-
Δεν μπαίνεις αν έχεις πάνω 120 γρ. Αυτο!
Εντωμεταξυ λόγω ατμοσφαιρικής ρύπανσης προτείνεται το μέτρο και στην Θεσσαλονίκη.
Κάποτε λογικά θα γίνει και εκεί. Τότε μιλάμε για το 50-60% του πληθυσμού της χώρας με περιορισμό στην κίνηση της πόλης με βάση τα γρ co2
Δηλαδή αφαιρείς το 50-60% του πληθυσμού από τους υποψήφιους πελάτες του μεταχειρισμένου για αυτούς αυτοκινήτου σου.
-
Αυτό συμβαίνει σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης. Για αυτό οι κατασκευαστές βγάζουν πλέον αυτοκίνητα με χαμηλές ιπποδυνάμεις είτε μονάχα full hybrid
-
Προφανώς καποιος που ζει σε στενά πόλης δύσκολα θα αγοράσει ένα c suv. Το θέμα όμως είναι οι προοπτικές. Και όπως βλέπουμε αυτή η σιγουριά κάποιων πως όλα ήταν παραμύθια περί αυστηροποίησης των μέτρων τελικά τους γύρισε μπούμεραγκ.
-
Δεν είμαι κάτοικος πρωτεύουσας, μένω στην επαρχία Βόρειας Ελλάδας και έχω ένα ντίζελ euro 6 και ένα Tesla M3.
ΑΝ έμενα στην Αθήνα όμως και έπρεπε να έχω ΕΝΑ αυτοκίνητο, θα ήταν το Τεσλα. (σημειωτέον ότι εδώ που ζω ο πλησιέστερος supercharger είναι στη Λάρισα, 65 χλμ από εμένα, αλλά εννοείται έχω πυλωτη και φορτιστή στο σπίτι).
Ο νηματοθέτης ξεκαθάρισε ότι δεν θέλει ηλεκτρικό για τους δικούς του λόγους (σεβαστό), οπότε αν ήμουν στη θέση του (και προέκρινα τη μεσοβέζικη λύση του υβριδικού) θα πήγαινα σε κάποιο Toyota υβριδικό, αφού έκανα τεστ drive πχ την Corolla για το θεμα άνεσης που έγραψε.
Γενικώς, ΟΧΙ πετρέλαιο στην πρωτεύουσα για πολλούς λόγους (όχι μόνον οικολογίας).
-
@chili14 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Αρχικά ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας, με έχουν βοηθήσει να σκεφτώ αρκετά πράγματα που δεν τα είχα υπόψιν (για το diesel vs petrol περισσότερο) αλλά και να επιλογές αυτοκινήτων.
Σχετικά με το Diesel vs Βενζίνη, σίγουρα αυτή τη στιγμή με συμφέρει το Diesel απλά με προβληματίζει όντως στο μέλλον αν θα επηρεαστεί ή όχι η αγοραστική του αξία. Χωρίς να είμαι γνώστης θεωρώ ότι η ζήτηση στην Ελλάδα (γνωρίζοντας καλά τι γίνεται στην επαρχία) είναι και θα είναι πολύ υψηλή για τουλάχιστον 10+ χρόνια μιας και δεν θα υπάρχουν κιόλας επιλογές για καινούρια. Επίσης, αν λάβουμε υπόψιν ότι όλη η βιομηχανία έχει πέσει πάνω σε υβριδικά/ ηλεκτρικά κτλ, ενδεχομένως σε 7-10 χρόνια τα νέα αυτοκίνητα να έχουν τόσο καλύτερη/ εξελιγμένη τεχνολογία από τα σημερινά αντίστοιχα που και πάλι να οδηγεί στη μείωση της αξίας ενός σημερινού hybrid/ ev. Επαναλαμβάνω ότι δεν γνωρίζω καθόλου καλά το αντικείμενο, απλά κάνω υποθέσεις σκεπτόμενος τη λογική εξέλιξη. Θα το ψάξω λίγο παραπάνω, αλλά γενικά έχω αποφασίσει να πάω με οποιαδήποτε επιλογή μου δίνει μία οικονομική κατανάλωση, πχ το Corolla Cross με βενζίνη δίνει 5lt, αυτό μου κάνει μια χαρά.
Σχετικά με τα αυτοκίνητα που προτείνατε, εκτός του Kuga & Sportage που θα τα δω και θα τα οδηγήσω σίγουρα για δοκιμή, έχω σημειώσει και αρκετές από τις προτάσεις σας που μου φάνηκαν ενδιαφέρουσες:
-
Corolla Cross. Δεν είχα καθόλου υπόψιν ότι έχει 470+ boot space και ευχαριστώ πολύ κιόλας που αναφέρετε τις λεπτομέρειες για τις διαφορές μεταξύ 1.8 & 2.0. Αν η ανάρτηση είναι οκ στο 1.8, θα προτιμούσα προφανώς (με 2 παιδιά!) να μην έχω άλλο ένα φόρο στο κεφάλι κάθε χρόνο. Διαβάζω βέβαια για μεγάλες καθυστερήσεις σε παραδόσεις αλλά οκ θα το ρωτήσω από κοντά
-
C5 Aircross. Αναφέρθηκε ότι έχει πολύ άνετο κάθισμα που με ενδιαφέρει, οπότε θα το δω. Πολύ μεγάλο πορτ παγκάζ και γενικά έχει ότι χρειάζομαι.
3. Nissan Qashqai - αν και έχω βαρεθεί τόσο να το βλέπω συνέχεια μπροστά μου, θα το δοκιμάσω και αυτό. Tiguan επίσης θέλω να το δω.
- Ενδιαφέρουσες οι προτάσεις για Octavia και άλλα αλλά μου αρέσει περισσότερο το SUV type.
Πολύ καλή η ιδέα που είπε κάποιος να νοικιάσω για 1-2 μέρες αυτό που θα επιλέξω για να το δω σε ένα ταξίδι, δεν το είχα σκεφτεί.
Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
Το καινουριο QQ δεν το βλεπεις ακόμα τόσο συχνα
το θεωρω overall πολύ καλη επιλογή και με τις προσφορες που τρεχουν vfm -
-
@eco said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@chrisk6 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@eco said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@criuser said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@eco said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@gchris7 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Με 140 c suv αυτόματο να έχει κατανάλωση 5.5 το βλέπω λίγο δύσκολο. Επίσης ο άνθρωπος είπε 50% εθνική όχι 100%. Άρα η κατανάλωση του συνολικά θα πάει στο 6.5+ χαλαρά.
Με υβριδικό δεν παίζει να πάει πάνω απο 6 μικτα όσο και να το ξεσκίσει.Σε 10 χρόνια τα Diesel μπορεί να μην τα παίρνουν ούτε για ανακύκλωση ενώ το υβριδικό θα το μοσχοπουλησει... Αν υπολογίσεις και ζημιές κόστος service κτλπ δεν έχει καν νόημα να το συζητάμε ποια είναι πιο συμφέρουσα αγορά...
Αεροδρόμιο Αθήνας-Λάρισα με acc στα 140χλμ με C5 diesel αυτόματο δύο άτομα με αποσκευές δύο back bugs,χειμερινά ελαστικά και περίπου 18 βαθμούς Κελσίου,κατανάλωση 7,5 λίτρα.
Τα χειμερινά ελαστικά μάλλον είναι το πρόβλημα.
3008 αυτόματο ντίζελ που κάνει συνέχεια το δρομολόγιο Χαλάνδρι - Κεφαλάρι και επιστροφή, με μωτ 18 χαω έχει 7,4 κατανάλωση επί 1 χρόνο.
Βέβαια αν είχες βενζίνη όπως ένας φίλος που έχει ελαφρό υβριδικό Q3 σπορμπάκ με τέτοιες ταχύτητες έχει το 10άρι χαλαρά.
Τα υβριδικά δεν νομίζω να πηγαίνουν τόσο....
Έχω formentor 1.5 manual με θερινά ελαστικά. Αντίστοιχα με το προηγούμενο ταξίδι που περιέγραψα με το C5 είμαι λιγότερο από ένα λίτρο παραπάνω.
Μάλλον τα ελαστικά σου είναι AT η χωμάτινα...
Δεν εξηγείται αλλιώς που το όχημα με αεροδυναμική τούβλου καίει 7.5 παρότι πετρέλαιο.
Μήπως έφταιγε που είχε 18 βαθμούς? Αν είχε 20 θα έπαιζε στο 6...Επαναλαμβάνω,C5 eat8 diesel,χειμερινά ελαστικά ,140 χλμ ανά ώρα με acc σε όλο το ταξίδι Αθήνα -Λάρισα κατανάλωση 7,5 λίτρα.
7.5λτ × 1.70€ = 12,75€ στα 100χλμ
Οτιδήποτε βενζίνης αυτού του μεγέθους σε τέτοιες ταχύτητες σταθερά, θα ήταν αν όχι στα διπλά λεφτά, κοντά στα 20€. Κάπου ανάμεσα τα υβριδικά τουοτα, λόγω εξοικονόμησης στη πόλη.
Δεν διάβασα όλο το νήμα, απ αυτά που είδα, είτε τα ντίζελ με ΕΑΤ8, είτε υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ ή χαλάλι όλα για Μαζντα.
Τα οκταβια, είτε ντίζελ (που έχει υγρό dsg) είτε το φυσικού αερίου, πρέπει να ληφθούν υπόψιν, γιατί είναι υποδειγματικοι ανθρωπομεταφορεις/ ιδανικά οικογενειακά σε πολύ καλές τιμές ακόμα.Υ.Γ. θεωρείτε πως στην Ελλάδα, που οδεύει στην επόμενη "πτώχευση", σε 5 χρόνια θα έχουν έρθει τα πάνω κάτω και θα γίνει Καλιφόρνια σε ότι αφορά στην αυτοκίνηση και θα σπανίζουν τα ντίζελ... Αυτό θα γίνει μόνο αν πάρει 30% αύξηση το ντίζελ σε σύγκριση με τη βενζίνη ή απαγορεύσουν τις εισαγωγές μεταχειρισμένων euro 6 απ την Ευρώπη.
Εφόσον ο άνθρωπος κάνει ταξίδια, άρα άμεση απόσβεση, το κόστος χιλιομέτρου είναι σημαντικό κριτήριο, οι χρησμοί για το μέλλον δευτερευοντες.
-
Το χάρτη τον έχω ανεβάσει και άλλες φορές στις οποίες έχει γίνει η περιβόητη συζήτηση περί πετρελαίου :
https://urbanaccessregulations.eu/userhome/mapΕκεί λοιπόν ψάχνοντας θα δεί ο οποιοσδήποτε, την πραγματικότητα και όχι άρθρα διάσπαρτα με αμφίβολη αντικειμενικότητα . Παραδείγματα για LEZ (low emission zones):
-Παρίσι LEZ : For diesel cars and light duty vans this means at least Euro 5, registered from 1 January 2011 , η ολική έξωση του πετρελαίου πήρε αναβολή επ' αόριστον ...- Μόναχο : minimum standard of Diesel Euro 6
- Βρυξέλλες : from 1 January 2026:petrol, gas: Euro 3 diesel: Euro 6, from 1 January 2028:
petrol, gas: Euro 4 diesel: Euro 6d (RDE, Real Driving Emissions Standard). - Ρώμη : From 1 July 2023 is the minimum standard: petrol Euro 3 , diesel Euro 4.
- Βαρκελώνη : petrol cars, vans: Euro 3, diesel cars, vans: Euro 4
- Μιλάνο , εκτός ιστορικού κέντρου , 1 October 2028 petrol: Euro 5diesel: Euro 6 A purchased after 31.01.2018 ,diesel: Euro 6 BC purchased after 30.09.2019 , από 2030, όλα τα θερμικά εκτός.
- Άμστερνταμ , From January 1, 2025 diesel passenger cars Euro 5 , από 2030 όλα τα θερμικά.
Άρα αν η Ελλάδα επαναφέρει το πιο αυστηρό πανευρωπαϊκά μέτρο που είχε κάποτε περί πλήρης απαγόρευσης κυκλοφορίας πετρελαίων στο λεκανοπέδιο , δε το ξέρω , αν ισχύουν τα της αυτοτσικνοπέμπτης τότε και ένας τεράστιος αριθμός βενζινοκίνητων ( euro 5 ) αποκλείεται από το κέντρο.
Συμφωνώ πάντως ότι πετρέλαιο και αστικό κέντρο δεν πάνε μαζί ...
-
Δεν μπαίνεις στον δακτύλιο με πάνω από 120 γρ.-
Τα diesel σας! Να τα ρουφάτε όλα εσείς! Πάρτε βαθιές ανάσες!
Καλά η Ρώμη και Βαρκελώνη λέει το λιγότερο euro 4 diesel
Οι άνθρωποι είναι απλά...... άντε μη πω! Αφήνουν τα παιδιά τους (τα παιδιά βρίσκονται στο υψος που αιωρούνται τα τοξικά σωματίδια) στα στενά των πόλεων τους να ρουφάνε euro 4 diesel για να οδηγεί ο κάθε μπαγλαμάς diesel euro 4 και να κερδίζει η γ&@€νη τσέπη του!
Ούτε καν dpf δεν έχουν! Μιλάμε η αρρώστια η ίδια!
Πιο ρυπαρό δεν έχει!
Ότι και να πεις είναι λίγο! Εγκληματίες το λιγότερο!
Μπράβο στην Αθήνα. Να σε κάτι που δεν είμαστε χωριάτες και τελευταίοι!
Υ.γ
Τα βενζίνης euro 5 δεν παράγουν σε αυτόν τον τεράστιο βαθμό Νοχ όπως τα diesel euro 5!
Δεν θα τα κόψουν τόσο εύκολα! -
@lap said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Δεν μπαίνεις στον δακτύλιο με πάνω από 120 γρ.
Μπαίνεις και με 145γρ αν η πρώτη ταξινόμηση του EURO 6 οχήματος (βενζίνη πετρέλαιο) είναι μετά την 1.1.2021.
-
@jamesd said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@lap said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Δεν μπαίνεις στον δακτύλιο με πάνω από 120 γρ.
Μπαίνεις και με 145γρ αν η πρώτη ταξινόμηση του EURO 6 οχήματος (βενζίνη πετρέλαιο) είναι μετά την 1.1.2021.
Αυτο...
-
Σωστά! Οτιδήποτε πριν το 2021, δεν μπαίνει!
Σε λίγα έτη βάζω στοίχημα ούτε τα σημερινά με 145 γρ
Όπως ακριβώς έλεγαν πριν 5 έτη ότι είναι παραμύθια αυτά και δεν αγόρασαν υβριδικά τότε, αλλά diesel με 120 + γρ, σήμερα πολύ απλά δεν μπορούν να μπουν στον δακτύλιο! Τους λέγαμε και τότε πως δεν είναι future proof η μη αγορά υβριδικού για την πολη!
Τώρα πάλι λέμε ότι οποιος ζει Αθήνα το υβριδικο είναι μονόδρομος πια!
Άντε να δούμε ποιος εξυπνος και πάλι θα πιστέψει ότι αυτά είναι παραμύθια! Με την ευρωπαϊκή ένωση να έχει ακραία οικολογική ατζέντα για το μέλλον!
-
@chrisk6 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@jamesd said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@lap said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Δεν μπαίνεις στον δακτύλιο με πάνω από 120 γρ.
Μπαίνεις και με 145γρ αν η πρώτη ταξινόμηση του EURO 6 οχήματος (βενζίνη πετρέλαιο) είναι μετά την 1.1.2021.
Αυτο...
Αυτο μιλαει για ελευθερη εισοδο. Αλλιως ισχυουν τα μονα- ζυγα.
-
@lap said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Σωστά! Οτιδήποτε πριν το 2021, δεν μπαίνει!
Σε λίγα έτη βάζω στοίχημα ούτε τα σημερινά με 145 γρ
Όπως ακριβώς έλεγαν πριν 5 έτη ότι είναι παραμύθια αυτά και δεν αγόρασαν υβριδικά τότε, αλλά diesel με 120 + γρ, σήμερα πολύ απλά δεν μπορούν να μπουν στον δακτύλιο! Τους λέγαμε και τότε πως δεν είναι future proof η μη αγορά υβριδικού για την πολη!
Τώρα πάλι λέμε ότι οποιος ζει Αθήνα το υβριδικο είναι μονόδρομος πια!
Άντε να δούμε ποιος εξυπνος και πάλι θα πιστέψει ότι αυτά είναι παραμύθια! Με την ευρωπαϊκή ένωση να έχει ακραία οικολογική ατζέντα για το μέλλον!
Χωρίς να θέλω να σε στεναχωρήσω
ΧλαπάτσΛαπ, μια χαρά μπαίνουν τα ερκρος του 2020 με 104γρ... -
Άρα αν δεν πάμε από πέσιμο / χέσιμο, θα πάμε από ρύπανση των diesel ή από υγιεινό τρόπο ζωής και ζεν χαλάρωσης οδηγώντας τουότα hybrid Εθνική 100;
Είπα να πεταχτώ και εγώ σαν.... -
@piliourits said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@lap said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Σωστά! Οτιδήποτε πριν το 2021, δεν μπαίνει!
Σε λίγα έτη βάζω στοίχημα ούτε τα σημερινά με 145 γρ
Όπως ακριβώς έλεγαν πριν 5 έτη ότι είναι παραμύθια αυτά και δεν αγόρασαν υβριδικά τότε, αλλά diesel με 120 + γρ, σήμερα πολύ απλά δεν μπορούν να μπουν στον δακτύλιο! Τους λέγαμε και τότε πως δεν είναι future proof η μη αγορά υβριδικού για την πολη!
Τώρα πάλι λέμε ότι οποιος ζει Αθήνα το υβριδικο είναι μονόδρομος πια!
Άντε να δούμε ποιος εξυπνος και πάλι θα πιστέψει ότι αυτά είναι παραμύθια! Με την ευρωπαϊκή ένωση να έχει ακραία οικολογική ατζέντα για το μέλλον!
Χωρίς να θέλω να σε στεναχωρήσω
ΧλαπάτσΛαπ, μια χαρά μπαίνουν τα ερκρος του 2020 με 104γρ...Wltp μετράει πλέον., όχι nedc
Θα σας δείξω εγώ!!!
-
@lap said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@piliourits said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@lap said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Σωστά! Οτιδήποτε πριν το 2021, δεν μπαίνει!
Σε λίγα έτη βάζω στοίχημα ούτε τα σημερινά με 145 γρ
Όπως ακριβώς έλεγαν πριν 5 έτη ότι είναι παραμύθια αυτά και δεν αγόρασαν υβριδικά τότε, αλλά diesel με 120 + γρ, σήμερα πολύ απλά δεν μπορούν να μπουν στον δακτύλιο! Τους λέγαμε και τότε πως δεν είναι future proof η μη αγορά υβριδικού για την πολη!
Τώρα πάλι λέμε ότι οποιος ζει Αθήνα το υβριδικο είναι μονόδρομος πια!
Άντε να δούμε ποιος εξυπνος και πάλι θα πιστέψει ότι αυτά είναι παραμύθια! Με την ευρωπαϊκή ένωση να έχει ακραία οικολογική ατζέντα για το μέλλον!
Χωρίς να θέλω να σε στεναχωρήσω
ΧλαπάτσΛαπ, μια χαρά μπαίνουν τα ερκρος του 2020 με 104γρ...Wltp μετράει πλέον., όχι nedc
Θα σας δείξω εγώ!!!
Μα αυτό ακριβώς δυσκολεύει τα καινούρια και διευκολύνει τα παλιά, που στις άδειες έγραφαν λιγότερα γρ. στο ίδιο μοτέρ. Δοκίμασα το δικό μου πριν λίγο.
-
Αλήθεια μπαίνει;;;;
Ε οχιιιιιιιιιιιιιιιιιι -
@chili14 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Αρχικά ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας, με έχουν βοηθήσει να σκεφτώ αρκετά πράγματα που δεν τα είχα υπόψιν (για το diesel vs petrol περισσότερο) αλλά και να επιλογές αυτοκινήτων.
Σχετικά με το Diesel vs Βενζίνη, σίγουρα αυτή τη στιγμή με συμφέρει το Diesel απλά με προβληματίζει όντως στο μέλλον αν θα επηρεαστεί ή όχι η αγοραστική του αξία. Χωρίς να είμαι γνώστης θεωρώ ότι η ζήτηση στην Ελλάδα (γνωρίζοντας καλά τι γίνεται στην επαρχία) είναι και θα είναι πολύ υψηλή για τουλάχιστον 10+ χρόνια μιας και δεν θα υπάρχουν κιόλας επιλογές για καινούρια. Επίσης, αν λάβουμε υπόψιν ότι όλη η βιομηχανία έχει πέσει πάνω σε υβριδικά/ ηλεκτρικά κτλ, ενδεχομένως σε 7-10 χρόνια τα νέα αυτοκίνητα να έχουν τόσο καλύτερη/ εξελιγμένη τεχνολογία από τα σημερινά αντίστοιχα που και πάλι να οδηγεί στη μείωση της αξίας ενός σημερινού hybrid/ ev. Επαναλαμβάνω ότι δεν γνωρίζω καθόλου καλά το αντικείμενο, απλά κάνω υποθέσεις σκεπτόμενος τη λογική εξέλιξη. Θα το ψάξω λίγο παραπάνω, αλλά γενικά έχω αποφασίσει να πάω με οποιαδήποτε επιλογή μου δίνει μία οικονομική κατανάλωση, πχ το Corolla Cross με βενζίνη δίνει 5lt, αυτό μου κάνει μια χαρά.
Σχετικά με τα αυτοκίνητα που προτείνατε, εκτός του Kuga & Sportage που θα τα δω και θα τα οδηγήσω σίγουρα για δοκιμή, έχω σημειώσει και αρκετές από τις προτάσεις σας που μου φάνηκαν ενδιαφέρουσες:
-
Corolla Cross. Δεν είχα καθόλου υπόψιν ότι έχει 470+ boot space και ευχαριστώ πολύ κιόλας που αναφέρετε τις λεπτομέρειες για τις διαφορές μεταξύ 1.8 & 2.0. Αν η ανάρτηση είναι οκ στο 1.8, θα προτιμούσα προφανώς (με 2 παιδιά!) να μην έχω άλλο ένα φόρο στο κεφάλι κάθε χρόνο. Διαβάζω βέβαια για μεγάλες καθυστερήσεις σε παραδόσεις αλλά οκ θα το ρωτήσω από κοντά
-
C5 Aircross. Αναφέρθηκε ότι έχει πολύ άνετο κάθισμα που με ενδιαφέρει, οπότε θα το δω. Πολύ μεγάλο πορτ παγκάζ και γενικά έχει ότι χρειάζομαι.
-
Nissan Qashqai - αν και έχω βαρεθεί τόσο να το βλέπω συνέχεια μπροστά μου, θα το δοκιμάσω και αυτό. Tiguan επίσης θέλω να το δω.
-
Ενδιαφέρουσες οι προτάσεις για Octavia και άλλα αλλά μου αρέσει περισσότερο το SUV type.
Πολύ καλή η ιδέα που είπε κάποιος να νοικιάσω για 1-2 μέρες αυτό που θα επιλέξω για να το δω σε ένα ταξίδι, δεν το είχα σκεφτεί.
Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
Καλησπέρα και από εμένα.
Δύο παρατηρήσεις.-
Όντως η ενοικίαση είναι πάρα πολύ καλή πρόταση και θα σε βοηθήσει να επιλέξεις, ειδικά δεδομένου του προβλήματος με τη μέση.
-
Αν η αξία μεταπώλησης σε 5+ έτη έχει μεγάλη σημασία για εσένα, θα σου πρότεινα να σκεφτείς λίγο καλύτερα ένα μεταχειρισμένο τώρα (και να κρατήσεις πχ 10κ στην άκρη για μελλοντική αγορά).
Συγκεκριμένα, λόγω του ότι:
α) Λόγω (και) της δουλειάς μου, μπορώ να σου πω οτι ο περιορισμός των εκπομπών CO2 θα είναι Νο1 στόχος στην Ε.Ε., ειδικά στα επόμενα χρόνια (εκτός αν τα καταφέρουμε να αναπτύξουμε σε μαζική κλίμακα negative emission technologies - που ρεαλιστικά ήμαστε ακόμη μακριά). Αυτό σημαίνει πολλά αντικίνητρα για χρήση ορυκτών καυσίμων - βλέπε φόρους. Άρα το κόστος / L βενζίνης σε σύγκριση με το κόστος / kW θα είναι (πολύ) μεγαλύτερο.β) η τεχνολογία των ηλεκτρικών καλπάζει ενώ το δίκτυο φόρτισης θα επεκτείνεται στα επόμενα λίγα χρόνια - ακόμη και στην Ελλάδα. Επίσης οι τιμές των ηλεκτρικών (λόγω εμπορικής διάθεσης νέων υλικών για μπαταρίες - σκέψου κάναμε τρελή έρευνα για υλικά μπαταριών από αρχές 2000, ακριβώς γι' αυτή τη φάση που ήμαστε τώρα) θα βαίνουν μειούμενες.
γ) τα ηλεκτρικά λόγω ροπής/δύναμης και ευκολίας χρήσης είναι πάρα πολύ καλύτερα σε σχέση με θερμικά/υβριδικά
Αυτό σημαίνει οτι παίζει έντονα σε 5-10 χρόνια ακόμα και το υβριδικό σου να είναι δεινόσαυρος και να έχει χάσει πάρα πολύ μεγάλο μέρος της αξίας του.
Εγώ προσωπικά επέλεξα να πάρω πρόσφατα βενζινοκίνητο καινούργιο, αλλά είναι αυτοκίνητο ειδικής χρήσης (εκτός δρόμου/επαγγελματικό) που σκοπεύω να το κρατήσω για πάρα πολλά χρόνια.
Στη δική σου περίπτωση, ίσως έπαιζα άμυνα τώρα με κάτι μεταχειρισμένο (αλλά καλό - τύπου 20+κ) και να κράταγα χρήματα για αγορά καινολυργιου σε 5-7 χρόνια που θα έχει κάπως κατασταλάξει η αγορά. -
-
@dettol said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@criuser said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@lap said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Ο λόγος που θα έχεις μικρή χασούρα είναι λόγω πανδημίας και πληθωρισμού! Όχι γιατί δεν χάνει αξία γρηγορότερα το diesel σου το οποίο απευθύνεται κυρίως σε αγορές της επαρχίας!
κατά τα άλλα καλά στα έλεγαν!
Φαντάζομαι δεν μπαίνεις μέσα σε δακτύλιο ε;
Αλλο παραμύθι.
Επειδή κοιτάω και τις τιμές των μτχ ντίζελ, όχι μόνο είναι ψηλά, αλλά φεύγουν και πολύ γρήγορα.
ευκαιρια λοιπον να τα διωξετε τωρα που φευγουν και ειναι και ψηλα οι τιμες τους
Και τι να πάρουμε ?
Αυτά που καίνε πολύ, αυτά που δεν καίνε όταν πάνε πίσω από τα τρόλει, ή αυτά που πας για βόλτα κοντινή και παίρνεις ξηρά τροφή 2 ημερών, μήπως είναι πιασμένοι οι φορτιστές ?
-
@criuser said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@dettol said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@criuser said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@lap said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Ο λόγος που θα έχεις μικρή χασούρα είναι λόγω πανδημίας και πληθωρισμού! Όχι γιατί δεν χάνει αξία γρηγορότερα το diesel σου το οποίο απευθύνεται κυρίως σε αγορές της επαρχίας!
κατά τα άλλα καλά στα έλεγαν!
Φαντάζομαι δεν μπαίνεις μέσα σε δακτύλιο ε;
Αλλο παραμύθι.
Επειδή κοιτάω και τις τιμές των μτχ ντίζελ, όχι μόνο είναι ψηλά, αλλά φεύγουν και πολύ γρήγορα.
ευκαιρια λοιπον να τα διωξετε τωρα που φευγουν και ειναι και ψηλα οι τιμες τους
Και τι να πάρουμε ?
Αυτά που καίνε πολύ, αυτά που δεν καίνε όταν πάνε πίσω από τα τρόλει, ή αυτά που πας για βόλτα κοντινή και παίρνεις ξηρά τροφή 2 ημερών, μήπως είναι πιασμένοι οι φορτιστές ?
Το ότι θα πέσουν οι τιμές των ντίζελ κατακόρυφα είναι σίγουρο. Το μόνο θέμα είναι το ποτε. Στην Ελλάδα, πιθανότατα να αργήσει, όποτε ίσως να έχετε μια ακόμα δεκαετία. Δεν ξέρω όμως αν θα είναι δέκα χρόνια με καλές τιμές μτχ (διότι αυτό εξετάζουμε) ή αν θα έχουν πτωτική τάση. Αυτό έχει να κάνει και με τον πληθωρισμό όμως και όχι μόνο με τη ζήτηση για ντίζελ.
Οποίος αγοράζει πάντως ντίζελ τώρα, μάλλον θα πρέπει να είναι έτοιμος να το παντρευτεί. Δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό, διότι για κάποιες χρήσεις είναι εξαιρετικό.
Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k