Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)
    • 1
    • 2
    • 547
    • 548
    • 549
    • 550
    • 551
    • 550 / 551
    Αντίλογος
    71
    11005
    270416
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      azmo Banned @kkostask last edited by

      @kkostask said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

      Τα υπερόπλα που λέγαμε….

      https://www.onalert.gr/eksoplismoi/oreshnik-enas-pyraylos-echei-meinei-sto-apothema-tis-rosias-giati-chanei-ton-stocho-toy/678642/

      Είναι υπερηχητικός, αλλά στοχεύει το Κίεβο και πέφτει στον Αγιο Δομίνικο. 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fiverg last edited by

        Μου αρέσει βρε @sarantism ότι περιμένεις να διαμαρτυρηθούν ρώσοι πολίτες εν μέσω πολέμου λες και ακόμη και αν ήθελαν θα τους άφηναν ή θα το μάθαινες.

        Όπως έχω ξαναγράψει πλέον οι Ουκρανοι ουδεμία σχεδόν εξάρτηση έχουν από δυτικούς σε όπλα, μόνο από τα χρήματα εξαρτώνται, όπως βλέπεις τα όπλα που πλέον χτυπάνε την Μόσχα είναι 100% ουκρανικά. Αλήθεια, που πήγαν οι "αδιαπέραστοι" S400/S500 και δεν συμμαζεύεται; Μάλλον κάνουν παρέα με τους ισραηλινούς "david's sling". Δεν ήταν στόχος πρώτης προτεραιότητας για προστασία το εν λόγω διυλιστήριο;

        Επίσης μου αρέσει που περιμένεις την "απάντηση" των Ρώσων με "ισοπέδωση" που δεν έρχεται εδώ και 4.5 χρόνια λες και οι Oreshnik, οι kinzhal και οι iskander φυτρώνουν στα δένδρα και η παραγωγή τους για τους Ρώσους είναι τσάμπα ώστε να τους ρίξουν κατά 100δες. Προφανώς και θα αντιδράσουν οι ρώσοι, λογικά οι ουκρανοί από ρεύμα και νερό ότι πήραν πήραν, πάμε για ολική καταστροφή των υποδομών τους.

        sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • A
          azmo Banned @kkostask last edited by azmo

          @kkostask said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

          Νικάμε αδέρφια…

          https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/enoples-sygkroyseis/vinteo-rosoi-stratiotes-rixnoun-me-manpads-kata-oukranikon-drones-mesa-stous-aytokinitodromous-tis-mosxas/

          Αυτή ειναι εικόνα υπερδύναμης! Σε λίγο θα τους πετάνε πέτρες 😀 😀 😀 😀 😀😀 😀 😀 😀

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • sarantism
            sarantism @fiverg last edited by

            @fiverg said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

            Μου αρέσει βρε @sarantism ότι περιμένεις να διαμαρτυρηθούν ρώσοι πολίτες εν μέσω πολέμου λες και ακόμη και αν ήθελαν θα τους άφηναν ή θα το μάθαινες.

            Όπως έχω ξαναγράψει πλέον οι Ουκρανοι ουδεμία σχεδόν εξάρτηση έχουν από δυτικούς σε όπλα, μόνο από τα χρήματα εξαρτώνται, όπως βλέπεις τα όπλα που πλέον χτυπάνε την Μόσχα είναι 100% ουκρανικά. Αλήθεια, που πήγαν οι "αδιαπέραστοι" S400/S500 και δεν συμμαζεύεται; Μάλλον κάνουν παρέα με τους ισραηλινούς "david's sling". Δεν ήταν στόχος πρώτης προτεραιότητας για προστασία το εν λόγω διυλιστήριο;

            Επίσης μου αρέσει που περιμένεις την "απάντηση" των Ρώσων με "ισοπέδωση" που δεν έρχεται εδώ και 4.5 χρόνια λες και οι Oreshnik, οι kinzhal και οι iskander φυτρώνουν στα δένδρα και η παραγωγή τους για τους Ρώσους είναι τσάμπα ώστε να τους ρίξουν κατά 100δες. Προφανώς και θα αντιδράσουν οι ρώσοι, λογικά οι ουκρανοί από ρεύμα και νερό ότι πήραν πήραν, πάμε για ολική καταστροφή των υποδομών τους.

            Οι Ρώσοι όταν ήταν το Τσετσενικό δεν διαμαρτυρήθηκαν. Στο Θέατρο που έγινε ότι έγινε δεν διαμαρτυρήθηκαν.
            Η Ρωσία μην περιμένεις, να δείξει τι έχει. Την παρακολουθούν με δορυφόρους. Δεν μπορεί να βγάλει την ελίτ της τεχνολογία της.
            Δεν είναι η Ουκρανία. Είναι η Δύση. Δεν πολεμάει την Ουκρανία. Πολεμάει τη Δύση.
            Εδώ οι ΗΠΑ μόλις ήρθε το στάδιο της επέμβασης με στρατό, κάνανε πίσω.
            Ο Ρώσος έκανε μπροστά.

            Απομακρύνομαι
            Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
            Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
            Απομακρύνομαι
            Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
            Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

            Άντζελα Δημητρίου

            F 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • sarantism
              sarantism last edited by sarantism

              Σκάψανε το λάκο τους οι Ουκρανοί.
              Μόνον ο Κλόουν μη μας κλαίγεται μετά.
              Ήθελε και τα έπαθε.
              Ο Λαβρόφ είναι της πτέρυγας των σκληροπηρινηκών που άρχισαν να επικρατούν.

              Κάτι αλλάζει στη Ρωσία – Οργή για την Ουκρανική επίθεση με 555 drones: Δεν παίρνουν από λόγια, τίποτα όρθιο στο Κίεβο
              Lavrov: «Τα λόγια δεν αρκούν πλέον»

              Ο υπουργός Εξωτερικών της Ρωσίας, Sergei Lavrov, εμφανίστηκε ιδιαίτερα αιχμηρός μετά τη μαζική επιχείρηση των ουκρανικών drones.
              Σύμφωνα με τον ίδιο, η Ρωσία οφείλει να προσαρμόσει τη στρατηγική της και να προχωρήσει σε πιο συστηματικά πλήγματα εναντίον στόχων που συνδέονται με τη στρατιωτική ικανότητα της Ουκρανίας.
              «Έχω πειστεί εδώ και καιρό ότι τα λόγια δεν αρκούν», δήλωσε χαρακτηριστικά.
              Η τοποθέτηση του Lavrov ερμηνεύεται από πολλούς αναλυτές ως ένδειξη ότι η Μόσχα θεωρεί πως οι μέχρι σήμερα προειδοποιήσεις και οι λεγόμενες «κόκκινες γραμμές» δεν απέτρεψαν την κλιμάκωση των επιθέσεων.
              Αντίθετα, στη ρωσική πρωτεύουσα κυριαρχεί η άποψη ότι κάθε νέα ουκρανική επιχείρηση αυξάνει την ανάγκη για πιο αποφασιστικές ενέργειες.
              https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/882802/kati-allazei-sti-rosia-ta-555-oukranika-drones-eksorgisan-to-kremlino-ta-logia-pleon-den-arkoyn-oloklirotikos-polemos-tipota-orthio-sto-kievo

              Απομακρύνομαι
              Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
              Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
              Απομακρύνομαι
              Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
              Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

              Άντζελα Δημητρίου

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fiverg @sarantism last edited by fiverg

                @sarantism said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                @fiverg said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                Μου αρέσει βρε @sarantism ότι περιμένεις να διαμαρτυρηθούν ρώσοι πολίτες εν μέσω πολέμου λες και ακόμη και αν ήθελαν θα τους άφηναν ή θα το μάθαινες.

                Όπως έχω ξαναγράψει πλέον οι Ουκρανοι ουδεμία σχεδόν εξάρτηση έχουν από δυτικούς σε όπλα, μόνο από τα χρήματα εξαρτώνται, όπως βλέπεις τα όπλα που πλέον χτυπάνε την Μόσχα είναι 100% ουκρανικά. Αλήθεια, που πήγαν οι "αδιαπέραστοι" S400/S500 και δεν συμμαζεύεται; Μάλλον κάνουν παρέα με τους ισραηλινούς "david's sling". Δεν ήταν στόχος πρώτης προτεραιότητας για προστασία το εν λόγω διυλιστήριο;

                Επίσης μου αρέσει που περιμένεις την "απάντηση" των Ρώσων με "ισοπέδωση" που δεν έρχεται εδώ και 4.5 χρόνια λες και οι Oreshnik, οι kinzhal και οι iskander φυτρώνουν στα δένδρα και η παραγωγή τους για τους Ρώσους είναι τσάμπα ώστε να τους ρίξουν κατά 100δες. Προφανώς και θα αντιδράσουν οι ρώσοι, λογικά οι ουκρανοί από ρεύμα και νερό ότι πήραν πήραν, πάμε για ολική καταστροφή των υποδομών τους.

                Οι Ρώσοι όταν ήταν το Τσετσενικό δεν διαμαρτυρήθηκαν. Στο Θέατρο που έγινε ότι έγινε δεν διαμαρτυρήθηκαν.

                Τι διαμαρτυρία να έκαναν; Τρομοκρατική ενέργεια ήταν. Δεν ήταν επίθεση σε πλαίσια πολέμου 4.5 ετών με άλλη χώρα. Διαμαρτυρήθηκαν οι Γάλλοι για τις επιθέσεις στο Μπατακλάν οι η Βέλγοι για τις επιθέσεις στο μετρό και το αεροδρόμιο;

                Η Ρωσία μην περιμένεις, να δείξει τι έχει. Την παρακολουθούν με δορυφόρους. Δεν μπορεί να βγάλει την ελίτ της τεχνολογία της.

                Κανείς δεν μπορεί να κρύψει τίποτα από κανέναν. Οπότε το να πιστεύεις ότι οι Ρώσοι έχουν κάπου στην άκρη κάποιο φοβερό, διαγαλαξιακό υπερόπλο απλά δεν στέκει. Μόλις ένα όπλο περάσει στα στάδια των δοκιμών σχεδόν όλοι το έχουν πάρει χαμπάρι (αυτό ισχύει για όλες τις πλευρές).

                Δεν είναι η Ουκρανία. Είναι η Δύση. Δεν πολεμάει την Ουκρανία. Πολεμάει τη Δύση.

                Για την ακρίβεια πλέον πολεμάει τα λεφτά της Δύσης και μόνο. Τα υπολοιπα οι Ουκρανοί τα κάνουν σχεδόν όλα μόνοι τους.

                Εδώ οι ΗΠΑ μόλις ήρθε το στάδιο της επέμβασης με στρατό, κάνανε πίσω.
                Ο Ρώσος έκανε μπροστά.

                Εδώ έχεις δίκιο. Αλλά είναι και πολύ διαφορετικό χερσαία εισβολή σε μια χώρα δίπλα που περνάς τα σύνορα περπατώντας και άλλο σε μια χώρα κάτι χιλιάδες χλμ πιο πέρα που πρέπει να κάνεις απόβαση. Κράτα το και αυτό στο πίσω μέρος του μυαλού σου.

                sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  fiverg last edited by fiverg

                  Αν ξαναγράφηκε ας διαγραφεί.

                  https://defencereview.gr/kentrika/victa-to-neo-yvridiko-ypovrychio-ochima-gia-t/

                  φαίνεται ότι δεν έχουμε "ψοφήσει" εντελώς σαν χώρα, ούτε κάνουμε μόνο αγορές "που σχετίζονται με μίζες". Πέραν λοιπόν των πανάκριβων συστημάτων (φρεγάτες) φαίνεται να αρχίζει να υπάρχει ένας ορθολογισμός και μια ανάλογη στροφή και σε προμήθειες μικρού κόστους πολλαπλασιατών ισχύος

                  O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    otso @fiverg last edited by otso

                    @fiverg said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                    Αν ξαναγράφηκε ας διαγραφεί.

                    https://defencereview.gr/kentrika/victa-to-neo-yvridiko-ypovrychio-ochima-gia-t/

                    φαίνεται ότι δεν έχουμε "ψοφήσει" εντελώς σαν χώρα, ούτε κάνουμε μόνο αγορές "που σχετίζονται με μίζες". Πέραν λοιπόν των πανάκριβων συστημάτων (φρεγάτες) φαίνεται να αρχίζει να υπάρχει ένας ορθολογισμός και μια ανάλογη στροφή και σε προμήθειες μικρού κόστους πολλαπλασιατών ισχύος

                    Aπο κατω στα σχολια πεφτει το γελιο της αρκουδας
                    καποιος γραφει
                    Τι Τζέιμς μποντ του φραπέ η τζαγκουαρ είναι η εταιρία έχει τζίρο 2εκ ζημιές 15 και χρέη 50 και επιδότηση από εμάς 150εκ οπεκεπατο 😁😺🕵️‍♂️🇬🇷
                    του συμπεθερου του κουλη ειναι η εταιρεια ;

                    Καλα πυραυλους και ντρον ακομα και στο youtyne βρισκεις οδηγιες , εδω οι καραβαναδες θελουν πανακριβα επανδρωμενα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • sarantism
                      sarantism @fiverg last edited by sarantism

                      @fiverg said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                      @sarantism said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                      @fiverg said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                      Μου αρέσει βρε @sarantism ότι περιμένεις να διαμαρτυρηθούν ρώσοι πολίτες εν μέσω πολέμου λες και ακόμη και αν ήθελαν θα τους άφηναν ή θα το μάθαινες.

                      Όπως έχω ξαναγράψει πλέον οι Ουκρανοι ουδεμία σχεδόν εξάρτηση έχουν από δυτικούς σε όπλα, μόνο από τα χρήματα εξαρτώνται, όπως βλέπεις τα όπλα που πλέον χτυπάνε την Μόσχα είναι 100% ουκρανικά. Αλήθεια, που πήγαν οι "αδιαπέραστοι" S400/S500 και δεν συμμαζεύεται; Μάλλον κάνουν παρέα με τους ισραηλινούς "david's sling". Δεν ήταν στόχος πρώτης προτεραιότητας για προστασία το εν λόγω διυλιστήριο;

                      Επίσης μου αρέσει που περιμένεις την "απάντηση" των Ρώσων με "ισοπέδωση" που δεν έρχεται εδώ και 4.5 χρόνια λες και οι Oreshnik, οι kinzhal και οι iskander φυτρώνουν στα δένδρα και η παραγωγή τους για τους Ρώσους είναι τσάμπα ώστε να τους ρίξουν κατά 100δες. Προφανώς και θα αντιδράσουν οι ρώσοι, λογικά οι ουκρανοί από ρεύμα και νερό ότι πήραν πήραν, πάμε για ολική καταστροφή των υποδομών τους.

                      Οι Ρώσοι όταν ήταν το Τσετσενικό δεν διαμαρτυρήθηκαν. Στο Θέατρο που έγινε ότι έγινε δεν διαμαρτυρήθηκαν.

                      Τι διαμαρτυρία να έκαναν; Τρομοκρατική ενέργεια ήταν. Δεν ήταν επίθεση σε πλαίσια πολέμου 4.5 ετών με άλλη χώρα. Διαμαρτυρήθηκαν οι Γάλλοι για τις επιθέσεις στο Μπατακλάν οι η Βέλγοι για τις επιθέσεις στο μετρό και το αεροδρόμιο;

                      Η Ρωσία μην περιμένεις, να δείξει τι έχει. Την παρακολουθούν με δορυφόρους. Δεν μπορεί να βγάλει την ελίτ της τεχνολογία της.

                      Κανείς δεν μπορεί να κρύψει τίποτα από κανέναν. Οπότε το να πιστεύεις ότι οι Ρώσοι έχουν κάπου στην άκρη κάποιο φοβερό, διαγαλαξιακό υπερόπλο απλά δεν στέκει. Μόλις ένα όπλο περάσει στα στάδια των δοκιμών σχεδόν όλοι το έχουν πάρει χαμπάρι (αυτό ισχύει για όλες τις πλευρές).

                      Δεν είναι η Ουκρανία. Είναι η Δύση. Δεν πολεμάει την Ουκρανία. Πολεμάει τη Δύση.

                      Για την ακρίβεια πλέον πολεμάει τα λεφτά της Δύσης και μόνο. Τα υπολοιπα οι Ουκρανοί τα κάνουν σχεδόν όλα μόνοι τους.

                      Εδώ οι ΗΠΑ μόλις ήρθε το στάδιο της επέμβασης με στρατό, κάνανε πίσω.
                      Ο Ρώσος έκανε μπροστά.

                      Εδώ έχεις δίκιο. Αλλά είναι και πολύ διαφορετικό χερσαία εισβολή σε μια χώρα δίπλα που περνάς τα σύνορα περπατώντας και άλλο σε μια χώρα κάτι χιλιάδες χλμ πιο πέρα που πρέπει να κάνεις απόβαση. Κράτα το και αυτό στο πίσω μέρος του μυαλού σου.

                      Ποιος τα λέει αυτά; Ποιοι ξέρουν τα πάντα;; Οι δορυφόροι; Τους οι Oreshnik, οι kinzhal και οι iskander τους πήραν οι δυτικοί χαμπαρι;
                      Ξέρουν οι δυτικοί τι έχει η Κίνα;
                      Ξέρανε με τους δορυφόρους οι Αμερικάνοι πολλά. Τόσα πολλά που δεν κατάφεραν τπτ παραπάνω από ζημιά 20% και τον JD να παραδέχεται πως στρατιωτικά δεν λύνονται όλα τα προβλήματα. Απλά πράγματα.

                      Γιατί να μην ξεσηκωθεί ο Ρώσος; Αυτά περί Βελγίου και Μπατακλάν!!! Που είναι το Μπατακλάν;;; Στην Ιταλία;;;;;
                      Η Τσετσενία ΔΕΝ είναι Ρωσία. Πως πας και μου τα συγκρίνεις;;;;

                      Θα μου πεις εσύ πως σκέφτεται ο Ρώσος;;;; Που μου έβαλες την Τσετσενία μέσα στη Ρωσία, λες και η Τσετσενία είναι Κλαμπ όπως το Μπατακλάν μέσα στη Γαλλία;;;;;;

                      Πάνε παλικάρι μου να δεις κανέναν χάρτη και άντε.
                      Καλές αναλύσεις.
                      Πάνε να ξεστραβωθείς. Το ίδιο μου κάνεις το μπαρ Μπατακλαν μέσα στη Γαλλία με την Τετσενία που είναι άλλη χώρα!!! Αν είναι Δυνατόν!!!!

                      Απομακρύνομαι
                      Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
                      Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
                      Απομακρύνομαι
                      Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
                      Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

                      Άντζελα Δημητρίου

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fiverg last edited by

                        Η τσετσενια είναι Ρωσία. Που νόμιζες ότι είναι;
                        Για το μπατακλαν λέγεται ότι πολλές από τις φωτογραφίες που πήραν οι αρχές όταν έφτασαν δεν κυκλοφόρησαν για να μην γίνει χαμοσ. Δεν ήταν απλό περιστατικό αν έτσι νομίζεις.
                        Τέλος προφανώς και οι δυτικοί ήξεραν τα περί Ορεσνικ, κινζαλ κλπ όπως ξέρουν και για τα όπλα της Κίνας, όπως ξέρουν και αυτοί των δυτικών. Πάντα σαν γενικές προδιαγραφές και δυνατότητες, η αλήθεια είναι πάντα επι του πεδίου. Αν νομίζεις ότι μπορείς νπχ να δοκιμάσεις έναν βαλιστικο πύραυλο χωρίς να σε πάρει κανείς χαμπάρι γελιέσαι. Όπλο που να βγήκε από το σχεδιαστήριο χωρίς να δοκιμαστεί κάπου ώστε να γίνει αντιληπτό δεν υπήρξε και ούτε θα υπάρξει.

                        sarantism 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus @kkostask last edited by

                          @kkostask said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                          Τα υπερόπλα που λέγαμε….

                          https://www.onalert.gr/eksoplismoi/oreshnik-enas-pyraylos-echei-meinei-sto-apothema-tis-rosias-giati-chanei-ton-stocho-toy/678642/

                          Την πηγή της χαζομαρούλας που έβαλες της είδες;
                          «επικαλείται στοιχεία από την ουκρανική ιδιωτική εταιρεία πληροφοριών Dallas Analytics»
                          Δηλαδή αγνή, καθαρή κι ανόθευτη Ουκρανική προπαγάνδα!!! Αντί να το βάλεις στα Ανέκδοτα, το έβαλες εδώ... Έλεος δηλαδή!!!

                          @kkostask said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                          Νικάμε αδέρφια…

                          https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/enoples-sygkroyseis/vinteo-rosoi-stratiotes-rixnoun-me-manpads-kata-oukranikon-drones-mesa-stous-aytokinitodromous-tis-mosxas/

                          Το ότι καίγεται κάθε μέρα όλη η Ουκρανία δεν το έχεις δει; Τύφλωση; Το πιο πρόσφατο, πριν μερικές ώρες: https://www.naftemporiki.gr/kosmos/2126709/treis-nekroi-apo-rosikes-epitheseis-sto-kramatorsk-tis-oykranias/

                          Τα παραπάνω φυσικά απαντούν και στον @azmo που αμφιβάλλω αν έχει περάσει καν έξω από στρατόπεδο...

                          @fiverg said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                          Αν ξαναγράφηκε ας διαγραφεί.

                          https://defencereview.gr/kentrika/victa-to-neo-yvridiko-ypovrychio-ochima-gia-t/

                          φαίνεται ότι δεν έχουμε "ψοφήσει" εντελώς σαν χώρα, ούτε κάνουμε μόνο αγορές "που σχετίζονται με μίζες". Πέραν λοιπόν των πανάκριβων συστημάτων (φρεγάτες) φαίνεται να αρχίζει να υπάρχει ένας ορθολογισμός και μια ανάλογη στροφή και σε προμήθειες μικρού κόστους πολλαπλασιατών ισχύος

                          Ενδιαφέρον σκάφος, αλλά χωρίς να είμαι ειδικός στα ναυτικά, έχω πολλά ερωτηματικά για τις δυνατότητες κατάδυσης (προφανώς με μπαταρίες ή αναπνευστήρα για την ΜΕΚ) και ακουστικού ίχνους στα μικρά βάθη που θα μπορεί να καταδύεται. Είναι πάντως μια ιδέα με προοπτικές.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • sarantism
                            sarantism @fiverg last edited by

                            @fiverg said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                            Η τσετσενια είναι Ρωσία. Που νόμιζες ότι είναι;
                            Για το μπατακλαν λέγεται ότι πολλές από τις φωτογραφίες που πήραν οι αρχές όταν έφτασαν δεν κυκλοφόρησαν για να μην γίνει χαμοσ. Δεν ήταν απλό περιστατικό αν έτσι νομίζεις.
                            Τέλος προφανώς και οι δυτικοί ήξεραν τα περί Ορεσνικ, κινζαλ κλπ όπως ξέρουν και για τα όπλα της Κίνας, όπως ξέρουν και αυτοί των δυτικών. Πάντα σαν γενικές προδιαγραφές και δυνατότητες, η αλήθεια είναι πάντα επι του πεδίου. Αν νομίζεις ότι μπορείς νπχ να δοκιμάσεις έναν βαλιστικο πύραυλο χωρίς να σε πάρει κανείς χαμπάρι γελιέσαι. Όπλο που να βγήκε από το σχεδιαστήριο χωρίς να δοκιμαστεί κάπου ώστε να γίνει αντιληπτό δεν υπήρξε και ούτε θα υπάρξει.

                            Δεν έχω μυαλό να απαντήσω.

                            Συγνώμη και σε εσένα και στον Κώστα για την ένταση που δημιουργήσα......

                            Απομακρύνομαι
                            Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
                            Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
                            Απομακρύνομαι
                            Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
                            Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

                            Άντζελα Δημητρίου

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • sarantism
                              sarantism @fiverg last edited by

                              @fiverg said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                              Η τσετσενια είναι Ρωσία. Που νόμιζες ότι είναι;
                              Για το μπατακλαν λέγεται ότι πολλές από τις φωτογραφίες που πήραν οι αρχές όταν έφτασαν δεν κυκλοφόρησαν για να μην γίνει χαμοσ. Δεν ήταν απλό περιστατικό αν έτσι νομίζεις.
                              Τέλος προφανώς και οι δυτικοί ήξεραν τα περί Ορεσνικ, κινζαλ κλπ όπως ξέρουν και για τα όπλα της Κίνας, όπως ξέρουν και αυτοί των δυτικών. Πάντα σαν γενικές προδιαγραφές και δυνατότητες, η αλήθεια είναι πάντα επι του πεδίου. Αν νομίζεις ότι μπορείς νπχ να δοκιμάσεις έναν βαλιστικο πύραυλο χωρίς να σε πάρει κανείς χαμπάρι γελιέσαι. Όπλο που να βγήκε από το σχεδιαστήριο χωρίς να δοκιμαστεί κάπου ώστε να γίνει αντιληπτό δεν υπήρξε και ούτε θα υπάρξει.

                              Ξεχωριστή χώρα είναι. Η Δημοκρατία της Τσετσενίας. Είναι συνομοσπονδία με τη Ρωσία. Η Ρωσία, ο Ρώσικος λαός, έχει τη δική του γλώσσα, κουλτούρα, ιστορία, σημαία, αρχηγός κράτους.
                              Μην τα μπερδεύεις. Η Αρμενία. Το ίδιο με την Τσετσενία είναι. Δική της γλώσσα, κουλτούρα, ιστορία, σημαία, αρχηγό.
                              Πρόσφατα έκανε εκλογές για να εκλέξει Πρόεδρο. Ανεξάρτητη είναι και η Αρμενία. Είχε τον φιλοδυτικό Πασινιάν και κανά δύο Φιλορώσους.
                              Δεν είναι όμως Ρωσία. Σε καμία περίπτωση. Τπτ απολύτως Τσετσενία και Αρμενία δεν τις ενώνουν με τη Ρωσία ιστορικά.
                              Όταν έγινε η Σοβιετική Ένωση και παλι υπήρχε η Σοβιετική Αρμενία. Η Σοβιετική Τσετσενία. Μετά απέκτησαν την ταυτότητα που είχαν: Δημοκρατία της Αρμενίας, Τσετσενίας.
                              Αν πεις έναν Αρμένιο πως είναι Ρώσος, θα σε κυνηγάει. Διαφορετικοί λαοί είναι. Το ίδιο και οι Τσετσένοι.

                              Απομακρύνομαι
                              Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
                              Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
                              Απομακρύνομαι
                              Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
                              Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

                              Άντζελα Δημητρίου

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by realzeus

                                Για να τα βάλουμε σε μια σειρά όλα.

                                Η Τσετσενία είναι μια Ομόσπονδη Δημοκρατία της Ρωσικής Ομοσπονδίας από τις 22 που έχει (σαν να λέμε μια Πολιτεία στις ΗΠΑ) και συνολικά 89 Οντοτήτων που υπάρχουν στην χώρα (περισσότερα εδώ: https://el.wikipedia.org/wiki/Ομόσπονδες_ενότητες_της_Ρωσίας). Οι πολίτες της είναι Ρώσοι υπήκοοι, με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που έχει και ένας Μοσχοβίτης, αλλά και με τοπικούς νόμους, όπως ακριβώς σε μια πολιτεία στις ΗΠΑ. Το αν είναι άλλης φυλής ή θρησκεύματος είναι αδιάφορο.

                                Οι Τσετσένοι λοιπόν όταν διαλύθηκε η ΕΣΣΔ ήθελαν να ανεξαρτητοποιηθούν από την Ρωσία, αλλά δεν ήταν Σοσιαλιστική Δημοκρατία (όπως η Ρωσία, Ουκρανία, Λευκορωσία, Γεωργία, Ουζμπεκιστάν κλπ) για να έχουν αυτό το δικαίωμα, καθώς άνηκαν στην Ρωσική Σοσιαλιστική Δημοκρατία. Έτσι ξεκίνησε ο πόλεμος, που ήταν ουσιαστικά εμφύλιος, χωρίς όμως φυλετικά να είναι ο ίδιος λαός (ίδια γλώσσα και όλα τα υπόλοιπα όμως). Στο τέλος η Μόσχα κέρδισε (φυσικά...) και έτσι η Τσετσενία ξαναέγινε μια Δημοκρατία της Ρωσικής Ομοσπονδίας. Ο δε σημερινός Πρόεδρος (Καντίροφ) είναι στενός σύμμαχος του Πούτιν, ενώ ο πατέρας του ήταν πολέμιος του Κρεμλίνου τότε (του Γέλτσιν) και αντάρτης κατά της Ρωσίας.

                                Όταν λοιπόν ακούμε στις ειδήσεις ότι στάλθηκαν Τσετσένοι μαχητές στην Ουκρανία, δεν πρόκειται για ξένους, αλλά για Ρώσους πολίτες, που όμως έχουν κάποιες διαφορές από τους Σλάβους Ρώσους, όπως έχουν οι Πομάκοι από τους υπόλοιπους Έλληνες (για όποιον τους πέτυχε στην θητεία του).

                                K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kkostask @realzeus last edited by

                                  @realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                  Για να τα βάλουμε σε μια σειρά όλα.

                                  Η Τσετσενία είναι μια Ομόσπονδη Δημοκρατία της Ρωσικής Ομοσπονδίας από τις 22 που έχει (σαν να λέμε μια Πολιτεία στις ΗΠΑ) και συνολικά 89 Οντοτήτων που υπάρχουν στην χώρα (περισσότερα εδώ: https://el.wikipedia.org/wiki/Ομόσπονδες_ενότητες_της_Ρωσίας). Οι πολίτες της είναι Ρώσοι υπήκοοι, με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που έχει και ένας Μοσχοβίτης, αλλά και με τοπικούς νόμους, όπως ακριβώς σε μια πολιτεία στης ΗΠΑ. Το αν είναι άλλης φυλής ή θρησκεύματος είναι αδιάφορο.

                                  Οι Τσετσένοι λοιπόν όταν διαλύθηκε η ΕΣΣΔ ήθελαν να ανεξαρτητοποιηθούν από την Ρωσία, αλλά δεν ήταν Σοσιαλιστική Δημοκρατία (όπως η Ρωσία, Ουκρανία, Λευκορωσία, Γεωργία, Ουζμπεκιστάν κλπ) για να έχουν αυτό το δικαίωμα, καθώς άνηκαν στην Ρωσική Σοσιαλιστική Δημοκρατία. Έτσι ξεκίνησε ο πόλεμος, που ήταν ουσιαστικά εμφύλιος, χωρίς όμως φυλετικά να είναι ο ίδιος λάός (ίδια γλώσσα και όλα τα υπόλοιπα όμως). Στο τέλος η Μόσχα κέρδισε (φυσικά...) και έτσι η Τσετσενία ξαναέγινε μια Δημοκρατία της Ρωσικής Ομοσπονδίας. Ο δε σημερινός Πρόεδρος (Καντίροφ) είναι στενός σύμμαχος του Πούτιν, ενώ ο πατέρας του ήταν πολέμιος του Κρεμλίνου τότε (του Γέλτσιν) και αντάρτης κατά της Ρωσίας.

                                  Όταν λοιπόν ακούμε στις ειδήσεις ότι στάλθηνα Τσετσένοι μαχητές στην Ουρανία, δεν πρόκειται για ξένους, αλλά για Ρώσους πολίτες, που όμως έχουν κάποιες διαφορές από τους Σλάβους Ρώσους, όπως έχουν οι Πομάκοι από τους υπόλοιπους Έλληνες (για όποιον τους πέτυχε στην θητεία του).

                                  Δεν είναι Ρωσία, τι δεν καταλαβαίνεις? 😁

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • monman2
                                    monman2 last edited by

                                    Εντωμεταξύ οι ΗΠΑ θα έχουν από του χρόνου κανονικά μαχητικά (F) μη επανδρωμένα (Q) -42, -44

                                    150 τεμάχια μεχρι το τέλος της δεκαετίας και 1000 τελικά.
                                    Μιλάμε για κανονικά μαχητικά που θα κάνουν αερομαχίες και θα κτυπάνε στόχους στο έδαφος κατευθυνόμενα απο εναν ΑΙ agend όπως το λένε...
                                    https://www.af.mil/News/Article-Display/Article/4520575/air-force-advances-future-of-air-superiority-with-cca-contracts/

                                    Μάλλον είναι σε παρακμή και δεν θα βρίσκουν πιλότους όπως μας λένε στο φόρουμ 😎

                                    και βίντεο για εμπέδωση
                                    Youtube Video

                                    Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                    Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                    bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • bekiaris
                                      bekiaris @monman2 last edited by

                                      @monman2 said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                      150 τεμάχια μεχρι το τέλος της δεκαετίας και 1000 τελικά.
                                      Μιλάμε για κανονικά μαχητικά που θα κάνουν αερομαχίες και θα κτυπάνε στόχους στο έδαφος κατευθυνόμενα απο εναν ΑΙ agend όπως το λένε...

                                      α γεια σου. αυτά τα AI χρησιμοποίησαν στο Ιράν και λούφαξαν οι Ιρανοί? για αυτό τους παρακαλούσαν να έρθουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, επειδή δεν μπορούσαν να αντισταθούν στις δυνάμεις κρούσεις... πες το ρε μεγάλε, τι σου είναι το USA, τυχαία έβγαλαν ολόκληρο Rabo? άνοιξαν τα στενά, κατέστρεψαν το πυρηνικό πρόγραμμα, οι Ισραηλινοί εξολόθρευσαν το μεγάλο τους αντίπαλο, και πήγαν στην Ελβετία τώρα για να παραδώσουν και τα κλειδιά΄της χώρας. Το καθεστώς του Ιράν ισοπεδόθηκε, τους κατέσφαξαν όλους. Άμα μπλέξεις με το USA, αυτά παθαίνεις...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A d P
                                        A d P moderator last edited by

                                        Πολεμικό Ναυτικό και αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας P-3 Orion: Από την απόσυρση στην αναβάθμιση και επανένταξη

                                        I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • F
                                          fhcc last edited by

                                          Διάβασα κάπου, στο capital νομίζω, ότι η Τουρκία διαπραγματεύεται με τις ΗΠΑ μια μεγάλη αγορά κινητήρων για τα αεροσκάφη που φτιάχνουν, kaan αν το γράφω σωστά. Έγραφε ακόμη ότι ο Τραμπ αφήνει να εννοηθεί ότι θα ξαναγίνουν συμπαραγωγοί στα F35.

                                          Δεν πιστεύω τα αεροπλάνα που αγοράσαμε να μας έρθουν από την Τουρκία..

                                          W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            wantone @fhcc last edited by wantone

                                            @fhcc said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):

                                            Διάβασα κάπου, στο capital νομίζω, ότι η Τουρκία διαπραγματεύεται με τις ΗΠΑ μια μεγάλη αγορά κινητήρων για τα αεροσκάφη που φτιάχνουν, kaan αν το γράφω σωστά. Έγραφε ακόμη ότι ο Τραμπ αφήνει να εννοηθεί ότι θα ξαναγίνουν συμπαραγωγοί στα F35.

                                            Δεν πιστεύω τα αεροπλάνα που αγοράσαμε να μας έρθουν από την Τουρκία..

                                            Γιατί τι διαφορά θα έχει; Όταν αγοράζεις μαζικά Τογιότα, Ρενώ, Φιατ κλπ από την Τουρκία μια χαρά δεν δουλεύουν;

                                            F 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 547
                                            • 548
                                            • 549
                                            • 550
                                            • 551
                                            • 550 / 551
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr