-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Φτάσαμε λοιπόν αισίως τα 10000χλμ στο πρώτο μας 5μηνο. Δύο προβλήματα που έχω εντοπίσει έχουν μεταφερθεί στην αντιπροσωπεία. Το ένα είναι κάποιες γραμμές στην αριστερή πλευρά του Infotainment, οπότε παραγγείλανε νέο και περιμένω (ήδη 1+ μήνα.....) και επίσης μία γρατζουνιά στην πόρτα του συνοδηγού που είναι εκεί από όταν το παρέλαβα για την οποία μου έχουν πει θα βάψουν την πόρτα στα πλαίσια της εγγύησης, αλλά προσωπικά το τρενάρω γιατί δεν είμαι σίγουρος αν θέλω να βαφτεί η πόρτα τόσο νωρίς.
Κατά τα άλλα όλα είναι όπως αρμόζουν σε ένα τέτοιο όχημα. Εξαιρετικά άνετη κύλιση, και άνετη οδήγηση. Καταπίνει όμορφα τα χιλιόμετρα - δεν έχει φτιαχτεί για να κάνεις μαγκιές στις στροφές, άλλωστε δε με προδιαθέτει και ιδιαίτερα το τιμόνι. Βέβαια το μάχιμο χειροκίνητο κιβώτιο δίνει μια πινελιά να το κυνηγήσεις λίγο - και μου θυμίζει πως είμαι οδηγός σε σχέση με το βαρετό αλλά καθόλα άξιο στην πόλη inster.
Είναι ένα αυτοκίνητο που χαίρεσαι στα ταξίδια και στις εξορμήσεις. Γενικά ένα πολύ ισορροπημένο αυτοκίνητο χωρίς να ξεχωρίζει ιδιαίτερα σε κάποιον τομέα αλλά που θα κάνει εξαιρετικά την δουλειά του. Οι χώροι είναι απίθανοι - δεν είχα ποτέ τόσο μεγάλο αυτοκίνητο - και πραγματικά μου έχουν λύσει τα χέρια. Αν εξαιρέσεις το βάθος του χώρου αποσκευών λόγω μπαταρίας που όμως λόγω της συρώμενης εταζέρας το σώνει εύκολα δίνοντας ύψος προς την οροφή, χωράει σχεδόν τα πάντα.
Τέλος να πω πως οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω, κάνουν μεγάλη διαφορά στην οδήγηση και στις αντιδράσεις σε απότομες ανωμαλίες ειδικά σε στροφές. Ουσιαστικά δεν αισθάνομαι αυτό το πέταγμα και αλλαγή κατεύθυνσης που αισθανόμουν κυρίως στο t-cross με τον ημιάκαπτο πίσω.
Αυτό το "πέταγμα" πάνω σε ανωμαλία σε στροφή το αισθανόμουν με το Focus MK2 με πολλαπλούς ενώ το Crossland περνάει ακλόνητο με ημιάκαμπτο, το ίδιο και το Megane 3 του αδερφού...Ίσως είναι θέμα ρυθμίσεων...
-
@araxnis said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Φτάσαμε λοιπόν αισίως τα 10000χλμ στο πρώτο μας 5μηνο. Δύο προβλήματα που έχω εντοπίσει έχουν μεταφερθεί στην αντιπροσωπεία. Το ένα είναι κάποιες γραμμές στην αριστερή πλευρά του Infotainment, οπότε παραγγείλανε νέο και περιμένω (ήδη 1+ μήνα.....) και επίσης μία γρατζουνιά στην πόρτα του συνοδηγού που είναι εκεί από όταν το παρέλαβα για την οποία μου έχουν πει θα βάψουν την πόρτα στα πλαίσια της εγγύησης, αλλά προσωπικά το τρενάρω γιατί δεν είμαι σίγουρος αν θέλω να βαφτεί η πόρτα τόσο νωρίς.
Κατά τα άλλα όλα είναι όπως αρμόζουν σε ένα τέτοιο όχημα. Εξαιρετικά άνετη κύλιση, και άνετη οδήγηση. Καταπίνει όμορφα τα χιλιόμετρα - δεν έχει φτιαχτεί για να κάνεις μαγκιές στις στροφές, άλλωστε δε με προδιαθέτει και ιδιαίτερα το τιμόνι. Βέβαια το μάχιμο χειροκίνητο κιβώτιο δίνει μια πινελιά να το κυνηγήσεις λίγο - και μου θυμίζει πως είμαι οδηγός σε σχέση με το βαρετό αλλά καθόλα άξιο στην πόλη inster.
Είναι ένα αυτοκίνητο που χαίρεσαι στα ταξίδια και στις εξορμήσεις. Γενικά ένα πολύ ισορροπημένο αυτοκίνητο χωρίς να ξεχωρίζει ιδιαίτερα σε κάποιον τομέα αλλά που θα κάνει εξαιρετικά την δουλειά του. Οι χώροι είναι απίθανοι - δεν είχα ποτέ τόσο μεγάλο αυτοκίνητο - και πραγματικά μου έχουν λύσει τα χέρια. Αν εξαιρέσεις το βάθος του χώρου αποσκευών λόγω μπαταρίας που όμως λόγω της συρώμενης εταζέρας το σώνει εύκολα δίνοντας ύψος προς την οροφή, χωράει σχεδόν τα πάντα.
Τέλος να πω πως οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω, κάνουν μεγάλη διαφορά στην οδήγηση και στις αντιδράσεις σε απότομες ανωμαλίες ειδικά σε στροφές. **Ουσιαστικά δεν αισθάνομαι αυτό το πέταγμα και αλλαγή κατεύθυνσης που αισθανόμουν κυρίως στο t-cross με τον ημιάκαπτο πίσω. **
Αυτό το "πέταγμα" πάνω σε ανωμαλία σε στροφή το αισθανόμουν με το Focus MK2 με πολλαπλούς ενώ το Crossland περνάει ακλόνητο με ημιάκαμπτο, το ίδιο και το Megane 3 του αδερφού...Ίσως είναι θέμα ρυθμίσεων...
Το crossland το είχα ένα μήνα είχε εξαιρετική ρύθμιση λογικά ..(του 23 )
-
@araxnis said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Αυτό το "πέταγμα" πάνω σε ανωμαλία σε στροφή το αισθανόμουν με το Focus MK2 με πολλαπλούς ενώ το Crossland περνάει ακλόνητο με ημιάκαμπτο, το ίδιο και το Megane 3 του αδερφού...Ίσως είναι θέμα ρυθμίσεων...
Έχει αποδειχθεί περίτρανα ότι το αποτέλεσμα μιας ανάρτησης εξαρτάται πρωτίστως από την ορθή ρύθμιση αυτής και μετά από το θεωρητικό της υπόβαθρο.
-
Ok! Οποτε εχει εξαιρετικο setup αναρτησης!!

-
@sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@araxnis said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Αυτό το "πέταγμα" πάνω σε ανωμαλία σε στροφή το αισθανόμουν με το Focus MK2 με πολλαπλούς ενώ το Crossland περνάει ακλόνητο με ημιάκαμπτο, το ίδιο και το Megane 3 του αδερφού...Ίσως είναι θέμα ρυθμίσεων...
Έχει αποδειχθεί περίτρανα ότι το αποτέλεσμα μιας ανάρτησης εξαρτάται πρωτίστως από την ορθή ρύθμιση αυτής και μετά από το θεωρητικό της υπόβαθρο.
Ένας ημιάκαμπτος μπορεί να κάνει ένα πράγμα, αυτό για το οποίο ρυθμίστηκε ! Είτε σπόρ είτε άνεση. Ο πολλαπλών μπορεί να κάνει σωστά και τα δύο
-
Το ειδαμε και αυτο!
(4,7λ/100) Επαρχιακος δρομος και τερμα χαλαρα πισω απο 4 λεωφορεια.
-
Και άλλο ένα (πρόβλημα)
Είχα νιώσει εδώ και κάποιο καιρό το αυτοκίνητο να μην τραβάει στο έντονο πάτημα του γκαζιού, σαν να ήταν ατμόσφαιρα. Κάποια στιγμή επειδή προτιμώ τις αντικειμενικές μετρήσεις, κάνω ένα 80-120 (Sport mode, 3η στο DCT και τέρμα γκάζι). Αποτέλεσμα 9,649sec, καμία σχέση με το 5,9sec στο zperfs.

Δεν προλαβαίνω να το ψάξω και το ΣΚ σε μια εκδρομή πάω να προσπεράσω ένα (αρκετά αργό) αυτοκίνητο και διαπιστώνω ότι όντως δεν έχω δύναμη. Φτάνοντας στον προορισμό, βάζω το OBD και

Αυτό που όμως είναι εξοργιστικό είναι ότι δεν άναψε "Check Engine" τουλάχιστον να σε ειδοποίησει ότι κάτι δεν πάει καλά να πας συνεργείο. Ποιος έχει OBD;
Το γεγονός είναι ότι με το που δει ο εγκέφαλος ότι ο Knock sensor έχει πρόβλημα, κόβει το Turbo για να μην πάρεις το μοτέρ στα χέρια σε ενδεχόμενο πρόβλημα. Και αν εγώ στο προσπέρασμα είχα οριακά υπολογίσει (βάσει της -μέχρι τώρα- ικανότητας προσπεράσματος του αυτοκινήτου) τι θα γινόταν;
-
Λες να το χρονισανε λαθος οταν ελυσαν το μοτερ και να διαβαζει λαθος τωρα? Αλλα δεν θα το εβλεπες νωριτερα μετα την επισκευη?
Ή την ακουσε ο σενσορας ή/και καλωδιωση του σενσορα? -
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Λες να το χρονισανε λαθος οταν ελυσαν το μοτερ και να διαβαζει λαθος τωρα? Αλλα δεν θα το εβλεπες νωριτερα μετα την επισκευη?
Ή την ακουσε ο σενσορας ή/και καλωδιωση του σενσορα?Οχι μετά την επισκευή όλα ήταν καλά, την άκουσε προφανώς ο σένσορας, το καλώδιο πάντως φαίνεται μια χαρά (και είναι πολύ χοντρό). Κούνησα βύσμα μπρος πίσω μήπως και δεν ήταν κουμπωμένο, αλλά τα ίδια. Παραγγέλθηκε καινούριο.
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Λες να το χρονισανε λαθος οταν ελυσαν το μοτερ και να διαβαζει λαθος τωρα? Αλλα δεν θα το εβλεπες νωριτερα μετα την επισκευη?
Ή την ακουσε ο σενσορας ή/και καλωδιωση του σενσορα?Οχι μετά την επισκευή όλα ήταν καλά, την άκουσε προφανώς ο σένσορας, το καλώδιο πάντως φαίνεται μια χαρά (και είναι πολύ χοντρό). Κούνησα βύσμα μπρος πίσω μήπως και δεν ήταν κουμπωμένο, αλλά τα ίδια. Παραγγέλθηκε καινούριο.
Απο αντιπροσωπεια παρραγελθηκε εννοεις σωστα? Υπο εγγυηση προφανως. Ας ειναι αυτο να ξεμπερδευεις.
-
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Λες να το χρονισανε λαθος
Ένας λάθος χρονισμένος κινητήρας φαίνεται ακόμα και στο ρελαντί.
-
4.5 χρόνια κάτοχος και αλλαγή πολύδισκου τον περασμένο Ιούνιο.Σήμερα μετα απο 2 μανούβρες να παρκάρω στο σημείο της φωτογραφίας (όπου υπάρχει μια πολύ μικρή κλίση σε σχέση με το δρόμο, που ισως φαίνεται στη φωτογραφία), μύρισε ο δίσκος. Το συνολικο φορτίο ήταν max 150 κιλα.
Εχω παρκάρει άπειρες φορές - και με παραπάνω φορτίο - στο ιδιο σημείο με παρομοιους χειρισμούς και ποτέ δεν είχα τέτοιο θέμα.
-
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Λες να το χρονισανε λαθος οταν ελυσαν το μοτερ και να διαβαζει λαθος τωρα? Αλλα δεν θα το εβλεπες νωριτερα μετα την επισκευη?
Ή την ακουσε ο σενσορας ή/και καλωδιωση του σενσορα?Οχι μετά την επισκευή όλα ήταν καλά, την άκουσε προφανώς ο σένσορας, το καλώδιο πάντως φαίνεται μια χαρά (και είναι πολύ χοντρό). Κούνησα βύσμα μπρος πίσω μήπως και δεν ήταν κουμπωμένο, αλλά τα ίδια. Παραγγέλθηκε καινούριο.
Απο αντιπροσωπεια παρραγελθηκε εννοεις σωστα? Υπο εγγυηση προφανως. Ας ειναι αυτο να ξεμπερδευεις.
Ναι βέβαια, ευχαριστώ.
-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
4.5 χρόνια κάτοχος και αλλαγή πολύδισκου τον περασμένο Ιούνιο.Σήμερα μετα απο 2 μανούβρες να παρκάρω στο σημείο της φωτογραφίας (όπου υπάρχει μια πολύ μικρή κλίση σε σχέση με το δρόμο, που ισως φαίνεται στη φωτογραφία), μύρισε ο δίσκος. Το συνολικο φορτίο ήταν max 150 κιλα.
Εχω παρκάρει άπειρες φορές - και με παραπάνω φορτίο - στο ιδιο σημείο με παρομοιους χειρισμούς και ποτέ δεν είχα τέτοιο θέμα. !Η φθορά στον δίσκο είναι συγκεντρωτική!
Τις προηγούμενες φορές μπορεί να μην μύρισε γιατί δεν είχε φτάσει στο σημείο φθοράς!
Το ανταλλακτικό που μπήκε στην αλλαγή μπορεί να ήταν κατώτερης ποιότητας, οπότε η φθορά να είναι πιο γρήγορη. Μπορεί να είχες ταλαιπωρήσει τον δίσκο περισσότερο αυτή την φορά στην διαδρομή. -
@nickthetrib said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
4.5 χρόνια κάτοχος και αλλαγή πολύδισκου τον περασμένο Ιούνιο.Σήμερα μετα απο 2 μανούβρες να παρκάρω στο σημείο της φωτογραφίας (όπου υπάρχει μια πολύ μικρή κλίση σε σχέση με το δρόμο, που ισως φαίνεται στη φωτογραφία), μύρισε ο δίσκος. Το συνολικο φορτίο ήταν max 150 κιλα.
Εχω παρκάρει άπειρες φορές - και με παραπάνω φορτίο - στο ιδιο σημείο με παρομοιους χειρισμούς και ποτέ δεν είχα τέτοιο θέμα. !Η φθορά στον δίσκο είναι συγκεντρωτική!
Τις προηγούμενες φορές μπορεί να μην μύρισε γιατί δεν είχε φτάσει στο σημείο φθοράς!
Το ανταλλακτικό που μπήκε στην αλλαγή μπορεί να ήταν κατώτερης ποιότητας, οπότε η φθορά να είναι πιο γρήγορη. Μπορεί να είχες ταλαιπωρήσει τον δίσκο περισσότερο αυτή την φορά στην διαδρομή.Ούτε 1.500 χλμ δεν έχει ο νέος πολύδισκος...
Καμία ταλαιπωρία από την τοποθέτηση εως και σήμερα, πάντα ήρεμες κινήσεις και ειδικά σήμερα, η οδήγηση εγινε σε πολυ λίγη κίνηση.
Κόστος ανταλλακτικού εκτός εγγύησης ~€2Κ.Αρχίζω να ανησυχώ που σε 6 μήνες λήγει η 5ετής εγγύηση... -
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nickthetrib said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
4.5 χρόνια κάτοχος και αλλαγή πολύδισκου τον περασμένο Ιούνιο.Σήμερα μετα απο 2 μανούβρες να παρκάρω στο σημείο της φωτογραφίας (όπου υπάρχει μια πολύ μικρή κλίση σε σχέση με το δρόμο, που ισως φαίνεται στη φωτογραφία), μύρισε ο δίσκος. Το συνολικο φορτίο ήταν max 150 κιλα.
Εχω παρκάρει άπειρες φορές - και με παραπάνω φορτίο - στο ιδιο σημείο με παρομοιους χειρισμούς και ποτέ δεν είχα τέτοιο θέμα. !Η φθορά στον δίσκο είναι συγκεντρωτική!
Τις προηγούμενες φορές μπορεί να μην μύρισε γιατί δεν είχε φτάσει στο σημείο φθοράς!
Το ανταλλακτικό που μπήκε στην αλλαγή μπορεί να ήταν κατώτερης ποιότητας, οπότε η φθορά να είναι πιο γρήγορη. Μπορεί να είχες ταλαιπωρήσει τον δίσκο περισσότερο αυτή την φορά στην διαδρομή.Ούτε 1.500 χλμ δεν έχει ο νέος πολύδισκος...
Καμία ταλαιπωρία από την τοποθέτηση εως και σήμερα, πάντα ήρεμες κινήσεις και ειδικά σήμερα, η οδήγηση εγινε σε πολυ λίγη κίνηση.
Κόστος ανταλλακτικού εκτός εγγύησης ~€2Κ.Αρχίζω να ανησυχώ που σε 6 μήνες λήγει η 5ετής εγγύηση...Να πάρεις στο συνεργείο και να τους το πεις. Πιο πολύ για να δεις τι δικαιολογίες θα σου πουν. Αν στα μασήσουν καλά κάνεις και ανησυχείς.
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Και άλλο ένα (πρόβλημα)
Αυτό που όμως είναι εξοργιστικό είναι ότι δεν άναψε "Check Engine" τουλάχιστον να σε ειδοποίησει ότι κάτι δεν πάει καλά να πας συνεργείο. Ποιος έχει OBD;
Στην αντιπροσωπεια τι σου ειπαν για το γεγονος πως δεν ειχες καμια σχετικη ενδειξη; Το συζητησες;
-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Και άλλο ένα (πρόβλημα)
Αυτό που όμως είναι εξοργιστικό είναι ότι δεν άναψε "Check Engine" τουλάχιστον να σε ειδοποίησει ότι κάτι δεν πάει καλά να πας συνεργείο. Ποιος έχει OBD;
Στην αντιπροσωπεια τι σου ειπαν για το γεγονος πως δεν ειχες καμια σχετικη ενδειξη; Το συζητησες;
Εννοείται, εξεπλάγην και αυτοί.
Σε αντίστοιχο συμβάν με Volvo XC60 φίλου, του είχε χαλάσει το turbo πριν 20.000km με καταγεγραμμένα DTC για την εν λόγω αστοχία, χωρίς check engine, τα είδαν στο service και είχε παρέλθει το διάστημα της εγγύησης κατά 100km!
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Και άλλο ένα (πρόβλημα)
Αυτό που όμως είναι εξοργιστικό είναι ότι δεν άναψε "Check Engine" τουλάχιστον να σε ειδοποίησει ότι κάτι δεν πάει καλά να πας συνεργείο. Ποιος έχει OBD;
Στην αντιπροσωπεια τι σου ειπαν για το γεγονος πως δεν ειχες καμια σχετικη ενδειξη; Το συζητησες;
Εννοείται, εξεπλάγην και αυτοί.
Σε αντίστοιχο συμβάν με Volvo XC60 φίλου, του είχε χαλάσει το turbo πριν 20.000km με καταγεγραμμένα DTC για την εν λόγω αστοχία, χωρίς check engine, τα είδαν στο service και είχε παρέλθει το διάστημα της εγγύησης κατά 100km!
Και του αρνήθηκαν την κάλυψη της εγγύησης ;
-
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Και άλλο ένα (πρόβλημα)
Αυτό που όμως είναι εξοργιστικό είναι ότι δεν άναψε "Check Engine" τουλάχιστον να σε ειδοποίησει ότι κάτι δεν πάει καλά να πας συνεργείο. Ποιος έχει OBD;
Στην αντιπροσωπεια τι σου ειπαν για το γεγονος πως δεν ειχες καμια σχετικη ενδειξη; Το συζητησες;
Εννοείται, εξεπλάγην και αυτοί.
Σε αντίστοιχο συμβάν με Volvo XC60 φίλου, του είχε χαλάσει το turbo πριν 20.000km με καταγεγραμμένα DTC για την εν λόγω αστοχία, χωρίς check engine, τα είδαν στο service και είχε παρέλθει το διάστημα της εγγύησης κατά 100km!
Και του αρνήθηκαν την κάλυψη της εγγύησης ;
Μετά από πολλά του μείωσαν την τιμή κατά 40%.
Hyundai Tucson NX4 (2020)