-
Η Σιτροέν είναι άποψη.
Η Τογιότα λευκή συσκευή...

-
@criuser said in Renault 5 E-Tech:
Η Σιτροέν είναι άποψη.
Η Τογιότα λευκή συσκευή...

Καλα καλα….. (την αφραγγια την λεμε αποψη, εκκεντρικοτητα κλπ πιπες). Αν ειχε 100.000 το σε τριο να σε δω με την αποψη….

-
Η νέα εποχή της @RenaultGreece στηρίζεται σε αυτοκίνητα όπως το νέο R5. Διατίθεται αποκλειστικά σε ηλεκτρικές εκδόσεις και επιστρατεύει τη γοητεία, τη συνολική του ποιότητα και την ευχάριστη οδική συμπεριφορά για να κερδίσει τον οδηγό, χωρίς να υπολείπεται σε τομείς όπως η πρακτικότητα, η ευχρηστία και βέβαια, η τεχνολογία. Η αναβίωση του θρυλικού πλέον Renault 5, είναι μια από τις πιο επιτυχημένες στη σύγχρονη εποχή της αυτοκινητοβιομηχανίας.
-
-
Εμένα μου αρέσει πολύ περισσότερο το νέο 4.
-
Νέο Renault 5 E-Tech Electric: Πάνω από 100.000 αυτοκίνητα σε μόλις 15 μήνες
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/neo-renault-5-e-tech-electric-h-paragogi-xeperase-ta-100-000/
-
Δύσκολο να πεις, αυτό είναι το καλύτερο στην κατηγορία του! Αλλά ΝΑΙ! Για το Renault 5 το λέω!
Είναι το καλύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της κατηγορίας που έχω οδηγήσει μέχρι σήμερα! Καλοδεμένο.... στιβαρό και απολαυστικό! Παρέα με τον Τίμο Κουρεμένο είπαμε πολλά για το νέο Renault 5.... -
Αυστηρά για 2....πίσω δε χωράει ενηλικας
-
-
@realzeus said in Renault 5 E-Tech:
@dimitrioskosmas said in Renault 5 E-Tech:
Αυστηρά για 2....πίσω δε χωράει ενηλικας
Υπερβολές...
καθόλου υπερβολές
είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που προσπάθησα να μπω πίσω και έγινα σαν ανάποδο γαμώτο, με τα μπροστνά καθίσματα να κάθεται ένας μετρίου αναστήματος....θα μου πεις το αυτοκίνητο είναι electric lifestyle .... -
Δεν μπορώ να ξέρω τις διαστάσεις του καθενός, αλλά όταν εγώ που είμαι 1,80 και 90+ κιλά κάθισα (με τα 1000 ζόρια βέβαια) σε πίσω κάθισμα 911, ε νομίζω έχουμε ξεφύγει λίγο με τις απαιτήσεις για χώρους. Και όπως σωστά είπες είναι αυτοκίνητο πόλης-lifestyle, όχι οικογενειακό.
-
192 με μακριά πόδια, η θεση του οδηγου ειναι μια χαρα αλλα πισω δεν καθεται κανενας. Εκτός και αν δεν έχει καθόλου πόδια. Ούτε παιδί.
Αν είσαι 190 το αυτοκίνητο είναι 3θέσιο ή πιο σωστά 2+1 (γιατί αν ο συνοδηγοός δεν θέλει να έχει την θέση ψηλά, δεν υπάρχει χώρος για τα παπούτσια του πίσω).Ίδιοι χώροι με το e208 AN KAI η θεση οδηγησης του e208 μπορει να παει πιο χαμηλά, είναι λιγότερο SUV-ική.
Τεσπα, είναι αυτό που διαφημίζουν όλοι. Αν θέλετε οικογενειακό ΙΧ προσπεράστε. -
@jousis said in Renault 5 E-Tech:
192 με μακριά πόδια, η θεση του οδηγου ειναι μια χαρα αλλα πισω δεν καθεται κανενας. Εκτός και αν δεν έχει καθόλου πόδια. Ούτε παιδί.
Αν είσαι 190 το αυτοκίνητο είναι 3θέσιο ή πιο σωστά 2+1 (γιατί αν ο συνοδηγοός δεν θέλει να έχει την θέση ψηλά, δεν υπάρχει χώρος για τα παπούτσια του πίσω).Ίδιοι χώροι με το e208 AN KAI η θεση οδηγησης του e208 μπορει να παει πιο χαμηλά, είναι λιγότερο SUV-ική.
Τεσπα, είναι αυτό που διαφημίζουν όλοι. Αν θέλετε οικογενειακό ΙΧ προσπεράστε.Τα περισσότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας γίνονται τριθέσια για τους άνω του 1,90

-
@jousis said in Renault 5 E-Tech:
192 με μακριά πόδια, η θεση του οδηγου ειναι μια χαρα αλλα πισω δεν καθεται κανενας. Εκτός και αν δεν έχει καθόλου πόδια. Ούτε παιδί.
Αν είσαι 190 το αυτοκίνητο είναι 3θέσιο ή πιο σωστά 2+1 (γιατί αν ο συνοδηγοός δεν θέλει να έχει την θέση ψηλά, δεν υπάρχει χώρος για τα παπούτσια του πίσω).Ίδιοι χώροι με το e208 AN KAI η θεση οδηγησης του e208 μπορει να παει πιο χαμηλά, είναι λιγότερο SUV-ική.
Τεσπα, είναι αυτό που διαφημίζουν όλοι. Αν θέλετε οικογενειακό ΙΧ προσπεράστε.Ρε συ, ποιος υπονόησε ότι το 5αρη είναι οικογενειακό ?
-
Το εχω ξαναπει και θα το ξανα πω! Το 5 ειναι παρα πολυ ωραιο αυτοκινητο πολης. Δεν το χορταινει το ματι σου! Εχει γινει παρα πολυ ωραια δουλεια τοσο σε εμφανιση οσο και σε στησιμο τιμονι κλπ. Αλλα , οπως γινεται συνηθως, αυτα τα design εχουν και απονερα. Που στην περιπτωση του 5 ειναι οι ευρυχωρια. Δεν θα το ελεγα χωροι γιατι οκ θεωρητικα καπως θα στριμωχτεις. Αλλα εχει χαμηλη οροφη πισω, και αισθανεσαι καπως αβολα.
Επισης η τιμη γαι την Ελλαδα ειναι αρκετα αλμυρη και με αρκετες ελλειψεις στην αρχικη εκδοση. Αρα στο 30αρι οι επιλογες ειναι παρα πολλες και οποιος επιλεξει το 5 ειναι ξεκαθαρα επιλογη lifestyle και οχι καλυψης αναγκων.
Προσωπικα ζηλευω οποιον μπορει να το κανει, γιατι πραγματικα μου αρεσει παρα πολυ εμφανησιακα!
Για τους ταπεινους το inster θα κανει τα ιδια και ισως και καποια καλυτερα και με αρκετα λιγοτερα χρηματα. Γιατι στο τελος της ημερας και τα 2 ειναι αυτοκινητα πολης.
-
Το 5άρι επενδύει περισσότερο στην εμφάνιση και το στήσιμο στον δρόμο, ενώ το Inster για παράδειγμα στην πρακτικότητα. Οπότε πιστεύω πως είναι διαφορετικό και το target group του καθενός.
Υπάρχουν βέβαια αρκετοί που θα ήθελαν την εμφάνιση και το στήσιμο του R5 αλλά τελικά θα επιλέξουν με το μυαλό και όχι με την καρδιά... -
Το 5αρη κάνει αυτό που έκαναν τόσα χρόνια το κούπερ, το μιτο, το 500αρη και το α1.
Μια χαρά ! -
Τα lifestyle αυτοκίνητα κανείς δεν τα αγοράζει για τους χώρους και λοιπά αυτοκινητιστικά χαρακτηριστικά. Μοναδικός λόγος επιλογής είναι αυτό που εκπέμπουν δηλαδή σχεδιασμός. Και αυτό το πεντάρι το κάνει πολύ καλά. Τα αυτοκίνητα αυτά απευθύνονται σε ανθρώπους κατά κύριο λόγο έως 30 ετών χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις, που είτε τσοντάρει ο μπαμπάς στο τέκνο είτε μένουν με μπαμπά στα 30 και αποταμιεύουν. Μετά την απόκτηση οικογένειας lisfestyle αυτοκίνητο δύσκολα αγοράζεται διότι θα είναι το τρίτο και όχι το δεύτερο της οικογένειας.
-
@nmsm2 said in Renault 5 E-Tech:
Τα lifestyle αυτοκίνητα κανείς δεν τα αγοράζει για τους χώρους και λοιπά αυτοκινητιστικά χαρακτηριστικά. Μοναδικός λόγος επιλογής είναι αυτό που εκπέμπουν δηλαδή σχεδιασμός. Και αυτό το πεντάρι το κάνει πολύ καλά. Τα αυτοκίνητα αυτά απευθύνονται σε ανθρώπους κατά κύριο λόγο έως 30 ετών χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις, που είτε τσοντάρει ο μπαμπάς στο τέκνο είτε μένουν με μπαμπά στα 30 και αποταμιεύουν. Μετά την απόκτηση οικογένειας lisfestyle αυτοκίνητο δύσκολα αγοράζεται διότι θα είναι το τρίτο και όχι το δεύτερο της οικογένειας.
Ετσι το βλέπω και εγώ. Είχα αποκτήσει 2 τέτοια αμάξια (χωρίς μπαμπά όμως, από την εργασία μου) και φυσικά το 2ο πωλήθηκε όταν αποφασίσαμε για οικογένεια, 2θεσιο γαρ.
-
@red_monster said in Renault 5 E-Tech:
Ρε συ, ποιος υπονόησε ότι το 5αρη είναι οικογενειακό ?
Αρκετοί κλαψουρίζουν "δεν έχει χώρους πίσω".
Οπότε ναι, ενημερώνω οτι δεν έχει χώρους πίσω να μην το πάρουν κατά λάθος κ απογοητευτούν
@A-d-P ναι μεν όλα τα μικρά έτσι είναι (κ το 208) αλλα όχι.
Το inster κερδάει παντού και το άλλο θέμα με το 5 είναι ο τρόπος που είναι τα μπροστά καθίσματα. Στο χαμηλότερο σημείο τους δεν αφήνουν χώρο για τα πόδια απο κάτω.
Το σχεδίασαν σαν διθέσιο με την δυνατότητα να βάλεις και έξτρα 2 για λίγο αν χρειαστεί (κ οκ, νο προμπ).
Renault 5 E-Tech