-
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@red_monster said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
@teo-mak said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
Λοιπον επανέρχομαι με καταναλώσεις που παρατήρησα αυτό τον λίγο καιρό που το οδηγώ
Ολες οι παρακάτω τιμές είναι με ανοιχτό το AC αφού έχει πολύ ζέστη και δεν γινεται να το δοκιμάσω χωρίς. Επίσης όλες οι μετρήσεις είναι στο normal προφίλ με μεσαία ανακτηση ενέργειας
για την δουλειά συνήθως είναι η κατανάλωση στο 12,4 (και πόλη και αττικη οδος μεχρι την δουλειά)
με βαρια κίνηση κινείται γύρω στο 10,2-11 Kwh/100χλμ
σε μικτές συνθήκες χωρίς καθόλου κίνηση γύρω στο 15Kwh/100χλμ
και σε εθνική που πήγα μεχρι το Χαλκούτσι και γύρισα στην Εθνικη με 110-130 ήταν στο 18-20Kwh/100χλμ
Εσεις που έχετε εμπειρία με ηλεκτρικα για γράψτε γιατι δεν το έχω ψάξει καθόλου είναι καλές οι καταναλώσεις αυτές?
Επίσης πως υπολογίζω πόσα ευρώ είναι η κατανάλωση? (μιλαω για οικιακό ρεύμα και χωρις να λαμβάνουμε υπόψιν ότι έχω φωτοβολταικό)
Νομίζω ότι η κιλοβατώρα με όλα τα σεα μεα μεαα είναι στα 0,30.
Καλά καίει το γιαουρτάκιxaxaxxaxa
Δηλαδή χοντρικά αν πούμε οτι καίω 15Kwh/100Χλμ οχι 12,4 που βλέπω καθε μερα
και η απόσταση σπιτι δουλεια πήγαινε-ελα είναι 30χλμ
με 0,30 ευρώ η kwh σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου είναι 1,35 ευρώ το πήγαινε έλα στην δουλειά (χωρίς διοδια αττικής οδου)
και χωρίς να υπολογίσω ότι με το φωτοβολταικο μου έρχεται τσάμπα.
δηλαδή πολύ περισσότερο μου κοστίζει η αττικη οδός το μήνα (112 ευρώ περιπου σε express με 44 διελευσεις πηγαινε ελα στην δουλειά) παρά η μετακίνηση με το αμάξι (29.7 ευρώ με 22 εργάσιμες αν δεν είχα το φωτοβολταικό)
Δεν είμαι και πολύ ανθρωπος που κάθομαι να υπολογίζω αλλα έτσι μου έκατσε από περιέργεια. Εντυπωσιακό!!!
ΥΓ Ενταξει αν βάλεις μέσα λάστιχα, τακάκια, αναλώσιμα, service κτλ θα πάει παραπάνω αλλα βαριεμαι να κάτσω να υπολογίζω και αυτά. κάτι χοντικό ήθελα. αντε αντι για 30 ευρώ να πάει 50-60)
ενα 3αρι θα καταναλωνε γυρω στο 12-13 σε συνθηκες κινησης και θα ανεβαινε μαη γυρω στα 16-17 (απο οτι θυμαμαι) στα 130km/h. Επομενως θεωρω μια χαρα τις καταναλωσεις που αναφερεις.
Το 0.30 ισως να ειναι και υπερβολικα υψηλο κοστος kwh, αλλα επειδη απο οτι λεγεται εχει αυξηθει η τιμης, βαλε τοσο για να εισαι μεσα.
Σε γενικες γραμμες που το ειχα υπολογισει, το κοστος μετακινησης/καυσιμου ειναι στο 1/3 απο της βενζινης για φορτισεις στο σπιτιαρα οι καταναλώσεις μου είναι οκ θεωρεις σωστά?
κατω απο 10 μεσα στην πολη δεν εχω ακουσει να γραφει κανενα ηλεκτρικο αυτοκινητο, ανεξαρτητου μεγεθους.
Σε υψηλοτερες ταχυτητες εχεις χαμηλοτερη καταναλωση απο τα περισσοτερα, εκτος τεσλα. Αν δεις καταναλωση του mg4 στα 130km/h θα φρικαρεις. Κατι 24αρια γραφει αν θυμαμαι καλα.
Οποτε ναι εισαι μια χαρα, αρκει τα νουμερα που δειχνει να ειναι πραγματικα
Αλλα οπως και να εχει, εισαι πολυ πολυ χαμηλοτερα απο αντιστοιχο βενζινοκινητο.Γύρισα από Καρπενήσι (μεσάνυχτα) με ρεζέρβα και ταχύτητες ταξιδιού μέχρι 110 km/h και είχα μέση κατανάλωση 11,8 kWh / 100 km.
Στην πόλη με προσπάθεια μπορώ να δω και κάτω από 10 kWh/ 100 km.
Monster ώπα. Βάζεις επιστροφή από Καρπενήσι όπου ένα μεγάλο κομμάτι είναι κατηφορική διαδρομή και εκεί γράφει το αμάξι αρνητική κατανάλωση. Αυτό επηρεάζει τον μέσο όρο κατανάλωσης όλης της διαδρομής.
Ποσο καίει το id3 μέσα στην πόλη; Δεν θυμάμαι να γράφει μονοψήφια νούμερα. Την κατανάλωση εθνικής οδού του yudo δεν την σχολιάζω ιδιαίτερα διότι δεν είναι αυτός ο φυσικός χώρος κίνησης του οχήματος αυτού.
Για αυτό έγραψα την διαδρομή, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. Θα γράψω ξεχωριστά και την ανάβαση με ανθρώπινες ταχύτητες αυτή τη φορά
-
@red_monster said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@red_monster said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
@teo-mak said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
Λοιπον επανέρχομαι με καταναλώσεις που παρατήρησα αυτό τον λίγο καιρό που το οδηγώ
Ολες οι παρακάτω τιμές είναι με ανοιχτό το AC αφού έχει πολύ ζέστη και δεν γινεται να το δοκιμάσω χωρίς. Επίσης όλες οι μετρήσεις είναι στο normal προφίλ με μεσαία ανακτηση ενέργειας
για την δουλειά συνήθως είναι η κατανάλωση στο 12,4 (και πόλη και αττικη οδος μεχρι την δουλειά)
με βαρια κίνηση κινείται γύρω στο 10,2-11 Kwh/100χλμ
σε μικτές συνθήκες χωρίς καθόλου κίνηση γύρω στο 15Kwh/100χλμ
και σε εθνική που πήγα μεχρι το Χαλκούτσι και γύρισα στην Εθνικη με 110-130 ήταν στο 18-20Kwh/100χλμ
Εσεις που έχετε εμπειρία με ηλεκτρικα για γράψτε γιατι δεν το έχω ψάξει καθόλου είναι καλές οι καταναλώσεις αυτές?
Επίσης πως υπολογίζω πόσα ευρώ είναι η κατανάλωση? (μιλαω για οικιακό ρεύμα και χωρις να λαμβάνουμε υπόψιν ότι έχω φωτοβολταικό)
Νομίζω ότι η κιλοβατώρα με όλα τα σεα μεα μεαα είναι στα 0,30.
Καλά καίει το γιαουρτάκιxaxaxxaxa
Δηλαδή χοντρικά αν πούμε οτι καίω 15Kwh/100Χλμ οχι 12,4 που βλέπω καθε μερα
και η απόσταση σπιτι δουλεια πήγαινε-ελα είναι 30χλμ
με 0,30 ευρώ η kwh σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου είναι 1,35 ευρώ το πήγαινε έλα στην δουλειά (χωρίς διοδια αττικής οδου)
και χωρίς να υπολογίσω ότι με το φωτοβολταικο μου έρχεται τσάμπα.
δηλαδή πολύ περισσότερο μου κοστίζει η αττικη οδός το μήνα (112 ευρώ περιπου σε express με 44 διελευσεις πηγαινε ελα στην δουλειά) παρά η μετακίνηση με το αμάξι (29.7 ευρώ με 22 εργάσιμες αν δεν είχα το φωτοβολταικό)
Δεν είμαι και πολύ ανθρωπος που κάθομαι να υπολογίζω αλλα έτσι μου έκατσε από περιέργεια. Εντυπωσιακό!!!
ΥΓ Ενταξει αν βάλεις μέσα λάστιχα, τακάκια, αναλώσιμα, service κτλ θα πάει παραπάνω αλλα βαριεμαι να κάτσω να υπολογίζω και αυτά. κάτι χοντικό ήθελα. αντε αντι για 30 ευρώ να πάει 50-60)
ενα 3αρι θα καταναλωνε γυρω στο 12-13 σε συνθηκες κινησης και θα ανεβαινε μαη γυρω στα 16-17 (απο οτι θυμαμαι) στα 130km/h. Επομενως θεωρω μια χαρα τις καταναλωσεις που αναφερεις.
Το 0.30 ισως να ειναι και υπερβολικα υψηλο κοστος kwh, αλλα επειδη απο οτι λεγεται εχει αυξηθει η τιμης, βαλε τοσο για να εισαι μεσα.
Σε γενικες γραμμες που το ειχα υπολογισει, το κοστος μετακινησης/καυσιμου ειναι στο 1/3 απο της βενζινης για φορτισεις στο σπιτιαρα οι καταναλώσεις μου είναι οκ θεωρεις σωστά?
κατω απο 10 μεσα στην πολη δεν εχω ακουσει να γραφει κανενα ηλεκτρικο αυτοκινητο, ανεξαρτητου μεγεθους.
Σε υψηλοτερες ταχυτητες εχεις χαμηλοτερη καταναλωση απο τα περισσοτερα, εκτος τεσλα. Αν δεις καταναλωση του mg4 στα 130km/h θα φρικαρεις. Κατι 24αρια γραφει αν θυμαμαι καλα.
Οποτε ναι εισαι μια χαρα, αρκει τα νουμερα που δειχνει να ειναι πραγματικα
Αλλα οπως και να εχει, εισαι πολυ πολυ χαμηλοτερα απο αντιστοιχο βενζινοκινητο.Γύρισα από Καρπενήσι (μεσάνυχτα) με ρεζέρβα και ταχύτητες ταξιδιού μέχρι 110 km/h και είχα μέση κατανάλωση 11,8 kWh / 100 km.
Στην πόλη με προσπάθεια μπορώ να δω και κάτω από 10 kWh/ 100 km.
Monster ώπα. Βάζεις επιστροφή από Καρπενήσι όπου ένα μεγάλο κομμάτι είναι κατηφορική διαδρομή και εκεί γράφει το αμάξι αρνητική κατανάλωση. Αυτό επηρεάζει τον μέσο όρο κατανάλωσης όλης της διαδρομής.
Ποσο καίει το id3 μέσα στην πόλη; Δεν θυμάμαι να γράφει μονοψήφια νούμερα. Την κατανάλωση εθνικής οδού του yudo δεν την σχολιάζω ιδιαίτερα διότι δεν είναι αυτός ο φυσικός χώρος κίνησης του οχήματος αυτού.
Για αυτό έγραψα την διαδρομή, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. Θα γράψω ξεχωριστά και την ανάβαση με ανθρώπινες ταχύτητες αυτή τη φορά
5-10χλμ/ωρα;;;
Οκ σταματαω
-
@v_a said in ECOCAR YUDO:
Συμπέρασμα, αγόρασες την κατάλληλη στιγμή, άκου 5 χιλ πανω...
Αυτές τις αγορές (κινήσεις) ρε γμτ ζηλεύω, με τη καλή έννοια όμως, να φτάνεις σχετικά πρώτος σε ένα καλό deal.
Προσωπικά, φτάνω παντα τελευταίοςΥγ: για να μην το πάρεις πολύ πάνω σου..
Με γεια η ΤογιοταραΟμοίως τελευταίος φτάνω, αλλά συνήθως οι κινήσεις αυτές έχουν ρίσκο.
Όπως αυτοί που αγοράζουν οτιδήποτε μτχ χωρίς έλεγχο από άνθρωπο που σκαμπάζει.Εχω χάσει έτσι αυτοκίνητα, μηχανάκια... -
το κουβαδάκι μου κάνει με μικτή χρήση γυρω στα 250 χλμ τωρα το καλοκαιρι με AC me 41KW LFP μπαταρια
τωρα οχηματα οπως το Tesla και το id3 ή και άλλα πιο προηγμένα σε τεχνολογία και ακριβότερα αμάξια με αντλιες θερμότητας και καλυτερα συστήματα μπορεί να τα καταφέρνουν καλύτερα δεν το ξέρω και δεν αμφιβάλω επ αυτού
Θεωρω όμως οτι 250χλμ μεικτη χρήση για το συγκεκριμένο αμαξάκι και για την τιμή των 21Κ είναι μια πολύ καλή αυτονομια (για την αλλαγμενη τιμη τα είπαμε, μην τα λέμε πάλι παύει να είναι συμφερον αγορα οταν υπάρχει το πολύ καλύτερο dolfin ή το atto3 στην ιδια σχεδον τιμη)
τωρα για τις τιμες των καταναλώσεων σε Kwh δεν ειμαι ακόμα πολύ familiar και ακόμα το βλέπω. Μενω στην μεικτη χρήση στα 250χλμ αυτονομίας η οποια είναι παραπανω από ικανοποιητικη για μεσα στην πολη
-
@cirus said in ECOCAR YUDO:
θα βρεθω με ενα αμαξακι που δεν πουλάει, θα το εγκαταλήψουν και θα μείνω χωρίς υποστήριξη
Αυτό είναι ένα ερώτημα που έχουν πολλά εκ Κίνας αυτοκίνητα όμως. (Και πιο μεγάλων ονομάτων)
-
@antonakis said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
θα βρεθω με ενα αμαξακι που δεν πουλάει, θα το εγκαταλήψουν και θα μείνω χωρίς υποστήριξη
Αυτό είναι ένα ερώτημα που έχουν πολλά εκ Κίνας αυτοκίνητα όμως. (Και πιο μεγάλων ονομάτων)
Αν είναι καμια μεγάλη μάρκα και έχει κάνει πωλήσεις ολο και κάποιος αναλαμβάνει να φερνει ανταλλακτικα (υπάρχει χώρος για κέρδος)
Εδώ η SAAB τοσα χρόνια έχει εξαφανιστεί και πάλι βρίσκεις
αλλα αν το έχουν πάρει 7 και ο κουκος (cirus ο κούκος ) αστα, βράστα, χ3στα
-
To yudo από όσο θυμάμαι είναι ειδική εισαγωγή της ecocar. Δεν έχει έρθει η ίδια η εταιρεία εδώ. Σωστά?
Οπότε θέλω να πιστεύω ότι ο Έλληνας αντιπρόσωπος θα κρατήσει κάποιο επίπεδο.(Τουλάχιστον τα αλλά micro car του, τα έχει πολύ καιρό.)
-
@antonakis said in ECOCAR YUDO:
To yudo από όσο θυμάμαι είναι ειδική εισαγωγή της ecocar. Δεν έχει έρθει η ίδια η εταιρεία εδώ. Σωστά?
Οπότε θέλω να πιστεύω ότι ο Έλληνας αντιπρόσωπος θα κρατήσει κάποιο επίπεδο.(Τουλάχιστον τα αλλά micro car του, τα έχει πολύ καιρό.)
και γω αλλα αυτό είναι το τι θέλω να πιστεύω, τιποτα παραπάνω
-
Ναι ρε μη φοβάσαι. Δε χαλάει
-
Οντως είναι για υπογλώσσια η τιμή πιά
-
Ίσως υπολογίζουν ότι με τους δασμούς θα εκτοξευθούν οι τιμές και των άλλων κινεζικών, διαφορετικά δεν έχει λογική η ανατίμηση τους.
Εκτός αν έχουν αυτήν την τιμή καταλόγου και με το που μπαίνεις στο μαγαζί σου λένε «αυτόν τον καιρό υπάρχει μια προωθητική ενέργεια 3-4000 ευρώ» -
Ακόμα και ένα με δύο χιλιάρικα θα την άντεχε την ανατιμηση οριακά να είχε πωλήσεις . Αλλά 5 χιλιάρικα είναι τεράστιο ποσο
-
Και να φανταστείτε έλεγα οκ το puma st είναι πολύ ειδικό μοντέλο και ακριβό, ελάχιστοι θα το πάρουν οπότε δεν θα βρω και πολλούς ποτέ να το έχουν.
Ε λέω εντάξει το yudo είναι το ηλεκτροκίνητο με την καλύτερη τιμή σε bsuv πόλης άρα θα το προτιμήσουν πολλοί δεν θα το έχω μόνο εγώ .
-
@dettol said in ECOCAR YUDO:
Ίσως υπολογίζουν ότι με τους δασμούς θα εκτοξευθούν οι τιμές και των άλλων κινεζικών, διαφορετικά δεν έχει λογική η ανατίμηση τους.
Εκτός αν έχουν αυτήν την τιμή καταλόγου και με το που μπαίνεις στο μαγαζί σου λένε «αυτόν τον καιρό υπάρχει μια προωθητική ενέργεια 3-4000 ευρώ»Το πρόβλημα είναι ότι με αυτή τη τιμή ( σήμερα , αν δεν αλλάξει κάτι ) δε θα μπεί και κάποιος στο μαγαζί για να ακούσει την προωθητική ενέργεια.
@cirus βλέπεις και κάνεις αναλόγως. Είναι κρίμα να σε ¨βασανίζουν" τέτοια ζητήματα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα αγοράς και να σου χαλάνε την εμπειρία της απόκτησης νέου οχήματος. Αφού τη λύση την έχεις σκεφτεί ήδη , άστο , μη το σκέφτεσαι για λίγο καιρό .....
-
Δικό τους μαγαζί, κάτι θα ξέρουν καλύτερα. Αν δεν ξέρουν καλύτερα, θα το κλείσουν. Όπως και να έχει, η αγορά θα αποφανθεί.
-
Άσχετο, αλλά αν σε έπαιζα στο στοίχημα θα σου έδινα 1,20 να πάρεις μέσα στην επόμενη τριετία ένα model 3...
Money in the bank
(Απλά όταν το κάνεις στείλε μνμ να σου αγοράσω το st γιατί ego priza gia fortisi den..)
-
@v_a said in ECOCAR YUDO:
Άσχετο, αλλά αν σε έπαιζα στο στοίχημα θα σου έδινα 1,20 να πάρεις μέσα στην επόμενη τριετία ένα model 3...
Money in the bankΜΠΑ εγω γι αυτο τον κοβω
https://www.ford.com/trucks/f150/f150-lightning/2024/?gnav=header-trucks-overview -
@lap said in ECOCAR YUDO:
@vagkirk said in ECOCAR YUDO:
Πότε πρόλαβαν και εφαρμόστηκαν οι δασμοί ρε παιδιά;
Έγινε νόμος της ΕΕ;
Ακόμη σε συζητήσεις δεν βρίσκονται;Μήπως η αύξηση έγινε γιατί ο @cirus με το θέμα εδώ έκανε ντόρο και έσπασαν τα τηλέφωνα στην ECOCAR ????
Από Ιούλιο εφαρμόστηκαν.
Α δεν το ήξερα,
Ταχύτατοι οι Ευρωπαίοι, για να βγει ο τιμοκατάλογος των νεων κατσαρολικων της Στελαντις πιο ελκυστικός.Σου λένε 26κ έχει το Yudo , να μην βάλουμε εμείς τα C3 , Panda 28-30k ;
-
Έχει βγει η τιμή για το 3 και το 3 αιρκρος και το Φροντερα σε 10 αγορές της Ευρώπης εδώ και 2-3 μήνες.
Άκυρο το σχόλιο σου.
-
Για 2 βδομάδες που κινώ το αμάξι δεν δημιουργήθηκε καμία υπερθερμανση οπότε το εφτιαξα λίγο πιο καλό να μην κουνιέται καθόλου και να ειναι προστατευμένο
ECOCAR YUDO