@kostashagi said in Nissan Qashqai ή VW T-Roc:
Το T -Roc είναι το Q3 με άλλο ένδυμα. Το ίδιο ισχύει με τα Tig και Q5.
Άκυρο. Πες ότι δεν το είπα.
@kostashagi said in Nissan Qashqai ή VW T-Roc:
Το T -Roc είναι το Q3 με άλλο ένδυμα. Το ίδιο ισχύει με τα Tig και Q5.
Άκυρο. Πες ότι δεν το είπα.
Γεια σας φίλοι μου.
Είμαι κάτοχος του 116i E87 μοντέλο 2008. Είμαι στις 160.000 km περίπου.
Εδώ και 2-3 μήνες έχω παρατηρήσει ένα θόρυβο που κάνει το αυτοκίνητο.
Συγκεκριμένα όταν βρίσκομαι γύρω στις 2000 στροφές με Τρίτη ή Τετάρτη Στο σασμάν και πατάω το γκάζι έτσι ώστε να επιταχύνω ακούω ένα μικρό βουητό από κάτω μου.
Ταυτόχρονα νιώθω και μία πολύ ελαφριά δόνηση.
Δηλαδή για να καταλάβετε αυτό γίνεται όταν ζητάω από το αυτοκίνητο την ροπή του.
Το είχα πάει στο μάστορα που συνήθως το πηγαίνω, το οδήγησε, και μου είπε ότι είναι ο κεντρικός άξονας που μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Μου είπε ότι πρέπει να βγει και να πάει σε έναν ειδικό ο οποίος θα τον μέτρησει και θα τον επισκευάσει. Μου μίλησε για κόστος γύρω στα 150 €.
Σημειώστε ότι δε βρίσκομαι στην Αθήνα, ζω στην Κόρινθο, και ο μάστορας μου βρίσκεται στο Κιάτο. Αυτός θα βγάλει τον άξονα και θα τον στείλει στην Αθήνα για επισκευή.
Πρόσφατα ένας φίλος που είχε πάει για service το δικό του BMW σειρά 1, ρώτησε για την περίπτωση μου στο Σφακιανάκη στην Κηφισίας, και ο μάστορας του είπε ότι συνήθως αυτό το πρόβλημα είναι στο διαφορικό και όχι στον κεντρικό άξονα.
Έχετε κάποια άποψη επί του θέματος;
Να συμπληρώσω ότι, Σε πολύ χαμηλές ταχύτητες με ανοιχτό το παράθυρο ακούω ένα χρουτς-χρουτς από κάτω. Του το είπα αυτό την προηγούμενη φορά, κάτι γρασάρισε αυτός και σταμάτησε. Βέβαια μου είπε ότι γρήγορα θα ξαναρχίσει γιατί με τα νερά και τα λοιπά θα φύγει το γράσο.
Και έτσι έγινε.
Το βούισμά όμως δε σταμάτησε.
@alexandros-k said in Nέο VW Tiguan:
Εκοψες το τσιγαρο προσφατα ? Δεν τον λενε Καρελια
Η αυτόματη διόρθωση φταίει...
@v_a said in Suzuki Ignis II:
@kostashagi said in Suzuki Ignis II:
Γεια σας
ενδιαφέρεται η σύζυγος για το 2WD CVT στην έκδοση GL+. της αρέσουν που ενώ είναι μικρό οι χώροι του είναι πολύ καλοί και το ότι είναι SUV τύπου.Πιστεύετε αξίζει στα 18.880 χωρίς μεταλλικό και πινακίδες;
Η χρήση θα είναι κυρίως μέσα στην πόλη καθώς και μικρά ταξίδια ακτίνας 100 Κm 4-5 φορές το χρόνο. Δηλαδή καμιά 10 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο το πολύ.
Εννοείται ότι δεν αξίζει για τα λεφτά που αναφέρεις, αλλά έχουν ξεφύγει όλα τα μικρά σε τιμή..
Καλύτερη επιλογή φαντάζει το swift, το i10 ακόμα και το aygo (ειμαι προκατειλημμένος όμως, γιατί δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα το ignis σε σουλουπι)
Εντάξει το σουλούπι είναι θέμα γούστου, οπότε δεν το συζητάμε. Το i10 δεν το έχουμε δει, αλλά θέλει ψηλό (θα το δούμε όμως). Το aygo πολύ μικρό και το swift δεν είναι τόσο ευρύχωρο μέσα (το είδαμε).
Το sandero το είχαμε δει αλλά αφενός δεν είναι τόσο ευρύχωρο στην καμπίνα όσο το ignis αφετέρου μου φάνηκε πολύ φθηνιάρικο.
@dimsabas said in Suzuki Ignis II:
Η γνώμη μου για το Ignis.
Ωραίο review. Τόσο θορυβώδες δεν το περίμενα.
SUV μη αυτόματο δεν πάει.
QQ από μένα για τους χώρους. Να είναι άνετα τα κορίτσια.
@antonakis said in Suzuki Vitara 2015:
@kostashagi said in Suzuki Vitara 2015:
Παιδιά το Βιτάρα δε βγαίνει αυτόματο μη υβριδικό;
Όχι πια.
Μόνο μτχ.
Οκ μέχρι ποιο έτος;
Παιδιά το Βιτάρα δε βγαίνει αυτόματο μη υβριδικό;
Γεια σας φίλοι μου.
Είμαι κάτοχος του 116i E87 μοντέλο 2008. Είμαι στις 160.000 km περίπου.
Εδώ και 2-3 μήνες έχω παρατηρήσει ένα θόρυβο που κάνει το αυτοκίνητο.
Συγκεκριμένα όταν βρίσκομαι γύρω στις 2000 στροφές με Τρίτη ή Τετάρτη Στο σασμάν και πατάω το γκάζι έτσι ώστε να επιταχύνω ακούω ένα μικρό βουητό από κάτω μου.
Ταυτόχρονα νιώθω και μία πολύ ελαφριά δόνηση.
Δηλαδή για να καταλάβετε αυτό γίνεται όταν ζητάω από το αυτοκίνητο την ροπή του.
Το είχα πάει στο μάστορα που συνήθως το πηγαίνω, το οδήγησε, και μου είπε ότι είναι ο κεντρικός άξονας που μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Μου είπε ότι πρέπει να βγει και να πάει σε έναν ειδικό ο οποίος θα τον μέτρησει και θα τον επισκευάσει. Μου μίλησε για κόστος γύρω στα 150 €.
Σημειώστε ότι δε βρίσκομαι στην Αθήνα, ζω στην Κόρινθο, και ο μάστορας μου βρίσκεται στο Κιάτο. Αυτός θα βγάλει τον άξονα και θα τον στείλει στην Αθήνα για επισκευή.
Πρόσφατα ένας φίλος που είχε πάει για service το δικό του BMW σειρά 1, ρώτησε για την περίπτωση μου στο Σφακιανάκη στην Κηφισίας, και ο μάστορας του είπε ότι συνήθως αυτό το πρόβλημα είναι στο διαφορικό και όχι στον κεντρικό άξονα.
Έχετε κάποια άποψη επί του θέματος;
Να συμπληρώσω ότι, Σε πολύ χαμηλές ταχύτητες με ανοιχτό το παράθυρο ακούω ένα χρουτς-χρουτς από κάτω. Του το είπα αυτό την προηγούμενη φορά, κάτι γρασάρισε αυτός και σταμάτησε. Βέβαια μου είπε ότι γρήγορα θα ξαναρχίσει γιατί με τα νερά και τα λοιπά θα φύγει το γράσο.
Και έτσι έγινε.
Το βούισμά όμως δε σταμάτησε.
Παιδιά καλησπέρα. Αν υπάρχει κάποιος κάτοχος θα ήθελα να ρωτήσω πως πηγαίνει το αυτοκίνητο με τον κινητήρα Diesel των 100 ίππων. Ευχαριστώ.
@panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:
Τώρα σε αυτά που λέει ο iceman,ναι έχει κάποια θεματάκια (π.χ. ευθυγράμμιση πορτμπαγκάζ ~2mm χάνει σε ύψος στο δεξιό φανάρι σε όλα τα νέα QQ και σε μερικά στο εσωτερικό θέλει ένα ρέγουλο 1-2mm προς τ'αριστερά το ταμπλό γιατί βρίσκει στη δερματίνη της πόρτας του συνοδηγού αφήνοντας σημάδι).Αυτά ρυθμίζονται εύκολα,ολιγόλεπτα στην αντιπροσωπεία ή και ιδιωτικά.
Πριν διαβάσω αυτό το post, είχα πάει στη Nissan της περιοχής μου να δω τους χώρους του QQ και παρατήρησα αυτό με την πίσω πόρτα. Συγκεκριμένα παρατήρησα ότι δεν έρχεται πρόσωπο η πίσω πόρτα με το πλαίσιο της, από την δεξιά μεριά. Μου κακοφάνηκε πολύ. Βγαίνοντας από το μαγαζί είδα και το test drive που έχουν και το παρατήρησα και εκεί. Μετά διάβασα το post και λέω εντάξει δεν είμαι ψυχάκιας το έχουν δει κι αλλού.
Το άλλο με το ταμπλό δεν το είδα. Τώρα πρέπει να ξαναπάω.
Πάντως είναι απαράδεκτο.
@kostashagi said in Nissan Qashqai ή VW T-Roc:
Το T -Roc είναι το Q3 με άλλο ένδυμα. Το ίδιο ισχύει με τα Tig και Q5.
Άκυρο. Πες ότι δεν το είπα.
Το T -Roc είναι το Q3 με άλλο ένδυμα. Το ίδιο ισχύει με τα Tig και Q5.
SUV μη αυτόματο δεν πάει.
QQ από μένα για τους χώρους. Να είναι άνετα τα κορίτσια.
@dimsabas said in MERCEDES-BENZ GLA:
Υπάρχουν καινούριες αμαξάρες από Κορέα μεριά πέριξ των 25 χιλιάδων. Θα τις προτιμούσα από μεταχειρισμένο πετρέλαιο 6 ετών, που είναι μιάμιση γενιά πίσω.
Το Stonic εννοείς; Ή το Kona;
Γεια σας. Γείτονας πουλά ενα GLA 180d του 2017 URBAN αυτόματο με πανοραμική στα 24000. Πιστεύετε αξίζει να ασχοληθώ;
Δεν έχω ιδέα από γνωστές βλάβες για αυτό το αυτοκίνητο. Πρέπει κάτι συγκεκριμένο να ρωτήσω;
Έχει κάνει περί τα 80000 Km.