Πράγματι από τις φωτογραφίες φαίνεται σαν ένα hatchback υπερυψωμένο όπως και μάλλον θα είναι , μου φέρνει πιο πολύ στο στυλ με το ford focus active, Τ-Roc παρα σαν το ογκο-σχημα ενός qashqaι , Kadjar που παίζουν σ αυτό το μήκος και έρχεται απέναντι τους. Πιστεύω και εγώ ότι η συναρμογή και το εσωτερικό στο XCeed θα είναι πολύ καλυτέρα από του Qashqai έχοντας απλά διαβάσει ακούσει τα σχετικά θέματα προβλημάτων , ποτέ δεν είχα KIA ούτε καν την είχα σκεφτεί σαν μάρκα λόγω ονόματος οντάς γερμανόφιλος τα προηγούμενα χρόνια αλλά πλέον διαβάζοντας άρθρα για την αξιοπιστία της, τα 7 /150.000χλμ χρόνια εγγύηση , την ευρωπαϊκή φιλοσοφία σχεδίασης και οδηγικης συμπεριφοράς με έχουν κάνει να αναθεωρήσω άρδην την σκέψη μου πλέον τα τελευταία χρόνια. Σίγουρα και το KIA Sportage θα είναι μια έκπληξη αλλά γι αυτό θα πρέπει να περιμένουμε έως το 2022 μάλλον και δυστυχώς το 2020 οπωσδηποτε θα πρέπει να με βρει με οικογενειακό αμάξι.
trogg
@trogg
Please enter occupation - Please enter your interests
Best posts made by trogg
-
RE: Kia XCeed - crossover
-
RE: Nέο VW Tiguan
Μετά από ένα χρόνο και ένα μηνά συμβίωσης με το αμάξι (tsi 1.5 manual Life) έγινε το πρώτο service στην αντιπροσωπεία . Το κόστος συνολικά στα 205€ , γύρω στα 50 τα εργατικά και τα υπόλοιπα τα υλικά , δλδ λάδια και φίλτρο λαδιού. Δεν έχω κάνει πολλά χλμ. με το αυτοκίνητο καθώς δεν χρησιμοποιείται σε καθημερινή χρήση έχει μόλις 6200χλμ και μέχρις στιγμής είμαι απολυτά ευχαριστημένος από την οδήγηση και την κύλιση του στο δρόμο και από τα αρκετά ηλεκτρονικά καλούδια του ( λόγω extra) που διευκολύνουν αρκετά την οδήγηση το παρκάρισμα κλπ , γενικά είναι ένα πολύ καλό οικογενειακό αυτοκίνητο για τον σκοπό το οποίο και το αγόρασα ( εύχομαι να παραμείνω έτσι για όσα χρονιά κρατήσω το αυτοκίνητο καθώς δε το πήρα για μια τετραετία μόνο ) και δεν μετανιώνω φυσικά για τα λεφτά που έδωσα και για τον χρόνο αναμονής του καθώς το 2021 έκανε 10 μήνες αναμονή από 4 που έλεγε η παραγγελία και έφαγα και 2 αυξήσεις στο κεφάλι , αν το ίδιο αμάξι το είχα παραγγείλει με αυτά τα εξτρά σιγουρά θα είχα αναμονή πολύ περισσότερο από 1 χρόνο και από ότι είδα στο configurator θα μου πήγαινε 5 μισή χιλιάρικα παραπάνω .Οπότε θεωρώ ότι είμαι κερδισμένος λόγω της σημερινή κατάστασης που θα κρατήσει πιστεύω 1-2 χρονιά ακόμη και να μου έρθει να το πουλήσω τώρα όχι μόνο παίρνω τα λεφτά μου αλλά μπορεί να βγάζω και το κάτι παραπάνω φυσικά δεν μπαίνω σε τέτοια διαδικασία , απλά να είχαμε να λέγαμε…. Τέλος πάντων όλα καλά μέχρις στιγμής και όταν βρω πάλι χρόνο θα ανεβάσω και καμία φωτογραφία του.
-
RE: Nέο VW Tiguan
Βαση τιμοκαταλογου η αυξηση (2) για την εκδοση 1.5 150 Life ηταν και ειναι €1.560,00 (ΛΤ) σε εμενα ηρθε τελικα γυρω στα 2.000,00
Latest posts made by trogg
-
RE: Nέο VW Tiguan
Σας ευχαριστώ παιδιά , μετά από λίγο ψάξιμο στο menu (έχω Ελληνικό)-- Ρυθμίσεις υποβοήθησης οδηγού --- ACC --- έκανα untick το κουτάκι που λέει ‘’Προσαρμογή στ.επιτρ. ταχ. Κίνησης ‘’ πιστεύω πως είναι αυτό, αν και θα πρέπει να το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία για να βεβαιωθώ. Τώρα αν αυτό το κάνουν υποχρεωτικό και δεν υπάρχει πλέον στον αυτοκίνητο η επιλογή να το βγάζεις θα υπάρξουν δράματα ειλικρινά ειδικά εδώ Ελλάδα που στην εθνική έρχεται ο άλλος και κολλάει από πίσω .
Αυτό που θα έπρεπε να γίνει υποχρεωτικό για μένα από θέμα ασφάλειας και θα έπρεπε όλα τα αυτοκίνητα να έχουν είναι τα Led Matrix (με την αυτόματη ρύθμιση της μεγάλης σκάλας) ή όπως τα λέει η κάθε μάρκα, σε όλες τις εκδόσεις …ναι είναι υψηλό το κόστος σίγουρα αλλά πραγματικά είναι απίστευτο extra και δε το έχω μετανιώσει που το χρυσοπλήρωσα, σε νυκτερινή οδήγηση στην Εθνική , αλλά και σε επαρχιακούς δρόμους με βοήθησε στο μέγιστο.
-
RE: Nέο VW Tiguan
Θα ήθελα να θέσω και εγώ μια ερώτηση που έχει να κάνει με το ACC , δεν ήμουν και είμαι πολύ φαν του cruise control θέλω να νιώθω το πόδι μου στο γκάζι αν και σε πολύωρο ταξίδι ένα μούδιασμα στο πόδι το έχεις ,είπα λοιπόν σ αυτό το ταξίδι που έκανα να το δοκιμάσω βρε αδελφέ , έθεσα λοιπόν την επιθυμητή ταχύτητα στα 120 και πάμε , στην πορεία όμως διάβαζε τις πινακίδες ορίου ταχύτητας και ξαφνικά αν υπήρχε πινακίδα με χαμηλότερο όριο ταχύτητας από αυτό που είχα εγώ φρενάριζε απότομα με βάση την ταχύτητα της πινακίδας και άντε πάλι οπότε κάποια στιγμή απενεργοποίησα το CC και πήγα στο manual με το ποδαράκι . Συγνώμη αλλά έτσι λειτουργεί αυτό το σύστημα γιατί ξαφνικά από τα 120 να με ρίχνει στα 80 σε κάποιες φάσες, το βρήκα επικίνδυνο …. Έχω ψάξει μήπως έχει καμία επιλογή να απενεργοποιήσω το sign display αλλά τίποτα..
-
RE: Nέο VW Tiguan
Προσωπικα τις κρυες μερες του χειμωνα (που ευτυχως φετος δεν ηταν και πολλες εδω στο κεντρο Αθηνας) εχω την θερμοκρασια στο 24, χωρις να ανοιγω ομως τον κλιματισμο αλλα το Auto αν χρειαστει οποτε μπαινει ζεστος αερας , οταν εξω η θερμοκρασια ειναι σχεδον 20 οπως ηταν αυτο το ΠΣΚ και επειδη ειχα και εγω ταξιδι την θερμοκρασια την κατεβαζω στο LO , οποτε ολα μια χαρα.
-
RE: Nέο VW Tiguan
Μετά από ένα χρόνο και ένα μηνά συμβίωσης με το αμάξι (tsi 1.5 manual Life) έγινε το πρώτο service στην αντιπροσωπεία . Το κόστος συνολικά στα 205€ , γύρω στα 50 τα εργατικά και τα υπόλοιπα τα υλικά , δλδ λάδια και φίλτρο λαδιού. Δεν έχω κάνει πολλά χλμ. με το αυτοκίνητο καθώς δεν χρησιμοποιείται σε καθημερινή χρήση έχει μόλις 6200χλμ και μέχρις στιγμής είμαι απολυτά ευχαριστημένος από την οδήγηση και την κύλιση του στο δρόμο και από τα αρκετά ηλεκτρονικά καλούδια του ( λόγω extra) που διευκολύνουν αρκετά την οδήγηση το παρκάρισμα κλπ , γενικά είναι ένα πολύ καλό οικογενειακό αυτοκίνητο για τον σκοπό το οποίο και το αγόρασα ( εύχομαι να παραμείνω έτσι για όσα χρονιά κρατήσω το αυτοκίνητο καθώς δε το πήρα για μια τετραετία μόνο ) και δεν μετανιώνω φυσικά για τα λεφτά που έδωσα και για τον χρόνο αναμονής του καθώς το 2021 έκανε 10 μήνες αναμονή από 4 που έλεγε η παραγγελία και έφαγα και 2 αυξήσεις στο κεφάλι , αν το ίδιο αμάξι το είχα παραγγείλει με αυτά τα εξτρά σιγουρά θα είχα αναμονή πολύ περισσότερο από 1 χρόνο και από ότι είδα στο configurator θα μου πήγαινε 5 μισή χιλιάρικα παραπάνω .Οπότε θεωρώ ότι είμαι κερδισμένος λόγω της σημερινή κατάστασης που θα κρατήσει πιστεύω 1-2 χρονιά ακόμη και να μου έρθει να το πουλήσω τώρα όχι μόνο παίρνω τα λεφτά μου αλλά μπορεί να βγάζω και το κάτι παραπάνω φυσικά δεν μπαίνω σε τέτοια διαδικασία , απλά να είχαμε να λέγαμε…. Τέλος πάντων όλα καλά μέχρις στιγμής και όταν βρω πάλι χρόνο θα ανεβάσω και καμία φωτογραφία του.
-
RE: Nέο VW Tiguan
Βαση τιμοκαταλογου η αυξηση (2) για την εκδοση 1.5 150 Life ηταν και ειναι €1.560,00 (ΛΤ) σε εμενα ηρθε τελικα γυρω στα 2.000,00
-
RE: Nέο VW Tiguan
Επειδη δεν γραφω στο forum πλεον ....,οχι ομως οτι δεν το παρακολουθω, απλα για τις καθυστερησεις στις παραγγελιες να αναφερω...το δικο μου ακομη δε το εχω παραλαβει , οκ ειμαι στο σταδιο του εκτελωνισμου την αλλη βδομαδα το εχει ο αντιπροσωπος οπως μου ειπε και το παραλαμβανω προς το τελος της βδομαδας. Συνολικο χρονος αναμονης για να παρω το κλειδι στο χερι ; 8 μηνες ακριβως απο την μερα της παραγγελιας, με δυο αυξησεις μεσα , Ιουλιου και Οκτωβριου. Οταν με το καλο παραλαβω , καποια στιγμη πιστευω θα ανεβασω φωτο , αυτα.
-
RE: Nέο VW Tiguan
...whatever...!!!! Αν εσυ Δουβλινέζε από το ποστ μου κατάλαβες ότι φοβάμαι την εξέλιξη κ ότι οποίος έχει ένα παλιότερο μοντέλο το οποίο πλέον το νέο μοντέλο είναι εντελώς διαφορετικό λεω ότι θα έπρεπε να ντρέπεται γι αυτο οκ! Αυτο που εγραψα στο συγκεκριμένο σημείο είναι οτι προτιμώ κ μ αρεσει η διαχρονικότητα του συσκεκριμενου μοντέλου που δεν έχει πολλές αλλαγές στα 15 σχεδόν χρόνια παρουσίας κ θεωρώ ότι αυτός είναι κ ένας λόγος που κρατάει μια καλύτερη αξία στο πέρασμα του χρόνου οπως και το γεγονός οτι ένα αυτοκίνητο στο οποιο το σχέδιο της προηγουμενγσ γενιάς είναι εντελώς διαφορετικό από αυτο της νέας χάνει περισσότερο την αξία του. Τέλος πάντων δεν εξηγώ περισσότερα γιατι χανόμαστε στην μετάφραση κ επειδή νιώθω σαν τον αγαπημένο μου Μπιλ Μάρεϊ, ότι ήταν να παρω επιλεκτικά από αυτο το φόρουμ στα λίγα χρόνια που είμαι εδώ το πήρα κ χαίρομαι γι αυτο, με βοήθησε στην επιλογή του αυτοκινήτου μου επιτέλους κ να μάθω κάποια πράγματα περι αυτοκινησης μιας κ ήμουν κ παραμένω ασχετος φυσικά κ δε το κρύβω,αλλά επειδή το οπαδιλικι σε όλες του τις μορφές το απεχθάνομαι κ δεν θα μπορούσε να λείπει και από εδω, αυτά ...να είσαστε όλοι καλα ότι κ αν οδηγάτε ότι αυτοκίνητο κ να πάρετε.
-
RE: Nέο VW Tiguan
Τους λόγους που επέλεξα το Tiguan έναντι των Audi Q3 , Hyundai Tucson , Volvo XC 40 και Peugeot 3008 γιατί αυτή ήταν η λίστα μου, τους έχω αναφέρει σε προηγούμενα posts . ξεκινώντας με το 3008 που ήταν το μόνο που δεν προχώρησα ούτε σε td αλλά ούτε και σε προσφορά , το απέρριψα εξ αρχής παρόλο που είναι το πιο ντιζαινατο από όλα, γιατί μου την έδινε αυτή η θέση οδήγησης με το μικρό τιμόνι και να μην βλέπω σωστά το πίνακα οργάνων, σε κάποιους μπορεί να μην ήταν πρόβλημα εμένα με ενοχλούσε, συγκριτικά έτσι όπως έχω διαμορφώσει το Tiguan Life θα πήγαινα για την έκδοση gt χειροκίνητο που δεν άκουγα εδώ μέσα και τα καλύτερα για χειροκίνητο και έπρεπε να προσθέσω και τρία έξτρα ακόμη που τα είχα συμπεριλάβει στο Tiguan οπότε η τιμή ανέβαινε αρκετά πάνω από 40 στο διαμορφωτή (δεν ξέρω τι έκπτωση μπορεί να μου έκαναν) το δε αυτόματο με τα έξτρα ξεφευγε αρκετά αλλά σ αυτά τα χρήματα αν πήγαινα τότε θα επέλεγα είτε Volvo είτε Audi.
Το οποίο Audi Q3 παρόλο που του είχα βάλει ως έξτρα τα βασικα συστηματα ασφάλειας, led matrix , 360 view και έφτανε η τιμή στα 41 με έκπτωση και 4 χρόνια εγγύηση ή 80.000χλμ δεν με ενθουσίασε στην οδήγηση , ήταν αρκετά σκληρό , το Volvo το απέρριψα γιατί είχα πάλι θέματα με την θέση οδήγησης , με ενοχλούσαν αρκετά θέματα εργονομίας σ αυτήν , επειδή πήγαινα για χειροκίνητο ,δε το περίμενα τόσο χάλια , δεν μπορούσα να κουμπώσω με τίποτα πέμπτη και έκτη και δεν μ άρεσε το σφύριγμα του κινητήρα στις πρώτες αλλαγές επιτάχυνσης , δλδ πρώτη δευτέρα τρίτη ….κατά τα άλλα εσωτερικά ήταν πολύ ποιοτικό αυτοκίνητο και πήγαινα για την έκδοση momentum pro και το είχα φέρει με τα έξτρα ακριβώς όπως το Tiguan , (απλά δεν είχε επιλογή led matrix αλλά απλά full led) που με την έκπτωση πήγανε 41 με πέντε χρόνια εγγύηση ή 100.000 χλμ.
Τέλος για το Hyundai όπου ήμουν αρκετά ψημένος , έκδοση 1.6 HTRAC AT Dinstictive με έξτρα smart cruise , auto tail , και το πακέτο surround 360 view που περιέχει Blind Spot Rear Alert και ηχοσυστημα αναβαθμισμενο πήγαινε στα 36+ και την γνωστή καλύτερη εγγύηση αν έβαζα και τα δερμάτινα αεριζόμενα καθίσματα θα έφθανε τα 38 όσο και το Tiguan. Ο λόγος απόρριψης αν και στο θέμα οδήγησης μου είχε φανεί μια χαρά αλλά μιλάμε για td 30 λεπτών ήταν κυρίως κάποιες αισθητικές λεπτομέρειες και αστοχίες εξοπλισμού που μου έβγαζαν μια φθήνια που βέβαια για κάποιους άλλους δεν θα ήταν θέμα , για εμένα στα 36+ χιλιάρικα και Hyundai ήταν , συν ότι φοβήθηκα αρκετά την εμφάνιση του , όσο το περιεργαζόμουν στις επισκέψεις μου στις αντιπροσωπείες κάτι με απωθούσε στην εμφάνιση του και εξηγω παρακατω τι εννοω.
Έτσι κατέληξα στο περίπτερο μου άλλωστε πενηνταρίζω σε λίγα χρόνια και δε τα λέω ειρωνικά για να πικάρω ότι αναφέρθηκε προηγουμένως , ναι το σχήμα του είναι τετράγωνέ , το πιο αδιάφορο από όλα , υποκείμενο αυτό, αλλά έτσι όπως το έχω φτιάξει δεν έχει καμία σχέση με την απλή έκδοση life μέσα έξω, εντάξει το τετράγωνέ δεν αλλάζει αλλά δε με ενοχλεί αυτό.
ΟΙ Γερμανοί και δεν μιλάω μόνο για VAG δεν είναι ότι δεν ξέρουν ή δεν έχουν σωστά τμήματα σχεδίασης δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος να το ισχυριστεί αυτό, η φιλοσοφία τους είναι και το έχω ξαναπεί αυτό εδώ ότι δεν απαξιώνουμε ένα μοντέλο με τα χρόνια. Δεν πρόκειται να αλλάξουν το σχέδιο σε κάποιο μοντέλο τους έτσι ώστε να ακυρώσουν με αυτό το τρόπο την προηγούμενη γενιά του , απλά κάθε φορά είτε πρόκειται για facelift είτε για νέα γενιά κάνουν μικρές αλλαγές μπορεί αυτό να ξενίζει πολλούς αλλά πιστεύω ότι μ αυτό το τρόπο δεν απαξιώνουν τα μοντέλα τους και πιστευουν οτι μ αυτον το τροπο κραταν μια αξια , προσοχη δεν μιλαω για αξιοπιστια κλπ μιλαω καθαρα απο θεμα εμφανισης σχεδιο μοντελου . Και αυτό πλέον το ακολουθούν και θα το ακολουθούν όλες οι Ευρωπαϊκές μάρκες από ότι βλέπω στα νέα μοντέλα. Μόνο οι Κορεατες τολμούν σχεδιαστικά αλλά νομίζω ότι κάπου υπερβάλουν με αυτό το future Design
Εγώ σκέφτηκα τους κάτοχους της προηγούμενης γενιάς Tucson (που εμένα μ άρεσε περισσότερο και ίσως εκεί έπρεπε να είχαν επενδύσει και να κάνουν αλλαγές απλά στο εσωτερικό ) ή Sportage (τώρα με ότι έχουμε δει από εικόνες για το νέο μοντέλο, πάλι η προηγούμενη γενιά εξωτερικά μ αρέσει περισσότερο και ας έβαζαν αυτό το εσωτερικό), βλέποντας πόσο διαφορετικά είναι τα νέα γενιάς μοντέλα τους από τα προηγούμενης γενιάς. Εγώ θεωρώ πολύ δύσκολο να πάει κάποιος να πάρει ένα μεταχειρισμένο Tucson ή Sportage προηγούμενης γενιάς τώρα όσο καλή αξιοπιστία και αν έχουν όταν τα προηγούμενα μοντέλα δείχνουν τόσο διαφορετικά . Για μένα οι προηγούμενες γενιές πλέον έχουν χάσει αρκετή αξία μόνο και μόνο από την τοσο διαφορετική εμφάνιση αυτην ειναι η αποψη μου. Το ίδιο πιστεύω έχει γινει και για το 3008 όταν το 2016 βγήκε το εντελώς διαφορετικό και κόσμημα νέο 3008 . Ποιος πάει να πάρει τώρα ένα 3008 μοντελο πριν του 2016. Επαναλαμβάνω έτσι σκέφτομαι εγώ για το θέμα αλλαγής εξωτερική εμφάνισης στα νέα μοντέλα.Ακομη και η Honda με το νεο Civic το γυριζει και το φερνει αλα Γερμανικα το σχεδιο απο οσο εχω δει.
E αυτός ήταν ένας ακόμη λόγος που το προτίμησα από το Tucson , ναι το Tiguan έχει σχεδόν το ίδιο σχήμα-σχέδιο από το 2007 της πρώτης γενιάς , ελάχιστες αισθητικές αλλαγές , είμαι σίγουρος ότι σε 2-3 χρόνια που θα έρθει η νέα γενιά πάλι το ίδιο σχέδιο θα έχει και μόνο μέσα το πίνακα με Infotainment θα αλλάξουν που θα γίνει ενιαίος όπως του νέου golf άντε να βγάλουν και μια έκδοση Sportback όπως του Q3, οπότε προσωπικά μιλάω πάντα όταν θα το συγκρίνω με το νέο μοντέλο δεν θα μου κακοφαινεται τόσο στα ματιά μου. Έκτος αν οι Γερμανοί πάθουν Κορειτιλα και δούμε τίποτα τρελό.
Φυσικά οδηγικα με άφησε αρκετά ικανοποιημένο με τις 17 αρες ζάντες να απορροφούν αρκετά τις ανωμαλίες/λακκούβες των δρόμων του κέντρου Αθήνας που κινούμαι , στο ποτάμι που το πήγα και το γκάζωσα πάταγε πολύ καλά στο δρόμο και δεν παρατήρησα καμία κλίση ή αναπήδηση οπότε βάζοντας κάτω ότι μπορεί η έκδοση Life να χάνει λίγο από ποιότητα στο εσωτερικό και μιλάω μόνο στο θέμα ταπετσαρίας και κυρίως στα χερούλια στις πόρτες από όλα τα άλλα μοντέλα που ανέφερα αλλά σε όλα τα άλλα από θέμα ποιότητας/συναρμογής είναι κλικ πάνω του Tucson και σχεδόν ισάξιο του Q3/XC 40 συν ότι έχω τα συστήματα ασφάλειας/infotainment/μπιμπλικια που ήθελα σε τιμή χαμηλότερη από το Q3/XC 40 κατέληξα σ αυτό.
Όσο αφορά την παραφωνία μου για το μηχανικό από το αυτόματο που οδήγησα (Tucson) άλλα και (Tiguan/Q3) για πρώτη φορά στην ζωή μου με έκαναν να αναθεωρήσω αρκετά θέματα για την απίστευτη ευκολία οδήγησης που προσφέρουν και μέχρι τελευταία στιγμή το σκεφτόμουν , άλλα όταν κάνω μόνο 4-5000 χλμ. το χρόνο και αυτά με το ζόρι , δεν χρησιμοποιώ και δεν θα χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο καθημερινά καθώς κινούμε μόνο με ΜΜΜ και το αμάξι το θέλω μόνο για κοντινές βόλτες και ταξίδια νομίζω ότι δεν θα άξιζε το κόπο η αυξημένη τιμή για την οποία ευκολία αλλά και το όποιο ρίσκο του αυτομάτου DSG ή CVT .
Σορρυ για το σεντόνι
-
RE: Nέο VW Tiguan
Ακριβώς, το ομολογώ και μην αρχίσει να τρίβεται στο πάτωμα από οίστρο, ότι πέρα από τα σχόλια των κατόχων που ξέρουμε ποιοι είναι, αν δεν είχε πάρει αυτούς τους μήνες το Tiguan προσωρινά μέχρι να έρθει η Γαλλίδα του κ δεν έγραφε ότι έγραφε με τα θετικά του σχόλια που να πω την αλήθεια με εξέπληξαν,σίγουρα θα ανέβαλα την απόφαση μου περιμένοντας κι άλλο κ οτιδήποτε καινούργιο η facelift βγήκε η θα βγει
-
RE: Nέο VW Tiguan
Ευχαριστώ παίδες άλλωστε το εχω πει ότι κάποιοι έμμεσα εδώ μέσα με βοήθησαν αρκετά στην τελική μου επιλογή που δεν ήταν καθόλου ευκολη. DSG δε το προτίμησα γιατι δεν μου ήταν απαραίτητο μιας κ δεν χρησιμοποιώ αυτοκίνητο σε καθημερινή βάση καθόλου κ τις 19αρες εχω πει ότι με το td που έκανα το r line το απέρριψα κ ας εχει όμορφη εμφάνιση κυρίως λόγω διαφορετικής μάσκα μπροστά όποτε τα έριξα σε εξοπλισμό. Οταν είναι θα ανεβάσω κ φωτος