Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 232
    • 233
    • 234
    • 235
    • 236
    • 235 / 236
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    168
    4706
    262897
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      araxnis @zaxosm last edited by araxnis

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Φτάσαμε λοιπόν αισίως τα 10000χλμ στο πρώτο μας 5μηνο. Δύο προβλήματα που έχω εντοπίσει έχουν μεταφερθεί στην αντιπροσωπεία. Το ένα είναι κάποιες γραμμές στην αριστερή πλευρά του Infotainment, οπότε παραγγείλανε νέο και περιμένω (ήδη 1+ μήνα.....) και επίσης μία γρατζουνιά στην πόρτα του συνοδηγού που είναι εκεί από όταν το παρέλαβα για την οποία μου έχουν πει θα βάψουν την πόρτα στα πλαίσια της εγγύησης, αλλά προσωπικά το τρενάρω γιατί δεν είμαι σίγουρος αν θέλω να βαφτεί η πόρτα τόσο νωρίς.

      Κατά τα άλλα όλα είναι όπως αρμόζουν σε ένα τέτοιο όχημα. Εξαιρετικά άνετη κύλιση, και άνετη οδήγηση. Καταπίνει όμορφα τα χιλιόμετρα - δεν έχει φτιαχτεί για να κάνεις μαγκιές στις στροφές, άλλωστε δε με προδιαθέτει και ιδιαίτερα το τιμόνι. Βέβαια το μάχιμο χειροκίνητο κιβώτιο δίνει μια πινελιά να το κυνηγήσεις λίγο - και μου θυμίζει πως είμαι οδηγός σε σχέση με το βαρετό αλλά καθόλα άξιο στην πόλη inster.

      Είναι ένα αυτοκίνητο που χαίρεσαι στα ταξίδια και στις εξορμήσεις. Γενικά ένα πολύ ισορροπημένο αυτοκίνητο χωρίς να ξεχωρίζει ιδιαίτερα σε κάποιον τομέα αλλά που θα κάνει εξαιρετικά την δουλειά του. Οι χώροι είναι απίθανοι - δεν είχα ποτέ τόσο μεγάλο αυτοκίνητο - και πραγματικά μου έχουν λύσει τα χέρια. Αν εξαιρέσεις το βάθος του χώρου αποσκευών λόγω μπαταρίας που όμως λόγω της συρώμενης εταζέρας το σώνει εύκολα δίνοντας ύψος προς την οροφή, χωράει σχεδόν τα πάντα.

      Τέλος να πω πως οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω, κάνουν μεγάλη διαφορά στην οδήγηση και στις αντιδράσεις σε απότομες ανωμαλίες ειδικά σε στροφές. Ουσιαστικά δεν αισθάνομαι αυτό το πέταγμα και αλλαγή κατεύθυνσης που αισθανόμουν κυρίως στο t-cross με τον ημιάκαπτο πίσω.

      Αυτό το "πέταγμα" πάνω σε ανωμαλία σε στροφή το αισθανόμουν με το Focus MK2 με πολλαπλούς ενώ το Crossland περνάει ακλόνητο με ημιάκαμπτο, το ίδιο και το Megane 3 του αδερφού...Ίσως είναι θέμα ρυθμίσεων...

      If in doubt...flat out!!

      S S 2 Replies Last reply Reply Quote 1
      • S
        savas89 @araxnis last edited by

        @araxnis said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

        @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

        Φτάσαμε λοιπόν αισίως τα 10000χλμ στο πρώτο μας 5μηνο. Δύο προβλήματα που έχω εντοπίσει έχουν μεταφερθεί στην αντιπροσωπεία. Το ένα είναι κάποιες γραμμές στην αριστερή πλευρά του Infotainment, οπότε παραγγείλανε νέο και περιμένω (ήδη 1+ μήνα.....) και επίσης μία γρατζουνιά στην πόρτα του συνοδηγού που είναι εκεί από όταν το παρέλαβα για την οποία μου έχουν πει θα βάψουν την πόρτα στα πλαίσια της εγγύησης, αλλά προσωπικά το τρενάρω γιατί δεν είμαι σίγουρος αν θέλω να βαφτεί η πόρτα τόσο νωρίς.

        Κατά τα άλλα όλα είναι όπως αρμόζουν σε ένα τέτοιο όχημα. Εξαιρετικά άνετη κύλιση, και άνετη οδήγηση. Καταπίνει όμορφα τα χιλιόμετρα - δεν έχει φτιαχτεί για να κάνεις μαγκιές στις στροφές, άλλωστε δε με προδιαθέτει και ιδιαίτερα το τιμόνι. Βέβαια το μάχιμο χειροκίνητο κιβώτιο δίνει μια πινελιά να το κυνηγήσεις λίγο - και μου θυμίζει πως είμαι οδηγός σε σχέση με το βαρετό αλλά καθόλα άξιο στην πόλη inster.

        Είναι ένα αυτοκίνητο που χαίρεσαι στα ταξίδια και στις εξορμήσεις. Γενικά ένα πολύ ισορροπημένο αυτοκίνητο χωρίς να ξεχωρίζει ιδιαίτερα σε κάποιον τομέα αλλά που θα κάνει εξαιρετικά την δουλειά του. Οι χώροι είναι απίθανοι - δεν είχα ποτέ τόσο μεγάλο αυτοκίνητο - και πραγματικά μου έχουν λύσει τα χέρια. Αν εξαιρέσεις το βάθος του χώρου αποσκευών λόγω μπαταρίας που όμως λόγω της συρώμενης εταζέρας το σώνει εύκολα δίνοντας ύψος προς την οροφή, χωράει σχεδόν τα πάντα.

        Τέλος να πω πως οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω, κάνουν μεγάλη διαφορά στην οδήγηση και στις αντιδράσεις σε απότομες ανωμαλίες ειδικά σε στροφές. **Ουσιαστικά δεν αισθάνομαι αυτό το πέταγμα και αλλαγή κατεύθυνσης που αισθανόμουν κυρίως στο t-cross με τον ημιάκαπτο πίσω. **

        Αυτό το "πέταγμα" πάνω σε ανωμαλία σε στροφή το αισθανόμουν με το Focus MK2 με πολλαπλούς ενώ το Crossland περνάει ακλόνητο με ημιάκαμπτο, το ίδιο και το Megane 3 του αδερφού...Ίσως είναι θέμα ρυθμίσεων...

        Το crossland το είχα ένα μήνα είχε εξαιρετική ρύθμιση λογικά ..(του 23 )

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          sabas_thess @araxnis last edited by

          @araxnis said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

          Αυτό το "πέταγμα" πάνω σε ανωμαλία σε στροφή το αισθανόμουν με το Focus MK2 με πολλαπλούς ενώ το Crossland περνάει ακλόνητο με ημιάκαμπτο, το ίδιο και το Megane 3 του αδερφού...Ίσως είναι θέμα ρυθμίσεων...

          Έχει αποδειχθεί περίτρανα ότι το αποτέλεσμα μιας ανάρτησης εξαρτάται πρωτίστως από την ορθή ρύθμιση αυτής και μετά από το θεωρητικό της υπόβαθρο.

          "I am what you made me", D.V.

          R 1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • Z
            zaxosm last edited by

            Ok! Οποτε εχει εξαιρετικο setup αναρτησης!! 👍

            Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
            Hyundai Inster 42kwh

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster @sabas_thess last edited by

              @sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

              @araxnis said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

              Αυτό το "πέταγμα" πάνω σε ανωμαλία σε στροφή το αισθανόμουν με το Focus MK2 με πολλαπλούς ενώ το Crossland περνάει ακλόνητο με ημιάκαμπτο, το ίδιο και το Megane 3 του αδερφού...Ίσως είναι θέμα ρυθμίσεων...

              Έχει αποδειχθεί περίτρανα ότι το αποτέλεσμα μιας ανάρτησης εξαρτάται πρωτίστως από την ορθή ρύθμιση αυτής και μετά από το θεωρητικό της υπόβαθρο.

              Ένας ημιάκαμπτος μπορεί να κάνει ένα πράγμα, αυτό για το οποίο ρυθμίστηκε ! Είτε σπόρ είτε άνεση. Ο πολλαπλών μπορεί να κάνει σωστά και τα δύο

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • Z
                zaxosm last edited by zaxosm

                Το ειδαμε και αυτο! 😁 (4,7λ/100) Επαρχιακος δρομος και τερμα χαλαρα πισω απο 4 λεωφορεια.

                alt text

                Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                Hyundai Inster 42kwh

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • npapanik
                  npapanik last edited by

                  Και άλλο ένα (πρόβλημα)

                  Είχα νιώσει εδώ και κάποιο καιρό το αυτοκίνητο να μην τραβάει στο έντονο πάτημα του γκαζιού, σαν να ήταν ατμόσφαιρα. Κάποια στιγμή επειδή προτιμώ τις αντικειμενικές μετρήσεις, κάνω ένα 80-120 (Sport mode, 3η στο DCT και τέρμα γκάζι). Αποτέλεσμα 9,649sec, καμία σχέση με το 5,9sec στο zperfs. IMG_5321.jpeg

                  Δεν προλαβαίνω να το ψάξω και το ΣΚ σε μια εκδρομή πάω να προσπεράσω ένα (αρκετά αργό) αυτοκίνητο και διαπιστώνω ότι όντως δεν έχω δύναμη. Φτάνοντας στον προορισμό, βάζω το OBD και IMG_5322.PNG

                  Αυτό που όμως είναι εξοργιστικό είναι ότι δεν άναψε "Check Engine" τουλάχιστον να σε ειδοποίησει ότι κάτι δεν πάει καλά να πας συνεργείο. Ποιος έχει OBD;

                  Το γεγονός είναι ότι με το που δει ο εγκέφαλος ότι ο Knock sensor έχει πρόβλημα, κόβει το Turbo για να μην πάρεις το μοτέρ στα χέρια σε ενδεχόμενο πρόβλημα. Και αν εγώ στο προσπέρασμα είχα οριακά υπολογίσει (βάσει της -μέχρι τώρα- ικανότητας προσπεράσματος του αυτοκινήτου) τι θα γινόταν;

                  Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                  Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                  Z 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • Chrisk6
                    Chrisk6 last edited by

                    Λες να το χρονισανε λαθος οταν ελυσαν το μοτερ και να διαβαζει λαθος τωρα? Αλλα δεν θα το εβλεπες νωριτερα μετα την επισκευη?
                    Ή την ακουσε ο σενσορας ή/και καλωδιωση του σενσορα?

                    npapanik realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • npapanik
                      npapanik @Chrisk6 last edited by

                      @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                      Λες να το χρονισανε λαθος οταν ελυσαν το μοτερ και να διαβαζει λαθος τωρα? Αλλα δεν θα το εβλεπες νωριτερα μετα την επισκευη?
                      Ή την ακουσε ο σενσορας ή/και καλωδιωση του σενσορα?

                      Οχι μετά την επισκευή όλα ήταν καλά, την άκουσε προφανώς ο σένσορας, το καλώδιο πάντως φαίνεται μια χαρά (και είναι πολύ χοντρό). Κούνησα βύσμα μπρος πίσω μήπως και δεν ήταν κουμπωμένο, αλλά τα ίδια. Παραγγέλθηκε καινούριο.

                      Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                      Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                      Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Chrisk6
                        Chrisk6 @npapanik last edited by

                        @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                        @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                        Λες να το χρονισανε λαθος οταν ελυσαν το μοτερ και να διαβαζει λαθος τωρα? Αλλα δεν θα το εβλεπες νωριτερα μετα την επισκευη?
                        Ή την ακουσε ο σενσορας ή/και καλωδιωση του σενσορα?

                        Οχι μετά την επισκευή όλα ήταν καλά, την άκουσε προφανώς ο σένσορας, το καλώδιο πάντως φαίνεται μια χαρά (και είναι πολύ χοντρό). Κούνησα βύσμα μπρος πίσω μήπως και δεν ήταν κουμπωμένο, αλλά τα ίδια. Παραγγέλθηκε καινούριο.

                        Απο αντιπροσωπεια παρραγελθηκε εννοεις σωστα? Υπο εγγυηση προφανως. Ας ειναι αυτο να ξεμπερδευεις.

                        npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus @Chrisk6 last edited by

                          @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                          Λες να το χρονισανε λαθος

                          Ένας λάθος χρονισμένος κινητήρας φαίνεται ακόμα και στο ρελαντί.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • d_m
                            d_m last edited by d_m

                            4.5 χρόνια κάτοχος και αλλαγή πολύδισκου τον περασμένο Ιούνιο.Σήμερα μετα απο 2 μανούβρες να παρκάρω στο σημείο της φωτογραφίας (όπου υπάρχει μια πολύ μικρή κλίση σε σχέση με το δρόμο, που ισως φαίνεται στη φωτογραφία), μύρισε ο δίσκος. Το συνολικο φορτίο ήταν max 150 κιλα.
                            Εχω παρκάρει άπειρες φορές - και με παραπάνω φορτίο - στο ιδιο σημείο με παρομοιους χειρισμούς και ποτέ δεν είχα τέτοιο θέμα. Screenshot_20251121_185006_Maps~3.jpg

                            Γευσιθήρας milfemmes

                            nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • npapanik
                              npapanik @Chrisk6 last edited by

                              @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                              @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                              @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                              Λες να το χρονισανε λαθος οταν ελυσαν το μοτερ και να διαβαζει λαθος τωρα? Αλλα δεν θα το εβλεπες νωριτερα μετα την επισκευη?
                              Ή την ακουσε ο σενσορας ή/και καλωδιωση του σενσορα?

                              Οχι μετά την επισκευή όλα ήταν καλά, την άκουσε προφανώς ο σένσορας, το καλώδιο πάντως φαίνεται μια χαρά (και είναι πολύ χοντρό). Κούνησα βύσμα μπρος πίσω μήπως και δεν ήταν κουμπωμένο, αλλά τα ίδια. Παραγγέλθηκε καινούριο.

                              Απο αντιπροσωπεια παρραγελθηκε εννοεις σωστα? Υπο εγγυηση προφανως. Ας ειναι αυτο να ξεμπερδευεις.

                              Ναι βέβαια, ευχαριστώ.

                              Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                              Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • nickthetrib
                                nickthetrib @d_m last edited by

                                @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                4.5 χρόνια κάτοχος και αλλαγή πολύδισκου τον περασμένο Ιούνιο.Σήμερα μετα απο 2 μανούβρες να παρκάρω στο σημείο της φωτογραφίας (όπου υπάρχει μια πολύ μικρή κλίση σε σχέση με το δρόμο, που ισως φαίνεται στη φωτογραφία), μύρισε ο δίσκος. Το συνολικο φορτίο ήταν max 150 κιλα.
                                Εχω παρκάρει άπειρες φορές - και με παραπάνω φορτίο - στο ιδιο σημείο με παρομοιους χειρισμούς και ποτέ δεν είχα τέτοιο θέμα. !

                                Η φθορά στον δίσκο είναι συγκεντρωτική!
                                Τις προηγούμενες φορές μπορεί να μην μύρισε γιατί δεν είχε φτάσει στο σημείο φθοράς!
                                Το ανταλλακτικό που μπήκε στην αλλαγή μπορεί να ήταν κατώτερης ποιότητας, οπότε η φθορά να είναι πιο γρήγορη. Μπορεί να είχες ταλαιπωρήσει τον δίσκο περισσότερο αυτή την φορά στην διαδρομή.

                                And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                d_m 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • d_m
                                  d_m @nickthetrib last edited by

                                  @nickthetrib said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                  @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                  4.5 χρόνια κάτοχος και αλλαγή πολύδισκου τον περασμένο Ιούνιο.Σήμερα μετα απο 2 μανούβρες να παρκάρω στο σημείο της φωτογραφίας (όπου υπάρχει μια πολύ μικρή κλίση σε σχέση με το δρόμο, που ισως φαίνεται στη φωτογραφία), μύρισε ο δίσκος. Το συνολικο φορτίο ήταν max 150 κιλα.
                                  Εχω παρκάρει άπειρες φορές - και με παραπάνω φορτίο - στο ιδιο σημείο με παρομοιους χειρισμούς και ποτέ δεν είχα τέτοιο θέμα. !

                                  Η φθορά στον δίσκο είναι συγκεντρωτική!
                                  Τις προηγούμενες φορές μπορεί να μην μύρισε γιατί δεν είχε φτάσει στο σημείο φθοράς!
                                  Το ανταλλακτικό που μπήκε στην αλλαγή μπορεί να ήταν κατώτερης ποιότητας, οπότε η φθορά να είναι πιο γρήγορη. Μπορεί να είχες ταλαιπωρήσει τον δίσκο περισσότερο αυτή την φορά στην διαδρομή.

                                  Ούτε 1.500 χλμ δεν έχει ο νέος πολύδισκος...
                                  Καμία ταλαιπωρία από την τοποθέτηση εως και σήμερα, πάντα ήρεμες κινήσεις και ειδικά σήμερα, η οδήγηση εγινε σε πολυ λίγη κίνηση.
                                  Κόστος ανταλλακτικού εκτός εγγύησης ~€2Κ.Αρχίζω να ανησυχώ που σε 6 μήνες λήγει η 5ετής εγγύηση...

                                  Γευσιθήρας milfemmes

                                  N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    nikonino @d_m last edited by

                                    @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                    @nickthetrib said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                    @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                    4.5 χρόνια κάτοχος και αλλαγή πολύδισκου τον περασμένο Ιούνιο.Σήμερα μετα απο 2 μανούβρες να παρκάρω στο σημείο της φωτογραφίας (όπου υπάρχει μια πολύ μικρή κλίση σε σχέση με το δρόμο, που ισως φαίνεται στη φωτογραφία), μύρισε ο δίσκος. Το συνολικο φορτίο ήταν max 150 κιλα.
                                    Εχω παρκάρει άπειρες φορές - και με παραπάνω φορτίο - στο ιδιο σημείο με παρομοιους χειρισμούς και ποτέ δεν είχα τέτοιο θέμα. !

                                    Η φθορά στον δίσκο είναι συγκεντρωτική!
                                    Τις προηγούμενες φορές μπορεί να μην μύρισε γιατί δεν είχε φτάσει στο σημείο φθοράς!
                                    Το ανταλλακτικό που μπήκε στην αλλαγή μπορεί να ήταν κατώτερης ποιότητας, οπότε η φθορά να είναι πιο γρήγορη. Μπορεί να είχες ταλαιπωρήσει τον δίσκο περισσότερο αυτή την φορά στην διαδρομή.

                                    Ούτε 1.500 χλμ δεν έχει ο νέος πολύδισκος...
                                    Καμία ταλαιπωρία από την τοποθέτηση εως και σήμερα, πάντα ήρεμες κινήσεις και ειδικά σήμερα, η οδήγηση εγινε σε πολυ λίγη κίνηση.
                                    Κόστος ανταλλακτικού εκτός εγγύησης ~€2Κ.Αρχίζω να ανησυχώ που σε 6 μήνες λήγει η 5ετής εγγύηση...

                                    Να πάρεις στο συνεργείο και να τους το πεις. Πιο πολύ για να δεις τι δικαιολογίες θα σου πουν. Αν στα μασήσουν καλά κάνεις και ανησυχείς.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • Z
                                      zaxosm @npapanik last edited by

                                      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                      Και άλλο ένα (πρόβλημα)

                                      Αυτό που όμως είναι εξοργιστικό είναι ότι δεν άναψε "Check Engine" τουλάχιστον να σε ειδοποίησει ότι κάτι δεν πάει καλά να πας συνεργείο. Ποιος έχει OBD;

                                      Στην αντιπροσωπεια τι σου ειπαν για το γεγονος πως δεν ειχες καμια σχετικη ενδειξη; Το συζητησες;

                                      Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                                      Hyundai Inster 42kwh

                                      npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • npapanik
                                        npapanik @zaxosm last edited by npapanik

                                        @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                        @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                        Και άλλο ένα (πρόβλημα)

                                        Αυτό που όμως είναι εξοργιστικό είναι ότι δεν άναψε "Check Engine" τουλάχιστον να σε ειδοποίησει ότι κάτι δεν πάει καλά να πας συνεργείο. Ποιος έχει OBD;

                                        Στην αντιπροσωπεια τι σου ειπαν για το γεγονος πως δεν ειχες καμια σχετικη ενδειξη; Το συζητησες;

                                        Εννοείται, εξεπλάγην και αυτοί.

                                        Σε αντίστοιχο συμβάν με Volvo XC60 φίλου, του είχε χαλάσει το turbo πριν 20.000km με καταγεγραμμένα DTC για την εν λόγω αστοχία, χωρίς check engine, τα είδαν στο service και είχε παρέλθει το διάστημα της εγγύησης κατά 100km!

                                        Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                                        Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                                        N Z 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikonino @npapanik last edited by

                                          @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                          @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                          @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                          Και άλλο ένα (πρόβλημα)

                                          Αυτό που όμως είναι εξοργιστικό είναι ότι δεν άναψε "Check Engine" τουλάχιστον να σε ειδοποίησει ότι κάτι δεν πάει καλά να πας συνεργείο. Ποιος έχει OBD;

                                          Στην αντιπροσωπεια τι σου ειπαν για το γεγονος πως δεν ειχες καμια σχετικη ενδειξη; Το συζητησες;

                                          Εννοείται, εξεπλάγην και αυτοί.

                                          Σε αντίστοιχο συμβάν με Volvo XC60 φίλου, του είχε χαλάσει το turbo πριν 20.000km με καταγεγραμμένα DTC για την εν λόγω αστοχία, χωρίς check engine, τα είδαν στο service και είχε παρέλθει το διάστημα της εγγύησης κατά 100km!

                                          Και του αρνήθηκαν την κάλυψη της εγγύησης ;

                                          npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • npapanik
                                            npapanik @nikonino last edited by

                                            @nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                            @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                            @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                            @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                            Και άλλο ένα (πρόβλημα)

                                            Αυτό που όμως είναι εξοργιστικό είναι ότι δεν άναψε "Check Engine" τουλάχιστον να σε ειδοποίησει ότι κάτι δεν πάει καλά να πας συνεργείο. Ποιος έχει OBD;

                                            Στην αντιπροσωπεια τι σου ειπαν για το γεγονος πως δεν ειχες καμια σχετικη ενδειξη; Το συζητησες;

                                            Εννοείται, εξεπλάγην και αυτοί.

                                            Σε αντίστοιχο συμβάν με Volvo XC60 φίλου, του είχε χαλάσει το turbo πριν 20.000km με καταγεγραμμένα DTC για την εν λόγω αστοχία, χωρίς check engine, τα είδαν στο service και είχε παρέλθει το διάστημα της εγγύησης κατά 100km!

                                            Και του αρνήθηκαν την κάλυψη της εγγύησης ;

                                            Μετά από πολλά του μείωσαν την τιμή κατά 40%.

                                            Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                                            Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                                            alexandros-k N 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 232
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 235
                                            • 236
                                            • 235 / 236
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr