Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault 5 E-Tech
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault 5 E-Tech
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 5 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    37
    124
    6055
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Η Σιτροέν είναι άποψη.

      Η Τογιότα λευκή συσκευή...😊

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
      Εμαθα...

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • fanis75
        fanis75 moderator @criuser last edited by

        @criuser said in Renault 5 E-Tech:

        Η Σιτροέν είναι άποψη.

        Η Τογιότα λευκή συσκευή...😊

        Καλα καλα….. (την αφραγγια την λεμε αποψη, εκκεντρικοτητα κλπ πιπες). Αν ειχε 100.000 το σε τριο να σε δω με την αποψη….😹

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • A d P
          A d P moderator last edited by

          Η νέα εποχή της ‪@RenaultGreece‬ στηρίζεται σε αυτοκίνητα όπως το νέο R5. Διατίθεται αποκλειστικά σε ηλεκτρικές εκδόσεις και επιστρατεύει τη γοητεία, τη συνολική του ποιότητα και την ευχάριστη οδική συμπεριφορά για να κερδίσει τον οδηγό, χωρίς να υπολείπεται σε τομείς όπως η πρακτικότητα, η ευχρηστία και βέβαια, η τεχνολογία. Η αναβίωση του θρυλικού πλέον Renault 5, είναι μια από τις πιο επιτυχημένες στη σύγχρονη εποχή της αυτοκινητοβιομηχανίας.

          Youtube Video

          I EAT MILF AND COOKIES

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • A d P
            A d P moderator last edited by

            Και η short version για το φιλαράκι μου @criuser 😁😁

            Youtube Video

            I EAT MILF AND COOKIES

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              criuser last edited by

              Εμένα μου αρέσει πολύ περισσότερο το νέο 4.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
              Εμαθα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A d P
                A d P moderator last edited by

                Νέο Renault 5 E-Tech Electric: Πάνω από 100.000 αυτοκίνητα σε μόλις 15 μήνες

                https://www.4troxoi.gr/epikairotita/neo-renault-5-e-tech-electric-h-paragogi-xeperase-ta-100-000/

                I EAT MILF AND COOKIES

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A d P
                  A d P moderator last edited by

                  Δύσκολο να πεις, αυτό είναι το καλύτερο στην κατηγορία του! Αλλά ΝΑΙ! Για το Renault 5 το λέω!
                  Είναι το καλύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της κατηγορίας που έχω οδηγήσει μέχρι σήμερα! Καλοδεμένο.... στιβαρό και απολαυστικό! Παρέα με τον Τίμο Κουρεμένο είπαμε πολλά για το νέο Renault 5....

                  Youtube Video

                  I EAT MILF AND COOKIES

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dimitrioskosmas last edited by

                    Αυστηρά για 2....πίσω δε χωράει ενηλικας

                    realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • realzeus
                      realzeus @dimitrioskosmas last edited by

                      @dimitrioskosmas said in Renault 5 E-Tech:

                      Αυστηρά για 2....πίσω δε χωράει ενηλικας

                      Υπερβολές...

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dimitrioskosmas @realzeus last edited by

                        @realzeus said in Renault 5 E-Tech:

                        @dimitrioskosmas said in Renault 5 E-Tech:

                        Αυστηρά για 2....πίσω δε χωράει ενηλικας

                        Υπερβολές...

                        καθόλου υπερβολές
                        είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που προσπάθησα να μπω πίσω και έγινα σαν ανάποδο γαμώτο, με τα μπροστνά καθίσματα να κάθεται ένας μετρίου αναστήματος....θα μου πεις το αυτοκίνητο είναι electric lifestyle ....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Δεν μπορώ να ξέρω τις διαστάσεις του καθενός, αλλά όταν εγώ που είμαι 1,80 και 90+ κιλά κάθισα (με τα 1000 ζόρια βέβαια) σε πίσω κάθισμα 911, ε νομίζω έχουμε ξεφύγει λίγο με τις απαιτήσεις για χώρους. Και όπως σωστά είπες είναι αυτοκίνητο πόλης-lifestyle, όχι οικογενειακό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • J
                            jousis last edited by jousis

                            192 με μακριά πόδια, η θεση του οδηγου ειναι μια χαρα αλλα πισω δεν καθεται κανενας. Εκτός και αν δεν έχει καθόλου πόδια. Ούτε παιδί.
                            Αν είσαι 190 το αυτοκίνητο είναι 3θέσιο ή πιο σωστά 2+1 (γιατί αν ο συνοδηγοός δεν θέλει να έχει την θέση ψηλά, δεν υπάρχει χώρος για τα παπούτσια του πίσω).

                            Ίδιοι χώροι με το e208 AN KAI η θεση οδηγησης του e208 μπορει να παει πιο χαμηλά, είναι λιγότερο SUV-ική.
                            Τεσπα, είναι αυτό που διαφημίζουν όλοι. Αν θέλετε οικογενειακό ΙΧ προσπεράστε.

                            A d P R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • A d P
                              A d P moderator @jousis last edited by

                              @jousis said in Renault 5 E-Tech:

                              192 με μακριά πόδια, η θεση του οδηγου ειναι μια χαρα αλλα πισω δεν καθεται κανενας. Εκτός και αν δεν έχει καθόλου πόδια. Ούτε παιδί.
                              Αν είσαι 190 το αυτοκίνητο είναι 3θέσιο ή πιο σωστά 2+1 (γιατί αν ο συνοδηγοός δεν θέλει να έχει την θέση ψηλά, δεν υπάρχει χώρος για τα παπούτσια του πίσω).

                              Ίδιοι χώροι με το e208 AN KAI η θεση οδηγησης του e208 μπορει να παει πιο χαμηλά, είναι λιγότερο SUV-ική.
                              Τεσπα, είναι αυτό που διαφημίζουν όλοι. Αν θέλετε οικογενειακό ΙΧ προσπεράστε.

                              Τα περισσότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας γίνονται τριθέσια για τους άνω του 1,90 😉

                              I EAT MILF AND COOKIES

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • R
                                red_monster @jousis last edited by

                                @jousis said in Renault 5 E-Tech:

                                192 με μακριά πόδια, η θεση του οδηγου ειναι μια χαρα αλλα πισω δεν καθεται κανενας. Εκτός και αν δεν έχει καθόλου πόδια. Ούτε παιδί.
                                Αν είσαι 190 το αυτοκίνητο είναι 3θέσιο ή πιο σωστά 2+1 (γιατί αν ο συνοδηγοός δεν θέλει να έχει την θέση ψηλά, δεν υπάρχει χώρος για τα παπούτσια του πίσω).

                                Ίδιοι χώροι με το e208 AN KAI η θεση οδηγησης του e208 μπορει να παει πιο χαμηλά, είναι λιγότερο SUV-ική.
                                Τεσπα, είναι αυτό που διαφημίζουν όλοι. Αν θέλετε οικογενειακό ΙΧ προσπεράστε.

                                Ρε συ, ποιος υπονόησε ότι το 5αρη είναι οικογενειακό ?

                                J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • Z
                                  zaxosm last edited by

                                  Το εχω ξαναπει και θα το ξανα πω! Το 5 ειναι παρα πολυ ωραιο αυτοκινητο πολης. Δεν το χορταινει το ματι σου! Εχει γινει παρα πολυ ωραια δουλεια τοσο σε εμφανιση οσο και σε στησιμο τιμονι κλπ. Αλλα , οπως γινεται συνηθως, αυτα τα design εχουν και απονερα. Που στην περιπτωση του 5 ειναι οι ευρυχωρια. Δεν θα το ελεγα χωροι γιατι οκ θεωρητικα καπως θα στριμωχτεις. Αλλα εχει χαμηλη οροφη πισω, και αισθανεσαι καπως αβολα.

                                  Επισης η τιμη γαι την Ελλαδα ειναι αρκετα αλμυρη και με αρκετες ελλειψεις στην αρχικη εκδοση. Αρα στο 30αρι οι επιλογες ειναι παρα πολλες και οποιος επιλεξει το 5 ειναι ξεκαθαρα επιλογη lifestyle και οχι καλυψης αναγκων.

                                  Προσωπικα ζηλευω οποιον μπορει να το κανει, γιατι πραγματικα μου αρεσει παρα πολυ εμφανησιακα!

                                  Για τους ταπεινους το inster θα κανει τα ιδια και ισως και καποια καλυτερα και με αρκετα λιγοτερα χρηματα. Γιατι στο τελος της ημερας και τα 2 ειναι αυτοκινητα πολης.

                                  Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                                  Hyundai Inster 42kwh

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    axel12p last edited by

                                    Το 5άρι επενδύει περισσότερο στην εμφάνιση και το στήσιμο στον δρόμο, ενώ το Inster για παράδειγμα στην πρακτικότητα. Οπότε πιστεύω πως είναι διαφορετικό και το target group του καθενός.
                                    Υπάρχουν βέβαια αρκετοί που θα ήθελαν την εμφάνιση και το στήσιμο του R5 αλλά τελικά θα επιλέξουν με το μυαλό και όχι με την καρδιά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Το 5αρη κάνει αυτό που έκαναν τόσα χρόνια το κούπερ, το μιτο, το 500αρη και το α1.
                                      Μια χαρά !

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • N
                                        nmsm2 last edited by

                                        Τα lifestyle αυτοκίνητα κανείς δεν τα αγοράζει για τους χώρους και λοιπά αυτοκινητιστικά χαρακτηριστικά. Μοναδικός λόγος επιλογής είναι αυτό που εκπέμπουν δηλαδή σχεδιασμός. Και αυτό το πεντάρι το κάνει πολύ καλά. Τα αυτοκίνητα αυτά απευθύνονται σε ανθρώπους κατά κύριο λόγο έως 30 ετών χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις, που είτε τσοντάρει ο μπαμπάς στο τέκνο είτε μένουν με μπαμπά στα 30 και αποταμιεύουν. Μετά την απόκτηση οικογένειας lisfestyle αυτοκίνητο δύσκολα αγοράζεται διότι θα είναι το τρίτο και όχι το δεύτερο της οικογένειας.

                                        fanis75 S 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @nmsm2 last edited by

                                          @nmsm2 said in Renault 5 E-Tech:

                                          Τα lifestyle αυτοκίνητα κανείς δεν τα αγοράζει για τους χώρους και λοιπά αυτοκινητιστικά χαρακτηριστικά. Μοναδικός λόγος επιλογής είναι αυτό που εκπέμπουν δηλαδή σχεδιασμός. Και αυτό το πεντάρι το κάνει πολύ καλά. Τα αυτοκίνητα αυτά απευθύνονται σε ανθρώπους κατά κύριο λόγο έως 30 ετών χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις, που είτε τσοντάρει ο μπαμπάς στο τέκνο είτε μένουν με μπαμπά στα 30 και αποταμιεύουν. Μετά την απόκτηση οικογένειας lisfestyle αυτοκίνητο δύσκολα αγοράζεται διότι θα είναι το τρίτο και όχι το δεύτερο της οικογένειας.

                                          Ετσι το βλέπω και εγώ. Είχα αποκτήσει 2 τέτοια αμάξια (χωρίς μπαμπά όμως, από την εργασία μου) και φυσικά το 2ο πωλήθηκε όταν αποφασίσαμε για οικογένεια, 2θεσιο γαρ.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jousis @red_monster last edited by jousis

                                            @red_monster said in Renault 5 E-Tech:

                                            Ρε συ, ποιος υπονόησε ότι το 5αρη είναι οικογενειακό ?

                                            Αρκετοί κλαψουρίζουν "δεν έχει χώρους πίσω".
                                            Οπότε ναι, ενημερώνω οτι δεν έχει χώρους πίσω να μην το πάρουν κατά λάθος κ απογοητευτούν 😁

                                            @A-d-P ναι μεν όλα τα μικρά έτσι είναι (κ το 208) αλλα όχι.
                                            Το inster κερδάει παντού και το άλλο θέμα με το 5 είναι ο τρόπος που είναι τα μπροστά καθίσματα. Στο χαμηλότερο σημείο τους δεν αφήνουν χώρο για τα πόδια απο κάτω.
                                            Το σχεδίασαν σαν διθέσιο με την δυνατότητα να βάλεις και έξτρα 2 για λίγο αν χρειαστεί (κ οκ, νο προμπ).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 5 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr