-
35K για δύο μέτρια αυτοκινητα. Καλά το t roc 35k ούτε καν, αλλά και το qasqai σιγά την ευκαιρία. Όλα στο περίπου. Γιατί 4wd? Aααα ναι η ψευδαίσθηση της παραλίας και του χιονοδρομικού που δεν χιονίζει πλέον, αλλά ας έχουμε 4wd.
-
Προσφορές υπάρχουν αρκετές αυτήν την περίοδο.
Γιατί όχι Tiguan ή 3008 ή Kuga στα 28k-29k; Ok, τα δύο πρώτα σε λίγους μήνες θα σταματήσουν να πωλούνται διότι έρχονται τα νέα μοντέλα αλλά νομίζω ότι είναι μια κατηγορία πάνω, σε σχέση με το T-roc.
Εκτός αν υπάρχει πρόβλημα με τον όγκο τους, περιορισμοί στο χώρο στάθμευσης κ.ά.
-
Εμένα πάλι μια χαρά μου φαίνεται η τιμή του συγκεκριμένου Nissan, για να μην πω για το υπερπλήρες techna που πουλάει ο ίδιος έμπορος στα 39k…..εκεί που φθάσαμε και φθηνά τα βρίσκω γι αυτά που προσφέρουν.
. -
@kapelis said in Nissan Qashqai ή VW T-Roc:
35K για δύο μέτρια αυτοκινητα. Καλά το t roc 35k ούτε καν, αλλά και το qasqai σιγά την ευκαιρία. Όλα στο περίπου. Γιατί 4wd? Aααα ναι η ψευδαίσθηση της παραλίας και του χιονοδρομικού που δεν χιονίζει πλέον, αλλά ας έχουμε 4wd.
OK. Πρότεινε όμως εσύ δύο μη μέτρια αυτοκίνητα.
Επίσης στην ερώτησή σου "γιατί 4WD?" η απάντηση είναι ότι δεν μένω σε αστικό κέντρο αλλά σε ορεινή περιοχή στην οποία κάθε χρόνο χιονίζει. Περιττές λοιπόν οι ειρωνείες περί ψευδαισθήσεων. -
Χάχα είναι γνώρισμα των πάσης φύσεως "ειδικών" των φόρουμ να γνωρίζουν τις ανάγκες σου καλύτερα από σένα χωρίς καν να έχουν ρωτήσει... Οπότε είσαι σίγουρος;;;
Να προσθέσω στα παραπάνω, ότι με τις εκπτώσεις που τρέχουν η διαφορά μεταξύ 2wd / 4wd στην έκδοση n-connecta είναι ~1.500€.
Οπότε για μένα έστω οι 2-3 φορές που μπορεί να χρειαστεί κάποιος την επιπλέον πρόσφυση (δε ζούμε όλοι σε ...Ριβιέρες) , συν την αυξημένη ενεργητική ασφαλεία που προσφέρει η αυτόματα εμπλεκόμενη τετρακίνηση, συν το ότι το 4wd έχει ανεξάρτητη ανάρτηση αντί για ημιάκαμπτο άξονα, αποτελούν πολύ καλό λόγο να επιλέξει κάποιος αυτή την συγκεκριμένη έκδοση. -
κανενα από τα 2 δεν θα διάλεγα σιγουρα σε αυτα τα χρήματα
αλλα αφού εχεις καταλήξει το Qashqai μεταξυ αυτων των 2
για να απαντησω ποιο θα επελεγα θα επρεπε να γραψεις τι αναγκες και θελω έχεις οχι ετσι στα κουτουρου
-
@xrs said in Nissan Qashqai ή VW T-Roc:
συν την αυξημένη ενεργητική ασφαλεία που προσφέρει η αυτόματα εμπλεκόμενη τετρακίνηση,
Δεν εκφέρω αποψη για ένα από τα δύο αυτοκίνητα αλλά παρόλο που έχω vitara 4κίνητο αυτό είναι λάθος εντύπωση. Δεν έχουν τα αυτοκίνητα αυτά AWD. Αν χάσει πρόσφυση ένας τροχός με πολλά χλμ μέχρι να "ξυπνήσει" (αν ξυπνήσει) η τετρακίνηση, είσαι όπως ένας δικίνητος. Δεν είναι αυτός ο στόχος της σχεδίασης, ο στόχος είναι σε χιόνια, λασπουριές κλπ να περάσει (με την ησυχία της...) την δύναμη στους τροχούς που έχουν πρόσφυση και να ξεκολλήσεις. Μπορείς να εμπλέξεις μόνιμα της 4κίνηση αν θέλεις, αλλά με όριο ταχύτητας (π.χ. 60 km/h).
Είναι άλλο πράγμα το AWD (που αντίστοιχα είναι καλό για δρόμο και όχι τόσο καλό για εκτός).
-
@cirus said in Nissan Qashqai ή VW T-Roc:
κανενα από τα 2 δεν θα διάλεγα σιγουρα σε αυτα τα χρήματα
αλλα αφού εχεις καταλήξει το Qashqai μεταξυ αυτων των 2
για να απαντησω ποιο θα επελεγα θα επρεπε να γραψεις τι αναγκες και θελω έχεις οχι ετσι στα κουτουρου
Οικογένεια με δύο κορίτσια στην εφηβεία. Ημιορεινή περιοχή. 20% κίνηση σε αστικό περιβάλλον και 80% εθνικές οδοί και αυτοκινητόδρομοι.
-
Το πόσο 4wd είναι θα περιμένουμε να το δούμε. Πλέον είναι είδη υπό εξαφάνιση.
-
@nasosto said in Nissan Qashqai, VW T-Roc ή κάποιο άλλο αντίστοιχο;:
@cirus said in Nissan Qashqai ή VW T-Roc:
κανενα από τα 2 δεν θα διάλεγα σιγουρα σε αυτα τα χρήματα
αλλα αφού εχεις καταλήξει το Qashqai μεταξυ αυτων των 2
για να απαντησω ποιο θα επελεγα θα επρεπε να γραψεις τι αναγκες και θελω έχεις οχι ετσι στα κουτουρου
Οικογένεια με δύο κορίτσια στην εφηβεία. Ημιορεινή περιοχή. 20% κίνηση σε αστικό περιβάλλον και 80% εθνικές οδοί και αυτοκινητόδρομοι.
σε πρωτη αναγνωση θες μεγαλους χώρους και τα υβριδικα θα μου ήταν αδιαφορα για 80% κινηση σε εθνικες οδους. Θα σου ελεγα diesel πιο παλια αλλά οχι πια για να έχει μεταπώληση, χωρια που λιγοστεύουν και πάρα πολύ οι επιλογες
Το μεγεθος λογικα δεν σε νοιαζει αφου δεν πρεπει να έχεις πρόβλημα χωρου
Οποτε θα σου ελεγα FORD KUGA 1.5 αν θες το πιο καλό σε οδηγηση
και HYUNDAI TUCSON 1.6 αν θες πιο συχρονο σε εμφανιση look με πιο ανετες ανάρτησεις
το αγαπημένο μου στην κατηγορία είναι το αδερφακι του HYUNDAI το KIA SPORTAGE αυτο θα επελεγα αν ηθελα οχημα στην κατηγορία αλλα νομίζω ανεβαινει στην τιμή γιαυτο δεν το έβαλα στις επιλογες
τα παραπάνω τα θεωρω πολύ καλά αυτοκίνητα
-
Δεν ζητάω καμιά επιβεβαίωση, έχω λίγους τόνους εμπειρία από οδήγηση σε χιόνι με πραγματικά τετρακίνητα και φυσικά χιονολαστιχα και όχι κατά ανάγκη suv (μην πω ότι στις Άλπεις οι "χαζοί" σκάνε με station), που συνήθως με καλοκαιρινά και άγνοια, ιδιως σε κατι Παρνασσό κλπ τα βγάζουν από τα χαντάκια. Δεν υπάρχει λόγος για suv όταν με τα ίδια λεφτά μπορείς να πάρεις καλύτερο αυτοκίνητο με καλύτερο στήσιμο και περισσότερη ασφάλεια, λιγότερη κατανάλωση. Άνεση και suv πχ t roc εγώ γελάω.... Καλές μετακινήσεις.
-
@kapelis said in Nissan Qashqai, VW T-Roc ή κάποιο άλλο αντίστοιχο;:
Δεν ζητάω καμιά επιβεβαίωση, έχω λίγους τόνους εμπειρία από οδήγηση σε χιόνι με πραγματικά τετρακίνητα και φυσικά χιονολαστιχα και όχι κατά ανάγκη suv (μην πω ότι στις Άλπεις οι "χαζοί" σκάνε με station), που συνήθως με καλοκαιρινά και άγνοια, ιδιως σε κατι Παρνασσό κλπ τα βγάζουν από τα χαντάκια. Δεν υπάρχει λόγος για suv όταν με τα ίδια λεφτά μπορείς να πάρεις καλύτερο αυτοκίνητο με καλύτερο στήσιμο και περισσότερη ασφάλεια, λιγότερη κατανάλωση. Άνεση και suv πχ t roc εγώ γελάω.... Καλές μετακινήσεις.
Δεν νομίζω ότι είπε ότι θα πάει να τρέξει στο ράλι Φιλανδίας.
Ένα τετρακίνητο (χωρίς την καλύτερη 4κινηση που υπάρχει) με ένα ελαστικό all season είναι μια χαρά για να κινείται ο άνθρωπος. Αν είναι να ρίξει 1 μτ χιόνι δεν πας πουθενά... περιμένεις να ανοίξουν τους δρόμους.
Πρότεινε του όμως ένα αυτοκίνητο και εσύ σε αυτά τα λεφτά καλύτερο από αυτά που κοιτάει να βοηθήσεις... -
Troc έχει σχεδίαση passat '80 αλλά ακόμα κι να σου αρέσει μαλλον είναι ακριβό
Qashqai μάλλον πιο τίμιο
Αν δεν έχει θέμα με τα κυβικά, ρίξε μια ματιά στην MAZDA. Με διαφορά ποιοτικότερο, πλήρες εξοπλισμού. Αν τα οδηγήσεις και τα τρία, νομίζω θα δεις αξιόλογες διαφορές στο δρόμο. -
Ο,τι και να επιλέξεις μακριά από diesel και ιδίως tdi (vag). Oικείο πρόσωπο έχει το troc diesel (tdi), στα 110.000 χλμ με 90% χρήση σε εθνικό οδικό δίκτυο, δηλαδή στο στοιχείο του, έβγαλε 4.500 ευρώ ζημιά (μπεκ, αντλία, φίλτρο), εκτός εγγύησης.
-
@nmsm2 said in Nissan Qashqai, VW T-Roc ή κάποιο άλλο αντίστοιχο;:
Ο,τι και να επιλέξεις μακριά από diesel και ιδίως tdi (vag). Oικείο πρόσωπο έχει το troc diesel (tdi), στα 110.000 χλμ με 90% χρήση σε εθνικό οδικό δίκτυο, δηλαδή στο στοιχείο του, έβγαλε 4.500 ευρώ ζημιά (μπεκ, αντλία, φίλτρο), εκτός εγγύησης.
Και στην εγγύηση να ήταν, σιγά μην το κάλυπταν…θα έλεγαν κακό καύσιμο και τελείωσε.
-
QQ, είναι αμαξαρα.
Αλλά από την άλλη θα περίμενα το νέο duster με το υβριδικό σύστημα της renault με ωραίος αυτόματο κιβώτιο, χωρους, και εξαιρετική σχεδίαση.
-
@kkostask said in Nissan Qashqai, VW T-Roc ή κάποιο άλλο αντίστοιχο;:
@nmsm2 said in Nissan Qashqai, VW T-Roc ή κάποιο άλλο αντίστοιχο;:
Ο,τι και να επιλέξεις μακριά από diesel και ιδίως tdi (vag). Oικείο πρόσωπο έχει το troc diesel (tdi), στα 110.000 χλμ με 90% χρήση σε εθνικό οδικό δίκτυο, δηλαδή στο στοιχείο του, έβγαλε 4.500 ευρώ ζημιά (μπεκ, αντλία, φίλτρο), εκτός εγγύησης.
Και στην εγγύηση να ήταν, σιγά μην το κάλυπταν…θα έλεγαν κακό καύσιμο και τελείωσε.
ΧΑΛΑΡΑ ομως
στην VAG ΠΟΤΕ δεν φταιει το αμάξι ΠΑΝΤΑ φταιει ο ιδιοκτητης τα έχουμε πει πολλές φορές αυτα. και είναι πολλοί οι παθοντες
Δεν ξυπνησαμε μια μερα ξαφνικα και γιναμε haters και την κραζουμε την vag !!!!!
-
@lap said in Nissan Qashqai, VW T-Roc ή κάποιο άλλο αντίστοιχο;:
QQ, είναι αμαξαρα.
Αλλά από την άλλη θα περίμενα το νέο duster με το υβριδικό σύστημα της renault με ωραίος αυτόματο κιβώτιο, χωρους, και εξαιρετική σχεδίαση.
Το qq είναι πολλά σκαλιά επάνω από το νταστερ. Σύγκριση qq μόνο με q3, x1, gla στην τελευταία του γενιά.
Nissan Qashqai, VW T-Roc ή κάποιο άλλο αντίστοιχο;