Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Tiguan 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Tiguan 2016
    • 1
    • 2
    • 217
    • 218
    • 219
    • 220
    • 221
    • 224
    • 225
    • 219 / 225
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    71
    4497
    74062
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kapelis @kostashagi last edited by

      @kostashagi said in Nέο VW Tiguan:

      Ευχαριστώ πολύ για τις γνώμες σας φίλοι μου.

      Αλήθεια nikos-golf πως κατάλαβες ότι η μπαταρία είναι αλλαγμένη;

      Γιατί φίλε Karelia θεωρείς ότι θα μου φάει κανα διχίλιαρο την επόμενη διετία;

      μου φαντάζει καταρχήν παράξενο τέτοιο καθαρό αυτοκίνητο να το έχει έμπορος στην Κόρινθο. τέτοιο μοντέλο οποίος ιδιώτης το δίνει φεύγει πανεύκολα υπό κανονικές συνθήκες. δεν χρειάζεται να μεσολαβήσει έμπορος.

      θέλεις λάστιχα λογικά και πιθανότατα αμορτισέρ, έλεγχος για τακάκια δισκοπλακες. γενικώς είναι σε ηλικία και χλμ που ξεκινάνε τα έξοδα και τα εκτός εγγύησης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostashagi @alexandros-k last edited by

        @alexandros-k said in Nέο VW Tiguan:

        Εκοψες το τσιγαρο προσφατα ? Δεν τον λενε Καρελια 😄

        Η αυτόματη διόρθωση φταίει...😊

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          spi_duster @gatoz last edited by

          @gatoz said in Nέο VW Tiguan:

          δεν αγαπω φαου φε
          μου βγαζει μια καποια αυταρχικη μουχλα
          αλλα το αρ λάιν τιγκουαν που εζησα μαζι του εξαιρετο ηταν

          Το τιγκ ηταν και ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο. Χαιρομαι να το διαβαζω απο τον Γατο.

          ....

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            trogg last edited by

            Μετά από ένα χρόνο και ένα μηνά συμβίωσης με το αμάξι (tsi 1.5 manual Life) έγινε το πρώτο service στην αντιπροσωπεία . Το κόστος συνολικά στα 205€ , γύρω στα 50 τα εργατικά και τα υπόλοιπα τα υλικά , δλδ λάδια και φίλτρο λαδιού. Δεν έχω κάνει πολλά χλμ. με το αυτοκίνητο καθώς δεν χρησιμοποιείται σε καθημερινή χρήση έχει μόλις 6200χλμ και μέχρις στιγμής είμαι απολυτά ευχαριστημένος από την οδήγηση και την κύλιση του στο δρόμο και από τα αρκετά ηλεκτρονικά καλούδια του ( λόγω extra) που διευκολύνουν αρκετά την οδήγηση το παρκάρισμα κλπ , γενικά είναι ένα πολύ καλό οικογενειακό αυτοκίνητο για τον σκοπό το οποίο και το αγόρασα ( εύχομαι να παραμείνω έτσι για όσα χρονιά κρατήσω το αυτοκίνητο καθώς δε το πήρα για μια τετραετία μόνο ) και δεν μετανιώνω φυσικά για τα λεφτά που έδωσα και για τον χρόνο αναμονής του καθώς το 2021 έκανε 10 μήνες αναμονή από 4 που έλεγε η παραγγελία και έφαγα και 2 αυξήσεις στο κεφάλι , αν το ίδιο αμάξι το είχα παραγγείλει με αυτά τα εξτρά σιγουρά θα είχα αναμονή πολύ περισσότερο από 1 χρόνο και από ότι είδα στο configurator θα μου πήγαινε 5 μισή χιλιάρικα παραπάνω .Οπότε θεωρώ ότι είμαι κερδισμένος λόγω της σημερινή κατάστασης που θα κρατήσει πιστεύω 1-2 χρονιά ακόμη και να μου έρθει να το πουλήσω τώρα όχι μόνο παίρνω τα λεφτά μου αλλά μπορεί να βγάζω και το κάτι παραπάνω φυσικά δεν μπαίνω σε τέτοια διαδικασία , απλά να είχαμε να λέγαμε…. Τέλος πάντων όλα καλά μέχρις στιγμής και όταν βρω πάλι χρόνο θα ανεβάσω και καμία φωτογραφία του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 8
            • S
              sarman last edited by

              Είμαι τις τελευταίες μέρες έτοιμος να πάρω το 1.5 150ps life και έχω απορία για την κατανάλωση εκτός και εντός πόλης. Επίσης πάντα μου άρεσε το λευκό σε αυτά που έβλεπα πριν το facelift αλλά τώρα πρόσεξα οτι το λευκό δεν βγαίνει σε μεταλλικό και φοβάμαι οτι δεν θα είναι ωραίο και δεν γυαλίζει. Πριν το facelift ξέρει κάποιος αν ήταν μεταλλικό το λευκό?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tkin73 last edited by

                Στην πόλη σε κίνηση το 10 αρι το έχει για πλάκα.
                Σε ταξίδι αν δεν το ζοριζεις πέφτει και 6.5 πιστεύω. Μια μικτή χρήση υπολόγιζε την στο 7 με 8 χωρίς ακρότητες και χωρίς να φυλαγεσαι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  criuser last edited by

                  Εκεί και λίγο παραπάνω μου είπε φίλος με Q3 sportback με τον ίδιο κινητήρα.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    costasbab last edited by

                    Βασικά.... καλησπέρα σας.
                    Παρασκευή μεσημέρι εκινουμενος εις την Ε.Ο. Αθηνών -Λαμιας με ηλιοφάνεια και θερμοκρασίαν περί τους 18 βαθμούς,αισθάνθηκα μια υπερβολική ζέστη...κοιτάω την κονσόλα και δεν παρατηρώ κάτι το μεμπτό (όλα στο off),βάζω το χερι στον αεραγωγό και έβγαζε ζεστό αέρα,πολύ ζεστο.Επισης ζεσταινομουνα πολύ κάτω από το τιμόνι,σε εκείνη την περιοχή,βάζω και εκεί το χέρι, είχε ζεστη.
                    Ανοίγω τον κλιματισμό στο κρύο για λίγο,και μετά το κλείνω.μετα σταμάτησε...είχα χρησιμοποιήσει το καλοριφέρ τις προηγούμενες μέρες αλλά το έκλεισα μετα.Δεν ξέρω.... τι να πω...κόλλησε...;!
                    Εχει συμβεί σε κανέναν άλλο;
                    Ευχαριστώ.

                    N N 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      netgeo @costasbab last edited by

                      @costasbab said in Nέο VW Tiguan:

                      Βασικά.... καλησπέρα σας.
                      Παρασκευή μεσημέρι εκινουμενος εις την Ε.Ο. Αθηνών -Λαμιας με ηλιοφάνεια και θερμοκρασίαν περί τους 18 βαθμούς,αισθάνθηκα μια υπερβολική ζέστη...κοιτάω την κονσόλα και δεν παρατηρώ κάτι το μεμπτό (όλα στο off),βάζω το χερι στον αεραγωγό και έβγαζε ζεστό αέρα,πολύ ζεστο.Επισης ζεσταινομουνα πολύ κάτω από το τιμόνι,σε εκείνη την περιοχή,βάζω και εκεί το χέρι, είχε ζεστη.
                      Ανοίγω τον κλιματισμό στο κρύο για λίγο,και μετά το κλείνω.μετα σταμάτησε...είχα χρησιμοποιήσει το καλοριφέρ τις προηγούμενες μέρες αλλά το έκλεισα μετα.Δεν ξέρω.... τι να πω...κόλλησε...;!
                      Εχει συμβεί σε κανέναν άλλο;
                      Ευχαριστώ.

                      Vagιτικο φαινόμενο μαλλον, το παθαίνει και το Λεον μου κάτι φορές, το βάζεις λίγο στο κρύο και φτιάχνει.

                      gatoz T 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • gatoz
                        gatoz @netgeo last edited by

                        @netgeo said in Nέο VW Tiguan:

                        @costasbab said in Nέο VW Tiguan:

                        Βασικά.... καλησπέρα σας.
                        Παρασκευή μεσημέρι εκινουμενος εις την Ε.Ο. Αθηνών -Λαμιας με ηλιοφάνεια και θερμοκρασίαν περί τους 18 βαθμούς,αισθάνθηκα μια υπερβολική ζέστη...κοιτάω την κονσόλα και δεν παρατηρώ κάτι το μεμπτό (όλα στο off),βάζω το χερι στον αεραγωγό και έβγαζε ζεστό αέρα,πολύ ζεστο.Επισης ζεσταινομουνα πολύ κάτω από το τιμόνι,σε εκείνη την περιοχή,βάζω και εκεί το χέρι, είχε ζεστη.
                        Ανοίγω τον κλιματισμό στο κρύο για λίγο,και μετά το κλείνω.μετα σταμάτησε...είχα χρησιμοποιήσει το καλοριφέρ τις προηγούμενες μέρες αλλά το έκλεισα μετα.Δεν ξέρω.... τι να πω...κόλλησε...;!
                        Εχει συμβεί σε κανέναν άλλο;
                        Ευχαριστώ.

                        Vagιτικο φαινόμενο μαλλον, το παθαίνει και το Λεον μου κάτι φορές, το βάζεις λίγο στο κρύο και φτιάχνει.

                        προφανως καπου κολαει η εβαπορετα. πολλα ευρωπαικα το παθαινουν. κυριως γαλλικα βεβαια.

                        #milf-a-man

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          trogg @netgeo last edited by trogg

                          Προσωπικα τις κρυες μερες του χειμωνα (που ευτυχως φετος δεν ηταν και πολλες εδω στο κεντρο Αθηνας) εχω την θερμοκρασια στο 24, χωρις να ανοιγω ομως τον κλιματισμο αλλα το Auto αν χρειαστει οποτε μπαινει ζεστος αερας , οταν εξω η θερμοκρασια ειναι σχεδον 20 οπως ηταν αυτο το ΠΣΚ και επειδη ειχα και εγω ταξιδι την θερμοκρασια την κατεβαζω στο LO , οποτε ολα μια χαρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos-golf @costasbab last edited by

                            @costasbab said in Nέο VW Tiguan:

                            Βασικά.... καλησπέρα σας.
                            Παρασκευή μεσημέρι εκινουμενος εις την Ε.Ο. Αθηνών -Λαμιας με ηλιοφάνεια και θερμοκρασίαν περί τους 18 βαθμούς,αισθάνθηκα μια υπερβολική ζέστη...κοιτάω την κονσόλα και δεν παρατηρώ κάτι το μεμπτό (όλα στο off),βάζω το χερι στον αεραγωγό και έβγαζε ζεστό αέρα,πολύ ζεστο.Επισης ζεσταινομουνα πολύ κάτω από το τιμόνι,σε εκείνη την περιοχή,βάζω και εκεί το χέρι, είχε ζεστη.
                            Ανοίγω τον κλιματισμό στο κρύο για λίγο,και μετά το κλείνω.μετα σταμάτησε...είχα χρησιμοποιήσει το καλοριφέρ τις προηγούμενες μέρες αλλά το έκλεισα μετα.Δεν ξέρω.... τι να πω...κόλλησε...;!
                            Εχει συμβεί σε κανέναν άλλο;
                            Ευχαριστώ.

                            εβγαζε ζεστη γιατι τη τελευταια φορα ειχες ανοιξει το καλοριφερ και οταν το εκλεισες ειχε αυτη τη ρυθμιση. Ετσι ερχονταν ο εξωτερικος αερας και ζεστενονταν.
                            Αν δε θες να ερχεται καθολου αερας μεσα πατας το κουμπι ανακυκλωσης και κλεινουν τα κλαπετα εισερχομενου εξωτερικου αερα.
                            Αν τη τελευταια φορα ειχες αναψει το κρυο τοτε θα ειχε κρατησει αυτη τη ρυθμιση και θα ειχες κρυο αερα

                            N 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • katafractos17
                              katafractos17 last edited by

                              #VAGoChrepia 😁

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • N
                                nikos-golf @nikos-golf last edited by nikos-golf

                                @nikos-golf said in Nέο VW Tiguan:

                                @costasbab said in Nέο VW Tiguan:

                                Βασικά.... καλησπέρα σας.
                                Παρασκευή μεσημέρι εκινουμενος εις την Ε.Ο. Αθηνών -Λαμιας με ηλιοφάνεια και θερμοκρασίαν περί τους 18 βαθμούς,αισθάνθηκα μια υπερβολική ζέστη...κοιτάω την κονσόλα και δεν παρατηρώ κάτι το μεμπτό (όλα στο off),βάζω το χερι στον αεραγωγό και έβγαζε ζεστό αέρα,πολύ ζεστο.Επισης ζεσταινομουνα πολύ κάτω από το τιμόνι,σε εκείνη την περιοχή,βάζω και εκεί το χέρι, είχε ζεστη.
                                Ανοίγω τον κλιματισμό στο κρύο για λίγο,και μετά το κλείνω.μετα σταμάτησε...είχα χρησιμοποιήσει το καλοριφέρ τις προηγούμενες μέρες αλλά το έκλεισα μετα.Δεν ξέρω.... τι να πω...κόλλησε...;!
                                Εχει συμβεί σε κανέναν άλλο;
                                Ευχαριστώ.

                                εβγαζε ζεστη γιατι τη τελευταια φορα ειχες ανοιξει το καλοριφερ και οταν το εκλεισες ειχε αυτη τη ρυθμιση. Ετσι ερχονταν ο εξωτερικος αερας και ζεστενονταν.
                                Αν δε θες να ερχεται καθολου αερας μεσα πατας το κουμπι ανακυκλωσης και κλεινουν τα κλαπετα εισερχομενου εξωτερικου αερα.
                                Αν τη τελευταια φορα ειχες αναψει το κρυο τοτε θα ειχε κρατησει αυτη τη ρυθμιση και θα ειχες κρυο αερα

                                Σε όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως μάρκας γίνεται αυτό τουλάχιστον στο 99%.
                                Ακόμα και σε παλιά που δουλεύει χειροκίνητα ο κλιματισμός, όπου αφήσεις τελευταία φορά τη ρύθμιση έτσι συνεχίζει να δουλεύει όταν είναι κλειστό και μπαίνει μέσα εισερχόμενος αερας

                                T ektoras 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  trogg @nikos-golf last edited by

                                  Θα ήθελα να θέσω και εγώ μια ερώτηση που έχει να κάνει με το ACC , δεν ήμουν και είμαι πολύ φαν του cruise control θέλω να νιώθω το πόδι μου στο γκάζι αν και σε πολύωρο ταξίδι ένα μούδιασμα στο πόδι το έχεις ,είπα λοιπόν σ αυτό το ταξίδι που έκανα να το δοκιμάσω βρε αδελφέ , έθεσα λοιπόν την επιθυμητή ταχύτητα στα 120 και πάμε , στην πορεία όμως διάβαζε τις πινακίδες ορίου ταχύτητας και ξαφνικά αν υπήρχε πινακίδα με χαμηλότερο όριο ταχύτητας από αυτό που είχα εγώ φρενάριζε απότομα με βάση την ταχύτητα της πινακίδας και άντε πάλι οπότε κάποια στιγμή απενεργοποίησα το CC και πήγα στο manual με το ποδαράκι . Συγνώμη αλλά έτσι λειτουργεί αυτό το σύστημα γιατί ξαφνικά από τα 120 να με ρίχνει στα 80 σε κάποιες φάσες, το βρήκα επικίνδυνο …. Έχω ψάξει μήπως έχει καμία επιλογή να απενεργοποιήσω το sign display αλλά τίποτα..

                                  gatoz C A 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • antonakis
                                    antonakis last edited by

                                    Θυμάμαι σε vag ότι ως έξτρα το ACC πήγαινε πακέτο με το traffic sign recognition.
                                    Τώρα αν μπορεί να απεμπλακεί η συνεργασία τους φαντάζομαι πως ναι. Δεν είναι υποχρεωτική ακόμα από το νόμο η τήρηση των ορίων.

                                    Ίσως κάποιος vagίτης σε κατατοπίσει καλύτερα.

                                    Moments before detonation...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ektoras
                                      ektoras @nikos-golf last edited by

                                      @nikos-golf said in Nέο VW Tiguan:

                                      @nikos-golf said in Nέο VW Tiguan:

                                      @costasbab said in Nέο VW Tiguan:

                                      Βασικά.... καλησπέρα σας.
                                      Παρασκευή μεσημέρι εκινουμενος εις την Ε.Ο. Αθηνών -Λαμιας με ηλιοφάνεια και θερμοκρασίαν περί τους 18 βαθμούς,αισθάνθηκα μια υπερβολική ζέστη...κοιτάω την κονσόλα και δεν παρατηρώ κάτι το μεμπτό (όλα στο off),βάζω το χερι στον αεραγωγό και έβγαζε ζεστό αέρα,πολύ ζεστο.Επισης ζεσταινομουνα πολύ κάτω από το τιμόνι,σε εκείνη την περιοχή,βάζω και εκεί το χέρι, είχε ζεστη.
                                      Ανοίγω τον κλιματισμό στο κρύο για λίγο,και μετά το κλείνω.μετα σταμάτησε...είχα χρησιμοποιήσει το καλοριφέρ τις προηγούμενες μέρες αλλά το έκλεισα μετα.Δεν ξέρω.... τι να πω...κόλλησε...;!
                                      Εχει συμβεί σε κανέναν άλλο;
                                      Ευχαριστώ.

                                      εβγαζε ζεστη γιατι τη τελευταια φορα ειχες ανοιξει το καλοριφερ και οταν το εκλεισες ειχε αυτη τη ρυθμιση. Ετσι ερχονταν ο εξωτερικος αερας και ζεστενονταν.
                                      Αν δε θες να ερχεται καθολου αερας μεσα πατας το κουμπι ανακυκλωσης και κλεινουν τα κλαπετα εισερχομενου εξωτερικου αερα.
                                      Αν τη τελευταια φορα ειχες αναψει το κρυο τοτε θα ειχε κρατησει αυτη τη ρυθμιση και θα ειχες κρυο αερα

                                      Σε όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως μάρκας γίνεται αυτό τουλάχιστον στο 99%.
                                      Ακόμα και σε παλιά που δουλεύει χειροκίνητα ο κλιματισμός, όπου αφήσεις τελευταία φορά τη ρύθμιση έτσι συνεχίζει να δουλεύει όταν είναι κλειστό και μπαίνει μέσα εισερχόμενος αερας

                                      Υπάρχουν και αυτοκίνητα που ρυθμίζουν τα κλαπέτα ανεξάρτητα με το αν έχεις στο on ή στο auto ή στο off τον κλιματισμό.

                                      Με το που ενεργοποιείς το αυτοκίνητο, στην ρυθμισμένη θερμοκρασία που έχεις, ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν, τα ρυθμίζουν όλα, ώστε και με την φυσική ροή του αέρα, κατά την κίνηση του αυτοκινήτου, να υπάρχουν οι ιδανικές συνθήκες.

                                      Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • gatoz
                                        gatoz @trogg last edited by

                                        @trogg said in Nέο VW Tiguan:

                                        Θα ήθελα να θέσω και εγώ μια ερώτηση που έχει να κάνει με το ACC , δεν ήμουν και είμαι πολύ φαν του cruise control θέλω να νιώθω το πόδι μου στο γκάζι αν και σε πολύωρο ταξίδι ένα μούδιασμα στο πόδι το έχεις ,είπα λοιπόν σ αυτό το ταξίδι που έκανα να το δοκιμάσω βρε αδελφέ , έθεσα λοιπόν την επιθυμητή ταχύτητα στα 120 και πάμε , στην πορεία όμως διάβαζε τις πινακίδες ορίου ταχύτητας και ξαφνικά αν υπήρχε πινακίδα με χαμηλότερο όριο ταχύτητας από αυτό που είχα εγώ φρενάριζε απότομα με βάση την ταχύτητα της πινακίδας και άντε πάλι οπότε κάποια στιγμή απενεργοποίησα το CC και πήγα στο manual με το ποδαράκι . Συγνώμη αλλά έτσι λειτουργεί αυτό το σύστημα γιατί ξαφνικά από τα 120 να με ρίχνει στα 80 σε κάποιες φάσες, το βρήκα επικίνδυνο …. Έχω ψάξει μήπως έχει καμία επιλογή να απενεργοποιήσω το sign display αλλά τίποτα..

                                        σιγουρα βγαινει....
                                        δεν θυμαμαι πως ομως....
                                        πανε 2 χρονια τωρα που εδωσα πισω το τιγκουαν

                                        #milf-a-man

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          costasbab @trogg last edited by costasbab

                                          @trogg said in Nέο VW Tiguan:

                                          Θα ήθελα να θέσω και εγώ μια ερώτηση που έχει να κάνει με το ACC , δεν ήμουν και είμαι πολύ φαν του cruise control θέλω να νιώθω το πόδι μου στο γκάζι αν και σε πολύωρο ταξίδι ένα μούδιασμα στο πόδι το έχεις ,είπα λοιπόν σ αυτό το ταξίδι που έκανα να το δοκιμάσω βρε αδελφέ , έθεσα λοιπόν την επιθυμητή ταχύτητα στα 120 και πάμε , στην πορεία όμως διάβαζε τις πινακίδες ορίου ταχύτητας και ξαφνικά αν υπήρχε πινακίδα με χαμηλότερο όριο ταχύτητας από αυτό που είχα εγώ φρενάριζε απότομα με βάση την ταχύτητα της πινακίδας και άντε πάλι οπότε κάποια στιγμή απενεργοποίησα το CC και πήγα στο manual με το ποδαράκι . Συγνώμη αλλά έτσι λειτουργεί αυτό το σύστημα γιατί ξαφνικά από τα 120 να με ρίχνει στα 80 σε κάποιες φάσες, το βρήκα επικίνδυνο …. Έχω ψάξει μήπως έχει καμία επιλογή να απενεργοποιήσω το sign display αλλά τίποτα..

                                          Καλημέρα σας.
                                          Εγω πλεον το θεωρω must σε ταξιδια το ACC.Το χρησιμοποιω παντα.Με βολευει αφανταστα.
                                          Εγω δεν εχω traffic sign recognition. Σιγουρα θα απενεργοποιειται απο το μενου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            andya3 @trogg last edited by

                                            @trogg said in Nέο VW Tiguan:

                                            Θα ήθελα να θέσω και εγώ μια ερώτηση που έχει να κάνει με το ACC , δεν ήμουν και είμαι πολύ φαν του cruise control θέλω να νιώθω το πόδι μου στο γκάζι αν και σε πολύωρο ταξίδι ένα μούδιασμα στο πόδι το έχεις ,είπα λοιπόν σ αυτό το ταξίδι που έκανα να το δοκιμάσω βρε αδελφέ , έθεσα λοιπόν την επιθυμητή ταχύτητα στα 120 και πάμε , στην πορεία όμως διάβαζε τις πινακίδες ορίου ταχύτητας και ξαφνικά αν υπήρχε πινακίδα με χαμηλότερο όριο ταχύτητας από αυτό που είχα εγώ φρενάριζε απότομα με βάση την ταχύτητα της πινακίδας και άντε πάλι οπότε κάποια στιγμή απενεργοποίησα το CC και πήγα στο manual με το ποδαράκι . Συγνώμη αλλά έτσι λειτουργεί αυτό το σύστημα γιατί ξαφνικά από τα 120 να με ρίχνει στα 80 σε κάποιες φάσες, το βρήκα επικίνδυνο …. Έχω ψάξει μήπως έχει καμία επιλογή να απενεργοποιήσω το sign display αλλά τίποτα..

                                            Απενεργοποιείται και μάλιστα μόνιμα από το μενού της οθόνης. Στη Γερμανία έχουν φάει τρελό κράξιμο γι΄αυτό το χαρακτηριστικό που συνδέει το acc με το trafic sign και κόβει ταχύτητα. Φαντάσου ότι ο νόμος το κάνει και υποχρεωτικό σε λίγα χρόνια, αλλά τους ανθρώπους που αγοράζουν αυτοκίνητο δεν τους ρωτάει κανείς αν το θέλουν.

                                            Καλύτερα ρώτα στην karenta να σου πουν σίγουρα(???) πως γίνεται γιατί έχει πολλές επιλογές το μενού και μπορεί να απενεργοποιήσεις κάτι που δεν πρέπει. Πάντως σε περιγραφή είναι κάτι σαν "predictive trafic sign assistant" ή "predictive speed assistant" ή κάτι τέτοιο.

                                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 217
                                            • 218
                                            • 219
                                            • 220
                                            • 221
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 219 / 225
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr