-
Εμένα μου έχει κάνει εντύπωση που στα περιστατικά που διαβάζουμε, κάθε Tesla που στούκαρε, πήρε και φωτιά.
Είναι πράγματι τόσο ευάλωτα να πάρουν φωτιά σε κάθε στούκα ή απλά αναφέρονται μόνο αυτές οι περιπτώσεις, οπότε το ποσοστό ακούγεται μεγάλο; -
@katafractos17 said in TESLA FORUM:
Εμένα μου έχει κάνει εντύπωση που στα περιστατικά που διαβάζουμε, κάθε Tesla που στούκαρε, πήρε και φωτιά.
Είναι πράγματι τόσο ευάλωτα να πάρουν φωτιά σε κάθε στούκα ή απλά αναφέρονται μόνο αυτές οι περιπτώσεις, οπότε το ποσοστό ακούγεται μεγάλο;μια φορα το αγγιξα κατα λαθος με το φερμουαρ του μπουφαν μου και αναψε μια φωτιτσα. Ευτυχως ειχα τον πυροσβεστηρα προχειρο και σωθηκαμε!
-
Χαχαχα...
-
@axel12p said in TESLA FORUM:
Πέρα από το πιθανό κατασκευαστικό πρόβλημα, θα ήταν καλό όλοι να έχουμε ένα από τα παρακάτω στο αυτοκίνητο μας. Μπορεί να φανεί χρήσιμο είτε σε εμάς, είτε σε κάποιον συνάνθρωπο μας.

Δυστυχώς αυτό δεν κάνει για laminated glass που προοδευτικά βάζουν πια όλοι οι κατασκευαστές και στα πλαϊνά παράθυρα. Κάνει μόνο για tempered glass και προσωπικά έχω πάνω μου το κλασικό με το ελατήριο. Σε laminated θα κάνει ρωγμές αλλά θέλει υπερβολικά πολύ δύναμη για να σπάσει.
Η μετάβαση σε laminated έγινε για να μην πετάγεται εκτός αυτοκινήτου ο οδηγός/επιβάτης, έφερε όμως το πρόβλημα να μην σπάει το τζάμι αν είναι απαραίτητο (βλέπε φωτιά, εγκλωβισμός) -
@digital-centaur said in TESLA FORUM:
@axel12p said in TESLA FORUM:
Πέρα από το πιθανό κατασκευαστικό πρόβλημα, θα ήταν καλό όλοι να έχουμε ένα από τα παρακάτω στο αυτοκίνητο μας. Μπορεί να φανεί χρήσιμο είτε σε εμάς, είτε σε κάποιον συνάνθρωπο μας.
Δυστυχώς αυτό δεν κάνει για laminated glass που προοδευτικά βάζουν πια όλοι οι κατασκευαστές και στα πλαϊνά παράθυρα. Κάνει μόνο για tempered glass και προσωπικά έχω πάνω μου το κλασικό με το ελατήριο. Σε laminated θα κάνει ρωγμές αλλά θέλει υπερβολικά πολύ δύναμη για να σπάσει.
Η μετάβαση σε laminated έγινε για να μην πετάγεται εκτός αυτοκινήτου ο οδηγός/επιβάτης, έφερε όμως το πρόβλημα να μην σπάει το τζάμι αν είναι απαραίτητο (βλέπε φωτιά, εγκλωβισμός)Το resqme δουλευει στις περιπτωσεις που ανεφερες;
-
@digital-centaur said in TESLA FORUM:
@axel12p said in TESLA FORUM:
Πέρα από το πιθανό κατασκευαστικό πρόβλημα, θα ήταν καλό όλοι να έχουμε ένα από τα παρακάτω στο αυτοκίνητο μας. Μπορεί να φανεί χρήσιμο είτε σε εμάς, είτε σε κάποιον συνάνθρωπο μας.
Και το resqueme για tempered λέει ότι κάνει
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@digital-centaur said in TESLA FORUM:
@axel12p said in TESLA FORUM:
Πέρα από το πιθανό κατασκευαστικό πρόβλημα, θα ήταν καλό όλοι να έχουμε ένα από τα παρακάτω στο αυτοκίνητο μας. Μπορεί να φανεί χρήσιμο είτε σε εμάς, είτε σε κάποιον συνάνθρωπο μας.
Δυστυχώς αυτό δεν κάνει για laminated glass που προοδευτικά βάζουν πια όλοι οι κατασκευαστές και στα πλαϊνά παράθυρα. Κάνει μόνο για tempered glass και προσωπικά έχω πάνω μου το κλασικό με το ελατήριο. Σε laminated θα κάνει ρωγμές αλλά θέλει υπερβολικά πολύ δύναμη για να σπάσει.
Η μετάβαση σε laminated έγινε για να μην πετάγεται εκτός αυτοκινήτου ο οδηγός/επιβάτης, έφερε όμως το πρόβλημα να μην σπάει το τζάμι αν είναι απαραίτητο (βλέπε φωτιά, εγκλωβισμός)Το resqme δουλευει στις περιπτωσεις που ανεφερες;
Αυτό έχω αλλά όπως απάντησε και ο @A-d-P δεν κάνει για laminated. Κοιτώ για λύσεις (γιατί είμαι λίγο περίεργος με την ασφάλεια) σε κάτι σαν το EVAC-PRO (https://www.lifelinerescuetools.com/pages/consumer) αν και είναι πολύ ακριβό (και δεν το βρίσκω και Ευρώπη).
Γενικά τα εργαλεία για laminated είναι μεγάλα σε μέγεθος και απευθύνονται σε ομάδες διάσωσης, δεν είναι εύκολα σε χειρισμό μέσα από το αυτοκίνητο. Εδώ (https://www.cybertruckownersclub.com/forum/threads/tools-for-breaking-cutting-through-laminated-glass-car-truck-windows.21764/) υπάρχει συζήτηση από οδηγούς Cybertruck για το θέμα. -
@digital-centaur said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@digital-centaur said in TESLA FORUM:
@axel12p said in TESLA FORUM:
Πέρα από το πιθανό κατασκευαστικό πρόβλημα, θα ήταν καλό όλοι να έχουμε ένα από τα παρακάτω στο αυτοκίνητο μας. Μπορεί να φανεί χρήσιμο είτε σε εμάς, είτε σε κάποιον συνάνθρωπο μας.
Δυστυχώς αυτό δεν κάνει για laminated glass που προοδευτικά βάζουν πια όλοι οι κατασκευαστές και στα πλαϊνά παράθυρα. Κάνει μόνο για tempered glass και προσωπικά έχω πάνω μου το κλασικό με το ελατήριο. Σε laminated θα κάνει ρωγμές αλλά θέλει υπερβολικά πολύ δύναμη για να σπάσει.
Η μετάβαση σε laminated έγινε για να μην πετάγεται εκτός αυτοκινήτου ο οδηγός/επιβάτης, έφερε όμως το πρόβλημα να μην σπάει το τζάμι αν είναι απαραίτητο (βλέπε φωτιά, εγκλωβισμός)Το resqme δουλευει στις περιπτωσεις που ανεφερες;
Αυτό έχω αλλά όπως απάντησε και ο @A-d-P δεν κάνει για laminated. Κοιτώ για λύσεις (γιατί είμαι λίγο περίεργος με την ασφάλεια) σε κάτι σαν το EVAC-PRO (https://www.lifelinerescuetools.com/pages/consumer) αν και είναι πολύ ακριβό (και δεν το βρίσκω και Ευρώπη).
Γενικά τα εργαλεία για laminated είναι μεγάλα σε μέγεθος και απευθύνονται σε ομάδες διάσωσης, δεν είναι εύκολα σε χειρισμό μέσα από το αυτοκίνητο. Εδώ (https://www.cybertruckownersclub.com/forum/threads/tools-for-breaking-cutting-through-laminated-glass-car-truck-windows.21764/) υπάρχει συζήτηση από οδηγούς Cybertruck για το θέμα.πολυ ενδιαφερον θεμα!
βρηκα και αυτο, οπου ειναι απαντηση της ιδιας της εταιρειας για το θεμα. Εν τω μεταξυ, υποθετω οτι αυτο το ζητημα θα απασχολει τα περισσοτερα νεοτερα αυτοκινητα και σιγουρα τα ηλεκτρικα, τα οποια ενδιαφερονται για το θεμα της ηχομονωσης.
Αγορασα resqme γιατι νομιζα οτι θα ειμαι ασφαλης, αλλα τελικα....
Πολυ χρησιμες πληροφοριες και ευχαριστουμε! -
Οπότε σπας ένα από τα πίσω τζάμια και βγαίνεις;
-
@a-d-p said in TESLA FORUM:
Οπότε σπας ένα από τα πίσω τζάμια και βγαίνεις;
το δικο μου νομιζω οτι ειναι οπως στο βιντεο, επομενως μπορεις ευκολα να σπασεις τα πισω.
Εχω την εντυπωση οτι στο juniper (και ισως και στο highland;) οτι ειναι laminated τοσο τα μπροστινα οσο και τα πισω.
ενα ακομα βιντεο οπου δειχνει αυτο ακριβως που ειπε ο @digital-centaur
-
-
https://www.bloomberg.com/features/2025-electric-car-doors/?srnd=homepage-europe
Άγνωστο αν όντως υπάρχει θέμα η ακόμα και το Μπλούμπεργκ έχει αντζεντα ενάντια στον Ελον και τον Ντεττολ. Διαβάστε το και ο καθένας ας βγάλει το συμπέρασμα του.
-
@wantone said in TESLA FORUM:
https://www.bloomberg.com/features/2025-electric-car-doors/?srnd=homepage-europe
Άγνωστο αν όντως υπάρχει θέμα η ακόμα και το Μπλούμπεργκ έχει αντζεντα ενάντια στον Ελον και τον Ντεττολ. Διαβάστε το και ο καθένας ας βγάλει το συμπέρασμα του.
Σταματησα να διαβαζω στο "Tesla has drown the most complaints". Στημενα ολα απο heaters
-
@alexandros-k said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
https://www.bloomberg.com/features/2025-electric-car-doors/?srnd=homepage-europe
Άγνωστο αν όντως υπάρχει θέμα η ακόμα και το Μπλούμπεργκ έχει αντζεντα ενάντια στον Ελον και τον Ντεττολ. Διαβάστε το και ο καθένας ας βγάλει το συμπέρασμα του.
Σταματησα να διαβαζω στο "Tesla has drown the most complaints". Στημενα ολα απο heaters
χαχαχα
καλοαπο την αλλη ισχυει το οτι οποιος παιρνει τεζλα περιμενει περισσοτερα εχοντας πληρωσει λιγοτερα. αυτο ειναι εναντια στον πρωτο κανονα της καπιταλιστοκονομας. η γκρινια ειναι περισσοτερη απο οσο την αξιζουν, καλα αμαξια ειναι αλλα μετριας οικονομικα κατηγοριας που επειδη το οδηγησε ο τακης και εχει γκαζια, αποφασισε οτι επρεπε να ειναι τελειες και οι ταπετσαριες.
-
πρωτο "σερβις" σημερα, στα δυο χρονια. 68ευρω. Ηρθαν στο χωρο μου αβαδιστα για να αλλαξουν φιλτρο καμπινας (οχι το hepa). Το hepa αλλαζει του χρονου
-
@dettol said in TESLA FORUM:
πρωτο "σερβις" σημερα, στα δυο χρονια. 68ευρω. Ηρθαν στο χωρο μου αβαδιστα για να αλλαξουν φιλτρο καμπινας (οχι το hepa). Το hepa αλλαζει του χρονου
υγρά μπαταρίας κάθε πότε γίνεται αλλαγή και σε τι κόστος?
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
πρωτο "σερβις" σημερα, στα δυο χρονια. 68ευρω. Ηρθαν στο χωρο μου αβαδιστα για να αλλαξουν φιλτρο καμπινας (οχι το hepa). Το hepa αλλαζει του χρονου
υγρά μπαταρίας κάθε πότε γίνεται αλλαγή και σε τι κόστος?
δεν υπαρχει τετοιο πραγμα στα τεσλα. Δηλ υπαρχει συστημα ψυξης μπαταριας, αλλα δεν χρειαζεται αλλαγη.
"Battery coolant: Your Battery coolant does not need to be replaced for the life of your vehicle under most circumstances. "
-
@dettol said in TESLA FORUM:
πρωτο "σερβις" σημερα, στα δυο χρονια. 68ευρω. Ηρθαν στο χωρο μου αβαδιστα για να αλλαξουν φιλτρο καμπινας (οχι το hepa). Το hepa αλλαζει του χρονου
68 ευρώ με ΦΠΑ; Εντυπωσιακό! αλλά και 100 να είναι με ΦΠΑ και κόστος εργατοώρας, την οποία υποθέτω χρεώνουν πάντα, είναι το πιο φθηνό σέρβις που μπορεί να υπάρξει, λαμβανομένου υπόψη ότι γίνεται ανά διετία.
Και μόνο λόγω του σχεδόν ανύπαρκτου κόστους συντήρησης, εφόσον κάποιος έχει δυνατότητα οικιακής φόρτισης σε 2-3 έτη τα ηλεκτρικά θα είναι μονόδρομος, οι λοιποί θα πρέπει να συμβιβαστούν με hev, δηλαδή κυρίως toyota και λοιπά japan, γιατί οι ευρωπαίοι δεν θα μπορέσουν να παράξουν full hybrid σε τιμή που μπορεί να αντέξει ο μέσος αγοραστής.
Είχε πάλι άρθρο σήμερα, δεν θυμάμαι σε ποιο περιοδικό, όπου στατιστικά έβγαζε πάλι τα tesla ως τα πιο ζημιάρικα ηλεκτρικά (αναρτήσεις, τιμόνι κλπ..), Υποθέτω ότι αφορά παλαιότερες γενιές και έχουν πλέον εκλείψει. -
@dettol said in TESLA FORUM:
πρωτο "σερβις" σημερα, στα δυο χρονια. 68ευρω. Ηρθαν στο χωρο μου αβαδιστα για να αλλαξουν φιλτρο καμπινας (οχι το hepa). Το hepa αλλαζει του χρονου
€68 έδωσα το μεσημέρι για σουβλάκια για τρία άτομα. -
@nmsm2 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
πρωτο "σερβις" σημερα, στα δυο χρονια. 68ευρω. Ηρθαν στο χωρο μου αβαδιστα για να αλλαξουν φιλτρο καμπινας (οχι το hepa). Το hepa αλλαζει του χρονου
68 ευρώ με ΦΠΑ; Εντυπωσιακό! αλλά και 100 να είναι με ΦΠΑ και κόστος εργατοώρας, την οποία υποθέτω χρεώνουν πάντα, είναι το πιο φθηνό σέρβις που μπορεί να υπάρξει, λαμβανομένου υπόψη ότι γίνεται ανά διετία.
Και μόνο λόγω του σχεδόν ανύπαρκτου κόστους συντήρησης, εφόσον κάποιος έχει δυνατότητα οικιακής φόρτισης σε 2-3 έτη τα ηλεκτρικά θα είναι μονόδρομος, οι λοιποί θα πρέπει να συμβιβαστούν με hev, δηλαδή κυρίως toyota και λοιπά japan, γιατί οι ευρωπαίοι δεν θα μπορέσουν να παράξουν full hybrid σε τιμή που μπορεί να αντέξει ο μέσος αγοραστής.
Είχε πάλι άρθρο σήμερα, δεν θυμάμαι σε ποιο περιοδικό, όπου στατιστικά έβγαζε πάλι τα tesla ως τα πιο ζημιάρικα ηλεκτρικά (αναρτήσεις, τιμόνι κλπ..), Υποθέτω ότι αφορά παλαιότερες γενιές και έχουν πλέον εκλείψει.το κοστος των φιλτρων δεν το θυμαμαι. Νομιζω ο @red_monster ειχε αλλαξει μονος του. Πρεπει να ειναι 30-40 ευρω για τα δυο φιλτρα που παιρνει το αμαξι. Ε ας παρουν αλλα τοσα και ερχονται και στο κανουν σπιτι σου/στη δουλεια σου. Χαλαλι...
Απευθειας πληρωμη μεσω της συνδεδεμενης καρτας στο app (αυτη που χρεωνεται και για φορτιση σε superchargers)edit: εχω κανει και μπρος-πισω ελαστικων. Δεν θυμαμαι τι ειχα πληρωσει μαζι με τη ζυγοσταθμιση, αλλα ειχα παει σε λαστιχά και οχι στην τεσλα. Δεν το θεωρω ακριβως κομματι της συντηρησης του αμαξιου, διαφορετικα θα αρχισουμε να βαζουμε μεσα και τα υγρα για τους υαλοκαθαριστηρες

TESLA FORUM