-
@lab said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......
τι επαθαν ? καντραν εννοεις αυτο του οδηγου?
Μια είναι στο facelift.
-
Ναι σωστα ειναι μονοκομματο ολο και το δικο μου στο infotainment περα οτι τελευταια τριζει σε συγκεκριμενες ταχυτητες εχει εμφανισει καποιες μαυρες γραμμες στην αριστερη πλευρα. Οποτε θα αλλαξει ολο….. Καποια στιγμη


Ευτυχως δεν ειναι κατι που επηρεαζει ή φαινεται πολυ!
-
Όποιος β. Ελλαδίτης ενδιαφέρεται για test drive Tucson HEV, υπάρχει στη viokar ασόν Κιλκίς


-
@a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Όποιος β. Ελλαδίτης ενδιαφέρεται για test drive Tucson HEV, υπάρχει στη viokar ασόν Κιλκίς


αφου δεν εχει υβριδικο η θεσσαλονικη του 1 εκατομυριου εχει το κιλκις που δεν ειμαστε καν σιγουροι αν υπαρχει σαν πολη!!!
η αθηνα εχει τεστ ντραιβ υβριδικα ?
-
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Όποιος β. Ελλαδίτης ενδιαφέρεται για test drive Tucson HEV, υπάρχει στη viokar ασόν Κιλκίς


αφου δεν εχει υβριδικο η θεσσαλονικη του 1 εκατομυριου εχει το κιλκις που δεν ειμαστε καν σιγουροι αν υπαρχει σαν πολη!!!
η αθηνα εχει τεστ ντραιβ υβριδικα ?
Πεταξου μέχρι το Κιλκίς (40 χλμ) να μας πεις εντυπώσεις μια άστα αυτά

.
Μπορεί και να το φέρνουν Θεσσαλονίκη, κατόπιν συνεννοήσεως
-
@a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Όποιος β. Ελλαδίτης ενδιαφέρεται για test drive Tucson HEV, υπάρχει στη viokar ασόν Κιλκίς


αφου δεν εχει υβριδικο η θεσσαλονικη του 1 εκατομυριου εχει το κιλκις που δεν ειμαστε καν σιγουροι αν υπαρχει σαν πολη!!!
η αθηνα εχει τεστ ντραιβ υβριδικα ?
Πεταξου μέχρι το Κιλκίς (40 χλμ) να μας πεις εντυπώσεις μια άστα αυτά

.
Μπορεί και να το φέρνουν Θεσσαλονίκη, κατόπιν συνεννοήσεως
φοβαμαι οτι θα φτασω μεχρι εκει και θα βρω μονο την ταμπελα ...του Κιλκις...
-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.
Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......
Και πήρα και 2 Hyundai

2 πισω αμορτισέρ και μηχανισμός για το πορτάκι καυσίμου, παραγγελθηκαν αρχές Οκτωβρίου στο Μητρόπουλο και θα τα τοποθετούσαν σε 20 εργάσιμες.
Ούτε φωνή ουτε ακρόαση, οπότε τους κάλεσα εγώ χθες.
Απαντησαν ότι δεν έχουν ενημέρωση, θα πάρουν τις κεντρικές αποθήκες και θα μου πουν.
Όντως πήραν μετα απο 2 ώρες και είπαν για τοποθέτηση την επόμενη εβδομάδα, αλλα επι λεξει "να μην το δέσω κόμπο ".
Είμαι σίγουρος οτι , αν δε με καλέσουν την επόμενη εβδομάδα, πάω για το αίσιον και ευτυχές 2026.Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά.--update--
Κατόπιν email στο τμήμα ανταλλακτικών του συνεργείου, εκκρεμεί η παραλαβή του ενός αμορτισέρ.
Πίστευα οτι τα αμορτισέρ πάνε δυό-δυό, σαν τους Χιώτες, αλλά δεν... -
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Και άλλο ένα (πρόβλημα)
Αυτό που όμως είναι εξοργιστικό είναι ότι δεν άναψε "Check Engine" τουλάχιστον να σε ειδοποίησει ότι κάτι δεν πάει καλά να πας συνεργείο. Ποιος έχει OBD;
Στην αντιπροσωπεια τι σου ειπαν για το γεγονος πως δεν ειχες καμια σχετικη ενδειξη; Το συζητησες;
Εννοείται, εξεπλάγην και αυτοί.
Σε αντίστοιχο συμβάν με Volvo XC60 φίλου, του είχε χαλάσει το turbo πριν 20.000km με καταγεγραμμένα DTC για την εν λόγω αστοχία, χωρίς check engine, τα είδαν στο service και είχε παρέλθει το διάστημα της εγγύησης κατά 100km!
Και του αρνήθηκαν την κάλυψη της εγγύησης ;
Μετά από πολλά του μείωσαν την τιμή κατά 40%.
Έπρεπε να του βάλουν Suzuki





-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.
Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......
Και πήρα και 2 Hyundai

2 πισω αμορτισέρ και μηχανισμός για το πορτάκι καυσίμου, παραγγελθηκαν αρχές Οκτωβρίου στο Μητρόπουλο και θα τα τοποθετούσαν σε 20 εργάσιμες.
Ούτε φωνή ουτε ακρόαση, οπότε τους κάλεσα εγώ χθες.
Απαντησαν ότι δεν έχουν ενημέρωση, θα πάρουν τις κεντρικές αποθήκες και θα μου πουν.
Όντως πήραν μετα απο 2 ώρες και είπαν για τοποθέτηση την επόμενη εβδομάδα, αλλα επι λεξει "να μην το δέσω κόμπο ".
Είμαι σίγουρος οτι , αν δε με καλέσουν την επόμενη εβδομάδα, πάω για το αίσιον και ευτυχές 2026.Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά.Αυτό με τα συνεργεία έχει παραγινει, σε λίγο θα βάζεις βύσμα να κλείσεις ραντεβού
Πρόσφατα έπρεπε να αλλάξω πηνία (δυναμό)στη μηχανή ,1 ώρα δουλειά υπόθεση, και σε 2 συνεργεία της honda που ρώτησα μου έκλειναν ραντεβού μετά από 7-10 μέρες.αναγκαστηκα και τα έβαλα με τη βοήθεια ενός φίλου για να μη μείνω 10 μέρες χωρίς μηχανή -
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.
Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......
Και πήρα και 2 Hyundai

2 πισω αμορτισέρ και μηχανισμός για το πορτάκι καυσίμου, παραγγελθηκαν αρχές Οκτωβρίου στο Μητρόπουλο και θα τα τοποθετούσαν σε 20 εργάσιμες.
Ούτε φωνή ουτε ακρόαση, οπότε τους κάλεσα εγώ χθες.
Απαντησαν ότι δεν έχουν ενημέρωση, θα πάρουν τις κεντρικές αποθήκες και θα μου πουν.
Όντως πήραν μετα απο 2 ώρες και είπαν για τοποθέτηση την επόμενη εβδομάδα, αλλα επι λεξει "να μην το δέσω κόμπο ".
Είμαι σίγουρος οτι , αν δε με καλέσουν την επόμενη εβδομάδα, πάω για το αίσιον και ευτυχές 2026.Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά.Αυτό με τα συνεργεία έχει παραγινει, σε λίγο θα βάζεις βύσμα να κλείσεις ραντεβού
Πρόσφατα έπρεπε να αλλάξω πηνία (δυναμό)στη μηχανή ,1 ώρα δουλειά υπόθεση, και σε 2 συνεργεία της honda που ρώτησα μου έκλειναν ραντεβού μετά από 7-10 μέρες.αναγκαστηκα και τα έβαλα με τη βοήθεια ενός φίλου για να μη μείνω 10 μέρες χωρίς μηχανήH χιουνται και η κια την τελευταία 5 ετια αύξησαν σημαντικά τις πωλήσεις τους όμως προφανώς από την δυσκολία εξυπηρέτησης που περιγράφετε το προσωπικό των συνεργείων δεν αυξήθηκε όπως θα άρμοζε. Μπήκαν στην λογική ραντεβού σε σε μια δυο βδομάδες έτσι κι αλλιώς με τις 5ετης εγγυήσεις τους έχουμε δεμένους.
-
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς. Εγω πάντως με Toyota 10 service που έχω κάνει στα 5 χρόνια πάντα έτσι ήταν. 20-25 μέρες ραντεβού μπροστά.
-
Εμένα πάντως, από την όλη συζήτηση, δεν θα με προβλημάτιζε ο χρόνος προγραμματισμού των service (στην τελική, τους παίρνεις λίγο νωρίτερα και το κανονίζεις), αλλα τα πολλά και σοβαρά προβλήματα που αναφέρουν οι ιδιοκτήτες Hyundai Tucson.
Όσο είναι στην εγγύηση, περνάνε ανώδυνα, μετά όμως τι γίνεται; -
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.
Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......
Και πήρα και 2 Hyundai

2 πισω αμορτισέρ και μηχανισμός για το πορτάκι καυσίμου, παραγγελθηκαν αρχές Οκτωβρίου στο Μητρόπουλο και θα τα τοποθετούσαν σε 20 εργάσιμες.
Ούτε φωνή ουτε ακρόαση, οπότε τους κάλεσα εγώ χθες.
Απαντησαν ότι δεν έχουν ενημέρωση, θα πάρουν τις κεντρικές αποθήκες και θα μου πουν.
Όντως πήραν μετα απο 2 ώρες και είπαν για τοποθέτηση την επόμενη εβδομάδα, αλλα επι λεξει "να μην το δέσω κόμπο ".
Είμαι σίγουρος οτι , αν δε με καλέσουν την επόμενη εβδομάδα, πάω για το αίσιον και ευτυχές 2026.Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά.--update--
Κατόπιν email στο τμήμα ανταλλακτικών του συνεργείου, εκκρεμεί η παραλαβή του ενός αμορτισέρ.
Πίστευα οτι τα αμορτισέρ πάνε δυό-δυό, σαν τους Χιώτες, αλλά δεν...~ξανά update~
Μολις τηλεφώνησαν από το συνεργείο για τοποθέτηση μεθαύριο Τετάρτη, άρα θα εορτάσω τη γέννηση του θεανθρώπου με καινούρια πίσω αμορτισέρ και μηχανισμό στο πορτάκι καυσίμου...Χλιδή

-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.
Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......
Και πήρα και 2 Hyundai

2 πισω αμορτισέρ και μηχανισμός για το πορτάκι καυσίμου, παραγγελθηκαν αρχές Οκτωβρίου στο Μητρόπουλο και θα τα τοποθετούσαν σε 20 εργάσιμες.
Ούτε φωνή ουτε ακρόαση, οπότε τους κάλεσα εγώ χθες.
Απαντησαν ότι δεν έχουν ενημέρωση, θα πάρουν τις κεντρικές αποθήκες και θα μου πουν.
Όντως πήραν μετα απο 2 ώρες και είπαν για τοποθέτηση την επόμενη εβδομάδα, αλλα επι λεξει "να μην το δέσω κόμπο ".
Είμαι σίγουρος οτι , αν δε με καλέσουν την επόμενη εβδομάδα, πάω για το αίσιον και ευτυχές 2026.Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά.--update--
Κατόπιν email στο τμήμα ανταλλακτικών του συνεργείου, εκκρεμεί η παραλαβή του ενός αμορτισέρ.
Πίστευα οτι τα αμορτισέρ πάνε δυό-δυό, σαν τους Χιώτες, αλλά δεν...~ξανά update~
Μολις τηλεφώνησαν από το συνεργείο για τοποθέτηση μεθαύριο Τετάρτη, άρα θα εορτάσω τη γέννηση του θεανθρώπου με καινούρια πίσω αμορτισέρ και μηχανισμό στο πορτάκι καυσίμου...Χλιδή

Συνεργείο - live :
A. Πολιτική του Μητρόπουλου είναι να μη δίνει κανένα παραστατικό, οταν η αλλαγή εμπίπτει στην εγγύηση, ούτε να γράφει καποια σημείωση στο βιβλίο των service. Το μονο που έδωσαν ειναι η εντολή επισκευής της 9/10/25 με χειρόγραφη συμπλήρωση των ανταλλακτικών που θα αλλαχτούν.
Ο αρχιμηχανικος λέει οτι θα μου δώσουν σημερινή εντολή επισκευής με το τι αλλάχτηκε.
Κάποιος απο τους δύο, δεν μου τα λέει σωστά...B. Τα ανταλλακτικά εντός εγγύησης ΔΕΝ έχουν αυτόνομη εγγύηση. Εμπιπτουν στην 5ετή εγγύηση του οχήματος. Αν υπάρξει πρόβλημα λίγες μέρες μετα την τοποθέτηση και η εγγύηση έχει λήξει επίσης λίγες μέρες πριν, θα εξετασουν (καλή τη πίστει) για εκ νεου δωρεάν αντικατάσταση.
-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.
Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......
Και πήρα και 2 Hyundai

2 πισω αμορτισέρ και μηχανισμός για το πορτάκι καυσίμου, παραγγελθηκαν αρχές Οκτωβρίου στο Μητρόπουλο και θα τα τοποθετούσαν σε 20 εργάσιμες.
Ούτε φωνή ουτε ακρόαση, οπότε τους κάλεσα εγώ χθες.
Απαντησαν ότι δεν έχουν ενημέρωση, θα πάρουν τις κεντρικές αποθήκες και θα μου πουν.
Όντως πήραν μετα απο 2 ώρες και είπαν για τοποθέτηση την επόμενη εβδομάδα, αλλα επι λεξει "να μην το δέσω κόμπο ".
Είμαι σίγουρος οτι , αν δε με καλέσουν την επόμενη εβδομάδα, πάω για το αίσιον και ευτυχές 2026.Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά.--update--
Κατόπιν email στο τμήμα ανταλλακτικών του συνεργείου, εκκρεμεί η παραλαβή του ενός αμορτισέρ.
Πίστευα οτι τα αμορτισέρ πάνε δυό-δυό, σαν τους Χιώτες, αλλά δεν...~ξανά update~
Μολις τηλεφώνησαν από το συνεργείο για τοποθέτηση μεθαύριο Τετάρτη, άρα θα εορτάσω τη γέννηση του θεανθρώπου με καινούρια πίσω αμορτισέρ και μηχανισμό στο πορτάκι καυσίμου...Χλιδή

Συνεργείο - live :
A. Πολιτική του Μητρόπουλου είναι να μη δίνει κανένα παραστατικό, οταν η αλλαγή εμπίπτει στην εγγύηση, ούτε να γράφει καποια σημείωση στο βιβλίο των service. Το μονο που έδωσαν ειναι η εντολή επισκευής της 9/10/25 με χειρόγραφη συμπλήρωση των ανταλλακτικών που θα αλλαχτούν.
Ο αρχιμηχανικος λέει οτι θα μου δώσουν σημερινή εντολή επισκευής με το τι αλλάχτηκε.
Κάποιος απο τους δύο, δεν μου τα λέει σωστά...B. Τα ανταλλακτικά εντός εγγύησης ΔΕΝ έχουν αυτόνομη εγγύηση. Εμπιπτουν στην 5ετή εγγύηση του οχήματος. Αν υπάρξει πρόβλημα λίγες μέρες μετα την τοποθέτηση και η εγγύηση έχει λήξει επίσης λίγες μέρες πριν, θα εξετασουν (καλή τη πίστει) για εκ νεου δωρεάν αντικατάσταση.
Άκου εδώ καραγκιοζιλίκια. Για ρώτα τον μάγκα αν θα αγόραζε αμάξι που στο βιβλίο του service δεν φαίνεται αλλαγή ανταλλακτικού. Το βαφτίζουν και πολιτική τώρα



-
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.
Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......
Και πήρα και 2 Hyundai

2 πισω αμορτισέρ και μηχανισμός για το πορτάκι καυσίμου, παραγγελθηκαν αρχές Οκτωβρίου στο Μητρόπουλο και θα τα τοποθετούσαν σε 20 εργάσιμες.
Ούτε φωνή ουτε ακρόαση, οπότε τους κάλεσα εγώ χθες.
Απαντησαν ότι δεν έχουν ενημέρωση, θα πάρουν τις κεντρικές αποθήκες και θα μου πουν.
Όντως πήραν μετα απο 2 ώρες και είπαν για τοποθέτηση την επόμενη εβδομάδα, αλλα επι λεξει "να μην το δέσω κόμπο ".
Είμαι σίγουρος οτι , αν δε με καλέσουν την επόμενη εβδομάδα, πάω για το αίσιον και ευτυχές 2026.Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά.--update--
Κατόπιν email στο τμήμα ανταλλακτικών του συνεργείου, εκκρεμεί η παραλαβή του ενός αμορτισέρ.
Πίστευα οτι τα αμορτισέρ πάνε δυό-δυό, σαν τους Χιώτες, αλλά δεν...~ξανά update~
Μολις τηλεφώνησαν από το συνεργείο για τοποθέτηση μεθαύριο Τετάρτη, άρα θα εορτάσω τη γέννηση του θεανθρώπου με καινούρια πίσω αμορτισέρ και μηχανισμό στο πορτάκι καυσίμου...Χλιδή

Συνεργείο - live :
A. Πολιτική του Μητρόπουλου είναι να μη δίνει κανένα παραστατικό, οταν η αλλαγή εμπίπτει στην εγγύηση, ούτε να γράφει καποια σημείωση στο βιβλίο των service. Το μονο που έδωσαν ειναι η εντολή επισκευής της 9/10/25 με χειρόγραφη συμπλήρωση των ανταλλακτικών που θα αλλαχτούν.
Ο αρχιμηχανικος λέει οτι θα μου δώσουν σημερινή εντολή επισκευής με το τι αλλάχτηκε.
Κάποιος απο τους δύο, δεν μου τα λέει σωστά...B. Τα ανταλλακτικά εντός εγγύησης ΔΕΝ έχουν αυτόνομη εγγύηση. Εμπιπτουν στην 5ετή εγγύηση του οχήματος. Αν υπάρξει πρόβλημα λίγες μέρες μετα την τοποθέτηση και η εγγύηση έχει λήξει επίσης λίγες μέρες πριν, θα εξετασουν (καλή τη πίστει) για εκ νεου δωρεάν αντικατάσταση.
Άκου εδώ καραγκιοζιλίκια. Για ρώτα τον μάγκα αν θα αγόραζε αμάξι που στο βιβλίο του service δεν φαίνεται αλλαγή ανταλλακτικού. Το βαφτίζουν και πολιτική τώρα



Και η ΒΕΛΜΑΡ τα ιδια έκανε τον Ιούνιο με την αλλαγή του πολυδισκου "το βιβλίο σέρβις ειναι μονο για τη συντήρηση" , η απάντηση.
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, χαρτί θα πάρω και απο το Μητρόπουλο. -
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.
Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......
Και πήρα και 2 Hyundai

2 πισω αμορτισέρ και μηχανισμός για το πορτάκι καυσίμου, παραγγελθηκαν αρχές Οκτωβρίου στο Μητρόπουλο και θα τα τοποθετούσαν σε 20 εργάσιμες.
Ούτε φωνή ουτε ακρόαση, οπότε τους κάλεσα εγώ χθες.
Απαντησαν ότι δεν έχουν ενημέρωση, θα πάρουν τις κεντρικές αποθήκες και θα μου πουν.
Όντως πήραν μετα απο 2 ώρες και είπαν για τοποθέτηση την επόμενη εβδομάδα, αλλα επι λεξει "να μην το δέσω κόμπο ".
Είμαι σίγουρος οτι , αν δε με καλέσουν την επόμενη εβδομάδα, πάω για το αίσιον και ευτυχές 2026.Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά.--update--
Κατόπιν email στο τμήμα ανταλλακτικών του συνεργείου, εκκρεμεί η παραλαβή του ενός αμορτισέρ.
Πίστευα οτι τα αμορτισέρ πάνε δυό-δυό, σαν τους Χιώτες, αλλά δεν...~ξανά update~
Μολις τηλεφώνησαν από το συνεργείο για τοποθέτηση μεθαύριο Τετάρτη, άρα θα εορτάσω τη γέννηση του θεανθρώπου με καινούρια πίσω αμορτισέρ και μηχανισμό στο πορτάκι καυσίμου...Χλιδή

Συνεργείο - live :
A. Πολιτική του Μητρόπουλου είναι να μη δίνει κανένα παραστατικό, οταν η αλλαγή εμπίπτει στην εγγύηση, ούτε να γράφει καποια σημείωση στο βιβλίο των service. Το μονο που έδωσαν ειναι η εντολή επισκευής της 9/10/25 με χειρόγραφη συμπλήρωση των ανταλλακτικών που θα αλλαχτούν.
Ο αρχιμηχανικος λέει οτι θα μου δώσουν σημερινή εντολή επισκευής με το τι αλλάχτηκε.
Κάποιος απο τους δύο, δεν μου τα λέει σωστά...Επισης, τι καλή την πίστει ρε φίλε πες του; Θα μου βάλεις ελαττωματικό ανταλλακτικό και δεν θα μου δώσεις εγγύηση επειδή έχει λήξει η εγγύηση του αυτοκινήτου;
-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.
Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......
Και πήρα και 2 Hyundai

2 πισω αμορτισέρ και μηχανισμός για το πορτάκι καυσίμου, παραγγελθηκαν αρχές Οκτωβρίου στο Μητρόπουλο και θα τα τοποθετούσαν σε 20 εργάσιμες.
Ούτε φωνή ουτε ακρόαση, οπότε τους κάλεσα εγώ χθες.
Απαντησαν ότι δεν έχουν ενημέρωση, θα πάρουν τις κεντρικές αποθήκες και θα μου πουν.
Όντως πήραν μετα απο 2 ώρες και είπαν για τοποθέτηση την επόμενη εβδομάδα, αλλα επι λεξει "να μην το δέσω κόμπο ".
Είμαι σίγουρος οτι , αν δε με καλέσουν την επόμενη εβδομάδα, πάω για το αίσιον και ευτυχές 2026.Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά.--update--
Κατόπιν email στο τμήμα ανταλλακτικών του συνεργείου, εκκρεμεί η παραλαβή του ενός αμορτισέρ.
Πίστευα οτι τα αμορτισέρ πάνε δυό-δυό, σαν τους Χιώτες, αλλά δεν...~ξανά update~
Μολις τηλεφώνησαν από το συνεργείο για τοποθέτηση μεθαύριο Τετάρτη, άρα θα εορτάσω τη γέννηση του θεανθρώπου με καινούρια πίσω αμορτισέρ και μηχανισμό στο πορτάκι καυσίμου...Χλιδή

Συνεργείο - live :
A. Πολιτική του Μητρόπουλου είναι να μη δίνει κανένα παραστατικό, οταν η αλλαγή εμπίπτει στην εγγύηση, ούτε να γράφει καποια σημείωση στο βιβλίο των service. Το μονο που έδωσαν ειναι η εντολή επισκευής της 9/10/25 με χειρόγραφη συμπλήρωση των ανταλλακτικών που θα αλλαχτούν.
Ο αρχιμηχανικος λέει οτι θα μου δώσουν σημερινή εντολή επισκευής με το τι αλλάχτηκε.
Κάποιος απο τους δύο, δεν μου τα λέει σωστά...B. Τα ανταλλακτικά εντός εγγύησης ΔΕΝ έχουν αυτόνομη εγγύηση. Εμπιπτουν στην 5ετή εγγύηση του οχήματος. Αν υπάρξει πρόβλημα λίγες μέρες μετα την τοποθέτηση και η εγγύηση έχει λήξει επίσης λίγες μέρες πριν, θα εξετασουν (καλή τη πίστει) για εκ νεου δωρεάν αντικατάσταση.
Άκου εδώ καραγκιοζιλίκια. Για ρώτα τον μάγκα αν θα αγόραζε αμάξι που στο βιβλίο του service δεν φαίνεται αλλαγή ανταλλακτικού. Το βαφτίζουν και πολιτική τώρα



Και η ΒΕΛΜΑΡ τα ιδια έκανε τον Ιούνιο με την αλλαγή του πολυδισκου "το βιβλίο σέρβις ειναι μονο για τη συντήρηση" , η απάντηση.
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, χαρτί θα πάρω και απο το Μητρόπουλο.Ε για αυτό δεν είναι να αγοράζεις μεταχειρισμένα αμάξια. Τρέχα γύρευε λοιπόν τι κάνουν στα αμάξια και τι γνωστοποιείς στον άλλον που έρχεται να το αγοράσει.
-
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.
Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......
Και πήρα και 2 Hyundai

2 πισω αμορτισέρ και μηχανισμός για το πορτάκι καυσίμου, παραγγελθηκαν αρχές Οκτωβρίου στο Μητρόπουλο και θα τα τοποθετούσαν σε 20 εργάσιμες.
Ούτε φωνή ουτε ακρόαση, οπότε τους κάλεσα εγώ χθες.
Απαντησαν ότι δεν έχουν ενημέρωση, θα πάρουν τις κεντρικές αποθήκες και θα μου πουν.
Όντως πήραν μετα απο 2 ώρες και είπαν για τοποθέτηση την επόμενη εβδομάδα, αλλα επι λεξει "να μην το δέσω κόμπο ".
Είμαι σίγουρος οτι , αν δε με καλέσουν την επόμενη εβδομάδα, πάω για το αίσιον και ευτυχές 2026.Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά.--update--
Κατόπιν email στο τμήμα ανταλλακτικών του συνεργείου, εκκρεμεί η παραλαβή του ενός αμορτισέρ.
Πίστευα οτι τα αμορτισέρ πάνε δυό-δυό, σαν τους Χιώτες, αλλά δεν...~ξανά update~
Μολις τηλεφώνησαν από το συνεργείο για τοποθέτηση μεθαύριο Τετάρτη, άρα θα εορτάσω τη γέννηση του θεανθρώπου με καινούρια πίσω αμορτισέρ και μηχανισμό στο πορτάκι καυσίμου...Χλιδή

Συνεργείο - live :
A. Πολιτική του Μητρόπουλου είναι να μη δίνει κανένα παραστατικό, οταν η αλλαγή εμπίπτει στην εγγύηση, ούτε να γράφει καποια σημείωση στο βιβλίο των service. Το μονο που έδωσαν ειναι η εντολή επισκευής της 9/10/25 με χειρόγραφη συμπλήρωση των ανταλλακτικών που θα αλλαχτούν.
Ο αρχιμηχανικος λέει οτι θα μου δώσουν σημερινή εντολή επισκευής με το τι αλλάχτηκε.
Κάποιος απο τους δύο, δεν μου τα λέει σωστά...B. Τα ανταλλακτικά εντός εγγύησης ΔΕΝ έχουν αυτόνομη εγγύηση. Εμπιπτουν στην 5ετή εγγύηση του οχήματος. Αν υπάρξει πρόβλημα λίγες μέρες μετα την τοποθέτηση και η εγγύηση έχει λήξει επίσης λίγες μέρες πριν, θα εξετασουν (καλή τη πίστει) για εκ νεου δωρεάν αντικατάσταση.
Άκου εδώ καραγκιοζιλίκια. Για ρώτα τον μάγκα αν θα αγόραζε αμάξι που στο βιβλίο του service δεν φαίνεται αλλαγή ανταλλακτικού. Το βαφτίζουν και πολιτική τώρα



Και η ΒΕΛΜΑΡ τα ιδια έκανε τον Ιούνιο με την αλλαγή του πολυδισκου "το βιβλίο σέρβις ειναι μονο για τη συντήρηση" , η απάντηση.
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, χαρτί θα πάρω και απο το Μητρόπουλο.Ε για αυτό δεν είναι να αγοράζεις μεταχειρισμένα αμάξια. Τρέχα γύρευε λοιπόν τι κάνουν στα αμάξια και τι γνωστοποιείς στον άλλον που έρχεται να το αγοράσει.
Συμφωνώ. Μεταχειρισμένο ΜΟΝΟ απο πολυ δικό σου ιδιώτη, που ασχολείται με το συτοκινητο και ιδανικά ΜΟΝΟ ΚΑΙΝΟΎΡΙΟ.
-
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.
Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......
Και πήρα και 2 Hyundai

2 πισω αμορτισέρ και μηχανισμός για το πορτάκι καυσίμου, παραγγελθηκαν αρχές Οκτωβρίου στο Μητρόπουλο και θα τα τοποθετούσαν σε 20 εργάσιμες.
Ούτε φωνή ουτε ακρόαση, οπότε τους κάλεσα εγώ χθες.
Απαντησαν ότι δεν έχουν ενημέρωση, θα πάρουν τις κεντρικές αποθήκες και θα μου πουν.
Όντως πήραν μετα απο 2 ώρες και είπαν για τοποθέτηση την επόμενη εβδομάδα, αλλα επι λεξει "να μην το δέσω κόμπο ".
Είμαι σίγουρος οτι , αν δε με καλέσουν την επόμενη εβδομάδα, πάω για το αίσιον και ευτυχές 2026.Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά.--update--
Κατόπιν email στο τμήμα ανταλλακτικών του συνεργείου, εκκρεμεί η παραλαβή του ενός αμορτισέρ.
Πίστευα οτι τα αμορτισέρ πάνε δυό-δυό, σαν τους Χιώτες, αλλά δεν...~ξανά update~
Μολις τηλεφώνησαν από το συνεργείο για τοποθέτηση μεθαύριο Τετάρτη, άρα θα εορτάσω τη γέννηση του θεανθρώπου με καινούρια πίσω αμορτισέρ και μηχανισμό στο πορτάκι καυσίμου...Χλιδή

Συνεργείο - live :
A. Πολιτική του Μητρόπουλου είναι να μη δίνει κανένα παραστατικό, οταν η αλλαγή εμπίπτει στην εγγύηση, ούτε να γράφει καποια σημείωση στο βιβλίο των service. Το μονο που έδωσαν ειναι η εντολή επισκευής της 9/10/25 με χειρόγραφη συμπλήρωση των ανταλλακτικών που θα αλλαχτούν.
Ο αρχιμηχανικος λέει οτι θα μου δώσουν σημερινή εντολή επισκευής με το τι αλλάχτηκε.
Κάποιος απο τους δύο, δεν μου τα λέει σωστά...Επισης, τι καλή την πίστει ρε φίλε πες του; Θα μου βάλεις ελαττωματικό ανταλλακτικό και δεν θα μου δώσεις εγγύηση επειδή έχει λήξει η εγγύηση του αυτοκινήτου;
Ναι, ετσι ειπαν. Φυσικά, κανένα ανταλλακτικό δε χαλάει σε λίγες μέρες που, αν έχει λήξει η εγγύηση επισης λιγες μερες, ΙΣΩΣ αλλαχτεί...
Hyundai Tucson NX4 (2020)