο "goodwill" που καλύπτουν βλάβες εκτός εγγύησης, εφόσον η συντήρηση γίνεται στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο και η βλάβη δεν δικαιολογείται από τα χιλιόμετρα, έτη κλπ.
Το σημαντικό εδώ ειναι εαν η άρνηση προέρχεται από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο ή την FMH (Ford Motor Hellas)? Γιατί εαν είναι από το συνεργείο, τότε στέλνεις ένα αναλυτικό email στην FMH και με όλα τα δικαιολογητικά και ζητάς να ισχύσει η εγγύηση, αφού τους 6 μήνες της καθυστέρησης το αυτοκίνητο δεν κινούταν λόγω του θέματος υγείας.
Εαν η άρνηση είναι από την FMH (σε εσένα, οχι τι σου μεταφέρει το συνεργείο), τότε αναγκαστικά πάς δικαστικά.
Ναι σωστό και αυτό... αποδεικτικά δεν έχω από το νοσοκομείο αλλά σίγουρα μία επικοινωνία με την Ford Hellas θα την κάνω...Δεν θα είναι και η πρώτη φορά βέβαια, είχα επικοινωνία καί τό 2018 πού είχα πρόβλημα με την αντιπροσωπεία στην αγορά τού αυτοκινήτου μου
-
@negro-1980 said in Εγγύηση και βλάβες Ford:
Ναι σωστό και αυτό... αποδεικτικά δεν έχω από το νοσοκομείο αλλά σίγουρα μία επικοινωνία με την Ford Hellas θα την κάνω...Δεν θα είναι και η πρώτη φορά βέβαια, είχα επικοινωνία καί τό 2018 πού είχα πρόβλημα με την αντιπροσωπεία στην αγορά τού αυτοκινήτου μου
Αν έκανες εισαγωγή για νοσηλεία (ακόμη και μονοήμερη), έχεις εισιτήριο-εξιτήριο ως απόδεικτικό στοιχείο.
Αν ήταν επισκέψεις με ραντεβού σε εξωτερικά ιατρεία,μπορούν να σου δώσουν μια βεβαίωση.
-Γενικά,αν για καποιο λόγο περνάς την πόρτα νοσοκομείου,κάτι θα υπάρχει ως έγγραφο που να το επιβεβαιώνει. -
Εγώ σε βλάβη του golf φέτος, λόγω άρνησης τόσο του επίσημου αντιπροσώπου όσο και της εισαγωγικής εταιρείας, έστειλα email και στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του μαμάς εταιρείας (vw.de), διότι στην αρχή οι πρώτοι δεν δέχθηκαν καμία ευθύνη για την αστοχία υλικού (εγκέφαλος esp). Kατόπιν αυτού, αν και τελείως αρνητικοί, λίγες ημέρες μετά την ενήμερωση της vw ανέκρουσε πρύμναν τόσο η εισαγωγική όσο και ο επισκευαστής και κάλυψαν το 40% του κόστους του ανταλλακτικού και επισκευής.
Νομίζω ότι με κατάλληλες κινήσεις θα σου απορροφήσουν μέρος του κόστους. Λογικά θα σε πετάξουν εκτός εγγύησης, εκτός και αν επικαλεστείς ανωτέρα βία, ότι δηλαδή δεν μπορούσες να συντηρήσεις το αυτοκίνητο εντός του προβλεπόμενου χρόνου λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας, το οποίο πρέπει να αποδείξεις φυσικά. -
Γενικά στην Ελλάδα δεν φέρονται καθόλου σωστά, για να το θέσω πολύ κόσμια. Εγώ έφαγα "πέναλτι" από τη Nissan επειδή έκανα το ετήσιο σέρβις 1,5 μήνα νωρίτερα από το προβλεπόμενο. Ουσιαστικά μου έκοψαν τη δωρεάν οδική βοήθεια, αλλά μόλις ανέφερα ότι θα τους κάνω ρόμπα στα περιοδικά, το πήραν πίσω. Θέλουν φοβέρα οι άτιμοι για να κάνουν το αυτονόητο, αυτό που είναι υποχρεωμένοι να κάνουν...
-
@trader said in Εγγύηση και βλάβες Ford:
Γενικά στην Ελλάδα δεν φέρονται καθόλου σωστά, για να το θέσω πολύ κόσμια. Εγώ έφαγα "πέναλτι" από τη Nissan επειδή έκανα το ετήσιο σέρβις 1,5 μήνα νωρίτερα από το προβλεπόμενο. Ουσιαστικά μου έκοψαν τη δωρεάν οδική βοήθεια, αλλά μόλις ανέφερα ότι θα τους κάνω ρόμπα στα περιοδικά, το πήραν πίσω. Θέλουν φοβέρα οι άτιμοι για να κάνουν το αυτονόητο, αυτό που είναι υποχρεωμένοι να κάνουν...
Καλά το νωρίτερο τι τους πείραζε;
-
Έλα μου ντε... Γι΄αυτό λέω ότι δεν είναι εντάξει, ψάχνουν να βρουν λόγους να σε βγάλουν λάθος. αυτό τους είπα κι εγώ, 30 ευρώ είναι η ετήσια οδική βοήθεια, αν δεν θες να την προσφέρεις μην το κάνεις. Μην προσπαθείς όμως να με βγάλεις λάθος όταν γνωρίζεις πολύ καλά ότι δεν έχω κάνει κάτι κακό.
-
@panormus772 said in Εγγύηση και βλάβες Ford:
@negro-1980 said in Εγγύηση και βλάβες Ford:
Ναι σωστό και αυτό... αποδεικτικά δεν έχω από το νοσοκομείο αλλά σίγουρα μία επικοινωνία με την Ford Hellas θα την κάνω...Δεν θα είναι και η πρώτη φορά βέβαια, είχα επικοινωνία καί τό 2018 πού είχα πρόβλημα με την αντιπροσωπεία στην αγορά τού αυτοκινήτου μου
Αν έκανες εισαγωγή για νοσηλεία (ακόμη και μονοήμερη), έχεις εισιτήριο-εξιτήριο ως απόδεικτικό στοιχείο.
Αν ήταν επισκέψεις με ραντεβού σε εξωτερικά ιατρεία,μπορούν να σου δώσουν μια βεβαίωση.
-Γενικά,αν για καποιο λόγο περνάς την πόρτα νοσοκομείου,κάτι θα υπάρχει ως έγγραφο που να το επιβεβαιώνει.Το πρόβλημα ήταν με θέμα υγείας τού γιού μου που τον είχα στο σπίτι την περίοδο πού ήταν να κάνω το σέρβις (αφού είχαμε βγει από νοσηλεία) μετά δούλευα οπότε δεν μπορούσα να μείνω χωρίς αυτοκίνητο και μετά αμέλεια δικιά μου πού ξεχάστηκα....Δεν λέω ότι δεν έκανα λάθος με την εγγύηση, ίσα ίσα δικό μου ήταν τι λάθος παρά τα προβλήματα αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι ένα αυτοκίνητο με 53000 χιλιόμετρα πέταξε φλάντζα. Να μου πούνε ένα αυτοκίνητο χωρίς κατασκευαστικό πρόβλημα που πετάει φλάντζα. Για αυτό παίρνουμε καινούργια αυτοκίνητα και δεν πλησιάζουμε τα μεταχειρισμένα, τουλάχιστον για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο από τέτοια θέματα.
-
@negro-1980 said in Εγγύηση και βλάβες Ford:
@panormus772 said in Εγγύηση και βλάβες Ford:
@negro-1980 said in Εγγύηση και βλάβες Ford:
Ναι σωστό και αυτό... αποδεικτικά δεν έχω από το νοσοκομείο αλλά σίγουρα μία επικοινωνία με την Ford Hellas θα την κάνω...Δεν θα είναι και η πρώτη φορά βέβαια, είχα επικοινωνία καί τό 2018 πού είχα πρόβλημα με την αντιπροσωπεία στην αγορά τού αυτοκινήτου μου
Αν έκανες εισαγωγή για νοσηλεία (ακόμη και μονοήμερη), έχεις εισιτήριο-εξιτήριο ως απόδεικτικό στοιχείο.
Αν ήταν επισκέψεις με ραντεβού σε εξωτερικά ιατρεία,μπορούν να σου δώσουν μια βεβαίωση.
-Γενικά,αν για καποιο λόγο περνάς την πόρτα νοσοκομείου,κάτι θα υπάρχει ως έγγραφο που να το επιβεβαιώνει.Το πρόβλημα ήταν με θέμα υγείας τού γιού μου που τον είχα στο σπίτι την περίοδο πού ήταν να κάνω το σέρβις (αφού είχαμε βγει από νοσηλεία) μετά δούλευα οπότε δεν μπορούσα να μείνω χωρίς αυτοκίνητο και μετά αμέλεια δικιά μου πού ξεχάστηκα....Δεν λέω ότι δεν έκανα λάθος με την εγγύηση, ίσα ίσα δικό μου ήταν τι λάθος παρά τα προβλήματα αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι ένα αυτοκίνητο με 53000 χιλιόμετρα πέταξε φλάντζα. Να μου πούνε ένα αυτοκίνητο χωρίς κατασκευαστικό πρόβλημα που πετάει φλάντζα. Για αυτό παίρνουμε καινούργια αυτοκίνητα και δεν πλησιάζουμε τα μεταχειρισμένα, τουλάχιστον για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο από τέτοια θέματα.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας εχει κατασκευαστικο πρόβλημα
Σε πολλα Kuga έχει παρουσιαστεί το ίδιο
Το έφτιαξαν μετά από κάποια στιγμη αλλά αντι να βγάλουν ανακληση για τα προβληματικά το άφησαν στην τύχη του
Αν είχες εγγυηση θα σε κάλυπταν μέσα σε αυτή
Τωρα που δεν έχεις (αφού δεν τηρησες τους όρους) καλό είναι να τους πεις το πρόβλημα και να σε βοηθησουν κάνοντας σου μία εκπτωση .
Εγγύηση και βλάβες Ford