-
Καλησπέρα
κάτοχος t roc 1.5 manual από το 2018 με 45.000km. Απόλυτα ευχαριστημένος, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.
Έχω οδηγήσει το puma...πιο οδηγοκεντρικό και ίσως κατά τι περισσότερο σε οδική συμπεριφορά. Όχι ότι το t roc δεν έχει αντίστοιχα καλή, αλλά για να στο περιγράψω όπως το ένιωσα...είχα την αίσθηση ότι με τα χέρια μου στρίβω τις ρόδες (και όχι μέσω του τιμονιού) και αντιλαμβάνομαι κάθε χιλιοστό που και πως πατάνε....πιο τραχιά η λειτουργία του puma , λογικό μάλλον για τρικύλινδρο....
Για τα γούστα μου ομορφότερο το puma εξωτερικά, ομορφότερη η εικόνα του t roc στο εσωτερικό.
Πιο κλειστοφοβικό και με μικρότερους χώρους το puma, ανετότερο γενικά το t roc.
Θα με ξεάγχωνε η πολυετής εγγύηση του puma σε σχέση με τα 2+2 του t roc, αλλά θα με άγχωνε περισσότερο το 3κιλυνδρο μοτέρ με 155 ίππους. Στο κεφάλι μου ποτέ δεν θα προτιμούσα ένα 3κιλυνδρο ακόμα και με λιγότερους ίππους, παρ ότι (στο κεφάλι μου κι αυτό) θα κόστιζε λιγότερο η συντήρησή του (λιγότερα κινούμενα μέρη...μικρότερη συντήρηση...μικρότερο κόστος).
Δεν θεωρώ ότι θα χρειαστείς εξοπλισμό που θα ανεβάσει το κόστος πάνω από τα 32.000 ευρω (δεν ξέρω βέβαια τί μπορεί να έχει κάθε ένας στο μυαλό του και τί χρειάζεται).
Μεταξύ ισοδυνάμων θεωρώ το t roc σαφέστατα πιο ισορροπημένο και οβερολ (που λένε και στο χωριό μου) πιο πλήρες αυτοκίνητο.Υ.Γ. το τελευταίο 2μηνο για έναν δυσνόητο για τα δεδομένα μου λόγο , μου έχει καρφωθεί να προσπαθήσω να πουλήσω το t roc (θεωρώ ότι λόγω της κατάστασης μπορώ να το πουλήσω σε τιμή μεγαλύτερη από ότι θα περίμενε κανείς σε άλλες εποχές και το γεγονός αυτό το κάνει λιγότερο δυσνόητο) και εφόσον καταφέρω να το πουλήσω όσο σκέφτομαι (και εχί δει τί παίζει στο car) να αγοράσω τί;...
τίποτα άλλο....απολύτως τίποτα...παρά μόνο MAZDA CX30....το οδήγησα πριν 15 μερες κιολας...ετσι για να έχω μια άποψη....στα μάτια μου είναι ότι ομορφότερο κυκλοφορεί στους δρόμους....τεχνολογία αιχμής...λίγο μεγαλύτερο σε μήκος αλλά ίσως λίγο μικρότεροι χώροι και πορτ μπαγκάζ....εσωτερικό πρίμιουμ....ποιότητα κύλισης κορυφαία...αξιοπιστία mazda και 6 χρόνια εγγύηση...το μόνο που λείπει σε σχέση με το δικό μου t roc είναι ότι τα φώτα ημέρας είναι αλογόνου (αναρωτιέμαι αν το αγοράσω θα καταφέρω να ξεπεράσω τέτοιο σόκ)...αν δεν ήταν 2000cc θεωρώ ότι δεν θα κυκλοφορούσε τίποτα άλλο στο δρόμο...σε τιμή 32000ευρω για το 150ιππων 32400 για το 186 με κατι λιγοτερο (όχι ουσιώδες) σε εξοπλισμό.
Αν δεν έχεις θέμα με τα 2000cc...ρίξε μια ματιά... -
@giannis_mar said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
@vastil said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
@giannis_mar said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
Nα πω την αλήθεια δεν περίμενα να ναι όλοι υπέρ του T-roc και αυτό μάλλον κάτι δείχνει.Δεν μπορώ να το παραβλέψω έτσι.
Να κοιτάξεις να έχει ασύρματο CarPlay λύνει χέρια
Δεν είναι στον στανταρ εξοπλισμό πλέον αυτό?
Ναι ειναι ... γενικα εχει πολυ καλό εξοπλισμό ακόμα και η βασική εκδοση (life)
-
Το μαγαζί της Ford κλείνει στην Ευρώπη αφού κάποιος κάνει συμβιβασμό και δεν παίρνει Toyota καλλίτερα VW
-
Πόσο βγαίνει η life;
Τι έχει;
-
@lap said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
Πόσο βγαίνει η life;
Τι έχει;
Δες διαμορφωτη λαπ μην εισαι συνερεια στο φοροθμ εδω!
-
Με κινητό είμαι και περιμένω να τελειώσει μια δουλειά. Στο κινητό δεν βλέπω καλά.
Κάτσε θα ψάξω. -
@chrszchs said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
τα φώτα ημέρας είναι αλογόνου (αναρωτιέμαι αν το αγοράσω θα καταφέρω να ξεπεράσω τέτοιο σόκ)...
Άνετα το ξεπερνάς, γιατί δεν τα βλέπεις εσύ!
-
@giannis_mar said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
@vastil said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
@giannis_mar said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
Nα πω την αλήθεια δεν περίμενα να ναι όλοι υπέρ του T-roc και αυτό μάλλον κάτι δείχνει.Δεν μπορώ να το παραβλέψω έτσι.
Να κοιτάξεις να έχει ασύρματο CarPlay λύνει χέρια
Δεν είναι στον στανταρ εξοπλισμό πλέον αυτό?
Εγώ το 2021 το πλήρωσα έξτρα ήταν το tech pack μαζί με οθόνη και κάμερα οπισθοπορείας. Τίποτα δεν μετάνιωσα που έβαλα. Ούτε τα φιμέ που έβαλα μετέπειτα. Ίσως έβαζα ένα κλικ πιο σκούρα ελέω παιδιού.
-
Πάντως αν ή χρήση είναι σε αυτοκινητόδρομο γιατί να πας σε suv, και να πληρώσεις έξτρα για κάτι που τελικά θα σε "ταλαιπωρεί" τα focus/golf μια χαρά δεν είναι;
-
@ataim said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
Πάντως αν ή χρήση είναι σε αυτοκινητόδρομο γιατί να πας σε suv, και να πληρώσεις έξτρα για κάτι που τελικά θα σε "ταλαιπωρεί" τα focus/golf μια χαρά δεν είναι;
Θέλει ψηλό ο φίλος και αν κρίνω από τις τελευταίες πλημμύρες, αυτά τα έξτρα εκατοστά απόστασης, ειδικά στη χώρα μας, χρειάζονται 100%.
-
@giannis_mar said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
@vastil said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
@giannis_mar said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
Nα πω την αλήθεια δεν περίμενα να ναι όλοι υπέρ του T-roc και αυτό μάλλον κάτι δείχνει.Δεν μπορώ να το παραβλέψω έτσι.
Να κοιτάξεις να έχει ασύρματο CarPlay λύνει χέρια
Δεν είναι στον στανταρ εξοπλισμό πλέον αυτό?
Στάνταρ είναι και το ασύρματο carplay και το andoid auto στο T-Roc.
-
@ataim said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
Πάντως αν ή χρήση είναι σε αυτοκινητόδρομο γιατί να πας σε suv, και να πληρώσεις έξτρα για κάτι που τελικά θα σε "ταλαιπωρεί" τα focus/golf μια χαρά δεν είναι;
Εγώ που το οδήγησα το 1,5 eTSI το golf ήτανε αμαξάρα δυναμίτης με πορτμπαγκάζ ομως λίγο πιο μεγάλο από το vw up μου. Το μεγάλο μικρό γίνεται το μικρό μεγάλο δε γίνεται. Σίγουρα χάνεις σε οδηγική απόλαυση συγκριτικά με ένα γκολφ αλλά κερδίζει στους χώρους
-
@chrszchs said
Υ.Γ. το τελευταίο 2μηνο για έναν δυσνόητο για τα δεδομένα μου λόγο , μου έχει καρφωθεί να προσπαθήσω να πουλήσω το t roc (θεωρώ ότι λόγω της κατάστασης μπορώ να το πουλήσω σε τιμή μεγαλύτερη από ότι θα περίμενε κανείς σε άλλες εποχές και το γεγονός αυτό το κάνει λιγότερο δυσνόητο) και εφόσον καταφέρω να το πουλήσω όσο σκέφτομαι (και εχί δει τί παίζει στο car) να αγοράσω τί;...
τίποτα άλλο....απολύτως τίποτα...παρά μόνο MAZDA CX30....το οδήγησα πριν 15 μερες κιολας...ετσι για να έχω μια άποψη....στα μάτια μου είναι ότι ομορφότερο κυκλοφορεί στους δρόμους....τεχνολογία αιχμής...λίγο μεγαλύτερο σε μήκος αλλά ίσως λίγο μικρότεροι χώροι και πορτ μπαγκάζ....εσωτερικό πρίμιουμ....ποιότητα κύλισης κορυφαία...αξιοπιστία mazda και 6 χρόνια εγγύηση...το μόνο που λείπει σε σχέση με το δικό μου t roc είναι ότι τα φώτα ημέρας είναι αλογόνου (αναρωτιέμαι αν το αγοράσω θα καταφέρω να ξεπεράσω τέτοιο σόκ)...αν δεν ήταν 2000cc θεωρώ ότι δεν θα κυκλοφορούσε τίποτα άλλο στο δρόμο...σε τιμή 32000ευρω για το 150ιππων 32400 για το 186 με κατι λιγοτερο (όχι ουσιώδες) σε εξοπλισμό.
Αν δεν έχεις θέμα με τα 2000cc...ρίξε μια ματιά...Αυτό το έχω σκεφτεί κι εγώ πολλές φορές....
Στα λεφτά, αν δεν είχε φόρο πολυτελείας με ότι κίνδυνο εμπεριέχει αυτό, είναι ότι καλύτερο.https://www.mazda.gr/configurator/MAZDA CX-30/5WGN/summary
Πάντως με 32.5 τα έχεις όλα.
Αρκεί να μην παίρνεις επιδόματα. -
@chrszchs said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
Καλησπέρα
κάτοχος t roc 1.5 manual από το 2018 με 45.000km. Απόλυτα ευχαριστημένος, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.
Έχω οδηγήσει το puma...πιο οδηγοκεντρικό και ίσως κατά τι περισσότερο σε οδική συμπεριφορά. Όχι ότι το t roc δεν έχει αντίστοιχα καλή, αλλά για να στο περιγράψω όπως το ένιωσα...είχα την αίσθηση ότι με τα χέρια μου στρίβω τις ρόδες (και όχι μέσω του τιμονιού) και αντιλαμβάνομαι κάθε χιλιοστό που και πως πατάνε....πιο τραχιά η λειτουργία του puma , λογικό μάλλον για τρικύλινδρο....
Για τα γούστα μου ομορφότερο το puma εξωτερικά, ομορφότερη η εικόνα του t roc στο εσωτερικό.
Πιο κλειστοφοβικό και με μικρότερους χώρους το puma, ανετότερο γενικά το t roc.
Θα με ξεάγχωνε η πολυετής εγγύηση του puma σε σχέση με τα 2+2 του t roc, αλλά θα με άγχωνε περισσότερο το 3κιλυνδρο μοτέρ με 155 ίππους. Στο κεφάλι μου ποτέ δεν θα προτιμούσα ένα 3κιλυνδρο ακόμα και με λιγότερους ίππους, παρ ότι (στο κεφάλι μου κι αυτό) θα κόστιζε λιγότερο η συντήρησή του (λιγότερα κινούμενα μέρη...μικρότερη συντήρηση...μικρότερο κόστος).
Δεν θεωρώ ότι θα χρειαστείς εξοπλισμό που θα ανεβάσει το κόστος πάνω από τα 32.000 ευρω (δεν ξέρω βέβαια τί μπορεί να έχει κάθε ένας στο μυαλό του και τί χρειάζεται).
Μεταξύ ισοδυνάμων θεωρώ το t roc σαφέστατα πιο ισορροπημένο και οβερολ (που λένε και στο χωριό μου) πιο πλήρες αυτοκίνητο.Υ.Γ. το τελευταίο 2μηνο για έναν δυσνόητο για τα δεδομένα μου λόγο , μου έχει καρφωθεί να προσπαθήσω να πουλήσω το t roc (θεωρώ ότι λόγω της κατάστασης μπορώ να το πουλήσω σε τιμή μεγαλύτερη από ότι θα περίμενε κανείς σε άλλες εποχές και το γεγονός αυτό το κάνει λιγότερο δυσνόητο) και εφόσον καταφέρω να το πουλήσω όσο σκέφτομαι (και εχί δει τί παίζει στο car) να αγοράσω τί;...
τίποτα άλλο....απολύτως τίποτα...παρά μόνο MAZDA CX30....το οδήγησα πριν 15 μερες κιολας...ετσι για να έχω μια άποψη....στα μάτια μου είναι ότι ομορφότερο κυκλοφορεί στους δρόμους....τεχνολογία αιχμής...λίγο μεγαλύτερο σε μήκος αλλά ίσως λίγο μικρότεροι χώροι και πορτ μπαγκάζ....εσωτερικό πρίμιουμ....ποιότητα κύλισης κορυφαία...αξιοπιστία mazda και 6 χρόνια εγγύηση...το μόνο που λείπει σε σχέση με το δικό μου t roc είναι ότι τα φώτα ημέρας είναι αλογόνου (αναρωτιέμαι αν το αγοράσω θα καταφέρω να ξεπεράσω τέτοιο σόκ)...αν δεν ήταν 2000cc θεωρώ ότι δεν θα κυκλοφορούσε τίποτα άλλο στο δρόμο...σε τιμή 32000ευρω για το 150ιππων 32400 για το 186 με κατι λιγοτερο (όχι ουσιώδες) σε εξοπλισμό.
Αν δεν έχεις θέμα με τα 2000cc...ρίξε μια ματιά...Ειπα να μην το αναφερω το Mazda γιατι θα βγουν τα κομπιουτερακια να τον πεισουν οτι δεν πρεπει λογο ΦΠ κλπ κλπ (ασχετα αν τον φιλο δεν τον νοιαζει/τον καλυπτει...κλπ κλπ).
Στο CX-30 στην GT Plus εκδοση παιρνεις κ τα φωτα (ΦΩΤΑΡΕΣ) λιγο κατω απο 34 αλλα με απλο χρωμα. Κανε μια βολτα σε καθε περιπτωση...ετσι για το feedback.Τωρα στα του θεματος...εγω σε VW δεν θα πηγαινα για τους δικους μου λογους.
Το Puma μου αρεσει αλλα αυτο το 3κλ με 155 αλογα καπως με φοβιζει.
8 χρονια εγγυηση λεει (πολυ καλο) αλλα δεν εχω ψαξει αναλυτικα τι καλυπτει κ τι οχι (σημαντικο). -
@v_a said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
@ataim said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
Πάντως αν ή χρήση είναι σε αυτοκινητόδρομο γιατί να πας σε suv, και να πληρώσεις έξτρα για κάτι που τελικά θα σε "ταλαιπωρεί" τα focus/golf μια χαρά δεν είναι;
Θέλει ψηλό ο φίλος και αν κρίνω από τις τελευταίες πλημμύρες, αυτά τα έξτρα εκατοστά απόστασης, ειδικά στη χώρα μας, χρειάζονται 100%.
Ας περιμένει τότε να βάλει παραγγελία μαζί με τον monman το Cybertruck που επιπλέει.
-
Νομίζω και εγώ πως το t roc είναι +1 από το puma. Προσωπικά το βρίσκω πολύ στενάχωρο ενώ το t roc είναι από τα μεγάλα b suv. Πλέον το fl t roc είναι και εξωτερικά αλλά και εσωτερικά πιο ωραίο στα μάτια μου.
Για την 8ετη εγγύηση που το λέμε συνέχεια μην ξεχνάτε και τα χιλιόμετρα. 8 έτη / 100κ δεν βγαίνει στα 6.6 έτη με μέσο όρο τα 15κ / έτος;
Κάνε λίγο την ερώτηση στο PUMA fb group να δω κάτι. Μπορεί να σε βάλουν αναστολή τα σχόλια αμα πεις κακά λογάκια όπως μερικοί σε ένα ποστ που έκανε ένας και γκρίνιαζε και ο αδμιν μας απαγόρεψε να σχολιάζουμε μωρέ. -
Τ Roc από μένα για τον κινητήρα του και γιατί είναι τουλάχιστον μισή κατηγορία πάνω.
-
@andya3 said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
@giannis_mar said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
@vastil said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
@giannis_mar said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
Nα πω την αλήθεια δεν περίμενα να ναι όλοι υπέρ του T-roc και αυτό μάλλον κάτι δείχνει.Δεν μπορώ να το παραβλέψω έτσι.
Να κοιτάξεις να έχει ασύρματο CarPlay λύνει χέρια
Δεν είναι στον στανταρ εξοπλισμό πλέον αυτό?
Στάνταρ είναι και το ασύρματο carplay και το andoid auto στο T-Roc.
Στο Puma δεν ειναι στάνταρ!!!
-
Άμα μπει το Mazda στη λίστα τότε να μπει και το t-roc diesel που είναι τούμπανο!
-
@vastil said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
@ataim said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
Πάντως αν ή χρήση είναι σε αυτοκινητόδρομο γιατί να πας σε suv, και να πληρώσεις έξτρα για κάτι που τελικά θα σε "ταλαιπωρεί" τα focus/golf μια χαρά δεν είναι;
Εγώ που το οδήγησα το 1,5 eTSI το golf ήτανε αμαξάρα δυναμίτης με πορτμπαγκάζ ομως λίγο πιο μεγάλο από το vw up μου. Το μεγάλο μικρό γίνεται το μικρό μεγάλο δε γίνεται. Σίγουρα χάνεις σε οδηγική απόλαυση συγκριτικά με ένα γκολφ αλλά κερδίζει στους χώρους
Τους ίδιους χώρους έχουν πάνω-κάτω, το golf όμως είναι μια γενιά μετά, συν οτι δεν είναι suv.
Αν πήγαινα για suv με χώρους για εθνική θα αγόραζα στα 32Κ το QQ που και μέγεθος έχει και ολοκαίνουριο είναι.
Ford Puma ή Vw T-Roc