-
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
Στο T-Roc έχω απλά led και είμαι πολύ ευχαριστημένος από το φωτισμό. Το καλοκαίρι έκανα αρκετές νυχτερινές διαδρομές σε επαρχιακούς και έκαναν τη νύχτα μέρα.
Η αυτόματη εναλλαγή μεγάλης- μικρής σκάλας είναι μάλλον υπερεκτιμημένη. Σε επαρχιακό με συνεχείς στροφές δεν έσβηναν τα μεγάλα πριν διασταυρωθώ μούρη με μούρη με το αντίθετα διερχόμενο όχημα. Όλο χειροκίνητα τα κατέβαζα.
Στα δικά μου δούλεψε άψογα η αυτόματη εναλλαγή, τη μια φορά που ταξίδεψα νύχτα
Δουλεύει αλλά υπό συνθήκες. Απ' ότι έχω διαπιστώσει εμπειρικά, πρέπει να πέσουν τα φώτα του αντίθετα διερχόμενου οχήματος πάνω σου για κάποια ώρα. Συνήθως αυτό συμβαίνει όταν κινείσαι σε ευθεία,
Αν συναντηθείς με τον άλλο μέσα, στην είσοδο ή την έξοδο της στροφής μάλλον δεν προλαβαίνει να "διαβάσει" τα φώτα του άλλου και δεν ανταποκρίνεται.
Αυτό συμβαίνει συχνά σε επαρχιακούς ειδικά όταν έχουν πολλές και συνεχόμενες στροφές. Το διαπίστωσα και στη διαδρομή Καλαμάτα-Πύλος και σε άλλα σημεία.
Αν στο δικό σου δουλεύει καλύτερα το light assist, να του πεις να πάρει τηλ. το δικό μου να του πει το μυστικό!
Μήπως έχουν καλύτερο αισθητήρα τα led+?
Δεν τύφλωσε κανένα, μου έκανε εντύπωση...
Με το που έστριβαν τα φώτα του απέναντι.... έσβηνε τα μεγάλαΜπορεί να έχουν καλύτερο ασθητήρα τα led+ ή να εννούμε διαφορετικές περιπτώσεις.
Στο δικό μου με τα απλά led δεν ανιχνεύει τα φώτα του άλλου αν είναι υπό γωνία και δεν πέφτουν πάνω μου.
Πάνω στη στροφή για παράδειγμα, βλέπω στην αρχή τα φώτα του άλλου στο δρόμο αλλά δεν έχω δει ακόμα το αυτοκίνητο. Όταν συναντηθούμε περνάει γρήγορα από δίπλα μου και τα δικά μου φώτα δεν χαμηλώνουν.
Αν ακολουθεί και 2ο αυτοκίνητο από πίσω του, προλαβαίνει μάλλον να πιάσει τα φώτα του χαμηλώνει και τα δικά μου.
Εμπειρικά τα γράφω όλα αυτά, δεν ξέρω πως είναι ρυθμισμένο να δουλεύει.
Δεν είναι λογικό να έχουν άλλο αισθητήρα,
Μόλις χτυπήσουν τα φώτα του άλλου ψηλά, σβήνουν τα πορείας, αστραπιαία. Επίσης, παρατήρησα ότι για να ανάψει τη μεγάλη σκάλα δεν πρέπει πρέπει να υπάρχουν φώτα δεξιά /αριστερά .
Τεσπα, Αν έρθεις βράδυ στο Κορδελιό, έλα να πάμε βόλτα να δεις -
Από όλα τα παραπάνω που λέτε με τα φώτα είναι κ η διαφορά απλά led , led+ με led matrix, στα matrix δεν εναλλάσει μόνο την μεγάλη σκάλα , παραμένει στην μεγάλη κ απλά προσαρμόζει το φως για να μην τυφλώνει τον μπροστινό η οποιοδήποτε όχημα έρχεται από το άλλο ρεύμα ακόμη κ μηχανάκι , οταν ο φωτισμός του δρόμου είναι κανονικος τότε κατεβάζει μόνο του την μεγάλη σκάλα,το καινούργιο που έχει και τα HD Matrix είναι ακόμη πιο κορυφαία σε λειτουργία κ δύναμη από όσο εχω δει . Στο καινούργιο Opel Grandland με τα Intelli-Lux Pixel Matrix HD φαίνεται να είναι ακόμη πιο δυνατά από αυτά της VW, ναι γενικά είναι ακριβό πλέον πακέτο αλλά αξίζουν . Σε ΕΟ κ επαρχιακούς φυσικά δρόμους είναι απίστευτη ασφάλεια εγώ που δεν μπορούσα να οδηγήσω ποτέ βράδυ στα matrix μπορώ άνετα να κάνω πλέον βραδινό ταξίδι .
-
@trogg said in VW Tiguan 2024:
Από όλα τα παραπάνω που λέτε με τα φώτα είναι κ η διαφορά απλά led , led+ με led matrix, στα matrix δεν εναλλάσει μόνο την μεγάλη σκάλα , παραμένει κ απλά προσαρμόζει το φως για να μην τυφλώνει τον μπροστινό η οποιοδήποτε έρχεται από το άλλο ρεύμα ακόμη κ μηχανάκι ,το καινούργιο που έχει και τα HD Matrix είναι ακόμη πιο κορυφαία σε λειτουργία κ δύναμη από όσο εχω δει . Στο καινούργιο Opel Grandland με τα Intelli-Lux Pixel Matrix HD φαίνεται να είναι ακόμη πιο δυνατά από αυτά της VW, ναι γενικά είναι ακριβό πλέον πακέτο αλλά αξίζουν . Σε ΕΟ κ επαρχιακούς φυσικά δρόμους είναι απίστευτη ασφάλεια εγώ που δεν μπορούσα να οδηγήσω ποτέ βράδυ στα matrix μπορώ άνετα να κάνω πλέον βραδινό ταξίδι .
Κατάλαβα τι κάνει. Έχω δει και βίντεο που δείχνει την λειτουργία τους. Κάνει και κάτι κόλπα σαν welcome νομίζω.
Ποιο μοντέλο έχεις;
-
Το καινούργιο κάνει περισσότερα κόλπα πλέον. Εγω εχω το facelift του 22 την life έκδοση αλλά την πήρα φορτωμένη περιμενα μήνες , τώρα πλέον δεν γινεται αυτο από όσο εχω δει στο configurator σε αναγκάζουν να πας σε άλλη έκδοση αν θες κάποια extra καλούδια όπως έχει και πακέτο για να πάρεις τα matrix η κάποια αλλά με αποτέλεσμα να ανεβαίνει αρκετά η τιμή .
-
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
1 εβδομάδα με το νέο Tiguan R-line 150 ps.
Από που να αρχίσω...
Αίσθηση οδήγησης: Απλά απίστευτη. ϋψος που σου δίνει ξεκούραστη οδήγηση, οι δε πλευρικοί καθρέφτες του είναι πραγματικά μεγάλοι.
Κατανάλωση: Σταθερά κάτω από 7 lt. Ειδικά δε σε κίνηση στην ΕΟ και με ταχύτητες νορμάλ, ήτοι +- 130 km/h η κατανάλωση παίζει από 4,6 έως 6,8 (max). Ειδικά το στροφόμετρο στο 0 (μηδέν) κατά την κύλιση είναι μια τρέλα (to start stop το έχω απενεργοποιημένο μονίμως)...
Εξοπλισμός: Δεν ήθελα DCC, έβαλα 15αρα οθόνη, extra ηχομονωτικά κρύσταλλα, Led matrix, χρώμα λευκό oryx (πέρλα), και όλο το πακέτο IQ drive.
Led Matrix: (Φιλικη συμβουλή σε υποψήφιους αγοραστές) - η διαμόρφωση ξεκινάει από τα Led Matrix. Τίποτα άλλο να μην είχε το αυτοκίνητο, μόνο τα Led Matrix αρκούν. Η ασφάλεια, η αίσθηση, η οδηγική απόλαυση και η ορατότα, εκτοξεύονται.
Οδηγική αίσθηση: Για τα δικά μου μέτρα σύγκρισης, κορυφαία.
Media: Χρησιμοποιώ usb stick από τη μία πλευρά USB A και από την άλλη πλευρά USB C. Ανάγνωση φανταστική στα folders και φυσικά όταν θέλω να ακούσω κάτι λέω στην IDA να μου το παίξει... (Hello IDA, play ...)
Χώροι: χωρίς σχόλιο. Χωράει πολύ πράγμα.
Χρωματάκια στην καμπίνα, γκατζετακια δε με ενδιαφέρουν - δεν τα πειράζω καν.
Κάμερες 360: Εξαιρετικό εργαλείο και λειτουργία. Ιστορικά έχω πάει από Golf IV, σε Golf V και τώρα Tiguan, έχω γκαραζ που κλείνει με ηλεκτρική πόρτα ακριβώς 5 m. Με τα 4,53 του Tiguan με τις κάμερες και τα καλούδια μπαινογβαίνω άνετα, παρά τα 20 cm αέρα μπροστά και πίσω.Highlights πολλά.
Αν έπρεπε να διαλέξω θα ξεκινούσα από τα Led Matrix και μετά το "σβήσιμο" (0 στροφές) στο άφημα του γκαζιού σε κύλιση ακόμα και μέσα στην πόλη. Με τρελαίνει.Αυτά προς το παρόν, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΕΧΕΙ ΠΟΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ CONFIGURATION.
Όποιος έχει κάποια ερώτηση ευχαρίστως να πω την εμπειρία μου.
συμφωνω απολυτα για τα led matrix και τις 360.
Επειδη δεν το εχω παρακολουθησει ιδιαιτερα το θεμα των κινητηρων vag, εβαλαν e-tsi και στα τιγκ; Για αυτο και λες οτι σβηνει ο κινητηρας εν κινησει (εγω ειχα μεινει στην απανεργοποιηση των δυο εκ των τεσσαρων κυλινδρων); Αν ισχυει αυτο, καλη φαση, διοτι η καταναλωση του αυτοκινητου μεσα στην πολη ηταν απο τα μελανα του σημεια.Το σβήσιμο του κινητήρα εν κινήσει, εμφανίζεται σε διάφορες φάσεις: π.χ. εντός πόλης όταν έχεις ταχύτητα και αφήσεις το γκάζι να κυλίσει σβήνει, στην εθνική εννοείται, επίσης όταν έχεις ACC (Adaptive CC) και κρίνει ότι πρέπει να κόψει, ανάβει μόνο του από το σβησμένο cruising και προσαρμόζει κλπ. Θέλω να πω ότι από μόνο του κρίνει την οδηγική συμπεριφορά και κατάσταση και αναβοσβήνει μόνο του κατά την κίνηση.
Δεν έχω αλλάξει οδηγικό προφιλ (δεν τα έχω μάθει ακόμα τι μου δίνει το καθένα) και πάω μόνο στο normal.
μενεις αθηνα; αν ναι, τι καταναλωσεις βλεπεις οταν κινεισαι σε κινηση σταματα-ξεκινα (πχ κηφισιας, μεσογειων, κηφισος κτλπ);
Κάποιες ημέρε στην ΑΘήνα, κάποιες στην Κόρινθο. Σήμερα που ανέβηκα το πρωί Αθήνα, από Αχιλλέως έως Σταδίου μέσω Θερμοπυλών και Πειραιώς σταμάτα - προχώρα διαρκώς, η κατανάλωση από 6,1 lt μου έφτασε 6.3 lt.
πριν ειχες κανει τη διαδρομη κορινθο - αθηνα, σωστα; Δυστυχως δεν βγαζουμε ασφαλη συμπερασματα ετσι. Αν δεν σου κανει κοπο, την επομενη φορα με το που ερθεις αθηνα μηδενισε το κοντερ καταναλωσης να δουμε τι γραφει μεσα στην πολη.
Οτι η καταναλωση θα ειναι χαμηλη στο ταξιδι, για αυτο δεν εχω μμια αμφιβολια. Στα 120km/h με 4 ατομα, πρεπει να εγραφα 7.5-7.8 με το προηγουμενο 1.5 . Αν γραφεις παντως εως 9.0 σε συνθηκες φουλκινησης (χωρις κλιμα), ειναι σουπερ αποτελεσμα για mild hybridΛοιπόν, εχθές από κέντρο μέχρι Mall με full κίνηση (Σταδίου, Πανεπιστημίου, Χαριλάου Τρικούπη, Γαλάτσι Mall), με AC ανοικτό, είχε 10,2 lt.
Σήμερα το πρωί, από Ν. Ηράκλειο - κέντρο χωρίς AC, είχε κατανάλωση 8,3 lt.
-
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
1 εβδομάδα με το νέο Tiguan R-line 150 ps.
Από που να αρχίσω...
Αίσθηση οδήγησης: Απλά απίστευτη. ϋψος που σου δίνει ξεκούραστη οδήγηση, οι δε πλευρικοί καθρέφτες του είναι πραγματικά μεγάλοι.
Κατανάλωση: Σταθερά κάτω από 7 lt. Ειδικά δε σε κίνηση στην ΕΟ και με ταχύτητες νορμάλ, ήτοι +- 130 km/h η κατανάλωση παίζει από 4,6 έως 6,8 (max). Ειδικά το στροφόμετρο στο 0 (μηδέν) κατά την κύλιση είναι μια τρέλα (to start stop το έχω απενεργοποιημένο μονίμως)...
Εξοπλισμός: Δεν ήθελα DCC, έβαλα 15αρα οθόνη, extra ηχομονωτικά κρύσταλλα, Led matrix, χρώμα λευκό oryx (πέρλα), και όλο το πακέτο IQ drive.
Led Matrix: (Φιλικη συμβουλή σε υποψήφιους αγοραστές) - η διαμόρφωση ξεκινάει από τα Led Matrix. Τίποτα άλλο να μην είχε το αυτοκίνητο, μόνο τα Led Matrix αρκούν. Η ασφάλεια, η αίσθηση, η οδηγική απόλαυση και η ορατότα, εκτοξεύονται.
Οδηγική αίσθηση: Για τα δικά μου μέτρα σύγκρισης, κορυφαία.
Media: Χρησιμοποιώ usb stick από τη μία πλευρά USB A και από την άλλη πλευρά USB C. Ανάγνωση φανταστική στα folders και φυσικά όταν θέλω να ακούσω κάτι λέω στην IDA να μου το παίξει... (Hello IDA, play ...)
Χώροι: χωρίς σχόλιο. Χωράει πολύ πράγμα.
Χρωματάκια στην καμπίνα, γκατζετακια δε με ενδιαφέρουν - δεν τα πειράζω καν.
Κάμερες 360: Εξαιρετικό εργαλείο και λειτουργία. Ιστορικά έχω πάει από Golf IV, σε Golf V και τώρα Tiguan, έχω γκαραζ που κλείνει με ηλεκτρική πόρτα ακριβώς 5 m. Με τα 4,53 του Tiguan με τις κάμερες και τα καλούδια μπαινογβαίνω άνετα, παρά τα 20 cm αέρα μπροστά και πίσω.Highlights πολλά.
Αν έπρεπε να διαλέξω θα ξεκινούσα από τα Led Matrix και μετά το "σβήσιμο" (0 στροφές) στο άφημα του γκαζιού σε κύλιση ακόμα και μέσα στην πόλη. Με τρελαίνει.Αυτά προς το παρόν, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΕΧΕΙ ΠΟΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ CONFIGURATION.
Όποιος έχει κάποια ερώτηση ευχαρίστως να πω την εμπειρία μου.
συμφωνω απολυτα για τα led matrix και τις 360.
Επειδη δεν το εχω παρακολουθησει ιδιαιτερα το θεμα των κινητηρων vag, εβαλαν e-tsi και στα τιγκ; Για αυτο και λες οτι σβηνει ο κινητηρας εν κινησει (εγω ειχα μεινει στην απανεργοποιηση των δυο εκ των τεσσαρων κυλινδρων); Αν ισχυει αυτο, καλη φαση, διοτι η καταναλωση του αυτοκινητου μεσα στην πολη ηταν απο τα μελανα του σημεια.Το σβήσιμο του κινητήρα εν κινήσει, εμφανίζεται σε διάφορες φάσεις: π.χ. εντός πόλης όταν έχεις ταχύτητα και αφήσεις το γκάζι να κυλίσει σβήνει, στην εθνική εννοείται, επίσης όταν έχεις ACC (Adaptive CC) και κρίνει ότι πρέπει να κόψει, ανάβει μόνο του από το σβησμένο cruising και προσαρμόζει κλπ. Θέλω να πω ότι από μόνο του κρίνει την οδηγική συμπεριφορά και κατάσταση και αναβοσβήνει μόνο του κατά την κίνηση.
Δεν έχω αλλάξει οδηγικό προφιλ (δεν τα έχω μάθει ακόμα τι μου δίνει το καθένα) και πάω μόνο στο normal.
μενεις αθηνα; αν ναι, τι καταναλωσεις βλεπεις οταν κινεισαι σε κινηση σταματα-ξεκινα (πχ κηφισιας, μεσογειων, κηφισος κτλπ);
Κάποιες ημέρε στην ΑΘήνα, κάποιες στην Κόρινθο. Σήμερα που ανέβηκα το πρωί Αθήνα, από Αχιλλέως έως Σταδίου μέσω Θερμοπυλών και Πειραιώς σταμάτα - προχώρα διαρκώς, η κατανάλωση από 6,1 lt μου έφτασε 6.3 lt.
πριν ειχες κανει τη διαδρομη κορινθο - αθηνα, σωστα; Δυστυχως δεν βγαζουμε ασφαλη συμπερασματα ετσι. Αν δεν σου κανει κοπο, την επομενη φορα με το που ερθεις αθηνα μηδενισε το κοντερ καταναλωσης να δουμε τι γραφει μεσα στην πολη.
Οτι η καταναλωση θα ειναι χαμηλη στο ταξιδι, για αυτο δεν εχω μμια αμφιβολια. Στα 120km/h με 4 ατομα, πρεπει να εγραφα 7.5-7.8 με το προηγουμενο 1.5 . Αν γραφεις παντως εως 9.0 σε συνθηκες φουλκινησης (χωρις κλιμα), ειναι σουπερ αποτελεσμα για mild hybridΛοιπόν, εχθές από κέντρο μέχρι Mall με full κίνηση (Σταδίου, Πανεπιστημίου, Χαριλάου Τρικούπη, Γαλάτσι Mall), με AC ανοικτό, είχε 10,2 lt.
Σήμερα το πρωί, από Ν. Ηράκλειο - κέντρο χωρίς AC, είχε κατανάλωση 8,3 lt.
πρεπει να εισαι - (5-10)% σε σχεση με τον κλασσικο tsi. Ηρακλειο - κεντρο επειδη ειναι κατηφορα, αν δεν εχει κινηση, ειναι λογικο το περιπου στο 8.
κεντρο - mall το 10.2 ειναι επισης λογικο. Ειχες μεν ac, αλλα επειδη η θερμοκρασια εχει πεσει, δεν καιει φουλ. Νομιζω θα το δικο μου θα εκαιγε γυρω στο 11.5
τεσπα, οτι γλυτωσεις απο καυσιμο, καλο ειναι
Να γινονται τα 100 ευρω ανεφοδιασμου, 90-95 δεν το λες κακοΕυχαριστουμε για τα δεδομενα!
-
@trogg said in VW Tiguan 2024:
Από όλα τα παραπάνω που λέτε με τα φώτα είναι κ η διαφορά απλά led , led+ με led matrix, στα matrix δεν εναλλάσει μόνο την μεγάλη σκάλα , παραμένει στην μεγάλη κ απλά προσαρμόζει το φως για να μην τυφλώνει τον μπροστινό η οποιοδήποτε όχημα έρχεται από το άλλο ρεύμα ακόμη κ μηχανάκι , οταν ο φωτισμός του δρόμου είναι κανονικος τότε κατεβάζει μόνο του την μεγάλη σκάλα,το καινούργιο που έχει και τα HD Matrix είναι ακόμη πιο κορυφαία σε λειτουργία κ δύναμη από όσο εχω δει . Στο καινούργιο Opel Grandland με τα Intelli-Lux Pixel Matrix HD φαίνεται να είναι ακόμη πιο δυνατά από αυτά της VW, ναι γενικά είναι ακριβό πλέον πακέτο αλλά αξίζουν . Σε ΕΟ κ επαρχιακούς φυσικά δρόμους είναι απίστευτη ασφάλεια εγώ που δεν μπορούσα να οδηγήσω ποτέ βράδυ στα matrix μπορώ άνετα να κάνω πλέον βραδινό ταξίδι .
Τι φωτα ειχες πριν και δεν μπορουσες να κανεις βραδυνο ταξιδι; εγω εχω ΛΕΔ απλα του 2015 και κανουν την νυκτα μερα. αλλα και μια Κορολλα που οδηγησα περυσι σε πολλα βραδυνα ταξιδια με στανταρ φωτα της εποχης στην μεγαλη σκαλα και αυτα εκαναν την νυκτα μερα. Στην μεσαια σκαλα οντως εκει βλεπεις λιγο μπροστα.
-
Απλά φώτα ειχα αλογόνου , έπρεπε να φοράω κ γυαλιά για την νυκτερινή οδήγηση γιατι δεν έβλεπα καλα μακριά γενικά για προσωπικούς λόγους πες το κ φοβία απέφευγα να οδηγήσω βράδυ ταξίδι γιατι με κούραζε αρκετα , οταν ήταν να παρω το αυτοκίνητο ειπα να προσθέσω κ τα Μάτριξ , ειχα δει τι κάνουν σε βιντεάκια κ ειπα για να δούμε… Ε με βοήθησαν να ξεπεράσω αυτούς τους φόβους μου, χεράκια στο τιμόνι απλά κ ούτε να ασχολούμαι με το λεβιέ των φώτων ανέβασε κατέβασε σκάλα τον τύφλωσα δε τον τύφλωσα… εντάξει είναι τρελό βόλεμα , είπαμε στοιχίζουν αλλά είναι βολικά . Μακαρι να μπορούσαν να τα έχουμε όλοι κ να ήταν standard στο εξοπλισμό .
-
@sonath said in VW Tiguan 2024:
Λοιπόν, εχθές από κέντρο μέχρι Mall με full κίνηση (Σταδίου, Πανεπιστημίου, Χαριλάου Τρικούπη, Γαλάτσι Mall), με AC ανοικτό, είχε 10,2 lt.
Σήμερα το πρωί, από Ν. Ηράκλειο - κέντρο χωρίς AC, είχε κατανάλωση 8,3 lt.
Εσύ με το R-line και τις 19" (ή μήπως 20" γιατί πήρες R-line More;;) καις και λίγο παραπάνω. 0,5L πχ;
ΥΓ: Περιμένω τηλ απο πωλητή γτ σε τηλεφωνική έρευνα για το Kodiaq μου είπαν να γνωρίζω εκ των προτέρων ότι η τιμή δεν κλειδώνει στην ειδική παραγγελία. Αυτοί δίνουν 3,5 μήνες αντί των 5 της Vw. Όταν μάθω τι κάνει η VW θα σας πω.
-
Λοιπόν η πολιτική της VW είναι διαφορετική από τη Skoda. Η πιθανή αύξηση του εργοστασίου στο Tig απορροφάται από τον εισαγωγέα κατά 2/3 και ο πελάτης πληρώνει το 1/3. Διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο. Στο Golf πχ ο πελάτης πληρώνει τα 2/3, στα υπόλοιπα ο πελάτης πληρώνει όλο το ποσό της αύξησης.
Το Tig είναι το πιο προστατευμένο εν τέλει. Και αυτός ο πωλητής διαφωνεί με τον προηγούμενο. Η παραγγελία λέει, ειδικά για τον 1.5Tsi, είναι στους 3,5 μήνες. Έτσι όπως το είπε κατάλαβα ότι ο χρόνος εξαρτάται και από τον κινητήρα επιλογής, με τον βασικό 1.5Tsi να είναι ο πιο "εύκολος".
Για το θέμα εξοπλισμού στο Tig έχει κλειδώσει το Dcc+ στο μυαλό μου και μάλλον θα αφήσω το winter pack για το Harman Kardon. Λατρεύω τη μουσική, απολαμβάνω την ποιοτική απόδοσή της. Πέραν τούτου είναι κάτι χρηστικό 365 ημέρες τον χρόνο. Ενώ το winter pack είναι για πόσο, ακόμα και στη Θεσσαλονίκη; 1-2-3 μήνες;
-
winter pack μηπως εχεις λιστα τι περιλαμβανει;
στο δικο μου ηταν θερμαινομενα καθισματα αλλα και θερμαινομενα πιτσιλιστηρια και το αμαξι ειχε και ανοξείδωτη εξατμιση.
περα απο την εξατμιση που οντως ειναι θετικο. τα αλλα πρεπει να μενεις σε ενα μερος οπως η Φλωρινα για να ειναι χρησιμα.
-
@wantone said in VW Tiguan 2024:
winter pack μηπως εχεις λιστα τι περιλαμβανει;
στο δικο μου ηταν θερμαινομενα καθισματα αλλα και θερμαινομενα πιτσιλιστηρια και το αμαξι ειχε και ανοξείδωτη εξατμιση.
περα απο την εξατμιση που οντως ειναι θετικο. τα αλλα πρεπει να μενεις σε ενα μερος οπως η Φλωρινα για να ειναι χρησιμα.
ή Καστοριά
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
Λοιπόν, εχθές από κέντρο μέχρι Mall με full κίνηση (Σταδίου, Πανεπιστημίου, Χαριλάου Τρικούπη, Γαλάτσι Mall), με AC ανοικτό, είχε 10,2 lt.
Σήμερα το πρωί, από Ν. Ηράκλειο - κέντρο χωρίς AC, είχε κατανάλωση 8,3 lt.
Εσύ με το R-line και τις 19" (ή μήπως 20" γιατί πήρες R-line More;;) καις και λίγο παραπάνω. 0,5L πχ;
ΥΓ: Περιμένω τηλ απο πωλητή γτ σε τηλεφωνική έρευνα για το Kodiaq μου είπαν να γνωρίζω εκ των προτέρων ότι η τιμή δεν κλειδώνει στην ειδική παραγγελία. Αυτοί δίνουν 3,5 μήνες αντί των 5 της Vw. Όταν μάθω τι κάνει η VW θα σας πω.
Ζάντες δεν πείραξα. 19αρες.
Νομίζω κανείς πλέον δεν κλειδώνει τιμή. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Όσον αφορά το delivery, εμένα μου είχαν πει 3-4 μήνες και παρά το ότι η παραγωγή συνέπεσε με Ιούλιο - Αύγουστο, παρέλαβα στους 4 μήνες ακριβώς.
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Λοιπόν η πολιτική της VW είναι διαφορετική από τη Skoda. Η πιθανή αύξηση του εργοστασίου στο Tig απορροφάται από τον εισαγωγέα κατά 2/3 και ο πελάτης πληρώνει το 1/3. Διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο. Στο Golf πχ ο πελάτης πληρώνει τα 2/3, στα υπόλοιπα ο πελάτης πληρώνει όλο το ποσό της αύξησης.
Το Tig είναι το πιο προστατευμένο εν τέλει.
Χωρις να θέλω να ακυρώσω την αξία της πληροφορίας που δίνεις τα ποσοστά δεν έχουν νόημα και είναι σχετικά γιατί ποτέ δεν μαθαίνεις το πραγματικό νούμερο της αύξησης.
Ο αγοραστής μαθαίνει μόνο ότι θα έχει συγκεκριμένο ποσό αύξησης.
Τώρα σε ποιο ποσοστό αντιστοιχεί αυτό ο Θεός και η ψυχή τους... -
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Λοιπόν η πολιτική της VW είναι διαφορετική από τη Skoda. Η πιθανή αύξηση του εργοστασίου στο Tig απορροφάται από τον εισαγωγέα κατά 2/3 και ο πελάτης πληρώνει το 1/3. Διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο. Στο Golf πχ ο πελάτης πληρώνει τα 2/3, στα υπόλοιπα ο πελάτης πληρώνει όλο το ποσό της αύξησης.
Το Tig είναι το πιο προστατευμένο εν τέλει.
Χωρις να θέλω να ακυρώσω την αξία της πληροφορίας που δίνεις τα ποσοστά δεν έχουν νόημα και είναι σχετικά γιατί ποτέ δεν μαθαίνεις το πραγματικό νούμερο της αύξησης.
Ο αγοραστής μαθαίνει μόνο ότι θα έχει συγκεκριμένο ποσό αύξησης.
Τώρα σε ποιο ποσοστό αντιστοιχεί αυτό ο Θεός και η ψυχή τους...Το πραγματικό νούμερο της αύξησης φαίνεται στον διαμορφωτή και δεν είναι κρυφό.
Επισης μπορεί να πάει σε άλλη εμπορία να πάρει προσφορά. -
Αν κ δεν μου αρεσει καθολου το mk3 κ επειδη βλεπω οτι περισσοτερο συζητατε για τα φωτα (που οκ καλα ειναι αλλα δεν ειναι εκει που πασχει το αμαξι) ειδικα εσεις που κοιτατε την r line εκδοση με τις 19αρες+++ καντε στον εαυτο σας την χαρη κ βαλτε οπωσδηποτε dcc. Mε ευχαριστειτε αργοτερα. Το αμαξι ειδικα με τις μεγαλες ζαντες το εχει αναγκη dcc>>>>>>>iq lights
-
@fenderiarhs said in VW Tiguan 2024:
Αν κ δεν μου αρεσει καθολου το mk3 κ επειδη βλεπω οτι περισσοτερο συζητατε για τα φωτα (που οκ καλα ειναι αλλα δεν ειναι εκει που πασχει το αμαξι) ειδικα εσεις που κοιτατε την r line εκδοση με τις 19αρες+++ καντε στον εαυτο σας την χαρη κ βαλτε οπωσδηποτε dcc. Mε ευχαριστειτε αργοτερα. Το αμαξι ειδικα με τις μεγαλες ζαντες το εχει αναγκη dcc>>>>>>>iq lights
Έχεις απόλυτο δίκιο για τη σημασία του dcc.
Εγώ το απέρριψα για 2 βασικούς λόγους:
- Το παίρνεις υποχρεωτικά με sport πίσω ανάρτηση και δεν το ήθελα αυτό με τίποτα και
- Έχει πολύ ηλεκτρονικό απάνω και αν χαλάσει κάτι μπλέκεις, για να μην πω πόσο κοστίζει η αλλαγή αμορτισέρ.
-
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
1 εβδομάδα με το νέο Tiguan R-line 150 ps.
Από που να αρχίσω...
Αίσθηση οδήγησης: Απλά απίστευτη. ϋψος που σου δίνει ξεκούραστη οδήγηση, οι δε πλευρικοί καθρέφτες του είναι πραγματικά μεγάλοι.
Κατανάλωση: Σταθερά κάτω από 7 lt. Ειδικά δε σε κίνηση στην ΕΟ και με ταχύτητες νορμάλ, ήτοι +- 130 km/h η κατανάλωση παίζει από 4,6 έως 6,8 (max). Ειδικά το στροφόμετρο στο 0 (μηδέν) κατά την κύλιση είναι μια τρέλα (to start stop το έχω απενεργοποιημένο μονίμως)...
Εξοπλισμός: Δεν ήθελα DCC, έβαλα 15αρα οθόνη, extra ηχομονωτικά κρύσταλλα, Led matrix, χρώμα λευκό oryx (πέρλα), και όλο το πακέτο IQ drive.
Led Matrix: (Φιλικη συμβουλή σε υποψήφιους αγοραστές) - η διαμόρφωση ξεκινάει από τα Led Matrix. Τίποτα άλλο να μην είχε το αυτοκίνητο, μόνο τα Led Matrix αρκούν. Η ασφάλεια, η αίσθηση, η οδηγική απόλαυση και η ορατότα, εκτοξεύονται.
Οδηγική αίσθηση: Για τα δικά μου μέτρα σύγκρισης, κορυφαία.
Media: Χρησιμοποιώ usb stick από τη μία πλευρά USB A και από την άλλη πλευρά USB C. Ανάγνωση φανταστική στα folders και φυσικά όταν θέλω να ακούσω κάτι λέω στην IDA να μου το παίξει... (Hello IDA, play ...)
Χώροι: χωρίς σχόλιο. Χωράει πολύ πράγμα.
Χρωματάκια στην καμπίνα, γκατζετακια δε με ενδιαφέρουν - δεν τα πειράζω καν.
Κάμερες 360: Εξαιρετικό εργαλείο και λειτουργία. Ιστορικά έχω πάει από Golf IV, σε Golf V και τώρα Tiguan, έχω γκαραζ που κλείνει με ηλεκτρική πόρτα ακριβώς 5 m. Με τα 4,53 του Tiguan με τις κάμερες και τα καλούδια μπαινογβαίνω άνετα, παρά τα 20 cm αέρα μπροστά και πίσω.Highlights πολλά.
Αν έπρεπε να διαλέξω θα ξεκινούσα από τα Led Matrix και μετά το "σβήσιμο" (0 στροφές) στο άφημα του γκαζιού σε κύλιση ακόμα και μέσα στην πόλη. Με τρελαίνει.Αυτά προς το παρόν, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΕΧΕΙ ΠΟΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ CONFIGURATION.
Όποιος έχει κάποια ερώτηση ευχαρίστως να πω την εμπειρία μου.
συμφωνω απολυτα για τα led matrix και τις 360.
Επειδη δεν το εχω παρακολουθησει ιδιαιτερα το θεμα των κινητηρων vag, εβαλαν e-tsi και στα τιγκ; Για αυτο και λες οτι σβηνει ο κινητηρας εν κινησει (εγω ειχα μεινει στην απανεργοποιηση των δυο εκ των τεσσαρων κυλινδρων); Αν ισχυει αυτο, καλη φαση, διοτι η καταναλωση του αυτοκινητου μεσα στην πολη ηταν απο τα μελανα του σημεια.Το σβήσιμο του κινητήρα εν κινήσει, εμφανίζεται σε διάφορες φάσεις: π.χ. εντός πόλης όταν έχεις ταχύτητα και αφήσεις το γκάζι να κυλίσει σβήνει, στην εθνική εννοείται, επίσης όταν έχεις ACC (Adaptive CC) και κρίνει ότι πρέπει να κόψει, ανάβει μόνο του από το σβησμένο cruising και προσαρμόζει κλπ. Θέλω να πω ότι από μόνο του κρίνει την οδηγική συμπεριφορά και κατάσταση και αναβοσβήνει μόνο του κατά την κίνηση.
Δεν έχω αλλάξει οδηγικό προφιλ (δεν τα έχω μάθει ακόμα τι μου δίνει το καθένα) και πάω μόνο στο normal.
μενεις αθηνα; αν ναι, τι καταναλωσεις βλεπεις οταν κινεισαι σε κινηση σταματα-ξεκινα (πχ κηφισιας, μεσογειων, κηφισος κτλπ);
Κάποιες ημέρε στην ΑΘήνα, κάποιες στην Κόρινθο. Σήμερα που ανέβηκα το πρωί Αθήνα, από Αχιλλέως έως Σταδίου μέσω Θερμοπυλών και Πειραιώς σταμάτα - προχώρα διαρκώς, η κατανάλωση από 6,1 lt μου έφτασε 6.3 lt.
πριν ειχες κανει τη διαδρομη κορινθο - αθηνα, σωστα; Δυστυχως δεν βγαζουμε ασφαλη συμπερασματα ετσι. Αν δεν σου κανει κοπο, την επομενη φορα με το που ερθεις αθηνα μηδενισε το κοντερ καταναλωσης να δουμε τι γραφει μεσα στην πολη.
Οτι η καταναλωση θα ειναι χαμηλη στο ταξιδι, για αυτο δεν εχω μμια αμφιβολια. Στα 120km/h με 4 ατομα, πρεπει να εγραφα 7.5-7.8 με το προηγουμενο 1.5 . Αν γραφεις παντως εως 9.0 σε συνθηκες φουλκινησης (χωρις κλιμα), ειναι σουπερ αποτελεσμα για mild hybridΛοιπόν, εχθές από κέντρο μέχρι Mall με full κίνηση (Σταδίου, Πανεπιστημίου, Χαριλάου Τρικούπη, Γαλάτσι Mall), με AC ανοικτό, είχε 10,2 lt.
Σήμερα το πρωί, από Ν. Ηράκλειο - κέντρο χωρίς AC, είχε κατανάλωση 8,3 lt.
πρεπει να εισαι - (5-10)% σε σχεση με τον κλασσικο tsi. Ηρακλειο - κεντρο επειδη ειναι κατηφορα, αν δεν εχει κινηση, ειναι λογικο το περιπου στο 8.
κεντρο - mall το 10.2 ειναι επισης λογικο. Ειχες μεν ac, αλλα επειδη η θερμοκρασια εχει πεσει, δεν καιει φουλ. Νομιζω θα το δικο μου θα εκαιγε γυρω στο 11.5
τεσπα, οτι γλυτωσεις απο καυσιμο, καλο ειναι
Να γινονται τα 100 ευρω ανεφοδιασμου, 90-95 δεν το λες κακοΕυχαριστουμε για τα δεδομενα!
Κατανάλωση σήμερα το απόγευμα Αθήνα - Κόρινθο με AC και acc active. Αρχίζω να πιστεύω τις καταναλώσεις που δίνει η VW.
Για όσους είναι της ηλικίας μας θα θυμούνται τη Sandra φυσικά (album 80's).
-
@limited_one said in VW Tiguan 2024:
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Λοιπόν η πολιτική της VW είναι διαφορετική από τη Skoda. Η πιθανή αύξηση του εργοστασίου στο Tig απορροφάται από τον εισαγωγέα κατά 2/3 και ο πελάτης πληρώνει το 1/3. Διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο. Στο Golf πχ ο πελάτης πληρώνει τα 2/3, στα υπόλοιπα ο πελάτης πληρώνει όλο το ποσό της αύξησης.
Το Tig είναι το πιο προστατευμένο εν τέλει.
Χωρις να θέλω να ακυρώσω την αξία της πληροφορίας που δίνεις τα ποσοστά δεν έχουν νόημα και είναι σχετικά γιατί ποτέ δεν μαθαίνεις το πραγματικό νούμερο της αύξησης.
Ο αγοραστής μαθαίνει μόνο ότι θα έχει συγκεκριμένο ποσό αύξησης.
Τώρα σε ποιο ποσοστό αντιστοιχεί αυτό ο Θεός και η ψυχή τους...Το πραγματικό νούμερο της αύξησης φαίνεται στον διαμορφωτή και δεν είναι κρυφό.
Επισης μπορεί να πάει σε άλλη εμπορία να πάρει προσφορά.Οι αυξήσεις εννοείται δεν είναι κρυφές φαίνονται τα ποσοστά που έβαλε ο φίλος ότι τάχα απορροφά τα 2/3 η εισαγωγική πέρα από την αόριστη εκδοχή που δίνει ο πωλητής που προκύπτει; ξέρει κανείς την τιμή που τιμολογει το εργοστάσιο στον εισαγωγέα; σε αυτό αναφέρομαι...
-
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
1 εβδομάδα με το νέο Tiguan R-line 150 ps.
Από που να αρχίσω...
Αίσθηση οδήγησης: Απλά απίστευτη. ϋψος που σου δίνει ξεκούραστη οδήγηση, οι δε πλευρικοί καθρέφτες του είναι πραγματικά μεγάλοι.
Κατανάλωση: Σταθερά κάτω από 7 lt. Ειδικά δε σε κίνηση στην ΕΟ και με ταχύτητες νορμάλ, ήτοι +- 130 km/h η κατανάλωση παίζει από 4,6 έως 6,8 (max). Ειδικά το στροφόμετρο στο 0 (μηδέν) κατά την κύλιση είναι μια τρέλα (to start stop το έχω απενεργοποιημένο μονίμως)...
Εξοπλισμός: Δεν ήθελα DCC, έβαλα 15αρα οθόνη, extra ηχομονωτικά κρύσταλλα, Led matrix, χρώμα λευκό oryx (πέρλα), και όλο το πακέτο IQ drive.
Led Matrix: (Φιλικη συμβουλή σε υποψήφιους αγοραστές) - η διαμόρφωση ξεκινάει από τα Led Matrix. Τίποτα άλλο να μην είχε το αυτοκίνητο, μόνο τα Led Matrix αρκούν. Η ασφάλεια, η αίσθηση, η οδηγική απόλαυση και η ορατότα, εκτοξεύονται.
Οδηγική αίσθηση: Για τα δικά μου μέτρα σύγκρισης, κορυφαία.
Media: Χρησιμοποιώ usb stick από τη μία πλευρά USB A και από την άλλη πλευρά USB C. Ανάγνωση φανταστική στα folders και φυσικά όταν θέλω να ακούσω κάτι λέω στην IDA να μου το παίξει... (Hello IDA, play ...)
Χώροι: χωρίς σχόλιο. Χωράει πολύ πράγμα.
Χρωματάκια στην καμπίνα, γκατζετακια δε με ενδιαφέρουν - δεν τα πειράζω καν.
Κάμερες 360: Εξαιρετικό εργαλείο και λειτουργία. Ιστορικά έχω πάει από Golf IV, σε Golf V και τώρα Tiguan, έχω γκαραζ που κλείνει με ηλεκτρική πόρτα ακριβώς 5 m. Με τα 4,53 του Tiguan με τις κάμερες και τα καλούδια μπαινογβαίνω άνετα, παρά τα 20 cm αέρα μπροστά και πίσω.Highlights πολλά.
Αν έπρεπε να διαλέξω θα ξεκινούσα από τα Led Matrix και μετά το "σβήσιμο" (0 στροφές) στο άφημα του γκαζιού σε κύλιση ακόμα και μέσα στην πόλη. Με τρελαίνει.Αυτά προς το παρόν, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΕΧΕΙ ΠΟΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ CONFIGURATION.
Όποιος έχει κάποια ερώτηση ευχαρίστως να πω την εμπειρία μου.
συμφωνω απολυτα για τα led matrix και τις 360.
Επειδη δεν το εχω παρακολουθησει ιδιαιτερα το θεμα των κινητηρων vag, εβαλαν e-tsi και στα τιγκ; Για αυτο και λες οτι σβηνει ο κινητηρας εν κινησει (εγω ειχα μεινει στην απανεργοποιηση των δυο εκ των τεσσαρων κυλινδρων); Αν ισχυει αυτο, καλη φαση, διοτι η καταναλωση του αυτοκινητου μεσα στην πολη ηταν απο τα μελανα του σημεια.Το σβήσιμο του κινητήρα εν κινήσει, εμφανίζεται σε διάφορες φάσεις: π.χ. εντός πόλης όταν έχεις ταχύτητα και αφήσεις το γκάζι να κυλίσει σβήνει, στην εθνική εννοείται, επίσης όταν έχεις ACC (Adaptive CC) και κρίνει ότι πρέπει να κόψει, ανάβει μόνο του από το σβησμένο cruising και προσαρμόζει κλπ. Θέλω να πω ότι από μόνο του κρίνει την οδηγική συμπεριφορά και κατάσταση και αναβοσβήνει μόνο του κατά την κίνηση.
Δεν έχω αλλάξει οδηγικό προφιλ (δεν τα έχω μάθει ακόμα τι μου δίνει το καθένα) και πάω μόνο στο normal.
μενεις αθηνα; αν ναι, τι καταναλωσεις βλεπεις οταν κινεισαι σε κινηση σταματα-ξεκινα (πχ κηφισιας, μεσογειων, κηφισος κτλπ);
Κάποιες ημέρε στην ΑΘήνα, κάποιες στην Κόρινθο. Σήμερα που ανέβηκα το πρωί Αθήνα, από Αχιλλέως έως Σταδίου μέσω Θερμοπυλών και Πειραιώς σταμάτα - προχώρα διαρκώς, η κατανάλωση από 6,1 lt μου έφτασε 6.3 lt.
πριν ειχες κανει τη διαδρομη κορινθο - αθηνα, σωστα; Δυστυχως δεν βγαζουμε ασφαλη συμπερασματα ετσι. Αν δεν σου κανει κοπο, την επομενη φορα με το που ερθεις αθηνα μηδενισε το κοντερ καταναλωσης να δουμε τι γραφει μεσα στην πολη.
Οτι η καταναλωση θα ειναι χαμηλη στο ταξιδι, για αυτο δεν εχω μμια αμφιβολια. Στα 120km/h με 4 ατομα, πρεπει να εγραφα 7.5-7.8 με το προηγουμενο 1.5 . Αν γραφεις παντως εως 9.0 σε συνθηκες φουλκινησης (χωρις κλιμα), ειναι σουπερ αποτελεσμα για mild hybridΛοιπόν, εχθές από κέντρο μέχρι Mall με full κίνηση (Σταδίου, Πανεπιστημίου, Χαριλάου Τρικούπη, Γαλάτσι Mall), με AC ανοικτό, είχε 10,2 lt.
Σήμερα το πρωί, από Ν. Ηράκλειο - κέντρο χωρίς AC, είχε κατανάλωση 8,3 lt.
πρεπει να εισαι - (5-10)% σε σχεση με τον κλασσικο tsi. Ηρακλειο - κεντρο επειδη ειναι κατηφορα, αν δεν εχει κινηση, ειναι λογικο το περιπου στο 8.
κεντρο - mall το 10.2 ειναι επισης λογικο. Ειχες μεν ac, αλλα επειδη η θερμοκρασια εχει πεσει, δεν καιει φουλ. Νομιζω θα το δικο μου θα εκαιγε γυρω στο 11.5
τεσπα, οτι γλυτωσεις απο καυσιμο, καλο ειναι
Να γινονται τα 100 ευρω ανεφοδιασμου, 90-95 δεν το λες κακοΕυχαριστουμε για τα δεδομενα!
Κατανάλωση σήμερα το απόγευμα Αθήνα - Κόρινθο με AC και acc active. Αρχίζω να πιστεύω τις καταναλώσεις που δίνει η VW.
Για όσους είναι της ηλικίας μας θα θυμούνται τη Sandra φυσικά (album 80's).
Με ποια μέση ταχύτητα προέκυψε το 6,6 lt/100km;
VW Tiguan 2024